Terranova schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:27:
Heeft Jones eigenlijk het meeste balbezit gehad? Met dat tijdrekken
[ Voor 5% gewijzigd door Krukar op 21-01-2018 15:30 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Terranova schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:27:
Heeft Jones eigenlijk het meeste balbezit gehad? Met dat tijdrekken
[ Voor 5% gewijzigd door Krukar op 21-01-2018 15:30 ]
Vraag me nu trouwens af of dit wel actueel is of van een oudere wedstrijd, zag 'm net voorbij komen op twitter maar die vrije trappen zijn er inderdaad wel heel veel
Ja kijk de standKrukar schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:31:
[...]
Vraag me nu trouwens af of dit wel actueel is of van een oudere wedstrijd, zag 'm net voorbij komen op twitter maar die vrije trappen zijn er inderdaad wel heel veel
Oh lol inderdaad, kats overheen gekeken
Kuipers doet in ieder geval heel erg zijn best om geen thuisfluiter te zijn vandaag.ph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:04:
Nijhuis is in ieder geval consequent en geen notoire thuisfluiter (valt vandaag wel mee). Kan ook waarderen dat Nijhuis open is, durft een fout toe te geven en heeft weleens een mening.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Was niet zoveel meer dan een overtreding toch?toolkist schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:33:
Toornstra blijft wel weer overal mee wegkomen...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja dusKrukar schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:34:
Even kijken of Ajax met wind mee wel de bal in het doel van Feyenoord kan krijgen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
He he.. eindelijk jinx ik t weer eens met zo'n opmerking. De laatste keer dat t werkte scoorde Younes volgens mij, dus dat was ff geledentoolkist schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:23:
Wat mij betreft mag vd Beek in de kleedkamer blijven en komt Siem erin. Er is te weinig dreiging van opkomende spelers in t centrum.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat mag je vaker doentoolkist schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:38:
[...]
He he.. eindelijk jinx ik t weer eens met zo'n opmerking. De laatste keer dat t werkte scoorde Younes volgens mij, dus dat was ff geleden
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 17% gewijzigd door ph4ge op 21-01-2018 15:41 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik heb respect voor jouw zelfkennis, huldeD-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:42:
Ik heb het idee dat Gio net zo'n angsthaas is als de gemiddelde supporter. Slechte trainer.....
wiskundig gezien is maar een heel klein deel van de supporters (misschien zelfs 0), de gemiddelde supporter.... dus hij heeft zich goed ingedekt
Heeft hij ooit laten zien een plan b te hebben?Han schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:41:
Nou, ben benieuwd. Tijdrekken en inzakken heeft geen zin meer voor Feyenoord. Nu moeten ze komen. Kijken wat het plan B inhoudt van Gio
Ik zie mezelf niet als de gemiddelde supporter en ik zal mezelf nog eens herhalen: de nederige houding van vrijwel de gehele club ten opzichte van Ajax in dit soort potjes is de grootste oorzaak van het feit dat je hier steeds verliest.
Ga je hier nu glashard beweren dat dat geen geel was?ph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:47:
Kuipers is echt heel makkelijk weer met z'n kaarten aan Feyenoord. Als Kuipers Feyenoord fluit is het altijd hetzelfde. Wat een stervende zwaan die Veltman weer, en hij trapt er gewoon weer in.
Het was gewoon geel inderdaad... alhoewel ik de overtreding wel aan de onderkant van het geel-spectrum vondtoolkist schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:46:
Nou vooruit, direct rood zou overdreven zijn geweest.
En Veltman deed weer zijn Zuid-Amerikaanse toneelstukje alsof zijn been eraf was gehakt.Vos schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:46:
Nou ik vond dat wel meevallen, hij was wel iets te laat.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
ph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:47:
Kuipers is echt heel makkelijk weer met z'n kaarten aan Feyenoord. Als Kuipers Feyenoord fluit is het altijd hetzelfde. Wat een stervende zwaan die Veltman weer, en hij trapt er gewoon weer in.
Feyenoord had nog wel meer gele kaarten kunnen hebben hoor. Toornstra had ook 2 prima sollicitaties bijvoorbeeldph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:47:
En voorlopig krijgt Kuipers deze potjes natuurlijk want de anti-Nijhuis lobby vanuit de hoofdstad is al een tijdje ingezet.ph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:47:
Van Beek en Jorgenson 1 waren makkelijk? St Juste ok, maar die kreeg Kluivert daarna ook makkelijk. Toornstra daarna gematst. Het is denk ik je bril...ph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:47:
Los van Kuipers... anti-Nijhuis is natuurlijk volledig terecht... die gast mag van mij maximaal topklasse fluitenD-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:48:
[...]
En voorlopig krijgt Kuipers deze potjes natuurlijk want de anti-Nijhuis lobby vanuit de hoofdstad is al een tijdje ingezet.
Gebeurd gewoon net zo hard van 2 kanten, maar goed de brillen kleuren weer lekker roze ondertussenFleximex schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:48:
Mee eens. Ajacieden zijn wel erg goed in het opnaaien van de scheids e.d. Gele kaarten zijn natuurlijk wel terecht. Maar praten tegen de scheids mocht toch alleen de aanvoerder? Bij Kuipers mag alles blijkbaar.
Hij laat mannelijk spel toe maar het is niet dat hij inconsequent is. In de PL zou zijn fluiten niet opvallen.P.O. Box schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:49:
[...]
Los van Kuipers... anti-Nijhuis is natuurlijk volledig terecht... die gast mag van mij maximaal topklasse fluiten
ph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:47:
Kuipers is echt heel makkelijk weer met z'n kaarten aan Feyenoord.
Klopt, hij kijkt ook Barcagambieter schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:47:
[...]
En Veltman deed weer zijn Zuid-Amerikaanse toneelstukje alsof zijn been eraf was gehakt.
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 21-01-2018 15:53 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Heerlijk die objectiviteit.ph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:52:
Het is een overtreding, maar geen geel. Als Veltman zich niet zo aanstelt fluit hij misschien niet eens. En niet te vergeten dat de eerste gele kaart ook al niets was. Bij de 2-0 ging er een overtreding aan vooraf. Ziyech mag dan weer wel natrappen. Op zn zachts gezegd geeft hij op de cruciale momenten weer de thuisploeg het voordeel bij twijfel.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 21-01-2018 15:54 ]
De 1e was niks? Hij trok dat Ajax shirt bijna uit....ph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:52:
Het is een overtreding, maar geen geel. Als Veltman zich niet zo aanstelt fluit hij misschien niet eens. En niet te vergeten dat de eerste gele kaart ook al niets was. Bij de 2-0 ging er een overtreding aan vooraf. Ziyech mag dan weer wel natrappen. Op zn zachts gezegd geeft hij op de cruciale momenten weer de thuisploeg het voordeel bij twijfel.
Maar het is een Ajax shirt, dus dat is niets waardtoolkist schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:53:
[...]
De 1e was niks? Hij trok dat Ajax shirt bijna uit....
Kan zo zijn, is de andere kant op net zo goed.Vos schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:53:
Heerlijk die objectiviteit.
De 1e is gewoon geel. Hij loopt dicht bij de scheids overduidelijk te grijpen. 1 keer mis en 1 keer raak. Dom dusph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:52:
[ Voor 7% gewijzigd door OMX2000 op 21-01-2018 15:56 ]
[Video: https://twitter.com/twitter/statuses/955088794105139200]ph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:52:
Het is een overtreding, maar geen geel. Als Veltman zich niet zo aanstelt fluit hij misschien niet eens. En niet te vergeten dat de eerste gele kaart ook al niets was, althans aan de andere kant geeft hij hem niet. Bij de 2-0 ging er een overtreding aan vooraf. Ziyech mag dan weer wel natrappen. Op zn zachts gezegd geeft hij op de cruciale momenten weer de thuisploeg het voordeel bij twijfel.
Jullie laten je wel van jullie onsportieve kant zien, Feyenoord houdt alleen maar tegen en hoopt via spaarzame uitvallen te scoren ipv het oogstrelend voetbal wat ze normaal gesproken op de mat zetten.D-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:48:
[...]
En voorlopig krijgt Kuipers deze potjes natuurlijk want de anti-Nijhuis lobby vanuit de hoofdstad is al een tijdje ingezet.
Je filmpje begint te laat. Was bij de ingooi.Krukar schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:55:
[...]
[video]
Welke overtreding?
En als die van Jorgenssen volgens jou geen geel was moet je de voetbalregels nog eens doorlezen
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 21-01-2018 15:57 ]

Kom dan eens met concrete voorbeelden? En dan graag wat meer dan het natrappen van Ziyech wat echt niemand, zelfs Been in de studio, niet gezien heeft.ph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:57:
[...]
Volgens het boekje kan je hem geven, maar hij fluit maar 1 kant op strikt volgens het boekje.
Klassiekers worden niet vergeten.dr.lowtune schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:58:
Nou ja, snel vergeten maar deze "klassieker" en op naar de volgende wedstrijd.
Je laat je wel heel erg kennen nu, ben ik niet van jou gewent. Dat je überhaupt durft te beweren dat die eerste kaart van Jorgensen geen geel was. Daarmee devalueer je het verdere betoog.ph4ge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:57:
Volgens het boekje kan je hem geven, maar hij fluit maar 1 kant op strikt volgens het boekje.
Feyenoord doet het natuurlijk slecht maar op kutmomenten als deze stoort deze onsportieve lobby je plots wel weer. Ja en sorry: dan laten we dat merken.Vincent Dave schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:56:
[...]
Jullie laten je wel van jullie onsportieve kant zien, Feyenoord houdt alleen maar tegen en hoopt via spaarzame uitvallen te scoren ipv het oogstrelend voetbal wat ze normaal gesproken op de mat zetten.
Toch gebeurde dat echt wel... was echt heul heul domtoolkist schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:58:
[...]
Kom dan eens met concrete voorbeelden? En dan graag wat meer dan het natrappen van Ziyech wat echt niemand, zelfs Been in de studio, niet gezien heeft.
Feyenoord is de mindere inde 2e helft. Maar Kuipers is gewoon heel inconsequent aan het fluiten in de 1e helft, wat frustratie oplevert.Vincent Dave schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:56:
[...]
Jullie laten je wel van jullie onsportieve kant zien, Feyenoord houdt alleen maar tegen en hoopt via spaarzame uitvallen te scoren ipv het oogstrelend voetbal wat ze normaal gesproken op de mat zetten.
Goed strepen we die weg tegen de 2 overtredingen van Toornstra. Maar dan verder?P.O. Box schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:59:
[...]
Toch gebeurde dat echt wel... was echt heul heul dom
hey, ik vind het verder niet he... en als was het zo, als het in het voordeel van Ajax is hoor je mij niettoolkist schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:00:
[...]
Goed strepen we die weg tegen de 2 overtredingen van Toornstra. Maar dan verder?
Yep! Hele gekke en domme wissel. Vervang dan Vilhena als je toch wat wilt wisselen.D-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:59:
[...]
Feyenoord doet het natuurlijk slecht maar op kutmomenten als deze stoort deze onsportieve lobby je plots wel weer. Ja en sorry: dan laten we dat merken.
De grootse oetlul is natuurlijk Gio. Die wissel van Berghuis is natuurlijk weer van een niveau nul. De enige speler met een actie haal je eruit.

[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 21-01-2018 16:04 ]
Maar ja, GvB he?D-e-n schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:02:
Ik zou er zeker geen middenvelder uithalen voor een aanvaller met een man minder maar met een man minder moet je gewoon je goals op het veld laten staan. Simpel rekenen.
[ Voor 27% gewijzigd door Vincent Dave op 21-01-2018 16:05 ]
Als Feyenoord nou nog 1x scoort klopte ie qua stand in ieder gevalKrukar schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:03:
[afbeelding]
Nu wel de goede statistieken van de eerste helft, correctie voor eerder.
Opvallend dat qua passing nauwkeurigheid dit de slechtste helft voor Feyenoord was tot nu toe dit seizoen.
toolkist schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:06:
[...]
Als Feyenoord nou nog 1x scoort klopte ie qua stand in ieder geval
Ja, van Bronckhorst. Maar wat wil je er dan mee zeggen? Dat de klachten van de Feyenoorders terecht zijn? Het is toch te idioot voor woorden: heel A'dam hield zich een half jaar bezig met de wissels van Keizer maar had kennelijk niet in de gaten dat er bij Feyenoord een nog veel grotere prutser aan het roer staat.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq