Hopelijk gaat het niets uit maken als Dijks geschorst zou worden. Gewoon een nieuwe linksback halen en viergever/sinkgraven terug en je hoort nooit meer wat van DijksNapo schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:38:
[...]
Nah, liever niet, dan zou Ajax daar haar voordeel uit halen
Helaas wel ja. Kan Dijks hem niet ff een tik geven zodat ie die megafoon inslikt?Leon Zwiers schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:39:
[...]
Tja, de megafoon tokkie is wel gewoon gekomen
Terranova schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:40:
[...]
Hopelijk gaat het niets uit maken als Dijks geschorst zou worden. Gewoon een nieuwe linksback halen en viergever/sinkgraven terug nog een goede linksback halen en je hoort nooit meer wat van Dijks
[ Voor 39% gewijzigd door toolkist op 24-12-2017 14:41 ]
Ik heb nog geen tv aan gedaan, maar speelt Ajax nu een stuk beter zonder Bergkamp/Keizer?
alles kan off-topic
Is nog helemaal niks van te zeggen. Ga je deze wedstrijd sowieso niet achter komen.Ankona schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:40:
Ik heb nog geen tv aan gedaan, maar speelt Ajax nu een stuk beter zonder Bergkamp/Keizer?
Euh A. ze spelen pas 10 minuten.... B. jij trekt toch altijd zelf conclusies op basis van de laatste 15 minuten, dus waarom nu die interesse?Ankona schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:40:
Dat is te zien na 10 minuten?Ankona schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:40:
Wedstrijd is net bezig, en Reiziger zit er waarsch. maar voor één wedstrijd.Ankona schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:40:
Tot nu toe gewoon een verwacht zich ingravend Willem2 en Ajax dat gaten probeert te trekken, nog geen spanning ofzo.
schouderklopje.Napo schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:46:
[...]
Ben benieuwd hoe je dit dan inschat
https://twitter.com/twitter/statuses/944925710493372417
Kerst knuffel?Napo schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:46:
[...]
Als in Dijks ten voeten uitNapo schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:46:
[...]
Hij tikt hem inderdaad aan, maar ik vind het geen rood. En ik snap ook dat een scheids die armbeweging kan missen. Dat het geel is, dat zeker.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 24-12-2017 14:49 ]
Bij willem 2 zijn ze al lang blij dat Dijk speels. Hij wordt steeds vrijgelaten en mag opbouwen. Hij stoomt dan op en staat vervolgens naast Kluivert en verspeeld dan de bal...
Volgens mij zijn zijn ze bij Willem2 blijer dat het nog 0-0 staat met die 2 keer dat er een Willem2 speler over de middenlijn is gekomen.... ze willen niet voetballen, wordt een saaie 70 minuten.groggy schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:49:
Bij willem 2 zijn ze al lang blij dat Dijk speels. Hij wordt steeds vrijgelaten en mag opbouwen. Hij stoomt dan op en staat vervolgens naast Kluivert en verspeeld dan de bal...
hahaha... wat een overtreding van Frenkie de Jong zeg...
gewoon zichzelf laten nekklemmen en een vrije trap tegen krijgen
gewoon zichzelf laten nekklemmen en een vrije trap tegen krijgen
[ Voor 39% gewijzigd door P.O. Box op 24-12-2017 14:52 ]
Pffff... veel te laag tempo dit, Willem II blijft makkelijk op de been.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Oef, Huntelaar heeft een schoenmaat te klein voor de 1-0
Oei, wil nog niet echt lukken he
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ziyech lijkt er in ieder geval zin in te hebben, strooit weer met steekballetjes
Willem ll gaat echt voor 0-0
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
sinds hij uitgefloten is is hij echt een stuk beter gaan spelen.... dus hoezo "ik trek me er niets van aan"?toolkist schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:59:
Ziyech lijkt er in ieder geval zin in te hebben, strooit weer met steekballetjes
Hij is niks anders gaan doen dan voordat ie uitgefloten werd. Toen zat er alleen elke keer een grote teen van iemand tussen, nu komen dezelfde ballen wel vaak aan.P.O. Box schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:00:
[...]
sinds hij uitgefloten is is hij echt een stuk beter gaan spelen.... dus hoezo "ik trek me er niets van aan"?
Dit kan niet lang meer goed gaan voor Willem2, denk dat in hun ploeg ondertussen de keeper de meeste tijd aan de bal is geweest
wellicht... maar ik heb zelf het idee dat hij iets geconcentreerder is bij zijn steekpassjes... en dat ze daarom nu beter aankomen...toolkist schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:01:
[...]
Hij is niks anders gaan doen dan voordat ie uitgefloten werd. Toen zat er alleen elke keer een grote teen van iemand tussen, nu komen dezelfde ballen wel vaak aan.
Lol, die linksback dondert nou al 2x uit zichzelf om en krijgt toch de vrije trap mee
Nee die was eerst nog 3 minuten bezig om überhaupt klaar te zijn om in te vallenVos schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:07:
Dolberg er in, joepie.
[edit]best knap. 2 man van Ajax weten zich achter 1 speler van Willem II te verschuilen zodat ze vooral niet aangespeeld kunnen worden door Neres...
[ Voor 26% gewijzigd door toolkist op 24-12-2017 15:11 ]
Is ook moeilijk voetballen in die loopgraven met deze backs. Da's echt de zwakte van dit Ajax.Vos schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:12:
Zo gaat Ajax niet scoren, kakt goed in zeg.
Nee. Zijn allemaal nog slechter.Leon Zwiers schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:16:
Lol die Onana... Wat een figuur is het ook. Heeft Ajax nou echt geen betere keeper?
Het is gewoon een prima keeper, verliest alleen af en toe z'n concentratie.Leon Zwiers schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:16:
Lol die Onana... Wat een figuur is het ook. Heeft Ajax nou echt geen betere keeper?
? waar slaat die opmerking op? waarom is hij een slechte keeper? dat hij niet in topvorm is erken ik meteen, maar jouw opmerking raakt echt kant nog wal.Leon Zwiers schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:16:
Hij doet dit seizoen wel heel erg vaak gekke dingen. Een keeper zou juist een baken van rust moeten zijn achterin.P.O. Box schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:20:
[...]
? waar slaat die opmerking op? waarom is hij een slechte keeper? dat hij niet in topvorm is erken ik meteen, maar jouw opmerking raakt echt kant nog wal.
Hij doet me af en toe echt aan Vermeer denken in zijn Ajax tijd. Die deed ook rare dingen.
Met een keeper van 21 achterin zul je nooit een baken van rust hebben. Er is een reden dat keepers over 't algemeen pas pieken rond de 30.
En willen Bruggink en de Boer Frenkie de Jong nou serieus op linksback zetten?
Ik hoorde het ook ja haha... tsjee...toolkist schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:25:
Willem 2 laat bewust Dijks en Veltman vrij... als je nu Frenkie de Jong daar neer zet, denk je dan dat ze de linksback vrij blijven laten? nogal naief.
En je vooral ook niet afvragen of ie daar überhaupt wel kan spelen.
Wat mij betreft vd Beek eruit voor Orejuela en de Jong op 't middenveld neerzetten. vd Beek heeft echt helemaal niks goed gedaan deze wedstrijd en Orejuela liet tegen Twente zien dat ie graag mee op komt dus dan wordt de rechterkant misschien ook een keer dreigend. Gewoon via de zijkanten kapot spelen, in 't midden is het toch veel te druk.
Wat mij betreft vd Beek eruit voor Orejuela en de Jong op 't middenveld neerzetten. vd Beek heeft echt helemaal niks goed gedaan deze wedstrijd en Orejuela liet tegen Twente zien dat ie graag mee op komt dus dan wordt de rechterkant misschien ook een keer dreigend. Gewoon via de zijkanten kapot spelen, in 't midden is het toch veel te druk.
En we zeggen ook altijd dat een keeper vertrouwen moet hebben in zijn verdediging, anders wordt hij onrustig.Leon Zwiers schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:22:
[...]
Hij doet dit seizoen wel heel erg vaak gekke dingen. Een keeper zou juist een baken van rust moeten zijn achterin.
Hij doet me af en toe echt aan Vermeer denken in zijn Ajax tijd. Die deed ook rare dingen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lach me rot als W ll snel een goal maakt
Hackus schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:38:
Lach me rot als W ll snel een goal maakt
Wat een prutsers.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 24-12-2017 15:42 ]
Man man man.
Fluit dan gewoon manschot...
Fluit dan gewoon manschot...
Jezus, komen al die Willem 2 fans weer aan hoor 
Dat is gewoon een overtreding
Mooi dat je dat niet hoort al PSV een goal tegen krijgtJanW schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:43:
Jezus, komen al die Willem 2 fans weer aan hoor
Willem 2 krijgt een kerstcadeautje van de scheids...
Neres mag dus ook bijna uitgekleed worden in de 16?toolkist schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:42:
Kutscheids...
Goeiedag zeg. Toppertje deze scheidsrechter hoor.
Schiet Veltmannetje de bal gewoon uit...je staat achter idioot.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Nog een kerstcadeautje voor W2, die scheids is gul vandaag.
Niet best neeJanW schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:44:
Maar hoe Veltman daar weer staat en Dijks toekijkt kan natuurlijk echt niet.
XXXVI
Ach, gewoon een slimme overtredingJanW schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:44:
Lijkt wel comedy capers dit.
Naja zo is het wel, niemand had er zicht op.
[ Voor 78% gewijzigd door Vos op 24-12-2017 15:47 ]
Dwars door Neres heen met zn voeten terwijl ie met zn handen de bal speelt...
Ajax staat ook echt te kloten zeg, goedendag.
Scheids fluit gewoon 2x in het voordeel van Ajax op rij!
Dijks raus, goedzo.
Dijks raus, goedzo.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 24-12-2017 15:50 ]
Alleen dan Siem erin? T was nog niet druk genoeg in t centrum..
Nog een de Jong. Ik denk dat alle scouts op de tribune het nu allemaal niet meer kunnen volgen.
Siem wel bijna meteen een doelpunt. Scheelde weinig
Edit: Hoppa, lekker hoor Kluivert!
Edit: Hoppa, lekker hoor Kluivert!
[ Voor 26% gewijzigd door Krukar op 24-12-2017 15:53 ]
Dát is technisch beleidLekkerboeie86 schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:51:
Nog een de Jong. Ik denk dat alle scouts op de tribune het nu allemaal niet meer kunnen volgen.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
schitterend, dat moet gezegdVos schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:52:
Boem! En door!
Prachtige goal. Kan niet anders zeggen. Heel netjes
Dat ze volgende maand de verkeerde de Jong verkopen voor veel geld?
En Nigel terug, net zo lang door tot er 11 De Jong's staan
En we gaan ook niet voor Ten Hag, maar voor Jean Paul de Jong. En ik meen dat Nigel ook gratis op te halen is
Is vooral handig voor het bedrukken van de shirtjes
Ziyech werd toch weer behoorlijk onderuit geschoffeld daar, 2 benen van achteren....
Meer van de zijkant, maar er zat weer totaal geen bal bij die tackelKrukar schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:56:
Ziyech werd toch weer behoorlijk onderuit geschoffeld daar, 2 benen van achteren....
Scheids is zijn kaarten vergeten
En voor het janken van Veltman wel een kaart trekken
Zesde waarschuwing voor de keeper.
Zesde waarschuwing voor de keeper.
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 24-12-2017 15:59 ]
Z'n bril bedoel jeHackus schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:57:
Scheids is zijn kaarten vergeten
oh ja, we gaan de keeper eerst waarschuwen voor tijdrekken.... geef hem anders nog 8 kansen... dan is de 89e minuut wel goed voor geel en een 2 minuten durende administratie denk ik...
Drie waarschuwingen en intussen zijn we drie minuten verder dankzij die knul. Gewoon geel, klaar. Nog een keer tijdrekken, weer geel, aju.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!