Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.616 views

Onderwerpen

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:31

Qu3st

Mooie aanval PSV, alleen wel geluk voor hen dat de scheids se overtreding van Zoet mist. Want Excelsior verdiende daar een penalty.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:41
Bevlieging van Lozano, zoals gewoonlijk. Psv kwam daarvoor weer goed weg inderdaad

Btw. Persconferentie Gio was echt om te gieren. Die noemt Toornstra de gevaarlijkste speler tegen VVV. _O-

[ Voor 40% gewijzigd door LZ86 op 07-02-2018 19:04 ]

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:02

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

PSV voetbald eens een keertje niet als plumpudding :+ bal op lat van excelsior en de zgn pingel vond ik te licht , denk niet dat het er eentje was.

Opmerking over Toornstra _O-

Edit 2 : Dat geen kaart ? :X

[ Voor 18% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 07-02-2018 19:12 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• LZ86
HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:06:
PSV voetbald eens een keertje niet als plumpudding :+ bal op lat van excelsior en de zgn pingel vond ik te licht , denk niet dat het er eentje was.

Opmerking over Toornstra _O-

Edit 2 : Dat geen kaart ? :X
Het was een pingel. Maar goed. PSV is na de 1-0 wel een stuk beter en laat best wel kansen liggen.

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:39
Leon Zwiers schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:18:
[...]

Het was een pingel. Maar goed. PSV is na de 1-0 wel een stuk beter en laat best wel kansen liggen.
Volgens de verslaggevers bij Fox niet. Hij sprong al voordat Zoet er met zijn handen bij was.

• Qu3st

Qu3st

tiswat schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:29:
[...]

Volgens de verslaggevers bij Fox niet. Hij sprong al voordat Zoet er met zijn handen bij was.
Dan zou ik het zelf even terug gaan kijken. Van Duinen springt echt niet zelf op. Is gewoon een overtreding. En verslaggever Fox mag naar Pearl.

• LZ86
tiswat schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:29:
[...]

Die Fox vent zei nog dat de VAR hem zou geven want dat zijn de regels. Als je daarna nog met droge ogen beweert dat het geen pingel is omdat je zelf speler bent geweest dan ben je niet goed snik. En toch deed die "verslaggever" dat. 8)7

Volgens de regelementen was het gewoon een pingel. Keeper raakte speler en niet de bal.

Overigens mag Matheij van mij ook nog wel een schorsing krijgen voor die aanslag op de Jong

[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 07-02-2018 19:53 ]

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:49:
[...]

Overigens mag Matheij van mij ook nog wel een schorsing krijgen voor die aanslag op de Jong
En op Mauro... matheij is niet de meest slimme speler in het maken van overtredingen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij die Mattheij gaat de scheids inderdaad de fout in, zeg. De tackle was al rood, en daarna doorgaan met provocere.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Matthey heeft geluk dat ie nog op het veld staat , zeker die overtreding op de jong erbij optellende :X

Uiteindelijk nog een echte psv overwinning :+

[ Voor 19% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 07-02-2018 20:19 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• LZ86
lol, lucky PSV. 1-1 was terecht geweest

• Qu3st

Qu3st

Weer een fantastische wedstrijd van de terechte koploper! :')

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:11
Leon Zwiers schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:20:
lol, lucky PSV. 1-1 was terecht geweest
Zeker, Excelsior had 0 shots on target de hele wedstrijd volgens mij?

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Snowdog schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:21:
[...]

Zeker, Excelsior had 0 shots on target de hele wedstrijd volgens mij?
Schot op de lat in het begin ;)

• Snowdog
Die telde niet denk ik? Want ergens midden in de wedstrijd stond de teller nog op 0 volgens mij :P

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Snowdog schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:22:
[...]

Die telde niet denk ik? Want ergens midden in de wedstrijd stond de teller nog op 0 volgens mij :P
Geen categorie denk ik bij fox vandaag : Totale schoten , totaal aantal schoten op doel , geen voor "op de lat" of "op de paal" :+

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:24:
[...]

Geen categorie denk ik bij fox vandaag : Totale schoten , totaal aantal schoten op doel , geen voor "op de lat" of "op de paal" :+
Als je ziet wat al gezien word als schot op doel en schot dan mogen er ook wel categorie komen voor op de laat of paal.

Schiet twintig meter over en het is al een schot. Schamp de bal zodat deze rollend in de armen van de doelman komt dan is het al een schot op doel.

Verwijderd

Excelsior had nog vrije trap moeten hebben op 17 meter... :+ Mooi dat ze zulke wedstrijden gewoon winnen, dan zijn ze kampioen voordat je het weet. :Y

• LZ86
En die afgekeurde goal van Excelsior was ook discutabel tbh. Als ie had geteld was ik ook niet verbaasd geweest

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:39
Leon Zwiers schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:31:
En die afgekeurde goal van Excelsior was ook discutabel tbh. Als ie had geteld was ik ook niet verbaasd geweest
Ik dacht in eerste instantie dat de psv'er hand maakte, maar in herhaling zie je eigenlijk 3x hands waar je mag twijfelen welke bewust is en welke niet.

• Snowdog
DoeEensGek schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:34:
[...]

Ik dacht in eerste instantie dat de psv'er hand maakte, maar in herhaling zie je eigenlijk 3x hands waar je mag twijfelen welke bewust is en welke niet.
Dacht ik ook al, maar in de herhaling was het duidelijk die excelsior speler die eerst hands maakte, wat mij betreft terecht afgekeurd. Eerste helft was echter wel penalty imo. Maar goed, scheids was sowieso niet echt heel lekker bezig met die kaarten ook. Zag eigenlijk ook niet waarom Brenet bij dat opstootje geel kreeg. Had eigenlijk het idee dat die kaart eigenlijk voor Isimat bedoeld was.

• DoeEensGek
  • Laatst online: 12:39
Snowdog schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:37:
[...]

Dacht ik ook al, maar in de herhaling was het duidelijk die excelsior speler die eerst hands maakte, wat mij betreft terecht afgekeurd. Eerste helft was echter wel penalty imo. Maar goed, scheids was sowieso niet echt heel lekker bezig met die kaarten ook. Zag eigenlijk ook niet waarom Brenet bij dat opstootje geel kreeg. Had eigenlijk het idee dat die kaart eigenlijk voor Isimat bedoeld was.
Denk dat je gelijk hebt, zijn arm zwaaide te veel, dan doet de rest er niet meer toe.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:16
Laat Twente maar lekker degraderen. Wat een treurig zooitje.

Verwijderd

Leuk begin. Ik ga er even goed voor zitten. _O-

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mjah... wat een knullig begin weer. Al was het wel buitenspel van de voorzetgever.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• LZ86
Hahaha, lekker begin weer van Ajax

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Conclusie na 2 wedstrijden: Ten Hag krijgt t niet voor elkaar om de ploeg scherp aan t duel te laten beginnen.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Verschil tussen psv en ajax vandaag is dus dat excelsior de lat raakt , en roda dus wel op 1-0 voorkomt snel :+

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:56
ach zo beginnen ze tenminste te voetballen, werkte zondag toch ook.

• toolkist
  • Niet online
Wissel Schone maar vast. Hoe drama kun je beginnen

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Schone moet je ook niet betrekken in het spel, alleen bij dode spelmomenten is hij waardevol.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Typhone
  • Laatst online: 12:18

Typhone

Who Dares Wins

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:44:
Laat Twente maar lekker degraderen. Wat een treurig zooitje.
Die hebben ze nog tegoed inderdaad.

• Han
  • Niet online

Han

Zelfs twee keer buitenspel zie ik... op het moment dat de voorzet wordt gegeven staat de spits buitenspel, neemt deel aan de aanval en trekt twee verdedigers mee. Lekker weer :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Nee hoor. Geen buitenspel. Kijk maar naar scorebord.

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:54:
Zelfs twee keer buitenspel zie ik... op het moment dat de voorzet wordt gegeven staat de spits buitenspel, neemt deel aan de aanval en trekt twee verdedigers mee. Lekker weer :|
Alleen is dat geen reden voor buitenspel

• LZ86
Bah :(

• Han
  • Niet online

Han

Mooie aanval... hopelijk vergeten ze niet om de Roda speler die doorging op Neres geel te geven

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

• Qu3st

Qu3st

Lekker van Tagliatelle! :+

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:16
Toch aardig wat goals al voor v/d beek. Staat vaak op de goeie plek.

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:57:
Mooie aanval... hopelijk vergeten ze niet om de Roda speler die doorging op Neres geel te geven
Tis Nijhuis.. wat denk je zelf? ;)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:52

Vos

AFCA

Net of Ajax een concurrent is? ;)

• toolkist
  • Niet online
Nijhuis.....

• Qu3st

Qu3st

Manmanman. Nijhuis was lekker met je auto op de Noordkaap gebleven!

• Han
  • Niet online

Han

Vos schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:00:
Net of Ajax een concurrent is? ;)
Een tegendoelpunten voor Ajax is belangrijker dan een doelpunt voor Feyenoord bij hem ;)

• Vos

Vos

AFCA

Han schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:54:
Ik zie geen buitenspel?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Nieuwe roze glazen nodig? ;)

• Han
  • Niet online

Han

Zo... BOEM! :D

• Qu3st

Qu3st

Hoppa Ziyech! Voeten laten spreken doe je zo.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kijj dat is nog eens antwoorden op slecht spel.

• ilhanko
  • Niet online
Zooooooo. :/

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Lekker van ziyech , zo antwoord je erop ;)

Verwijderd

Keepertje had hem wel mogen hebben van zo ver. Maar speelt niet voor niets bij Roda natuurlijk.

• Vos

Vos

AFCA

Roze? :p

Ik keek een filmpje paar x terug maar viel mij niet op. De buitenspeler staat op 1 lijn lijkt me.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
In dat geval is je roze bril kapot...

• toolkist
  • Niet online
Ziyech boos, Ziyech goed. I like ;)

Echt Ten Hag, haal Schone eruit. Heeft nog niks goed gedaan en geeft alleen maar de rest de schuld

[ Voor 59% gewijzigd door toolkist op 07-02-2018 21:16 ]

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Leuke statistiek voor ziyech , meest betrokken eredivisie speler bij doelpunten (doelpunten en assist) :p

• Vos

Vos

AFCA

OPSLAGHOND schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:12:
In dat geval is je roze bril kapot...
Zal het op tv nog wel terug kijken. Begreep dat Fox niks zei?

Verwijderd

@OPSLAGHOND Vond je hem wel over de lijn dan? :+

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Denk dat de keeper van Roda toch vaker betrokken is bij doelpunten, 46x tegen dat wel...

• Redondo1982
  • Laatst online: 22-11 23:45
toolkist schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:12:

Echt Ten Hag, haal Schone eruit. Heeft nog niks goed gedaan en geeft alleen maar de rest de schuld
Twee meest ervaren spelers zijn de dissonanten. Zowel Schone als Huntelaar kunnen het niet meer belopen.

I don't have dreams, I have goals!!

• Han
  • Niet online

Han

Redondo1982 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:20:
Twee meest ervaren spelers zijn de dissonanten. Zowel Schone als Huntelaar kunnen het niet meer belopen.
Gelukkig hoeft Huntelaar ook geen meters te maken, die moet de bal in de voet of op z’n hoofd krijgen.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Zou fox deze wedstrijd statistieken bijhouden voor de categorieën afzwaaiers meer dan 20 meter naast , meer dan 40 meyer over etc ? :+

• Redondo1982
Han schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:22:
[...]

Gelukkig hoeft Huntelaar ook geen meters te maken, die moet de bal in de voet of op z’n hoofd krijgen.
Ja tuurlijk, dream on. Je moet toch een vooractie maken. Dat bedoel ik er ook mee. Of dacht je dat ik de 100 meter sprint bedoelde?

• toolkist
  • Niet online
Ik zou KJH niet direct een dissonant willen noemen. Is gewoon een ander type spits van Dolberg, dus hij hoeft geen enorme afstanden te overbruggen. De voorzetten zijn alleen te vaak niet goed genoeg om er iets mee te kunnen doen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:32
HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:14:
Leuke statistiek voor ziyech , meest betrokken eredivisie speler bij doelpunten (doelpunten en assist) :p
Hij is gewoon de beste van de eredivisie

Ben schone fan en hem dankbaar voor wat hij heeft gedaan voor Ajax , maar zijn tijd zit er wel op. Alleen is er nu weinig keus

• Han
  • Niet online

Han

Jezus... Nijhuis. Huntelaar wordt gewoon van achteren omver gelopen, kijkt er naar en laat doorspelen. Wat een vreemde scheids is het toch ook.

• Redondo1982
toolkist schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:23:
Ik zou KJH niet direct een dissonant willen noemen. Is gewoon een ander type spits van Dolberg, dus hij hoeft geen enorme afstanden te overbruggen. De voorzetten zijn alleen te vaak niet goed genoeg om er iets mee te kunnen doen.
Huntelaar is de reden van het onrustige spel van Ajax de laatste tijd. Is overal te laat. Is nooit een kapstok geweest en dat verwachten ze nu wel van hem met dit systeem.

• Han
  • Niet online

Han

Wat ben jij toch een ‘fijne’ aanvulling in dit topic... :z
Je moet toch een vooractie maken.
Daar heeft Ajax Ziyech, Neres en Kluivert voor.
Dat bedoel ik er ook mee. Of dacht je dat ik de 100 meter sprint bedoelde?
Het blijft vaak gissen wat jij allemaal bedoeld. Misschien bedoel je het allemaal wel goed maar komt het er gewoon verkeerd uit, of zoiets;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wat Schöne doet weet ik niet maar rijp voor een wissel is ie. Kolere wat een brol vanavond!

• Han
  • Niet online

Han

Wat zijn die uittrappen van Onana toch slecht. Bar en bar slecht. Continue balverlies. Het lijkt wel hoe langer hij wacht met uittrappen hoe slechter deze is.

• toolkist
  • Niet online
Poeh dat was een snelle reactie van Rosheuvel, van zo dichtbij zo hard op je af... Blij dat ie buitenspel stond

• Redondo1982
Han schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:28:
[...]

Wat ben jij toch een ‘fijne’ aanvulling in dit topic... :z
[...]
Daar heeft Ajax Ziyech, Neres en Kluivert voor.
[...]
Het blijft vaak gissen wat jij allemaal bedoeld. Misschien bedoel je het allemaal wel goed maar komt het er gewoon verkeerd uit, of zoiets;)
Ja kom op. Je weet toch dat ik niet verwacht dat Huntelaar de hele tijd sprinten trekt. Dat heeft ie nog nooit gedaan. Zo erg is ‘dream on’ toch niet? Maar waarom moet een spits geen vooractie maken? Jij geeft aan dat andere spelers dit moeten doen, maar dit moet elke speler doen die los van zijn tegenstander wil komen. Hij is overal te laat en raakt vandaag ook geen pepernoot. Overigens dat laatste kan weleens.

Verwijderd

Doelpunt van Roda zat dus echt geen buitenspel bij. B)

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Wat perez over ziyech zegt xDxD

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-11 22:11

Was een lekkere treffer maar wat een aansteller weer met zijn maniertjes.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Han schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:31:
Wat zijn die uittrappen van Onana toch slecht. Bar en bar slecht. Continue balverlies. Het lijkt wel hoe langer hij wacht met uittrappen hoe slechter deze is.
en dan zijn ze nog 1000x beter dan die van onze vorige keeper :)

wat mij opviel in de eerste helft:
- Schone slecht in verdedigend opzicht
- Huntelaar zwak aan de bal
- belachelijk slechte afstandschoten (behalve die van de 2-1) van Tagliafico, de Jong, Kluivert, Neres. Heel frustrerend omdat op dat moment vrije spelers worden genegeerd
- Nijhuis bewijst weer aan eeuwig verlof toe te zijn
- Rasmus heeft erg veel coaching nodig (hief buitenspel op bij het doelpunt, staat vaak te diep of op de verkeerde man)... hopelijk gaat hij het doorkrijgen
- Ziyech uitgefloten vorige wedstrijd? Ziyech nu goed... die jongen heeft zo'n concertje af en toe gewoon nodig :)

[ Voor 17% gewijzigd door P.O. Box op 07-02-2018 21:57 ]

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11 10:55
Sparta weer vlak voor tijd de 1-0 om de oren, meer Spartaans kan gewoon weg niet :')

Gelukkig is FC Twente in eigen huis opzij gezet door AZ en lijkt Roda ook tegen Ajax te gaan verliezen. Dan blijft de schade beperkt.

• Han
  • Niet online

Han

Oh oh... Younes loopt zich warm. Misschien bedenkt ie zich en wil ie toch niet invallen :+

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
Han schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:55:
Oh oh... Younes loopt zich warm. Misschien bedenkt ie zich en wil ie toch niet invallen :+
Huntelaar eruit en Younes erin denk ik.

• Han
  • Niet online

Han

Tja Ajax... met dit tempo valt dat derde doelpunt nooit :|

• LZ86
Han schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:58:
Tja Ajax... met dit tempo valt dat derde doelpunt nooit :|
Eerder de 2e goal van Roda >:)

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:30

Koppensneller

winterrrrrr

Voor de honderdste keer: wat is die Nijhuis toch ook een pannenkoek hè, met zijn eigen interpretatie van het spelregelboekje.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verschrikkelijk hoe Schöne elke keer staat te loeren als er een uitbraak komt. Via de kluts, via een pass elke keer bal kwijt en meteen gevaar. Haal die vent weg van die positie!

• P.O. Box
  • Niet online
ajax sust zichzelf in slaap met balbezit... dit gaat nog gevaarlijk worden straks vlak voor tijd...

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
Wat een geestdodend voetbal van Ajax zeg, totaal geen tempo en niemand lijkt een man uit te kunnen spelen.

Hopen dat er minimaal bij deze stand wordt afgefloten. En dat Schöne gewisseld wordt.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• P.O. Box
  • Niet online
volgens mij zijn de wissels van Ten Hag stuk

• LZ86
P.O. Box schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:14:
volgens mij zijn de wissels van Ten Hag stuk
Zou ie met Gio gebeld hebben?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Tja, de man hoefde bij zijn vorige werkgever maar 1x per jaar te presteren. Nu moet hij dat elke week.

• Han
  • Niet online

Han

Hè... Huntelaar liep en scoort :)

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Huntelaar kan het nog :D

• P.O. Box
  • Niet online
eindelijk.... 9 spelers die alleen maar bezig zijn om Huntelaar een goal te gunnen.... en eindelijk gebeurt het dan... nu graag weer gewoon ook naar andere medespelers kijken

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:06
Foutje op het scorebord =) werd eerst 2-2 aangegeven

[ Voor 33% gewijzigd door cverkooyen op 07-02-2018 22:19 ]

Verwijderd

Toppertje die Veltman. :+

• Han
  • Niet online

Han

Nou... fluit maar af. Dan heb ik in ieder geval de toto goed, dat verzacht de pijn aan mijn ogen een beetje

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:42

Polycom

Poes van goud

Jan Klaas HOENTELAAR

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Publiekswissel voor ziyech :+

Verwijderd

Bij een uitwedstrijd kan dat hè.

• Han
  • Niet online

Han

Lekker... daar gaat m’n toto :(

• Vos

Vos

AFCA

Peer die bal gewoon weg!

Pagina: 1 ... 61 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!