Nee, maar Kluivert krijgt wel de overtreding tegen...P.O. Box schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:04:
euh, is dat geen geel voor Dessers?
Het is wel allemaal van één kant he. Bij die actie van Kluivert kan Kluivert ook gewoon zijn man voor zich houden. Veltman heeft al vaker deze wedstrijd de bal vastgehouden of weggetikt terwijl hij donders goed weet dat Utrecht de bal mocht gooien.
Utrrecht komt wel echt overal mee weg.
Er was niks onacceptabels aan wat Kluivert deed. En al zeker niet erger dan wat de tegenstander deedNapo schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:04:
[...]
Dat maakt de actie nog steeds niet acceptabel? Er gebeuren wel meer dingen in een wedstrijd die niet bestraft worden maar wel vaker plaatsvinden (duwen en trekken in de 16 tijdens een hoekschop bijvoorbeeld)
F*kkkin Ziyech weer met een roller. Verbied die man aub om te schieten!
Gaan we nog wisselen Ten Hag? Het is nou niet dat er 11 man staan te schitteren. Het is al bijna minuut 80!
[ Voor 60% gewijzigd door Vos op 28-01-2018 14:06 ]
Wat een drama om naar te kijken... vreselijk.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
hij is blijkbaar tevredenVos schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:05:
Gaan we nog wisselen Ten Hag? Het is nou niet dat er 11 man staan te schitteren.
Dus dan mag je iemand wegdouwen?Fleximex schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:05:
Het is wel allemaal van één kant he. Bij die actie van Kluivert kan Kluivert ook gewoon zijn man voor zich houden. Veltman heeft al vaker deze wedstrijd de bal vastgehouden of weggetikt terwijl hij donders goed weet dat Utrecht de bal mocht gooien.
Dus als iemand van Ajax denkt "oh jij (die Duitser, weet z'n naam niet) hebt iemand een keer hard geraakt dus ik mag jou ook doormidden trappen" dan is 't ook toegestaan?
Hij moest wat om zich los te vechten.
alles kan off-topic
Precies wat ik dacht. Hij mept m toch gewoon in de nek?!Terranova schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:07:
Wat slaat Ayoub em nou?
Niet echt een steekhoudend argument lijkt meAnkona schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:07:
[ Voor 33% gewijzigd door FDMK op 28-01-2018 14:08 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ik bid om een 0-1 vanuit deze positie. Vasthouden en wegwezen
Ja Makkelie, dit heb je veroorzaakt als je alles door laat gaan
Wat een geschop weer
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
PSV weer kampioen door dit soort wedstrijden
Onbegrijpelijk dat deze man nog vrije trappen mag nemen, nul rendementtoolkist schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:09:
Ziyech blijf van die bal af man...
Geen excuus voor het slaan. Maar blijkbaar heeft de scheids dat slaan niet beoordeeld. Dat hij zich los moest vechten zou geel voor Ajax moeten zijn niet voor hem.Faddermakker schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:08:
[...]
Niet echt een steekhoudend argument lijkt me
alles kan off-topic
Het was geen slechte vrije trap, maar waarom neemt Schöne niet alle vrije trappen bij Ajax? Die is toch gewoon effectiever?
Nou, Utrecht krijgt de bal niet meer weg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tuurlijk wel, die bal was veel te zacht. Die hadden jij en ik ook gehouden.Fleximex schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:10:
Het was geen slechte vrije trap, maar waarom neemt Schöne niet alle vrije trappen bij Ajax? Die is toch gewoon effectiever?
Man man man, schiet dat ding erin
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ajax wel heel dicht bij een doelpunt nu.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die Kluivert kijkt wel altijd naar de scheids he, altijd maar vragen en vragen en vragen. Ga voetballen.
Niet slecht als in hij was ten minste op goal.toolkist schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:11:
[...]
Tuurlijk wel, die bal was veel te zacht. Die hadden jij en ik ook gehouden.
Edit: damn, wat een scrimmage.
Makkelie heeft hands al 6x over het hoofd gezien vandaag(beide kanten op). Dus dat zal welTyphone schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:12:
Zag ik hands!?
zovaak gezien dit bij Ajax, frustratie ten top
Frenkie heeft z'n rol als postbode ook weer gevonden... Overspelen!
Denk Ten Hag dat er na 90 minuten verlenging komt of zo? Geen wissels tot nu toe met nog 5 minuten te gaan
Waarom wisselt Ten Hag niet? Sommige spelers zitten er een beetje doorheen.
Wie zou je erin willen zien dan? Er zijn niet echt betere optiesHan schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:14:
Denk Ten Hag dat er na 90 minuten verlenging komt of zo? Geen wissels tot nu toe met nog 5 minuten te gaan
Ajax inworp?
Verwijderd
We praten hier niet over Feyenoord heLeon Zwiers schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:15:
[...]
Wie zou je erin willen zien dan? Er zijn niet echt betere opties
Is dat geen geel voor Neres?
alles kan off-topic
Ajax had daar echt geen inworp mogen hebben, wat is dat nu weer, staat daar geen grensrechter?
7 punten achterstand nu. Jammer voor de competitie.
Want degene die nu spelen die spelen goed? Dan maakt het niet veel uit wie er in komt. Gooi een Johnsen er maar in of Siem.Leon Zwiers schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:15:
[...]
Wie zou je erin willen zien dan? Er zijn niet echt betere opties
Wauw, de 1e keer dat we iets bevoordeeld worden deze wedstrijdcarpebios schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:16:
Ajax had daar echt geen inworp mogen hebben, wat is dat nu weer, staat daar geen grensrechter?
Het is nog niet gedaan.jaapstobbe schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:17:
7 punten achterstand nu. Jammer voor de competitie.
Pffffff. Daarom moet je Schöne dus vrije trappen laten nemen. Mijn hart haha
en dat moet dus gewoon rood zijn voor die wisselspeler....
edit: zo hoort dat
edit: zo hoort dat
[ Voor 15% gewijzigd door P.O. Box op 28-01-2018 14:19 ]
Lol..... Makkelie kan toch nog trots vertellen dat ie rood heeft gegeven...
Rood hahaha.
Wat een droeftoeters daar bij Utrecht...
Vreemd, geel voor die wissel van Utrecht is terecht, rood had voor die reactie van die ajaxiet moeten zijn.
alles kan off-topic
Kluivert laat zich wel makkelijk provoceren. Wel grappig dat het dan de tweede is van hem lol
Edit: beter laat dan nooit, maar daar heb je als Ajax zijnde niks aan
Edit: beter laat dan nooit, maar daar heb je als Ajax zijnde niks aan
[ Voor 29% gewijzigd door Fleximex op 28-01-2018 14:20 ]
Mag toch aannemen dat die tijd er bij komt.
Wat een drama pot, als verwacht.
Gefeliciteerd PSV.
Wat een drama pot, als verwacht.
Gefeliciteerd PSV.
[ Voor 40% gewijzigd door Vos op 28-01-2018 14:20 ]
Man man man, hoe gefrustreerd ben jijAnkona schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:19:
Vreemd, geel voor die wissel van Utrecht is terecht, rood had voor die reactie van die ajaxiet moeten zijn.
Verwijderd
Lekker hebben we met z'n alleen dus iet 107 minuten van ons leven vergooid om naar deze wedstrijd te kijken.
GrapjasAnkona schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:19:
Mooi weekend voor PSV!
Gewoon NIET gewisseld! Vreemde beslissing.
Ik kon wel 6 man opnoemen die rijp waren, waarvan sommige al na 50 minuten.
Ik kon wel 6 man opnoemen die rijp waren, waarvan sommige al na 50 minuten.
[ Voor 48% gewijzigd door Vos op 28-01-2018 14:22 ]
Typerend voor de wedstrijd die volley van Ziyech. Ja, het veld heeft er deels mee te maken, maar Ajax speelt toch gewoon dramatisch.
Valt wel mee. Het gros hier wil bij elke actie een kaart voor Utrecht zien en als er een komt had het eigenlijk rood moeten zijn... wie is er dan gefrustreerd?
En dit was een provocatie uit het boekje. Die provocatie is gewoon geel, de reactie rood.
alles kan off-topic
Je kan ten Hag niet verwijten dat hij slecht wisseltVos schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:21:
Dat is wel heel gefrustreerd, Ajax speelt prima, alleen dit veld is een drama en de tegenstander zit ze ook niet mee. PSV speelt ook kut, maar wint vaak nog wel.Fleximex schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:21:
Typerend voor de wedstrijd die volley van Ziyech. Ja, het veld heeft er mee te maken, maar Ajax speelt toch gewoon dramatisch.
Wedden dat Utrecht volgende wedstrijd gewoon een prima veld heeft, ik bedenk mij pas net dat het echt gewoon een bewussie is. Eerst Feyenoord en dan Ajax, beiden technischer en hebben beiden nadeel bij zo'n veld.
Labyad heeft zijn Ajax shirt al aan haha.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat zeg jij bij iedere Ajax potLeon Zwiers schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:22:
Wat een kutwedstrijd was dit zeg. Beide ploegen echt heel erg slecht
Ajax speelt kut, PSV speelt kut en zo speelt Feyenoord waarschijnlijk ook heel kut. Gaat lekker dit seizoen met de top 3carpebios schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:22:
[...]
Dat is wel heel gefrustreerd, Ajax speelt prima, alleen dit veld is een drama en de tegenstander zit ze ook niet mee. PSV speelt ook kut, maar wint vaak nog wel.
Daar snap ik ook niets van, als je iets wilt forceren dan probeer je toch wat met wissels. Al zat er niet super veel soeps op de bank, maar had op z'n minst Siem de Jong wel verwacht..Vos schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:21:
Bank van Ajax: Lamprou, Wober, Eiting, Johnsen, Cassierra, S. De Jong, Zeefuik en Kristensen
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
inderdaad... Siem is toch een bewezen doelputnenmaker... en Cassierra nog niet echt in Ajax 1, maar in jong scoort hij aan de lopende band...Gynnad schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:23:
[...]
Daar snap ik ook niets van, als je iets wilt forceren dan probeer je toch wat met wissels. Al zat er niet super veel soeps op de bank, maar had op z'n minst Siem de Jong wel verwacht..
Bank van Ajax: Lamprou, Wober, Eiting, Johnsen, Cassierra, S. De Jong, Zeefuik en Kristensen
Na ja, in elk geval een punt. Beter dan niets.
Snel vergeten.
Snel vergeten.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Natuurlijk, anti voetbal vanmiddag. De KNVB moet dit soort grasmatten gewoon afkeuren. En als het woensdag ook al zo was had die wedstrijd ook afgekeurd moeten worden. Mede door dit soort randverschijnselen heeft PSV een erg warme wind in de rug. Het is net wat te vroeg om de schaal al uit te reiken.Terranova schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:22:
Wedden dat Utrecht volgende wedstrijd gewoon een prima veld heeft, ik bedenk mij pas net dat het echt gewoon een bewussie is. Eerst Feyenoord en dan Ajax, beiden technischer en hebben beiden nadeel bij zo'n veld.
En de reden dat ten Hag niet wisselt ken ik niet, ben erg benieuwd.
XXXVI
Feyenoord gaat veel plezier beleven aan Ayoub. Speelt al een paar seizoenen goed. En zelfs met dit veld, weet hij zich, als technische speler, te onderscheiden. Ook verdedigend erg goed zijn werk gedaan. Een betere Ramselaar wat mij betreft.
Was het veld tegen Feyenoord beter? Op de korte beelden net van RvP leek het veel groener.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 28-01-2018 14:27 ]
Vandaag had Utrecht meer nadeel van het veld dan Ajax. Utrecht speelde meer op snelle uitbraken en over langere afstand. Ajax speelde veel compacter met kort overtikken.Terranova schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:22:
alles kan off-topic
Sta jij toevallig ergens nog op het podium? Ik wil graag kaarten kopen, want je bent erg grappigAnkona schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:25:
[...]
Vandaag had Utrecht meer nadeel van het veld dan Ajax. Utrecht speelde meer op snelle uitbraken en over langere afstand. Ajax speelde veel compacter met kort overtikken.
Het gras is altijd groener aan de overkantVos schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:25:
Was het veld tegen Feyenoord beter? Op de korte beelden net leek het veel groener.
Jij pakt ook veel prijzen met slap lullen of niet?Ankona schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:25:
[...]
Vandaag had Utrecht meer nadeel van het veld dan Ajax. Utrecht speelde meer op snelle uitbraken en over langere afstand. Ajax speelde veel compacter met kort overtikken.
Probeer nou niet recht te praten wat krom isAnkona schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:25:
[...]
XXXVI
ajax leek wel niet te willen winnen ? zeer onsportieve wedstrijd die gezapig was als het veld zelf.
en nuuuu coming LIVE from the UTRECHT stadium ! the one and only DJ Cyber-Duif Playing his famous song Flying over the gras !
Tijdrekken, veel overtredingen, veel stomme dingetjes. 3 goede schoten van utrecht en wat kansjes voor ajax. bloedeloze 0-0
PSV maakt met het typische "kampioensgeluk" of ook te benoemen als "Kampioenskwaliteit" als je wil nu wel inmiddels een grote kans op het kanpioenschap.
en nuuuu coming LIVE from the UTRECHT stadium ! the one and only DJ Cyber-Duif Playing his famous song Flying over the gras !
Tijdrekken, veel overtredingen, veel stomme dingetjes. 3 goede schoten van utrecht en wat kansjes voor ajax. bloedeloze 0-0
PSV maakt met het typische "kampioensgeluk" of ook te benoemen als "Kampioenskwaliteit" als je wil nu wel inmiddels een grote kans op het kanpioenschap.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dat is alleen bij de buren toch?Fleximex schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:26:
[...]
Het gras is altijd groener aan de overkant
hahahahahahahahahaha... sorry, maar jij bent echt een idioot...Ankona schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:25:
[...]
Utrecht speelde dus met ballen door de lucht. Goh wat heb je dan een last van het veld zeg...Ankona schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:25:
[...]
Maar goed, al met al was alles drama
Ajax voorop, en de scheids en t veld hielpen ook niet bepaald mee.
Clubs kunnen beter op een veld als dit gaan trainen. Dan ben je altijd voorbereid. En als je dan op een biljartlaken speelt heb je alleen maar extra voordeel.
Het is zo makkelijk
Het is zo makkelijk
Ik zie deze post nu pas, maar je houdt er wel echt een heel aparte set aan regels bij als het om Ajax gaat zeg...Ankona schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:07:
Het geheugen aangaande de Arena grasmat is blijkbaar beperkt
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Al 2 seizoenen op rij niet verloren in Utrecht!
Dat trauma is ook weer van de baan
Wel een lekkere voorsprong nu voor PSV, die kunnen zich sowieso twee verliespartijen veroorloven.
Dat trauma is ook weer van de baan
Wel een lekkere voorsprong nu voor PSV, die kunnen zich sowieso twee verliespartijen veroorloven.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nou, het 1e elftal en voornamelijk de trainer zijn dit seizoen dan wel enorm kut, maar Feyenoord heeft tenminste een goed veld liggen. Zou bijna gaan wennen aan dat constructieterrein waar ze net op speelden.
Dat groen doet pijn aan de ogen
Dat groen doet pijn aan de ogen
Dat is ook niet altijd goed, maar niet zo slecht als deze week bij Utrechtgambieter schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:31:
Eerst je excuses maken en dan iemand een idioot noemen.... moet dat niet andersom?P.O. Box schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:27:
[...]
hahahahahahahahahaha... sorry, maar jij bent echt een idioot...
carpebios schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:32:
[...]
Eerst je excuses maken en dan iemand een idioot noemen.... moet dat niet andersom?
Zullen niet fit genoeg zijn lijkt mij.Leon Zwiers schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:34:
Nog steeds geen Botteghin en v/d Heijden......
Nee hoor, dat is ook te dramatisch voor woorden. Hoop dan ook dat Ajax snel de Arena koopt en al die concerten in de Arena gedurende het seizoen verbied.gambieter schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:31:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!