Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Risico van zo laag koppen. Voet was niet zo hoog.Leon Zwiers schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:47:
Denk dat Haps mag happen bij de tandarts voor een kunstgebitje..... Wat een trap tegen zn hoofd zeg
Verwijderd
Hij kopte op heuphoogte.Leon Zwiers schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:54:
En Vitesse word benadeeld door de scheids! Ligt allemaal aan Nijhuis
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/962684153232789506
Beetje hoge heupVerwijderd schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:59:
[...]
Hij kopte op heuphoogte.![]()
Weet niet waar jouw heupen zitten, maar die van mij zitten niet zo hoogVerwijderd schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:59:
[...]
Hij kopte op heuphoogte.![]()
Komt vanzelf in de pubertijd, dan begint de echte groeispurt...Leon Zwiers schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:05:
[...]
Weet niet waar jouw heupen zitten, maar die van mij zitten niet zo hoog
Maaruh, ja, die was wel iets te hoog...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
hahahahahahahahaha Bilal
Edit: Nou, dat zal wel seponeren worden. Erg zwaar bestraft. En natuurlijk scoort Vitesse ook nog.
En daarom beste mensen, ben je Feyenoord supporter niet voor de lol.
[ Voor 96% gewijzigd door LZ86 op 11-02-2018 15:57 ]
Kom op mensen, met 2 gestrekte benen inkomen geen rood?
[ Voor 46% gewijzigd door Qu3st op 11-02-2018 16:02 ]
(En nee, dit was absoluut geen direct rood. Hij raakt Serrero niet/amper behalve met zijn 3e beentje, en hij speelt ook nog de bal.)
[ Voor 49% gewijzigd door LZ86 op 11-02-2018 16:00 ]
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/962701683506712576
Dit past helemaal in dit seizoen. Natuurlijk is het een lompe actie, maar dit is de zoveelste rode kaart die een scheidsrechter niet hoeft te geven.JanW schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:01:
Twee benen van achteren, maar hij klemt 'm meer dan dat ie 'm onbesuisd raakt. Geel maximaal...
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/962701683506712576
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De intentie is voldoende voor rood. Als je zo als een halve gare inkomt heb je op 't veld niks te zoeken.Qu3st schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:02:
Oke na paar keer terugkijken, geef ik toe het is geen rood.
ph4ge schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:04:
[...]
Dit past helemaal in dit seizoen. Natuurlijk is het een lompe actie, maar dit is de zoveelste rode kaart die een scheidsrechter niet hoeft te geven.
[ Voor 33% gewijzigd door toolkist op 11-02-2018 16:05 ]
Het is wild, maar hij speelt de bal en dat was volgens mij ook gewoon de intentie.toolkist schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:04:
[...]
De intentie is voldoende voor rood. Als je zo als een halve gare inkomt heb je op 't veld niks te zoeken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hij raakt hem amper (misschien wel niet eens?) en speelt perfect de bal. Hij had zijn been kunnen breken als ie niet zo'n goede tackel inzette. Maar gaan we dan bij elk schot ook zeggen: "Ja, als daar net een speler met zijn been voor zat dan geeft de schietende speler eigenlijk een potentiële rotschop." Rood!
Daar werd Lozano begin van het seizoen ook al mee genaaid. Als bestaat niet in het voetbal zeggen we altijd. Dan moet je dat hier ook op toepassen.
Inderdaad, wel of niet raken is dan bijzaak. Met 2 benen vooruit erin gaan is gewoon een kaart en die kan dan rood zijn.toolkist schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:07:
Springend met 2 benen vooruit het duel in. Dan maakt het geen zak uit of je de bal raakt of niet. Echt, dat je dit durft te betwijfelen zeg...
Bilal mag dan blij zijn dat hij niemand geraakt heeft.
Maar dit was nergens een goede tackle, met twee benen zo inkomen, hoe goed je de bal ook raakt, moet je gewoon niet doen.Fleximex schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:07:
Ik ben zelf totaal niet van intentie. Dus ga je mij vertellen dat die actie van Bilal een enkel had kunnen breken. Maar dat doet het toch niet. Je gaat toch ook geen doelpunt toekennen aan Messi die een vrije trap net naast schiet zo van: "ja 9 van de 10 andere keren was ie er wel in gegaan." Rot toch op met die intentie altijd.
Hij raakt hem amper (misschien wel niet eens?) en speelt perfect de bal. Hij had zijn been kunnen breken als ie niet zo'n goede tackel inzette. Maar gaan we dan bij elk schot ook zeggen: "Ja, als daar net een speler met zijn been voor zat dan geeft de schietende speler eigenlijk een potentiële rotschop." Rood!
Daar werd Lozano begin van het seizoen ook al mee genaaid. Als bestaat niet in het voetbal zeggen we altijd. Dan moet je dat hier ook op toepassen.
Terecht rood dunkt mij?Leon Zwiers schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:11:
Looooooooool wat de fuck Higler
Feyenoorders kunnen dat ontkennen de rest niet. Gewoon doorgebroken
Maar waarom moet je dan niet zo'n tackel inzetten? Het was bij de verste verte geen harde tackel of een flying kick. Zoveel snelheid zat er niet echter. Veel risico was er niet.Sjurm schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:09:
[...]
Maar dit was nergens een goede tackle, met twee benen zo inkomen, hoe goed je de bal ook raakt, moet je gewoon niet doen.
Gio de weg kwijt
Scheids Higler de weg kwijt
Man man, wat een afgang weer
[ Voor 30% gewijzigd door Ramzzz op 11-02-2018 20:17 ]
Geen flying kick, wel een vliegende tackle...Fleximex schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:12:
[...]
Maar waarom moet je dan niet zo'n tackel inzetten? Het was bij de verste verte geen harde tackel of een flying kick. Zoveel snelheid zat er niet echter. Veel risico was er niet.
Hij springt omhoog en schuift twee benen vooruit. Het lijkt toch aardig op een flying tackle, al zat die snelheid er misschien niet achter. Tackel mag je wel inzetten en kan hier prima, maar niet op deze manier.Fleximex schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:12:
[...]
Maar waarom moet je dan niet zo'n tackel inzetten? Het was bij de verste verte geen harde tackel of een flying kick. Zoveel snelheid zat er niet echter. Veel risico was er niet.
Als Serero niet zo opzichtig gaat liggen, maar blijft staan is er werkelijk niks aan de hand.toolkist schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:14:
[...]
Geen flying kick, wel een vliegende tackle...
In mijn ogen zijn de rode kaarten trouwens allebei terecht.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als Bilal niet zo dom in komt vliegen is er werkelijk niets aan de hand, zo'n tackle op het middenveld is gewoon ontzettend dom, onnodig en met redelijk wat risico mocht de speler geraakt worden.Fleximex schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:16:
[...]
Als Serero niet zo opzichtig gaat liggen, maar blijft staan is er werkelijk niks aan de hand.
Nop, had hij nog steeds een kaart moeten krijgen.Fleximex schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:16:
[...]
Als Serero niet zo opzichtig gaat liggen, maar blijft staan is er werkelijk niks aan de hand.
Dat hij hem niet vol geraakt heeft is het geluk dat Bilal en Serero hebben.
Bilal komt met 2 benen vooruit in. Raken of niet raken is bijzaak. Paar cm naar de kant en Serero had weg gedragen mogen worden.
Ga weg joh, zelfs in Engeland krijg je hier donkerrood voor.Fleximex schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:16:
[...]
Wie zei dat? De meeste Feyenoord-volgers zijn volgens mij van mening dat het pas beter kan gaan als dat tactisch onbenul op de bank is verdwenen.dvdkiwi schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:16:
Het lek was toch een beetje boven?
Dom is het zeker, nu kan jij weer een oude quote uit z'n verband rukken.Napo schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:17:
Als Bilal niet zo dom in komt vliegen is er werkelijk niets aan de hand, zo'n tackle op het middenveld is gewoon ontzettend dom, onnodig en met redelijk wat risico mocht de speler geraakt worden.
Met de huidige regels zal het vast dom zijn. Maar ik ben geen regelboekje. Ik vind het dan maar een domme regel. Gisteren kreeg Luuk de Jong en enkele andere PSV'ers meer te verduren dan Serero vandaag. Daar zal ik het bij laten.
Alsjeblieft leiding, grijp nou toch eens in
welke? deze?ph4ge schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:20:
[...]
Dom is het zeker, nu kan jij weer een oude quote uit z'n verband rukken.
ph4ge schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:46:
[...]
Feyenoord verliest alleen PSV uit en City thuis. PSV verloor al meer dan eens van teams waar ze eigenlijk niet van mogen verliezen, waar ze echt door een ondergrens heen zakten.
Maar hij heeft jullie kampioen gemaakt!Leon Zwiers schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:22:
Die Gio is toch verdorie niet meer houdbaar na weer een enorme dreun?
Alsjeblieft leiding, grijp nou toch eens in
Laat nog maar even staan deze man
Ik heb het idee dat je toch niet te overtuigen bent hierover, welke argumenten er ook zijn.Fleximex schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:22:
Maar daar ga je mij niet op overtuigen: risico. Zo hard komt hij niet in. Hij wordt in feite bestraft voor een goede actie. Kijk het nog eens terug het is echt helemaal niet hard. Serero zou een paar wedstrijden schorsing moeten krijgen. Hij werd amper geraakt.
Met de huidige regels zal het vast dom zijn. Maar ik ben geen regelboekje. Ik vind het dan maar een domme regel. Gisteren kreeg Luuk de Jong en enkele andere PSV'ers meer te verduren dan Serero vandaag. Daar zal ik het bij laten.
Blijkbaar moet er voor jou iemand echt bij de enkels afgezaagd worden om een rode kaart terecht te laten zijn.
mwoah... dat dachten we in Amsterdam ook m.b.t. Keizer.... man wat heb ik genoten vanmiddagGrudgie schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:26:
We komen stapje bij stapje verder dat Gio straks weggaat. Heb geduld. Kunnen we pas echt genieten als Gio weg is.
Er zijn gewoon teveel spelers in de selectie die niet beter kunnen.
Over 1 of 2 jaar zal men denk ik gewoon in zien dat vorig jaar iedereen gepiekt heeft. En dat ze nu min of meer op hun normale kunnen zitten.
Genieten? Al winnen ze de beker, dit seizoen was een ramp. Ergens vind ik dit nog erger dan in toen we een paar jaar geleden in het rechterrijtje eindigde. Toen kon het gewoon niet beter.Grudgie schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:26:
We komen stapje bij stapje verder dat Gio straks weggaat. Heb geduld. Kunnen we pas echt genieten als Gio weg is.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Voor het grootste gedeelte van de pot overwicht gehad en omdat Twente maar wat stond af te wachten was het ook niet echt nodig om het tempo op te voeren.
Ik heb nooit echt het idee gehad dat de 3 punten in gevaar zouden komen, zelfs niet na de 1-1.
Of de penalty een penalty was, ik denk het eerlijk gezegd niet, maar geluk dwing je af zeggen ze toch?
Op naar PEC, dat zal een stuk lastiger worden.
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 11-02-2018 16:31 ]
Oh jawel hoorHanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:30:
Gecondoleerd aan alle feyenoorders vanuit het gemeenschapshuissommige dingen gun je je grote rivaal zelfs niet :bier:
Nu Gio wegsturen haalt weinig uit. Maar ga wel op zoek naar een opvolger. Een nieuwe impulse, die ook de veger door de selectie haalt. Middenveld kan wel wat vers bloed gebruiken!Deadsy schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:29:
GIo komt op het moment tekort. Maar zijn vertrek zal echt niet alles in 1 klap fixen.
Er zijn gewoon teveel spelers in de selectie die niet beter kunnen.
Over 1 of 2 jaar zal men denk ik gewoon in zien dat vorig jaar iedereen gepiekt heeft. En dat ze nu min of meer op hun normale kunnen zitten.
Heb alleen die actie gezien, de wedstrijd zelf gelukkig niet, zat in vliegtuig
Goed gemotiveerd verhaal waarom het geen rood was zegPWM schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:36:
Het was geen rood. Maar als je hem op het veld ziet, inclusief reactie tegenstander, zal 99% hem geven.
Heb alleen die actie gezien, de wedstrijd zelf gelukkig niet, zat in vliegtuig
Edit: nu weer
Krijgt hij slechts geel
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 11-02-2018 16:59 ]
Ahmadi en Vilhena spelen niet lekker. Een van die twee mogen best weg. Jörgensen speelt heel het seizoen halve bak. Mag best wel een vervanging voor komen, wat na de WK ook wel gaat gebeuren.OPSLAGHOND schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:40:
Veger door de selectie halen? Dit Feyenoord is toch nog steeds goed genoeg om mee te doen in de top van de Eredivisie? Of is er nu weer een andere reden/excuus?
Maar een speler met karakter die het team opbeurt is ook nie gek.
2x nu, nu wel geel.Harribo schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:54:
Wat een smerige elleboog van Beugelsdijk das gewoon rood scheids
Over rood gesproken, 2 benen inkomen is gewoon rood. Of hij dan de speler raakt of niet doet er helemaal niks toe. Zelfs in engelse competitie word 2 benen niet getolereerd maar om een of andere vage reden associëren wij 2 benen met inzet... En dam proberen we met allemaal omwegen het goed te praten en zelfs de andere speler van een schwalbe te beschuldigen. 2 benen inkomen is rood.
I don't have dreams, I have goals!!
Andere trainer, andere aanvoerder en een dikke mental coach erop.
Jan boskamp?Leon Zwiers schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:04:
Feyenoord heeft echt een enorm mentaliteitsprobleem. Daarnaast een trainer die ze niet kan oppeppen en ze zonder goed plan het veld in stuurt.
Andere trainer, andere aanvoerder en een dikke mental coach erop.
Die slaat de helft kreupel met die klauwen van hem.Leon Zwiers schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:20:
[...]
Zou niet eens een slecht idee zijn, die kan aardig uit zijn stekker gaan.
En terecht. Het is toch een schande hoe het gaat. ODoeEensGek schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:24:
[...]
Die slaat de helft kreupel met die klauwen van hem.
Ik word echt zo doodmoe van dit soort te gemakkelijke conclusies. Aan de ene kant hebben we hier maandenlang oeverloze discussies gezien over waarom Ajax zonder Keizer zoveel beter zou presteren en hebben we meningsverschillen gezien over het veel betere presteren van PSV ten opzichte van vorig jaar. En dan zouden we het niet presteren van Feyenoord met één lullig zinnetje af kunnen doen? Ga toch weg. Niet alleen is het denigrerend naar het kampioenschap van Feyenoord toe, het heeft ook dezelfde diepgang als het slappe gelul van Gio na afloop van wedstrijden.Deadsy schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:29:
Spelers "pieken" niet een heel seizoen lang. Spelers laten hun beste spel zien omdat het team een voor hen ideale samenstelling heeft. En dan moet je als eerste constateren: die ideale samenstelling is gewoon niet dezelfde als vorig jaar en de coach is niet bij machte een nieuwe te vinden, door welke oorzaak dan ook.
Je kunt discussiëren over welke oorzaak meer of minder meespeelt maar het falen van Feyenoord heeft gewoon duidelijk aanwijsbare oorzaken. Deels is dat natuurlijk gewoon het gemis van Kuijt en het niet adequaat vervangen van hem. Je mist nu gewoon een heel belangrijk element ten opzichte van vorig seizoen: scorend vermogen vanaf het middenveld. Een helft Kuijt kon je, ook vanaf de bank, zo over het dode punt heen helpen. Dan win je al die potten tegen VVV, NAC enzovoort 'gewoon' en dat voetbalt gelijk een stuk makkelijker.
Dan heb je de blessures die op belangrijke momenten net dat extra duwtje naar beneden gaven. En last but least: de coach. Vanaf het moment dat hij tegen ploegen uit de onderste regionen met drie verdedigende middenvelders aantrad heb ik hem eigenlijk al opgegeven. Dat is van zo'n stompzinnigheid. Daar mag je een trainer voor de laagste trainerscursus wat mij betreft voor laten zakken. En het erge is: hij blijft het maar zo proberen. Ik snap ook echt niet dat er niet iemand in de staf is die zegt "kom Gio, we kutten nu al maanden met dezelfde opstelling, zullen we het niet eens helemaal omgooien?"
Alsjeblieft zeg. Die is tactisch ook niet een genie volgens mij. Feyenoord heeft gewoon een goede trainer nodig, geen slappe ouwehoer.Leon Zwiers schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:20:
[...]
Zou niet eens een slecht idee zijn, die kan aardig uit zijn stekker gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 11-02-2018 17:29 ]
Feyenoord van vorig jaar zou dit dit seizoen ook kampioen zijn geworden. PSV en Ajax spelen ook armoedig, ondanks heg feit dat ze niet Europees hoeven te spelen.OPSLAGHOND schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:29:
Je doet alsof Feyenoord met het grootste gemak kampioen werd terwijl het heel erg krap was en de nummer twee veel meer wedstrijden speelde op een veel hoger niveau.
Niet als trainer, maar gewoon om die knulletjes er eens van langs te geven ipv dat softe Gio gedoe.D-e-n schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:26:
[...]
Ik word echt zo doodmoe van dit soort te gemakkelijke conclusies. Aan de ene kant hebben we hier maandenlang oeverloze discussies gezien over waarom Ajax zonder Keizer zoveel beter zou presteren en hebben we meningsverschillen gezien over het veel betere presteren van PSV ten opzichte van vorig jaar. En dan zouden we het niet presteren van Feyenoord met één lullig zinnetje af kunnen doen? Ga toch weg. Niet alleen is het denigrerend naar het kampioenschap van Feyenoord toe, het heeft ook dezelfde diepgang als het slappe gelul van Gio na afloop van wedstrijden.
Spelers "pieken" niet een heel seizoen lang. Spelers laten hun beste spel zien omdat het team een voor hen ideale samenstelling heeft. En dan moet je als eerste constateren: die ideale samenstelling is gewoon niet dezelfde als vorig jaar en de coach is niet bij machte een nieuwe te vinden, door welke oorzaak dan ook.
Je kunt discussiëren over welke oorzaak meer of minder meespeelt maar het falen van Feyenoord heeft gewoon duidelijk aanwijsbare oorzaken. Deels is dat natuurlijk gewoon het gemis van Kuijt en het niet adequaat vervangen van hem. Je mist nu gewoon een heel belangrijk element ten opzichte van vorig seizoen: scorend vermogen vanaf het middenveld. Een helft Kuijt kon je, ook vanaf de bank, zo over het dode punt heen helpen. Dan win je al die potten tegen VVV, NAC enzovoort 'gewoon' en dat voetbalt gelijk een stuk makkelijker.
Dan heb je de blessures die op belangrijke momenten net dat extra duwtje naar beneden gaven. En last but least: de coach. Vanaf het moment dat hij tegen ploegen uit de onderste regionen met drie verdedigende middenvelders aantrad heb ik hem eigenlijk al opgegeven. Dat is van zo'n stompzinnigheid. Daar mag je een trainer voor de laagste trainerscursus wat mij betreft voor laten zakken. En het erge is: hij blijft het maar zo proberen. Ik snap ook echt niet dat er niet iemand in de staf is die zegt "kom Gio, we kutten nu al maanden met dezelfde opstelling, zullen we het niet eens helemaal omgooien?"
[...]
Alsjeblieft zeg. Die is tactisch ook niet een genie volgens mij. Feyenoord heeft gewoon een goede trainer nodig, geen slappe ouwehoer.
Tuurlijk, vandaar die enorme terugval.OMX2000 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:34:
[...]Feyenoord van vorig jaar zou dit dit seizoen ook kampioen zijn geworden. PSV en Ajax spelen ook armoedig, ondanks heg feit dat ze niet Europees hoeven te spelen.
Zowel Feyenoord als Ajax haalden veel punten vorig jaar. Wie er ook kampioen werd: het was een mooie prestatie en geen armoedig kampioenschap.OPSLAGHOND schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:29:
Je doet alsof Feyenoord met het grootste gemak kampioen werd terwijl het heel erg krap was en de nummer twee veel meer wedstrijden speelde op een veel hoger niveau.
Juist Feyenoord had op cruciale momenten (Ajax uit........) overigens last van blessures en juist Ajax draaide in die periode juist lekker dus dat drukke programma heeft niet echt een beslissende rol gespeeld.
[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-02-2018 17:39 ]
Ohja, dat verklaart zeker ook waarom Ajax dit seizoen zulk oogstrelend spel op de mat legt en zo ver voorstaat ondanks dat zware europese programma.
oh wacht
1 punt verschil in de competitie tov de nummer 1 of 15 punten achter op Ajax en zelfs 22 punten op nummer 1 PSV.Leon Zwiers schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:39:
[...]
Ohja, dat verklaart zeker ook waarom Ajax dit seizoen zulk oogstrelend spel op de mat legt en zo ver voorstaat ondanks dat zware europese programma.
oh wacht
Feyenoord speelde dit seizoen Europees en vorig seizoen Ajax. Lach je nu nog?
[ Voor 16% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-02-2018 18:39 ]
Geen feiten gaan gebruiken! Dat is gemeenOPSLAGHOND schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:41:
[...]
1 punt verschil in de competitie of 15. Lach je nu nog?
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!