Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Lekker Neres
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 24-12-2017 16:01 ]
Vind je ze zo slecht? Ze maken acties en proberen, wat ik wel waardeer.P.O. Box schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:02:
de twee buitenspelers zijn de hele wedstrijd al heel slecht, maar beiden hebben wel een beslissende individuele actie... das dan wel weer fijn...nu graag ff de 3-1
Vond Kluivert vandaag niet slecht hoor, hij maakt best veel acties, kreeg alleen weinig ballen in de eerst ehelft.P.O. Box schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:02:
de twee buitenspelers zijn de hele wedstrijd al heel slecht, maar beiden hebben wel een beslissende individuele actie... das dan wel weer fijn...nu graag ff de 3-1
ik vond ze de eerste helft vooral slecht... heb geen 1 gelukte actie gezien en vooral veel balverlies door slechte aannames...Vos schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:02:
[...]
Vind je ze zo slecht? Ze maken acties en proberen, wat ik wel waardeer.
maar toegegeven, zeker Neres is tweede helft veel beter
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Denk dat ie ondertussen dacht dat er überhaupt geen scheidsrechter aanwezig wasHan schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:05:
Lol... wat dacht Schöne? De eerste overreding geen geel dus ik maak dan maar een tweede vlak er na die zeker geel is?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Instructies? Geen idee, maar in een systeem met 4 verdedigers moet je wel opkomende backs hebben.P.O. Box schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:08:
Vorig jaar had Veltman nog wel eens een assist door de bal de 16 in te slingeren... maar nu durft hij dat op een of andere manier niet meer... waarom is dat?
Dat was buitenspel, bedankt grens.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 24-12-2017 16:10 ]
Toen had ie Sanchez naast zich die wat meer corrigerend werkte achterin, hij zal nu minder naar voren kunnen.P.O. Box schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:08:
Vorig jaar had Veltman nog wel eens een assist door de bal de 16 in te slingeren... maar nu durft hij dat op een of andere manier niet meer... waarom is dat?
Veltman is aan vervanging toe. Beter kijken ze voor goede centrale verdedigers duoP.O. Box schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:08:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
snap ik, maar hij komt vaak genoeg (ook deze wedstrijd) in de positie om die bal voor de slingeren... maar dan doet hij het niet...Krukar schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:09:
[...]
Toen had ie Sanchez naast zich die wat meer corrigerend werkte achterin, hij zal nu minder naar voren kunnen.
Inderdaad, Ajax krijgt ook een cadeautje
En netjes afgemaakt van Neres.
Niet te vergelijken... die van Wamberto was echt geweldig mooi
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tsja, Neres is beter gaan voetballen (en heeft een basisplaats) nadat hij met Wamberto had gesproken... ik zie een causaal verbandje
Keizer had een extra verdediger erbij gezet voor Huntelaar, en dan had het nu 0-2 gestaan, dus ik ben al lang blijtoolkist schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:12:
Frenkie linksback, Siem belangrijk... Ik moet duidelijk nog wat langer oefenen met football manager voordat ik een goeie trainer word
Frenkie staat meer centraal links, 3 man achterin namelijk.toolkist schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:12:
Frenkie linksback, Siem belangrijk... Ik moet duidelijk nog wat langer oefenen met football manager voordat ik een goeie trainer word
Geeft de willekeur wel aan ja.toolkist schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:20:
3 minuten extra tijd maar? Zo lang heeft de keeper al tijdgerekt en dan zat Lachman nog 2 minuten op de grond om niks.
plus 5 wissels in de tweede helft, maakt 5x30sec....toolkist schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:20:
3 minuten extra tijd maar? Zo lang heeft de keeper al tijdgerekt en dan zat Lachman nog 2 minuten op de grond om niks.
Dat je er nog verbaasd over bentD-e-n schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:27:
En nu alle middenvelders weer beschikbaar zijn kiest Gio toch weer voor die drie verdedigende middenvelders, tegen een ploeg die ongetwijfeld gaat verdedigen. Heeft onze coach nu verdomme nog niet door waarom we tegen ploegen als NAC of VVV zo weinig potten konden breken?
Echt he, Gio out!!!D-e-n schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:27:
En nu alle middenvelders weer beschikbaar zijn kiest Gio toch weer voor die drie verdedigende middenvelders, tegen een ploeg die ongetwijfeld gaat verdedigen. Heeft onze coach nu verdomme nog niet door waarom we tegen ploegen als NAC of VVV zo weinig potten konden breken?
Mag ook wel weer eens een keer. Maar dit is wel enorm lekker ja.Leon Zwiers schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:49:
Boem! Heerlijk begin
Wat lult die commentator, dat was een 100% goal met de hand tegengehouden.
[ Voor 33% gewijzigd door LZ86 op 24-12-2017 16:59 ]
Kom op zeg, moet zijn arm eraf vallen ofzo?
[ Voor 52% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-12-2017 17:00 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
alles kan off-topic
Wanneer het 3-3 staat ofzoAnkona schreef op zondag 24 december 2017 @ 17:31:
Snap niet dat Gio na 15 minuten van Beek nog niet gewisseld heeft. Verreweg de zwakste van het veld en degene die constant het spel extreem vertraagt waardoor Roda controle kan houden.
Ïk dacht dat ie ging noemen:Drie momenten
Willem II-trainer Erwin van de Looi wilde na de wedstrijd terugblikken op drie momenten. 'Eerst overleven we een kans van Donny van de Beek. Dat was gelukkig, want we begonnen angstig. Het tweede moment is het uitvallen van Fernando Lewis. Daarom moest de goed spelende Freek Heerkens weg uit het centrum en naar de backpositie.'
Als derde moment noemt Van de Looi de beslissende 3-1. 'Dat is gewoon buitenspel. Als die wordt afgekeurd, zit je nog gewoon in de wedstrijd. En hier in de Arena heb je helemaal geen video-assistent nodig, want de schermen die er hangen zijn groot genoeg.'
- Overtreding op Frenkie de Jong voorafgaand aan de 0-1
- Niet gegeven penalty voor vasthouden Neres in de 16
- Niet gegeven penalty voor overtreding op Ziyech in de 16
Als je dat soort momenten al mist als scheids, dan heb je toch helemaal niks in het betaald voetbal te zoeken?Han schreef op zondag 24 december 2017 @ 18:19:
Lol... en nu aan de andere kant. Wat een dramatische leiding vanavond
PSN: Finally_Chris
idd, Kamphuis liet duidelijk merken niet op de hoogte te zijn van het fenomeen penalty.
4 meer dan 100 procent penalties die iedereen ziet behalve die vent met de fluit.
alles kan off-topic
Mwoh... overdrijven is ook een vak, het waren er maar twee. Die andere twee waren echt geen penalty’sAnkona schreef op zondag 24 december 2017 @ 18:50:
4 meer dan 100 procent penalties die iedereen ziet behalve die vent met de fluit.
Ben benieuwd bij welke jij vind dat overdrijven een vak is. Voor alle drie de handsballen geldt dat ze zeer duidelijk waarneembaar waren. Bij de tackle zou je verwachten dat de assistent er in elk geval goed zicht op had.
alles kan off-topic
Hebben er niks aan. Je word hooguit tweede of derde en volgend seizoen is alles weer anders.
We zullen de arm van die verdediger maar afzagen, zodat ie geen hands meer kan maken als ie z'n arm strak langs zn lichaam houdt...Ankona schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:01:
Twee ballen richting doel die door een arm sterk van richting veranderd werden, dat waren wel de duidelijkste voorbeelden van een strafschop. Een tackle op die Roda aanvaller zou je kunnen twijfelen aangezien die beoordeeld moet worden, maar in mijn ogen ook een pingel. Misschien de enige waarbij je mag twijfelen is die laatste waarbij met een ongelukkige handsbal een voorzet onderbroken wordt.
Ben benieuwd bij welke jij vind dat overdrijven een vak is. Voor alle drie de handsballen geldt dat ze zeer duidelijk waarneembaar waren. Bij de tackle zou je verwachten dat de assistent er in elk geval goed zicht op had.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wat is er met Arno Vermeulen aka "De witte chinees" trouwens gebeurd ? Bril, geen WC borstel kapsel meer.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Heb je een bron?loekf2 schreef op maandag 25 december 2017 @ 00:18:
Na eerste onderhandelingen tussen Ajax en Utrecht nog geen akkoord over Ten Hag. Eerste schermutsingen zullen we maar zeggen. Ze hebben nog even, geloof dat spelers week vrij hebben.
Eerdere berichtgevingen spraken van een gelimiteerde clausule. Als dat waar is dan probeert Ajax hem wellicht voor minder te krijgen, of Utrecht heeft op de één of andere manier toch contractuele mogelijkheden om meer uit de kan te halen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het laatste nieuws is dat er een gelimiteerde clausule is maar dat deze in de zomer geldig is.Gonadan schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:23:
[...]
Heb je een bron?
Eerdere berichtgevingen spraken van een gelimiteerde clausule. Als dat waar is dan probeert Ajax hem wellicht voor minder te krijgen, of Utrecht heeft op de één of andere manier toch contractuele mogelijkheden om meer uit de kan te halen.
Zou ook lager liggen dan de eerder genoemde 7 ton.
neen, sorryMartinusz schreef op zondag 24 december 2017 @ 23:52:
Mag ik nog even noteren Neres, 18 wedstrijden 8 doelpunten en 10 assist
Blijkt Overmars toch weer ruk in te kopen in de winter. Gaan de beoogde trajecten ineens niet door. Wordt Neres ineens last minute verkocht zonder vervanging. En staat de nieuwe trainer al voor de lente ter discussie.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeker ook hele mooie statistieken. Hij gaf alleen niet thuis in de wedstrijden tegen PSV en AjaxJST94 schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:37:
Vergeet Berghuis niet met 25 wedstrijden, 15 goals en 7 assists.
Maar wel mindere statistieken. Ach ja, het is zo'n Jupiler speler hè, uitblinken tegen een Roda.Vos schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:01:
Zeker ook hele mooi statistieken. Hij gaf alleen niet thuis in de wedstrijden tegen PSV en Ajax
* Gonadan rent *
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De kogel is door de kerk. Advocaat is de nieuwe trainer van Sparta.
Ben benieuwdDeadsy schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:05:
https://www.vi.nl/nieuws/...at-aan-als-nieuwe-trainer
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja nee nu heb ik niks meer te doenGonadan schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:51:
@Martinusz hier, heb je wat te doen.
[afbeelding]
Hier staat overduidelijk dat Neres waardevoller en dus beter is dan Lozano
Hij heeft een clausule van 4 ton, maar dat is in de zomer. Dus er moet simpel gezegd gewoon onderhandeld worden, die 7 ton zal er wel uitkomen uiteindelijk ofzo.Gonadan schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:23:
[...]
Heb je een bron?
[ Voor 42% gewijzigd door Martinusz op 25-12-2017 16:02 ]
We blijven wat dat betreft een rare club. Al 25 jaar kloten in de marge en toch blijkt er altijd weer een grote naam in Sparta te willen stappen. De ene keer met meer succes dan de andere keer overigens...Deadsy schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:05:
https://www.vi.nl/nieuws/...at-aan-als-nieuwe-trainer
Misschien woont hij niet al te ver. En de aanwezigheid van beenhakker heeft denk ik ook een rol gespeeld.FreakNL schreef op maandag 25 december 2017 @ 16:05:
[...]
We blijven wat dat betreft een rare club. Al 25 jaar kloten in de marge en toch blijkt er altijd weer een grote naam in Sparta te willen stappen. De ene keer met meer succes dan de andere keer overigens...
I don't have dreams, I have goals!!
De een roept 4 ton als clausule, de ander 7 ton. Maar zal inderdaad wel op die 7 ton uitkomen ja.Martinusz schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:59:
Hij heeft een clausule van 4 ton, maar dat is in de zomer. Dus er moet simpel gezegd gewoon onderhandeld worden, die 7 ton zal er wel uitkomen uiteindelijk ofzo.
Ajax en rustig de tijd nemen?Redondo1982 schreef op maandag 25 december 2017 @ 16:42:
Ik snap niet dat Ajax niet voor een half jaar gebruik heeft gemaakt van Advocaat om zo dit jaar te overbruggen. Heb je rustig een half jaar de tijd om de boel op de rit te krijgen. Al denk ik dat ze in Ten Hag echt al vanaf het begin de ideale kandidaat vinden en dat ze hierdoor ook niet aan deze constructie hebben gedacht. Ten Hag is dus altijd al nr.1 geweest.
Sowieso hebben ze nu niet de tijd om rustig een half jaar rond te kijken, er is nog een kampioenschap te halen
Alsof je met Advocaat geen kampioenschap kan behalentoolkist schreef op maandag 25 december 2017 @ 16:45:
[...]
De een roept 4 ton als clausule, de ander 7 ton. Maar zal inderdaad wel op die 7 ton uitkomen ja.
[...]
Ajax en rustig de tijd nemen?![]()
Sowieso hebben ze nu niet de tijd om rustig een half jaar rond te kijken, er is nog een kampioenschap te halenDaarnaast zullen enkele belangrijke spelers wellicht ook niet veel zin hebben in een half jaar onduidelijkheid.
En de laatste zin is erg suggestief, zeker door het toevoegen van ‘wellicht’. Op welk niveau heb je zelf gevoetbald? Ik kan je vertellen dat ze bij een bvo niet wakker liggen van half jaar een interim trainer. Overigens krijgen ze niet een half jaar lang onduidelijkheid, want na een paar maanden kan er al een nieuwe trainer voor het volgende seizoen worden aangesteld. Bovendien is Advocaat wel een trainer met een enorme status.
Vooral dat inderdaad. Veel roepen, weinig feiten.toolkist schreef op maandag 25 december 2017 @ 16:45:
De een roept
* Gonadan ziet het wel in de officiële berichtgeving verschijnen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt geen reed van nu, Neres heeft nu 8 goals en 11 assists..Gonadan schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:51:
@Martinusz hier, heb je wat te doen.
[afbeelding]
Ik denk juist dat ze nu alvast willen bouwen, ziet je bijvoorbeeld niet begint met de eerste Europese kwalificatieduels.Redondo1982 schreef op maandag 25 december 2017 @ 16:42:
Ik snap niet dat Ajax niet voor een half jaar gebruik heeft gemaakt van Advocaat om zo dit jaar te overbruggen. Heb je rustig een half jaar de tijd om de boel op de rit te krijgen. Al denk ik dat ze in Ten Hag echt al vanaf het begin de ideale kandidaat vinden en dat ze hierdoor ook niet aan deze constructie hebben gedacht. Ten Hag is dus altijd al nr.1 geweest.
Zet nu een trainer voor de langere tijd neer, laat die het opbouwen zodat je met een goed gevoel aan de voorrondes kan beginnen.
Ik heb ergens 4 ton gelezen, weet niet wat Utrecht wil. Het is natuurlijk een positie verbetering, dus heel sterk sta je ook niet als werkgever. Ajax gaat 8 januari week op trainingskamp in Portugal.Deadsy schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:25:
[...]
Het laatste nieuws is dat er een gelimiteerde clausule is maar dat deze in de zomer geldig is.
Zou ook lager liggen dan de eerder genoemde 7 ton.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Geen reet lijkt me wat sterk uitgedrukt. Ik ga er overigens vanuit dat @Martinusz al bezig is met een spreadsheet die deze statistieken op wekelijkse basis kan gaan leveren.hotymoty schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:17:
Klopt geen reed van nu, Neres heeft nu 8 goals en 11 assists..
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan moet je nr. 1 wel beschikbaar zijn en blijkbaar is Ten Hag dit, zoals ik al eerder heb aangehaald.dutchgio schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:20:
[...]
Ik denk juist dat ze nu alvast willen bouwen, ziet je bijvoorbeeld niet begint met de eerste Europese kwalificatieduels.
Zet nu een trainer voor de langere tijd neer, laat die het opbouwen zodat je met een goed gevoel aan de voorrondes kan beginnen.
Website met live feedGonadan schreef op maandag 25 december 2017 @ 18:53:
[...]
Geen reet lijkt me wat sterk uitgedrukt. Ik ga er overigens vanuit dat @Martinusz al bezig is met een spreadsheet die deze statistieken op wekelijkse basis kan gaan leveren.
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij zou komen, Sparta heeft geen rooie cent dus hij doet het echt omdat hij een hart voor de club heeft. Mocht hij alsnog degraderen dan kan hij alsnog terugkijken op een prachtige trainersloopbaan. Gaat sowieso een uitdaging worden.
Soms wel even goed, een bulderende Advocaat aan de zijlijn als het even nodig is. Kan aardig uit zijn panty gaan soms.
Hoeft geeneens een club hart te zijn. Er zitten mensen waarmee hij het goed kan vinden, hij kan gewoon in Nederland wonen etc. Niet de stress van een grote club.Vlassie1980 schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:31:
Welkom Dickie! Red ons!
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij zou komen, Sparta heeft geen rooie cent dus hij doet het echt omdat hij een hart voor de club heeft. Mocht hij alsnog degraderen dan kan hij alsnog terugkijken op een prachtige trainersloopbaan. Gaat sowieso een uitdaging worden.
Soms wel even goed, een bulderende Advocaat aan de zijlijn als het even nodig is. Kan aardig uit zijn panty gaan soms.
Misschien is het voor hem gewoon een leuk project om af te bouwen.
Edit:
Voordeel met hem is dat hij ook nog connecties meebrengt.
Misschien kan hij samen met Beenhakker lijntjes uitgooien om spelers te huren de komende maand. Of sponsors etc.
[ Voor 10% gewijzigd door Deadsy op 26-12-2017 00:11 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!