http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ah eindelijk.
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 07-02-2018 22:26 ]
dat vind je de ergste prutser? Ik vind vooral dat Schone erg lang mag blijven staan...Vos schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:26:
Hoe lang en vaak mag Kluivert prutsen?
Ah eindelijk.
Nee dan moet je Younes hebbenVos schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:26:
Ah eindelijk.
Daar is je antwoord , komt de andere prutser voor in het veldVos schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:26:
Ah eindelijk.
Nee maar die is 1 op 1 te vervangen nu. Als Wober er was mocht Schone banken.P.O. Box schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:27:
[...]
dat vind je de ergste prutser? Ik vind vooral dat Schone erg lang mag blijven staan...
Ten Hag moet gewoon sneller wisselen.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 07-02-2018 22:29 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ach ik zag hooligans met beugels net. Kun je die knaapjes niet kwalijk nemen. Die snappen er niks van.JanW schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:28:
Paar wedstrijden zonder publiek daar in Kerkrade mag ik hopen. Oerwoudgeluiden richting Onana. Dat ze snel weer terug gaan naar de Juliler League.
Herstel... Nijhuis mag te lang blijven staan.... opzouten met die prutserP.O. Box schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:27:
[...]
dat vind je de ergste prutser? Ik vind vooral dat Schone erg lang mag blijven staan...
Je weet ook wat je kan verwachten uit die regio's in Limburg.Typhone schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:29:
[...]
Ach ik zag hooligans met beugels net. Kun je die knaapjes niet kwalijk nemen. Die snappen er niks van.
Float like a butterfly, sting like a bee.
I don't have dreams, I have goals!!
Zou ik mogen vragen om niet alle limburgers over een kam te scheren ? Ik woon dan wel in noord limburg maar alle keren dat ik in zuid was waren de mensen extreem gastvrij daar [/offtopic]JanW schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:30:
[...]
Je weet ook wat je kan verwachten uit de regio's in Limburg.
Halve familie is limburgs. Maar hoe boos ze ook worden “boos” klinkt het nooitHanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:33:
[...]
Zou ik mogen vragen om niet alle limburgers over een kam te scheren ? Ik woon dan wel in noord limburg maar alle keren dat ik in zuid was waren de mensen extreem gastvrij daar [/offtopic]
Je hebt helemaal gelijk hoor, want voetballend was het zeer matig. Tweede helft leek het beter te gaan, maar dat komt omdat Roda iets meer naar voren speelde. Zodra ze de bus parkeren en Ajax moet in de kleine ruimte spelen dan mist ie handelingssnelheid.P.O. Box schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:17:
eindelijk.... 9 spelers die alleen maar bezig zijn om Huntelaar een goal te gunnen.... en eindelijk gebeurt het dan... nu graag weer gewoon ook naar andere medespelers kijken
HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:33:
[...]
Zou ik mogen vragen om niet alle limburgers over een kam te scheren ? Ik woon dan wel in noord limburg maar alle keren dat ik in zuid was waren de mensen extreem gastvrij daar [/offtopic]
Heb een jaar in heerlen gewoond. Heb er niet de meest positieve ervaringen aan overgehouden. Maar excuses, er zitten ook wel wat goeie Limburgers tussen
JA duh dat is Heerlen.JanW schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:38:
[...]
offtopic:
Heb een jaar in heerlen gewoond. Heb er niet de meest positieve ervaringen aan overgehouden. Maar excuses, er zitten ook wel wat goeie Limburgers tussen
Denk dat Roda gaat degraderen, kan die rijke gast ze volgend seizoen uit de jupiler league halen.
Ik gun het Twente echt maar ik denk dat ze de nacompetitie overleven.
Ik zou het een verdienstelijk debuut willen noemen , een 7Martinusz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:43:
hoe deed Kristensen het?
Bevalt goed, sterke aanwinst. Samen met Nico enorme kwaliteitsimpulsen.Martinusz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:43:
hoe deed Kristensen het?
aardig.... meer goede acties dan slechte... maar af en toe wel positioneel verkeerd... wel dingen die te leren zijn op zich.... hij is geen 2e Tagliafico, maar zeker ook geen tweede Dijks...Martinusz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:43:
hoe deed Kristensen het?
mee eensHanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:45:
[...]
Ik zou het een verdienstelijk debuut willen noemen , een 7
[ Voor 23% gewijzigd door P.O. Box op 07-02-2018 22:47 ]
Hij deed het zeker redelijk, soms wat onwennig maar dat is op zich logisch. Eerste helft een paar redelijke voorzetten ook.HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:45:
[...]
Ik zou het een verdienstelijk debuut willen noemen , een 7
Zit meer dan 5 jaar tussen.P.O. Box schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:46:
[...]
aardig.... meer goede acties dan slechte... maar af en toe wel positioneel verkeerd... wel dingen die te leren zijn op zich.... hij is geen 2e Tagliafico, maar zeker ook geen tweede Dijks...
Zou nou toch echt wel graag eens gewoon Frenkie op het middenveld willen zien in plaats van Schöne en een centrum met de Ligt en Wöber als ze er allebei weer bij zijn. Veel gevaar van Roda ontstond vandaag doordat Schöne op het verkeerde moment balverlies leed of niet goed ingreep.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Zoals afgelopen zondag tweede helft, tegen NAC.Mugwump schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:53:
Zou nou toch echt wel graag eens gewoon Frenkie op het middenveld willen zien in plaats van Schöne en een centrum met de Ligt en Wöber als ze er allebei weer bij zijn.
Ja, maar dan gewoon vanaf het begin en niet de laatste twintig minuten.PolarBear schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:59:
[...]
Zoals afgelopen zondag tweede helft, tegen NAC.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Doet Schone net zo goed, kijk maar naar de 1-0.Outerspace schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 23:09:
Anderzijds pakt Schone veel ballen, voornamelijk koppende. Het wordt een kluif voor Ten Hag iig. F de Jong is een stuk dynamischer dan Schone, maar maakt soms ook kinderlijke fouten waar bijv een doelpunt uitrolt.
Bovendien vind ik Frenkie koppend ook vaak verrassend sterk.toolkist schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 23:12:
[...]
Doet Schone net zo goed, kijk maar naar de 1-0.
En inderdaad, als je naar de wedstrijd van vandaag kijkt dan is veel gevaar van Roda toch wel aan Schöne te wijten. Het oogde erg slap allemaal.
Ik vind het meer aan Ten Hag te wijten. Als of het een verrassing is dat Roda fysieke spelers heeft. Ik snap werkelijk niet dat je met Schöne begint in de basis. De middenvelders en aanvallers van Roda zijn stuk voor stuk fysiek sterk en/of snel, exact dat wat Schöne niet is en waarmee hij problemen heeft als het op tegenstand aan komt. Schöne is voor de eredivisie prima bruikbaar en heeft nog steeds een absolute meerwaarde, maar niet geschikt als basisspeler tegen fysiek sterke tegenstanders.Mugwump schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 23:21:
Bovendien vind ik Frenkie koppend ook vaak verrassend sterk.
En inderdaad, als je naar de wedstrijd van vandaag kijkt dan is veel gevaar van Roda toch wel aan Schöne te wijten. Het oogde erg slap allemaal.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Frankie is nou ook niet echt bepaald stevigHan schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:08:
[...]
Ik vind het meer aan Ten Hag te wijten. Als of het een verrassing is dat Roda fysieke spelers heeft. Ik snap werkelijk niet dat je met Schöne begint in de basis. De middenvelders en aanvallers van Roda zijn stuk voor stuk fysiek sterk en/of snel, exact dat wat Schöne niet is en waarmee hij problemen heeft als het op tegenstand aan komt. Schöne is voor de eredivisie prima bruikbaar en heeft nog steeds een absolute meerwaarde, maar niet geschikt als basisspeler tegen fysiek sterke tegenstanders.
We hebben geen alternatief door de blessure van Wober en al jaren hebben we geen goede en ‘echte’ 6 in de selectie. De backs zijn nu eindelijk opgelost, maar een 6 is echt prioriteit deze zomer. Zelfde type als Nico zou uitkomst bieden, voetballend prima en mentaal sterk. Frenkie kan ook een prima 6 worden, maar hij moet echt oppassen met zijn risicovolle spel. Wel moet ik zeggen dat hij fysiek erg verbeterd is en dat hij ook erg aggressief kan zijn in de duels. Dit neemt hij straks mee naar het middenveld.Han schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:08:
[...]
Ik vind het meer aan Ten Hag te wijten. Als of het een verrassing is dat Roda fysieke spelers heeft. Ik snap werkelijk niet dat je met Schöne begint in de basis. De middenvelders en aanvallers van Roda zijn stuk voor stuk fysiek sterk en/of snel, exact dat wat Schöne niet is en waarmee hij problemen heeft als het op tegenstand aan komt. Schöne is voor de eredivisie prima bruikbaar en heeft nog steeds een absolute meerwaarde, maar niet geschikt als basisspeler tegen fysiek sterke tegenstanders.
Maar wel behendig en wendbaar waardoor het duel vaak niet hoeft worden aangegaan. Schöne is en niet behendig en niet fysiek sterk
Tja, dan vraag je om moeilijkheden.
Frenkie verliest geen enkel duel 1op1. Als hij hem verliest dan komt dit door speels gedrag en zijn risicovolle spel. Frenkie kan een uitstekende 6 worden. Voetballend en tactisch sterk, heeft gogme en is fysiek in balans. Heeft alleen de uitstraling van een doperwt.Martinusz schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:14:
[...]
Frankie is nou ook niet echt bepaald stevig
Meerdere posts kort achterelkaar kan prima met de <edit> knop.
[ Voor 9% gewijzigd door Ramzzz op 08-02-2018 08:41 ]
Vandaar dat hij vorig jaar Kuyt op de bank zette ten faveure van Toornstra. Ik vind je conclusie wat overdreven.Redondo1982 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:37:Dat hij al die tijd zijn opstelling intact heeft gehouden is dus zijn koppigheid geweest en geen inzicht om met de beste spelers te starten.
Ja. De huidige middenvelders presteren niet in Oranje (Wijnaldum en Strootman als absolute dieptepunt). Vormer verdient een kans om zich te bewijzen.YellowOnline schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 23:12:
Ruud Vormer won zonet de Gouden Schoen in België. 40 jaar na Johan Boskamp en Rob Rensenbrink nog eens een Nederlander. Maar speelt ie bij Oranje denk je?
Ik zie in Vormer uiteindelijk geen basisspeler, maar lijkt mij inderdaad wel iemand die een kans bij de selectie moet krijgen.JanW schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:47:
Ja. De huidige middenvelders presteren niet in Oranje (Wijnaldum en Strootman als absolute dieptepunt). Vormer verdient een kans om zich te bewijzen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit is slechts één voorbeeld tegenover meerdere voorbeelden die nu spelen. Bovendien heb ik het idee dat Kuyt werd gespaard ipv gepasseerd om later weer te pieken.JST94 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:44:
[...]
Vandaar dat hij vorig jaar Kuyt op de bank zette ten faveure van Toornstra. Ik vind je conclusie wat overdreven.
Begrijp me niet verkeerd, van mij mag Gio blijven. Echter denk ik dat zijn positie erg wankel is.
Heeft zich echt stormachtig ontwikkeld. Vergeet niet dat het vroeger al een groot talent was, maar hij liever op stap ging om een paar meisjes uit elkaar te trekken. Denk dat het kwartje nu gevallen is.ph4ge schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:57:
[...]
Ik zie in Vormer uiteindelijk geen basisspeler, maar lijkt mij inderdaad wel iemand die een kans bij de selectie moet krijgen.
Laten we ook niet vergeten dat het 'maar' de Belgische competitie is. Hij zou zich echt moeten bewijzen bij een subtopper in een grote competitie voordat ik hem zou overwegen als basisklant.Redondo1982 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:20:
Heeft zich echt stormachtig ontwikkeld. Vergeet niet dat het vroeger al een groot talent was, maar hij liever op stap ging om een paar meisjes uit elkaar te trekken. Denk dat het kwartje nu gevallen is.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Strootman is na zijn blessure nog statischer cq houteriger geworden. Dit was al een minpunt, maar hij was wel een komplete CMV of LM. Hij heeft best goede wedstrijden gespeeld in het Nederlands elftal. Maarja, dit soort blessures hebben een enorm impact. De pees van je hamstring die wordt gebruikt geeft na een kruisbandreconstructie sowieso maar 80% peesinformatie tov de standaard pees. Hierdoor zijn de bewegingen en de beweeglijkheid met 20% beperkt.JanW schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:26:
Spelers die zich bewijzen in een grotere competitie zijn nou ook niet altijd een doorslaand succes. Wijnaldum denkt dat ie bij het WK verstoppertje spelen is. Strootman weet niet meer hoe hij moet voetballen nadat hij het Nederlandse volkslied heeft gehoord. Ik zie liever spelers die zich willen laten zien en kwaliteiten hebben. Dan maakt het mij niet uit waar hij speelt. Het gaat om prestaties op het veld. Dan mag een bondscoach best eens hard zijn en spelers laten vallen die gewoon structureel niet presteren.
Ik zeg ook niet dat ie basisklant moet worden bij het Nederlands elftal. Maar hij verdiend wel een kans om op z’n minst bij de voorselectie te zitten. En om eerlijk te zijn: We zijn niet in de positie om alleen spelers op te roepen die in het buitenland de sterren van de hemel spelen bij een subtopper. Die hebben we gewoon niet.ph4ge schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:22:
[...]
Laten we ook niet vergeten dat het 'maar' de Belgische competitie is. Hij zou zich echt moeten bewijzen bij een subtopper in een grote competitie voordat ik hem zou overwegen als basisklant.
[ Voor 23% gewijzigd door Redondo1982 op 08-02-2018 10:44 ]
-ph4ge schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:22:
[...]
Laten we ook niet vergeten dat het 'maar' de Belgische competitie is. Hij zou zich echt moeten bewijzen bij een subtopper in een grote competitie voordat ik hem zou overwegen als basisklant.
[ Voor 34% gewijzigd door Redondo1982 op 08-02-2018 10:45 ]
Wijnaldum: Verstoppertje spelen doet hij bij Liverpool ook, alleen weet hij op de juiste momenten op te vallen wat met name mogelijk gemaakt wordt door klasse spelers om hem heen. In Engeland is hij waardevol als zogenaamde 'utility player'. Bij NL wordt van hem verwacht een dragende speler te zijn, dat zal hij nimmer worden en daar is zijn persoonlijkheid niet geschikt voor.JanW schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:26:
Spelers die zich bewijzen in een grotere competitie zijn nou ook niet altijd een doorslaand succes. Wijnaldum denkt dat ie bij het WK verstoppertje spelen is. Strootman weet niet meer hoe hij moet voetballen nadat hij het Nederlandse volkslied heeft gehoord. Ik zie liever spelers die zich willen laten zien en kwaliteiten hebben. Dan maakt het mij niet uit waar hij speelt. Het gaat om prestaties op het veld. Dan mag een bondscoach best eens hard zijn en spelers laten vallen die gewoon structureel niet presteren.
Strootman: Een van de meest overschatte voetballers van de laatste jaren. Dit heeft niets met de blessure te maken want hij schijnt heel populair te zijn in Rome en dat word je niet als je niet speelt.
Wijnaldum speelt natuurlijk geen verstoppertje bij Liverpool, anders zou hij geen basisspeler zijn. Hij wordt daar echter wel op de juiste manier gebruikt en hij heeft daar ook teamgenoten die als team opereren en weten wat ze van elkaar mogen verwachten. Dat maakt een wereld van verschil.Vincent Dave schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:30:
Wijnaldum: Verstoppertje spelen doet hij bij Liverpool ook, alleen weet hij op de juiste momenten op te vallen wat met name mogelijk gemaakt wordt door klasse spelers om hem heen.
Dus je wil zeggen dat de volledige staf bij AS Roma geen verstand van voetbal heeft?Strootman: Een van de meest overschatte voetballers van de laatste jaren.
Aangezien Strootman een basisspeler is en zeer wordt gewaardeerd daar.
Dat klinkt inderdaad veel logischer dan dat ook hij verkeerd werd gebruikt in Oranje...
Had hij dat niet gewoon ingefluisterd gekregen?JST94 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:44:
Vandaar dat hij vorig jaar Kuyt op de bank zette ten faveure van Toornstra. Ik vind je conclusie wat overdreven.
Of hij valt bij Roma als een puzzelstukje in de tactiek, wat bij Oranje minder het geval is. Verkeerd gebruik klinkt meteen weer zo zwaar. Misschien is het wel gewoon een speler die een heel specifieke stijl heeft en daardoor niet echt breed inzetbaar.Baseman77 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:43:
Dus je wil zeggen dat de volledige staf bij AS Roma geen verstand van voetbal heeft?
Dat klinkt inderdaad veel logischer dan dat ook hij verkeerd werd gebruikt in Oranje...
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Beide spelers moeten denk ik met de juiste tactiek en mensen op zich heen spelen willen ze uitblinken. Helaas ontbreekt dat in Oranje en zie je meteen dat ze eigenlijk terugvallen naar middelmaat.Baseman77 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:43:
[...]
Wijnaldum speelt natuurlijk geen verstoppertje bij Liverpool, anders zou hij geen basisspeler zijn. Hij wordt daar echter wel op de juiste manier gebruikt en hij heeft daar ook teamgenoten die als team opereren en weten wat ze van elkaar mogen verwachten. Dat maakt een wereld van verschil.
[...]
Dus je wil zeggen dat de volledige staf bij AS Roma geen verstand van voetbal heeft?
Daar staat ie ook naast een van de meest geroutineerde (en door mij gewaarde) de RossiBaseman77 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:43:
[...]
Wijnaldum speelt natuurlijk geen verstoppertje bij Liverpool, anders zou hij geen basisspeler zijn. Hij wordt daar echter wel op de juiste manier gebruikt en hij heeft daar ook teamgenoten die als team opereren en weten wat ze van elkaar mogen verwachten. Dat maakt een wereld van verschil.
[...]
Maar verder eens met je betoog. Strootman heeft gewoon een type N. de Jong nodig, dus een dubbele cvm.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Omdat het anders wel gemeen wordt voor Groningen.Leon Zwiers schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:29:
Nou, Tapia uit dat centrum weg mocht eens tijd worden. Maar waarom laat ie Toornstra in de basis staan
Die back van Twente is een ongeleid projectiel. Wil laten zien dat ie uit Zuid Amerika komt. Pas een interview met hem gelezen. Mafkees joh!Pyramiden schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:29:
Nou, het is ook duidelijk waarom het opstootje tussen Quevas en Jahanbakhsh gisteren zo uit de hand liep...
[afbeelding]
Ik vind het echt een brevet van onvermogen van Gio wanneer hij Tapia uit de basis haalt. Tapia heeft wellicht hier en daar een foutje gemaakt, maar Jones of Vilhena hebben eindeloos kritiek. Wanneer grijpt Gio nou eens serieus in? Of ziet hij niet dat zijn elftal al jaren met hetzelfde probleem rondloopt? Namelijk het creeren van grote kansen?Leon Zwiers schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:29:
Nou, Tapia uit dat centrum weg mocht eens tijd worden. Maar waarom laat ie Toornstra in de basis staan
Omdat Gio dat gewoon niet kan. Die gast doet zijn best, maar is gewoonweg te licht. Noem mij eens 1 speler die beter is geworden onder Gio. Dat zijn er 0,0 in mijn optiek. Tapia centraal heeft je inmiddels al 6 punten in de ED gekost en ook een punt in de CL. Hij is geen CV-er, zet die gozer op de plek waar ie in het nationale team van Chili ook speelt, of stel m niet op.JST94 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:35:
[...]
Ik vind het echt een brevet van onvermogen van Gio wanneer hij Tapia uit de basis haalt. Tapia heeft wellicht hier en daar een foutje gemaakt, maar Jones of Vilhena hebben eindeloos kritiek. Wanneer grijpt Gio nou eens serieus in? Of ziet hij niet dat zijn elftal al jaren met hetzelfde probleem rondloopt? Namelijk het creeren van grote kansen?
Als Gio die beker inderdaad weer weet te winnen, via de voordeur eruit svp, maar als je echt intenties hebt om je topsportklimaat te ontwikkelen en je financien verder uit te breiden in de achtervolging op Ajax en PSV moet je op elke positie een goed iemand hebben. Dit elftal is tot heel wat meer in staat dan wat Gio eruithaalt.
[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 08-02-2018 16:48 ]
Nou, we gaan het zien. Hopen dat Groningen graag met de billen gespreid in de kuip staat
Toch @Harribo?
Hoop dat de scheids dit niet gezien heeft en dit dus alsnog bestraft kan worden. 6 wedstrijden minimaal, dit is nog wel een maatje erger dan een elleboogstoot.Pyramiden schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:29:
Nou, het is ook duidelijk waarom het opstootje tussen Quevas en Jahanbakhsh gisteren zo uit de hand liep...
[afbeelding]
Is Verbeek eigenlijk gevraagd om een reactie? In Engeland deed een speler van West Ham hetzelfde en die werd bij kans verbaal afgezaagd door Moyes, zn coach
Vitesse is echt te hoog gegrepen voor hem.
Er zijn vervelender tegenstanders dan Groningen in dit soort situaties. Verwacht een makkelijke overwinning voor jullie, 4-0Leon Zwiers schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:45:
ja hoor, het gaat in het aantal goals mis, dus laat vooral Vilhena, El Ahmadi en Toornstra staan....
Nou, we gaan het zien. Hopen dat Groningen graag met de billen gespreid in de kuip staat
Toch @Harribo?
[Edit] Fantastische spreuk van Gio over de reacties op die wissel. ”Het kan twee kanten op gaan of neutraal blijven"...
[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 08-02-2018 20:37 ]
Ik weet het niet zo goed, ergens denk ik ook wel dat het een makkelijke avond wordt.toolkist schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:34:
[...]
Er zijn vervelender tegenstanders dan Groningen in dit soort situaties. Verwacht een makkelijke overwinning voor jullie, 4-0
LolHanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:41:
https://mobile.twitter.co...61670963363532800/photo/1 not sure if grappig or smakeloos
het mag niet echt grappig zijn, maar toch is het grappig
Overdrijven is ook een vak zeg. Beetje voetbalhumor. Als er daar nou doden vallen ok.OPSLAGHOND schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:46:
Respectloos, maar niet onverwacht als je het mij vraagt.
Ah dus 't is alleen fout als er doden vallen?Leon Zwiers schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:48:
[...]
Overdrijven is ook een vak zeg. Beetje voetbalhumor. Als er daar nou doden vallen ok.
Ik vind em wat te ver gaan.
Je kan btw wel merken dat t legioen t zat is. Er zijn gewoon lege stoelen.
[ Voor 31% gewijzigd door LZ86 op 08-02-2018 20:59 ]
En welke whiskey is het geworden ?Leon Zwiers schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:57:
Tikkie breed, tikkie terug......... Ik pak maar eens een goed glas whisky erbij
Glen Morangie 10 y/o.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:03:
[...]
En welke whiskey is het geworden ?
alles kan off-topic
pffffff. De gifbeker is nog lang niet leeg.Ankona schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:07:
Daar komt Boetius voor de komende weken...
omfg......bilal
EN DIKS
Ik kijk dit niet verder. is het niet waard
[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 08-02-2018 21:16 ]
Bilal.Ankona schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:07:
Daar komt Boetius voor de komende weken...
De gifbeker is idd groot bij feyenoord nuLeon Zwiers schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:07:
[...]
pffffff. De gifbeker is nog lang niet leeg.
omfg......bilal
EN DIKS![]()
Ja maar dat kan toch helemaal niet? Feyenoordsupporters zijn toch ongeëvenaard trouw?Leon Zwiers schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:57:
Althans, dat lees ik altijd.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!