http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Waarschijnlijk heeft Veltman ook alweer ergens een rode kaart verdiendDoeEensGek schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:01:
[...]
Dus het is buitenspel voor Twente maar dan nog weten ze het te beoordelen als een kans voor Twente die ontnomen word, ik vind leuk.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Al wel 3 joh!toolkist schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:03:
[...]
Waarschijnlijk heeft Veltman ook alweer ergens een rode kaart verdiend
Zo zie je maar weer dat de scheids de topclub bevoordeelt!Terranova schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:03:
Hoe is dit geel?
De tobclub jaNapo schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:04:
[...]
Zo zie je maar weer dat de scheids de topclub bevoordeelt!
Verwijderd
Dit had gewoon rood mogen zijnTerranova schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:03:
Hoe is dit geel?
I don't have dreams, I have goals!!
Verwijderd

Maar dan dit als ik een wedstrijd of zelfs een samenvatting wil kijken:

de hele website vanaf home herladen helpt bij mij als ik dit heb. Doet ie tussen wedstrijden door nog wel eensdanslo schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:07:
Heeft iemand ook het volgende problemen met Foxsports Go? Ik heb gewoon een abbo:
[afbeelding]
Maar dan dit als ik een wedstrijd of zelfs een samenvatting wil kijken:
[afbeelding]
Kan ook niet echt verwachten dat ie t team binnen 2 maanden helemaal heeft staan zoals ie wil. Zeker aangezien Viergever nog geblesseerd is en Wober nog wat kwakkelt en ie Frenkie dus nog achterin nodig heeft.Redondo1982 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:05:
Ben nog steeds niet onder de indruk van EtH. Hij heeft het grootste probleem nog niet opgepakt bij Ajax. In de omschakeling hebben we altijd een te groot gat tussen verdediging en middenveld omdat Schone dit niet kan dichtlopen.
Inloggen / uitloggen werkt niet, andere browser ook niet... Ik zoek wel weer een illegale stream opLeon Zwiers schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:08:
[...]
de hele website vanaf home herladen helpt bij mij als ik dit heb. Doet ie tussen wedstrijden door nog wel eens
Ik zou ook even via Facebook contact zoeken met FoxSports misschien kunnen ze je verder helpen.danslo schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:11:
[...]
Inloggen / uitloggen werkt niet, andere browser ook niet... Ik zoek wel weer een illegale stream op
Nee, dit kan je ook niet verwachten. Maar de achilleshiel is niet aangepakt. Ajax geeft te veel ruimte weg in de omschakeling op dit gebied van het veld en dat is volledig te wijten aan Schone. Zowel in-balbezit als niet-balbezit. Zag net een moment dat Schone liever zn sokken omhoog trok ipv deelnemen aan het spel. De Ligt of Frenkie gaf maar een lange bal voorwaarts richting Ziyech, want Schone deed toch niet mee.toolkist schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:09:
[...]
Kan ook niet echt verwachten dat ie t team binnen 2 maanden helemaal heeft staan zoals ie wil. Zeker aangezien Viergever nog geblesseerd is en Wober nog wat kwakkelt en ie Frenkie dus nog achterin nodig heeft.
Je kan proberen je abonnement opnieuw te koppelen, aan je account.danslo schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:11:
[...]
Inloggen / uitloggen werkt niet, andere browser ook niet... Ik zoek wel weer een illegale stream op
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat zeg ik net, hij kan Schone er nog niet uit halen aangezien ie Frenkie nog achterin nodig heeft/denkt te hebbenRedondo1982 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:16:
[...]
Nee, dit kan je ook niet verwachten. Maar de achilleshiel is niet aangepakt. Ajax geeft te veel ruimte weg in de omschakeling op dit gebied van het veld en dat is volledig te wijten aan Schone. Zowel in-balbezit als niet-balbezit. Zag net een moment dat Schone liever zn sokken omhoog trok ipv deelnemen aan het spel. De Ligt of Frenkie gaf maar een lange bal voorwaarts richting Ziyech, want Schone deed toch niet mee.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Viergever gaat niet veel meer spelen verwacht ik.toolkist schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:09:
[...]
Kan ook niet echt verwachten dat ie t team binnen 2 maanden helemaal heeft staan zoals ie wil. Zeker aangezien Viergever nog geblesseerd is en Wober nog wat kwakkelt en ie Frenkie dus nog achterin nodig heeft.
Frenkie staat er nu om hem maar in de basis te hebben staan, Schone is ook een te gewaardeerde kracht om op de bank te zetten.
In een ideale situatie staat Wober daar naast De Ligt.
Als Ajax eerste 10 minuten had doorgezet was je nu al klaar, nu blijf je vooralsnog op het 'paniekvoetbal' hangen met een 1-0 voorsprong. Het is wachten op Twente, maar dat kan niet veel.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
@HanG-BuiK-ZwijN ik heb de badkamer gepoetst gedurende de eerste helft. Kan easy
[ Voor 34% gewijzigd door Typhone op 11-02-2018 13:39 ]
Mjah... ik vrees dat je geduld moet hebben. Pas in de 80e minuut de 2-0 en de 3-0 in de 90e minuut.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:37:
Kunnen ze de wedstrijd niet ff beslissen voordat ik weg mag voor de muziek en bier
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja, dit heb ik zelf ook al een aantal keer aangegeven. Wober is fit bevonden en hij had tegen Twente ook 3-4-3 kunnen spelen.toolkist schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:20:
[...]
Dat zeg ik net, hij kan Schone er nog niet uit halen aangezien ie Frenkie nog achterin nodig heeft/denkt te hebben
Met een middenveld van *tromgeroffel* De Jong, Ziyech, van de Beek en....... tadaa, SchoneRedondo1982 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:40:
[...]
Ja, dit heb ik zelf ook al een aantal keer aangegeven. Wober is fit bevonden en hij had tegen Twente ook 3-4-3 kunnen spelen.
Dat Wober fit genoeg bevonden is om op de bank te zitten wil niet zeggen dat ie al een hele wedstrijd aan kan.
Wober is 100% fit bevonden. Op perspraatje gecommuniceerd. Hij durft het gewoon niet aan om Schone eruit te halen ten faveure van De Jong. Overigens moet er sowieso een middenvelder bijkomen deze zomer, want de spoeling is dun en/of geen Ajax materiaal.toolkist schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:45:
[...]
Met een middenveld van *tromgeroffel* De Jong, Ziyech, van de Beek en....... tadaa, Schone
Dat Wober fit genoeg bevonden is om op de bank te zitten wil niet zeggen dat ie al een hele wedstrijd aan kan.
Ik dacht dat PSV soms vrij triest was, maar dit is niet echt van een hoger niveau. Best vreemd, je zou zeggen dat dat toch de basis is.
Ik mag hopen dat het was omdat Kristensen al warm was en Younes nog niet en dat hij het zo over een paar min weer recht zet.
Edit: En ja hoor
[ Voor 6% gewijzigd door Terranova op 11-02-2018 13:52 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
ErgerQu3st schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:52:
Man man man, het is echt inderdaad armoedig. Ajax is net zo dieptriest als PSV.....
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het probleem bij Ajax is al jaren: Een zwakke verdediging en zoveel kansen missen.
[ Voor 24% gewijzigd door jaapstobbe op 11-02-2018 13:57 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Jammer he, drie keer gewoon punten gekregen van Ajax. Ook omdat ik Twente graag zie degraderen overigens.P.O. Box schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:53:
jezus ... echt ongelooflijk hoe Twente voor de derde keer dit seizoen door Ajax zelf in het zadel wordt geholpen....
XXXVI
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hoezo? Zelfs als hij een vrije trap was dan schoot Hakim "Roberto Carlos" Ziyech em er wel in
Op de lijn telt als binnen de 16, dus volgens mij was ie terecht. Maar ook echt maar net.Hupske schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:57:
Oef, had erbuiten gegeven moeten worden lijkt mij.
Ging wel ontzettend gemakkelijk liggentoolkist schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:58:
[...]
Op de lijn telt als binnen de 16, dus volgens mij was ie terecht. Maar ook echt maar net.
* Napo rent
Vergeet je niet jouw tv zo uit te zetten, want Feyenoord begint zo.
Als als als.. Mag niet van @Redondo1982Terranova schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:58:
[...]
Hoezo? Zelfs als hij een vrije trap was dan schoot Hakim "Roberto Carlos" Ziyech em er wel in
Waar is die nu trouwens? Nu Ajax bevoordeeld wordt?
Dat duurt nog 20 vrije trappen die de tweede ring in gaan voordat er weer één in gaat.Terranova schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:58:
[...]
Zijn GuidoH en jij dezelfde persoon ofzo?St@m schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:59:
[...]
Als als als.. Mag niet van @Redondo1982
Waar is die nu trouwens? Nu Ajax bevoordeeld wordt?
Vanwege de slechte smaak?toolkist schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:01:
[...]
Zijn GuidoH en jij dezelfde persoon ofzo?
Si.toolkist schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:01:
[...]
Zijn GuidoH en jij dezelfde persoon ofzo?
Onano is sowieso niet echt in de vorm van vorig jaar de laatste weken/maanden...Typhone schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:59:
Die uittrappen van Onana... niet te filmen zo slecht. Paar wedstrijden al dat het opvalt or is it just me?
Hoho, @Redondo1982 begon met zijn gezever. Kan die hem ook terugkrijgen. Het zal mij verder jeuken of Zyiech makkelijk ging liggen en het er misschien buiten was. Gewoon 9 wedstrijden winnen en we zijn kampioen.
Best raar inderdaad. Nooit voetballen en kampioen worden in een voetbalcompetitie.St@m schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:04:
[...]
Hoho, @Redondo1982 begon met zijn gezever. Kan die hem ook terugkrijgen. Het zal mij verder jeuken of Zyiech makkelijk ging liggen en het er misschien buiten was. Gewoon 9 wedstrijden winnen en we zijn kampioen.
Typhone schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:07:
[...]
Best raar inderdaad. Nooit voetballen en kampioen worden in een voetbalcompetitie.
De komende 8 wedstrijden winnen en dan dus thuis tegen Ajax kampioen worden, prima tochSt@m schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:04:
[...]
Gewoon 9 wedstrijden winnen en we zijn kampioen.
Henstoolkist schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:11:
Zag t niet, maar zal een goedmakertje zijn gezien de 1e kaart die nergens op sloeg
Ja de Ligt hoeft maar te lopen en krijgt geel. T’is überhaupt een wonder dat ie er nog instaat +)toolkist schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:11:
Zag t niet, maar zal een goedmakertje zijn gezien de 1e kaart die nergens op sloeg
Maar datzelfde is te zeggen voor Donny. Hij is vaak beslissend maar voetballend is het allemaal zeer pover. Davy Klaassen 2.0
[ Voor 31% gewijzigd door Redondo1982 op 11-02-2018 14:14 ]
Dan bepaal je aan de hand van vorm maar wie er speelt.
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 11-02-2018 14:19 ]
Maar ja 3-punten, als echte voetballiefhebber zou je daar genoeg mee moeten nemen heb ik laatst gehoord.
Jammer dat Verbeek de persconferentie niet zal mogen doen wegens die schorsing. Ben wel benieuwd met welke term ie nu weer zou komen.P.O. Box schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:21:
pfff.... gelukkig kwam de tegentreffer deze keer niet in minuut 85, waardoor er weer even aangezet kon worden om de voorsprong te herstellen... maar het was echt zo slap allemaal... laatste 5 minuten was gewoon met dichtgeknepen billen naar schijtbakkenvoetbal kijken...
Waardeloos allemaal! Niet om aan te gluren en er is ook geen reset mogelijk. Ajax begint goed, kakt dan in en komt hier niet meer uit. Ze moeten toch zo fit zijn als een hoentje? Geen beker, geen europa...Qu3st schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:22:
Net als gisteren weer genoten van de 'top'. Man man man. Ten Hag of Keizer? Het maakt allemaal niet uit. Slaap hap.
Maar ja 3-punten, als echte voetballiefhebber zou je daar genoeg mee moeten nemen heb ik laatst gehoord.
En hulp van de scheidsrechterRedondo1982 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:24:
[...]
Waardeloos allemaal! Niet om aan te gluren en er is ook geen reset mogelijk. Ajax begint goed, kakt dan in en komt hier niet meer uit. Ze moeten toch zo fit zijn als een hoentje? Geen beker, geen europa...
Nouja, even aangezet. Toevalstreffer zou ik het willen noemen en vrij snel na de 1-1, dus in de 85e minuut wasP.O. Box schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:21:
pfff.... gelukkig kwam de tegentreffer deze keer niet in minuut 85, waardoor er weer even aangezet kon worden om de voorsprong te herstellen... maar het was echt zo slap allemaal... laatste 5 minuten was gewoon met dichtgeknepen billen naar schijtbakkenvoetbal kijken...
ook geen probleem geweest. Toch vreemd hoe je zo sterk kan beginnen en daarna zo ver kan terugvallen. Ze mogen vandaag iig niet klagen
Het is toch weer het gebruikelijke 1 doelpunt maken en dan zien we het wel.
Bij PSV heb je 'scheitbakkenvoetbal' maar dit lijkt ook nergens op.
Tijd voor meer comedy capers in Arnhem!
[ Voor 67% gewijzigd door LZ86 op 11-02-2018 14:31 ]
ofzo
Volgens mij heb jij serieus meer plezier als je naar Ajax kijkt ...Leon Zwiers schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:29:
Ik heb in ieder geval smakelijk gelachen. Tijd voor meer comedy capers in Arnhem!
Niet zo gek als je favoriete club elke week punten verspeelt...OPSLAGHOND schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:33:
[...]
Volgens mij heb jij serieus meer plezier als je naar Ajax kijkt ...
Hoezo, Ajax wint toch? Dat Feyenoord zn favoriete club is gelooft niemand hier meerSnowdog schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:33:
[...]
Niet zo gek als je favoriete club elke week punten verspeelt...
En ja ik ben nog steeds voor Feyenoord, maar niet voor de lol
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!