Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.611 views

Onderwerpen

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:21
Als het echt zo was had half Eindhoven al lang in brand gestaan van de verontwaardiging.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Typhone schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:59:
[...]

Die eerste gele kaart viel helemaal weg omdat van Boekel zelf middenin stond ivm het tumult. Vond ik totaal niet zo vreemd toen ik het live zag gebeuren.
Als ik de beelden zie wordt er 2 keer een gele kaart getoont aan Tagliafico. Maar het is verder de vraag of hij dan ook 2x is opgeschreven of dat hij zoals je zegt de 1e x is weggevallen ivm het tumult en dat hij met de '2e gele kaart' nog eens duidelijk wilt maken dat hij geel had gekregen.
Leon Zwiers schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:03:
Als het echt zo was had half Eindhoven al lang in brand gestaan van de verontwaardiging.
Nee, want nu had Ajax alsnog punten verspeeld. Dat was pas gebeurt wanneer Tagliafico de 1-0 had gemaakt :9

[ Voor 21% gewijzigd door JST94 op 26-02-2018 11:06 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
Of wanneer PSV zelf ook 2 keer geel had gehad en dat wél rood was. :+

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kwestie van tijd dat Tagliafico z’n eerste rode kaart gaat pakken. Vind hem met vlagen best onbehouwen verdedigen. In de laatste vier wedstrijden heeft hij al drie keer geel gekregen, meer kaarten dan Veltman.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 11:43

Baseman77

We move

Martinusz schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:18:
Over AZ gesproken, weinig fans hier blijkbaar, maar die draaien ook gewoon harstikke goed! Die gaan het Ajax nog lastig maken om de tweede plek!
AZ draait al meerdere seizoenen prima...totdat het echt ergens om gaat, waarna ze verliezen.
Daarom gaan ze het Ajax ook niet lastig maken.
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:23:
Az heeft het beste beleid van alle clubs en waar ook niet veel op aan is te merken.
Nu komt het er ook uit en het is ze zeker gegund. Toch knap na dat DSB debacle.
Knap is het absoluut! Maar het beste beleid?
AZ is een leuke club geworden en ze spelen goed voetbal met ook jonge spelers, maar ze hebben weinig te verliezen natuurlijk. En onder Vd Brom hebben ze volgens mij 1 keer gelijk gespeeld tegen Ajax, PSV en Feyenoord, alle andere wedstrijden tegen deze traditionele top 3 gingen verloren. Dat zegt ook wel iets.
JST94 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:06:
Als ik de beelden zie wordt er 2 keer een gele kaart getoont aan Tagliafico. Maar het is verder de vraag of hij dan ook 2x is opgeschreven of dat hij zoals je zegt de 1e x is weggevallen ivm het tumult en dat hij met de '2e gele kaart' nog eens duidelijk wilt maken dat hij geel had gekregen.
Het zal het laatste zijn geweest.
Van Boekel heeft die gele kaart 2 keer getoond aan Tagliafico om duidelijk te maken dat hij geel had gekregen, aangezien hem dit in het tumult kan zijn ontgaan. Het ziet er wat knullig uit, maar er is volgens mij niets aan de hand verder.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:46
Martinusz schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:18:
Over AZ gesproken, weinig fans hier blijkbaar, maar die draaien ook gewoon harstikke goed! Die gaan het Ajax nog lastig maken om de tweede plek!
Reteketet! Maar ik reageer niet zo vaak in dit topic.
Naar mijn mening heeft vooral de komst van Arne Slot en Marco Bizot voor dit goede seizoen gezorgd. Opleiding en inkoopbeleid was altijd al prima bij AZ, maar nu er eindelijk een keeper op doel staat die punten pakt en vertrouwen uitstraalt in plaats van zo'n grabbelaar als Rochet of Esteban hoef je in ieder geval niet meer billenknijpent op de bank te zitten.
Van de Brom is een geweldige people manager, maar tactisch iets minder, en Slot lijkt hem daar perfect op aan te vullen.

Overigens zijn Midjso en Svensson natuurlijk geweldige aankopen, helemaal voor de prijs die voor ze betaald is.
Baseman77 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:22:
[...]
AZ draait al meerdere seizoenen prima...totdat het echt ergens om gaat, waarna ze verliezen.

AZ is een leuke club geworden en ze spelen goed voetbal met ook jonge spelers, maar ze hebben weinig te verliezen natuurlijk. En onder Vd Brom hebben ze volgens mij 1 keer gelijk gespeeld tegen Ajax, PSV en Feyenoord, alle andere wedstrijden tegen deze traditionele top 3 gingen verloren. Dat zegt ook wel iets.
In de grote wedstrijden in de Eredivisie presteert men inderdaad vaak onder de maat, onder andere omdat er die wedstrijden vaak veel te aanvallend (naïef) gespeeld werd, maar om te stellen dat ze slecht spelen als het er om gaat is gewoon niet waar. AZ presteert de afgelopen jaren aanzienlijk beter dan de meeste andere ploegen in de Europa League en heeft de laatste 8 jaar bijna altijd de halve- of kwartfinale van de KNVB beker gehaald. AZ heeft Nederland meer UEFA punten bezorgd dan Feyenoord, en zelfs veel meer punten dan clubs met een vergelijkbaar budget zoals Utrecht en Vitesse.

Alleen al op het gebied van budget leg je het sowieso af tegen de traditionele top 3. Feyenoord heeft bijvoorbeeld vorig jaar al bijna meer in de selectie geïnvesteerd dan AZ überhaupt aan begroting heeft.

[ Voor 43% gewijzigd door Pyramiden op 26-02-2018 11:42 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11 21:24
Baseman77 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:57:
Huh? :?
Dat geval met Toornstra was helemaal niets en het was juist Malacia die een klap met zijn arm uitdeelde aan Pereiro...en ermee wegkwam trouwens.

Daarbij kregen zowel Botteghin als Van der Heijden geel voor een "kop"duel waarbij ze allebei met de elleboog vooruit in kwamen springen en allebei daardoor De Jong vol op het achterhoofd raakten. Die kaarten hadden ook rood kunnen opleveren. Al mag Veltman dit regelmatig ongestraft doen vreemd genoeg.

Makkelie floot prima en beide clubs hadden niets te klagen, erg prettig voor de verandering en dus complimenten aan de scheids d:)b
Van der Heijden vond ik echt weinig aan de hand hoor, die leek zelf uit balans gebracht te worden. Vond ze eigenlijk allemaal licht geel en aan de andere kant zag ik ook weleens stevige overtredingen die ook licht geel waren. Maar belangrijker vond ik dat herhaaldelijk PSV dmv een overtreding een veelbelovende aanval onderbrak en dat daar nooit tegen opgetreden werd. Je kan de gele kaarten aan Feyenoord allemaal goed praten maar het gaat er bij mij echt niet in dat PSV er maar geen 1 kreeg.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

Baseman77 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:22:
[...]

[...]

[...]

Het zal het laatste zijn geweest.
Van Boekel heeft die gele kaart 2 keer getoond aan Tagliafico om duidelijk te maken dat hij geel had gekregen, aangezien hem dit in het tumult kan zijn ontgaan. Het ziet er wat knullig uit, maar er is volgens mij niets aan de hand verder.
Prestaties hebben niet zo zeer met het (lange termijn)beleid te maken. Feyenoord werd vorig jaar kampioen, maar dat komt vooral door juist de korte termijn aankopen. Ik kijk dan vooral hoe de selectie erbij staat en hoe ze omgaan met de jeugd. Aankopen zijn vaak raak en een echte toevoeging terwijl de jeugd zich makkelijk aanpast en steeds meer kwaliteit heeft. De selectie ziet er ondanks het budget gewoon prima uit. dat ze constant de top 3 gaan verslaan mag je niet verwachten. Als ze volgend jaar het echter bij elkaar kunnen houden zie ik ze nog wel echt meedoen.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 11:43

Baseman77

We move

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:43:
Aankopen zijn vaak raak en een echte toevoeging
Aankopen zoals Tankovic, Friday, Vd Linden, Rienstra, Rochet, Krul, Bel Hassani, Van Eijden, Hupperts, Brezancic, Avdic, Falkenburg, enz?
Alle clubs hebben hele waslijsten met miskopen (zowel aankoop, huur en transfervrij), AZ is daar geen uitzondering op.
De selectie ziet er ondanks het budget gewoon prima uit. dat ze constant de top 3 gaan verslaan mag je niet verwachten. Als ze volgend jaar het echter bij elkaar kunnen houden zie ik ze nog wel echt meedoen.
Ondanks het budget?
Begin dit seizoen zijn Haps en Luckassen verkocht voor leuke bedragen, vorig seizoen Henriksen en met name Janssen, het seizoen daarvoor Berghuis, Gudelj, Johansson en Gouweleeuw. Zo laag is het budget van AZ niet.

Dat echt meedoen wordt al jaren gezegd, waarbij ze ook al jaren afhaken zodra het echt ergens om gaat. Vorig seizoen stond de baan van Vd Brom niet voor niets op de tocht. Dat is geen schande overigens; aan de top komen is al ontzettend moeilijk, laat staan er blijven. Dat is vooralsnog alleen PSV en Ajax gelukt, waarbij een andere club zich er incidenteel tussen wurmt.

[ Voor 3% gewijzigd door Baseman77 op 26-02-2018 12:09 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:07
Nederland is ook veel te klein voor 4-5 topclubs :) ook gewoon door historische groei van supporters voorkeuren ga je nooit meer dan hooguit 3 topclubs in Nederland kennen. En dan reken ik Feyenoord als nummer 3, vooral vanwege budget en achterban.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:46
Baseman77 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:08:
[...]

Aankopen zoals Tankovic, Friday, Vd Linden, Rienstra, Rochet, Krul, Bel Hassani, Van Eijden, Hupperts, Brezancic, Avdic, Falkenburg, enz?
Alle clubs hebben hele waslijsten met miskopen (zowel aankoop, huur en transfervrij), AZ is daar geen uitzondering op.

Ondanks het budget?
Begin dit seizoen zijn Haps en Luckassen verkocht voor leuke bedragen, vorig seizoen Henriksen en met name Janssen, het seizoen daarvoor Berghuis, Gudelj, Johansson en Gouweleeuw. Zo laag is het budget van AZ niet.

Dat echt meedoen wordt al jaren gezegd, waarbij ze ook al jaren afhaken zodra het echt ergens om gaat. Vorig seizoen stond de baan van Vd Brom niet voor niets op de tocht. Dat is geen schande overigens; aan de top komen is al ontzettend moeilijk, laat staan er blijven. Dat is vooralsnog alleen PSV en Ajax gelukt, waarbij een andere club zich er incidenteel tussen wurmt.
Maar wat zijn de prijzen van die spelers geweest? Het zou mij niets verbazen als de totaalprijs lager is dan wat er voor bijvoorbeeld Neres betaald is. Niet elke speler is een schot in de roos.
Op het moment dat je 1 miljoen euro voor een speler betaald, en hij niet voldoet aan de eisen die je aan een speler voor het eerste team stelt, is het dan een miskoop? Of presteert hij naar verwachting wat je voor hem betaald hebt?

Het geld wat gevangen is voor de recente transfers is vooral geïnvesteerd in de jeugdopleiding en het terugkopen van het stadion. Daarnaast natuurlijk Svensson, Midsjo, Bizot, Friday, Seuntjens en Idrissi die gekocht zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Pyramiden op 26-02-2018 12:19 ]

Verwijderd

Baseman77 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:08:
[...]

[...]

Ondanks het budget?

Op het eerste stuk kan ik alleen maar reageren met: ze kunnen maar met 11 spelen he. Ik vind de spelers zoals Janssen, , de Scandinaviërs, Weghorst toch altijd prima gescout.

Az is qua budget geen hele arme club in de eredivisie, maar hun inkomsten zijn dus vooral gebaseerd op transfers. ten opzichte van een Twente, Heerenveen en Vitesse bijvoorbeeld hebben ze echt niet veel meer geld. Door hun beleid halen ze er wel allles uit. Ze hebben daarnaast ook nog het nadeel van de naam t.o.v. de top 3. Zeker grote talenten zullen eerder voor Ajax/Psv kiezen.

• LZ86
AZ draait redelijk, maar als het echt ergens om gaat geven ze inderdaad vaak niet thuis. Dit seizoen in eigen huis (weer) 4-0 van een gehavend, slecht draaiend Feyenoord verliezen bijvoorbeeld. Maarja, ook best knap hoe ze het elk jaar voor elkaar krijgen terwijl ze nagenoeg leeggekocht worden door Ajax/Feyenoord/PSV/Buitenland.

Vind het wel een leuke club. Lijkt me best gezellig daar in het stadion.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Ankona schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:44:
[...]

AZ laat zien dat je helemaal geen wereld toppers nodig hebt om in de top van de ED mee te spelen. Gewoon goede spelers en een coach / staf die het team zonder veel poeha in alle rust ontwikkelt en neerzet.
Zoveel doet AZ niet onder qua spelers kwaliteiten voor de Big 3 vind ik, bij Ajax, Feyenoord en PSV spelen op dit moment absoluut ook geen wereldtoppers. Ze zijn gewoon slim met beleid qua spelers en kopen geen spelers waar een hype omheen staat zoals veel jonge spelers van Ajax en PSV (de nieuwe messi, de nieuwe Ronaldo etcetc).

• LZ86
Gio vind nog steeds dat zijn aanpak werkt bij Feyenoord. Wat zou ie snuiven?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Leon Zwiers schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:26:
Gio vind nog steeds dat zijn aanpak werkt bij Feyenoord. Wat zou ie snuiven?
De scheten van zijn hond ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

KNVB Beker Halve finale
28.02. 18:30 AZ v FC Twente
28.02. 20:45 Feyenoord v Willem II

Las net dat 1e wedstrijd sowieso doorgaat ondanks vrieskou

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Beide wedstrijden gaan gewoon door. :)

Afgelopen zondag totaal geen zin om vandaag af te reizen naar de Kuip, maar we gaan toch maar weer braaf Feyenoord aanmoedigen. :+

[ Voor 63% gewijzigd door JST94 op 28-02-2018 13:51 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:07
JST94 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:50:
Beide wedstrijden gaan gewoon door. :)

Afgelopen zondag totaal geen zin om vandaag af te reizen naar de Kuip, maar we gaan toch maar weer braaf Feyenoord aanmoedigen. :+
Brrrrrr.....genoeg alcohol drinken dan maar :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

• LZ86
Ook totaal geen zin in de wedstrijd. Maarja, we slepen ons er wel weer doorheen

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:09

Typhone

Who Dares Wins

Wat een discussie weer. Gevoelstemperatuurtje van -15 en er wordt weer geklaagd. Niet om de voetballers maar om de supporters. Wat een burgerlijke betrutting krijgen we toch weer op ons dak van de instanties. Het moet niet gekker worden. Als ik zie wat Steaua, Legia Warschau en de Russische clubs soms op hun dak krijgen dan hebben wij echt een voetbalbond vol halfzachte eitjes.

Motie van wantrouwen mompelt...

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Laagjes! :P
  • T-shirt / thermoshirt
  • trui / pully
  • winddicht jack over dikke trui / winterjas
  • hoofdbedekking (over de oren heen)
  • skisokken
  • evt. trainingsbroek onder spijkerbroek / skibroek
  • clubsjaal
  • (ski)handschoenen
And Bob's your uncle! :*)

/opendeuren

En een lange onderbroek helpt vast ook. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
Ramzzz schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:47:
  • T-shirt / thermoshirt
  • trui / pully
  • skisokken
  • clubsjaal
  • (ski)handschoenen

/opendeuren

En nadat ze genoeg gezopen/gesnoven/geslikt hebt gaan staan schreeuwen met ontbloot boven lijf.
En de dag erna ziek in bed liggen en zeggen: Zie je, ik zei toch dat het te koud was.

• LZ86
Nou, hup AZ!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:43

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

En straks hup willem 2 :+ natuurlijk :7

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• LZ86
Nee, dat gaat me te ver, hoop wel dat Feyenoord wint. ;)

• ph4ge
  • Laatst online: 21-11 21:24
Typhone schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:34:
Wat een discussie weer. Gevoelstemperatuurtje van -15 en er wordt weer geklaagd. Niet om de voetballers maar om de supporters. Wat een burgerlijke betrutting krijgen we toch weer op ons dak van de instanties. Het moet niet gekker worden. Als ik zie wat Steaua, Legia Warschau en de Russische clubs soms op hun dak krijgen dan hebben wij echt een voetbalbond vol halfzachte eitjes.

Motie van wantrouwen mompelt...
Het verschil is natuurlijk juist dat zij het gewend zijn...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Het is wel 1-0 voor az inmiddels :+ wel geen hoogstaande wedstrijd

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:31
Leon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:48:
Nee, dat gaat me te ver, hoop wel dat Feyenoord wint. ;)
Natuurlijk hoop jij dat niet; moet Gio er nou uit of niet? ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• LZ86
dvdkiwi schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:07:
[...]

Natuurlijk hoop jij dat niet; moet Gio er nou uit of niet? ;)
Die ligt er neem ik aan toch wel uit na de wanprestatie in de competitie. Met de beker mag ie nog via de voordeur eruit, en dat gun ik hem dan toch wel.

In de zomer moet de directie iig flink wat werk gaan verzetten.

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:17:
[...]

Die ligt er neem ik aan toch wel uit na de wanprestatie in de competitie. Met de beker mag ie nog via de voordeur eruit, en dat gun ik hem dan toch wel.

In de zomer moet de directie iig flink wat werk gaan verzetten.
Heb het gevoel dat niemand dit durft omdat er niemand is die echt stevig in zijn zetel zit.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Net ik dacht dat az alleen maar aan eindpases deed die tot niets lijden word het toch 2-0 voor az tegen een lamlendig twente :+

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:42
AZ Twente lijkt wel beslist. Het geluk is na Ajax thuis voor Twente nu op :)
Ramzzz schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:47:
  • T-shirt / thermoshirt
  • trui / pully
  • skisokken
  • clubsjaal
  • (ski)handschoenen

/opendeuren

Ik moet straks nog met de hond eruit, enige toevoeging zijn voor mij de onderhandschoenen :)

[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 28-02-2018 19:57 ]

XXXVI

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hup Willem II *O*

[ Voor 16% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-02-2018 19:55 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Deadsy schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:05:
[...]

En nadat ze genoeg gezopen/gesnoven/geslikt hebt gaan staan schreeuwen met ontbloot boven lijf.
En de dag erna ziek in bed liggen en zeggen: Zie je, ik zei toch dat het te koud was.
De eerste supporters hebben al hun bovenlijf in beeld gehad 8)7

• LZ86
Ja hoor, die zijn morgen ziek ;)
En Twente geeft op. Enige goede speler eruit. Gratz AZ!

[ Voor 47% gewijzigd door LZ86 op 28-02-2018 19:56 ]

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Leon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:56:
Ja hoor, die zijn morgen ziek ;)
En Twente geeft op. Enige goede speler eruit. Gratz AZ!
Hoeveel zouden het er na de 3-0 gaan worden nu })

• LZ86
Ik neem het terug. v Bronckhorst stelt Diks op......

Hup W2! :+ :+

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:23
Hoopppaaakeeeeee 4-0 bij AZ. Wat spelen die lekker man! :D

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:59:
Ik neem het terug. v Bronckhorst stelt Diks op......

Hup W2! :+ :+
Wel jammer dat je nu niet naar Ajax kunt kijken, of niet? ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Deadsy
HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:55:
[...]

De eerste supporters hebben al hun bovenlijf in beeld gehad 8)7
Zaten zeker te zonnebaden.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Deadsy schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:03:
[...]

Zaten zeker te zonnebaden.
Sommigen hadden een goede "bescherming" :+

• Deadsy
HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:06:
[...]

Sommigen hadden een goede "bescherming" :+
Dikke pens neem ik aan?

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Pim verbLeekt een beetje langs de zijlijn :+

En ja een wintervoorraad @ hierboven ;)

[ Voor 32% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 28-02-2018 20:16 ]

• LZ86
Zo, dat Twente lekker afgedroogd. Wat een poepteam hebben die zeg.

• Superkiwi
Makkie voor AZ, benieuwd wat ze tegen Willem II kunnen in de finale :P
Je wordt ziek van bacteriën, niet van kou ;)
In Siberië kun je met -40 de hele dag in je onderbroek buiten lopen zonder dat je ziek wordt.

• LZ86
dvdkiwi schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:24:

[...]

In Siberië kun je met -40 de hele dag in je onderbroek buiten lopen zonder dat je ziek wordt.
De vrieskou vertraagt je metabolisme en je afweer waardoor je vatbaarder word ;)

• Deadsy

[...]

Klopt, maar het maakt je wel vatbaarder voor een infectie.

• Superkiwi
Klopt, maar in een stadion ben je toch omringd door lauter fitte, gezonde mensen?
Geen bacterie te bekennen.
:+

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 28-02-2018 20:27 ]

• Deadsy
dvdkiwi schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:27:
Klopt, maar in een stadion ben je toch omringd met lauter fitte, gezonde mensen?
Geen bacterie te bekennen.
:+
En er zullen genoeg mensen zijn die je wel even een pilletje willen geven ;)

• Superkiwi
Hahaha _O-
Jij wint.

• LZ86
En gz he ;)

• Deadsy
En naast het hele ziek worden is het ook gewoon @$%^& koud.

• FDMK
  • Laatst online: 08:59
Waarom is er geen echte analist langs de lijn? Eerst Henk Timmer en nu Royston Drenthe, doe eens normaal.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:33
Gevoelstemperatuur -16. Was -15 niet de grens? Succes daar in de koude Kuip. Ik ben blij dat ik binnen zit :)

Verwijderd

Ok net GvB z'n interview gehoord maar dat die man nog steeds trainer is met dat inzicht 8)7

• Deadsy
Faddermakker schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:37:
Waarom is er geen echte analist langs de lijn? Eerst Henk Timmer en nu Royston Drenthe, doe eens normaal.
Denk dat iedereen die ze gebeld hebben reageerde met: Denk je echt dat ik voor dat geld mijn ballen ga afvriezen?

Drenthe en Timmer waren de eersten die ja hebben gezegd.

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:48
Faddermakker schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:37:
Net zoals Tim Douwsma die pas bij Fox Sports zat tijdens, ik meen zo'n zaterdag avond, met die Jan Joost van Gangelen en Helene Hendriks. Leuk voor die jongen, maar kom op, slaat toch nergens op, je zet er toch wel iemand bij die gewoon uit de voetballerij komt op hoog niveau.

Buiten dat vind ik dat programma wel leuk om te kijken, zeker als er geen boeiende wedstrijden op dat moment zijn.

• LZ86
dennis_rsb schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:40:
[...]

Net zoals Tim Douwsma die pas bij Fox Sports zat tijdens, ik meen zo'n zaterdag avond, met die Jan Joost van Gangelen en Helene Hendriks. Leuk voor die jongen, maar kom op, slaat toch nergens op, je zet er toch wel iemand bij die gewoon uit de voetballerij komt op hoog niveau.

Buiten dat vind ik dat programma wel leuk om te kijken, zeker als er geen boeiende wedstrijden op dat moment zijn.
Die Ronald de Boer, John de Wolf, Mario Been enz zijn toch ook helemaal niks. Laat maar eens wat frisse mensen het kunstje doen.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-11 19:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Van Beek gaat toch niet de hele wedstrijd de hele tijd de bal terug pasen naar Van Der Heijden of El Ahmadi. Ga eens gewoon door het midden pasen of lopen naar het midden. Zo irritant steeds de bal maar terug.

• dennis_rsb
Leon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:45:
[...]

Die Ronald de Boer, John de Wolf, Mario Been enz zijn toch ook helemaal niks. Laat maar eens wat frisse mensen het kunstje doen.
Klopt, maar die hebben er nog verstand van in elk geval.

• LZ86
dennis_rsb schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:51:
[...]

Alleen jammer dat je het idee hebt dat je bij de Veerkampjes op bezoek bent als die lui aan het woord zijn. :+

• Deadsy
dennis_rsb schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:51:
[...]

Zou je soms anders niet zo zeggen.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:36

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Leon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:25:
De vrieskou vertraagt je metabolisme en je afweer waardoor je vatbaarder word ;)
Als je onderkoeld raakt ja, maar dat lijkt mij vrij sterk bij die walrussen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dennis_rsb
Deadsy schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:51:
[...]

Zou je soms anders niet zo zeggen.
Ik bedoel in vergelijking met iemand die niet uit de voetballerij komt zoals Tim Douwsma, maar ook Helene Hendriks & Jan Joost, maar die twee hebben zich er natuurlijk helemaal in verdiept al jaren. Je kan zeggen wat je wil maar ik vind Johan Derksen gewoon iemand die echt wel kijk op het spel heeft. Tuurlijk, hij veranderd elke week van mening. Maar hij zegt zelf ook, ik oordeel gewoon wat ik gezien heb. Dus hij kijkt gewoon per wedstrijd en ik vind dat hij dan goede conclusies veelal trekt. Die vd Gijp die roept maar wat meestal.

• LZ86
Feyenoord veel beter atm. Alleen die Boetius....wat een aanfluiting is dat zeg. Die verpest gewoon elk balcontact.

• dennis_rsb
Leon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:01:
Feyenoord veel beter atm. Alleen die Boetius....wat een aanfluiting is dat zeg. Die verpest gewoon elk balcontact.
Boeitus is geen schim meer van de debutant boeitus een paar jaar terug. Helaas voor Feyenoord. Zo gaat dat vaak spelers die jong zijn en denken we zijn heul goed, ze vetrekken naar het buitenland en ze floppen. Sommige spelen dan in NL weer de sterren van de hemel, boetius blijkbaar niet.

• MrMonkE
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

virus is ook niet prettig

★ What does that mean? ★

• ephymerous
CL weer gewonnen in Rotterdam... oh wacht :+

XXXVI

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Zozo berghuis :+

• LZ86
ephymerous schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:07:
CL weer gewonnen in Rotterdam... oh wacht :+
Wij speelden tenminste nog CL :+

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
Makkie voor Feyenoord.
Denk dat Az straks andere koek wordt

• Gonadan

Gonadan

Mosin schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:03:
Hoopppaaakeeeeee 4-0 bij AZ. Wat spelen die lekker man! :D
Nou ja lekker. De doelpunten waren wel mooi maar de wedstrijd an sich was best houterig.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ephymerous
Leon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:10:
[...]

Wij speelden tenminste nog CL :+
Als laatste Nederlandse club ben ik bang... klote nieuwe regels :/

XXXVI

• LZ86
wij willen chocomel! :+

Edit:
Wat vallen die "tikkie breed/terug" v Beek en "pfffffff" Boetius zwaar tegen zeg. De rest speelt niet onverdienstelijk, maar die 2 vertragen de boel zo hard dat het hele elftal er onder lijdt.

[ Voor 80% gewijzigd door LZ86 op 28-02-2018 21:26 ]

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
ephymerous schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:12:
[...]

Als laatste Nederlandse club ben ik bang... klote nieuwe regels :/
Klopt, gaan AZ en PSV niet redden. :+

• Superkiwi
Je spelers na een kansloze nederlaag tegen PSV weer zo gemotiveerd krijgen, daar moet je een goede trainer voor zijn!
Het is te hopen voor Feyenoord dat van Bronckhorst nog enkele jaren blijft.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

dvdkiwi schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:15:
Je spelers na een kansloze nederlaag tegen PSV weer zo gemotiveerd krijgen, daar moet je een goede trainer voor zijn!
Het is te hopen voor Feyenoord dat van Bronckhorst nog enkele jaren blijft.
_O-

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
Weinig aan deze halve finales, je weet van tevoren wie doorgaan

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Willem 2 houd straks nog 5 spelers over in dit tempo :X

Ok was dat bewust van boetius of niet :? Zag er wel smerig uit , op fox vinden ze van wel

[ Voor 45% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 28-02-2018 21:41 ]

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:09

Typhone

Who Dares Wins

ph4ge schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:52:
[...]

Het verschil is natuurlijk juist dat zij het gewend zijn...
Toen ik net een rijbewijs haalde bestond er geen code oranje. 2003... misschien bestond ie wel maar gebruikt werd ie nooit. Inmiddels is elke regenbui een afgelasting, 1 windvlaag is code oranje, 10 vlokken sneeuw is onveilig voor het volk. Overheid is incapabel en maakt zich vooral druk om zieltjes winnen en wil niet de zwarte piet toegespeeld krijgen als er iemand uitglijdt en het volk op ‘social media’ in opstand komt omdat het gevaarlijk is. Rubberen stoeptegels want stel je voor dat een kind eens valt. Dan komt het plebs in opstand. Ik had elke zomer spijt dat ik mn tenen, handen en voeten open had liggen en weer een dag niet kon boompje klimmen. En ben ik er een klap slechter van geworden? Nee hoor. Maar als een overheid zich ook daar al mee gaat bemoeien dan zie ik het slecht in. Al vriezen er 10 mensen dood in een stadion... dan hadden ze zich warmer moeten inpakken toch? Of niet gaan? Eigen verantwoordelijkheid!

Finale Feyenoord - AZ gok ik. Ziet er aardig zwak uit bij Willem 2. Die ik overigens niks gun want ze donderen allemaal fakkels in een uitvak (NAC) en gaan nu protesteren tegen de straf. Schaam je diep club!

[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 28-02-2018 21:47 ]

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Harribo schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:18:
Weinig aan deze halve finales, je weet van tevoren wie doorgaan
Wat Willem 2 laat zien is dus nog lager dan wat feyenoord laat zien so far , lijkt wel 6de klasse amateurafdeling soms

Ok ok 3de klasse dan of zo , "voetbal" zelf in die 6de klasse :+

Edit 2 : Zowaar een redding van jones en een counter die eens niet verprutst word , v persie maakt 2-0 :+ zijn 300ste dus

[ Voor 22% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 28-02-2018 22:06 ]

• Gonadan

Gonadan

Van Persie maakt wel weer het verschil tegen de kleintjes :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:30
dennis_rsb schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:05:
[...]

Boeitus is geen schim meer van de debutant boeitus een paar jaar terug. Helaas voor Feyenoord. Zo gaat dat vaak spelers die jong zijn en denken we zijn heul goed, ze vetrekken naar het buitenland en ze floppen. Sommige spelen dan in NL weer de sterren van de hemel, boetius blijkbaar niet.
zo goed is hij ook nooit geweest toch? Hij had 1 goede wedstrijd tegen Ajax (zijn debuut uit mijn hoofd), dat maakte hem snel populair bij het legioen, maar in mijn ogen daarna niet echt ver doorontwikkeld. Was van te voren een gok om hem terug te halen.

Nou finale Feyenoord - AZ. Feyenoord mag hopen dat ze dan hun vorm weer terug hebben, in de huidige vorm zie ik ze, zelfs niet met het voordeel van in de kuip spelen, echt niet winnen van dit AZ.
Er kan echter nog veel gebeuren in 2 maanden natuurlijk.

• LZ86
KingKoning schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:07:
[...]

zo goed is hij ook nooit geweest toch? Hij had 1 goede wedstrijd tegen Ajax (zijn debuut uit mijn hoofd), dat maakte hem snel populair bij het legioen, maar in mijn ogen daarna niet echt ver doorontwikkeld. Was van te voren een gok om hem terug te halen.

Nou finale Feyenoord - AZ. Feyenoord mag hopen dat ze dan hun vorm weer terug hebben, in de huidige vorm zie ik ze, zelfs niet met het voordeel van in de kuip spelen, echt niet winnen van dit AZ.
Tja, dat hebben we vaker gedacht, maar AZ is de laatste keren tegen Feyenoord hard ingemaakt. Plus, Twente was zo ontzettend slecht dat AZ wel heel goed leek in vergelijk. In topwedstrijden is dat meestal anders.

Wel opvallend in de Kuip. Als v Persie meedoet scoort ie meestal wel. Haps speelt erg goed.
Maar over het algemeen is het spel nog steeds erg matig.

• dennis_rsb
KingKoning schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:07:
[...]

Hij is wel beter geweest dan nu. Er was zelfs een tijd dat mensen boeitus beter vonden dan Memphis.

AZ moet je niet uitvlakken inderdaad, goed spel spelen hun. Toch kan je er niks van zeggen. Als feyenoord even een goede reeks nog neerzet kan het vertrouwen in de ploeg weer groeien.

• LZ86
Waarom wisselt ie Diks nou weer, die speelde zowaar een keer niet slecht. Haal dan Boetius eruit....
Tapia trouwens heerlijk op dat middenveld

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:23
Gonadan schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:11:
[...]

Nou ja lekker. De doelpunten waren wel mooi maar de wedstrijd an sich was best houterig.
Houterig in de zin van?
De eerste helft heb ik helaas niet gezien, maar in de tweede helft speelden ze toch wel goed genoeg. Ik vond Twente wel erg matig, misschien dat het daarom lijkt dat AZ heel goed speelde.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Leon Zwiers schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:21:
Waarom wisselt ie Diks nou weer, die speelde zowaar een keer niet slecht. Haal dan Boetius eruit....
Tapia trouwens heerlijk op dat middenveld
Het is Gio die de beslissing neemt he , wat verwacht je :+

Maar wat is Willem 2 toch armmieterig bezig dat ze zelfs zoveel slechter zijn dan feyenoord. Ook twente was slecht en leek wel niet te willen. Willem 2 probeerde nog wat in de 2de helft maar kan simpelweg niet beter.

Hopen dat AZ in de finale in vorm is en dit feyenoord over de pijnbank legt :p

Verwijderd

We zullen zien hoe goed AZ weet te voetballen tegen Feyenoord op 11 maart. De wedstrijd in Alkmaar had AZ niets in te brengen.

• Deadsy
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:37:
We zullen zien hoe goed AZ weet te voetballen tegen Feyenoord op 11 maart. De wedstrijd in Alkmaar had AZ niets in te brengen.
Ja maar die wedstrijd ging nergens om.
Het gaat allemaal maar om 1 ding en dat is die prachtige beker

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 20:47
Ik hoop dat AZ de beker wint, spelen beter.. Plus dat ik het Feyenoord gewoon niet gun met hun mazzel lotingen altijd, hoeveel bekerwedstrijden op rij hebben ze nou al thuis mogen spelen? Plus het oneerlijke voordeel dat de finale altijd in hun stadion is.. Ik hoor mensen nog beweren dat het eerlijker was als de Johan Cruijff schaal aan het begin van het seizoen niet altijd in Arena gespeeld zou worden.. Het stadion dat nu zelfs zijn naam draagt maar niet de wedstrijd om z'n schaal altijd mag houden.. Schijnheilig achterbaks gedoe..

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:06
Zal je zien dat Feyenoord straks de finale OOK thuis mag spelen

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
jaapstobbe schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:44:
:D

Verwijderd

Inflatable schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:41:
Ik hoop dat AZ de beker wint, spelen beter.. Plus dat ik het Feyenoord gewoon niet gun met hun mazzel lotingen altijd, hoeveel bekerwedstrijden op rij hebben ze nou al thuis mogen spelen? Plus het oneerlijke voordeel dat de finale altijd in hun stadion is.. Ik hoor mensen nog beweren dat het eerlijker was als de Johan Cruijff schaal aan het begin van het seizoen niet altijd in Arena gespeeld zou worden.. Het stadion dat nu zelfs zijn naam draagt maar niet de wedstrijd om z'n schaal altijd mag houden.. Schijnheilig achterbaks gedoe..
Kijk eens naar de tegenstanders die AZ gehad heeft in de beker: MVV, Almere, Fortuna, PEC en Twente. En Feyenoord: ADO, Swift, Heracles, PSV, Willem II.

Ieder mag zijn eigen mening hebben natuurlijk, maar denk dat Feyenoord meer 'recht' op de beker heeft dan AZ.

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 20:47
8)7

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Feyenoord zal op papier de uitspelende ploeg zijn volgens fox ;)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Nu gaat Feyenoord zich de komende 7 weken sparen voor AZ.
(wat voor mij meer geloofwaardig is dan voor Willem ll)

Verwijderd

Hackus schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:57:
Nu gaat Feyenoord zich de komende 7 weken sparen voor AZ.
(wat voor mij meer geloofwaardig is dan voor Willem ll)
Denk dat van Bronckhorst zo hoog mogelijk wil eindigen in de competitie naast het halen van de beker. En zie nog wel mogelijkheden voor Feyenoord om hoger te eindigen dan ze nu staan.

• Deadsy
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 23:03:
[...]

Denk dat van Bronckhorst zo hoog mogelijk wil eindigen in de competitie naast het halen van de beker. En zie nog wel mogelijkheden voor Feyenoord om hoger te eindigen dan ze nu staan.
Ik zie ook mogelijkheden voor hun om lager te eindigen. Ze spelen niet elke week tegen Willem2
Pagina: 1 ... 76 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!