Vervanging van veel van de oefeninterlands dacht ik. Toevallig zouden de komende oefeninterlands nog wel blijven, omdat dit tijdens de playoffs is van de kwalificatie.Curva schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:29:
[...]
Ik dacht dat dit geen vervanging van de oefeninterlands waren.
Als je echt een blessure hebt sprint je ook niet direct weer het veld in. Dan sta je sowieso al even langs de kant bij te komen.Martinusz schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:10:
[...]
Dus als jij echt een blessure hebt, wordt jouw team 5 minuten benadeeld?
Ik ben meer voor dader + slachtoffer gaan samen van het veld en komen samen weer terug in het veld
Of gewoon zuivere speeltijd hanteren en de klok stil zetten, sowieso raar dat dat eigenlijk nog niet is, maar die belachelijk extra tijd die maar half uitgevoerd wordt. Gewoon 2x 30 minuten zuivere speeltijd.
En als je eigenlijk niks hebt dan heb je ook geen verzorging nodig dus mag je gewoon blijven staan.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Samen van het veld werkt natuurlijk ook niet, dan is iedereen ineens geblesseerd als een Messi/Ronaldo/Neymar/etc een overtreding op ze maakt. Te eenvoudige manier om de sterspelers van de tegenpartij uit de wedstrijd te halenMartinusz schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:10:
[...]
Dus als jij echt een blessure hebt, wordt jouw team 5 minuten benadeeld?
Ik ben meer voor dader + slachtoffer gaan samen van het veld en komen samen weer terug in het veld
Of gewoon zuivere speeltijd hanteren en de klok stil zetten, sowieso raar dat dat eigenlijk nog niet is, maar die belachelijk extra tijd die maar half uitgevoerd wordt. Gewoon 2x 30 minuten zuivere speeltijd.
Mijn punt gaat erom dat het belachelijk is dat je de dupe wordt als team van een nare actie van de tegenstander. Je speelt dus met 10 man tijdelijk, omdat je tegenstander je een doodschop gaf. Sterker nog je tegenstander heeft er dus voordeel vanL1nt schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:51:
[...]
Als je echt een blessure hebt sprint je ook niet direct weer het veld in. Dan sta je sowieso al even langs de kant bij te komen.
En als je eigenlijk niks hebt dan heb je ook geen verzorging nodig dus mag je gewoon blijven staan.
Beste oplossing is zuivere speeltijd
Float like a butterfly, sting like a bee.
Maak er dan 3 minuten van. Punt is, pak voor de gein een stopwatch en hou eens wat dingen bij. Spelers die echt aangeslagen zijn staan sowieso al 2-3 minuten langs de kant extra verzorging te krijgen. In de huidige situatie word je dan, volgens jou redenering, ook gestraft worden.Martinusz schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:10:
[...]
Mijn punt gaat erom dat het belachelijk is dat je de dupe wordt als team van een nare actie van de tegenstander. Je speelt dus met 10 man tijdelijk, omdat je tegenstander je een doodschop gaf. Sterker nog je tegenstander heeft er dus voordeel van![]()
Beste oplossing is zuivere speeltijdtijd loopt weer als de speler door kan, of wanneer zijn gebroken been ineens weer genezen is
Als jij weet dat je 5 minuten aan de kant moet staan weet je ook dat je je ploeg er mee benadeelt dus opeens is toneel spelen nadeliger. Dat "oh kijk, mijn been zit er toch nog gewoon aan" gedrag zodra ze buiten de lijnen staan, gebeurd dan al voordat de verzorger moet komen.
Als je met zuivere speeltijd gaat werken heeft de speler, bij achterstand, ook opeens 5 minuten nodig zodat de coach een uitgebreide teambespreking kan doen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat klopt, je wordt gestraft als je serieus een blessure hebt door de tegenstander, dat is dus de omgedraaide wereld.L1nt schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:32:
[...]
Maak er dan 3 minuten van. Punt is, pak voor de gein een stopwatch en hou eens wat dingen bij. Spelers die echt aangeslagen zijn staan sowieso al 2-3 minuten langs de kant extra verzorging te krijgen. In de huidige situatie word je dan, volgens jou redenering, ook gestraft worden.
Je vangt er alleen nep blessures mee af, maar nog steeds benadeel je de echt geblesseerde spelers door een tegenstander. Lekker makkelijk, je gaat express op iemands tenen staan, die speler moet 5 minuten naar de kant en jouw team heeft lekker voordeel ervan.Als jij weet dat je 5 minuten aan de kant moet staan weet je ook dat je je ploeg er mee benadeelt dus opeens is toneel spelen nadeliger. Dat "oh kijk, mijn been zit er toch nog gewoon aan" gedrag zodra ze buiten de lijnen staan, gebeurd dan al voordat de verzorger moet komen.
Een teambespreking lijkt mij wat overdreven en voorkom je toch niet, dat gebeurd nu ook vaak met een aanvoerder snel langs de kant bijvoorbeeld. Als dat het enige "voordeel" is dat je met een nep blessure kan halen, zou ik dat het minst erge vinden. Ik vind het namelijk veel kwalijker dat je echt geblesseerd gestraft wordt en de "dader" hiervan juist voordeel van heeft.Als je met zuivere speeltijd gaat werken heeft de speler, bij achterstand, ook opeens 5 minuten nodig zodat de coach een uitgebreide teambespreking kan doen.
"Ja sorry, je tegenstander breekt haast je tenen, maar voor straf mag je lekker 5 minuten naar de kant"

En jij krijgt een rode kaart...... met een video ref kom je er niet mee weg.Martinusz schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:22:
Je vangt er alleen nep blessures mee af, maar nog steeds benadeel je de echt geblesseerde spelers door een tegenstander. Lekker makkelijk, je gaat express op iemands tenen staan, die speler moet 5 minuten naar de kant en jouw team heeft lekker voordeel ervan.
alles kan off-topic
Je raakt natuurlijk niet alleen geblesseerd van rode kaart actiesAnkona schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:56:
[...]
En jij krijgt een rode kaart...... met een video ref kom je er niet mee weg.
Feit blijft dat wanneer jij geblesseerd raakt door een tegenstander, de tegenstander er voordeel van heeft dat jij het veld tijdelijk moet verlaten.
Klopt maar in jouw voorbeeld zocht je naar een opzettelijke actie om een tegenstander te blesseren. Natuurlijk kan het altijd domme pech zijn in een ongelukkige maar sportieve situatie. Dan is het jammer dan, hoort erbij.Martinusz schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:07:
[...]
Je raakt natuurlijk niet alleen geblesseerd van rode kaart acties
Feit blijft dat wanneer jij geblesseerd raakt door een tegenstander, de tegenstander er voordeel van heeft dat jij het veld tijdelijk moet verlaten.
alles kan off-topic
Gio zou op het verlanglijstje staan van Glasgow Rangers ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Mooi, van mij mogen ze m hebben. Haal ten Hag maar ervoor in de plaatsOPSLAGHOND schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:11:
Frank de Boer ook al.OPSLAGHOND schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:11:
Beiden zouden prima passen binnen het wanbeleid bij Rangers
Ze zullen eerder voor Dick Advocaat gaan denk ik .
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik ben helemaal klaar met Keizer, net als alle andere Ajacieden. Hoop oprecht dat Ajax hem ontslaat en Van ‘t Schip aanneemt als trainer. Hij is een aanhanger van de filosofie van Cruijjf en heeft het aardig netjes gedaan in Australie als trainer. Hij speelt ook aanvallend en risicovoetbal, precies dat bij Ajax past.
Ik vind niet met KJH en wel met Younes spelen toch een groot risicohotymoty schreef op donderdag 9 november 2017 @ 00:52:
en risicovoetbal
Strootman ook weer bij oranje.
Mag hopen dat dat tijdelijk is. Ik vind hem zowel in oranje als bij roma onder de maat.
Topwedstrijd vanavond! :-P
Btw... Vind dat Ten Hag hier de spijker op zijn kop slaat
Edit: sporting zou interesse hebben in Dijks? Echt he gelijk toeslaan! Doe Veltman er als bonus bij.
Mag hopen dat dat tijdelijk is. Ik vind hem zowel in oranje als bij roma onder de maat.
Edit: sporting zou interesse hebben in Dijks? Echt he gelijk toeslaan! Doe Veltman er als bonus bij.
[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 09-11-2017 09:12 ]
Het Schotse volkslied gaat het hoogtepunt van de avond worden. Die doen dat altijd episch!
Daarna zet ik m uit. Ga niet naar een kansloos oefenpotje kijken met een bondscoach die zo goed als weg is
Daarna zet ik m uit. Ga niet naar een kansloos oefenpotje kijken met een bondscoach die zo goed als weg is
Over dat zo goed als zit hij weer lekker onduidelijk te doen: https://nos.nl/artikel/22...-toekomst-bij-oranje.htmlLeon Zwiers schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:10:
Het Schotse volkslied gaat het hoogtepunt van de avond worden. Die doen dat altijd episch!
Pfff, dat ze advocaat maar gauw bij het oud vuil zetten. Er wordt nu - ook door hemzelf - gesteld alsof hij het zo goed gedaan zou hebben. Hij heeft inderdaad van de 5 potjes er 4 gewonnen, maar, kom op, dat waren vrij makkelijke tegenstanders, behalve Frankrijk, en die is dan ook geflatteerd met 4-0 verloren. (had meer kunnen zijn, war het het niet dat de Fransen 4 wel zat vonden). In alle 5 potjes - ook die gewonnen zijn - is het doelsaldo nauwelijks verbeterd, en dat was nu net keihard nodig).
Toegegeven: Advocaat heeft uiteraard de blunders van De Ligt tegen Bulgarije of het onterecht afgekeurde doelpunt in Zweden niet ongedaan kunnen maken.
(ik vind nog altijd dat het play-off ticket onterecht naar Zweden is gegaan, wat een armetierig, mazzelend ploegje is dat zeg. Winnen tegen Frankrijk omdat Frankrijk een absolute off-day had, 8-0 tegen Luxemburg omdat de Luxemburgers met andere dingen bezig waren, 1-1 tegen Nederland omdat de UEFA het blijkbaar noodzakelijk vond om Nederland meteen een slecht gevoel te bezorgen)
Toegegeven: Advocaat heeft uiteraard de blunders van De Ligt tegen Bulgarije of het onterecht afgekeurde doelpunt in Zweden niet ongedaan kunnen maken.
(ik vind nog altijd dat het play-off ticket onterecht naar Zweden is gegaan, wat een armetierig, mazzelend ploegje is dat zeg. Winnen tegen Frankrijk omdat Frankrijk een absolute off-day had, 8-0 tegen Luxemburg omdat de Luxemburgers met andere dingen bezig waren, 1-1 tegen Nederland omdat de UEFA het blijkbaar noodzakelijk vond om Nederland meteen een slecht gevoel te bezorgen)
[ Voor 35% gewijzigd door Witte op 09-11-2017 09:35 ]
Houdoe
Ik heb gelezen dat Fc Groningen gezien het trieste niveau Veltman graag wil toevoegen aan de selectieHarribo schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:08:
Strootman ook weer bij oranje.
Omdat?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die is gestoord, die wil je er echt niet bij hebben
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7vkYiCdn834]Leon Zwiers schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:10:
Altijd mooi een goed gezongen volkslied, Wales kan er ook wat van:
Dat Welsh lied is ook aardig episch. Jammer dat die zo'n enorm belachelijke taal hebben
Dat Schotse versta je tenminste nog
Leon, je lijkt me een beste kerel, maar waarom moet je op werkelijk álles toch een vorm van negatief commentaar hebben? Valt je dit zelf wel op eigenlijk?Leon Zwiers schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:22:
Dat Welsh lied is ook aardig episch. Jammer dat die zo'n enorm belachelijke taal hebben![]()
On-topic: Vanavond Schotland - Nederland wellicht even kijken, en morgenavond live aanwezig in Wembley voor Engeland - Duitsland
[ Voor 9% gewijzigd door Family Guy op 09-11-2017 12:57 ]
Steam ID = Ackerfiets
Da's toch duidelijk? Hij zegt het Schotse volkslied te verstaan. Als je Schotten verstaat moet je wel ketslam zijn.Family Guy schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:56:
Leon, je lijkt me een beste kerel, maar waarom moet je op werkelijk álles toch een vorm van negatief commentaar hebben? Valt je dit zelf wel op eigenlijk?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Goud dit en dat op CL niveau
Ik ben persoonlijk toch echt fan van Gigi Buffon en het Italiaanse volkslied. Man man man, wat een overgave en wat een passie. Dat heb ik sowieso met het Italiaans (houthakker, cattenaccio) voetbal
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Zo 'kijk' ik ook vaak rugby wedstrijden ja, ff de volksliederen meepakken en dan richting het eind van de wedstrijd polshoogte nemenLeon Zwiers schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:10:
Daarna zet ik m uit. Ga niet naar een kansloos oefenpotje kijken

Slappe hap deze keer bij Schotland, gelukkig geen a-capella versie wat de trend was geworden na het eerste refrein ofzo. Valt in het niet bij de rugby uitvoeringen ...
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 09-11-2017 20:44 ]
Mooi meegelopen van #6
. Ziet Depay afspelen en doorsprinten, zet de achtervolging in maar stopt aan de rand van de 16 (misschien nog voor de buitenspelval van de anderen niet dus). Depay vogelvrij voor de goal om een voorzet van Babel in te tikken: 0-1 Nederland.
[ Voor 83% gewijzigd door apis29 op 09-11-2017 21:39 ]
Schitterend om te zien hoe blij die Fosuh-Mensah was bij het doelpunt. Hopelijk blijft hij dat enthousiasme houden als hij weer voor het NL elftal mag spelen.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Noord Ierland wordt bestolen door de scheidsrechter met een onterechte penalty tegen Zwitserland.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik ben nu versneld door SCO - NED aan het browsen, maar die 0-1 is 2 x buitenspel?
Zowel bij de pass als de voorzet?
Zowel bij de pass als de voorzet?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ja, volgens mij wel. Had er twee herhalingen voor nodig, maar randje buitenspel.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nou ja, Schotland onwijs verslagen met een dubbel buitenspel doelpunt. We zijn weer helemaal terug.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij doet het ook wel een beetje expres, omdat ie weet dat er een camera op hem gericht staat.Outerspace schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:13:
Ik ben persoonlijk toch echt fan van Gigi Buffon en het Italiaanse volkslied. Man man man, wat een overgave en wat een passie. Dat heb ik sowieso met het Italiaans (houthakker, cattenaccio) voetbal
Samenvatting gezien en de interviews erna, maar die interviews erna en de excuses en arrogantie en het gemakzucht waarmee ze praten. Echt om kotsmisselijk van te worden. Het was zo verschrikkelijk slecht, maar dat zal je nooit iemand horen zeggen.Gonadan schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:48:
Nou ja, Schotland onwijs verslagen met een dubbel buitenspel doelpunt. We zijn weer helemaal terug.
[ Voor 36% gewijzigd door chim0 op 10-11-2017 05:25 ]
Haha ook St Juste is geblesseerd geraakt. Dat wordt een centrum Diks-Tapia 
Inmiddels was Feyenoord niet meer in staat om een tweede elftal op de been te brengen voor een wedstrijd tegen Jong NEC.
Inmiddels was Feyenoord niet meer in staat om een tweede elftal op de been te brengen voor een wedstrijd tegen Jong NEC.
[ Voor 44% gewijzigd door ph4ge op 10-11-2017 07:59 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gaat om lichte blessure, dus verwacht dat hij er tegen VVV gewoon bij is. Jong Feyenoord kon geen tweede elftal op de been brengen in verband met blessures en spelers die interlands spelen. Maar laat wel zien hoeveel Feyenoord geeft om hun 2e elftal.

Iedere geblesseerde heeft nog even rust, Dit weekend is er geen Eredivisie speelronde. Komt dit nu door oefenpotje van NL elftal gister en as dinsdag ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nee, St Juste kreeg een tikkie op de training. Gaf zelf aan dat hij wat last heeft van een stijve kuit, dus zal allemaal wel meevallen gelukkig.
Verwijderd
Lijkt me eerder dat er gewoon officiële EK playoffs zijn en genoeg spelers dus verplichtingen hebben.Hackus schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:03:
Iedere geblesseerde heeft nog even rust, Dit weekend is er geen Eredivisie speelronde. Komt dit nu door oefenpotje van NL elftal gister en as dinsdag ?
ApartJST94 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:54:
Gaat om lichte blessure, dus verwacht dat hij er tegen VVV gewoon bij is. Jong Feyenoord kon geen tweede elftal op de been brengen in verband met blessures en spelers die interlands spelen. Maar laat wel zien hoeveel Feyenoord geeft om hun 2e elftal.
Volg het niet meer sinds een paar weken, maar dat het verklaren ja.Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:34:
[...]
Lijkt me eerder dat er gewoon officiële EK playoffs zijn en genoeg spelers dus verplichtingen hebben.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nu weten we gelijk waarom Dickie deze wedstrijden wil blijven, hij kan het record pakken, is schijnbaar ook heel belangrijkDick Advocaat heeft met de zege op Schotland in Aberdeen het recordaantal overwinningen als bondscoach van Oranje van Bob Glendenning geëvenaard.
Overigens wel opmerkelijk dat we dus van 1923 tot 1940 een buitenlandse bondscoach hadden!
De Engelsman was keuzeheer van 1923 tot en met 1940
Ja, in vrijwel heel Europa liggen competities stil wegens interlandvoetbal.Hackus schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:03:
Houdoe
Ik zag het vanmorgen ja. Ff niet goed opgeletWitte schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:29:
[...]
Ja, in vrijwel heel Europa liggen competities stil wegens interlandvoetbal.
Zit te twijfelen tussen Zweden - Italië en Engeland - Duitsland. Zweden - Italië gaat ergens om, dus die komen met het beste elftal. Zou best eens een leuke pot kunnen worden. Engeland - Duitsland is vriendschappelijk dus ik weet niet waar die mee komen (hopelijk ook de beste spelers). Afhankelijk van de opstelling bij Engeland - Duitsland zal ik mijn keuze maken.
Toen stelde we ook geen reet voor net als nu. Wellicht tijd voor een buitenlandse coach.Martinusz schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:51:
[...]
Overigens wel opmerkelijk dat we dus van 1923 tot 1940 een buitenlandse bondscoach hadden!
[...]
Overmars: Ajax verhuurt geen spelers meer aan kunstgrasclubs - http://nos.nl/l/2202185
En goed begin, nu de rest nog.
Als nu nog een Chelsea en City etc hieraan meedoen.Exocet schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:36:
Overmars: Ajax verhuurt geen spelers meer aan kunstgrasclubs - http://nos.nl/l/2202185
Stevige pot tot nu toe. De teams zijn aan elkaar gewaagd.chim0 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:44:
Zit te twijfelen tussen Zweden - Italië...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zou toch wel leuk zijn als Moreno er nu ook nog een maakt bij Mexico
Zo, en van dit sterke Zweden heeft Nederland gewoon met 2-0 gewonnen een paar weken geleden...
En 2 - 0 verloren van Bulgarije.. :Fiber schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:44:
Zo, en van dit sterke Zweden heeft Nederland gewoon met 2-0 gewonnen een paar weken geleden...

Maar was idd een stevig potje met discutabele rode kaarten. De Rossi deelde ook een tikje uit aan Berg. Wel een leuk wedstrijd op zich, hoog tempo veel strijd. Daar hou ik wel van.
Jong Oranje - Jong Andorra 8 - 0 dus er is hoop
België was weer om te lachen gisteren. Dit WK wordt gieren.
Marokko naar het WK
. Hier in Amsterdam is zijn ze al begonnen met toeteren. Hoe is het in Rotterdam? haha
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
Wordt het toch nog een leuke zomer voor een deel van onze landgenoten. Eigenlijk hoop ik wel dat ze nog ver komen ook... 
https://nos.nl/artikel/22...20-jaar-weer-voor-wk.html
Denemarken - Ierland schiet nog niet erg op. Weet ook eigenlijk niet goed voor wie ik moet zijn. Gun het ze beiden wel eigenlijk.
Denemarken - Ierland schiet nog niet erg op. Weet ook eigenlijk niet goed voor wie ik moet zijn. Gun het ze beiden wel eigenlijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Fiber op 11-11-2017 21:38 ]
De Ierse fans zijn geweldig. Hoop echt dat die doorgaanFiber schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:36:
Wordt het toch nog een leuke zomer voor een deel van onze landgenoten. Eigenlijk hoop ik wel dat ze nog ver komen ook...
Wel meer dan toeteren... http://www.dumpert.nl/mediabase/7285453/e017e22fHamza schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 20:30:
Marokko naar het WK. Hier in Amsterdam is zijn ze al begonnen met toeteren. Hoe is het in Rotterdam? haha
In Brussel was het nog veel ergerMaZo schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:05:
[...]
Wel meer dan toeteren... http://www.dumpert.nl/mediabase/7285453/e017e22f

De Denen hebben onder andere Eriksen. Die zie je toch liever op een WK dan die Ierse ploeg.Leon Zwiers schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:39:
[...]
De Ierse fans zijn geweldig. Hoop echt dat die doorgaan
Mijn vrouw, onderweg naar haar nachtdienst, zat er middenin, in Den Haag... Vaillantlaan e.o.MaZo schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:05:
[...]
Wel meer dan toeteren... http://www.dumpert.nl/mediabase/7285453/e017e22f
En dat is bepaald niet de fijnste wijk, om muurvast te staan, terwijl de ME charges uitvoert, omdat er met stenen naar de politie wordt gegooid.
Lekkere manier van 'vieren'.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
De Ieren hebben de bus. Die geparkeerd staat voor de goal. (Maar wel veel passie en fantastische fans.)D-e-n schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:21:
[...]
De Denen hebben onder andere Eriksen. Die zie je toch liever op een WK dan die Ierse ploeg.
En Griekenland - Kroatië is echt het aanzien niet waard.

Tussendoor eens positief nieuws voor Nederland: de vriendschappelijke wedstrijd (vierlandentoernooi in Murcia) eindigde Nederland 4 - België 1 (U18).
Ik ga ook kijken naar Italie-Zweden. Kijken of de arbitrage dit keer wel de ogen open heeft. Hopen op Italie.
Epische volkslied zo. Met die sfeer staat Italië zowat al 1-0 voor
SI!!!
Epische volkslied zo. Met die sfeer staat Italië zowat al 1-0 voor
[ Voor 27% gewijzigd door LZ86 op 13-11-2017 20:46 ]
Italië heeft er zin in in ieder geval. Al nodigt dat volkslied natuurlijk ook wel uit om uit volle borst mee te zingen.
Ik gun het de Zweden eigenlijk ook wel, die stoere Vikingen in het hol van de leeuw. Een kraker wordt het sowieso.
Jetzt geht loss!
Jetzt geht loss!
Was dit een penalty? Die Zweed raakt de bal niet.
Nee joh, was niks! Italiaanse buitelaars...Leon Zwiers schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:56:
Dit was toch gewoon een pingel voor Italië?
Die Spaanse scheids is best goed volgens mij.
Was ook niks. Willen jullie 10 strafschoppen per wedstrijd of zo?Leon Zwiers schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:01:
En nu een pingel voor Zweden gemist. Gaat lekker

Ai, Johansson...
[ Voor 4% gewijzigd door Fiber op 13-11-2017 21:07 ]
Ze kwamen er beide mee weg, maar beide hadden met een beetje pech of geluk pingels kunnen zijn.
Vervelende blessure nu
Vervelende blessure nu
Ziet er slecht uit. Hopen dat het meevalt.Sickboy22 schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:05:
Ouch.....die knie...
Zeker, maar dit gaat dan ook echt ergens om.
(En dan te bedenken dat Nederland hier had moeten spelen in plaats van Zweden...
)
(En dan te bedenken dat Nederland hier had moeten spelen in plaats van Zweden...
Dat was er dicht bij.
Dicht bij hands...YellowOnline schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:17:
Dat was er dicht bij.
Jawel, Spanje en Italië zijn vriendjes.Leon Zwiers schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:22:
2e handsbal van Italie in hun eigen 16. Blijft niet goed gaan voor ze natuurlijk
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat is er toch met Italië aan de hand? Zo'n slechte passes.
Die laatste pass was prima. De aanname wat minder...
Maar Zweden houdt tot nu toe knap stand.
Ja, maar ze krijgen al evenmin een schoonheidsprijs. Hun verdediging is vooral "weg is weg".Fiber schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:25:
Die laatste pass was prima. De aanname wat minder...
FTFYLeon Zwiers schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:26:
Italië grossiert in laffe tikkies terug. Zo maak je het die Zweden niet moeilijk
[ Voor 26% gewijzigd door YellowOnline op 13-11-2017 21:27 ]
Wat een redding!
Tjonge, dat had er in gemoeten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!