Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hopelijk niet, dan krijg je weer het typisch Ajax moeilijke laatste paar minuten scenariotoolkist schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:06:
[...]
Als Feyenoord nou nog 1x scoort klopte ie qua stand in ieder geval
Die Malacia speelt trouwens als enige Feyenoorder een prima wedstrijd. Had vantevoren verwacht dat we over die zijde genoeg kansen zouden krijgen.
[ Voor 42% gewijzigd door toolkist op 21-01-2018 16:10 ]
Is ook zo. Kuipers heeft zo'n geschiedenis met Feyenoord dat je bij elke beslissing vraagtekens gaat zetten. Zo'n ingooi vooraf aan de goal ipv een overtreding kan een keer verkeerd vallen, maar het is wel weer Kuipers en weer waar een goal uit komt.D-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:59:
[...]
Feyenoord doet het natuurlijk slecht maar op kutmomenten als deze stoort deze onsportieve lobby je plots wel weer. Ja en sorry: dan laten we dat merken.
De grootse oetlul is natuurlijk Gio. Die wissel van Berghuis is natuurlijk weer van een niveau nul. De enige speler met een actie haal je eruit.
De gele kaarten kan je op zichzelf wel goedpraten. Maar er wordt wel gemeten met 2 maten en dat stoort, wees de andere kant dan ook rechtlijnig. Bij de tweede gele van Jorgensen kan je ook gewoon zeggen dat beiden er stevig in gaan in een stevige wedstrijd en een waarschuwing geven. Had je volgens mij achteraf niemand over gehoord, maar bij twijfel geeft hij hem. Jorgensen maakt 2 overtredingen en krijgt 2 kaarten, terwijl ze bij Ajax bijna allemaal een keer gewaarschuwd zijn. Het stort dan ook nog eens dat Veltman doet alsof zn been er af ligt en vervolgens wonderbaarlijk herstelt.
Gio is ook zo extreem conservatief en zal nooit eens wat extra's brengen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
ph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:09:
[...]
Is ook zo. Kuipers heeft zo'n geschiedenis met Feyenoord dat je bij elke beslissing vraagtekens gaat zetten. Zo'n ingooi vooraf aan de goal ipv een overtreding kan een keer verkeerd vallen, maar het is wel weer Kuipers en weer waar een goal uit komt.
De gele kaarten kan je op zichzelf wel goedpraten. Maar er wordt wel gemeten met 2 maten en dat stoort, wees de andere kant dan ook rechtlijnig. Bij de tweede gele van Jorgensen kan je ook gewoon zeggen dat beiden er stevig in gaan in een stevige wedstrijd en een waarschuwing geven. Had je volgens mij achteraf niemand over gehoord, maar bij twijfel geeft hij hem. Jorgensen maakt 2 overtredingen en krijgt 2 kaarten, terwijl ze bij Ajax bijna allemaal een keer gewaarschuwd zijn. Het stort dan ook nog eens dat Veltman doet alsof zn been er af ligt en vervolgens wonderbaarlijk herstelt.

'Nuff said
Denk dat er genoeg Ajax supporters aan het zeggen waren dat Gio tekort komt.D-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:06:
[...]
Ja, van Bronckhorst. Maar wat wil je er dan mee zeggen? Dat de klachten van de Feyenoorders terecht zijn? Het is toch te idioot voor woorden: heel A'dam hield zich een half jaar bezig met de wissels van Keizer maar had kennelijk niet in de gaten dat er bij Feyenoord een nog veel grotere prutser aan het roer staat.
Maar als een Ajax supporter commentaar heeft op de trainer van de rival dan word daar vaak aan voorbij gekeken.
Tja hij heeft een kampioenschap op zijn naam staan en Keizer zit achter de geraniums bij zijn moeder uit te huilen.D-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:06:
[...]
Ja, van Bronckhorst. Maar wat wil je er dan mee zeggen? Dat de klachten van de Feyenoorders terecht zijn? Het is toch te idioot voor woorden: heel A'dam hield zich een half jaar bezig met de wissels van Keizer maar had kennelijk niet in de gaten dat er bij Feyenoord een nog veel grotere prutser aan het roer staat.
Dit seizoen is voor Feyenoord nogal dramatisch qua blessures van sleutelspelers. Maar daardoor hebben er een boel sleutelspelers vlieguren kunnen maken.
Maar Haps, Botteghin en van der Heijden is toch best een aderlating.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Polycom schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:10:
Excelsior is de club van Rotterdam
Heb al sinds Advocaat ten hulp schoot lopen roepen dat hij een coach acteert, van wat hij heeft meegekregen van zijn trainers in zijn actieve carrière. Totaal geen eigen inbreng/visie en bewijst dat de topclubs geen goede trainers nodig hebben om kampioen te worden (afgelopen seizoen was Kuyt de coach). Valt me wel op dat er dan bij elke kritische noot wordt teruggegrepen naar de aartsrivaal, ja Keizer kan er ook geen reet van.D-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:06:
[...]
Nja als ik jouw post zo lees snap ik wel waar die "geschiedenis" vandaan komt, je ziet dingen die er niet zijn en het lijkt bijna wel of je een andere wedstrijd aan het kijken bentph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:09:
[...]
Is ook zo. Kuipers heeft zo'n geschiedenis met Feyenoord dat je bij elke beslissing vraagtekens gaat zetten. Zo'n ingooi vooraf aan de goal ipv een overtreding kan een keer verkeerd vallen, maar het is wel weer Kuipers en weer waar een goal uit komt.
heb je zo een voorbeeld van die overtreding van de ingooi, screenshot ofzo? want volgens mij ben jij echt de enige die dat gezien heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door Krukar op 21-01-2018 16:13 ]
Veltman de bal + Jorgensen te laat = Jorgensen geel.ph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:09:
[...]
Jorgensen de bal + Veltman te laat = Veltman geel
Ook bij Kuipers.
Alleen zo'n plaatje zegt niet zoveel eigenlijk.
Ik grijp niet terug op Ajax. Ik had het idee dat jij de kritiek op Gio onzin vond.Vincent Dave schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:11:
[...]
Valt me wel op dat er dan bij elke kritische noot wordt teruggegrepen naar de aartsrivaal, ja Keizer kan er ook geen reet van.
Edit:
Die wissel met Bilal gaat natuurlijk ook nergens over. Alsof die ooit scoort.
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 21-01-2018 16:14 ]
Haha, allebei verkeerd gelezen.D-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:13:
[...]
[...]
Ik grijp niet terug op Ajax. Ik had het idee dat jij de kritiek op Gio onzin vond.
Heel (Ajaxminded) A'dam interesseert het geen reet wat er bij de concurrent wel of niet gebeurtD-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:06:
[...]
Nou ja, je ziet de bal bij Veltman vertrekken dus die schoot de bal en daarna een voet op de enkel Veltman.D-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:13:
[...]
[...]
Ik grijp niet terug op Ajax. Ik had het idee dat jij de kritiek op Gio onzin vond.
Zegt mij iig dat Jorgenson te laat was.
Je kan prima voor de bal gaan, te laat zijn en geen geel krijgen. Een stevig duel noem je dat. Ik denk niet dat er moord en brand was geroepen als Kuipers het met een waarschuwing af had gedaan. Heb overigens de indruk dat Kuipers ook niet door had dat het zn tweede was.toolkist schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:12:
[...]
Veltman de bal + Jorgensen te laat = Jorgensen geel.
Jorgensen de bal + Veltman te laat = Veltman geel
Ook bij Kuipers.
[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 21-01-2018 16:16 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Klopt, goed dat we dus ook filmpjes hebbenD-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:13:
[...]
Begin van het filmpje.
[Video: https://twitter.com/twitter/statuses/955093180826955781]
Laten we die conclusie maar afwachten wat de experts om half 11 te zeggen hebben.ph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:15:
[...]
Je kan prima voor de bal gaan, te laat zijn en geen geel krijgen. Een stevig duel noem je dat. Ik denk niet dat er moord en brand was geroepen als Kuipers het met een waarschuwing af had gedaan.
Zoals mijn plaatje ook al weergaf. Gestrekt been op de enkel van Veltman.Krukar schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:15:
[...]
Klopt, goed dat we dus ook filmpjes hebben
Begin van het filmpje.
[video]
Experts? Waarom hebben wij vanavond een praat programma?Vincent Dave schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:16:
[...]
Laten we die conclusie maar afwachten wat de experts om half 11 te zeggen hebben.
Ik denk het wel, en ook als Jorgensen nog geen kaart gehad zou hebben. En andersom precies hetzelfde, dan hadden jullie om een kaart geroepen en wij het niks gevondenph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:15:
[...]
Je kan prima voor de bal gaan, te laat zijn en geen geel krijgen. Een stevig duel noem je dat. Ik denk niet dat er moord en brand was geroepen als Kuipers het met een waarschuwing af had gedaan.
Terranova schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:16:
[...]
Zoals mijn plaatje ook al weergaf. Gestrekt been op de enkel van Veltman.
Ik kijk het half, geluid iets harder.. Ik word knettergek van die vent
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Kijk het filmpje eens vanaf 1:16, elke fatsoenlijke scheidsrechter geeft daar gewoon geel voor hoorD-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:19:
[...]
![]()
![]()
Hij is gewoon net te laat en ze glijden tegen elkaar aan. Dat is echt geen gestrekt been op de enkel. Internationaal laten ze dit bij een tweede kaart in 99,9% van de gevallen gaan voor wat betreft kaarten.
Gestrekt been van Jorgenssen terwijl de bal al weg is, dat is gewoon 100% een kaart, ook internationaal.
[ Voor 10% gewijzigd door Krukar op 21-01-2018 16:21 ]
XXXVI
Kijk dat filmpje nog eens goed, het was geen gebogen knie van Jorgensen, dus dat zou dan een recht been moeten zijn toch? Of is mijn kennis van het menselijk lichaam verkeerd?D-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:19:
[...]
![]()
![]()
Hij is gewoon net te laat en ze glijden tegen elkaar aan. Dat is echt geen gestrekt been op de enkel. Internationaal laten ze dit bij een tweede kaart in 99,9% van de gevallen gaan voor wat betreft kaarten.
Wat een poep-in-de-broek ploeg vandaag dat Feyenoord. Geen moment een ploeg gezien die voor z’n laatste kans gaat in de competitie.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Lol hopelijk bedoel je het winnen, het spel was ook niet om aan te zien. Ja zag er misschien aardig uit maar kwam meer dat Feyenoord zo slecht was.Mosin schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:10:
Hopelijk gaat Ajax zich op deze weg verder ontwikkelen. Ze spelen wel hard en het balletje blijft rollen
Klopt, stempel van GioHan schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:20:
Wat een poep-in-de-broek ploeg vandaag dat Feyenoord. Geen moment een ploeg gezien die voor z’n laatste kans gaat in de competitie.
Wellicht kan ph4ge zich beter afvragen waarom de Feyenoord spelers zo opgefokt naar Amsterdam komen ipv je eigen spel te spelen. Zeiken over Veltman terwijl non-valeur Berghuis minimaal vergelijkbaar gedrag vertoont. Beide spelers hebben overigens een fake-vechtersmentaliteit over zich, volgens mij zijn het hele lieve jongens die wijsgemaakt zijn dat ze vooral boos moeten kijken.toolkist schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:16:
[...]
Ik denk het wel, en ook als Jorgensen nog geen kaart gehad zou hebben. En andersom precies hetzelfde, dan hadden jullie om een kaart geroepen en wij het niks gevonden
Het is vaker dan niet dat een scheidsrechter dan geen tweede geel geeft. En Veltman stelt zich daar echt aan. Als Veltman dat niet deed is er een goede kans dat die gele kaart ook niet getrokken werd.
(andere gele kaarten wel terecht)
[ Voor 11% gewijzigd door Fleximex op 21-01-2018 16:25 ]
Ik niet namelijk.
Na de 2-0 werd het van beide kanten wel erg slordig zeg. Feyenoord die wanhopig nog iets probeerde en Ajax waar iedereen wanhopig op zoek was naar een mooie actie.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dus jij zou niet schreeuwen als iemand je op de enkel raakt en vervolgens je been in de mangel komt door het 2e been?Fleximex schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:24:
Dat plaatje van de actie van Jørgensen zegt toch niks. Kijk het filmpje eens. De schoen gaat over de enkel van Veltman. Hij raakt Veltman amper. Je kan hem hooguit geel geven voor de intentie. Maar geen getrekt been en net wat later. hij had duidelijk de intentie om de bal te spelen.
Het is vaker dan niet dat een scheidsrechter dan geen tweede geel geeft. En Veltman stelt zich daar echt aan. Als Veltman dat niet deed is er een goede kans dat die gele kaart ook niet getrokken werd.
Ach ja, ik heb plezier van de overwinning, Feyenoorders hebben nu iig ook wat om te klagen(ook al is het onterecht).
Ten Hag zit er net een paar weken, maar ik vind dat er wel al merkbaar verschil in zit.Marc3l schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:21:
[...]
Lol hopelijk bedoel je het winnen, het spel was ook niet om aan te zien. Ja zag er misschien aardig uit maar kwam meer dat Feyenoord zo slecht was.
Dat 1 wedstrijd nog niet representatief is, mag duidelijk zijn. Ik hoop daarom ook dat ze de lijn kunnen door trekken!
Wat die tackle betreft, daar zie ik er zoveel van op de Zondag ochtend. Daar krijg en geef ik er veel van
Feyenoord heeft een trainer nodig die vanuit het voetbal denkt. Gio is meer iemand van het psychologisch gelul. Dan komt hij weer met woorden als "vertrouwen" aankakken. Zijn interviews zijn ook tenenkrommend.Vincent Dave schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:22:
[...]
Wellicht kan ph4ge zich beter afvragen waarom de Feyenoord spelers zo opgefokt naar Amsterdam komen ipv je eigen spel te spelen. Zeiken over Veltman terwijl non-valeur Berghuis minimaal vergelijkbaar gedrag vertoont. Beide spelers hebben overigens een fake-vechtersmentaliteit over zich, volgens mij zijn het hele lieve jongens die wijsgemaakt zijn dat ze vooral boos moeten kijken.
Je krijgt juist vertrouwen als er een logisch concept staat en je ploegen goed voorbereid.
Volgens mij zegt ook niemand dat Ajax de overwinning hier steelt maar frustrerend is het wel als Kuipers dan ook nog eens een duit in het zakje doetdvdkiwi schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:24:
De rode kaart kun je wellicht nog over discussiëren maar na de 2-0 was het sowieso al wel gespeeld, of zijn er mensen die denken dat Feyenoord met 11 man er nog een punt uit had kunnen slepen?
Ik niet namelijk.
Na de 2-0 werd het van beide kanten wel erg slordig zeg. Feyenoord die wanhopig nog iets probeerde en Ajax waar iedereen wanhopig op zoek was naar een mooie actie.
[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 21-01-2018 16:27 ]
Wat is het verschil dan?Mosin schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:26:
[...]
Ten Hag zit er net een paar weken, maar ik vind dat er wel al merkbaar verschil in zit.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Mjah ik ga er niet eens meer op in, filmpje hier gepost waar je duidelijk ziet dat Jorgenssen te laat is en met gestrekt been Veltman raakt, alle analisten net op zowel de Duitse als Nederlandse TV die het eens zijn dat het geel is.Han schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:25:
Net meerdere herhalingen gezien... Jorgensen te laat met een gestrekt been, overduidelijk geel.
Maar toch zijn er hier mensen die beweren dat eht geen geel is
[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 21-01-2018 16:27 ]
Zijn kapsel.
O wacht
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De oplossing voor jullie stond net al op t veld, naast Bruggink. Enige probleem is dan dat je Lothar von Bömmel er automatisch bij krijgtD-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:26:
[...]
Feyenoord heeft een trainer nodig die vanuit het voetbal denkt. Gio is meer iemand van het psychologisch gelul. Dan komt hij weer met woorden als "vertrouwen" aankakken. Zijn interviews zijn ook tenenkrommend.
Je krijgt juist vertrouwen als er een logisch concept staat en je ploegen goed voorbereid.
We hebben weer een linksback
Ik heb geen balletje rond zien gaan hoor. Hoge druk deden ze onder Keizer ook.Mosin schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:28:
@Hupske
Wat ik al zei, het balletje blijft lekker rond gaan en ze spelen met hoge druk.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En op het plaatje wordt ie op zijn rechterenkel geraakt, terwijl Veltman na de overtreding de hele tijd aan zijn linkerenkel voelt.Terranova schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:16:
[...]
Zoals mijn plaatje ook al weergaf. Gestrekt been op de enkel van Veltman.
Ja, het was een overtreding en geel, maar moet dat toneelstukje nou zo nodig. Veltman gaat zelf ook altijd stevig zijn duels in.
Yes, hopen dat ie heel blijft, echt 5 keer beter dan Dijks.Han schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:29:
Maar los van de 3 punten;
Omdat Jorgensen daarna nog even doorhaalde met zijn andere beenSR8 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:29:
En op het plaatje wordt ie op zijn rechterenkel geraakt, terwijl Veltman na de overtreding de hele tijd aan zijn linkerenkel voelt.
Ik hoop dat de rest van Overmars zijn aankopen het ook goed doenKrukar schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:29:
[...]
Yes, hopen dat ie heel blijft, echt 5 keer beter dan Dijks.
Ik wel hoorHupske schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:29:
[...]
Ik heb geen balletje rond zien gaan hoor. Hoge druk deden ze onder Keizer ook.
Volgens mij zie je dat z'n linker voet nog geraakt wordt door de reet/andere been van Jorgensen, maarja je kan niet verdwijnen na een tackel. Maar het kan wel verdomd pijn doen.Han schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:30:
[...]
Omdat Jorgensen daarna nog even doorhaalde met zijn andere been
Zag er inderdaad veelbelovend uitHan schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:29:
Maar los van de 3 punten;
Hij was alleen wel z'n man kwijt bij de bijna 0-1
Utrecht wel eerst nog tegen Feyenoord in de kuip woensdag, biedt wellicht kansen voor Ajax.
PSV heeft op papier twee makkelijke potten (Heracles uit en Twente uit), wordt dus wel een belangrijke wedstrijd om bij te blijven.
[ Voor 50% gewijzigd door Krukar op 21-01-2018 16:35 ]
Hou op ff, ben al blij dat die achterlijke play-offs niet meer.
Is in de Galgenwaard.Krukar schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:32:
Volgende week Utrecht uit, wordt waarsch. een spannendere wedstrijd dan deze trouwens, verwacht i.i.g. iets meer tegenstand
Utrecht wel eerst nog tegen Feyenoord in de kuip woensdag, biedt wellicht kansen voor Ajax
[ Voor 43% gewijzigd door Vincent Dave op 21-01-2018 16:36 ]
Heb je het nu over v Marwijk? Ik vind teruggrijpen op iets van vroeger een slecht idee. In van Bommel zie ik overigens helemaal niets: ook iemand van het slappe psychologische gelul.toolkist schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:27:
[...]
De oplossing voor jullie stond net al op t veld, naast Bruggink. Enige probleem is dan dat je Lothar von Bömmel er automatisch bij krijgt
D-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:35:
[...]
Heb je het nu over v Marwijk? Ik vind teruggrijpen op iets van vroeger een slecht idee. In van Bommel zie ik overigens helemaal niets: ook iemand van het slappe psychologische gelul.
Wat is er mis mee? Prima vent, zeker met die Völler-look
Je bedoelt de overblijfselen van de jaren tachtig-look.Krukar schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:37:
[...]
[afbeelding]
Jeetje. was dit de ergste foto die je kon vinden?Krukar schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:37:
[...]
[afbeelding]
Wat er mis mee is? Als ik hem hoor praten, bijvoorbeeld over de jeugdopleiding, dan hoor ik enkel wat makkelijk geouwehoer over mentaliteit. Mentaliteit heeft Feyenoord wel. Feyenoord heeft iemand nodig die de ploeg voetballend op een spoor zet, een type Ten Hag zeg maar.
Ten Hag is mijns inziens een betere trainer voor Feyenoord dan voor Ajax.D-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:40:
[...]
Jeetje. was dit de ergste foto die je kon vinden?![]()
Wat er mis mee is? Als ik hem hoor praten, bijvoorbeeld over de jeugdopleiding, dan hoor ik enkel wat makkelijk geouwehoer over mentaliteit. Mentaliteit heeft Feyenoord wel. Feyenoord heeft iemand nodig die de ploeg voetballend op een spoor zet, een type Ten Hag zeg maar.
Vanuit Feyenoord gekeken wel vandaagVincent Dave schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:42:
Ten Hag is mijns inziens een betere trainer voor Feyenoord dan voor Ajax.
Weet ik niet. Aan de ene kant kan hij zijn interesse in andere systemen beter kwijt bij Feyenoord dan bij Ajax waar de 433-lobby toch altijd meekijkt. Aan de andere kant kan hij zich nu wel bewijzen als iemand die flexibel is.Vincent Dave schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:42:
[...]
Ten Hag is mijns inziens een betere trainer voor Feyenoord dan voor Ajax.
Het is vooral ook heel dom om zo'n actie in te zetten op die plek als je al geel hebt. Dat is een risico dat je niet moet nemen. De Ligt deed het ook nog later in de wedstrijd, maar dat was wel een wat gevaarlijkere situatie.Han schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:30:
[...]
Omdat Jorgensen daarna nog even doorhaalde met zijn andere been
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Feyenoord is van oudsher geen team dat aan 1 systeem vasthoudt. Ten Hag is tevens een coach die meerdere spelstijlen hanteert (zie Utrecht). Vandaar mijn opmerkingD-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:44:
[...]
Weet ik niet. Aan de ene kant kan hij zijn interesse in andere systemen beter kwijt bij Feyenoord dan bij Ajax waar de 433-lobby toch altijd meekijkt. Aan de andere kant kan hij zich nu wel bewijzen als iemand die flexibel is.
Inderdaad, je zou bijna vergeten dat er nog andere ploegen spelen.toolkist schreef op zondag 21 januari 2018 @ 17:18:
Tis hier wel heel stil geworden...
Mja met Ajax en Feyenoord heb je denk ik qua aanhang wel de 2 grootste clubs
PSV op 0-1 na domme overtreding van heracles , slim balletjetoolkist schreef op zondag 21 januari 2018 @ 17:18:
Tis hier wel heel stil geworden...
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
De enige creatieve speler die ze hebben, Larson, die zit dan weer 90 minuten op de bank en op 't eind mag Bilal weer ff aankloten.
Jorgensen is ook al tijden uit vorm. Vorig jaar was hij constant de gevaarlijkste man, kwam in de bal om een bal af te leggen of was 't eindstation. Nu rent ie vandaag bijvoorbeeld maar wat gefrustreerd rond. Eerste helft van het seizoen ook weinig gezien, als je 't vergelijkt met vorig seizoen.
En Van Bronckhorst heeft natuurlijk eindeloos krediet na zo'n kampioenschap, maar dat houdt toch ook een keer op.
[ Voor 35% gewijzigd door JanW op 21-01-2018 17:39 ]
Heracles verdediging was al naar de kleedkamer voor de rust ofzo? Allemachtig wat slecht verdedigd.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 21 januari 2018 @ 17:32:
[...]
PSV op 0-1 na domme overtreding van heracles , slim balletje
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Goaltje afkeuren tussendoor.. ach ja..
[ Voor 22% gewijzigd door St@m op 21-01-2018 18:09 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
die situatue met Lozano is een van de meest lastige imo om te beoordelen, deze gegeven pingel was idd ook van de actionSt@m schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:09:
Ja en nu geeft ie zomaar een penalty.. eerste helft fluiten ho maar..
Lozano moet ook gewoon gaan liggen, dan is het rood.. maarja.. doorvoetballen wordt niet beloond.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:10:
[...]
die situatue met Lozano is een van de meest lastige imo om te beoordelen, deze gegeven pingel was idd ook van de action
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 21-01-2018 18:12 ]
Werkvoetbal levert de laatste jaren wel prijzen op. Je moet iets anders doen als je het financiële gat wil overbruggen. Overigens zijn er wel meer creatieve spelers, de vleugels natuurlijk maar met Tapia en Vd Heijden heb je ook op andere posities voetballers.JanW schreef op zondag 21 januari 2018 @ 17:35:
Ik vraag me ook af of Feyenoord wel door moet gaan met dat "werkvoetbal" waar ze in Rotterdam zo mee weglopen. Op een incidenteel goed jaar na lopen ze jaarlijks achter Ajax en PSV aan. Heel lief dat je een middenvelder hebt die 15km per wedstrijd af legt, maar als ie geen doelpunten maakt of assists geeft heb je er niks aan. Hopelijk voor Feyenoord kan Van Persie daar in zijn nadagen iets van verandering in brengen, anders zijn wedstrijden zoals vandaag eerder regel dan uitzondering.
De enige creatieve speler die ze hebben, Larson, die zit dan weer 90 minuten op de bank en op 't eind mag Bilal weer ff aankloten.
Jorgensen is ook al tijden uit vorm. Vorig jaar was hij constant de gevaarlijkste man, kwam in de bal om een bal af te leggen of was 't eindstation. Nu rent ie vandaag bijvoorbeeld maar wat gefrustreerd rond. Eerste helft van het seizoen ook weinig gezien, als je 't vergelijkt met vorig seizoen.
En Van Bronckhorst heeft natuurlijk eindeloos krediet na zo'n kampioenschap, maar dat houdt toch ook een keer op.
Jorgensen was voor de winter bijna heel de tijd geblesseerd dus is niet gek dat je hem weinig zag. Heeft in de wedstrijden die hij wel speelde een heel goed moyenne en kan ondanks de blessure nog topscorer worden.
https://twitter.com/_/status/955103340723163136
Inmiddels heeft Fox na ophef op sociale media toch maar een filmpje van het natrappen van Ziyech geplaatst. Lijkt mij duidelijk, hij heeft geen enkele intentie om de bal te spelen en een opzichtige poging om een veelbelovende actie te onderbreken. Als je dan meent strikt volgens het boekje te fluiten moet je dit niet negeren, imo. Al had EL Ahmadi beter een Veltmannetje kunnen doen en wat toneel moeten gebruiken om Kuipers te helpen. Wel met kaarten strooien in stevige duels om de bal maar een oogje toeknijpen als er iets gebeurt wat echt niet hoort.
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 21-01-2018 18:28 ]
Dat alle 11 de spelers hun best doen en ervoor vechten zou het minimum moeten zijn.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
[ Voor 4% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 21-01-2018 18:41 ]
Als ze zo door blijven gaan word het echt wel spannend.jaapstobbe schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:38:
Tjonge jonge...ja zo wordt de competitie dus nooit spannend....
Cocu blijft een matige trainer.
Was dat niet die speler die een directe versterking voor Ajax zou zijn? Waarom speelt hij niet?JanW schreef op zondag 21 januari 2018 @ 17:35:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan zou hij mogelijk voor Ajax scoren ...Gonadan schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:41:
[...]
Was dat niet die speler die een directe versterking voor Ajax zou zijn? Waarom speelt hij niet?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
ze waren ook gewoon beter... in principe is het gewoon een verdiende overwinning (imo)... dat hij zo tot stand komt, ja, dat is dan wel weer een beetje geluk...Terranova schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:43:
Die had ik helaas wel verwacht toen het 1-1 werd. Psv heeft dit seizoen het "geluk" mee op zulk soort momenten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Heb je de wedstrijd gekeken? PSV heeft deze wedstrijd toch gewoon veel meer kansen afgedwongen. Of zijn we ons weer aan het blind staren op non functioneel balbezit?HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:38:
BAH wat een anti climax van zo'n vermakelijke pot voetbalwedstrijd die totaal geen (edit : +winnaar) verdient is het toch het lot dat weer 3 punten voor PSv bepaalde
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF 9001% kampioensgeluk ?????
Ik vind die misgunning tegen PSV wel oké, geniet ik wellicht in april nog net iets meer op het stadhuisplein
Verwijderd
Maar ach ja zoals ik al eerder zei...met of zonder Jorgensen....met of zonder Ziyech (als hij rood zou krijgen) ....met of zonder Kuipers had Ajax toch wel gewonnen ondanks dat zij ook bar slecht spelen.
Ik denk dat het niet meer goed gaat komen dit seizoen voor Feyenoord
Verdiend gewonnen....gefeliciteerd Ajax fans...*zucht*
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nee jij niet hoor, maar vanmiddag een hoop anderen wel. Zal de frustratie over de machteloosheid wel zijn.Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:28:
Hahaha ja dat had ook mogelijk geweest. Ik zeg ook niet dat Kuipers aan Ajax's zijde staat.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoezo, duurt een wedstrijd in Nederland dan maar 89 minuten?
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!