Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.608 views

Onderwerpen

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-11 22:37
Ik zou lekker een benefiet wedstrijd organiseren met alle sterren van de WK's 2010 en 2014 die nu afzwaaien of op het punt staan af te zwaaien. Misschien kan je wel een dreamteam van recent gestopte sterren uit andere landen strikken als tegenstander. Dat lijkt mij een prachtig affiche en levert nog geld op ook, zonder dat de huidige groep er last van heeft.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gonadan schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:52:
@Baseman77
Als ik international was zou ik nooit uit eigen beweging bedanken voor oranje. Zolang ik geselecteerd word vind ik dat een grote eer en doe ik m'n best, ook al zou ik er geen kloten meer van kunnen.
Dat...

Spelen voor het nationale team is een eer waarvoor je gevraagd wordt en niet voor bedankt. Zo lang er de vraag is dan geef je daar gehoor aan. En op het moment dat er geen vraag meer is dan dien je daar op de juiste manier voor alles bedankt te worden. Maar goed, het is een persoonlijke mening, waar een ander lijnrecht tegenover kan staan, dat heb je met meningen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Baseman77 Of je nu 133 of 125 wedstrijden hebt gespeeld doet er niet toe. Het is een icoon en die verdient een gepast afscheid. zoiets regel je niet zelf, dat dient de KNVB te doen. Of je nu fan van hem bent of niet

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Icoon? Het was een goede speler die uitmaakte van een goede lichting. Enige verschil met de rest is dat de rest op een gegeven moment inzag dat hun tijd voorbij was en Sneijder door bleef gaan. Ik zie niet in wat hem meer bijzonder maakt dan de anderen.

alles kan off-topic

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:19
Wat vinden we van de CL en EL loting?

Ik vind het erg jammer dat Liverpool tegen City moet en dat er dus maar 1 Engelse club in de halve finale komt.
Jammer ook weer dat Barca en Bayern een relatief makkelijke tegenstander hebben. De invulling van de halve finales lijkt weer vrij voorspelbaar te worden.

Afbeeldingslocatie: https://nos.nl/data/image/2018/03/16/459565/xxl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://nos.nl/data/image/2018/03/16/459580/xxl.jpg

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:10
Jammer dat Sevilla en Roma elkaar niet treffen. Had één van deze twee wel graag naar de halve finale zien gaan, gewoon om eens een keer wat anders te zien.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Ankona
CL... de grote 4 moeten door, die treffen elkaar dus "toevallig" niet

alles kan off-topic

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:55
Red Bull vs Red Bull in de Europa League finale straks :')

Manchester City tegen Liverpool is wel een mooi affiche, hoop dat Liverpool verder gaat. Altijd een mooie club gevonden.

Denk toch dat het als onderstaand gaat worden:

CL:
Barca - Roma
Sevilla - Bayern
Juventus - Real Madrid
Liverpool - Manchester City

EL
RB Leipzig - OM
Arsenal - CSKA
Atletico - Sporting
Lazio - RB Salzburg

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:47
Waarom bestaan al die officials allemaal? Die mensen zien alles verkeerd of helemaal niet. Je zou haast denken dat het mensen met een beperking zijn. Die samenvattingen van gisteren gewoon lachwekkend wat voor beslissingen er worden genomen terwijl ze er een paar meter vandaan staan. Hier moet echt iets aan gedaan worden want het wordt steeds erger. Hier moet toch e.o.a. comité voor komen die erboven staat en foutieve beslissingen kan overrulen? Gaat om miljoenen!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:38

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

chim0 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:13:
Waarom bestaan al die officials allemaal? Die mensen zien alles verkeerd of helemaal niet. Je zou haast denken dat het mensen met een beperking zijn. Die samenvattingen van gisteren gewoon lachwekkend wat voor beslissingen er worden genomen terwijl ze er een paar meter vandaan staan. Hier moet echt iets aan gedaan worden want het wordt steeds erger. Hier moet toch e.o.a. comité voor komen die erboven staat en foutieve beslissingen kan overrulen? Gaat om miljoenen!
Oplossing : Video scheidsrechter , ook voor all schwalbes en onsportief geblaat, dan eindigen spaanse ploegen maar een keer met 7 man wegens aanhoudende schwalbes en gezeur om kaarten , het zou het voetbal een stuk eerlijker maken of moet dat juist niet wat "de grote clubs" moeten door :? |:(

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
chim0 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:13:
En juist omdat het om miljoenen gaat hebben bepaalde figuren hier graag de "nodige" invloed op.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• chim0
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 16:17:
[...]

En juist omdat het om miljoenen gaat hebben bepaalde figuren hier graag de "nodige" invloed op.
Heb je die EL highlights gezien? Sommige waren echt te erg voor woorden. 8)7

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:50
Ankona schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:18:
CL... de grote 4 moeten door, die treffen elkaar dus "toevallig" niet
Jij hebt duidelijk de lotingskills van Shevchenko gemist. De warme balletjes theorie kan voor deze loting de ijskast in.
YouTube: UEFA Champions League full quarter-final draw

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:41
Raar 2 clubs in de EL met een logo wat bizar veel op elkaar lijkt. Hoe kan dat toch.....

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:11
Oh joh. Kluivert is definitief opgeroepen. Ok dan... ;(

• OPSLAGHOND
  • Niet online
chim0 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 16:33:
[...]
Heb je die EL highlights gezien? Sommige waren echt te erg voor woorden. 8)7
Tja ... De Europa League kan niet anders dan dezelfde kant opgaan als de Champions League, hoe meer geld erin rondgaat des te erger het gaat worden.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:18
Leon Zwiers schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 18:33:
Oh joh. Kluivert is definitief opgeroepen. Ok dan... ;(
Zou hij niet gekozen zijn als een aanmoediging ipv een serieuze optie in het elftal?

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 18:40:
[...]

Tja ... De Europa League kan niet anders dan dezelfde kant opgaan als de Champions League, hoe meer geld erin rondgaat des te erger het gaat worden.
Zolang niet alle clubs met geld de EL als een serieuze competitie zien maken de andere clubs nog een kans.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Sjurm schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:34:
Ik vind het erg jammer dat Liverpool tegen City moet en dat er dus maar 1 Engelse club in de halve finale komt.
Net hoe je het bekijkt, als ze elkaar niet zouden loten maak je ook kans op 0 Engelse clubs in de halve finale. Nu heb je er tenminste 1 in de halve finale. :9

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:19
JST94 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:20:
[...]

Net hoe je het bekijkt, als ze elkaar niet zouden loten maak je ook kans op 0 Engelse clubs in de halve finale. Nu heb je er tenminste 1 in de halve finale. :9
Dat is zeker waar. Maar ik verwacht dat dat City zal zijn. Ik had graag Liverpool tegen Barca of Real ofzo gezien. Liverpool - Man City is waarschijnlijk een spectaculair duel, maar die kennen we al wel van de PL

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Snowdog schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:43:
[...]

Alsof zo'n oefenwedstrijd zoveel info gaat opleveren. Aan het eind hebben die Engelsen er waarschijnlijk ook een heel B-elftal instaan. Laat Sneijder dan een paar minuten meespelen. Dat heeft hij (imo) wel verdiend.
tsja, en dan krijgen we potentieel na 3 slechte wedstrijden gezeik dat Koeman het niet serieus nam door alsnog Sneijder te selecteren en niet alvast te bouwen aan een toekomst. Uiteindelijk doe je het met zulke situaties als bondscoach nooit goed.

• Deadsy
Er zal gewoon ergens een interland ingelast worden tegen een bij elkaar gekozen elftal.
En dan zullen Sneijder en Robben etc samen afscheid nemen.

• Ankona
Generatie 2004 tegen generatie 1988. Geen verstoring in de drukke programma's van nu en toch een afscheid.

alles kan off-topic

• LZ86
Hup Willem 2. Zal een krakertje worden tegen Twente

• FDMK
  • Laatst online: 17:51
Leon Zwiers schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 18:26:
Hup Willem 2. Zal een krakertje worden tegen Twente
Dit. Misschien wel de leukstebestevermakelijkste wedstrijd om te kijken, PSV wint in eigen huis toch wel.

[ Voor 6% gewijzigd door FDMK op 17-03-2018 18:34 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Kan er nog meer fout gaan daar bij twente achterin ? :+

Wel een lekker kopdoelpuntje daar voor de 1-1 :9

[ Voor 32% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 17-03-2018 19:14 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:58
Ik pak nog een Jupiler!! En wie niet springt die degradeerd :w

• LZ86
Lekker Willem 2!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:59:
Ik pak nog een Jupiler!! En wie niet springt die degradeerd :w
Het is dat ik die bocht niet in huis heb. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 11:35
Volgend jaar stadion zoekt club ben ik bang. Wat een drama.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Kak, komen ze toch weer dichterbij Sparta.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Lekkerboeie86
8 punten om nacompetitie te ontlopen. Kan me niet voorstellen dat een wedstrijd tegen Volendam er niet in zit :p

• LZ86
PSV gaat ook weer lekker ;)

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

PSV voetbald een typische PSV eerste helft :+, de grootste kans kwam uit een niet gegeven vrije trap voor VVV wel met een prachtige redding van de VVV goallie

• Ankona
Psv is weer helemaal hersteld. Die scoren gewoon weer in de 88e minuut de 1-0 en gaan met de volle buit onder de douche.

alles kan off-topic

• FDMK
Gonadan schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 20:17:
Kak, komen ze toch weer dichterbij Sparta.
Jinx het nou niet :P

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Bah ... Seuntjes helpt psv daar dus :X

• LZ86
Ja hoor, natuurlijk.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:30
Tja tegen 10 man. Kon ook niet anders.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

En een voorsprong voor PSV op zijn PSVs ... Als telt niet in het voetbal ... Zo gaat het wel lukken op die manier :/

En een wedstrijd die nu beslist is. Jammer.

Mooie pot extreem lichte pot zout daar nog voor VVV , hoe makkelijk wil je ze geven :?

[ Voor 24% gewijzigd door Ramzzz op 18-03-2018 09:42 ]

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:37
Ik weet niet of VVV het met elf man wel had volgehouden, maar zo'n rode kaart helpt niet in ieder geval.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Mugwump schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 21:35:
Ik weet niet of VVV het met elf man wel had volgehouden, maar zo'n rode kaart helpt niet in ieder geval.
VVV stond als een huis tot dat moment, psv speelde op zijn psvs als een slappe hap en verdiende eigenlijk niets in deze wedstrijd. Het zit na de domme tweede gele van seuntjes dan dus wel mee, mooi staaltje scorebordjournalistiek ergens

• Ankona
Niets doms aan die gele kaart, met de grillen van Gözübüyük kun je geen rekening houden.

alles kan off-topic

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:00

St@m

@ Your Service

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:16:
[...]

VVV stond als een huis tot dat moment, psv speelde op zijn psvs als een slappe hap en verdiende eigenlijk niets in deze wedstrijd. Het zit na de domme tweede gele van seuntjes dan dus wel mee, mooi staaltje scorebordjournalistiek ergens
Nog 4 wedstrijdjes winnen :*)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:50
[...]

Naïef, want dit zou je na meerdere eerste helften van PSV kunnen zeggen dit seizoen. Echter winnen ze toch. Ook zonder rode kaart.

• LZ86
Het was wel weer een ontzettende zaadpot

• Napo
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 23:01:
Het was wel weer een ontzettende zaadpot
Uiteindelijk tellen de punten en vergeet iedereen toch de losse wedstrijden (uitzonderingen daargelaten zoals 10-0 tegen feyenoord of 5-0 verliezen van Willem II)

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Ankona schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:20:
Niets doms aan die gele kaart, met de grillen van Gözübüyük kun je geen rekening houden.
Beide gele kaarten waren in dit geval terecht , dat maakt de tweede ook zo stom |:( je zou slimmer moeten zijn op dat moment :P

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:37
[...]

Dat is ook wat overdreven. Er waren toch wel de nodige goede reddingen van de keeper nodig om de nul vast te houden.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 23:26:
[...]

Beide gele kaarten waren in dit geval terecht , dat maakt de tweede ook zo stom |:( je zou slimmer moeten zijn op dat moment :P
De eerste heb ik niet gezien, maar die 2e is absoluut niet terecht. Belachelijk om daar geel voor te geven.

Vond de penalty ook onterecht. PSV kreeg de wedstrijd kado van de scheids.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• chim0
Malfunctions schreef op zondag 18 maart 2018 @ 00:54:
[...]

De eerste heb ik niet gezien, maar die 2e is absoluut niet terecht. Belachelijk om daar geel voor te geven.

Belachelijk inderdaad en in de 8ste minuut geen penalty voor VVV terwijl ie hem vol in de rug springt. Die van Seuntjes was een superlicht duwtje en die Hendriks gaat maar al te graag liggen. :')

Wel prachtige reactie van Seuntjes na afloop "Ik hoop dat Ajax kampioen wordt." _/-\o_

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
Malfunctions schreef op zondag 18 maart 2018 @ 00:54:
[...]

Een duw in de rug als iemand de 16 binnen gaat lopen. Sinds wanneer is dat geen geel?

Beide kaarten waren gewoon terecht. PSV kreeg de wedstrijd eerder cado van VVV. Al weet ik niet of je daar van kan spreken met 30 tegen 3 schoten. En zelfs in de eerste helft was de schoten verhouding 11 tegen 2. Natuurlijk krijgt VVV 2 grote kansen, maar PSV heeft met 2 kopballen van Luuk en enkele schoten op rand van de 16 in de eerste helft ook gewoon meer afgedwongen.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Napo schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 23:05:
Uiteindelijk tellen de punten en vergeet iedereen toch de losse wedstrijden (uitzonderingen daargelaten zoals 10-0 tegen feyenoord of 5-0 verliezen van Willem II)
Nou iedereen lijkt toch aardig te onthouden welk type voetbal PSV speelt. Daar zijn geen losse wedstrijden voor nodig. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

De conclusie die ik trok na het zien van de wedstrijd, is dat de scheidsrechter wel goed naar Dick van Egmond heeft geluisterd, maar dan ook weer niet echt.

Grote fouten van vorige week compenseren met grote fouten deze week.

Pingel niet geven, pingel wel geven... :F

PSV terecht gewonnen, maar niet op een grootse manier, dat niet nee. Veel aanvallen, veel op doel schieten, koppen, veel kansen creëren, maar evenveel niet scoren.

Unnerstall stond een dijk van een wedstrijd te keepen!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

@Ramzzz dan ga jij er, je sarcasme negerend, vanuit dat ze zich in Zeist überhaupt iets aantrekken van de publieke opinie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Lekkerboeie86
Sparta uit altijd lastig :p

Over Zwolle uit zullen we het maar niet hebben :+

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:13:
@Ramzzz dan ga jij er, je sarcasme negerend, vanuit dat ze zich in Zeist überhaupt iets aantrekken van de publieke opinie.
Van Egmond zelf maakte gehakt van de fluitbeurten vorige week.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ramzzz schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:17:
Van Egmond zelf maakte gehakt van de fluitbeurten vorige week.
Uiteraard, en public. Mooi je imago opschroeven en vervolgens geen hol doen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:20:
[...]

Uiteraard, en public. Mooi je imago opschroeven en vervolgens geen hol doen.
Alsof hij daar in zijn eentje bij decreet iets aan kan doen?

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ramzzz schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:26:
Alsof hij daar in zijn eentje bij decreet iets aan kan doen?
Als dat je al belemmert. Het begint bij de wil, die lijkt collectief afwezig. Iemand zal moeten beginnen om dat te doorbreken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Ben benieuwd welke scheidsrechterlijke wanprestaties we gaan zien vandaag. En ik geloof dat er ook nog gevoetbald wordt?

• chim0
Waar ik het meest kotsmisselijk van word, is dat overdreven valgedrag en theater spelen. Dat moet eens een keer aangepakt worden! De Luuk de Jongs, Robbens, Busquetsen, Ronaldos etc. Echt schtijziek word ik ervan. Nog meer dan aan handsballen en buitenspellen. Sorry, maar heb er geen andere woorden voor. Hoe vaker ik het terugzie, hoe bozer ik word en het gaat maar door.

Ik zit naar die penalty van PSV te kijken. Moet je kijken hoe die de Jong valt bij die penalty! Beer van een vent, wordt amper geraakt, maar gaat vallen alsof ie door een Intercity wordt aangereden en die scheids staat er met z'n snufferd bovenop en geeft nog een penalty ook. Worden jullie niet gek van dat soort dingen? Ik kan daar echt helemaal gek van worden serieus. :( :r

[ Voor 6% gewijzigd door chim0 op 18-03-2018 11:09 ]

• LZ86
Ik ben het met je eens hoor, een Luuk de Jong (maar ook die schwalbespits van NAC) is een ontzettend smerige speler. Die zie ik liever vandaag nog verdwijnen van de NL velden met die schwalbes endat theatrale verongelijkte gedrag van m.. Maarja, zolang het amper aangepakt wordt, kan je er zo weinig mee. Als ze nu eens consequent geel gaan geven ervoor is het zo over met het theater.

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 18-03-2018 11:19 ]

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

chim0 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:08:
Waar ik het meest kotsmisselijk van word, is dat overdreven valgedrag en theater spelen. Dat moet eens een keer aangepakt worden! De Luuk de Jongs, Robbens, Busquetsen, Ronaldos etc. Echt schtijziek word ik ervan. Nog meer dan aan handsballen en buitenspellen. Sorry, maar heb er geen andere woorden voor. Hoe vaker ik het terugzie, hoe bozer ik word en het gaat maar door.

Ik zit naar die penalty van PSV te kijken. Moet je kijken hoe die de Jong valt bij die penalty! Beer van een vent, wordt amper geraakt, maar gaat vallen alsof ie door een Intercity wordt aangereden en die scheids staat er met z'n snufferd bovenop en geeft nog een penalty ook. Worden jullie niet gek van dat soort dingen? Ik kan daar echt helemaal gek van worden serieus. :( :r
een VAR zou hier een rol in kunnen krijgen net als ik al eerder gezegd heb dat bijv. spaanse ploegen maar eens een keer met 7 man mogen eindigen met al dat gezeik en geval.

en idd hoewel het een stomme lichte overtreding was zoniet extreem zeer licht was het er wel een, maar zeer makkelijk gegeven idd en de theater wereld zou eens moeten gaan werven bij al die stervende zwanen in het voetbal, acteeertalent genoeg >:)

• LZ86
En voortaan maar rode wijn schenken in het stadion ipv bier en toastjes met foie gras. Je gaat naar theater of je gaat het niet.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Leon Zwiers schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:34:
En voortaan maar rode wijn schenken in het stadion ipv bier en toastjes met foie gras. Je gaat naar theater of je gaat het niet.
Liever geen foie gras , iets met dierenleed to the max :X (google it)

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ga er ff serieus op in. :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:48:
[...]

Ik weet wat het is, maar het meeste elitaire theatervoer is dierenleed to the max :+
En aangezien er stervende zwanen worden nagebootst is wat dierenleedvoer prima toepasselijk.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:30:
een VAR zou hier een rol in kunnen krijgen net als ik al eerder gezegd heb dat bijv. spaanse ploegen maar eens een keer met 7 man mogen eindigen met al dat gezeik en geval.

en idd hoewel het een stomme lichte overtreding was zoniet extreem zeer licht was het er wel een, maar zeer makkelijk gegeven idd en de theater wereld zou eens moeten gaan werven bij al die stervende zwanen in het voetbal, acteeertalent genoeg >:)
Een overtreding moet je blijven bestraffen, ook al zijn ze licht, dus daar kunnen we helaas weinig mee. Maar het zou wel tof zijn als de VAR nog even rustig analyseert of het toneelspel niet buitensporig was en daar dan nog aanvullende kaarten voor kan toewijzen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Zondagochtend he O-) en eigen voetbalwedstrijd is afgelast door de knvb (zuid2) :+

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:48:
Helemaal gelijk... slaan we over. Gaan we voor een hangbuikzwijn aan het spit :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Han schreef op zondag 18 maart 2018 @ 12:02:
[...]

Helemaal gelijk... slaan we over. Gaan we voor een hangbuikzwijn aan het spit :)
Ik ben oud en taai :+

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Voor 8 uur in de slowcooker dus, dan word je heerlijk mals

• LZ86
En dan opdienen met kaviaar en foie gras ;)

• Ankona
Zolang het geen kunst gras is vind ik het prima.

alles kan off-topic

• LZ86
Dat o zo geweldige AZ heeft verdomde veel moeite met Grunn.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Poll: Gaan Ajax en Feyenoord winnen vandaag?
Ja
Nee
Alleen Ajax
Alleen Feyenoord
Beide gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400254&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• Napo
  • Niet online
chim0 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 09:09:
[...]

Belachelijk inderdaad en in de 8ste minuut geen penalty voor VVV terwijl ie hem vol in de rug springt.
Soms zit het mee, soms zit het tegen. De ene wedstrijd krijg je een strafschop tegen omdat je handen voor je lichaam houdt en de andere keer krijg je ze niet tegen terwijl er wel een overtreding wordt gemaakt. Lang leven de emotie in de sport :+

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Leon Zwiers schreef op zondag 18 maart 2018 @ 12:50:
Dat o zo geweldige AZ heeft verdomde veel moeite met Grunn.
Mooi overgeschoten daar voor de 3-0 iig, best knap

En idd geen buitenspel voor de 2-1

Edit 2 : Az , kaas en brood ? :+

[ Voor 14% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 18-03-2018 14:09 ]

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:50
AZ is ook wel overschat. Die beker pakken ze ook niet straks. Knikkende knieen in de kuip.

edit: jahoor, er wordt direct gescoord. : :P

[ Voor 21% gewijzigd door jaapstobbe op 18-03-2018 14:18 ]

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

O nee ... Higler loopt zich warm op het Kasteel. :/

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 18-03-2018 14:17 ]

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 11:43

Baseman77

We move

chim0 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 09:09:
Wel prachtige reactie van Seuntjes na afloop "Ik hoop dat Ajax kampioen wordt."
Ik zou dat vooral kinderachtig willen noemen.
Daarbij deed Seuntjes nog wel meer hele vreemde uitspraken, zoals "PSV had weinig in te brengen":

PSV had 30 schoten, waarvan 19 op doel.
VVV had 3 schoten, waarvan 1 op doel.

Tuurlijk Ralf _O- ;w
chim0 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:08:
Waar ik het meest kotsmisselijk van word, is dat overdreven valgedrag en theater spelen. Dat moet eens een keer aangepakt worden! De Luuk de Jongs, Robbens, Busquetsen, Ronaldos etc.
Het 'valgedrag' van Luuk de Jong vergelijken met spelers als Robben, Busquets en Ronaldo :F
Dat Luuk de Jong zich soms wat makkelijk laat vallen moge duidelijk zijn, dat hij echter vaak duidelijk wordt vastgepakt in de 16 en daar slechts zelden een penalty voor krijgt moge dat ook zijn. Als makkelijk vallen eerder wordt beloond dan doorgaan terwijl een verdediger aan je nek hangt, dan mag je dit vooral de arbitrage verwijten.

En dit is natuurlijk onvergelijkbaar met het gedrag van met name spelers van Barca en Real Madrid, daar hoort aanstellerij namelijk bij de primaire voetbalkwaliteiten lijkt het wel.

• LZ86
AZ doet een PSVtje

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 13:56
Ramzzz schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:17:
O nee ... Higler loopt zich warm op het Kasteel. :/
Daarom heb ik bij Unibet ook al ingezet op winst of gelijkspel van Sparta :+

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

schwarzenegger schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:19:
[...]

Daarom heb ik bij Unibet ook al ingezet op winst of gelijkspel van Sparta :+
Veltman scoord als invaller de winnende in de 89ste minuut :+

• toolkist
  • Niet online
We beginnen weer heerlijk nonchalant

• LZ86
Bijn 1-0 Sparta

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:39
Dat was geen buitenspel toch?

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 13:56
ik neig ook naar nee maar het is lastig te zien, laten we maar even uitgaan dat die koekenbakker met z'n vlag het goed gezien heeft

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Die van Sparta wel , was wel te zien redelijk duidelijk.

• toolkist
  • Niet online
Leek erop van wel, als die donkere delen die over de breedte van t veld liggen tenminste een beetje recht zijn. Anders echt niet te zeggen met deze beelden

Pff komen we goed weg met geel volgens mij

[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 18-03-2018 14:50 ]

• St@m

St@m

@ Your Service

Komt De Ligt goed weg met geel..

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 18-03-2018 14:50 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• FDMK
St@m schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:49:
Komt De Ligt goed weet met geel..
Ohja? Ik vond het niet meer dan geel. Onderbreken veelbelovende aanval hooguit.

[ Voor 10% gewijzigd door FDMK op 18-03-2018 14:51 ]

• toolkist
  • Niet online
St@m schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:49:
Komt De Ligt goed weg met geel..
Met de herhaling lijkt het erop dat Kristensen in t midden de Ligt redt

• St@m

St@m

@ Your Service

Faddermakker schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:50:
[...]

Ohja? Ik vond het niet meer dan geel.
Kramer 1 op 1 in de 16 is wel een redelijke kans op een doelpunt
toolkist schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:51:
[...]

Met de herhaling lijkt het erop dat Kristensen in t midden de Ligt redt
Ah ok

[ Voor 30% gewijzigd door St@m op 18-03-2018 14:51 ]

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Er stond nog een verdediger op 1 lijn met de ligt , dus geel is wel terecht.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Dit is eerder rood

• toolkist
  • Niet online
Sparta mag wel lekker ongestoord hakken en zagen zeg... Dat was gewoon 2x geel...

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Wat een smerige schopper die Niko Verken, al veel overtredingen en heeft ook al geel :+
Pagina: 1 ... 88 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!