D-e-n schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:46:
Natuurlijk heeft van Geel fouten gemaakt en zitten er hiaten in de groep maar kijk naar de selectie nu en die van twee jaar terug: dan zijn er wel degelijk stappen gemaakt en dan moet je wat mij betreft heel boos naar de trainer kijken die er geen reet mee doet.
Dus dat deze trainer vorig seizoen kampioen werd is omdat hij er geen reet mee deed?
En welke stappen zijn er dan gemaakt?
Karsdorp is vervangen door Diks, dat is wel een stap maar dan achteruit (en flink ook).
Kongolo is vervangen door Haps, ook dat is in mijn ogen een stap achteruit (en vooral een dure stap). En het gaat ten koste van eigen talent Malacia.
Van Beek, Tapia, Botteghin en Van der Heijden zijn er nog steeds, St. Juste is erbij gekomen.
Vejinović is vervangen door Amrabat, dat is een stap vooruit.
El Ahmadi, Vilhena en Toornstra zijn er nog steeds, Gustafson is verhuurd.
Elia is vervangen door Boëtius en Larsson, dat is vooralsnog een stap achteruit.
Bilal is vervangen door Berghuis, dat is (eindelijk) een grote stap vooruit.
Kuyt is vervangen door Jorgensen, dat is qua scorend vermogen een stap vooruit.
Bilal en Kramer zijn er nog steeds, al mogen beiden vertrekken. Verder is eigen jeugd vervangen door eigen jeugd.
Waar zie jij die ongeveer 35 miljoen Euro investeringen van de afgelopen 2 seizoenen in terug?
Ik zie een bredere selectie, maar nauwelijks een betere. Van Geel investeert te veel in kwantiteit en te weinig in kwaliteit.
Nogal overtrokken dit.
Feit is dat Ziyech een overtreding maakt, feit is ook dat Fox na de wedstrijd hiervan geen beelden had laten zien totdat er op Twitter massaal over geklaagd werd, feit is dat na de wedstrijd scheidsrechter Kuipers naar dit specifieke incident werd gevraagd.
Iedereen die hierover begint aanduiden als calimero is dus onzin.
[
Voor 4% gewijzigd door
Baseman77 op 22-01-2018 14:41
]