helemaal mee eens. Enige wat me nog kan boeien is einde contract Gio en het eind van dit kutseizoenD-e-n schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:18:
En het erge is: het doet me zo niet eens wat. Je weet als je de elf namen ziet
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat is dat voor wissel man. Echt, waarom verbaasd dit me nog
Oh en zoals voorspelt voor Berghuis.
[ Voor 19% gewijzigd door LZ86 op 25-02-2018 15:35 ]
Het is ook gewoon niet zo moeilijk. Een spelhervatting en een counter, dat is genoeg voor PSV zonder groots te spelen. Feyenoord heeft echter helemaal niets gecreëerd.D-e-n schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:18:
En het erge is: het doet me zo niet eens wat. Je weet als je de elf namen ziet
Berghuis wordt er uit gehaald. Hoop maar dat daar een goede reden voor is, dat is de enige die een kans kan creëren.
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 25-02-2018 15:34 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Moet ie z'n kop in het zand steken dan? Hij heeft opgegeven, maar dat lijkt me vrij logisch met 20 punten achterstand met nog 10 wedstrijden te spelen.Leon Zwiers schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:36:
Hij gaat Berghuis sparen voor de beker. Eigenlijk heeft Gio opgegeven dus
Pff die gele kaarten worden wel weer makkelijk gegeven een kant op
[ Voor 22% gewijzigd door ph4ge op 25-02-2018 15:43 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
KNEBph4ge schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:42:
Das ook een tactiek. Doen alsof je het opgeeft en er helemaal niets van kan, en dan toeslaan. Hopelijk zijn ze wakker nu!
Pff die gele kaarten worden wel weer makkelijk gegeven een kant op
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Koningklijke Nederlandse Eieren Bond ?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Hoho, we hebben niet gekregen wie we (ik) wilde maar een andere onbenulD-e-n schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:13:
[...]
Bij Ajax hebben ze al ingegrepen toch? Daar moeten ze niet meer zeuren
Dan had je geen doelpunt gehad, want zn vervanger gaf de assist...Leon Zwiers schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:42:
Oh kijk, de aansluitingstreffer. Had je nu Berghuis maar laten staan.....
[ Voor 34% gewijzigd door toolkist op 25-02-2018 16:08 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat heeft niet direct met presteren van Feyenoord te maken. De afgelopen 18 jaar was het stadion nagenoeg altijd vol. Maar leuk en strijdvol voetbal helpt wel!Hackus schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:06:
Wat zullen de investeerders beroert zijn, voor het nieuwe Feyenoord stadion.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hoge pieken, diepe dalen. Feyenoord in een notendopOPSLAGHOND schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:10:
Het record van slechtste titelverdediger kan zomaar gebroken worden...
Los van of hij bij Ajax past: Ten Hag is absoluut geen onbenul. Hij heeft in elk geval meer tactisch inzicht in zijn teen dan v Bronckhorst in zijn hele lijf. En ook Ajax heeft kennelijk problemen als er wat blessures zijn.toolkist schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:05:
[...]
Hoho, we hebben niet gekregen wie we (ik) wilde maar een andere onbenul
Wie had jij gewild?
[ Voor 43% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-02-2018 16:15 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zijn masterplan en dat gedweep met die oud-voetballers heeft anders veel ellende opgeleverd. Cruijf was briljant als voetballer, vernieuwend als trainer maar rampzalig als manager.OPSLAGHOND schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:14:
Johan Cruijff had Ajax de weg kunnen wijzen....
Ach, dat hele scheitbakkenvoetbal is niets meer dan afreageren van een slechte verliezer.Han schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:16:
Toch mooi dat schijtbakkenvoetbal dit seizoen wel een keer wordt afgestraft... en uiteraard mega karma dat PSV degene is die dat doet
Als we Rinus Michels's en Cruijff's DNA in een gekloond schaap zouden kunnen zetten en dan Ziyech de schaap ... Oh nee wacht, dan zou ie weer missen ....D-e-n schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:17:
[...]
Zijn masterplan en dat gedweep met die oud-voetballers heeft anders veel ellende opgeleverd. Cruijf was briljant als voetballer, vernieuwend als trainer maar rampzalig als manager.
Ik denk dat sowieso Europees voetbal bovenaan staat. Er zal toch geld binnen moeten komenOMX2000 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:08:
[...]
Dat heeft niet direct met presteren van Feyenoord te maken. De afgelopen 18 jaar was het stadion nagenoeg altijd vol. Maar leuk en strijdvol voetbal helpt wel!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Het lullige is dat geen één Nederlandse ploeg zeker is van Europees voetbal, ongeacht de nationale prijs of plaats op de ranglijst. Iedereen moet play-offs spelen. En laten we daar nou net niet goed in zijn. Als de play-offs beginnen zijn de Nederlandse teams nog vol op in transitie met uitgaande en binnenkomende transfers. Altijd een drama. Zou zo maar eens kunnen dat we volgend seizoen geen enkele ploeg in de CL en EL hebben.Hackus schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:34:
Ik denk dat sowieso Europees voetbal bovenaan staat. Er zal toch geld binnen moeten komen
Verwijderd
Frappeerde mij wel hoe vaak Feyenoorders geel kregen van Makkelie en hoe weinig dat gebeurde naar PSV-ers. Toornstra had een pingel kunnen krijgen en die PSV-er minimaal geel, gebeurde echter geen van tweeën. Evenmin kreeg Pereiro zelfs maar geel voor die elleboogstoot op Malacia.
PSV heeft weinig te klagen gehad met Makkelie deze wedstrijd. Na rust was het wel duidelijk dat van Bronckhorst het wel geloofde. Anders haal je Berghuis er niet uit voor JPB.
Competitie is nu wel gespeeld.
Verwijderd
Mag toch hopen dat Nederlandse clubs zich wel weten te plaatsen. Zonder vind ik die toernooien toch echt minder leuk.Han schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:46:
[...]
Het lullige is dat geen één Nederlandse ploeg zeker is van Europees voetbal, ongeacht de nationale prijs of plaats op de ranglijst. Iedereen moet play-offs spelen. En laten we daar nou net niet goed in zijn. Als de play-offs beginnen zijn de Nederlandse teams nog vol op in transitie met uitgaande en binnenkomende transfers. Altijd een drama. Zou zo maar eens kunnen dat we volgend seizoen geen enkele ploeg in de CL en EL hebben.
Wat een onzin verhaal. Alle gele kaarten voor Feyenoord waren terecht. Twee keer een elleboog op het achterhoofd van Luuk en twee keer een veelbelovende aanval afgebroken. Juist Malacia geeft in de eerste helft een elleboogstoot in de ribbenkast van Pereiro. Die kreeg daar niks voor. Als de KNVB consistent is krijgt hij daar een schorsing voor.Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:55:
Duidelijk dat 4-4-2 niet iets is om af en toe zo maar te proberen. PSV nam het initiatief en gaf dat gedurende het grootste gedeelte van de 1e helft niet meer uit handen.
Frappeerde mij wel hoe vaak Feyenoorders geel kregen van Makkelie en hoe weinig dat gebeurde naar PSV-ers. Toornstra had een pingel kunnen krijgen en die PSV-er minimaal geel, gebeurde echter geen van tweeën. Evenmin kreeg Pereiro zelfs maar geel voor die elleboogstoot op Malacia.
PSV heeft weinig te klagen gehad met Makkelie deze wedstrijd. Na rust was het wel duidelijk dat van Bronckhorst het wel geloofde. Anders haal je Berghuis er niet uit voor JPB.
Competitie is nu wel gespeeld.
En dat penalty moment was geen overtreding.
PSV heeft met Makkelie niets te klagen gehad omdat ze na een paar wedstrijden eindelijk weer eens een scheids hadden die gewoon redelijk normaal floot.
Wacht even. Makkelie was toch juist een schande omdat ie in de buurt van R'dam woont en werkt?Fleximex schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:10:
[...]
PSV heeft met Makkelie niets te klagen gehad omdat ze na een paar wedstrijden eindelijk weer eens een scheids hadden die gewoon redelijk normaal floot.
Oh wauw. Gio gaat zich nu eindelijk zorgen maken. Halleluja, hij heeft het door!
[ Voor 44% gewijzigd door LZ86 op 25-02-2018 17:13 ]
Verwijderd
Weinig met onzin te maken. Nuchtere constateringen. PSV heeft erg weinig te klagen gehad met Makkelie deze wedstrijd. En nee, Malacia gaf echt geen elleboog. Als je dat denk raad ik je aan morgen ff bij de opticien langs te gaan.Fleximex schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:10:
[...]
Wat een onzin verhaal. Alle gele kaarten voor Feyenoord waren terecht. Twee keer een elleboog op het achterhoofd van Luuk en twee keer een veelbelovende aanval afgebroken. Juist Malacia geeft in de eerste helft een elleboogstoot in de ribbenkast van Pereira. Die kreeg daar niks voor. Als de KNVB consistent is krijgt hij daar een schorsing voor.
En dat penalty moment was geen overtreding.
Boeit me niet maar puur voor de discussie:Leon Zwiers schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:11:
[...]
Wacht even. Makkelie was toch juist een schande omdat ie in de buurt van R'dam woont en werkt?
Oh wauw. Gio gaat zich nu eindelijk zorgen maken. Halleluja, hij heeft het door!
Ja dat is omdat Makkelie zat te overcompenseren. Hij was bang dat hij te veel voor Feyenoord zou fluiten en heeft onbewust tegen ze gefloten.
Lang leve de playoffs. Het maakt geen zak uit of je 4de of 7de word, dus waarom energie verspillen. Natuurlijk is de positie van Feyenoord beschamend. Maar nu ze zo staan, boeit het eigenlijk niet meer zoveel.Deadsy schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:48:
Dit Feyenoord zie ik echt niet zo snel de beker winnen. Dus om nu alles op de beker te zetten...
Ok, dat is mits ze in de top 7 eindigen. Zoals ze spelen kunnen ze zomaar 8e worden.PWM schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:23:
[...]
Lang leve de playoffs. Het maakt geen zak uit of je 4de of 7de word, dus waarom energie verspillen. Natuurlijk is de positie van Feyenoord beschamend. Maar nu ze zo staan, boeit het eigenlijk niet meer zoveel.
En de PlayOffs zie ik ze ook niet zo eenvoudig winnen.
[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 25-02-2018 17:25 ]
Feyenoord is 2x als eerste van de 4 de play-offs ingegaan en heeft beide keren verloren. Dan maar 7de en winnenDeadsy schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:24:
[...]
Ok, dat is mits ze in de top 7 eindigen. Zoals ze spelen kunnen ze zomaar 8e worden.
En de PlayOffs zie ik ze ook niet zo eenvoudig winnen.
Maar het is natuurlijk droevig. Aan de andere kant, op afstand 2de of 3de worden heb je ook niks aan. Dan maar even een goede wake-up call.
Dat is dan wel weer zo. Vaak moet het echt slecht gaan bij clubs voordat ze echt wakker worden.PWM schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:33:
[...]
Maar het is natuurlijk droevig. Aan de andere kant, op afstand 2de of 3de worden heb je ook niks aan. Dan maar even een goede wake-up call.
Ik zou Gio en v Geel vragen of ze in de zomer vrijwillig weg willen gaan en alvast rondkijken naar vervangers.
Bosz.D-e-n schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:13:
[...]
Los van of hij bij Ajax past: Ten Hag is absoluut geen onbenul. Hij heeft in elk geval meer tactisch inzicht in zijn teen dan v Bronckhorst in zijn hele lijf. En ook Ajax heeft kennelijk problemen als er wat blessures zijn.
Wie had jij gewild?
Ten Hag zal tactisch geen onbenul zijn (al heeft ie bij Ajax nog niet laten zien dat ie tactisch wel sterk is), motiveren kan ie blijkbaar niet. De enige wedstrijd onder hem met een gemotiveerd Ajax was tegen Feyenoord en tja, voor die wedstrijd kun je mij in de kleedkamer zetten en staat er nog steeds een gemotiveerd elftal.
Van iemand met een gekleurd brilletjeVerwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:13:
Nuchtere constateringen.
Dat maakt wel degelijk uit, voor de tv gelden. En die kan Feyenoord toch nog steeds goed gebruiken voor bv het terug betalen van de VVF?PWM schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:33:
[...]
Feyenoord is 2x als eerste van de 4 de play-offs ingegaan en heeft beide keren verloren. Dan maar 7de en winnen
[ Voor 22% gewijzigd door toolkist op 25-02-2018 17:46 ]
Volgens mij is de winnaar van de play-offs, officieel nummer 4. Maar dat kan natuurlijk al weer anders zijn.toolkist schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:44:
Dat maakt wel degelijk uit, voor de tv gelden. En die kan Feyenoord toch nog steeds goed gebruiken voor bv het terug betalen van de VVF?
Volgens een artikel van de NOS eind vorig seizoen geldt de stand na 34 wedstrijden, dus exclusief de playoffs.PWM schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:00:
[...]
Volgens mij is de winnaar van de play-offs, officieel nummer 4. Maar dat kan natuurlijk al weer anders zijn.
Die Cuevas is toch wel met afstand de misselijkste speler op de Nederlandse velden, hopelijk zien we die volgend jaar niet meer terug. Zelfs Veltman is zowat een brave knul vergeleken met hem
[ Voor 17% gewijzigd door toolkist op 25-02-2018 18:19 ]
Ja, laten we hopen dat ze volgend seizoen in de JL zitten.toolkist schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:13:
[...]
Volgens een artikel van de NOS eind vorig seizoen geldt de stand na 34 wedstrijden, dus exclusief de playoffs.
Die Cuevas is toch wel met afstand de misselijkste speler op de Nederlandse velden, hopelijk zien we die volgend jaar niet meer terug. Zelfs Veltman is zowat een brave knul vergeleken met hem
Die mening heb ik ook tijden gehad. Maar heb mij de laatste maanden verdiept in alles rondom Twente en hun malaise van twee seizoenen geleden. De KNVB heeft daarin een zeer dubieuze rol gespeeld, uitspraken gedaan die zij niet mochten doen, zich gebaseerd op documenten waarvan nu daadwerkelijk wordt getwijfeld aan de echtheid en het democratisch proces door chantage verloochend. Wat dat betreft ben ik 180 graden om en hoop ik dat Twente in de eredivisie blijft.Deadsy schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:25:
Ja, laten we hopen dat ze volgend seizoen in de JL zitten.
[ Voor 78% gewijzigd door Han op 25-02-2018 18:30 ]
Dan moet Ome Dick alleen wel zn spelers gaan leren om een voorsprong vast te houden.Deadsy schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:25:
[...]
Ja, laten we hopen dat ze volgend seizoen in de JL zitten.
De KNVB is inderdaad een vrij incompetente groep mensen, hopelijk veranderd dit nu.Han schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:26:
Nou scheids... graag afsluiten daar in Utrecht, dat maakt mijn toto nog enigszins goed
[...]
Die mening heb ik ook tijden gehad. Maar heb mij de laatste maanden verdiept in alles rondom Twente en hun malaise van twee seizoenen geleden. De KNVB heeft daarin een zeer dubieuze rol gespeeld, uitspraken gedaan die zij niet mochten doen, zich gebaseerd op documenten waarvan nu daadwerkelijk wordt getwijfeld aan de echtheid en het democratisch proces door chantage verloochend. Wat dat betreft ben ik 180 graden om en hoop ik dat Twente in de eredivisie blijft.
Maar dan nog is Twente niet zonder blaam voor wat er in het verleden gebeurd is.
Aye, heb niet het gevoel dat van Halst in staat is om ze naar boven te leiden.418O2 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:40:
Twente is zo verrot (organisatorisch), duurt nog wel even voor die er weer bovenop zijn
Ze hebben nu de zelfde organisatie staan wat ten grondslag lag aan het faillissement van 2003.418O2 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:40:
Twente is zo verrot (organisatorisch), duurt nog wel even voor die er weer bovenop zijn
Geen jeugd, geen scouting, 62 contractspelers... Dat is geen houdbaar modelDeadsy schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:08:
[...]
Aye, heb niet het gevoel dat van Halst in staat is om ze naar boven te leiden.
En van wat er rond loopt is er niemand bij die je ooit voor veel geld verkoopt.418O2 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:15:
[...]
Geen jeugd, geen scouting, 62 contractspelers... Dat is geen houdbaar model
Als je met dezelfde mentaliteit het veld op stapt tegen Willem 2 aankomende woensdag ga je het jezelf nog ontzettend moeilijk maken. Ook totaal geen zin om naar die wedstrijd te gaan. Iedere keer hetzelfde liedje.
[ Voor 31% gewijzigd door JST94 op 25-02-2018 20:26 ]
Verwijderd
Waar ik me echt groen en geel aan ergerde was dat Toornstra als nota bene valse linksbuiten werd geacht te spelen in de eerste helft. Bizar. Had dat dan Amrabat laten doen, maar niet Toornstra die stijf rechts is.JST94 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 20:23:
Wat was het toch gruwelijk slecht vandaag. Dat je verliest vind ik niet erg, kan gebeuren. Dat je met zo'n waardeloze instelling de wedstrijd in gaat wel. Geen enkel moment het idee gehad dat je ook maar een puntje ging halen vandaag.
Als je met dezelfde mentaliteit het veld op stapt tegen Willem 2 aankomende woensdag ga je het jezelf nog ontzettend moeilijk maken. Ook totaal geen zin om naar die wedstrijd te gaan. Iedere keer hetzelfde liedje.
Met dat JPB voor Berghuis ging spelen in de tweede helft, zij het ook op de voor hem verkeerde linksbuiten plek (want ook rechts zijnde) en Toornstra naar rechtsbuiten ging kwam er tenminste weer wat meer lijn in het voetbal van Feyenoord.
Af en toe ziet van Bronckhorst mogelijkheden in zijn spelers die ik niet echt zie. Al kan het natuurijk zijn dat hij meer ziet. Hij is immers de gehele week met zijn spelers bezig.
Ben wel benieuwd wat ie dan de hele week met die spelers doet. Voetballen iig niet.Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:23:
[...]
Af en toe ziet van Bronckhorst mogelijkheden in zijn spelers die ik niet echt zie. Al kan het natuurijk zijn dat hij meer ziet. Hij is immers de gehele week met zijn spelers bezig.
Die beker kan je ook vergeten met hoe het nu gaat. Dan is W2 zelfs een stap te hoog.
Verwijderd
Zou mij niets verbazen wanneer je tegen Willem II een Feyenoord zult zien wat je ook tegen PSV in de beker zag. PSV had vandaag vele malen meer de wil om te winnen dan Feyenoord dat had. En dat liet zich aanzien in de wedstrijd.Leon Zwiers schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:27:
[...]
Ben wel benieuwd wat ie dan de hele week met die spelers doet. Voetballen iig niet.
Die beker kan je ook vergeten met hoe het nu gaat. Dan is W2 zelfs een stap te hoog.
Amrabat is toch net zo nutteloos op linksbuiten als Toornstra? Speel dan gewoon zonder linksbuiten of zet Berghuis daar neer en Toornstra op rechts. Lijkt me tenminste niet dat je op linksbuiten iets zinvols kan verwachten van een speler die andere wedstrijden op rechtsback heeft gespeeld.Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:23:
[...]
Waar ik me echt groen en geel aan ergerde was dat Toornstra als nota bene valse linksbuiten werd geacht te spelen in de eerste helft. Bizar. Had dat dan Amrabat laten doen, maar niet Toornstra die stijf rechts is.
Met dat JPB voor Berghuis ging spelen in de tweede helft, zij het ook op de voor hem verkeerde linksbuiten plek (want ook rechts zijnde) en Toornstra naar rechtsbuiten ging kwam er tenminste weer wat meer lijn in het voetbal van Feyenoord.
In de zomer afscheid nemen van: Gio, el Ahmadi, v Beek, Gio, Toornstra, Boetius, Nieuwkoop, Bilal, Jones en Gio. Allemaal zwaar ondermaats.
Verwijderd
Die speelde bij Utrecht nog wel eens aardig vanaf de linkshalf plek. Maar verder heeft hij daar idd evenveel te zoeken als Toornstra. Wellicht had Hansson ook nog wel gekund. Hoewel die eigelijk ook middenvelder is.toolkist schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:34:
[...]
Amrabat is toch net zo nutteloos op linksbuiten als Toornstra? Speel dan gewoon zonder linksbuiten of zet Berghuis daar neer en Toornstra op rechts. Lijkt me tenminste niet dat je op linksbuiten iets zinvols kan verwachten van een speler die andere wedstrijden op rechtsback heeft gespeeld.
Vond het maar een rare vondst.
Verwijderd
Denk dat er buitenlandse belangstelling zal zijn voor Jørgensen, Tapia en de Vilhena. En wellicht ook Toornstra opteert voor een buitenlands avontuur. Malacia moet ook nog bij willen tekenen. Voor de rest heeft AZ dacht ik een optie op koop op Vejinovic en Sparta idem bij Nelom. Bij Gustafson weet ik niet 1-2-3 hoe en wat.Leon Zwiers schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:39:
Ik geef vaak af op Vilhena, maar die is ongeveer een van de belangrijkste spelers geworden. Maakt goals, is aan het knokken en heeft nog een soort wil. Zo diep zinken is echt een dikke schande voor de anderen. (op Berghuis na)
In de zomer afscheid nemen van: Gio, el Ahmadi, v Beek, Gio, Toornstra, Boetius, Nieuwkoop, Bilal, Jones en Gio. Allemaal zwaar ondermaats.
Zie Van Bronckhorst niet gaan, noch El Ahmadi, van Beek, JPB of Nieuwkoop. Bilal zou misschien wel kunnen gaan. Turkse clubs trekken al langer aan hem.
Van Geel moet aan de bak en spelers verkopen. Ik denk dat de helft van de selectie vervangen moet worden.Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:46:
[...]
Denk dat er buitenlandse belangstelling zal zijn voor Jørgensen, Tapia en de Vilhena. En wellicht ook Toornstra opteert voor een buitenlands avontuur. Malacia moet ook nog bij willen tekenen. Voor de rest heeft AZ dacht ik een optie op koop op Vejinovic en Sparta idem bij Nelom. Bij Gustafson weet ik niet 1-2-3 hoe en wat.
Zie Van Bronckhorst niet gaan, noch El Ahmadi, van Beek, JPB of Nieuwkoop. Bilal zou misschien wel kunnen gaan. Turkse clubs trekken al langer aan hem.
Ik heb er een hard hoofd in woensdag, zou zomaar kunnen dat we de laatste wedstrijd van Gio gaan zien. De druk is enorm en Willem II ruikt bloed.
Belangrijk is dat v Geel gaat doen wat hij deze zomer verzuimd heeft: zorgen dat er ook een aanvallende en/of creatieve middenvelder op het wedstrijdformulier staat. Zo'n Amrabat heeft best potentie maar niet met twee dravers naast hem. Het elftal is gewoon zwaar uit balans en Gio heeft niet de brains om daar op een tactische manier wat aan te doen.
Ik wil niet zeggen dat de selectie slecht is, die zou gewoon voor het kampioenschap moeten spelen ondanks alles. Maar de geest is er uit en er zijn veel spelers die ook niet meer beter zullen worden en die eigenlijk al te lang bij Feyenoord zitten en toe zijn aan een nieuwe stap. De selectie moet dringend verfrist worden. Daarnaast zijn sommige posities als iedereen fit is ook weer te vol, zoals centraal achterin.D-e-n schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:21:
Laten we nu ook niet gaan overdrijven en iedereen afschrijven. Met van Beek en Nieuwkoop in de selectie is in principe niks mis. Een paar maanden terug was iedereen daar nog blij mee. Vergeet niet dat achterin ook Geertruida er nog aankomt. Concurrentie genoeg.
Belangrijk is dat v Geel gaat doen wat hij deze zomer verzuimd heeft: zorgen dat er ook een aanvallende en/of creatieve middenvelder op het wedstrijdformulier staat. Zo'n Amrabat heeft best potentie maar niet met twee dravers naast hem. Het elftal is gewoon zwaar uit balans en Gio heeft niet de brains om daar op een tactische manier wat aan te doen.
En sommige vervangingen gaan natuurlijk vanzelf. Vilhena, Tapia en Jorgensen zullen wel een transfer gaan maken. Ayoub is er al maar die nieuwe spits is dus noodzaak. Dan heb je de veel genoemde aanvallende middenvelder en een nieuwe stand-in voor de vleugels (ik neem aan dat Bilal en Boetius wel zullen vertrekken).
Ik denk dat oa Jan Scharie, Jones, Botteghin ook bij dat lijstje horen, hun houdbaarheid bij Feyenoord is gepasseerd. Samen met de namen die jij al noemt kom je dan al bijna op de halve selectie.D-e-n schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:39:
Maar je hoeft niet de halve groep te vervangen om de geest terug te brengen natuurlijk. Een nieuwe coach en wat frisse gezichten heb je wel nodig.
En sommige vervangingen gaan natuurlijk vanzelf. Vilhena, Tapia en Jorgensen zullen wel een transfer gaan maken. Ayoub is er al maar die nieuwe spits is dus noodzaak. Dan heb je de veel genoemde aanvallende middenvelder en een nieuwe stand-in voor de vleugels (ik neem aan dat Bilal en Boetius wel zullen vertrekken).
Ik weet niet wat er gebeurd is rond de eerste wedstrijd tegen PSV, maar tot dat moment draaide het in principe wel, alleen maakten ze de kansen moeilijk af. Daarna is het alleen maar slechter en slechter geworden en ondertussen lijkt het echt nergens meer op.
Jij wilt degraderen? Of waar komt de bak geld vandaan om dit op te vangen?Leon Zwiers schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:39:
Ik geef vaak af op Vilhena, maar die is ongeveer een van de belangrijkste spelers geworden. Maakt goals, is aan het knokken en heeft nog een soort wil. Zo diep zinken is echt een dikke schande voor de anderen. (op Berghuis na)
In dat lijstje maak je toch een paar cruciale fouten.Leon Zwiers schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:39:
El Ahmadi is met kop en schoiuders verreweg de belangrijkste en meest stabiele factor in het team. Zoveel als hij opvangt en dan ook nog met loopacties openingen creeert. Ga eens op de tribune zitten en kijk een paar minuten enkel naar hem. Die vent werkt echt voor 3 en doet een hoop.
Van Beek is idd een overgewaardeerde speler. Misschien dat hij in een 5-3-2 systeem achter Jan Arie en Botje tot zijn recht kan komen. Nieuwkoop idem, die laat nooit iets zien.
Wat betreft Boetius, op links buiten schiet hij duidelijk tekort. Maar als er een pruts back als Diks achter hem staat is hij niet te beroerd om ook als back mee te doen. Ik zou hem eigenlijk wel eens op het middenveld willen zien. Hij heeft wel regelmatig mooie lange passes.
Toornstra is geen wereld top, maar wel een van de weinigen bij Feyenoord die met loopacties diepte aan het spel kan geven.
alles kan off-topic
Er loopt in de jeugd gelukkig wel wat rond voor het middenveld. En Ayoub is al binnen. Amrabat/Ayoub kunnen el Ahmadi prima vervangen. Boetius voegt echt helemaal niets toe aan dit Feyenoord. Als er enige malaise is zakt hij als eerste door het ijs.Typhone schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:52:
[...]
Jij wilt degraderen? Of waar komt de bak geld vandaan om dit op te vangen?
Je zal er wel nog een aanvallende middenvelder, een linksbuiten bij willen hebben en een RB/CV-er of 2. Moet te doen zijn.
El Ahmadi speelt het hele seizoen al als een krant. Die aanvoerdersband moet je m afnemen, hij kan blijkbaar niet én aanvoerder zijn én goed spelen.Ankona schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:00:
[...]
In dat lijstje maak je toch een paar cruciale fouten.
El Ahmadi is met kop en schoiuders verreweg de belangrijkste en meest stabiele factor in het team. Zoveel als hij opvangt en dan ook nog met loopacties openingen creeert. Ga eens op de tribune zitten en kijk een paar minuten enkel naar hem. Die vent werkt echt voor 3 en doet een hoop.
Van Beek is idd een overgewaardeerde speler. Misschien dat hij in een 5-3-2 systeem achter Jan Arie en Botje tot zijn recht kan komen. Nieuwkoop idem, die laat nooit iets zien.
Wat betreft Boetius, op links buiten schiet hij duidelijk tekort. Maar als er een pruts back als Diks achter hem staat is hij niet te beroerd om ook als back mee te doen. Ik zou hem eigenlijk wel eens op het middenveld willen zien. Hij heeft wel regelmatig mooie lange passes.
Toornstra is geen wereld top, maar wel een van de weinigen bij Feyenoord die met loopacties diepte aan het spel kan geven.
En van dat hele geen wereldtop schare aan voetballers moet je juist af als je als Feyenoord verder wil komen. Je krijgt langzaamaan meer budget, maar wordt gewoon afgetroefd door een AZ. Dus ja, een Toorsntra is blijkbaar te licht ( net zoals Boetius ). Aan een dood paard moet je niet trekken, dus dan maar afscheid nemen.
Ik wil Kokcu wel eens in Feyenoord 1 zien.
[ Voor 65% gewijzigd door LZ86 op 26-02-2018 09:06 ]
Daar lijkt het anders niet op. In het begin van het seizoen was het net zo dramatisch, maar toen had ik het idee dat dat wellicht kwam door de wisselingen in de selectie en het geringe aantal wedstrijden wat ze nog hadden gespeeld. Het spel is nu echt van bedroevend niveau.Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:23:
[...]Af en toe ziet van Bronckhorst mogelijkheden in zijn spelers die ik niet echt zie. Al kan het natuurijk zijn dat hij meer ziet. Hij is immers de gehele week met zijn spelers bezig.
Dan kan van Persie wel in de media roepen dat de trainingen van hoog niveau zijn en dat er veel voetbal in de ploeg zit. Maar dit is totaal niet terug te zien tijdens de wedstrijden.
Ik vind Vilhena zonder bal beter dan met bal. Loopt veels te veel en vertraagt het spel enorm. Zou fijn zijn als hij wat simpeler zou gaan voetballen. Overigens lijkt Vilhena ook nog niet in staat met zijn spel het team op sleeptouw te nemen.Leon Zwiers schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:39:
Afscheid nemen van El Ahmadi hoeft mijn inziens niet zo. Al moet je wel rekening gaan houden met een vervanger, aangezien hij al op leeftijd raakt.Leon Zwiers schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:39:
Van Beek kan zichzelf nog ontwikkelen tot goede CV. Niks mis mee om hem op de bank te hebben zitten. Het zelfde geldt voor Nieuwkoop.
Boëtius en Bilal hebben het ontzettend lastig, ik denk niet dat ze het nog gaan maken bij Feyenoord. Wellicht met een nieuwe trainer die veel vertrouwen in ze heeft. Lijken mij twee spelers die dat vertrouwen echt nodig hebben willen ze fatsoenlijk spelen.
Jones kan voor een plekje op de bank gaan volgend seizoen óf vertrekken. Feyenoord moet ballen tonen en Bijlow voor de leeuwen gooien.
De defensie is mijn inziens goed bezet met St Juste/Nieuwkoop, Botteghin/van Beek, Van der Heijden/Tapia en Haps/Malacia. Dus daar hoeft niemand bij mits er niemand vertrekt.Leon Zwiers schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:02:
[...]
Je zal er wel nog een aanvallende middenvelder bij willen hebben en een RB/CV-er of 2. Moet te doen zijn.
Zelf zie ik graag een goede nummer 10 komen, een creatieve speler. Wellicht Gustafson nog een kans geven? Hangt natuurlijk van het transferbudget af wat er beschikbaar is. Daarnaast zie ik graag nog goede buitenspelers komen. Berghuis is je enige goede buitenspeler, Larsson ook nog als je hem het voordeel van de twijfel geeft.
23 punten achterstand op de nr 1. 9 punten achterstand op de nr. 3
Ik hoop eigenlijk dat we woensdag flink klop krijgen en dat van Bronckhorst ermee stopt aan het eind vh seizoen. 23 punten is gewoon schandalig als je zegt dat je voor de titel gaat en zoveel geld geïnvesteerd hebt in een kampioensploeg.
Echter, als het over is kan Van Geel ook besluiten om door te blijven modderen. Dan heb je straks nog steeds Gio maar geen prijs.
alles kan off-topic
Je ziet Tapia nog steeds als een CV? Daar faalt ie elke keer. Het is een middenvelder, daar speelt ie zijn beste wedstrijden bij zijn nationale team. Of hij gaat op die plek gebruikt worden, of je moet m maar verkopen.JST94 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:08:
[...]
De defensie is mijn inziens goed bezet met St Juste/Nieuwkoop, Botteghin/van Beek, Van der Heijden/Tapia en Haps/Malacia. Dus daar hoeft niemand bij mits er niemand vertrekt.
Precies dit. Ik ben er serieus gewoon bang voor dat als wij de beker winnen dat ze in het Maasgebouw tevreden zijn en Gio mag blijven zitten.Russel88 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:23:
Boetius is toch van nature een rechtsbuiten?
Ik hoop eigenlijk dat we woensdag flink klop krijgen en dat van Bronckhorst ermee stopt aan het eind vh seizoen. 23 punten is gewoon schandalig als je zegt dat je voor de titel gaat en zoveel geld geïnvesteerd hebt in een kampioensploeg.
Ik ben Gio echt ontzettend dankbaar voor de 3 prijzen (misschien 4 of 5) en hij zal voor mij altijd een held blijven. Zowel als voetballer en als coach. Maar hoe het nu gaat kan gewoon niet meer.
Ik zie Tapia nog als CV ja, ook al maakt hij wat foutjes. Maar ik zie Gio hem niet naar het middenveld verplaatsen. Als zou ik hem wel graag zien op de plek van El Ahmadi.Leon Zwiers schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:32:
[...]
Je ziet Tapia nog steeds als een CV? Daar faalt ie elke keer. Het is een middenvelder, daar speelt ie zijn beste wedstrijden bij zijn nationale team. Of hij gaat op die plek gebruikt worden, of je moet m maar verkopen.
Afscheid van m nemen is de enige manier.
Gio is heus wel klaar. De beker winnen is het verschil tussen er via de voordeur uit of niet. Ik zou niet willen verliezen om Gio kwijt te raken, dan is het seizoen definitief een complete mislukking en ik zie Gio met een beker ook vertrekken.Russel88 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:23:
Boetius is toch van nature een rechtsbuiten?
IddJST94 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:43:
Ik vind het wat makkelijk om de slechte dingen af te schuiven op Gio en de goede dingen op anderen. Waar waren Elia en Kuyt tijdens de reeks van 9 verliespartijen of iets? Toen heb ik ze niet gezien.
Blijf mij nog steeds verbazen dat het kampioenschap zoveel aan Kuyt gehangen wordtLeon Zwiers schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:41:
Elke andere trainer was al lang de laan uit gestuurd. Ik snap best dat ie wat krediet had, maar dat is wel klaar na de 2e wanprestatie die hij levert. De eerste keer gered met Advocaat. Daarna kampioen geworden door Elia, Kuyt en een topseizoen van een paar anderen. Maar nu komt de echte Gio weer boven. Hij kan er geen klap van helaas.
Afscheid van m nemen is de enige manier.
Volgens mij waren het toch echt de andere middenvelders die als een trein speelden op het middenveld (Vilhena, El Ahmadi + Toornstra) met daarvoor aanvallers die ook een topjaar draaiden. Kuyt zal best belangrijk in de kleedkamer zijn geweest, maar op het veld waren het toch echt de andere spelers die het verschil maakten. Of ik moet stekeblind zijn geweest natuurlijk
Float like a butterfly, sting like a bee.
Vooraf was de vrees een gat van nog maar 2 punten, de realiteit is dat PSV zelfs 2 punten is uitgelopen. En een gat van 7 punten mag in 9 wedstrijden nooit meer uit handen gegeven worden. Komende zaterdag wacht PSV thuis nog een pittige tegenstander, als men echter 'gewoon' wint van Utrecht (Cocu heeft pas 1 keer verloren van Utrecht en dat was in de beker) dan kan het kampioenschap PSV eigenlijk niet meer ontgaan.

PS: Die Henk Hoijtink van Trouw laat zich nu wel heel erg kennen als een enorm zure Ajacied
Alleen dit "verslag" al: https://www.trouw.nl/home...-mag-trots-zijn~ab955edb/
Huh?Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:55:
Dat geval met Toornstra was helemaal niets en het was juist Malacia die een klap met zijn arm uitdeelde aan Pereiro...en ermee wegkwam trouwens.
Daarbij kregen zowel Botteghin als Van der Heijden geel voor een "kop"duel waarbij ze allebei met de elleboog vooruit in kwamen springen en allebei daardoor De Jong vol op het achterhoofd raakten. Die kaarten hadden ook rood kunnen opleveren. Al mag Veltman dit regelmatig ongestraft doen vreemd genoeg.
Makkelie floot prima en beide clubs hadden niets te klagen, erg prettig voor de verandering en dus complimenten aan de scheids
Over en weer is er altijd wat op aan te merken. Zo kan je iedere beslissing gaan vergelijken met andere belissingen in de wedstrijd. Zo kwam Hendrix een keer stevig in met twee benen vooruit (weliswaar op de bal).Baseman77 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:57:
Makkelie floot prima en beide clubs hadden niets te klagen, erg prettig voor de verandering en dus complimenten aan de scheids
Over het algemeen vond ik Makkelie ook gewoon prima fluiten. Geen grote fouten gemaakt of gekke kaarten getrokken. Wel eens lekker dat het na een topwedstrijd niet alleen over de onkunde van de arbiter gaat.
Trouwens, volgens mij kan PSV kampioen worden in eigen huis tegen Ajax mits ze alles winnen tot aan die wedstrijd.
Ik vind het juist bijzonder dat de mensen die vorig jaar zo afgaven over Kuijt hem nu als de held van het seizoen zien. In mijn ogen was hij vorig jaar meer dan gemiddeld belangrijk in het team. Maar vorig jaar stond ik redelijk alleen met die mening, het gros vond het te oud en afgeschreven. (Net zoals nu heel makkelijk spelers afgeschreven worden)Martinusz schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:57:
[...]
Blijf mij nog steeds verbazen dat het kampioenschap zoveel aan Kuyt gehangen wordt![]()
Volgens mij waren het toch echt de andere middenvelders die als een trein speelden op het middenveld (Vilhena, El Ahmadi + Toornstra) met daarvoor aanvallers die ook een topjaar draaiden. Kuyt zal best belangrijk in de kleedkamer zijn geweest, maar op het veld waren het toch echt de andere spelers die het verschil maakten. Of ik moet stekeblind zijn geweest natuurlijk
Kuijt was gewoon heel belangrijk. Maar het is ook weer geen halfgod die als trainer eventjes de boel weer tot grote hoogtes kan laten bloeien. Had liever gezien dat hij dit jaar nog als speler bij de groep zou zitten. Maar in mijn theorie was het bonje met Gio omdat die hem te bedreigend vond als de ware leider/coach.
alles kan off-topic
Juist hierom geven sommigen aan dat vorig jaar alles klopte en goed viel bij Feyenoord, waar sommige Feyenoorders het volledig mee oneens zijn. Maar ja, in zijn 1e seizoen werd Gio 3e en wist hij een negatief clubrecord neer te zetten. In zijn 2e seizoen werd hij kampioen. In zijn 3e seizoen staat hij momenteel troosteloos 5e. Dus waarom sommigen vorig seizoen nog steeds als de standaard zien is mij een raadsel.JST94 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:43:
Ik vind het wat makkelijk om de slechte dingen af te schuiven op Gio en de goede dingen op anderen. Waar waren Elia en Kuyt tijdens de reeks van 9 verliespartijen of iets? Toen heb ik ze niet gezien.
Waarbij Gio zich in die seizoenen niet heeft laten zien als een tactisch kundige trainer.
Helemaal mee eens!JST94 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:59:
Over het algemeen vond ik Makkelie ook gewoon prima fluiten. Geen grote fouten gemaakt of gekke kaarten getrokken. Wel eens lekker dat het na een topwedstrijd niet alleen over de onkunde van de arbiter gaat.
Klopt, op 15 april.Trouwens, volgens mij kan PSV kampioen worden in eigen huis tegen Ajax mits ze alles winnen tot aan die wedstrijd.
[ Voor 3% gewijzigd door Baseman77 op 26-02-2018 10:05 ]
Dat kleedkamergedoe wordt overschat. Ik bekijk het gewoon allereerst technisch. Met Kuijt had je iemand die, ook vanaf de bank, eens een goal kon maken als het nodig was. Nu kijkt iedereen naar Toornsta en als die niet thuis geeft dan heb je een probleem waar Gio overduidelijk niet creatief mee weet om te gaan en Advocaat is er niet om een oplossing voor te schotelen.Martinusz schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:57:
[...]
Blijf mij nog steeds verbazen dat het kampioenschap zoveel aan Kuyt gehangen wordt![]()
"de standaard" bestaat niet. Je moet kijken naar wat je hebt en wat er is bijgekomen en deze selectie moet veel beter kunnen dan dit. Kansloos achter liggen op AZ/Ajax is gewoon niet acceptabel.Baseman77 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:04:
[...]
Dus waarom sommigen vorig seizoen nog steeds als de standaard zien is mij een raadsel.
[ Voor 20% gewijzigd door D-e-n op 26-02-2018 10:12 ]
Vorig seizoen was niet de "standaard". Maar je mag toch verwachten dat na een jaar als vorig jaar de ondergrens een stuk hoger ligt dan het jaar ervoor ( Toen je nog met Kramer in de spits zat etc ). Deze selectie staat veel te laag voor wat ze kunnen. Het is aan de trainer om ze scherp te krijgen en goed neer te zetten zodat ze kunnen uitblinken.Baseman77 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:04:
[...]
Juist hierom geven sommigen aan dat vorig jaar alles klopte en goed viel bij Feyenoord, waar sommige Feyenoorders het volledig mee oneens zijn. Maar ja, in zijn 1e seizoen werd Gio 3e en wist hij een negatief clubrecord neer te zetten. In zijn 2e seizoen werd hij kampioen. In zijn 3e seizoen staat hij momenteel troosteloos 5e. Dus waarom sommigen vorig seizoen nog steeds als de standaard zien is mij een raadsel.
Waarbij Gio zich in die seizoenen niet heeft laten zien als een tactisch kundige trainer.
Je bent over het algemeen amper verzwakt ( linksbuiten en rechtsback enkel ) Hebt een paar goede spelers gehaald en bent ervaring rijker. Dat ze zo ontzettend niet thuis geven is een mentale kwestie, maar ook een enorm tactisch probleem van de trainer. Die kan ze gewoon niet goed neerzetten.
Met deze selectie had je ruim 3e moeten staan als minimum en lang meedoen voor de bovenste plek. Dat je het uiteindelijk nog aflegt tegen een PSV en Ajax met hun hogere budgetten/mogelijkheden is dan nog te begrijpen, maar zoals nu, dat je 5e staat achter een Utrecht en AZ is een regelrechte schande. En dat is voor een enorm groot deel te wijten aan het gebrek aan een plan van de trainer.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Az heeft het beste beleid van alle clubs en waar ook niet veel op aan is te merken.Martinusz schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:18:
Over AZ gesproken, weinig fans hier blijkbaar, maar die draaien ook gewoon harstikke goed! Die gaan het Ajax nog lastig maken om de tweede plek!
Nu komt het er ook uit en het is ze zeker gegund. Toch knap na dat DSB debacle.
AZ laat zien dat je helemaal geen wereld toppers nodig hebt om in de top van de ED mee te spelen. Gewoon goede spelers en een coach / staf die het team zonder veel poeha in alle rust ontwikkelt en neerzet.Leon Zwiers schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:17:
[...]
Vorig seizoen was niet de "standaard". Maar je mag toch verwachten dat na een jaar als vorig jaar de ondergrens een stuk hoger ligt dan het jaar ervoor ( Toen je nog met Kramer in de spits zat etc ). Deze selectie staat veel te laag voor wat ze kunnen. Het is aan de trainer om ze scherp te krijgen en goed neer te zetten zodat ze kunnen uitblinken.
Je bent over het algemeen amper verzwakt ( linksbuiten en rechtsback enkel ) Hebt een paar goede spelers gehaald en bent ervaring rijker. Dat ze zo ontzettend niet thuis geven is een mentale kwestie, maar ook een enorm tactisch probleem van de trainer. Die kan ze gewoon niet goed neerzetten.
Met deze selectie had je ruim 3e moeten staan als minimum en lang meedoen voor de bovenste plek. Dat je het uiteindelijk nog aflegt tegen een PSV en Ajax met hun hogere budgetten/mogelijkheden is dan nog te begrijpen, maar zoals nu, dat je 5e staat achter een Utrecht en AZ is een regelrechte schande. En dat is voor een enorm groot deel te wijten aan het gebrek aan een plan van de trainer.
Wat Feyenoord betreft, vorig jaar was het met name de eerste helft van het seizoen dat bijna foutloos was. Snel combinerend over grote afstanden en met een enorme conditie de tegenstander stuk spelen. Later in het seizoen zag je dat tegenstanders zich hier beter tegen gingen wapenen en van die conditie is niet veel meer over.
Nu zie je dat iedereen weet dat Feyenoord moeite heeft met spelen tegen ene compacte verdediging. Alleen Gio heeft dit nog niet door en blijft vasthouden aan 4-3-3 met 3 aanvallers die niet bereikt kunnen worden en de snelheid missen om hun eigen ruimte te maken.
De spelers zijn echt wel goed genoeg om in de top 3 te spelen. Individueel is het allemaal beter dan bij Utrecht, Vitesse en AZ. Echter, het spel is vaak slecht en er wordt niet bijgestuurd. Als je dan toch slecht speelt.... neem dan eens een risico door wat anders te proberen. Zie in dat met het huidige materiaal je geen 4-3-3 KUNT spelen.
alles kan off-topic
Het is mij gisteren niet opgevallen, maar ze (meerdere personen) blijven beweren dat ie 2 keer geel heeft gehad.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Hij kreeg geel, er kwam een opstootje en toen gaf de scheids (Tagliafico was er niet bij betrokken verder) nog eens duidelijk de kaarten. Niks 2x geel al werd ie wel 2x getoond.MeNTaL_TO schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:51:
Naar een gerucht die op Facebook voorbij komt, heeft Tagliafico gisteren nu 2 keer geel (en geen rood) gehad?
Het is mij gisteren niet opgevallen, maar ze (meerdere personen) blijven beweren dat ie 2 keer geel heeft gehad.
https://twitter.com/FOXSp...-rood-van-van-boekel.html
Eerst voor de overtreding dacht ik, daarna komt het opstootje, is dan de vraag of Tagliafico ook daar nog geel voor krijgt of dat dat nog van daarvoor was.
Volgens mij was alledrie geel geven voor het opstootje sowieso niet nodig.
[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 26-02-2018 10:58 ]
Die eerste gele kaart viel helemaal weg omdat van Boekel zelf middenin stond ivm het tumult. Vond ik totaal niet zo vreemd toen ik het live zag gebeuren.dutchgio schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:57:
Met beelden:
https://twitter.com/FOXSp...-rood-van-van-boekel.html
Eerst voor de overtreding dacht ik, daarna na het opstootje.
Volgens mij was alledrie geel geven voor het opstootje ook niet zo nodig.
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!