Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.616 views

Onderwerpen

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
dr.lowtune schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:17:
Wat een gepruts weer van Feyenoord, hopelijk komen ze sterker de kleedkamer uit
Dat ljkt me wel, zwakker dan dit kan bijna niet.
Jones gooit ook weer een spelhervatting rechtstreeks in de voeten van een tegenstander........

Nou zal dat abominabele veld wel wat meespelen, maar hier is geen enkel valide excuus voor. Als je tegen PSV een redelijke pot op de mat legt mag je het nooit zo moeilijk hebben met fucking VVV.
We spelen als PSV gisteren de 1e helft. Noem ons nu maar PSF ;)

[ Voor 27% gewijzigd door LZ86 op 04-02-2018 15:21 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Die was best stevig, Vilhena.. mazzel dat ie geen geel kreeg

• LZ86
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:41:
Die was best stevig, Vilhena.. mazzel dat ie geen geel kreeg
Dat zeg ik, PSF. Nu nog in de blessuretijd winnen :+

Maaruhhh. Inmiddels minuut 65, nog steeds tenenkrommend spel. Waar blijven de wissels?

[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 04-02-2018 15:54 ]

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 4 februari 2018 @ 14:26:
Maar toen De Boer nog succes had hoorde je daar toch weinig over. Als je het als niet-Ajacied waagde vraagtekens bij het spel van Ajax te zetten werd je om de oren geslagen met de balbezit statistieken. Want zeggen dat Ajax niet aantrekkelijk speelde of verdiend punten had verspeeld mocht je niet :)
Ook bij Ajax geldt dat het resultaat belangrijker is dan het spel. Alleen is het wel zo dat het spel daarbij niet genegeerd mag worden. Met zn allen in de 16 hangen en via de counter scoren wordt als incident wel geaccepteerd maar niet als het structureel is. Dat is bij andere clubs niet zo sterk als bij ons.
Verder ben je weer heerlijk aan het generaliseren (of heb je een selectief geheugen??), er is meer dan genoeg kritiek geweest van Ajax supporters op het oneindig rondspelen zonder enige drang naar voren, ook in de jaren dat we kampioen werden.
En gelukkig mogen niet-Feyenoord supporters ook wel eens kritiek op jouw cluppie geven en geef je het dan ook toe als dat terecht is.. oh nee, toch niet...

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:42:
[...]

Dat zeg ik, PSF. Nu nog in de blessuretijd winnen :+

Maaruhhh. Inmiddels minuut 65, nog steeds tenenkrommend spel. Waar blijven de wissels?
Nou daar heb je je wissel *O*

• LZ86
  • Nu online
Wtf... Larsson eruit? Waarom dan, de enige die een beetje ok speelt.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
@toolkist
Niet zo persoonlijk joh. Ik constateer enkel dat kritiek toch vooral vaak een gevalletje is van "gelul achteraf". Dat zal bij alle supportersgroepen het geval zijn zo nu en dan maar ik constateerde dat toevallig nu even in relatie tot Frank de Boer. Ik herinner me echt nog als de dag van gister dat Frank de Boer na een wedstrijd met puntverlies tegen Twente huilde over "balbezit" en dat negen van de tien supporters met hem aan het meehuilen was.

En misschien was jij die tiende maar dat kan ik niet checken nu.
Leon Zwiers schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:58:
Wtf... Larsson eruit? Waarom dan, de enige die een beetje ok speelt.
Typisch Gio. Het ene poppetje voor het ander. Tactisch echter nutteloos.

[ Voor 26% gewijzigd door D-e-n op 04-02-2018 16:02 ]

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:23

St@m

@ Your Service

En dat had natuurlijk gewoon geel moeten zijn voor El Amhadi..
Z'n 2e dus lees ik hieronder. Mazzel weer voor Feyenoord. Wordt die man wel eens geschorst?

Jemig wat een kans voor VV

[ Voor 50% gewijzigd door St@m op 04-02-2018 16:01 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• toolkist
  • Niet online
En daar komt El Ahmadi goed weg, tis dat ie blijkbaar al geel heeft waardoor ie gespaard wordt.. dit was gewoon lomp proberen om toch de bal nog te raken door de man hee

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:00:
@toolkist
Niet zo persoonlijk joh. Ik constateer enkel dat kritiek toch vooral vaak een gevalletje is van "gelul achteraf". Dat zal bij alle supportersgroepen het geval zijn zo nu en dan maar ik constateerde dat toevallig nu even in relatie tot Frank de Boer. Ik herinner me echt nog als de dag van gister dat Frank de Boer na een wedstrijd met puntverlies tegen Twente huilde over "balbezit" en dat negen van de tien supporters met hem aan het meehuilen was.
Het probleem is dat je het altijd alleen maar over Ajax of PSV constateert en nooit over je eigen club. Maar goed, ik hou er verder over op.

• D-e-n
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:02:
[...]

Het probleem is dat je het altijd alleen maar over Ajax of PSV constateert en nooit over je eigen club. Maar goed, ik hou er verder over op.
Heel knap dat je alle stukjes van mij die kritisch zijn over Feyenoord weet te ontlopen. Kudo's ........... _/-\o_ :X

• LZ86
  • Nu online
D-e-n schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:00:
Typisch Gio. Het ene poppetje voor het ander. Tactisch echter nutteloos.
Toornstra en el Ahmadi moeten eruit. Die spelen zo slecht. Maar die laat ie maar staan.
Had dan Larsson op 10 gedaan en Boetius (of eindelijk v persie) en Amrabat gebracht voor El Ahmadi.....

• D-e-n
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:04:
[...]

Toornstra en el Ahmadi moeten eruit. Die spelen zo slecht. Maar die laat ie maar staan.
Had dan Larsson op 10 gedaan en Boetius (of eindelijk v persie) en Amrabat gebracht voor El Ahmadi.....
Nu vraag je een tactische aanpassing. Te hoog gegrepen.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:29

Grudgie

PSN: Grudgie7

Oh man. Dit doet gewoon pijn aan de ogen. Het ziet er niet uit. Dit is voor ons puur marteling.

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:04:
[...]

Van Persie is toch alleen gehaald om langs de zijlijn te lopen?
Wellicht dat Gio em aan t trainen is voor een carriere als grensrechter ofzo?

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Om te huilen waar Feyenoord mee bezig is, Gio geeft totaal niet thuis... Ik zie het nog wel 1-0 worden.

En van Persie weer alleen maar warmlopen, wtf...waarom koop je spelers als je ze niet inzet?

• LZ86
  • Nu online
Die beker winnen is het ergste wat Feyenoordkan gaan overkomen vrees ik. Dan mag die Gio nog langer blijven zitten onder het motto: 4 prijzen in 3 jaar.

• D-e-n
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:09:
Die beker winnen is het ergste wat Feyenoordkan gaan overkomen vrees ik. Dan mag die Gio nog langer blijven zitten onder het motto: 4 prijzen in 3 jaar.
Die supercup gaan we toch niet meetellen he?

• LZ86
  • Nu online
D-e-n schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:10:
[...]

Die supercup gaan we toch niet meetellen he?
Tja, het is officieel een "prijs" he ;).

Ik hoop dat ik droomde, maar zag ik nou Bilal ook warmlopen? 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 04-02-2018 16:11 ]

• toolkist
  • Niet online
Lol Jorgensen eruit?

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Ik geloof mijn ogen niet! Van Persie er in??!

• LZ86
  • Nu online
Tja, had je al niet mee moeten starten tbh met dat kunstgras. Maar dit is wel een uberdomme wissel. Het middenveld loopt niet.......dus wissel je de spits |:(

Oei oei. Larsson was al boos, Jorgensen is ook echt not amused met Gio.

[ Voor 11% gewijzigd door LZ86 op 04-02-2018 16:13 ]

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Leon Zwiers schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:12:
[...]

Tja, had je al niet mee moeten starten tbh met dat kunstgras. Maar dit is wel een uberdomme wissel. Het middenveld loopt niet.......dus wissel je de spits |:(

Gio heeft gewoon totaal geen idee waar hij mee bezig is. Dat moet van Geel toch ook zien?!?

• D-e-n
  • Nu online
Misschien een tip voor de KNVB: kap eens met die verkorte trainerscursus voor gerenommeerde oud-voetballers want de ene is een nog grotere prutser dan de ander.
Leon Zwiers schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:12:
[...]

Prima. Laat de pleuris maar uitbreken wat mij betreft.

[ Voor 44% gewijzigd door D-e-n op 04-02-2018 16:15 ]

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:00
Dat VVV heeft geen idee meer wat het doet, bal ver wegtrappen en aan Feyenoord geven. En dat al een half uur lang.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• carpebios
Dat was wel een 100%'tje. Laat hem gewoon schieten, die zat er toch niet in.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• St@m

St@m

@ Your Service

Whahaha, pingel

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• toolkist
  • Niet online
Huh? Doorgebroken is toch altijd rood?

• D-e-n
  • Nu online
carpebios schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:16:
Dat VVV heeft geen idee meer wat het doet, bal ver wegtrappen en aan Feyenoord geven. En dat al een half uur lang.
VVV weet dat Feyenoord het al helemaal niet weet....

• LZ86
  • Nu online
hahahahahahahahahha

• carpebios
toolkist schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:17:
Huh? Doorgebroken is toch altijd rood?
Dacht ik ook.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Pak maar in Gio, achterlijke idioot.. ongelooflijk

• St@m

St@m

@ Your Service

Heeft het verlies van gisteren gelukkig niet al te veel invloed :+ PEC

• D-e-n
  • Nu online
Zouden ze de "dubbele straf" niet schrappen vanaf dit seizoen?

• carpebios
D-e-n schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:18:
[...]

Niet gehoord, maar zou op zich een logische beslissing zijn.

• ephymerous
  • Laatst online: 18:58
Ouderwets genieten van Feyenoord :+ Ik snap de roep van een enkeling om het ontslag van Gio steeds beter.

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:18:
[...]

Ik dacht dat een doorgebroken speler daar niet onder viel, blijkbaar wel.

• carpebios
Ja, het ligt aan de trainer! hahaha.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:46:
[...]

Feyenoord verliest alleen PSV uit en City thuis. PSV verloor al meer dan eens van teams waar ze eigenlijk niet van mogen verliezen, waar ze echt door een ondergrens heen zakten.
:+

• LZ86
  • Nu online
ephymerous schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:18:
Ouderwets genieten van Feyenoord :+ Ik snap de roep van een enkeling om het ontslag van Gio steeds beter.
Een enkeling? Moet je voor de grap eens een kijkje nemen op het gemiddelde F'noord forum.
Ze kunnen daar zijn bloed wel drinken.

Die uitsupporters net ook al fluiten toen jorgensen eruit ging

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:19:
Ja, het ligt aan de trainer! hahaha.
Dat misschien niet, maar wellicht is het wel de enige manier om het elftal weer draaiend te krijgen.

• toolkist
  • Niet online
Lol Berghuis.. geel vragen voor zo'n kleine overtreding

• carpebios
toolkist schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:21:
[...]

Dat misschien niet, maar wellicht is het wel de enige manier om het elftal weer draaiend te krijgen.
Dan had Cocu allang weg gemogen (mag die van mij ook, samen met Brands en die clown van een bestuurder)

• LZ86
  • Nu online
Dit ligt zeker wel aan de trainer. Geen enkel tactisch inzicht. Het loopt niet op het middenveld, en dan wisselt ie daar gewoon niet.......

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

⚽️ | VVV krijgt een dubieuze penalty en Clint Leemans faalt niet vanaf de stip. Vlak voor tijd schiet hij VVV op voorsprong: 1-0.

#vvvfey
https://t.co/5NDUonWRpO https://t.co/SwvNyWzkdn
@FoxSportsnl heeft een Feyenoord fan als twitteraar? Vond er weinig dubieus aan...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• D-e-n
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:21:
[...]

Een goede trainer voegt iets toe aan een elftal. Gio is alleen maar ballast. Die wissels van vandaag vallen ook de niet-Feyenoorders op maar die zijn natuurlijk symptomatisch voor zijn hele gedrag als trainer. Zijn manier van coachen is alleen maar psychologie van de koude grond.

Met dit materiaal mag je gewoon niet zoveel punten verspelen tegen de laagvliegers en moet je 'gewoon' derde worden. Maar dat wordt hem niet zo.

• ephymerous
Leon Zwiers schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:20:
[...]

Een enkeling? Moet je voor de grap eens een kijkje nemen op het gemiddelde F'noord forum.
Ze kunnen daar zijn bloed wel drinken.

Die uitsupporters net ook al fluiten toen jorgensen eruit ging
Nouja daar kijk ik niet, ik hoor voornamelijk een aantal collega’s en lees hier mee. Ben benieuwd hoe lang hij blijft zitten. Met een kampioenschap op zak heeft hij natuurlijk wel wat krediet.

XXXVI

• St@m

St@m

@ Your Service

D-e-n schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:24:
[...]

Met dit materiaal mag je gewoon niet zoveel punten verspelen tegen de laagvliegers en moet je 'gewoon' derde worden. Maar dat wordt hem niet zo.
Huh? Ik dacht dat Feyenoord de titelkandidaat was?

• LZ86
  • Nu online
ephymerous schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:24:
[...]

Nouja daar kijk ik niet, ik hoor voornamelijk een aantal collega’s en lees hier mee. Ben benieuwd hoe lang hij blijft zitten. Met een kampioenschap op zak heeft hij natuurlijk wel wat krediet.
Dat krediet is al lang op. Heb je gezien hoe slecht Feyenoord dit seizoen speelt?

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

toolkist schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:19:
[...]

Ik dacht dat een doorgebroken speler daar niet onder viel, blijkbaar wel.
Zolang het een poging is om de bal te spelen volstaat geel tegenwoordig. Tenminste dat is de uitleg die ik herinner.

• D-e-n
  • Nu online
St@m schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:25:
[...]

Huh? Ik dacht dat Feyenoord de titelkandidaat was?
Voor het seizoen wel ja. Dat vond overigens praktisch iedereen.

• ephymerous
Leon Zwiers schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:25:
[...]

Dat krediet is al lang op. Heb je gezien hoe slecht Feyenoord dit seizoen speelt?
Alleen tegen Ajax zie ik ze 90 minuten spelen :+

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:24:
[...]

Een goede trainer voegt iets toe aan een elftal. Gio is alleen maar ballast. Die wissels van vandaag vallen ook de niet-Feyenoorders op maar die zijn natuurlijk symptomatisch voor zijn hele gedrag als trainer. Zijn manier van coachen is alleen maar psychologie van de koude grond.

Helemaal eens met het laatste deel.. wat betreft Gio denk ik dat ie echt wel een positieve bijdrage heeft als trainer maar dat ie, net als De Boer, niet kon wisselen.

En bah wat is die Helene Hendriks irritant. Je kunt toch ook wel bedenken dat hij echt geen uitspraken gaat doen over zn trainer een minuut nadat de wedstrijd afgelopen is?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
Laten we het eens van de andere kant bekijken. Dit is wel heel leuk voor VVV.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Deadsy schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:28:
Lekker belangrijk zo'n nietszeggende en inwisselbare club als VVV.

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:28:
Nah, alle clubs die bewust hun mat, en zeker zo'n plastic onding, niet sproeien mogen van mij alles verliezen.

• D-e-n
  • Nu online
Laat maar, verkeerd gelezen :)

[ Voor 93% gewijzigd door D-e-n op 04-02-2018 16:34 ]

• Deadsy
Vincent Dave schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:30:
[...]

Lekker belangrijk zo'n nietszeggende en inwisselbare club als VVV.
Hebben wel net van Feyenoord gewonnen.
Ook met het veld had Feyenoord genoeg kwaliteit moeten hebben om eroverheen te gaan.

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:44
Wat is eigenlijk het verschil met de overtreding van vd Hart van PEC gister? Omdat die buiten de 16 was is dat wel rood? Dat is eigenlijk best raar.

• Deadsy
Spookelo schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:35:
Wat is eigenlijk het verschil met de overtreding van vd Hart van PEC gister? Omdat die buiten de 16 was is dat wel rood? Dat is eigenlijk best raar.
Denk dat tegenwoordig het grootste verschil de scheidsrechter is.

Maar inderdaad buiten de 16.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 04-02-2018 16:39 ]

• D-e-n
  • Nu online
Spookelo schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:35:
Ik vermoed: buiten de zestien kun je geen penalty geven dus dan is rood de straf. Binnen de zestien is de penalty al de straf voor het ontnemen van de kans

Verwijderd

En ja hoor ten Hag komt weer met dezelfde elf :')

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:02

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Hoorde net Gio op fox spreken , lafheid afgestraft dus ;) (spits voor een spits)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:45
Die man weet 't niet echt meer volgens mij. "We hadden 't onder controle" en "ze waren niet gevaarlijk". Hopelijk voor de Feyenoordfans komt het bestuur snel in actie.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Rofl _O-

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:45
Zucht, Veltman probeert weer eens vanaf 8 meter een voorzet te blokken. Waarom blijven die coaches die jongen toch op rechtsback zetten. Dat is ie gewoon niet.

• ephymerous
Wat slap verdedigen :/

XXXVI

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:40
Wat is het toch fijn om PSVer te zijn. Helaas ben ik dat niet.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:15
Ja wordt van 3 kanten tegelijk Psv' weekend...dit weekend.

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:52:
Zucht, Veltman probeert weer eens vanaf 8 meter een voorzet te blokken. Waarom blijven die coaches die jongen toch op rechtsback zetten. Dat is ie gewoon niet.
De centrale 2 waren ook lekker bezig...

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
JanW schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:50:
Die man weet 't niet echt meer volgens mij. "We hadden 't onder controle" en "ze waren niet gevaarlijk". Hopelijk voor de Feyenoordfans komt het bestuur snel in actie.
Heeft Gio dat gezegd? Ik heb helaas vandaag nog niets gezien, enkel de uitslag. Kan dus niet inhoudelijk oordelen. Maar.... wat een stap vooruit! Gio die een poging doet iets inhoudelijks te zeggen over de wedstrijd. Normaal krijgt hij daar helemaal niets van mee en laat hij zich daar niet over uit.

alles kan off-topic

• carpebios
Sjah schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:54:
Ja wordt van 3 kanten tegelijk Psv' weekend...dit weekend.
Hoezo? Feyenoord houdt ons niet zo bezig met 19 punten nu ;), Ajax is veel sterker en valt x op x aan en het is nog maar minuut 10. Dat komt wel goed voor Ajax!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:29

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ach, hoe meer Feyenoord verliest, des te sneller Gio weg is.

• LZ86
  • Nu online
Ergens hoop ik echt dat die beker niet binnenkomt. Laat de pleuris maar lekker uitbreken.

Gio out

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

NAC thuis, altijdl lastig. Hoe speelt Ajax?

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:27
Deruxian schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:00:
NAC thuis, altijdl lastig. Hoe speelt Ajax?
Dominant. Zonder echt goede kansen.

edit: nu wel een. Nac ligt wel met 10 man in de eigen 16. Maargoed, das de schuld van Ajax, had je maar niet op achterstand moeten komen.

[ Voor 26% gewijzigd door Maverick op 04-02-2018 17:08 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Grudgie schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:58:
Ach, hoe meer Feyenoord verliest, des te sneller Gio weg is.
Helaas, de noodzaak hem eruit te trappen is al heel lang meer dan zichtbaar. Er zijn andere krachten die maken dat hij mag blijven aanmodderen. Meest positieve is dat hij van de zomer "toe is aan iets nieuws" en zo de eer aan zichzelf houdt en plaats maakt. Ik vrees dat ze hem geen duw durven te geven.

alles kan off-topic

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

1-1 na een goede aanval :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Die 0-1 was een echte toevalstreffer. Een carenbole en perfect geraakt. Viel wel mee.

Wel lang moeten wachten op de 1-1

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Niet online
Als de corner nemer nou gewoon ff oplet en die bal snel geeft tijdens dat duel van Veltman...

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Kent iemand de regels indien bal niet in spel is :? (en er een gele kaart volgt in het strafschop gebied)

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:11
Wat een gezeur, als een keeper tijdrekt en geel krijgt, krijgt de tegenpartij toch ook geen strafschop.
Lijkt me niet meer dan logisch dat hiervoor geen penalty wordt gegeven.

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:18:
Wat een gezeur, als een keeper tijdrekt en geel krijgt, krijgt de tegenpartij toch ook geen strafschop.
Klopt. Alleen snapt ome Leo dat op de een of andere niet...

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Snowdog schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:18:
geel voor rijstroken is niet hetzelfde als een overtreding op een speler , nu weet ik de regels ook niet vandaar dat ik het vroeg.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
toolkist schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:20:
[...]

Klopt. Alleen snapt ome Leo dat op de een of andere niet...
Ome Leo snapt sowieso weinig van voetbal
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:21:
[...]
geel voor rijstroken is niet hetzelfde als een overtreding op een speler , nu weet ik de regels ook niet vandaar dat ik het vroeg.
Die verdomde rijstroken ook altijd :+

[ Voor 40% gewijzigd door Terranova op 04-02-2018 17:22 ]

Verwijderd

Nah, schreef het al voor deze competitieronde een aanvang had genomen dat ik voorzag dat Feyenoord het lastig zou krijgen in Venlo. Helaas bewaarheid geworden. Of die overtreding van Tapia buiten de 16 werd ingezet is niet relevant meer. En die wissels van van Bronckhorst zullen altijd wel én laat én verbazingwekkend blijven.

• Terranova
Neres :o

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:27
knappe actie hoor.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• carpebios
Geniet er nog iemand van het commentaar? Geweldig! Als een kind in een snoepwinkel die man!

• Gonadan
  • Laatst online: 17:43

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op zondag 4 februari 2018 @ 14:26:
Het gekat op De Boer kwam ook pas op het moment dat die titels niet meer kwamen. En vervolgens werd er ook met terugwerkende kracht op het spel gekat.

Maar toen De Boer nog succes had hoorde je daar toch weinig over. Als je het als niet-Ajacied waagde vraagtekens bij het spel van Ajax te zetten werd je om de oren geslagen met de balbezit statistieken. Want zeggen dat Ajax niet aantrekkelijk speelde of verdiend punten had verspeeld mocht je niet :)
Wellicht moet je andere Ajacieden zoeken om mee om te gaan, want dit staat lijnrecht op de (realistische) Ajacieden in mijn kringen.

Na twee titels was iedereen blij met de kampioenschappen, maar niet met het spel. Heel hard morren doe je dan nog niet, maar blij ben je ook niet meer. Ik merkte dat we gewoon steeds minder wedstrijden gingen kijken, er was toch geen hol aan om te zien.
Als ze dan ook nog eens titels gaan weggeven dan krijg je uiteraard nog meer kritiek dan daarvoor, maar het is een illusie dat iedereen daarvoor gewoon tevreden was. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-11 23:27
NAC móet in de tweede helft; ik voorzie nog wel wat doelpuntjes ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Han
  • Niet online

Han

dvdkiwi schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:31:
NAC móet in de tweede helft; ik voorzie nog wel wat doelpuntjes ;)
4-1 gok ik, meer niet. Het is niet dat Ajax über efficiënt is.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:50
Gonadan schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:28:
[...]

Wellicht moet je andere Ajacieden zoeken om mee om te gaan, want dit staat lijnrecht op de (realistische) Ajacieden in mijn kringen.

Na twee titels was iedereen blij met de kampioenschappen, maar niet met het spel. Heel hard morren doe je dan nog niet, maar blij ben je ook niet meer. Ik merkte dat we gewoon steeds minder wedstrijden gingen kijken, er was toch geen hol aan om te zien.
Als ze dan ook nog eens titels gaan weggeven dan krijg je uiteraard nog meer kritiek dan daarvoor, maar het is een illusie dat iedereen daarvoor gewoon tevreden was. :)
Net of alle Ajacieden dezelfde denkwijze/gedachten hebben. Daarbij zijn de Ajacieden in mijn kring dan nog iets meer realistisch dan de jouwe :+ .
Zelfde geld over Gio, sommige willen hem weg waar andere weer andere slachtoffers zoeken en hem willen houden. Wie is er dan beter? Wie is meer realistisch?

• Han
  • Niet online

Han

DoeEensGek schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:41:
Net of alle Ajacieden dezelfde denkwijze/gedachten hebben. Daarbij zijn de Ajacieden in mijn kring dan nog iets meer realistisch dan de jouwe :+ .
Zelfde geld over Gio, sommige willen hem weg waar andere weer andere slachtoffers zoeken en hem willen houden. Wie is er dan beter? Wie is meer realistisch?
Alle Ajacieden die ik ken hebben zich tijdens de laatste twee seizoenen onder de Boer groen en geel geërgerd, inclusief ondergetekende. De wedstrijden in de Arena duurden tien keer zo lang als de rit van 100 km+ terug, vreselijk.

En voor wat betreft Gio, zonder Advocaat en Kuyt was het niks geweest. Tactisch zwaar onder de maat met een groot gebrek aan charisma. Een nikszeggende trainer in mijn ogen.

• Deadsy
Han schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:48:
[...]

Alle Ajacieden die ik ken hebben zich tijdens de laatste twee seizoenen onder de Boer groen en geel geërgerd, inclusief ondergetekende. De wedstrijden in de Arena duurden tien keer zo lang als de rit van 100 km+ terug, vreselijk.

En voor wat betreft Gio, zonder Advocaat en Kuyt was het niks geweest. Tactisch zwaar onder de maat met een groot gebrek aan charisma. Een nikszeggende trainer in mijn ogen.
Inderdaad, in het begin is het acceptabel want je wint. Maar daarna ga je er vanuit dat er progressie is en die was er niet. Er werd wel gewonnen maar het spel ging er niet op vooruit.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Had NAC niet gewoon een vrije trap mee moeten krijgen voor die schwalbe even daarvoor?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-11 23:27
Han schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:39:
[...]

4-1 gok ik, meer niet. Het is niet dat Ajax über efficiënt is.
Dat vind ik genoeg hoor ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Han
  • Niet online

Han

Joster schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:54:
Had NAC niet gewoon een vrije trap mee moeten krijgen voor die schwalbe even daarvoor?
Ja joh :')

• ephymerous
Ik vind het jammer dat de Jong nog steeds op 4 staat. Inmiddels is de verrassing er wel af en zijn kwaliteiten zijn beter te gebruiken op het middenveld. Te meer ook omdat ik Wober graag zie spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 04-02-2018 17:58 ]

XXXVI

• Terranova
Die Korte doet z'n naam overigens wel eer aan, wat een smurf :p
Pagina: 1 ... 58 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!