Als ik de beelden zie wordt er 2 keer een gele kaart getoont aan Tagliafico. Maar het is verder de vraag of hij dan ook 2x is opgeschreven of dat hij zoals je zegt de 1e x is weggevallen ivm het tumult en dat hij met de '2e gele kaart' nog eens duidelijk wilt maken dat hij geel had gekregen.Typhone schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:59:
[...]
Die eerste gele kaart viel helemaal weg omdat van Boekel zelf middenin stond ivm het tumult. Vond ik totaal niet zo vreemd toen ik het live zag gebeuren.
Nee, want nu had Ajax alsnog punten verspeeld. Dat was pas gebeurt wanneer Tagliafico de 1-0 had gemaaktLeon Zwiers schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:03:
Als het echt zo was had half Eindhoven al lang in brand gestaan van de verontwaardiging.
[ Voor 21% gewijzigd door JST94 op 26-02-2018 11:06 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
AZ draait al meerdere seizoenen prima...totdat het echt ergens om gaat, waarna ze verliezen.Martinusz schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:18:
Over AZ gesproken, weinig fans hier blijkbaar, maar die draaien ook gewoon harstikke goed! Die gaan het Ajax nog lastig maken om de tweede plek!
Daarom gaan ze het Ajax ook niet lastig maken.
Knap is het absoluut! Maar het beste beleid?Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:23:
Az heeft het beste beleid van alle clubs en waar ook niet veel op aan is te merken.
Nu komt het er ook uit en het is ze zeker gegund. Toch knap na dat DSB debacle.
AZ is een leuke club geworden en ze spelen goed voetbal met ook jonge spelers, maar ze hebben weinig te verliezen natuurlijk. En onder Vd Brom hebben ze volgens mij 1 keer gelijk gespeeld tegen Ajax, PSV en Feyenoord, alle andere wedstrijden tegen deze traditionele top 3 gingen verloren. Dat zegt ook wel iets.
Het zal het laatste zijn geweest.JST94 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:06:
Als ik de beelden zie wordt er 2 keer een gele kaart getoont aan Tagliafico. Maar het is verder de vraag of hij dan ook 2x is opgeschreven of dat hij zoals je zegt de 1e x is weggevallen ivm het tumult en dat hij met de '2e gele kaart' nog eens duidelijk wilt maken dat hij geel had gekregen.
Van Boekel heeft die gele kaart 2 keer getoond aan Tagliafico om duidelijk te maken dat hij geel had gekregen, aangezien hem dit in het tumult kan zijn ontgaan. Het ziet er wat knullig uit, maar er is volgens mij niets aan de hand verder.
Reteketet! Maar ik reageer niet zo vaak in dit topic.Martinusz schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:18:
Over AZ gesproken, weinig fans hier blijkbaar, maar die draaien ook gewoon harstikke goed! Die gaan het Ajax nog lastig maken om de tweede plek!
Naar mijn mening heeft vooral de komst van Arne Slot en Marco Bizot voor dit goede seizoen gezorgd. Opleiding en inkoopbeleid was altijd al prima bij AZ, maar nu er eindelijk een keeper op doel staat die punten pakt en vertrouwen uitstraalt in plaats van zo'n grabbelaar als Rochet of Esteban hoef je in ieder geval niet meer billenknijpent op de bank te zitten.
Van de Brom is een geweldige people manager, maar tactisch iets minder, en Slot lijkt hem daar perfect op aan te vullen.
Overigens zijn Midjso en Svensson natuurlijk geweldige aankopen, helemaal voor de prijs die voor ze betaald is.
In de grote wedstrijden in de Eredivisie presteert men inderdaad vaak onder de maat, onder andere omdat er die wedstrijden vaak veel te aanvallend (naïef) gespeeld werd, maar om te stellen dat ze slecht spelen als het er om gaat is gewoon niet waar. AZ presteert de afgelopen jaren aanzienlijk beter dan de meeste andere ploegen in de Europa League en heeft de laatste 8 jaar bijna altijd de halve- of kwartfinale van de KNVB beker gehaald. AZ heeft Nederland meer UEFA punten bezorgd dan Feyenoord, en zelfs veel meer punten dan clubs met een vergelijkbaar budget zoals Utrecht en Vitesse.Baseman77 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:22:
[...]
AZ draait al meerdere seizoenen prima...totdat het echt ergens om gaat, waarna ze verliezen.
Knap is het absoluut! Maar het beste beleid?
AZ is een leuke club geworden en ze spelen goed voetbal met ook jonge spelers, maar ze hebben weinig te verliezen natuurlijk. En onder Vd Brom hebben ze volgens mij 1 keer gelijk gespeeld tegen Ajax, PSV en Feyenoord, alle andere wedstrijden tegen deze traditionele top 3 gingen verloren. Dat zegt ook wel iets.
Alleen al op het gebied van budget leg je het sowieso af tegen de traditionele top 3. Feyenoord heeft bijvoorbeeld vorig jaar al bijna meer in de selectie geïnvesteerd dan AZ überhaupt aan begroting heeft.
[ Voor 43% gewijzigd door Pyramiden op 26-02-2018 11:42 ]
Van der Heijden vond ik echt weinig aan de hand hoor, die leek zelf uit balans gebracht te worden. Vond ze eigenlijk allemaal licht geel en aan de andere kant zag ik ook weleens stevige overtredingen die ook licht geel waren. Maar belangrijker vond ik dat herhaaldelijk PSV dmv een overtreding een veelbelovende aanval onderbrak en dat daar nooit tegen opgetreden werd. Je kan de gele kaarten aan Feyenoord allemaal goed praten maar het gaat er bij mij echt niet in dat PSV er maar geen 1 kreeg.Baseman77 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:57:
Huh?![]()
Dat geval met Toornstra was helemaal niets en het was juist Malacia die een klap met zijn arm uitdeelde aan Pereiro...en ermee wegkwam trouwens.
Daarbij kregen zowel Botteghin als Van der Heijden geel voor een "kop"duel waarbij ze allebei met de elleboog vooruit in kwamen springen en allebei daardoor De Jong vol op het achterhoofd raakten. Die kaarten hadden ook rood kunnen opleveren. Al mag Veltman dit regelmatig ongestraft doen vreemd genoeg.
Makkelie floot prima en beide clubs hadden niets te klagen, erg prettig voor de verandering en dus complimenten aan de scheids
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Prestaties hebben niet zo zeer met het (lange termijn)beleid te maken. Feyenoord werd vorig jaar kampioen, maar dat komt vooral door juist de korte termijn aankopen. Ik kijk dan vooral hoe de selectie erbij staat en hoe ze omgaan met de jeugd. Aankopen zijn vaak raak en een echte toevoeging terwijl de jeugd zich makkelijk aanpast en steeds meer kwaliteit heeft. De selectie ziet er ondanks het budget gewoon prima uit. dat ze constant de top 3 gaan verslaan mag je niet verwachten. Als ze volgend jaar het echter bij elkaar kunnen houden zie ik ze nog wel echt meedoen.Baseman77 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:22:
[...]
AZ draait al meerdere seizoenen prima...totdat het echt ergens om gaat, waarna ze verliezen.
[...]
Knap is het absoluut! Maar het beste beleid?
[...]
Het zal het laatste zijn geweest.
Van Boekel heeft die gele kaart 2 keer getoond aan Tagliafico om duidelijk te maken dat hij geel had gekregen, aangezien hem dit in het tumult kan zijn ontgaan. Het ziet er wat knullig uit, maar er is volgens mij niets aan de hand verder.
Aankopen zoals Tankovic, Friday, Vd Linden, Rienstra, Rochet, Krul, Bel Hassani, Van Eijden, Hupperts, Brezancic, Avdic, Falkenburg, enz?Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:43:
Aankopen zijn vaak raak en een echte toevoeging
Alle clubs hebben hele waslijsten met miskopen (zowel aankoop, huur en transfervrij), AZ is daar geen uitzondering op.
Ondanks het budget?De selectie ziet er ondanks het budget gewoon prima uit. dat ze constant de top 3 gaan verslaan mag je niet verwachten. Als ze volgend jaar het echter bij elkaar kunnen houden zie ik ze nog wel echt meedoen.
Begin dit seizoen zijn Haps en Luckassen verkocht voor leuke bedragen, vorig seizoen Henriksen en met name Janssen, het seizoen daarvoor Berghuis, Gudelj, Johansson en Gouweleeuw. Zo laag is het budget van AZ niet.
Dat echt meedoen wordt al jaren gezegd, waarbij ze ook al jaren afhaken zodra het echt ergens om gaat. Vorig seizoen stond de baan van Vd Brom niet voor niets op de tocht. Dat is geen schande overigens; aan de top komen is al ontzettend moeilijk, laat staan er blijven. Dat is vooralsnog alleen PSV en Ajax gelukt, waarbij een andere club zich er incidenteel tussen wurmt.
[ Voor 3% gewijzigd door Baseman77 op 26-02-2018 12:09 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Maar wat zijn de prijzen van die spelers geweest? Het zou mij niets verbazen als de totaalprijs lager is dan wat er voor bijvoorbeeld Neres betaald is. Niet elke speler is een schot in de roos.Baseman77 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:08:
[...]
Aankopen zoals Tankovic, Friday, Vd Linden, Rienstra, Rochet, Krul, Bel Hassani, Van Eijden, Hupperts, Brezancic, Avdic, Falkenburg, enz?
Alle clubs hebben hele waslijsten met miskopen (zowel aankoop, huur en transfervrij), AZ is daar geen uitzondering op.
Ondanks het budget?
Begin dit seizoen zijn Haps en Luckassen verkocht voor leuke bedragen, vorig seizoen Henriksen en met name Janssen, het seizoen daarvoor Berghuis, Gudelj, Johansson en Gouweleeuw. Zo laag is het budget van AZ niet.
Dat echt meedoen wordt al jaren gezegd, waarbij ze ook al jaren afhaken zodra het echt ergens om gaat. Vorig seizoen stond de baan van Vd Brom niet voor niets op de tocht. Dat is geen schande overigens; aan de top komen is al ontzettend moeilijk, laat staan er blijven. Dat is vooralsnog alleen PSV en Ajax gelukt, waarbij een andere club zich er incidenteel tussen wurmt.
Op het moment dat je 1 miljoen euro voor een speler betaald, en hij niet voldoet aan de eisen die je aan een speler voor het eerste team stelt, is het dan een miskoop? Of presteert hij naar verwachting wat je voor hem betaald hebt?
Het geld wat gevangen is voor de recente transfers is vooral geïnvesteerd in de jeugdopleiding en het terugkopen van het stadion. Daarnaast natuurlijk Svensson, Midsjo, Bizot, Friday, Seuntjens en Idrissi die gekocht zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Pyramiden op 26-02-2018 12:19 ]
Verwijderd
Op het eerste stuk kan ik alleen maar reageren met: ze kunnen maar met 11 spelen he. Ik vind de spelers zoals Janssen, , de Scandinaviërs, Weghorst toch altijd prima gescout.Baseman77 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:08:
[...]
Aankopen zoals Tankovic, Friday, Vd Linden, Rienstra, Rochet, Krul, Bel Hassani, Van Eijden, Hupperts, Brezancic, Avdic, Falkenburg, enz?
[...]
Ondanks het budget?
Az is qua budget geen hele arme club in de eredivisie, maar hun inkomsten zijn dus vooral gebaseerd op transfers. ten opzichte van een Twente, Heerenveen en Vitesse bijvoorbeeld hebben ze echt niet veel meer geld. Door hun beleid halen ze er wel allles uit. Ze hebben daarnaast ook nog het nadeel van de naam t.o.v. de top 3. Zeker grote talenten zullen eerder voor Ajax/Psv kiezen.
Vind het wel een leuke club. Lijkt me best gezellig daar in het stadion.
Zoveel doet AZ niet onder qua spelers kwaliteiten voor de Big 3 vind ik, bij Ajax, Feyenoord en PSV spelen op dit moment absoluut ook geen wereldtoppers. Ze zijn gewoon slim met beleid qua spelers en kopen geen spelers waar een hype omheen staat zoals veel jonge spelers van Ajax en PSV (de nieuwe messi, de nieuwe Ronaldo etcetc).Ankona schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:44:
[...]
AZ laat zien dat je helemaal geen wereld toppers nodig hebt om in de top van de ED mee te spelen. Gewoon goede spelers en een coach / staf die het team zonder veel poeha in alle rust ontwikkelt en neerzet.
De scheten van zijn hondLeon Zwiers schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:26:
Gio vind nog steeds dat zijn aanpak werkt bij Feyenoord. Wat zou ie snuiven?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
28.02. 18:30 AZ v FC Twente
28.02. 20:45 Feyenoord v Willem II
Las net dat 1e wedstrijd sowieso doorgaat ondanks vrieskou
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Afgelopen zondag totaal geen zin om vandaag af te reizen naar de Kuip, maar we gaan toch maar weer braaf Feyenoord aanmoedigen.
[ Voor 63% gewijzigd door JST94 op 28-02-2018 13:51 ]
Brrrrrr.....genoeg alcohol drinken dan maarJST94 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:50:
Beide wedstrijden gaan gewoon door.
Afgelopen zondag totaal geen zin om vandaag af te reizen naar de Kuip, maar we gaan toch maar weer braaf Feyenoord aanmoedigen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Motie van wantrouwen mompelt...
- T-shirt / thermoshirt
- trui / pully
- winddicht jack over dikke trui / winterjas
- hoofdbedekking (over de oren heen)
- skisokken
- evt. trainingsbroek onder spijkerbroek / skibroek
- clubsjaal
- (ski)handschoenen
/opendeuren
En een lange onderbroek helpt vast ook.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
En nadat ze genoeg gezopen/gesnoven/geslikt hebt gaan staan schreeuwen met ontbloot boven lijf.Ramzzz schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:47:
Laagjes!And Bob's your uncle!
- T-shirt / thermoshirt
- trui / pully
- skisokken
- clubsjaal
- (ski)handschoenen
/opendeuren
En de dag erna ziek in bed liggen en zeggen: Zie je, ik zei toch dat het te koud was.
En straks hup willem 2Leon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:31:
Nou, hup AZ!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Het verschil is natuurlijk juist dat zij het gewend zijn...Typhone schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:34:
Wat een discussie weer. Gevoelstemperatuurtje van -15 en er wordt weer geklaagd. Niet om de voetballers maar om de supporters. Wat een burgerlijke betrutting krijgen we toch weer op ons dak van de instanties. Het moet niet gekker worden. Als ik zie wat Steaua, Legia Warschau en de Russische clubs soms op hun dak krijgen dan hebben wij echt een voetbalbond vol halfzachte eitjes.
Motie van wantrouwen mompelt...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Natuurlijk hoop jij dat niet; moet Gio er nou uit of niet?Leon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:48:
Nee, dat gaat me te ver, hoop wel dat Feyenoord wint.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die ligt er neem ik aan toch wel uit na de wanprestatie in de competitie. Met de beker mag ie nog via de voordeur eruit, en dat gun ik hem dan toch wel.dvdkiwi schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:07:
[...]
Natuurlijk hoop jij dat niet; moet Gio er nou uit of niet?
In de zomer moet de directie iig flink wat werk gaan verzetten.
Heb het gevoel dat niemand dit durft omdat er niemand is die echt stevig in zijn zetel zit.Leon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:17:
[...]
Die ligt er neem ik aan toch wel uit na de wanprestatie in de competitie. Met de beker mag ie nog via de voordeur eruit, en dat gun ik hem dan toch wel.
In de zomer moet de directie iig flink wat werk gaan verzetten.
Ik moet straks nog met de hond eruit, enige toevoeging zijn voor mij de onderhandschoenenRamzzz schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:47:
Laagjes!And Bob's your uncle!
- T-shirt / thermoshirt
- trui / pully
- skisokken
- clubsjaal
- (ski)handschoenen
/opendeuren
[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 28-02-2018 19:57 ]
XXXVI
[ Voor 16% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-02-2018 19:55 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
De eerste supporters hebben al hun bovenlijf in beeld gehadDeadsy schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:05:
[...]
En nadat ze genoeg gezopen/gesnoven/geslikt hebt gaan staan schreeuwen met ontbloot boven lijf.
En de dag erna ziek in bed liggen en zeggen: Zie je, ik zei toch dat het te koud was.
En Twente geeft op. Enige goede speler eruit. Gratz AZ!
[ Voor 47% gewijzigd door LZ86 op 28-02-2018 19:56 ]
Hoeveel zouden het er na de 3-0 gaan worden nuLeon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:56:
Ja hoor, die zijn morgen ziek
En Twente geeft op. Enige goede speler eruit. Gratz AZ!
Wel jammer dat je nu niet naar Ajax kunt kijken, of niet?Leon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:59:
Ik neem het terug. v Bronckhorst stelt Diks op......
Hup W2!![]()
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Zaten zeker te zonnebaden.HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:55:
[...]
De eerste supporters hebben al hun bovenlijf in beeld gehad
Sommigen hadden een goede "bescherming"
Dikke pens neem ik aan?HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:06:
[...]
Sommigen hadden een goede "bescherming"
En ja een wintervoorraad @ hierboven
[ Voor 32% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 28-02-2018 20:16 ]
Je wordt ziek van bacteriën, niet van kou
In Siberië kun je met -40 de hele dag in je onderbroek buiten lopen zonder dat je ziek wordt.
De vrieskou vertraagt je metabolisme en je afweer waardoor je vatbaarder worddvdkiwi schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:24:
Makkie voor AZ, benieuwd wat ze tegen Willem II kunnen in de finale
[...]
In Siberië kun je met -40 de hele dag in je onderbroek buiten lopen zonder dat je ziek wordt.
Klopt, maar het maakt je wel vatbaarder voor een infectie.dvdkiwi schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:24:
Makkie voor AZ, benieuwd wat ze tegen Willem II kunnen in de finale
[...]
Geen bacterie te bekennen.
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 28-02-2018 20:27 ]
En er zullen genoeg mensen zijn die je wel even een pilletje willen gevendvdkiwi schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:27:
Klopt, maar in een stadion ben je toch omringd met lauter fitte, gezonde mensen?
Geen bacterie te bekennen.
Jij wint.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Denk dat iedereen die ze gebeld hebben reageerde met: Denk je echt dat ik voor dat geld mijn ballen ga afvriezen?Faddermakker schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:37:
Waarom is er geen echte analist langs de lijn? Eerst Henk Timmer en nu Royston Drenthe, doe eens normaal.
Drenthe en Timmer waren de eersten die ja hebben gezegd.
Net zoals Tim Douwsma die pas bij Fox Sports zat tijdens, ik meen zo'n zaterdag avond, met die Jan Joost van Gangelen en Helene Hendriks. Leuk voor die jongen, maar kom op, slaat toch nergens op, je zet er toch wel iemand bij die gewoon uit de voetballerij komt op hoog niveau.Faddermakker schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:37:
Waarom is er geen echte analist langs de lijn? Eerst Henk Timmer en nu Royston Drenthe, doe eens normaal.
Buiten dat vind ik dat programma wel leuk om te kijken, zeker als er geen boeiende wedstrijden op dat moment zijn.
Die Ronald de Boer, John de Wolf, Mario Been enz zijn toch ook helemaal niks. Laat maar eens wat frisse mensen het kunstje doen.dennis_rsb schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:40:
[...]
Net zoals Tim Douwsma die pas bij Fox Sports zat tijdens, ik meen zo'n zaterdag avond, met die Jan Joost van Gangelen en Helene Hendriks. Leuk voor die jongen, maar kom op, slaat toch nergens op, je zet er toch wel iemand bij die gewoon uit de voetballerij komt op hoog niveau.
Buiten dat vind ik dat programma wel leuk om te kijken, zeker als er geen boeiende wedstrijden op dat moment zijn.
Klopt, maar die hebben er nog verstand van in elk geval.Leon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:45:
[...]
Die Ronald de Boer, John de Wolf, Mario Been enz zijn toch ook helemaal niks. Laat maar eens wat frisse mensen het kunstje doen.
Alleen jammer dat je het idee hebt dat je bij de Veerkampjes op bezoek bent als die lui aan het woord zijn.dennis_rsb schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:51:
[...]
Klopt, maar die hebben er nog verstand van in elk geval.
Zou je soms anders niet zo zeggen.dennis_rsb schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:51:
[...]
Klopt, maar die hebben er nog verstand van in elk geval.
Als je onderkoeld raakt ja, maar dat lijkt mij vrij sterk bij die walrussen.Leon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:25:
De vrieskou vertraagt je metabolisme en je afweer waardoor je vatbaarder word
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik bedoel in vergelijking met iemand die niet uit de voetballerij komt zoals Tim Douwsma, maar ook Helene Hendriks & Jan Joost, maar die twee hebben zich er natuurlijk helemaal in verdiept al jaren. Je kan zeggen wat je wil maar ik vind Johan Derksen gewoon iemand die echt wel kijk op het spel heeft. Tuurlijk, hij veranderd elke week van mening. Maar hij zegt zelf ook, ik oordeel gewoon wat ik gezien heb. Dus hij kijkt gewoon per wedstrijd en ik vind dat hij dan goede conclusies veelal trekt. Die vd Gijp die roept maar wat meestal.
Boeitus is geen schim meer van de debutant boeitus een paar jaar terug. Helaas voor Feyenoord. Zo gaat dat vaak spelers die jong zijn en denken we zijn heul goed, ze vetrekken naar het buitenland en ze floppen. Sommige spelen dan in NL weer de sterren van de hemel, boetius blijkbaar niet.Leon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:01:
Feyenoord veel beter atm. Alleen die Boetius....wat een aanfluiting is dat zeg. Die verpest gewoon elk balcontact.
virus is ook niet prettig
★ What does that mean? ★
XXXVI
Denk dat Az straks andere koek wordt
Nou ja lekker. De doelpunten waren wel mooi maar de wedstrijd an sich was best houterig.Mosin schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:03:
Hoopppaaakeeeeee 4-0 bij AZ. Wat spelen die lekker man!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als laatste Nederlandse club ben ik bang... klote nieuwe regels
XXXVI
Edit:
Wat vallen die "tikkie breed/terug" v Beek en "pfffffff" Boetius zwaar tegen zeg. De rest speelt niet onverdienstelijk, maar die 2 vertragen de boel zo hard dat het hele elftal er onder lijdt.
[ Voor 80% gewijzigd door LZ86 op 28-02-2018 21:26 ]
Klopt, gaan AZ en PSV niet redden.ephymerous schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:12:
[...]
Als laatste Nederlandse club ben ik bang... klote nieuwe regels
Het is te hopen voor Feyenoord dat van Bronckhorst nog enkele jaren blijft.
dvdkiwi schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:15:
Je spelers na een kansloze nederlaag tegen PSV weer zo gemotiveerd krijgen, daar moet je een goede trainer voor zijn!
Het is te hopen voor Feyenoord dat van Bronckhorst nog enkele jaren blijft.
Ok was dat bewust van boetius of niet
[ Voor 45% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 28-02-2018 21:41 ]
Toen ik net een rijbewijs haalde bestond er geen code oranje. 2003... misschien bestond ie wel maar gebruikt werd ie nooit. Inmiddels is elke regenbui een afgelasting, 1 windvlaag is code oranje, 10 vlokken sneeuw is onveilig voor het volk. Overheid is incapabel en maakt zich vooral druk om zieltjes winnen en wil niet de zwarte piet toegespeeld krijgen als er iemand uitglijdt en het volk op ‘social media’ in opstand komt omdat het gevaarlijk is. Rubberen stoeptegels want stel je voor dat een kind eens valt. Dan komt het plebs in opstand. Ik had elke zomer spijt dat ik mn tenen, handen en voeten open had liggen en weer een dag niet kon boompje klimmen. En ben ik er een klap slechter van geworden? Nee hoor. Maar als een overheid zich ook daar al mee gaat bemoeien dan zie ik het slecht in. Al vriezen er 10 mensen dood in een stadion... dan hadden ze zich warmer moeten inpakken toch? Of niet gaan? Eigen verantwoordelijkheid!ph4ge schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:52:
[...]
Het verschil is natuurlijk juist dat zij het gewend zijn...
Finale Feyenoord - AZ gok ik. Ziet er aardig zwak uit bij Willem 2. Die ik overigens niks gun want ze donderen allemaal fakkels in een uitvak (NAC) en gaan nu protesteren tegen de straf. Schaam je diep club!
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 28-02-2018 21:47 ]
Wat Willem 2 laat zien is dus nog lager dan wat feyenoord laat zien so far , lijkt wel 6de klasse amateurafdeling somsHarribo schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:18:
Weinig aan deze halve finales, je weet van tevoren wie doorgaan
Ok ok 3de klasse dan of zo , "voetbal" zelf in die 6de klasse
Edit 2 : Zowaar een redding van jones en een counter die eens niet verprutst word , v persie maakt 2-0
[ Voor 22% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 28-02-2018 22:06 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
zo goed is hij ook nooit geweest toch? Hij had 1 goede wedstrijd tegen Ajax (zijn debuut uit mijn hoofd), dat maakte hem snel populair bij het legioen, maar in mijn ogen daarna niet echt ver doorontwikkeld. Was van te voren een gok om hem terug te halen.dennis_rsb schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:05:
[...]
Boeitus is geen schim meer van de debutant boeitus een paar jaar terug. Helaas voor Feyenoord. Zo gaat dat vaak spelers die jong zijn en denken we zijn heul goed, ze vetrekken naar het buitenland en ze floppen. Sommige spelen dan in NL weer de sterren van de hemel, boetius blijkbaar niet.
Nou finale Feyenoord - AZ. Feyenoord mag hopen dat ze dan hun vorm weer terug hebben, in de huidige vorm zie ik ze, zelfs niet met het voordeel van in de kuip spelen, echt niet winnen van dit AZ.
Er kan echter nog veel gebeuren in 2 maanden natuurlijk.
Tja, dat hebben we vaker gedacht, maar AZ is de laatste keren tegen Feyenoord hard ingemaakt. Plus, Twente was zo ontzettend slecht dat AZ wel heel goed leek in vergelijk. In topwedstrijden is dat meestal anders.KingKoning schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:07:
[...]
zo goed is hij ook nooit geweest toch? Hij had 1 goede wedstrijd tegen Ajax (zijn debuut uit mijn hoofd), dat maakte hem snel populair bij het legioen, maar in mijn ogen daarna niet echt ver doorontwikkeld. Was van te voren een gok om hem terug te halen.
Nou finale Feyenoord - AZ. Feyenoord mag hopen dat ze dan hun vorm weer terug hebben, in de huidige vorm zie ik ze, zelfs niet met het voordeel van in de kuip spelen, echt niet winnen van dit AZ.
Wel opvallend in de Kuip. Als v Persie meedoet scoort ie meestal wel. Haps speelt erg goed.
Maar over het algemeen is het spel nog steeds erg matig.
Hij is wel beter geweest dan nu. Er was zelfs een tijd dat mensen boeitus beter vonden dan Memphis.KingKoning schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:07:
[...]
zo goed is hij ook nooit geweest toch? Hij had 1 goede wedstrijd tegen Ajax (zijn debuut uit mijn hoofd), dat maakte hem snel populair bij het legioen, maar in mijn ogen daarna niet echt ver doorontwikkeld. Was van te voren een gok om hem terug te halen.
AZ moet je niet uitvlakken inderdaad, goed spel spelen hun. Toch kan je er niks van zeggen. Als feyenoord even een goede reeks nog neerzet kan het vertrouwen in de ploeg weer groeien.
Tapia trouwens heerlijk op dat middenveld
Houterig in de zin van?Gonadan schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:11:
[...]
Nou ja lekker. De doelpunten waren wel mooi maar de wedstrijd an sich was best houterig.
De eerste helft heb ik helaas niet gezien, maar in de tweede helft speelden ze toch wel goed genoeg. Ik vond Twente wel erg matig, misschien dat het daarom lijkt dat AZ heel goed speelde.
Het is Gio die de beslissing neemt he , wat verwacht jeLeon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:21:
Waarom wisselt ie Diks nou weer, die speelde zowaar een keer niet slecht. Haal dan Boetius eruit....
Tapia trouwens heerlijk op dat middenveld
Maar wat is Willem 2 toch armmieterig bezig dat ze zelfs zoveel slechter zijn dan feyenoord. Ook twente was slecht en leek wel niet te willen. Willem 2 probeerde nog wat in de 2de helft maar kan simpelweg niet beter.
Hopen dat AZ in de finale in vorm is en dit feyenoord over de pijnbank legt
Verwijderd
Ja maar die wedstrijd ging nergens om.Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:37:
We zullen zien hoe goed AZ weet te voetballen tegen Feyenoord op 11 maart. De wedstrijd in Alkmaar had AZ niets in te brengen.
Het gaat allemaal maar om 1 ding en dat is die prachtige beker
jaapstobbe schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:44:
Zal je zien dat Feyenoord straks de finale OOK thuis mag spelen
Verwijderd
Kijk eens naar de tegenstanders die AZ gehad heeft in de beker: MVV, Almere, Fortuna, PEC en Twente. En Feyenoord: ADO, Swift, Heracles, PSV, Willem II.Inflatable schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:41:
Ik hoop dat AZ de beker wint, spelen beter.. Plus dat ik het Feyenoord gewoon niet gun met hun mazzel lotingen altijd, hoeveel bekerwedstrijden op rij hebben ze nou al thuis mogen spelen? Plus het oneerlijke voordeel dat de finale altijd in hun stadion is.. Ik hoor mensen nog beweren dat het eerlijker was als de Johan Cruijff schaal aan het begin van het seizoen niet altijd in Arena gespeeld zou worden.. Het stadion dat nu zelfs zijn naam draagt maar niet de wedstrijd om z'n schaal altijd mag houden.. Schijnheilig achterbaks gedoe..
Ieder mag zijn eigen mening hebben natuurlijk, maar denk dat Feyenoord meer 'recht' op de beker heeft dan AZ.
jaapstobbe schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:44:
Feyenoord zal op papier de uitspelende ploeg zijn volgens foxjaapstobbe schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:44:
(wat voor mij meer geloofwaardig is dan voor Willem ll)
Verwijderd
Denk dat van Bronckhorst zo hoog mogelijk wil eindigen in de competitie naast het halen van de beker. En zie nog wel mogelijkheden voor Feyenoord om hoger te eindigen dan ze nu staan.Hackus schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:57:
Nu gaat Feyenoord zich de komende 7 weken sparen voor AZ.
(wat voor mij meer geloofwaardig is dan voor Willem ll)
Ik zie ook mogelijkheden voor hun om lager te eindigen. Ze spelen niet elke week tegen Willem2Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 23:03:
[...]
Denk dat van Bronckhorst zo hoog mogelijk wil eindigen in de competitie naast het halen van de beker. En zie nog wel mogelijkheden voor Feyenoord om hoger te eindigen dan ze nu staan.
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!