Zweden wankelt. Maar al bijna rust.
Ja, de druk komt van Italië, maar die houden dat fysiek niet vol.Vlassie1980 schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:29:
Zweden in de tang nu...
Zweden is het nieuw '80 Duitsland. Effectief, maar liever niet als het gaat om met plezier voetbal kijken.

Moet toch eerlijk zeggen dat je die tweede handsbal wel kon geven. Ik twijfelde al maar er kwam geen nieuwe herhaling, ik zie een beweging van de arm. Niet genoeg voor een zekerheidje, maar je kunt hem nu wel geven.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik snap je vergelijkjing, maar dat Dld reeg finale een mekaar met weer een finale of zelfs een titel. Komop, je gaat me niet zeggen dat deze ploeg kans maakt op een finaleplaats.PWM schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:34:
Zweden is het nieuw '80 Duitsland. Effectief, maar liever niet als het gaat om met plezier voetbal kijken.
Oja, ooit Griekenland...

Dat was EK héSjah schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:50:
[...]
Ik snap je vergelijkjing, maar dat Dld reeg finale een mekaar met weer een finale of zelfs een titel. Komop, je gaat me niet zeggen dat deze ploeg kans maakt op een finaleplaats.
Oja, ooit Griekenland...![]()
[ Voor 46% gewijzigd door YellowOnline op 13-11-2017 21:53 ]
Knietje in de buik... Niet fijn!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Je zou er haast in gaan geloven dat de Zweden het gaan redden. En dan te bedenken dat Robben Zweden in zn eentje zoek speelde:'(
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als Italië dit tegen alle verwachtingen in volhoudt dan moet het er toch eens van komen. Geen idee hoe sterk Zweden is op de counter natuurlijk.KDL schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:58:
1-0 en verlengingen zou leuk zijn
Een lullig Zweeds countertje die er per ongeluk in vliegt zou ook wel leuk zijn...
(En hij wil er niet in voor de Italianen...)
(En hij wil er niet in voor de Italianen...)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Mijn livestream is onderbroken
Nog een half uurtje volhouden...
Mijn Ziggo Go stream is prima
Mijn Ziggo Go stream is prima
Gun het Italië maar het is verdomde lastig. Onmogelijk lijkt het.
don't mistake lack of talent for genius.
Alles is nog mogelijk. Spannend!
Laatste wissel nu al opgebruiken vind ik een vreemde beslissing.
Laatste wissel nu al opgebruiken vind ik een vreemde beslissing.
[ Voor 51% gewijzigd door YellowOnline op 13-11-2017 22:19 ]
Spannend zeker. En hard. Niet heel goed geloof ik...
Nog 20 minuutjes...
Nog 20 minuutjes...
Ergens ben ik wel voor de Zweden omdat ik het een mooie stunt zou vinden. Maar als ik dan bedenk van welk team ik liever wedstrijden kijk op het eindtoernooi dan ben ik weer voor Italië.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik gun vooral Buffon nog een laatste kans om te schitteren op het WK.
* YellowOnline is een man van keepers
Goeie Belgische traditie
En ik was zelf keeper 25 jaar geleden.
* YellowOnline is een man van keepers
Goeie Belgische traditie
En ik was zelf keeper 25 jaar geleden.
[ Voor 55% gewijzigd door YellowOnline op 13-11-2017 22:22 ]
Ik vind dit Italië ook niet echt heel goed hoor. Als je niet thuis van Zweden kan winnen heb je weinig te zoeken op een WK...
Als je niet van Nederland kan winnen heb je ook weinig te zoeken op een WKFiber schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:24:
Ik vind dit Italië ook niet echt heel goed hoor. Als je niet thuis van Zweden kan winnen heb je weinig te zoeken op een WK...
Als je je plaatst heb je er wat te zoeken. Hoeveel ploegen zijn er in staat een handbaldefensie stuk te spelen?
Dat was nog eens een counter van Zweden. Italië heeft niet veel meer te verliezen nu, dus de hele verdediging schuift naar boven.
QFT! Die man is een legende.YellowOnline schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:20:
Ik gun vooral Buffon nog een laatste kans om te schitteren op het WK.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Een WK zonder Nederland en Italië, dat zou wel kras zijn.
Nog tien minuutjes billenknijppen...
Zeker, want ik had een finale Arg - Ita voorspeld....ja nog niet voor geld he, maar toch, dat gevoel had ik.YellowOnline schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:29:
Een WK zonder Nederland en Italië, dat zou wel kras zijn.
Maar ok, de bal rolt nog....
Wat hebben die Zweden me dan toch een partij geluk gehad zeg. In de kwalificatie al goed wegkomen tegen oa NL. En nu tegen Italië veel slechter zijn, maar wel op de drempel van het WK.
Geluk of goed gedaan?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je kan ook zeggen dat ze het op mentaliteit hebben afgedwongen...
(Maar ik geloof het pas als de Italianen in de kleedkamer zitten...)
Wat een sensatie zou het zijn.
Nog vijf erg lange minuten...
(Maar ik geloof het pas als de Italianen in de kleedkamer zitten...)
Wat een sensatie zou het zijn.
Nog vijf erg lange minuten...
't Wil echt niet voor Italië
Ik ga het geschreeuw van Buffon missen.
Wat zou Nederland hier gedaan hebben...?
We zullen het nooit weten...

We zullen het nooit weten...

Die goal tegen de Fransen had ook niks met afdwingen te makenLeon Zwiers schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:35:
Was die onterecht afgekeurde goal van NL die de winst kostte niet tegen Zweden? If so, geluk
Mamma Mia!
Gelukkig wel consequent.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan had hij een pingel moeten gevenLeon Zwiers schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:37:
5 extra? De Fifa wil ook dat Italie doorgaat
Weer geen hands!
Voor het eerst sinds heel lang geen Italië op een WK
Gaat ie geel geven, ja dat maakt het vast sneller.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
1958...Tomski1986 schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:40:
Voor het eerst sinds heel lang geen Italië op een WK
Zelfs ver voor mijn tijd...
Ik kan een kleine glimlach toch niet onderdrukken. Zo vaak zijn we als Nederland of Nederlands team tegen Italianen er af gegaan (EK 2000, CL PSV en Ajax tegen AC Milan schieten zo te binnen). En nu spelen ze zich compleet stuk op een muur die niet echt mee geeft. Lijken ze voetballend beter, maar komt t er gewoon niet uit.
Ajax won de CL tegen Milan in Wenen...JanW schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:41:
Ik kan een kleine glimlach toch niet onderdrukken. Zo vaak zijn we als Nederland of Nederlands team tegen Italianen er af gegaan (EK 2000, CL PSV en Ajax tegen AC Milan schieten zo te binnen). En nu spelen ze zich compleet stuk op een muur die niet echt mee geeft. Lijken ze voetballend beter, maar komt t er gewoon niet uit.
1958.
Was toch wel meesterlijk geweest als Buffon hem er in gekopt had.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Trolololol. Wat ontzettend onverdiend.... Maar wel verdiend want ze hebben het geflikt.
Vaarwel Buffon, grootheid!
Vaarwel Buffon, grootheid!
[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 13-11-2017 22:43 ]
Nog 1 kans!
Italië kan het spel niet maken. Maar dat Zweden is ook een schijtploeg die ik het niet gun.
Zweden naar het WK!
Prachtig land en prachtig team ontbreekt dankzij een stel houthakkers met een ongelooflijke hoeveelheid engeltjes op de lat. De Italiaanse school staat misschien haaks op de Nederlandse school, maar dit is enorm jammer en er is niets op basis waarvan we het de Zweden meer kunnen gunnen.JanW schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:41:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik moet dan altijd aan de goal van Bolat van Standard tegen AZ denken:Gonadan schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:42:
Was toch wel meesterlijk geweest als Buffon hem er in gekopt had.
Had t dan ook over 2002/2003 zo uit m'n hoofd, niet 1995.
Waarom zijn er bij zo een belangrijke wedstrijden geen camera scheids?
Dan was er bij de vorige wedstrijd minimaal 1 Zweed met rood vanaf gegaan.
Sneu voor Buffon om zo afscheid te nemen...
Het is wat voetbal zo leuk maakt maar op dit soort momenten dus ook zo frustrerend; één of twee momenten zijn bepalend.
In bijna elke sport gaat de betere door, maar niet in voetbal.
In bijna elke sport gaat de betere door, maar niet in voetbal.
Ho, ik ben absoluut niet blij dat Zweden t heeft gehaald. Zat hier te duimen voor Italië. Helaas gaat Zweden door, kwalitatief om te janken. Maar hier kon ik toch wel om lachen.ph4ge schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:44:
[...]
Prachtig land en prachtig team ontbreekt dankzij een stel houthakkers met een ongelooflijke hoeveelheid engeltjes op de lat. De Italiaanse school staat misschien haaks op de Nederlandse school, maar dit is enorm jammer en er is niets op basis waarvan we het de Zweden meer kunnen gunnen.
Wat is die Kieft zuur. Niemand hoort op het WK thuis volgens hem. In die redenatie hebben we een WK met twaalf landen.
Hij heeft wel een beetje een punt. Er gaan zo veel landen naar het WK dat er diverse bij zitten waarvan je nu al min of meer weet dat het niet om aan te zien zal zijn.D-e-n schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:47:
Wat is die Kieft zuur. Niemand hoort op het WK thuis volgens hem. In die redenatie hebben we een WK met twaalf landen.
Vijf hooguit, Brazilië, Frankrijk, Spanje, Argentinië, Duitsland en Rusland dan als gastland.
Italië ga ik echt niet missen hoor. Mooi shirt en zo, maar verder zwaar over de top.JanW schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:47:
[...]
Ho, ik ben absoluut niet blij dat Zweden t heeft gehaald. Zat hier te duimen voor Italië. Helaas gaat Zweden door, kwalitatief om te janken. Maar hier kon ik toch wel om lachen.
Doe mij Duitsland of Engeland of Frankrijk maar...
Mwah die Italianen gaan dan ook niet vrijuit. Wat dat betreft zijn al die voetballers gelijk...Deadsy schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:45:
Waarom zijn er bij zo een belangrijke wedstrijden geen camera scheids?
Wel jammer, had liever Italie gezien. Nou ja, zijn 'we' niet de enige die afwezig zijn
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Maar dat is een WK. Je hebt niet alleen maar favorieten.Deadsy schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:48:
[...]
Hij heeft wel een beetje een punt. Er gaan zo veel landen naar het WK dat er diverse bij zitten waarvan je nu al min of meer weet dat het niet om aan te zien zal zijn.
Klopt, maar toch gaan er teveel landen naar toe.D-e-n schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:50:
[...]
Maar dat is een WK. Je hebt niet alleen maar favorieten.
Landen waarvan je vooraf al weet dat ze 0 punten pakken etc.
Die spelen ook tegen elkaar. Een land als Zweden pakt echt wel punten, mits ze niet in de groep des doods zitten of zoiets.Deadsy schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:52:
[...]
Klopt, maar toch gaan er teveel landen naar toe.
Landen waarvan je vooraf al weet dat ze 0 punten pakken etc.
Het is ook van alle jaren. Het WK is niet alleen het domein van de top acht.
Ik zie Zweden de poule fase wel overleven hoor. Daarna weet ik niet...
Gaan we nou echt Zlatan weer terugzien komende zomer...?

Nee, vertel? Zal vast niet zo' n onzin zijn als die hockeyer soms uitkraamt...Mosin schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:57:
Iemand na tafelen met kees aan het kijken? Wat een onzin, maar goed dat hun niet bij de KNVB werken
Als je zo redeneert,had jouw avatar, nml Cruyff nooit zijn wk in 74 meegemaakt, NL had dan niet toegelaten.JanW schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:48:
Vijf hooguit, Brazilië, Frankrijk, Spanje, Argentinië, Duitsland en Rusland dan als gastland.
Nee, get over it, een wk van landje of 16 is voorbij, en 32 landen is zo gek nog niet, 46 waar we heen gaan in 2026 is dat wel.
Kunnen we geen alternatief mini WK organiseren met landen als Nederland, Italië, Chili, etc...?

Wikipedia: Mundialito Mini-Wk...
Er is toch ook altijs een wedstrijd tussen de twee landen met de laagste FIFA-ranking? Dat kan je ook wel uitbouwen tot een toernooi. Oranje in de eerste ronde tegen Bhutan, en dan in de finale verliezen van Samoa.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Nou dat ze absoluut geen voorbeeld hoeven te nemen aan een Duitsland en dat we het gewoon op onze manier moeten blijven doen. Niet openstaan voor nieuwe zaken.D-e-n schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:00:
[...]
Nee, vertel? Zal vast niet zo' n onzin zijn als die hockeyer soms uitkraamt...
Er was ook nog een test gedaan met die inspeel bal in plaats van omgooi. Ze praatten erover alsof ze voor elk zwak punt een aanpassing willen..
Ik wist echt niet wat ik hoorde, maar logica zat er niet in. Domheid wel. Het is helemaal geen schande om naar andere landen te kijken. Die regio centra's wat ze in Duitsland gebruiken lijkt me juist een top iets voor hier
Iedereen kan lullen wat ie wil, uiteindelijk komt het neer op kwaliteit. Jij staat op het veld, jouw koppie en voetjes moeten het doen op dat moment. Daarom kijk en luister ik dan ook alleen naar mensen die dezelfde mening delen. Hoef je je ook niet op te winden.
Oprechte vraag, waarom is meer niet beter? De elite komt vanzelf bovendrijven en voor de rest van de wereld is meedoen belangrijker dan winnen.Sjah schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:07:
[...]
Als je zo redeneert,had jouw avatar, nml Cruyff nooit zijn wk in 74 meegemaakt, NL had dan niet toegelaten.![]()
Nee, get over it, een wk van landje of 16 is voorbij, en 32 landen is zo gek nog niet, 46 waar we heen gaan in 2026 is dat wel.
Daarnaast blijft de bal rond en kan iedereen wat winnen op zo'n toernooi. Zelfs als je maar 2 deelnemers hebt heb je een land wat alles verliest en in de eerste ronde is uitgeschakeld, dat lijkt mij geen argument om weinig landen toe te laten.
Wat vinden jullie van het idee om een team toe te voegen dat bestaat uit de sterren van de landen die er niet bij zijn? Team Europa bijvoorbeeld.
[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 14-11-2017 08:10 ]
Gelijkspel, Samoa w.n.p. - Cilissen in het doel?Shabbaman schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 06:34:
Er is toch ook altijs een wedstrijd tussen de twee landen met de laagste FIFA-ranking? Dat kan je ook wel uitbouwen tot een toernooi. Oranje in de eerste ronde tegen Bhutan, en dan in de finale verliezen van Samoa.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Wie zaten er wel niet in dat programma dan? Bij Studio Voetbal stonden de meeste gasten wel open voor een blik in de keuken van andere landen.Mosin schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 07:05:
[...]
Nou dat ze absoluut geen voorbeeld hoeven te nemen aan een Duitsland en dat we het gewoon op onze manier moeten blijven doen. Niet openstaan voor nieuwe zaken.
Het misverstand is ook dat het wanneer we het over de Duitsers hebben het altijd weer over mentaliteit gaat. Terwijl ze juist op het gebied van training stappen hebben gemaakt.
Ik hoop echt dat Gudde niet luistert naar types als Advocaat, Hiddink of journalisten als van Gelder. Die leven echt nog in de vorige eeuw.
Kees, Perez en 2 bekenden die volgens mij vaker in het programma zitten, maar waarvan ik de namen niet ken. Eentje is zo'n kale en de ander heeft nog een beetje haar met een bril op. Als ik me niet vergis is hij PSV watcher.
Ik werd gewoon kwaad toen ik zat te kijken. Zo ongelofelijke lulkoek werd daar uitgesproken he.
Er zat nog een gast bij, die ik niet kende en hij gaf aan dat ze bij zo'n inspeel pass zelf met die bal gaan lopen en niet aan het team denken. Die werd de grond in geboord door die 2 naast hem, terwijl ik het eigenlijk best een terecht puntje van kritiek vind. Je moet nog maar zien of dat niet gebeurd. In veel gevallen zullen een Messi, Neymar, Ronaldo, Rashford, Sane etc. daar op die manier heel erg van kunnen profiteren. Ze zijn snel en misschien dat het de hele tijd blijft gebeuren.
Ja Duitsers hebben een degelijke mentaliteit, maar ook veel meer kwaliteit. Aan allebei kun je wat doen, maar dan moet je er vroeg bij zijn. Ik klink bijna nationalistisch, maar op dat veld moeten gewoon 11 trotste Nederlanders staan die daar ook voor gaan. Dat we dan geen 4-3-3 spelen kan mij aan me reet roesten. Winnen is winnen en dat moeten we ons ook beseffen
Ik denk juist dat Gudde foute keuzes gaat maken door naar de foute mensen te luisteren. Op het moment dat dickzak advocaat het eens is met hiddink over het puntje: "Nederland heeft genoeg goede coaches", dan begin ik al te lachen en zeg ik: "Nederlanders en koppigheid". Die 2 gasten moeten beiden hun klep houden want hebben ze ooit iets met onze elftallen bereikt? NOPE!
Grootspraak van 2 gasten die zich heel wat voelen en dan ga je met gemak op je bek..
Ik werd gewoon kwaad toen ik zat te kijken. Zo ongelofelijke lulkoek werd daar uitgesproken he.
Er zat nog een gast bij, die ik niet kende en hij gaf aan dat ze bij zo'n inspeel pass zelf met die bal gaan lopen en niet aan het team denken. Die werd de grond in geboord door die 2 naast hem, terwijl ik het eigenlijk best een terecht puntje van kritiek vind. Je moet nog maar zien of dat niet gebeurd. In veel gevallen zullen een Messi, Neymar, Ronaldo, Rashford, Sane etc. daar op die manier heel erg van kunnen profiteren. Ze zijn snel en misschien dat het de hele tijd blijft gebeuren.
Ja Duitsers hebben een degelijke mentaliteit, maar ook veel meer kwaliteit. Aan allebei kun je wat doen, maar dan moet je er vroeg bij zijn. Ik klink bijna nationalistisch, maar op dat veld moeten gewoon 11 trotste Nederlanders staan die daar ook voor gaan. Dat we dan geen 4-3-3 spelen kan mij aan me reet roesten. Winnen is winnen en dat moeten we ons ook beseffen
Ik denk juist dat Gudde foute keuzes gaat maken door naar de foute mensen te luisteren. Op het moment dat dickzak advocaat het eens is met hiddink over het puntje: "Nederland heeft genoeg goede coaches", dan begin ik al te lachen en zeg ik: "Nederlanders en koppigheid". Die 2 gasten moeten beiden hun klep houden want hebben ze ooit iets met onze elftallen bereikt? NOPE!
Grootspraak van 2 gasten die zich heel wat voelen en dan ga je met gemak op je bek..
[ Voor 38% gewijzigd door Mosin op 14-11-2017 09:03 ]
Wij Nederlanders missen vanuit ons DNA een soort topsport/prestatie mentaliteit. Dat merk je op het werk, op de universiteiten en ook op de sportvelden.
Een stukje arrogantie en trots gecombineerd met de ambitie om dat echt waar te maken missen we gewoon in vergelijking met veel andere culturen. Alles voor het resultaat, al dan niet met een beetje vals en vuil spelen, dat heb je nodig. Nederlanders kennen dat niet en kijken dan als verliezers verongelijkt naar alles en iedereen en voelen zich bestolen. Een Nederlandse coach gaat dat niet snel veranderen.
Nederland heeft gewoon een geslepen Italiaanse rat of arrogante ambitieuze Yankee als coach nodig.
Niet om te leren voetballen, maar om te leren winnen.
Een stukje arrogantie en trots gecombineerd met de ambitie om dat echt waar te maken missen we gewoon in vergelijking met veel andere culturen. Alles voor het resultaat, al dan niet met een beetje vals en vuil spelen, dat heb je nodig. Nederlanders kennen dat niet en kijken dan als verliezers verongelijkt naar alles en iedereen en voelen zich bestolen. Een Nederlandse coach gaat dat niet snel veranderen.
Nederland heeft gewoon een geslepen Italiaanse rat of arrogante ambitieuze Yankee als coach nodig.
[ Voor 4% gewijzigd door Ankona op 14-11-2017 09:19 ]
alles kan off-topic
Ik nu nog steeds geen enkel idee wat ze bij dat programma zeiden

Wat een onzin om een mislukte kwalificatie maar direct te projecteren op alle NederlandersAnkona schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:17:
Wij Nederlanders missen vanuit ons DNA een soort topsport/prestatie mentaliteit. Dat merk je op het werk, op de universiteiten en ook op de sportvelden.
Praat lekker voor jezelf.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Is dat zo ja? Waarom presteren we dan als klein landje op Olympische spelen, WK's etc. in allerlei sporten?Ankona schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:17:
Dit spreekt natuurlijk je eerdere stelling behoorlijk tegen, als het in ons DNA zou zitten, dan krijgt een buitenlandse coach er dat niet uit hoorEen stukje arrogantie en trots gecombineerd met de ambitie om dat echt waar te maken missen we gewoon in vergelijking met veel andere culturen. Alles voor het resultaat, al dan niet met een beetje vals en vuil spelen, dat heb je nodig. Nederlanders kennen dat niet en kijken dan als verliezers verongelijkt naar alles en iedereen en voelen zich bestolen. Een Nederlandse coach gaat dat niet snel veranderen.
Wordt sowieso beetje moe van dat buitenlandse coach blabla, het gaat helemaal niet om het kenmerk buitenlands, maar we moeten een coach hebben die andere tactieken etc erop na houdt dan de afgelopen 20 jaar. Dat hoeft niet perse een buitenlandse coach te zijn uiteraard.
edit: en dan is het grootste ratten team (Italie) niet geplaatst voor het WK

[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 14-11-2017 09:37 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Tjonge die Zweden kan je geluk niet ontzeggen..
Wij hadden er ook bij kunnen zijn mits je niet van nb Bulgarije verloren had..
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar als ik lees dat een scheidsrechter Zweden 2 penalty's onthouden heeft, dan vind ik dat zeer triest.
Het lijkt wel alsof scheidsrechters soms bang zijn. Dat zou niet moeten.
Aan de andere kant zou Zweden ook een penalty tegen moeten hebben als ik de berichten moet geloven maar dat had dan meer weinig uit gemaakt.
Ik snap dat de scheidsrechter ook een mens is maar ben zeer allergisch voor thuis fluiters.
Leuk voor Zweden. Goed spelen ze niet maar ja zo zie je maar waar geluk en doorzettingsvermogen je kan krijgen
Oh ja Zweden heeft ook geen Veltman natuurlijk ;-)
Wij hadden er ook bij kunnen zijn mits je niet van nb Bulgarije verloren had..
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar als ik lees dat een scheidsrechter Zweden 2 penalty's onthouden heeft, dan vind ik dat zeer triest.
Het lijkt wel alsof scheidsrechters soms bang zijn. Dat zou niet moeten.
Aan de andere kant zou Zweden ook een penalty tegen moeten hebben als ik de berichten moet geloven maar dat had dan meer weinig uit gemaakt.
Ik snap dat de scheidsrechter ook een mens is maar ben zeer allergisch voor thuis fluiters.
Leuk voor Zweden. Goed spelen ze niet maar ja zo zie je maar waar geluk en doorzettingsvermogen je kan krijgen
Oh ja Zweden heeft ook geen Veltman natuurlijk ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 14-11-2017 09:56 ]
Ik reageerde ook op Denlateef schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:20:
[...]
Ik nu nog steeds geen enkel idee wat ze bij dat programma zeiden

Geen idee of jij herhalingen kunt kijken via je TV, maar dan kan ik aanraden het te kijken. Ik denk dat je het geen 5 minuten volhoudt
[ Voor 23% gewijzigd door Mosin op 14-11-2017 10:05 ]
32 (voor een WK) lijkt me een mooie compromis, alhoewel 16 a 24 idealer is voor een goed toernooi, maarja dan komt NL al helemaal niet meer...laat staan dat een redelijk Afrikaans team dan nog komt.ph4ge schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 07:55:
[...]
Oprechte vraag, waarom is meer niet beter? De elite komt vanzelf bovendrijven en voor de rest van de wereld is meedoen belangrijker dan winnen.
Daarnaast blijft de bal rond en kan iedereen wat winnen op zo'n toernooi. Zelfs als je maar 2 deelnemers hebt heb je een land wat alles verliest en in de eerste ronde is uitgeschakeld, dat lijkt mij geen argument om weinig landen toe te laten.
Wat vinden jullie van het idee om een team toe te voegen dat bestaat uit de sterren van de landen die er niet bij zijn? Team Europa bijvoorbeeld.
Weet niet wat anderen van de Ek vonden,met 24 teams, daar liep teveel slechts rond.
Met minder landen zullen verassingen als IJsland ook niet meer aanwezig zijn. De meeste mindere landen spelen wel erg verdedigend en de wedstrijden zijn saai.
PSN: Curvaa_
Aan de ene kant heeft v. Gaal gewoon bewezen, dat als je er realistisch mee omgaat dat er best iets te halen valt. Derde op het WK in 2014 is best een prestatie. Als het even mee zat, haalden we de finale tegen Duitsland zelfs
Verwijderd
1 wereldspeler kan wel een verschil maken. Kijk naar Wales en Portugal (al zijn die al wat minder afhankelijk van CR)Mosin schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:42:
Aan de ene kant heeft v. Gaal gewoon bewezen, dat als je er realistisch mee omgaat dat er best iets te halen valt. Derde op het WK in 2014 is best een prestatie. Als het even mee zat, haalden we de finale tegen Duitsland zelfs
Overigens hadden we maar een echte uitschieter tegen Spanje.
Tegen de andere teams hadden we gewoon meer kwaliteit op het veld staan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!