vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Was toch maar een half duwtje?St@m schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:19:
Ok, dat had wel een kaartje mogen zijn voor die Spartaan
Als ze die in eigen goal maken dan zou dit voor mij goed zijn.Leon Zwiers schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:26:
Hopelijk maakt PSV er nog 1 voor mijn voetbalpoule!
[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 10-02-2018 21:31 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Op basis waarvan?Terranova schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:37:
Sparta verdiend echt wel meer dan een nederlaag, helaas zal het zo wel blijven
Je hebt gelijkTerranova schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:37:
Sparta verdiend echt wel meer dan een nederlaag, helaas zal het zo wel blijven
Die aanval van PSV moet toch ook gek worden van deze instelling?
En hoe zit dat met de supporters? Vinden jullie dit leuk om te zien, ja zeker leuk omdat er weer 3 punten zijn. Maar kom op tegen Sparta moet je 3 punten pakken en minstens 4 doelpunten scoren.
Heee Luuk is het met mij eens over Bassie
[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 10-02-2018 21:50 ]
I couldn't care less.. kampioen worden is het enige dat telt. Als ze nou geen punten pakken wordt het een ander verhaal.Qu3st schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:46:
En hoe zit dat met de supporters? Vinden jullie dit leuk om te zien, ja zeker leuk omdat er weer 3 punten zijn. Maar kom op tegen Sparta moet je 3 punten pakken en minstens 4 doelpunten scoren.
[ Voor 37% gewijzigd door St@m op 10-02-2018 21:51 ]
De thuiswedstrijden ben je als PSV verplicht om ook wat leuks te laten zien. Tegen Excelsior, op de tribune met kapotte heaters, ijskoud, dan wil ik wel dat ze mij warm spelen. Dan ben ik licht teleurgesteld ondanks de zege
Nogmaals, kampioen worden is hetgene dat telt. Er is geen club in Nederland die iedere week geweldig voetbal speelt, of eens in de 2 weken wat mij betreft. Kun je beter kampioen worden door eens in de 4/5 weken een leuke wedstrijd te spelen.
[ Voor 65% gewijzigd door St@m op 10-02-2018 22:02 ]
Dat was de afgelopen jaren (m.u.v. vorig jaar) toch wel wat beter (maar nog altijd niet geweldig) had ik het idee. Wellicht dat het vertrek van Guardado daar ook wat mee te maken heeft. Geen idee eigenlijk, maar ik vind het persoonlijk vrij irritant dat ze zelfs als zijn ze beter maar moeilijk kansen creeren/goals scoren. Hoewel dat met gemiddeld ruim 2.5 goals p wedstrijd misschien niet helemaal accuraat is
De Jong is een van de grootste zeikerds op de NL velden tbh. Lekker laten miepenSpookelo schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:33:
Luuk de Jong was ook behoorlijk kritisch over Nijhuis in zijn interview met Fox. Dat zegt ook wel wat, want meestal wordt er niet veel gezegd over de scheidsrechters door spelers. De Jong werd natuurlijk ook wel een beetje die kan op geduwd, maar toch...
Zullen we eerst beginnen met de redenen waarom Dhr Nijhuis beslissend zou zijn geweest? Maakt de discussie wat gemakkelijker dan de hele lijst neer te schrijven van zaken die hij wel goed heeft gedaan.Redondo1982 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 23:26:
[...]
Heb je ook tegenbewijs dat Nijhuis niet beslissend is?
Wie eist, bewijst en dus ga je gang maar
Zegt hij toch? Een vermeende overtreding van Mauro waar Nijhuis liet doorspelen, uiteindelijk komt de bal bij Bergwijn die hem er in schiet..Napo schreef op zondag 11 februari 2018 @ 08:39:
[...]
Zullen we eerst beginnen met de redenen waarom Dhr Nijhuis beslissend zou zijn geweest? Maakt de discussie wat gemakkelijker dan de hele lijst neer te schrijven van zaken die hij wel goed heeft gedaan.
Wie eist, bewijst en dus ga je gang maar
Ik vond het geen overtreding.
Verwijderd
Elke scheidsrechter maakt een paar fouten per wedstrijd, ook een Kuijpers en Blom. Hier in Nederland zeuren we graag door over andermans fouten. Nu het balletje dat PSV lucky is met belabberd voetbal niet meer opgegooid kan worden, gaan we massaal de scheidsrechter de schuld geven.
What's next? PSV-thuiswedstrijden afschaffen (uit presteren ze overigens ook prima)?
Steam ID = Ackerfiets
Vanmiddag weer lekker achterover leunen en kijken hoe Ajax zich naar een overwinning probeert te ploeteren. AZ heeft gisteren al definitief de handdoek gegooid.
zondag
11.02. 12:30 Ajax v FC Twente
11.02. 14:30 Excelsior v NAC
11.02. 14:30 Vitesse v Feyenoord
11.02. 16:45 FC Groningen v ADO Den Haag
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Ik dacht dat de Fifa daar harder mee bezig was. Maar dat zal wel aan mij liggen
Verwacht zo wel dat Ajax de vloer met Twente aanveegt tbh. Die spelen zonder Assaidi, de enige speler van enig niveau in Enschede
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vlak na de stuit vol op de wreef zo het hoekje in
Ook al werd het slechts 1-2, ze winnen potverdikkie toch maar wel weer.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De knvb past een gedoogbeleid toe bij Nijhuis, want normaliter zijn ze heel erg streng als een scheidsrechter de regels niet toepast. Alleen Nijhuis mag maar aanmodderen met zijn ‘mannelijk voetbal’. Overtreding = overtreding. Ze durven niet in te grijpen bij de knvb, maar moet wel gaan gebeuren want Nijhuis leeft een eigen wereld en gaat er ook nog eens in geloven dat het juist is getuige zijn ‘sit’ bij VI. Johan promoot hem wel, want die moet een boek verkopen.Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2018 @ 10:25:
De fouten die Nijhuis maakt zijn puur onkunde. Het heeft niks met voorkeur van Nijhuis te maken. Je ziet het telkens weer dat hij wedstrijden gigantisch beinvloedt en de sport kapot maakt. Het is gewoon niet leuk kijken naar een scheidsrechter die maar wat doet. En meneer Derksen noemt hem een goede scheidsrechter omdat hij door laat spelen. Stel dan geen scheidsrechter aan en laat het gewoon een knoksport zonder regels worden.
Wat leuk...een Sparta supporter! Mooie traditieclub met een mooi stadion.FreakNL schreef op zondag 11 februari 2018 @ 10:45:
Ik ben Sparta supporter en ik vond Nijhuis heerlijk fluiten gisteren. In het begin zag je nog wat spelers die probeerderen om vrije trappen uit te lokken maar dat hield al snel op toen bleek dat hij nergens voor floot. Veel liever dit dan zo’n Kuipers die alles doodfluit. Ga ook niet zeuren over die 1-1, Dougall moet na 40 minuten wel weten dat Nijhuis nergens voor fluit dus dan moet je dat risico daar niet nemen.
Maar tussen lekker fluiten en goed fluiten zit een heel groot verschil. En hoe kan je een speler in het veld, welke verwikkeld was in een gevecht om de bal, verwijten dat hij niet in deze situatie terecht moet komen omdat je weet dat Nijhuis niet fluit? Overtreding=overtreding.
[ Voor 30% gewijzigd door Redondo1982 op 11-02-2018 10:53 ]
I don't have dreams, I have goals!!
Verwijderd
"Dougall moet weten dat Nijhuis nergens voor fluit." En dan nog Nijhuis beschermen? Je geeft zelf hiermee al aan dat spelers zich moeten aanpassen aan de onkunde van een scheidsrechter. Doe dat nou niet! De scheidsrechter moet zich houden aan de regels van de sport en de spelers dus ook. Als de scheidsrechter zich er niet aan houdt, dan moeten de spelers hem niet gaan volgen. Nogal raar om dat wel te doen, vind je niet? Nijhuis mag op het matje komen en zo niet, dan zit er iets niet goed bij de KNVB, wat al vaker gebleken is.FreakNL schreef op zondag 11 februari 2018 @ 10:45:
Ik ben Sparta supporter en ik vond Nijhuis heerlijk fluiten gisteren. In het begin zag je nog wat spelers die probeerderen om vrije trappen uit te lokken maar dat hield al snel op toen bleek dat hij nergens voor floot. Veel liever dit dan zo’n Kuipers die alles doodfluit. Ga ook niet zeuren over die 1-1, Dougall moet na 40 minuten wel weten dat Nijhuis nergens voor fluit dus dan moet je dat risico daar niet nemen.
Tja, Sparta supporter inderdaad, ga bijna alles, uit en thuis. Leuk en aardig die historie enzo (zijn we ook echt wel trots op), maar je kan er niet van vreten. Er wordt door ons met (gezonde) afgunst naar ploegen als Excelsior, Heracles en Zwolle gekeken, ik ben ervan overtuigd dat wij dezelfde potentie hebben maar het lukt niet om stabiel eredivisie te spelen.. Ben bang dat het volgend jaar weer vrijdagavond tripjes naar Velsen en Oss gaan worden....
[ Voor 9% gewijzigd door FreakNL op 11-02-2018 11:00 ]
Nou, begin eens met bekritiseren van een scheidsrechter die een grote club boven een kleine club bevoordeeld. Je kan je speler wel de schuld geven van het gemiep op eigen helft, maar het is gewoon een overtreding. Het zijn details die van essentieel belang zijn tussen handhaven of degraderen. Dus tussen tonnen en miljoenen. Het hangt allemaal aan een zijden draadje.FreakNL schreef op zondag 11 februari 2018 @ 10:58:
Hij had al 3 keer de kans om die bal weg te peren maar gaat weer op zijn Dougalls lopen draaien. Hebben we al 3 tegengoals uit gekregen dit seizoen overigens. Dus vandaar dat ik Dougall meer de schuld geef dan Nijhuis, hij moet inmiddels beter weten.. deze was wellicht onreglementair, maar hij heeft dit dus al vaker geflikt... PSV weet dat natuurlijk ook, die doen uiteraard aan video analyse...
Tja, Sparta supporter inderdaad, ga bijna alles, uit en thuis. Leuk en aardig die historie enzo (zijn we ook echt wel trots op), maar je kan er niet van vreten. Er wordt door ons met (gezonde) afgunst naar ploegen als Excelsior, Heracles en Zwolle gekeken, ik ben ervan overtuigd dat wij dezelfde potentie hebben maar het lukt niet om stabiel eredivisie te spelen.. Ben bang dat het volgend jaar weer vrijdagavond tripjes naar Velsen en Oss gaan worden....
Wat heeft dit nou met grote club bevoordelen te maken? Nijhuis floot gewoon weinig en hij geeft die speler die die kansrijke counter met gudmondson eruit haalt ook geen geel. Dit is gewoon de Nijhuis manier van fluiten en zelf vond ik het gisteren ook niet zo verschrikkelijk irritant en soms is het wel fijn als er niet om de minuut wordt gefloten. Verder merk je in internationaal voetbal ook dat niet alle scheidsen overal voor fluiten, dus ik zie het enorme punt niet zo. In ieder geval niet op basis v an de wedstrijd van gisteren.Redondo1982 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:02:
[...]
Nou, begin eens met bekritiseren van een scheidsrechter die een grote club boven een kleine club bevoordeeld. Je kan je speler wel de schuld geven van het gemiep op eigen helft, maar het is gewoon een overtreding. Het zijn details die van essentieel belang zijn tussen handhaven of degraderen. Dus tussen tonnen en miljoenen. Het hangt allemaal aan een zijden draadje.
Dit is dus marchanderen. Gisteren heeft hij een topclub wel bevooroordeeld. Hij liet een spelsituatie doorgaan waar direct een doelpunt uit viel. Het wel of niet geel geven voor obstructie was niet direct beslissend, want dat gaan we nu nooit meer te weten komen.Snowdog schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:04:
[...]
Wat heeft dit nou met grote club bevoordelen te maken? Nijhuis floot gewoon weinig en hij geeft die speler die die kansrijke counter met gudmondson eruit haalt ook geen geel. Dit is gewoon de Nijhuis manier van fluiten en zelf vond ik het gisteren ook niet zo verschrikkelijk irritant en soms is het wel fijn als er niet om de minuut wordt gefloten. Verder merk je in internationaal voetbal ook dat niet alle scheidsen overal voor fluiten, dus ik zie het enorme punt niet zo. In ieder geval niet op basis v an de wedstrijd van gisteren.
Pff.. Nijhuis heeft Ajax gisteren inindirect bevoordeeld. Als Nijhuis wat vaker had gefloten in het voordeel van PSV en gewoon een gele kaart had getrokken had PSV waarschijnlijk wel meer gescoord en was het doelsaldo beter. Dus Nijhuis geeft PSV gewoon genaaid gisteren en Ajax weer wat dichter bij de titel gebrachtRedondo1982 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:02:
[...]
Nou, begin eens met bekritiseren van een scheidsrechter die een grote club boven een kleine club bevoordeeld. Je kan je speler wel de schuld geven van het gemiep op eigen helft, maar het is gewoon een overtreding. Het zijn details die van essentieel belang zijn tussen handhaven of degraderen. Dus tussen tonnen en miljoenen. Het hangt allemaal aan een zijden draadje.
Daar zou vrijwel elke scheids normaal gesproken geel voor trekken en hij heeft gisteren per toeval de topclub bevoordeeld. Had net zo goed andersom kunnen zijn though. Zo kan je alles wat krom is wel rechtlullen.Redondo1982 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:11:
[...]
Dit is dus marchanderen. Gisteren heeft hij een topclub wel bevooroordeeld. Hij liet een spelsituatie doorgaan waar direct een doelpunt uit viel. Het wel of niet geel geven voor obstructie was niet direct beslissend, want dat gaan we nu nooit meer te weten komen.
Hou het nu even bij de wedstrijd ansich en draai de rollen niet om. Hij heeft gisteren een degradatiekandidaat benadeeld en op beslissende momenten in het voordeel van Psv gefloten. De scenario’s die jij schetst zijn niet te checken. Ik hou het alleen bij facts.St@m schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:12:
[...]
Pff.. Nijhuis heeft Ajax gisteren inindirect bevoordeeld. Als Nijhuis wat vaker had gefloten in het voordeel van PSV en gewoon een gele kaart had getrokken had PSV waarschijnlijk wel meer gescoord en was het doelsaldo beter. Dus Nijhuis geeft PSV gewoon genaaid gisteren en Ajax weer wat dichter bij de titel gebracht
Ja, daar had ie geel moeten geven en dus ben je het volledig met mee eens. Hij gaf geen geel omdat hij in de rust heeft gezien dat hij had moeten fluiten voor een overtreding tegen Psv en onterecht een goal heeft goedgekeurd. Om de boel recht te trekken gaf hij nu geen geel. Dit marchanderen is sowieso niet goed te praten, maar deze hefboom gaat ook niet eerlijk op. Een doelpunt en een gele kaart zijn niet van dezelfde orde, mits het de eerste gele kaart is. De tweede is wel weer beslissend voor het verloop van een wedstrijd.Snowdog schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:13:
[...]
Daar zou vrijwel elke scheids normaal gesproken geel voor trekken en hij heeft gisteren per toeval de topclub bevoordeeld. Had net zo goed andersom kunnen zijn though. Zo kan je alles wat krom is wel rechtlullen.
[ Voor 38% gewijzigd door Redondo1982 op 11-02-2018 11:19 ]
Hou toch op joh.. Als als als..Redondo1982 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:15:
[...]
Hou het nu even bij de wedstrijd ansich en draai de rollen niet om. Hij heeft gisteren een degradatiekandidaat benadeeld en op beslissende momenten in het voordeel van Psv gefloten. De scenario’s die jij schetst zijn niet te checken. Ik hou het alleen bij facts.
Calimero.. je maakt jezelf meer dan belachelijk dan je al deed. Dat is een fact.
Ben benieuwd of je net zo 'objectief' bent als je eigen clubje vanmiddag een halve overtreding meekrijgt, of een verkeerde ingooi.. tja.. dan wordt PSV toch wel benadeeld en een degradatiekandidaat helemaal.
[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 11-02-2018 11:20 ]
Als als als is wat jij toepast. Ik kom echt met facts, zoals het voorbeeld vooraf aan de goal (1-1). Jou heb ik nog niet op een feit kunnen betrappen en alleen maar spelen op de man met calimero dit...calimero dat.St@m schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:18:
[...]
Hou toch op joh.. Als als als..
Calimero.. je maakt jezelf meer dan belachelijk dan je al deed. Dat is een fact.
Ben benieuwd of je net zo 'objectief' bent als je eigen clubje vanmiddag een halve overtreding meekrijgt, of een verkeerde ingooi.. tja.. dan wordt PSV toch wel benadeeld en een degradatiekandidaat helemaal.
Ik ben juist criticaster van m’n eigen club. Ajax voert al meerdere jaren een verkeerd beleid waardoor er nog teveel wordt gepraat over andere ‘topclubs’. Met de middelen die Ajax heeft is het ongelooflijk dat ze niet alleenheerser zijn. Maarja, de stromingen binnen de club Ajax zijn van dusdanige sterkte dat het nog een paar jaar gaat duren. Gelukkig heeft Overmars nu de macht gegrepen, want dan krijgen we nu een duidelijke lijn zonder tegengas van diverse stromingen. Hij heeft de algemeen directeur en RvC mee.
Hou nu toch eens op met die megalomane grootheidswaanzin.Redondo1982 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:30:
[...]
Met de middelen die Ajax heeft is het ongelooflijk dat ze niet alleenheerser zijn.
Want inderdaad, een verlies tegen een titelkandidaat zorgt ervoor dat Sparta mogelijk degradeert...Redondo1982 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:02:
[...]
Het hangt allemaal aan een zijden draadje.
Bij het zijn van scheidsrechter hoort inherent fouten maken, je kan namelijk niet alles zien en alles wat je ziet kan je maar op basis van je eerst beeld beoordelen. In de wedstrijd van gsiteren zie ik niet direct bewust gemaakte fouten van Nijhuis, wel dat hij wat anders fluit dan andere Nederlandse scheidsrechter maar er wordt gelukkig niet ieder klein duwtje afgefloten.
Het moment dat we vol continue met een team scheidsrechters naar beelden gaan kijken ga je dit mogelijk voorkomen en zelfs dan ga je geen feilloze wedstrijden fluiten.
Ik ben benieuwd naar je post vanmiddag waarin je alle verkeerde beslissingen die Ajax hebben geholpen in de wedstrijd veroordeeld. Ongeacht het resultaat. Daarbij is het jouw mening dat het een overtreding was. Jouw mening is geen feit.Redondo1982 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:30:
[...]
Als als als is wat jij toepast. Ik kom echt met facts, zoals het voorbeeld vooraf aan de goal (1-1). Jou heb ik nog niet op een feit kunnen betrappen en alleen maar spelen op de man met calimero dit...calimero dat.
Feit is dat de scheidsrechter er net zoals ik niet zoveel in zag. Gaat makkelijk liggen omdat hij denkt zo uit de situatie te komen die hij zelf heeft gecreëerd.
Gelukkig wist je nog wel te vertellen dat Nijhuis geen geel gaf omdat hij die 'overteding' verkeerd beoordeeld had. Wat is je bron precies? Of is dat gewoon een feit (wat dus eigenlijk je mening is)?
Cursusje meningen en feiten zou je niet misstaan.
Waarom? Ik volg de cijfers van de traditionele top 3 en de afstand wordt steeds groter. Dit gaat vroeg of laat zijn weerslag geven.D-e-n schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:33:
[...]
Hou nu toch eens op met die megalomane grootheidswaanzin.
Mensen op de beurs hebben zeker ook grootheidswaanzin? Of zijn dit wel visionairs? Ik baseer mijn visie aan de hand van cijfers en groei(potentie).
Nee, hij werd duidelijk aangetikt en dat is volgens de reglementen een overtreding. Dat is toch een feit? Het maakt helemaal niks uit of die speler geen uitzicht had op een goede afloop, want dit is wel de reden waarom Nijhuis niet fluit. Zelfde heeft hij gedaan bij Onana vorig jaar, waarbij hij aangaf voor de camera dat Onana daar dan maar niet moet komen (buiten de zestien) om een speler uit te kappen. Dat is een hele andere discussie en dat gaat Nijhuis helemaal niks aan, want hij is de scheidsrechter en geen rapporteur van de telegraaf om cijfers te geven aan spelers. Onana werd aangetikt en is dus een overtreding. De rest doet er niet toe.St@m schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:36:
[...]
Ik ben benieuwd naar je post vanmiddag waarin je alle verkeerde beslissingen die Ajax hebben geholpen in de wedstrijd veroordeeld. Ongeacht het resultaat. Daarbij is het jouw mening dat het een overtreding was. Jouw mening is geen feit.
Feit is dat de scheidsrechter er net zoals ik niet zoveel in zag. Gaat makkelijk liggen omdat hij denkt zo uit de situatie te komen die hij zelf heeft gecreëerd.
Gelukkig wist je nog wel te vertellen dat Nijhuis geen geel gaf omdat hij die 'overteding' verkeerd beoordeeld had. Wat is je bron precies? Of is dat gewoon een feit (wat dus eigenlijk je mening is)?
Cursusje meningen en feiten zou je niet misstaan.
Nijhuis moet een bijscholingscursus volgen. Ik hoef geen cursus te volgen, want ik weet wat ik zie en stop niks in de doofpot om de club die je support te bevoordelen.
[ Voor 63% gewijzigd door Redondo1982 op 11-02-2018 11:48 ]
Dude, hou anders ff op met trollen.Redondo1982 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:30:
[...]
Als als als is wat jij toepast. Ik kom echt met facts, zoals het voorbeeld vooraf aan de goal (1-1). Jou heb ik nog niet op een feit kunnen betrappen en alleen maar spelen op de man met calimero dit...calimero dat.
Ik ben juist criticaster van m’n eigen club. Ajax voert al meerdere jaren een verkeerd beleid waardoor er nog teveel wordt gepraat over andere ‘topclubs’. Met de middelen die Ajax heeft is het ongelooflijk dat ze niet alleenheerser zijn. Maarja, de stromingen binnen de club Ajax zijn van dusdanige sterkte dat het nog een paar jaar gaat duren. Gelukkig heeft Overmars nu de macht gegrepen, want dan krijgen we nu een duidelijke lijn zonder tegengas van diverse stromingen. Hij heeft de algemeen directeur en RvC mee.
Sowieso kan je je afvragen of PSV uberhaubt is bevoordeeld gisteren. Dat PSV toevallig scoort uit een moment waarvoor een andere scheids wellicht zou fluiten is een feit. Dat wil echter niet zeggen dat de scheids PSV bevoordeelt. Als een scheids aan beide teams een onterechte penalty toekent en 1 team scoort, dan kan je ook moeilijk beargumenteren dat de scheids dat team bevoordeelt.
PSV heeft in dit geval (wellicht) gewoon wat geluk gehad met het feit dat hij niet zo snel fluit, maar het heeft niks met bevoordelen te maken. Mijn eerdere post was dus ook niet helemaal juist en jouw facts zijn geen facts. FAKE NEWS?
Waarom nu weer trollen? Het zijn toch geen oneliners?Snowdog schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:42:
[...]
Dude, hou anders ff op met trollen.
Sowieso kan je je afvragen of PSV uberhaubt is bevoordeeld gisteren. Dat PSV toevallig scoort uit een moment waarvoor een andere scheids wellicht zou fluiten is een feit. Dat wil echter niet zeggen dat de scheids PSV bevoordeelt. Als een scheids aan beide teams een onterechte penalty toekent en 1 team scoort, dan kan je ook moeilijk beargumenteren dat de scheids dat team bevoordeelt.
PSV heeft in dit geval (wellicht) gewoon wat geluk gehad met het feit dat hij niet zo snel fluit, maar het heeft niks met bevoordelen te maken. Mijn eerdere post was dus ook niet helemaal juist en jouw facts zijn geen facts. FAKE NEWS?
Als er aan beide kanten een pingel wordt gegeven dan is er ook geen sprake van een voordeel aan één partij. Gisteren was dit anders, Psv scoort direct uit een situatie die bestraft had moeten worden. Sparta heeft zo’n situatie gisteren niet gehad.
Die begrotingen liggen niet zover uit elkaar. En ook Ajax mag er maar elf opstellen.Redondo1982 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:38:
[...]
Waarom? Ik volg de cijfers van de traditionele top 3 en de afstand wordt steeds groter. Dit gaat vroeg of laat zijn weerslag geven.
Vaak wel ja. Het zegt in dit kader ook geen ene zak. Ajax is de enige club op de beurs, wat de meest stupide beslissing ooit is overigens wat mij betreft.Mensen op de beurs hebben zeker ook grootheidswaanzin?
Over het algemeen benadeelt Nijhuis overigens de topploegen met zijn instelling, omdat verdedigende ploegen vaak alleen resultaat kunnen halen tegen topploegen door dat zogenaamde "mannelijke" spel.
Van mij mag Nijhuis echt eeuwig met pensioen.
Lees je eerdere posts ook even terug zou ik zeggen.Redondo1982 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:53:
[...]
Waarom nu weer trollen? Het zijn toch geen oneliners?
Als er aan beide kanten een pingel wordt gegeven dan is er ook geen sprake van een voordeel aan één partij. Gisteren was dit anders, Psv scoort direct uit een situatie die bestraft had moeten worden. Sparta heeft zo’n situatie gisteren niet gehad.
En zo'n situatie had zich ook aan Sparta kant wel kunnen voordoen, er zijn ook wel meer momentjes geweest waar hij had kunnen fluiten voor een overtreding maar dat niet deed. Alleen Sparta scoorde geen goal als gevolg van zo'n situatie.
Los van de wedstrijd Sparta - PSV:Redondo1982 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:53:
[...]
Sparta heeft zo’n situatie gisteren niet gehad.
Dus als je twee teams op het veld hebt, één team speelt vol op de verdediging (want een gelijkspel is een goed resultaat) en de andere op de aanval (want enkel winnen doet er toe) dan wordt de verdedigende partij vaker benadeeld enkel en alleen omdat ze er voor kiezen om te verdedigen en ze minder worden "geholpen" bij de aanval die ze eigenlijk vrijwel nooit kiezen
Amen! Week na week erger ik me aan die man als scheidsrechter. Vorige week ook nog toen hij Roda - Ajax floot. En niet alleen op de momenten dat Ajax werd benadeeld. Ook toen Ajax overtredingen maakte die hij niet bestrafte zat ik me kapot te ergeren. Er bestaat toch een spelregelboekje? Daar hoor je je toch aan te houden? En het gaat niet om meningen, maar gewoon erom dat hij wedstrijd na wedstrijd dat spelregelboekje niet gebruikt.P.O. Box schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:57:
vooropgesteld, ik ben het absoluut niet eens met de stelligheid van Redondo1982. Waar ik het echter wel mee eens ben is dat Nijhuis er gewoon een potje van maakt. Dat staat mijns inziens helemaal los van de wedstrijd van gisteren of wie er al dan niet bevoordeeld zou zijn. Nijhuis moet gewoon een eigen sportcompetitie beginnen "Nijhuisbal". Daar kunnen dan ploegen aan deelnemen en "lekker mannelijk" hun spelletje met eigen regels gaan spelen. Met voetbal heeft het in ieder geval niets te maken.
Over het algemeen benadeelt Nijhuis overigens de topploegen met zijn instelling, omdat verdedigende ploegen vaak alleen resultaat kunnen halen tegen topploegen door dat zogenaamde "mannelijke" spel.
Van mij mag Nijhuis echt eeuwig met pensioen.
Steam ID = Ackerfiets
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hij zal met zijn ploeg wel PSV voetbal spelenFamily Guy schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:25:
Ik ben benieuwd of Verbeek vanmiddag wel kan gaan genieten van het topvoetbal van Ajax...
Ook wel logisch. PSV pakt wèl punten.Leon Zwiers schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:32:
[...]
Hij zal met zijn ploeg wel PSV voetbal spelenMaar zo mag je het niet noemen van m!
Steam ID = Ackerfiets
Mooie counter van Ajax.
Dit wordt een monsterscore
[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 11-02-2018 12:34 ]
Schijtbakkenvoetbal zal het zeker niet worden! Fraaie aanval Ajax.Family Guy schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:25:
Ik ben benieuwd of Verbeek vanmiddag wel kan gaan genieten van het topvoetbal van Ajax...
Moet ook wel als de nummer 2 tegen de nummer 17 speeltQu3st schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:34:
[...]
Schijtbakkenvoetbal zal het zeker niet worden! Fraaie aanval Ajax.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Niet als je zulke kansen mistLeon Zwiers schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:34:
Tja, als je zo massaal je defensieve stellingen verlaat om vervolgens die Maher met oogkleppen op zo te zien schieten vraag je erom.
Mooie counter van Ajax.
Dit wordt een monsterscore
Prff, counterploegje zeg hoorQu3st schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:34:
[...]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zou je ook kunnen zeggen van de nummer 1 tegen nummer 18Faddermakker schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:35:
[...]
Moet ook wel als de nummer 2 tegen de nummer 17 speelt
Wat een kansen zeg, kom op snel nummer 2 maken en doorgaan!
Heracles - Willem II niet gezien gisteren?
[ Voor 25% gewijzigd door Qu3st op 11-02-2018 12:38 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Steam ID = Ackerfiets
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zie nu het taartje staan , lol
Schijtbakkenvoetbal zal het zeker niet worden! Fraaie counter Ajax.Qu3st schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:34:
[...]
FTFY
Steam ID = Ackerfiets
PSV wordt kampioen ongeacht deze uitslag hoor.St@m schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:42:
Oh ja hoor, ik sta even onder de douche en ik mis alweer hoe PSV genaaid wordt door Twente..
EN door Gozubuyuk. Die vent fluit voor alles! Hij keurt zelfs een goal voor Ajax goed. Matchfixing en dat zijn facts!St@m schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:42:
Oh ja hoor, ik sta even onder de douche en ik mis alweer hoe PSV genaaid wordt door Twente..
Ik hoop dat ze kampioen wordenjaapstobbe schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:43:
[...]
PSV wordt kampioen ongeacht deze uitslag hoor.
Beetje dubbeljaapstobbe schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:45:
ik voorspel de eind uitslag: 1-1 met 1 kans voor Twente en 137 voor Ajax waarvan er 136 gemist worden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Schijnt dat die man niet weet wat hij doet, maar dat heb ik uit onbetrouwbare bron.Leon Zwiers schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:43:
[...]
EN door Gozubuyuk. Die vent fluit voor alles! Hij keurt zelfs een goal voor Ajax goed. Matchfixing en dat zijn facts!
#RespectDoeEensGek schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:49:
[...]
Schijnt dat die man niet weet wat hij doet, maar dat heb ik uit onbetrouwbare bron.
Verwijderd
Heb het teruggekeken en inderdaad.toolkist schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:53:
Hij gaf het gebaar voor voordeel.
Raarrrrr
Verwijderd
Oh god je bent dus altijd zoVerwijderd schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:58:
Scheids ontneemt Twente dus een van grootste mogelijkheden die ze zouden krijgen vandaag.
Geeft niks... Ajax zorgt er zelf wel voor dat Twente wel in de wedstrijd komt door twee a drie tandjes langzamer te gaan voetballenVerwijderd schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:58:
Scheids ontneemt Twente dus een van grootste mogelijkheden die ze zouden krijgen vandaag.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat twente zich niet goed kan groeperen en Ajax eruit kan counteren?toolkist schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:59:
Hij kan ook gewoon fluiten voor buitenspel. Wat heeft voordeel geven op die plek nou voor nut
Nou, dat valt wel mee. De grootste kansen die ze gaan krijgen is de zone dekking vanuit het midden. Hier mag Tighadouini constant opduiken en dit is een zeer behendige speler die zijn volle potentie nog niet benut heeft.Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:58:
Dus het is buitenspel voor Twente maar dan nog weten ze het te beoordelen als een kans voor Twente die ontnomen word, ik vind leuk
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!