Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.617 views

Onderwerpen

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Op zich al raar dat hij het überhaupt moet zeggen. Het spreekt toch voor zich dat je wilt winnen?
Hij weet ook wel dat het niet realistisch is om kampioen te worden, maar als je een wedstrijd gaat spelen dan ga je toch voor het best mogelijke resultaat, ofwel winnen?
Volgens mij bedoelt hij gewoon dat hij wil spelen in te winnen en niet alleen maar voor de pot hangen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:00
Gonadan schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:55:
Op zich al raar dat hij het überhaupt moet zeggen. Het spreekt toch voor zich dat je wilt winnen?
Hij weet ook wel dat het niet realistisch is om kampioen te worden, maar als je een wedstrijd gaat spelen dan ga je toch voor het best mogelijke resultaat, ofwel winnen?
Volgens mij bedoelt hij gewoon dat hij wil spelen in te winnen en niet alleen maar voor de pot hangen.
Hij zit er om het geld en om in de spotlight te blijven in de hoop zo na het toernooi een baan te krijgen ergens.
Maar dat kun je niet zeggen tegen de pers.

Dus blijven er 3 opties over. Het avontuur, iets op te bouwen, om te winnen.
Die eerste 2 kan hij niet gebruiken want het is een toernooi, dus blijft de 3e over.

• Gonadan

Gonadan

Natuurlijk zit hij er voor het geld, het is zijn werk. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Pffff... wat een gezeur. De beste man is trainer van beroep en kan en zijn beroep uitoefenen en naar een groot eindtoernooi toe en krijgt er voor betaald. Waarom weigeren? Waarom niet doen?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:23

Fiber

Beaches are for storming.

Ik vind het toch al leuk dat de Aussies naar het WK gaan en met een Nederlandse coach is dat alleen maar leuker. Wordt wel lastig om een ronde verder te komen met Frankrijk, Denemarken en Peru in de groep.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:50
Matavz vindt Dumfries 'toneelspeler' en ontkent elleboog; KNVB verhoogt eis

De Gelderlander was aanwezig bij de zitting. Matavz liet weten dat hij Dumfries 'een toneelspeler' vindt. De topscorer van Vitesse deelde géén elleboogstoot uit volgens hemzelf. Het ging om een uitgestoken arm die door Dumfries werd weggeduwd. Dáárna zou de Heerenveen-verdediger pas naar de grond zijn gegaan.
Blijf dit echt ongelooflijk vinden, als je de beelden bekijkt Twitter Linkje

Marc van Hintum doet ook nog een duit in het zakje:
Namens Vitesse deed ook Marc van Hintum kort zijn zegje. Hij bestudeerde de beelden. 'Vitesse heeft grenzen. Maar dit is wel perceptie. Kijk de beelden goed en langzaam, dan is dit geen elleboogstoot', zei hij in Zeist. Vitesse wil daarom dat de schorsing 'wordt weggestreept'.
De aanklager heeft de strafeis nu verhoogd, hopelijk wordt dat gehonoreerd.
De aanklager betaald voetbal vindt dat beelden juist voor zich spreken: er is wel degelijk sprake van een opzettelijke elleboogstoot. De strafeis wás vier duels schorsing en één wedstrijd voorwaardelijk. Deze eis is nu verhoogd naar vijf duels schorsing plus één duel voorwaardelijk. Vrijdagochtend wordt er uitspraak gedaan.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:59
Kom maar op met die 6 duels. Wat een schande.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Leon Zwiers schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:59:
Kom maar op met die 6 duels. Wat een schande.
Wat mij betreft mag hier ‘gewoon’ trial by media plaatsvinden, everyone and their mom heeft hier een 100% bewuste elleboogstoot gezien.

Wie dit ontkent heeft een dubbele straf verdiend.

Naming. Shaming. Pek. Veren.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Bij Ajax staan er 100.000 camera's die goed inzoomen, hebben ze dat niet bij deze wedstrijd? Dan hadden ze het frame voor frame kunnen afspelen :/

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 11:43

Baseman77

We move

Deadsy schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:57:
Hij zit er om het geld en om in de spotlight te blijven in de hoop zo na het toernooi een baan te krijgen ergens.
Maar dat kun je niet zeggen tegen de pers
Ook dit gaat weer nergens over...

Zijn er Nederlandse trainers waar je wel positief over bent? Ben je überhaupt wel eens ergens positief over?

• Han
  • Niet online

Han

Ramzzz schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:40:
Wat mij betreft mag hier ‘gewoon’ trial by media plaatsvinden, everyone and their mom heeft hier een 100% bewuste elleboogstoot gezien.

Als ik eerlijk ben zie ik er ook geen elleboog in, dus technisch gezien heeft van Hintum gelijk. Matavz geeft een rake klap met z’n hand/onderarm vol in het gezicht van Dumfries. Volkomen idioot en 5 wedstrijden schorsing lijkt mij zeker op z’n plaats.

Ik snap sowieso niet waarom de KNVB het incident zo smal maakt door het een elleboog te noemen. Waarom geen slaande beweging? Uitstekend met goede argumenten te onderbouwen en een juiste strafmaat mee op te leggen. Nu wordt het feit ‘beperkt’ door het een elleboogstoot te noemen en dat kun je uit de beelden niet 100% bewijzen... een slaande beweging wel.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ramzzz schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:40:
[...]

Naming. Shaming. Pek. Veren.
Trial by media? Waarom niet gewoon aangifte bij de politie? Matavz loopt langs en deelt zeer bewust een klap uit. Geen bal in de buurt, geen onhandige beweging, geen voetballende actie met breedmakende beweging (wat je met kopduels nog wel 's ziet) waar je het onder kunt vermommen. Of het nu een elleboog is of een slaande beweging maakt niet uit, dit heeft gewoon niets meer met sport te maken.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gaius schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:02:
[...]

Trial by media? Waarom niet gewoon aangifte bij de politie? Matavz loopt langs en deelt zeer bewust een klap uit. Geen bal in de buurt, geen onhandige beweging, geen voetballende actie met breedmakende beweging (wat je met kopduels nog wel 's ziet) waar je het onder kunt vermommen. Of het nu een elleboog is of een slaande beweging maakt niet uit, dit heeft gewoon niets meer met sport te maken.
Waar ik op doel, is dat Vitesse zelf maatregelen neemt, als gevolg van een 'mediastorm' omdat het toch wel duidelijk is dat dit niet door welke beugel dan ook kan.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Gynnad schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:05:
[...]

Marc van Hintum doet ook nog een duit in het zakje:

[...]

De aanklager heeft de strafeis nu verhoogd, hopelijk wordt dat gehonoreerd.

[...]
Het is zijn goedrecht zich te verdedigen, raar om dat verwijtbaar te vinden. Laat de aanklager maar met een goed verhaal en bewijs komen waar geen gaten in te schieten zijn.

(neemt niet weg dat in mijn ogen hij gewoon een flinke straf verdient)

[ Voor 5% gewijzigd door Ankona op 26-01-2018 09:19 ]

alles kan off-topic

• Han
  • Niet online

Han

Ankona schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:17:
Het is zijn goedrecht zich te verdedigen, raar om dat verwijtbaar te vinden. Laat de aanklager maar met een goed verhaal en bewijs komen waar geen gaten in te schieten zijn.
Tja... en hier krijg ik dan weer jeuk van. Als of het valt onder het Nederlands strafrecht. Met een dergelijke benadering leiden vormfouten tot vrijspraak terwijl het slechts een vorm van tuchtrecht is binnen een vereniging (correct me if i'm wrong). Ik ben van mening dat daar niet alles op de letter nauwkeurig bewezen hoeft te worden. Stel je voor dat in deze casus geen straf wordt opgelegd omdat een elleboogstoot, zoals in de te laste legging wordt beweerd, niet bewezen kan worden. Wel staat vast dat het een slaande beweging is maar omdat het ten laste gelegde, de elleboogstoot, niet kan worden bewezen volgt er geen straf. Dat zou toch van de zotte zijn? Straks ligt de mate van de overtreding niet meer ten grondslag van de strafmaat maar wie de beste advocaat in dienst heeft. Dan worden overduidelijke overtredingen niet meer bestraft omdat er ergens een komma verkeerd staat.

[ Voor 3% gewijzigd door Han op 26-01-2018 09:36 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:40
Han schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:34:
Tja... en hier krijg ik dan weer jeuk van. Als of het valt onder het Nederlands strafrecht. Met een dergelijke benadering leiden vormfouten tot vrijspraak terwijl het slechts een vorm van tuchtrecht is binnen een vereniging (correct me if i'm wrong). Ik ben van mening dat daar niet alles op de letter nauwkeurig bewezen hoeft te worden. Stel je voor dat in deze casus geen straf wordt opgelegd omdat een elleboogstoot, zoals in de te laste legging wordt beweerd, niet bewezen kan worden. Wel staat vast dat het een slaande beweging is maar omdat het ten laste gelegde, de elleboogstoot, niet kan worden bewezen volgt er geen straf. Dat zou toch van de zotte zijn? Straks ligt de mate van de overtreding niet meer ten grondslag van de strafmaat maar wie de beste advocaat in dienst heeft. Dan worden overduidelijke overtredingen niet meer bestraft omdat er ergens een komma verkeerd staat.
Volgens mij is bij Vilhena vorig jaar hetzelfde gebeurd. Daar is de argumentatie van de beroepscommissie een hele andere dan de aanklager maar kwamen ze wel ongeveer op hetzelfde uit. Een vormfout - ook in het strafrecht - is zelden een reden voor vrijspraak. Ter vergelijking, Kramer werd vrijgesproken omdat hij een duw gaf en de aanklager vroeg om een stoot. Dat was op zichzelf niet de reden voor vrijspraak, er is toen gewoon gekeken of men de duw voldoende ernstig vonden voor een straf en dat vonden ze niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:31
Han schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:35:
[...]
Volkomen idioot en 5 wedstrijden schorsing lijkt mij zeker op z’n plaats.
Inderdaad. In principe is het heel duidelijk wat de strafeisen zijn:

Strafcode 4 Gewelddadig handelen: slaan, trappen, elleboogstoot of kopstoot geven (niet
limitatief) t.o.v. een tegenspeler

Schikkingsvoorstelniet raak 4 wedstrijdenraak 5 wedstrijden
Eis bij tuchtcommissieniet raak 5 wedstrijdenraak 6 wedstrijden

https://www.knvb.nl/downl...ichtlijnen-straftoemeting

De extra strafeis van 1 wedstrijd is dus terecht. De speling zit hem officieel volgens mij bij wat voor deel van de straf voorwaardelijk en onvoorwaardelijk is.
Gynnad schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:05:

Wat mij hiervan vooral bij blijft is hoe (relatief) rustig Dumfries reageert (plus natuurlijk dat interview achteraf). Goede mentaliteit.

[ Voor 17% gewijzigd door Fleximex op 26-01-2018 10:01 ]

• Ankona
Het is dus (voorlopig) 4+1 gebleven.

alles kan off-topic

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Echt diep en diep triest dat Vitesse nog in beroep durft te gaan. Bah :r

• Deadsy
Baseman77 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:17:
[...]

Ook dit gaat weer nergens over...

Zijn er Nederlandse trainers waar je wel positief over bent? Ben je überhaupt wel eens ergens positief over?
Dus van jouw mag ik geen negatieve mening hebben?
Ik zou zeggen, ga je ergens anders vervelen.

v Marwijk word ontslagen, zegt direct toch nog naar het WK te willen en pakt dan een tijdelijke baan.
Leuk, maar zoiets doe je eigenlijk alleen voor het geld of omdat je graag weg wilt zijn van je familie.

Heeft een naam die groot genoeg is om ergens een leuke baan te krijgen maar pakt sinds hij weg is bij Nederland alleen maar nog van die banen die je pakt voor het geld.
HSV, Saoedi-Arabië en nu een baantje voor het WK.

edit: Zitten toch een paar leuke wedstrijden bij waar ze dan met Castaignos moeten spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 26-01-2018 14:42 ]

• Baseman77

Baseman77

We move

Deadsy schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:37:
Waar zeg ik dit?
Ik stel je 2 vragen, die je negeert.

• Deadsy
Baseman77 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:43:
[...]

Waar zeg ik dit?
Ik stel je 2 vragen, die je negeert.
Ik hoef niet aan jouw te verklaren over wie ik positief ben.
Ik schrijf iets negatiefs over diverse coaches, dat is een mening. Jij kunt dan wel willen dat ik aangeef over wie ik positief ben maar dat hoef ik niet en heb ik ook geen zin in. Of had je graag een overzicht van alle 18 coaches in de eredivise met mijn mening over hun? Nee danke.

Als je je stoort aan mijn posts dan moet je ze maar niet lezen.

ps. misschien eens kijken naar hoe je posts geschreven zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 26-01-2018 14:57 ]

• Baseman77

Baseman77

We move

Edit: Never mind, de moeite niet waard en offtopic.

[ Voor 81% gewijzigd door Baseman77 op 26-01-2018 15:04 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:40
v Marwijk word ontslagen, zegt direct toch nog naar het WK te willen en pakt dan een tijdelijke baan.
Leuk, maar zoiets doe je eigenlijk alleen voor het geld of omdat je graag weg wilt zijn van je familie.

Heeft een naam die groot genoeg is om ergens een leuke baan te krijgen maar pakt sinds hij weg is bij Nederland alleen maar nog van die banen die je pakt voor het geld.
Volgens mij is het voor elke voetballiefhebber prachtig om een WK mee te mogen maken. Natuurlijk werkt hij ook om zijn centjes te verdienen, maar ik denk dat hij nu ook gewoon een geweldig leuke baan heeft. Het is niet alsof hij het hele halfjaar van reis moet zijn en veel mensen vinden het juist leuk om te reizen voor hun werk. Wat zou je dan wel een mooie en realistische baan voor hem vinden?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 10:19
[...]
Of je doet zoiets omdat het een redelijk unieke kans is om (nogmaals) een WK mee te maken?

Natuurlijk doet hij het niet uit liefdadigheid, maar ik denk dat bijna iedere coach wel de kans zou pakken om een WK mee te maken.

Als het echt alleen om geld zou gaan, zou hij wel een of andere club in China of Qatar gaan trainen.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-11 05:11
[...]

Ik zou zeggen, ga je ergens anders vervelen.

edit: Zitten toch een paar leuke wedstrijden bij waar ze dan met Castaignos moeten spelen.
v Marwijk heeft er zelf voor gekozen om niet door te gaan met Saudi Arabie (dat ook naar het WK gaat)?
Wat een onzinverhaal man...

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:56
Dat was niet z'n eigen keuze toch?

En ik snap ook wel dat Vitesse in beroep gaat, de straf is duidelijk te laag ;)

• Snowdog
Volgens mij was het wel zijn eigen keuze om op te stappen daar, want deel van z'n staf moest weg en hij was daarmee solidair. Daarnaast is hij als ik het me goed herinner daarna zelfs nogmaals gevraagd om bondscoach te worden nadat zn opvolger zo'n beetje alles verloor, maar dat heeft hij geweigerd.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:54
rik86 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:50:

En ik snap ook wel dat Vitesse in beroep gaat, de straf is duidelijk te laag ;)
Tja, we maken er nu grapjes over maar als je zoiets op je werk doet, word je gelijk ontslagen en voetballers krijgen straf. :X

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
rik86 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:50:
Dat was niet z'n eigen keuze toch?
Juist wel
"Ik ben de onderhandelingen gestopt. Afgelopen week, na kwalificatie voor het WK, is een aantal mensen uit mijn staf ontslagen. Dat vind ik onacceptabel", geeft Van Marwijk donderdag aan de NOS te kennen.

Van Marwijk moest zich van de bond ook vestigen in Saudi-Arabië. "Dat is voor mij niet onderhandelbaar. Ik wil daar niet permanent naartoe."

• LZ86
Het lijkt er een beetje op dat Feyenoord Jorgensen gaat verkopen deze winter. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant, seizoen is toch al verloren, dus als je er nu inderdaad 23 miljoen voor kan vangen zeg ik doen! Met v Persie (mits fit) heb je natuurlijk een prima vervanger.

Aan de andere kant: Hij ligt nog ruim 3 jaar vast, nog 1 seizoen houden om samen met v Persie te spelen zodat het middenveld eindelijk eens versterkt kan worden is ook een fijne gedachte, zeker aangezien ik de hoop heb dat Vilhena, Bilal, Kramer, Boetius en die Diks dan weggaan/zijn

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:56
Tja, in hoeverre is 't je eigen keuze als je je staf verplicht moet vervangen?
Leon Zwiers schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:59:
Het lijkt er een beetje op dat Feyenoord Jorgensen gaat verkopen deze winter. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant, seizoen is toch al verloren, dus als je er nu inderdaad 23 miljoen voor kan vangen zeg ik doen! Met v Persie (mits fit) heb je natuurlijk een prima vervanger.

Aan de andere kant: Hij ligt nog ruim 3 jaar vast, nog 1 seizoen houden om samen met v Persie te spelen zodat het middenveld eindelijk eens versterkt kan worden is ook een fijne gedachte, zeker aangezien ik de hoop heb dat Vilhena, Bilal, Kramer, Boetius en die Diks dan weggaan/zijn
Ik zou vooral zeggen, wat is het effect als je hem aan z'n contract houdt? Is dat haalbaar/realistisch en wat voor invloed heeft dat op zijn presteren.

Qua salaris zal 't sowieso een flinke stap vooruit zijn en hoewel newcastle 15e staat vermoed ik dat spelers 't sportief ook als een stap vooruit zullen zien.

• LZ86
Tja, blijft moeilijk. Zowieso is 23+ miljoen voor 1 speler ontzettend veel geld voor Feyenoord begrippen.

• Han
  • Niet online

Han

Maar dan zal er wel een fatsoenlijke eerste spits bij moeten komen. Van Persie mist wedstrijdritme en is blessuregevoelig, dat mag nooit de eerste spits van Feyenoord zijn.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk dat het wel verstandig is, maar dan moeten ze wel verder kunnen bekeren. Dan is het seizoen niet volledig gefaald en kunnen ze mogelijk Europees afdwingen. Geen beker, geen Europees is verkopen en versterken op de punten waar het nodig is (flank, spits en middenveld).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 20
26.01. 20:00 scHeerenveen v Sparta
27.01. 18:30 FC Groningen v Heracles
27.01. 19:45 FC Twente v PSV
27.01. 19:45 PEC Zwolle v Vitesse
27.01. 20:45 NAC v VVV-Venlo
28.01. 12:30 FC Utrecht v Ajax
28.01. 14:30 Feyenoord v ADO Den Haag
28.01. 14:30 RodaJC v Excelsior
28.01. 16:45 Willem II v AZ

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:30
Han schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 17:43:
Maar dan zal er wel een fatsoenlijke eerste spits bij moeten komen. Van Persie mist wedstrijdritme en is blessuregevoelig, dat mag nooit de eerste spits van Feyenoord zijn.
Ik verwacht dat er niks gehaald wordt en ik vind dit logisch. Lekker pas zaken doen in de zomer. Je hebt Vente, van Persie en je kan anders spelen. Met boetius kan je ook in de spits spelen of spelen in een andere formatie. Open linkerkantje ofzo. Ik weet zeker dat je ook van Larsson een prima spits kan maken. Sterk aan de bal, fysiek in orde en een prima schot. Meeverdedigen heeft ie toch een hekel aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Redondo1982 op 26-01-2018 19:29 ]

I don't have dreams, I have goals!!

• Gonadan

Gonadan

Klinkt ergens ook bijna als weg pesten. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Ankona schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:17:
Nofi maar dat klinkt ongeveer als de redenatie van die stakkers van Flitsservice. Eerst bewust de regels overtreden en dan alles WOB'en in de hoop dat ergens in het proces iets niet klopt.
Heb dan gewoon ballen en accepteert je straf, zo ook Matavz.
(neemt niet weg dat in mijn ogen hij gewoon een flinke straf verdient)
Precies. Hopelijk krijgt hij nog meer dan de originele eis, dat leert dat hypocriete gedrag misschien af.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Redondo1982 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 19:28:
[...]

Ik verwacht dat er niks gehaald wordt en ik vind dit logisch. Lekker pas zaken doen in de zomer. Je hebt Vente, van Persie en je kan anders spelen. Met boetius kan je ook in de spits spelen of spelen in een andere formatie. Open linkerkantje ofzo. Ik weet zeker dat je ook van Larsson een prima spits kan maken. Sterk aan de bal, fysiek in orde en een prima schot. Meeverdedigen heeft ie toch een hekel aan.
Boetius in de spits? Op linksbuiten laat ie al niks zien, in de spits heeft ie al helemaal niks te zoeken.

• Ankona
En dan is er ook nog ene Toure.

Overigens, linksbuiten is niet de plek die Boetius het best ligt, hij speelt liever op rechts.

alles kan off-topic

• Redondo1982
toolkist schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:14:
[...]

Boetius in de spits? Op linksbuiten laat ie al niks zien, in de spits heeft ie al helemaal niks te zoeken.
Boetius heeft één of twee keer als beweeglijke spits gespeeld. Volgens mij tegen AZ een dijk van een partij. Dit was in de periode dat Feyenoord erg goed was.

Naar wat ik heb begrepen heeft hij in de jeugd ook weleens spits gespeeld en is later naar de flank verhuisd.

Edit:

Ja, dus. M’n geheugen laat me nog niet in de steek.

https://www.fcupdate.nl/v.../eredivisie-az-feyenoord/

[ Voor 13% gewijzigd door Redondo1982 op 26-01-2018 21:21 ]

• toolkist
  • Niet online
Op z'n minst apart dit bericht(van de BBC):
England fans have applied for 26,670 of the four million tickets requested before the World Cup in Russia.

Hosts Russia account for 55% of the applications, with England 15th overall in the second round of sales.

Germany, Argentina, Mexico, Brazil, Peru, Poland, Spain, Colombia, USA and the Netherlands top the table in terms of international demand.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

toolkist schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:19:
Op z'n minst apart dit bericht(van de BBC):

[...]
Sponsoren? Heineken, etc.?

• Deadsy
Snowdog schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:37:
[...]

v Marwijk heeft er zelf voor gekozen om niet door te gaan met Saudi Arabie (dat ook naar het WK gaat)?
Wat een onzinverhaal man...
Hun wilden dat hij er kwam wonen en niet alleen voor de wedstrijden kwam. Dit vind ik een volstrekt normale eis van een land als je daar bondscoach van wilt zijn.
Van Marwijk had wel graag hun centen maar had geen zin daar te wonen.

Met Australie heeft hij dit probleem niet aangezien de oefenpotjes voor het toernooi waarschijnlijk in Europa zullen zijn.

Net zo onzinnig als toen met Klinsman. Heb de gast hoog zitten maar hij kwam ook in de problemen toen hij bondscoach was van Duitsland dat hij continu in de VS zat.

@Ramzzz
Raar, dacht altijd dat sponsoren deze niet hoefden aan te vragen maar dat dit gewoon vast stond.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 26-01-2018 22:25 ]

• Snowdog
Deadsy schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:19:
[...]

Hun wilden dat hij er kwam wonen en niet alleen voor de wedstrijden kwam. Dit vind ik een volstrekt normale eis van een land als je daar bondscoach van wilt zijn.
Van Marwijk had wel graag hun centen maar had geen zin daar te wonen.

Met Australie heeft hij dit probleem niet aangezien de oefenpotjes voor het toernooi waarschijnlijk in Europa zullen zijn.

Net zo onzinnig als toen met Klinsman. Heb de gast hoog zitten maar hij kwam ook in de problemen toen hij bondscoach was van Duitsland dat hij continu in de VS zat.

@Ramzzz
Raar, dacht altijd dat sponsoren deze niet hoefden aan te vragen maar dat dit gewoon vast stond.
Denk dat hij er genoeg had verdiend, dus voor het geld deed hij het niet en ook niet omdat hij weg wou zijn van zn familie. Ik heb het idee dat je wilt doen alsof het allemaal alleen om geld draait, maar dat blijkt dan toch uiteindelijk niet helemaal het geval te zijn?

Daarnaast denk ik dat je met Australie ook best wat potjes kan winnen en toch best leuk om te doen als coach. Het toernooi zal je hoogstwaarschijnlijk niet winnen, maar dat is met 90% van de landen het geval.

• Deadsy
Snowdog schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 23:11:
[...]

Denk dat hij er genoeg had verdiend, dus voor het geld deed hij het niet en ook niet omdat hij weg wou zijn van zn familie. Ik heb het idee dat je wilt doen alsof het allemaal alleen om geld draait, maar dat blijkt dan toch uiteindelijk niet helemaal het geval te zijn?

Daarnaast denk ik dat je met Australie ook best wat potjes kan winnen en toch best leuk om te doen als coach. Het toernooi zal je hoogstwaarschijnlijk niet winnen, maar dat is met 90% van de landen het geval.
Met de groep waar ze in zitten denk ik dat het al moeilijk zal worden om door de groepsfase te komen.

Heb je wel gelezen wat ik heb geschreven? Als hij er genoeg had verdient dan was hij niet bezig geweest met een contract verlenging. En dat hij er zelf vanaf zag omdat hun een harde eis hadden waarin hij niet mee wilde gaan, namelijk daar wonen.

En als je als trainer aan de slag gaat bij SaoediArabie dan doe je dit niet voor het avontuur of zo maar voor de centen.
Of denk je dat Ten Cate in de zandbak werkt vanwege het sportieve aspect?

Net zoals al die spelers die er in hun nadagen nog even gaan spelen.

Die gaan daar naartoe omdat het er voor hun lekker leven is en het netto salaris zeer leuk is.

• Snowdog
Deadsy schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 23:23:
[...]

Met de groep waar ze in zitten denk ik dat het al moeilijk zal worden om door de groepsfase te komen.

Heb je wel gelezen wat ik heb geschreven? Als hij er genoeg had verdient dan was hij niet bezig geweest met een contract verlenging. En dat hij er zelf vanaf zag omdat hun een harde eis hadden waarin hij niet mee wilde gaan, namelijk daar wonen.

En als je als trainer aan de slag gaat bij SaoediArabie dan doe je dit niet voor het avontuur of zo maar voor de centen.
Of denk je dat Ten Cate in de zandbak werkt vanwege het sportieve aspect?

Net zoals al die spelers die er in hun nadagen nog even gaan spelen.

Die gaan daar naartoe omdat het er voor hun lekker leven is en het netto salaris zeer leuk is.
Eh, jij beweert dat hij bondscoach wordt van Australie voor het geld. Ik zeg alleen dat hij bij Saudi Arabie meer had kunnen verdienen, maar dat heeft hij geweigerd. Blijkbaar gaat het dus niet alleen om het geld en er is zeker wel een uitdaging met een team als Australie.

Ik geloof uiteraard ook wel dat niet velen naar de zandbak gaan voor het sportieve aspect. Maar van Marwijk heeft dat zeer nadrukkelijk geweigerd en kiest voor Australie en ik denk niet alleen voor het geld. Jij beweert van wel, dus wat zou ik niet gelezen hebben?

• toolkist
  • Niet online
Redondo1982 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:18:
[...]

Boetius heeft één of twee keer als beweeglijke spits gespeeld. Volgens mij tegen AZ een dijk van een partij. Dit was in de periode dat Feyenoord erg goed was.

Naar wat ik heb begrepen heeft hij in de jeugd ook weleens spits gespeeld en is later naar de flank verhuisd.

Edit:

Ja, dus. M’n geheugen laat me nog niet in de steek.

https://www.fcupdate.nl/v.../eredivisie-az-feyenoord/
Dat ie 1x gespeeld heeft op die positie in een wedstrijd dat heel Feyenoord goed speelde, wil natuurlijk niet zeggen dat het dankzij hem een succes was. Geen assist, geen doelpunt... Als aanspeelpunt heb je ook niks aan zo'n mager mannetje en hoge voorzetten om te koppen zijn ook bij voorbaat kansloos.

• LZ86
Nelom weg! *O* *O*

Succes ermee Sparta!

• toolkist
  • Niet online
Oef dat is wel een enorme versterking voor Feyenoord.. in de categorie Younes weg bij Ajax ;)

Ben benieuwd wat de tegenzet van PSV gaat worden. Brenet verkopen ofzo? >:)

[ Voor 29% gewijzigd door toolkist op 27-01-2018 13:38 ]

• Deadsy
Snowdog schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 03:01:
[...]

Eh, jij beweert dat hij bondscoach wordt van Australie voor het geld. Ik zeg alleen dat hij bij Saudi Arabie meer had kunnen verdienen, maar dat heeft hij geweigerd. Blijkbaar gaat het dus niet alleen om het geld en er is zeker wel een uitdaging met een team als Australie.

Ik geloof uiteraard ook wel dat niet velen naar de zandbak gaan voor het sportieve aspect. Maar van Marwijk heeft dat zeer nadrukkelijk geweigerd en kiest voor Australie en ik denk niet alleen voor het geld. Jij beweert van wel, dus wat zou ik niet gelezen hebben?
Blijven een beetje in een cirkel gaan omdat je 1 aspect vergeet. In Saoedi-Arabie had hij meer kunnen verdienen maar had hij daar moeten wonen. De deal met hun ging niet door omdat hij er niet wilde wonen.
Australie verdient hij minder maar hij hoeft niet daar te wonen.

• Ankona
Goede deal lijkt mij. Komt die jongen weer aan spelen toe en voor Sparta is het een mooie versterking. Bovendien hoeft hij dan niet te verhuizen. (wel een aardige loopbaan, Excelsior, Feyenoord en nu Sparta)

alles kan off-topic

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:39
Ik vind het trouwens een wonder dat Dumfries nog niet bij Ajax, Feyenoord of PSV onder contract staat? Of ben ik te enthousiast?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Redondo1982
toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:36:
[...]

Dat ie 1x gespeeld heeft op die positie in een wedstrijd dat heel Feyenoord goed speelde, wil natuurlijk niet zeggen dat het dankzij hem een succes was. Geen assist, geen doelpunt... Als aanspeelpunt heb je ook niks aan zo'n mager mannetje en hoge voorzetten om te koppen zijn ook bij voorbaat kansloos.
Heb ook niet gezegd dat het dankzij hem een succes was. Je bent een meester in het verdraaien en verkeerd interpreteren van woorden. Ik zei dat Feyenoord zo zou kunnen spelen, mede door mijn verstand van voetbal en mede omdat Feyenoord al zo heeft gespeeld in het verleden. Je kan makkelijk voorin met drie beweeglijke jongens spelen. Een kapstok, in de vorm van een lange spits, in een 4-3-3 is zooooo 1995.

• LZ86
Redondo1982 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:11:
[...]
Ik zei dat Feyenoord zo zou kunnen spelen, mede door mijn verstand van voetbal
_O-

• Redondo1982
Goed argument!

Weerleg jij dan maar eens mijn stelling om niet met drie ‘vrije’ spelers te spelen voor de rest van het seizoen? In balbezit en in niet-balbezit graag!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Redondo1982 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:31:
[...]

Goed argument!

Weerleg jij dan maar eens mijn stelling om niet met drie ‘vrije’ spelers te spelen voor de rest van het seizoen? In balbezit en in niet-balbezit graag!
Heeft Feyenoord daar op dit moment uberhaupt de spelers voor?

Verwijderd

Als PSV dit niet met ruime cijfers gaat winnen vanavond weet ik het ook niet meer. Twente speelt bedroevend slecht.

• toolkist
  • Niet online
Redondo1982 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:11:
[...]

Heb ook niet gezegd dat het dankzij hem een succes was. Je bent een meester in het verdraaien en verkeerd interpreteren van woorden. Ik zei dat Feyenoord zo zou kunnen spelen, mede door mijn verstand van voetbal en mede omdat Feyenoord al zo heeft gespeeld in het verleden. Je kan makkelijk voorin met drie beweeglijke jongens spelen. Een kapstok, in de vorm van een lange spits, in een 4-3-3 is zooooo 1995.
Wat was dan de reden van het voorbeeld? Alleen laten zien dat ie er 1x gestaan heeft? Kun je niet echt een serieus argument ervoor noemen, of wel?
Een "kapstok" kan dan wel zoooooo 1995 zijn, vorig jaar beviel het Feyenoord uitermate goed. Dat was naar mijn mening de basis van het succes, een speler die voorin niet meteen de bal kwijt is maar het middenveld de gelegenheid geeft om aan te sluiten.
Het is ook zoooooo 1995, dat zelfs Barcelona zo niet meer speelt

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:10:
Als PSV dit niet met ruime cijfers gaat winnen vanavond weet ik het ook niet meer. Twente speelt bedroevend slecht.
dat dacht ik bij Twente - Ajax ook...

• LZ86
Nou, behalve die gelukkige goal in de 4e minuut heeft PSV niets laten zien en zijn de grote kansen voor Twente. Echt weer een PSV potje.

• Snowdog
Leon Zwiers schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:34:
Nou, behalve die gelukkige goal in de 4e minuut heeft PSV niets laten zien en zijn de grote kansen voor Twente. Echt weer een PSV potje.
Ehhh.... Heb je uberhaubt gekeken? Je bewering staat vrij ver van de waarheid.

• LZ86
Ja ik heb gekeken. Ik vond PSV niet imponeren, tegen een erg zwak Twente. Zo krijgen die weer vertrouwen en hou je ze in de wedstrijd.

• Snowdog
Leon Zwiers schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:41:
Ja ik heb gekeken. Ik vond PSV niet imponeren, tegen een erg zwak Twente. Zo krijgen die weer vertrouwen en hou je ze in de wedstrijd.
De grote kansen zijn voor Twente? Ze hebben twee afstandsschoten gehad (waarvan er een enigszins gevaarlijk was), terwijl PSV met de Jong een 100% 1 op 1 kans mist en een 3 tegen 1 situatie dankzij diezelfde de Jong belabberd uitspeelt. Had gewoon minimaal 2-0 moeten staan, eigenlijk 3-0.

• LZ86
Snowdog schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:43:
[...]

De grote kansen zijn voor Twente? Ze hebben twee afstandsschoten gehad (waarvan er een enigszins gevaarlijk was), terwijl PSV met de Jong een 100% 1 op 1 kans mist en een 3 tegen 1 situatie dankzij diezelfde de Jong belabberd uitspeelt. Had gewoon minimaal 2-0 moeten staan, eigenlijk 3-0.
Kijk, daar zit het verschil. Ik tel kansen voor de Jong niet eens meer :+

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:44:
[...]

Kijk, daar zit het verschil. Ik tel kansen voor de Jong niet eens meer :+
Vorige wedstrijd deed ie t anders toch prima...

• Redondo1982
Napo schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:58:
[...]

Heeft Feyenoord daar op dit moment uberhaupt de spelers voor?
Jazeker, juist! Sam, Boetuis en Berghuis kunnen dit uitstekend spelen. Sam kan ook in de spits. Beetje een valse spits, maar dit zorgt voor veel opties. Open linkerkant of met een valse spits. Sterker nog, ik denk dat Feyenoord met een valse spits beter druk kan gaan zetten. De bezetting is op dit moment niet goed en dit is ook de reden dat Jorgensen minder speelt en scoort. Feyenoord zakt teveel terug door een foute bezetting (lees: te weinig poppetjes hoog)

• LZ86
toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:46:
[...]

Vorige wedstrijd deed ie t anders toch prima...
eerder een uitzondering gezien de afgelopen 1,5 jaar. Inmiddels heeft Twente al 2 x bijna de 1-1 gemaakt

• Redondo1982
toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:12:
[...]

Wat was dan de reden van het voorbeeld? Alleen laten zien dat ie er 1x gestaan heeft? Kun je niet echt een serieus argument ervoor noemen, of wel?
Een "kapstok" kan dan wel zoooooo 1995 zijn, vorig jaar beviel het Feyenoord uitermate goed. Dat was naar mijn mening de basis van het succes, een speler die voorin niet meteen de bal kwijt is maar het middenveld de gelegenheid geeft om aan te sluiten.
Het is ook zoooooo 1995, dat zelfs Barcelona zo niet meer speelt
Het voorbeeld is aangehaald om te laten zien dat Feyenoord niet perse tijdens deze transferperiode wat moet kopen en dat het heeft gewerkt om met geen echte spits te spelen. Daarbij is het nu aankopen van een speler altijd tegen de hoofdprijs of je krijgt afdankertjes. Zeker nu ze weten dat Feyenoord geld heeft en dus moet kopen. Lekker gaan spelen met het materiaal dat je hebt. Is prima om het seizoen uit te spelen en zo krijgt Sam ook meer kansen. Is samen met Berghuis het beste wat ze hebben. Plek 1 en 2 zijn vergeven en de beker is nu het belangrijkst.

• toolkist
  • Niet online
Redondo1982 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:52:
[...]

Het voorbeeld is aangehaald om te laten zien dat Feyenoord niet perse tijdens deze transferperiode wat moet kopen en dat het heeft gewerkt om met geen echte spits te spelen. Daarbij is het nu aankopen van een speler altijd tegen de hoofdprijs of je krijgt afdankertjes. Zeker nu ze weten dat Feyenoord geld heeft en dus moet kopen. Lekker gaan spelen met het materiaal dat je hebt. Is prima om het seizoen uit te spelen en zo krijgt Sam ook meer kansen. Is samen met Berghuis het beste wat ze hebben. Plek 1 en 2 zijn vergeven en de beker is nu het belangrijkst.
Ik zou dat incident zeker niet aanhalen als motivatie om nu met van Persie en Vente de 2e seizoenshelft in te gaan. Daarnaast hoef je ook niet meteen te gaan kopen nu, je kunt ook prima een spits huren die met het oog op het WK nog erg graag speeltijd wil maken, die zijn er ongetwijfeld wel.

• Redondo1982
toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:55:
[...]

Ik zou dat incident zeker niet aanhalen als motivatie om nu met van Persie en Vente de 2e seizoenshelft in te gaan. Daarnaast hoef je ook niet meteen te gaan kopen nu, je kunt ook prima een spits huren die met het oog op het WK nog erg graag speeltijd wil maken, die zijn er ongetwijfeld wel.
Ook geen garantie dat het slaagt. Afbraakrisico is te groot. Ook zijn er maar weinig spitsen die op een WK actief zijn en die naar Feyenoord willen. Feyenoord zit in een benarde situatie.

• Fleximex
Nou hehe verdomme. Telt dit ook als een laatste minuut goal?

• LZ86
Het was weer lekker overtuigend maar niet heus ;)

• P.O. Box
  • Niet online
Fleximex schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:32:
Nou hehe verdomme. Telt dit ook als een laatste minuut goal?
ja, maar niet als laatste minuut overwinning :)

• toolkist
  • Niet online
Tja overtuigend of niet, ze pakken wel gewoon weer 3 punten

• Fleximex
Wat een kansen werden er gemist man. Bergwijn geeft de assist maar heeft de hele wedstrijd toch bar weinig laten zien. Mauro Junior of Gudmundsson brengen zoveel meer.

• Snowdog
je zou zeggen dat dit niet goed kan gaan tot het einde van de competitie... maja dan moet ik ook weer denken aan de jaren de Boer bij Ajax... Dat was vaak ook niet om aan te zien en ook zij hadden regelmatig moeite ondanks dat ze wel wonnen...

Was in ieder geval niet de beste wedstrijd van PSV, voor rust was het nog wel ok, maar na rust was de 1-1 dichterbij dan de 2-0. Mooi dat ze hem iig winnen. Hoop dat die Mauro Junior vaker gaat spelen, leuke speler. Dacht ik in het begin echter ook van Bergwijn, maar die heb ik de laatste tijd zelden een goeie pot zien spelen.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Redondo1982 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:48:
[...]
De bezetting is op dit moment niet goed en dit is ook de reden dat Jorgensen minder speelt en scoort.
Dat Jorgensen minder speelt komt omdat hij een knieblessure heeft gehad, een vervelende privesituatie achter de rug heeft en een keer een schorsing uit moest zitten. Het is niet dat Jorgensen niet speelt vanwege de bezetting..
Redondo1982 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:52:
[...]

Dat je Feyenoord graag ziet met drie bewegelijke spelers begrijp ik. Ik zelf zie dat ook wel zitten, alleen ik zie een probleem, er is echt amper creativiteit vanuit het middenveld. Dat is overigens ook het probleem waar je tegen aanloopt wanneer je Jorgensen in de spits zet. Dat is mijn inziens ook het probleem met het huidige Feyenoord.

Bij een (eventuele) verkoop van Jorgensen ben ik ook van mening dat je geen vervanger moet aantrekken. Gewoon focus op de beker en het seizoen goed proberen af te ronden. Schijnt dat Feyenoord interesse heeft in Michael Krmencik van Viktoria Plzen.

• P.O. Box
  • Niet online
[rechtpraten-wat-krom-is]
Goed dat PSV wint... dan moet er tenminste morgen in Utrecht gewonnen worden... te vaak puntverlies gezien de dag na puntverlies van de concurrent... Laat PSV maar punten verspelen als Ajax de volgende dag tegen een "makkelijke" tegenstander moet...
[/rechtpraten-wat-krom-is]

• Redondo1982
JST94 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:55:
[...]

Dat Jorgensen minder speelt komt omdat hij een knieblessure heeft gehad, een vervelende privesituatie achter de rug heeft en een keer een schorsing uit moest zitten. Het is niet dat Jorgensen niet speelt vanwege de bezetting..

[...]

Dat je Feyenoord graag ziet met drie bewegelijke spelers begrijp ik. Ik zelf zie dat ook wel zitten, alleen ik zie een probleem, er is echt amper creativiteit vanuit het middenveld. Dat is overigens ook het probleem waar je tegen aanloopt wanneer je Jorgensen in de spits zet. Dat is mijn inziens ook het probleem met het huidige Feyenoord.

Bij een (eventuele) verkoop van Jorgensen ben ik ook van mening dat je geen vervanger moet aantrekken. Gewoon focus op de beker en het seizoen goed proberen af te ronden. Schijnt dat Feyenoord interesse heeft in Michael Krmencik van Viktoria Plzen.
Met ‘minder’ bedoel ik dat ie slechter speelt. Niet dat ie niet speelt :+

Verwijderd

P.O. Box schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:59:
[rechtpraten-wat-krom-is]
Goed dat PSV wint... dan moet er tenminste morgen in Utrecht gewonnen worden... te vaak puntverlies gezien de dag na puntverlies van de concurrent... Laat PSV maar punten verspelen als Ajax de volgende dag tegen een "makkelijke" tegenstander moet...
[/rechtpraten-wat-krom-is]
Ben er heel erg bang voor dat Ajax de 3 punten laat liggen in Utrecht.

Trouwens mooi stukje van Verbeek ook al kan die slecht uit zijn woorden komen

https://twitter.com/i/web/status/957363335414145026

• LZ86
Verbeek heeft groot gelijk. Verwoord precies wat alle niet-PSVers van PSV vinden :+

• Snowdog
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:43:
[...]

Ben er heel erg bang voor dat Ajax de 3 punten laat liggen in Utrecht.

Trouwens mooi stukje van Verbeek ook al kan die slecht uit zijn woorden komen

https://twitter.com/i/web/status/957363335414145026
Wel enigszins calimero interview van een slechte verliezer. Maar goed, waar hij wel gelijk in heeft is dat PSV gewoon echt moeilijk kansen creert en dat was ook vandaag weer goed te zien. Dat is eigenlijk al jaren een probleem. Als ze kunnen counteren lukt het wel, maar als ze zelf het spel moeten maken... Dan zijn ze vaak afhankelijk van een individuele actie. Komt die er niet, dan lukt het niet door positiespel/combinatievoetbal tot een kans te komen (nouja soms met een beetje geluk zoals die 1e vandaag). Dat valt Cocu wel enigszins aan te rekenen imo.

• Ankona
Leon Zwiers schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:57:
Verbeek heeft groot gelijk. Verwoord precies wat alle niet-PSVers van PSV vinden :+
Tja, maar ze winnen er wel mee. Voetbal is geen jury sport.

alles kan off-topic

• PvT.Arj
  • Laatst online: 17-11 13:19
Ankona schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:07:
[...]

Tja, maar ze winnen er wel mee. Voetbal is geen jury sport.
Klopt, maar ik verbaas me er wel elke keer over dat er nog psv supporters zijn die geld betalen om telkens zulke matige wedstrijden te kijken. Schijtbakkenvortbal is wel echt een mooie term ja.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 20:39
Ik vind het maar raar dat ‘de koploper aanvallende intenties moet hebben’. Waar komt dat vandaan? Wie bepaalt dat? Is dat een regel?

Onzin.

Ja, ik zou dat ook liever zien. Maar om te zeggen dat het ‘moet’ en om het laf te vinden om niet te doen is grote onzin.

[ Voor 16% gewijzigd door aicaramba op 28-01-2018 08:38 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:50
Vanmiddag weer een lekker potje voetbal, FC Utrecht - Ajax en de wedstrijd daarna is ook niet mis, Ado - Feyenoord. Hopelijk een mooie middag met veel passie!

Edit: Zie nu dat het Feyenoord - Ado Den Haag is, dat is toch wel jammer qua sfeer..

[ Voor 21% gewijzigd door Gynnad op 28-01-2018 09:49 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Han
  • Niet online

Han

Ik vermoed dat de wedstrijd Utrecht-Ajax een draak van een wedstrijd wordt. Dat veld is echt dramatisch slecht, voetballen zoals Ajax dat wil is schier onmogelijk en Utrecht zal alles wel door de lucht proberen. Ik hoop dat Ajax geen schade op loopt vandaag.

• Napo
  • Niet online
Ach, het voetbal van PSV is al tijden niet bijzonder oogstrelend, dat is ook niets nieuws. In combinatie met de aankomende bekerwedstrijd van woensdag had ik niet verwacht dat ze een wedstrijd volgas gingen spelen. Gewoon punten binnenhalen en weer door naar de volgende

• Han
  • Niet online

Han

Er zijn zowaar wat grassprieten te zien op die zandvlakte in Utrecht :o

Voor de goal is het enkel zand

• LZ86
Het steppe stadion in Utrecht.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:54

Hupske

AFCA

Hoe krijg je t voor elkaar om je veld zo slecht te hebben

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Napo
  • Niet online
Hupske schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:34:
Hoe krijg je t voor elkaar om je veld zo slecht te hebben
Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/www.feyenoordinbeeld.nl/wp-content/uploads/2017/12/ER5A6499.jpg
Remember?

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Ze zijn al weer lekker aan het doorhalen bij Utrecht...
Dat is al zolang geleden, moet toch wel op te lossen zijn zou je zeggen.

[ Voor 73% gewijzigd door Terranova op 28-01-2018 12:36 ]

• Typhone
  • Laatst online: 22:52

Typhone

Who Dares Wins

Ajax speelt in Djibouti. Ik dacht in Utrecht maar ik zie geen gras.

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:36:
[...]

Dat is al zolang geleden, moet toch wel op te lossen zijn zou je zeggen.
Niet iedere club heeft het budget om elk halfjaar de grasmat te vervangen (omdat het blijkbaar niet goed in leven blijft in de ArenA) of om lampen ter behoeve van snellere groei van het gras te faciliteren

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Niet iedere club heeft een steenrijke eigenaar die te beroerd is om te zaaien.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Napo schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:42:
[...]

Niet iedere club heeft het budget om elk halfjaar de grasmat te vervangen (omdat het blijkbaar niet goed in leven blijft in de ArenA) of om lampen ter behoeve van snellere groei van het gras te faciliteren
Behalve dat Utrecht dat wel zou kunnen hebben.

• P.O. Box
  • Niet online
Alsof in een maand tijd in de winter gras zo lekker groeit...
het is gewoon de schuld van de KNVB die eiste dat de wedstrijd tegen Feyenoord doorging, en die uiteindelijk toch niet door liet gaan.
Pagina: 1 ... 49 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!