Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.625 views

Onderwerpen

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-11 18:30

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Holkers schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:37:
Ik geef Ten Hag het voordeel van de twijfel, mede omdat hij bij Utrecht goede zaken gedaan heeft, oog voor het spel heeft en niet vasthoud aan ouderwetse denkwijzes. Met het spelersmateriaal van Ajax nu en vooral van Ajax in 2018/2019 moet je heel goed voor de dag komen en domineren, daar heb je een trainer bij nodig die het spel begrijpt en kan aanpassen waar nodig. Ik zie het positief in, wel benieuwd hoe lang het gaat duren voordat hij Ajax in dit seizoen naar zijn hand kan zetten
Begrijp me niet verkeerd, maar Utrecht is geen (beursgenoteerd) Ajax. Een club als Ajax dient om de landstitel te strijden elk seizoen en in Europa te spelen. Of het moet een tijdelijke keuze zijn voor dit seizoen. Blijkt in mijn ogen dat ze na het ontslag van Bosz(bij Ajax) niet veel hebben ondernomen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Heb moeite om Gio en Van Geel serieus te nemen. Pffff wat een jankerts om hier een punt van te maken.

alles kan off-topic

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:44
Hetzelfde als met Youri van Gelder met zijn biertje tijdens de Olympische spelen toch?
De nuchtere Nederlander vindt dat het gewoon moet kunnen maar de topsporter zou moeten weten dat het tijdens of vlak voor een wedstrijd gewoon niet hoort.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Ankona
Idd, het gaat niet om het gedrag maar om de prestaties tijdens het sporten. Als zijn gedrag leidt tot mindere prestaties dan kan hij op die prestaties afgerekend worden. (Anders wordt het wanneer hij gedrag vertoont waardoor teamleden gehinderd worden in hun prestaties.)

alles kan off-topic

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:48
Waarom mag Kramer geen broodje kroket? Hij hoeft toch niet te voetballen. :+

• Ankona
Als de selectie een beetje collegiaal is eten ze zondag in de rust allemaal een snack.

alles kan off-topic

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ankona schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:17:
Anders wordt het wanneer hij gedrag vertoont waardoor teamleden gehinderd worden in hun prestaties.
Dat is hier dan ook het geval!

De terugval van Feyenoord was geheel te verwijten aan het feit dat de spelers allemaal droomden over een broodje kroket en vergaten dat ze moesten voetballen :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Superkiwi
Ankona schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:25:
Als de selectie een beetje collegiaal is eten ze zondag in de rust allemaal een snack.
Mooi, dan wordt de complete selectie uit de selectie gezet voor de eerstvolgende wedstrijd....... tegen Ajax.
Of je nu wel of niet speelt, meer dan 0 punten haal je in Amsterdam toch niet, kun je net zo goed thuis blijven >:)

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ankona schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:17:
Idd, het gaat niet om het gedrag maar om de prestaties tijdens het sporten. Als zijn gedrag leidt tot mindere prestaties dan kan hij op die prestaties afgerekend worden. (Anders wordt het wanneer hij gedrag vertoont waardoor teamleden gehinderd worden in hun prestaties.)
Omdat het niet meetbaar is in hoeverre deze actie in zijn eetpatroon invloed heeft op zijn prestaties moet het dus gewoon kunnen?
Als je als topsporter tijdens de wedstrijd een broodje snack gaat zitten eten ben je niet goed bij je hoofd. Dan is je mentaliteit gewoon verkeerd en een reprimande geheel op zijn plaats.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:28
Ik vind het vooral beledigend naar de mensen toe die voor het elftal werken en zich met het sportdieet van de hele selectie bezig houden. Daar staat een broodje kroket vast niet op in de rust :N

Maar goed Kramer wil weg, weet alleen niet of dit nou een goed visitekaartje is naar een nieuwe club toe.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Arjan90 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:27:
Ik heb nu wel echt heel veel zin in een broodje kroket! :9
Dankzij al deze inspiratie heb ik zojuist een broodje kroket bij de lunch gehaald :9

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

• Ankona
Arm1n schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:09:
[...]

Dankzij al deze inspiratie heb ik zojuist een broodje kroket bij de lunch gehaald :9
Kijk maar uit, ik vrees dat je de komende dagen niet mag werken.

alles kan off-topic

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 14:07
Ik vind het echt belachelijk. Daarbij moet ik ook steeds aan het verhaal van Zlatan denken die wel eens een frietje at, de avond voor speeldagen..

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 22-12-2017 13:26 ]

• chim0
Ankona schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:37:

(mijn kinderen kregen ook een broodje frikandel als lunch tijdens de Feyenoord Soccer School op Varkenoord)
Vandaar dat er niks doorbreekt bij Feyenoord. :+

Wat zou Silvana Simons hiervan vinden? :+

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Curva schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 07:39:
Erik Ten Hag is net zo'n onbegrijpelijke keuze als Keizer van de zomer. Hij is welgeteld 0 seizoenen bij een topclub (relatief woord, maar een top-3 club in NL bijv.) hoofdcoach geweest.
0 seizoenen als hoofdcoach is correct maar
  • 3 jaar assistent bij FC Twente (subtop)
  • 3 jaar assistent bij PSV (top)
  • 2 jaar Bayern Munich 2
  • 2 jaar FC utrecht (middenmoter)
Een coach als dit zonder ervaring bij een topclub (net zoals Frank de Boer & Marcel Keizer) is IMHO een prima optie, zeker met in het achterhoofd houden wat hij bij Utrecht presteert (al met pieken en dalen)

Gonadan schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:04:
[...]

Omdat het niet meetbaar is in hoeverre deze actie in zijn eetpatroon invloed heeft op zijn prestaties moet het dus gewoon kunnen?
Als je als topsporter tijdens de wedstrijd een broodje snack gaat zitten eten ben je niet goed bij je hoofd. Dan is je mentaliteit gewoon verkeerd en een reprimande geheel op zijn plaats.
Beetje zoals dit niveau :+

[ Voor 26% gewijzigd door Napo op 22-12-2017 13:31 ]

• D-e-n
Als Ten Hag al geen optie zou moeten zijn: waar moet een topclub in Nederland de trainer dan vandaan halen? Een trainer van een subtopper zal toch één keer de stap hogerop moeten maken. Je kunt pas weten of hij de druk van een topclub aankan als hij er heeft gezeten

Verwijderd

Overdrijven is ook een kunst. Kramer, de nieuwe zondebok van Feyenoord, met Nelom en Diks als collega's. Had Kramer een banaantje of appeltje gegeten tijdens dat gesprek met Beltman op het veld was er niets aan de hand geweest.

Verwijderd

chim0 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:26:
[...]

Silvaantje zou een actie opzetten omdat de bitterballen gediscrimineerd werden.

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:54
Martinusz schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:07:
Ik vind het vooral beledigend naar de mensen toe die voor het elftal werken en zich met het sportdieet van de hele selectie bezig houden. Daar staat een broodje kroket vast niet op in de rust :N

Maar goed Kramer wil weg, weet alleen niet of dit nou een goed visitekaartje is naar een nieuwe club toe.
Mee eens, dit kan je niet maken naar je teamgenoten.
Als je als club zijnde een topsportklimaat wil creëren, dan kan je dit ook niet toelaten. De straf is in mijn ogen volledig terecht. Ik snap ook niet dat dit wordt goed gepraat op dit forum, waarbij er wordt vergeleken met kinderen die op een voetbalkamp zijn geweest en iemand een boek van Zlaten heeft gelezen.
Ik zie het goed gepraat worden door mensen die hier hebben laten zien aanhangers te zijn van Real Madrid en Bayern Munchen, waar het topsportklimaat tot in veel verder detail is doorgevoerd. Onbegrijpelijk.

Als je als supporter dit al goed wil praten, moet je ook niet zeuren dat we als voetbalnatie steeds verder achterop raken.

Overigens is het wat mij betreft ook duidelijk dat dit een bewuste actie van Kramer is, die wil in de winter gewoon weg. Wat me ook beter lijkt voor Feyenoord.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
chim0 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:26:
[...]

Laat die naam ajb weg uit dit voetbal topic, dank bij voorbaat :)

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:17:
[...]

Laat die naam ajb weg uit dit voetbal topic, dank bij voorbaat :)
We mogen het niet meer over Feyenoord hebben? Nja prima!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:11
Ik lees ook dat Ajax Schreuder als assistent wil...
Op basis van wat dan? Die gast kan er niets van

• toolkist
  • Niet online
Dat zal dan neem ik aan de wens van Ten Hag zijn, lijkt me sterk dat Ajax een assistent op gaaat dringen na vorig seizoen

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Schreuder is momenteel assistent bij Hoffenheim, het is niet alsof hij vrij is.
Lijkt me dan inderdaad de wens van Ten Hag.

Ziyech kon overigens bijzonder goed met Schreuder.
Wat dat betreft misschien niet eens zo verkeerd.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
toolkist schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:39:
Dat zal dan neem ik aan de wens van Ten Hag zijn, lijkt me sterk dat Ajax een assistent op gaaat dringen na vorig seizoen
Dat doen ze wel. Aron Winter is er nogsteeds. 1 assistent is van de trainer, 1 van de club. Opzich geen slecht idee.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:37
Leon Zwiers schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:36:
Hoezo kan hij er niets van, misschien is hij wel een prima assistent, waarop baseer jij dat hij er niets van kan?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• LZ86
Gynnad schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:07:
[...]

Hoezo kan hij er niets van, misschien is hij wel een prima assistent, waarop baseer jij dat hij er niets van kan?
Van die tijd dat ie bij Twente werkte. Enige reden dat ie al niet eerder was ontslagen daar was dat Ziyech hem in de ED hield

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-11 00:21
Als je de actie van Kramer goed praat heb je er echt helemaal niets van begrepen, sorry hoor... Als topsporter ben je de hele dag, elke dag, bezig om het maximale uit je lijf te halen omdat procenten het verschil kunnen maken in de top. Je wordt ondersteund door een heel team van artsen, diëtisten, inspanningsfysiologen, etc. om maximaal te kunnen presteren. Alle maaltijden op een wedstrijddag zijn er op afgestemd om je lichaam top te kunnen laten presteren én zo snel mogelijk te kunnen laten herstellen. Desondanks is goed voor je lichaam zorgen je eigen verantwoordelijkheid. Dat weet je en je krijgt daar vorstelijk voor betaald.

Om dan doodleuk tijdens de rust als wisselspeler voor het oog van heel Nederland een broodje kroket te eten is geen actie omdat je honger hebt. Het is niets anders dan een hele dikke middelvinger naar je medespelers, je coach, de club die je salaris betaalt en de fans van die club. Het is een zuigactie om irritant te zijn en een onwerkbare situatie te creëeren. Een bewuste ondermijning van alle afspraken die er binnen een team en een club gemaakt zijn om samen optimaal te presteren, omdat je niet kan om gaan met je rol in het elftal.

Als club had ik hem de rest van het seizoen op de tribune gezet, met het tweede laten meetrainen en de rest van het jaar zijn salaris ingehouden. En als het mijn teamgenoot was geweest had ik hem op zijn bek geslagen in de kleedkamer. Ik denk dat Kuyt hem gewurgd had.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:52:
[...]

Overdrijven is ook een kunst. Kramer, de nieuwe zondebok van Feyenoord, met Nelom en Diks als collega's. Had Kramer een banaantje of appeltje gegeten tijdens dat gesprek met Beltman op het veld was er niets aan de hand geweest.
Inderdaad. Heb het al eerder gezegd, als Kramer basis speler was en 1 op 1 liep en wil dan u de rust en broodje kroket dan kwam een assistent trainer het hem nog brengen.

Neemt niet weg dat het dom is. Maar hij word nu misbruikt en door hem te straffen willen ze aan de selectie laten zien hoe streng ze zijn.

Maar toch is Maxim Hartman een idioot.
Hij vergeet dat een goede voetballer naast een sterk en gezond lichaam ook een sterke en gezonde geest nodig heeft. En dat laatste voed je door soms te eten wat je lekker vind.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-11 16:36
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:52:
[...]

Had Kramer een banaantje of appeltje gegeten tijdens dat gesprek met Beltman op het veld was er niets aan de hand geweest.
8)7 8)7

Een appel of banaan is fruit.... Dat het een kroket was is juist het hele punt, dus natuurlijk was er niets aan de hand geweest als het een banaan of een appel was....

jij dacht dat het er om ging dat hij uberhaupt aan het eten was?

[ Voor 10% gewijzigd door KingKoning op 22-12-2017 16:00 ]

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:56

Fiber

Beaches are for storming.

Valt nog mee dat het geen Broodje Kapsalon was... :Y)

Maar ik hoop echt dat Kramer in de winterstop weer terug kan naar ADO Den haag of zo... :Y

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• chim0
Bananen mogen niet meer in de Kuip. :+

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:36:
Tja, niet elke club heeft de luxe om Dick Advocaat als assistent in te huren ;)

Oh nee, wacht, dat doe je alleen wanneer je geen geld hebt om de incapabele hoofdtrainer te ontslaan :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ten Hag is in ieder geval niet blij. Ten Hag vecht aanstelling bij Ajax aan

• Terranova

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
On_E schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:16:
Of AT5 zag de ene kale voor de andere kale aan.
Ze hebben bij AT5 maar gelijk een spoedcursus “wie is Peter Bosz” ingelast :D

https://www.facebook.com/AT5NL/videos/10156963262889606/

• Mosin
Zlatan zijn frietje. Mesut Özil die rookt, dat zijn 2 hele slechte voetballers joh “zucht”. Laat die gast lekker zijn kroket eten, voor hetzelfde geld werk hij zich compleet uit de naad op traineningen etc..

• Deadsy
Mosin schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:18:
Zlatan zijn frietje. Mesut Özil die rookt, dat zijn 2 hele slechte voetballers joh “zucht”. Laat die gast lekker zijn kroket eten, voor hetzelfde geld werk hij zich compleet uit de naad op traineningen etc..
Er is 1 heel groot verschil tussen die 2 en Kramer. De eerste 2 presteren en Kramer niet.

ZOals eerder gezegd, als Kramer zou presteren dan zou een assistent trainer hem het broodje komen brengen zodra de rust begint.

• Mosin
Deadsy schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:26:
[...]

Er is 1 heel groot verschil tussen die 2 en Kramer. De eerste 2 presteren en Kramer niet.

ZOals eerder gezegd, als Kramer zou presteren dan zou een assistent trainer hem het broodje komen brengen zodra de rust begint.
Ik weet wel heel zeker dat er genoeg voetballers zijn die niet altijd een gezonde maaltijd eten en of je nu presteert of niet, zoiets mag je best een keertje eten. Je bent gewoon een mens en geen dier dat alleen maar gezond eten door zijn nek moet duwen.
Het is daarnaast ook zijn eigen verantwoordelijkheid. Als Feyenoord hier zeer duidelijke afspraken over heeft gemaakt, dan moet hij dat thuis eten en inderdaad niet tijdens de wedstrijd. Dan vraag je om problemen en misschien was dat zelfs zijn plannetje O-)

• Deadsy
Mosin schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:30:
[...]

Ik weet wel heel zeker dat er genoeg voetballers zijn die niet altijd een gezonde maaltijd eten en of je nu presteert of niet, zoiets mag je best een keertje eten. Je bent gewoon een mens en geen dier dat alleen maar gezond eten door zijn nek moet duwen.
Het is daarnaast ook zijn eigen verantwoordelijkheid. Als Feyenoord hier zeer duidelijke afspraken over heeft gemaakt, dan moet hij dat thuis eten en inderdaad niet tijdens de wedstrijd. Dan vraag je om problemen en misschien was dat zelfs zijn plannetje O-)
Denk dat Feyenoord echt wel bereid was hem deze winter te laten vertrekken en dat het enige struikelblok is de vraag of hij veel salaris wil inleveren.

• Han
  • Niet online

Han

Hij heeft z’n zin gekregen... vrij af tot en met de eerste week van januari en mag daarna verrekken. Wat een broodje kroket allemaal al wel kan doen. In ieder geval iets wat afgelopen zomer niet lukte; een vertrek bij de club waar je niet gelukkig bent :o

• Mosin
Deadsy schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:36:
[...]

Denk dat Feyenoord echt wel bereid was hem deze winter te laten vertrekken en dat het enige struikelblok is de vraag of hij veel salaris wil inleveren.
Voetballers en veel salaris inleveren, dat is weer wat anders haha :+

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ach, dat hele kroket-gebeuren, ik vind het wat overdreven. Doet me denken aan die keer, long long ago, toen een speler van ons tweede geen wissel meer mocht staan bij onze wedstrijd omdat ie in de anderhalf uur tussen zijn wedstrijd en de onze een broodje hamburger nam :')

In het geval van Kramer is het gewoon een stok om mee te slaan. Hij wordt niet voor niets gepasseerd als stand-in ten faveure van een jeugdspeler.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:37
Leon Zwiers schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:29:
[...]

Van die tijd dat ie bij Twente werkte. Enige reden dat ie al niet eerder was ontslagen daar was dat Ziyech hem in de ED hield
Assistent is toch een heel andere functie dan hoofdtrainer, hij zal bij Ajax een heel andere invulling moeten gaan geven dan dat hij deed bij FC Twente.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Han
  • Niet online

Han

Gynnad schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:45:
Assistent is toch een heel andere functie dan hoofdtrainer, hij zal bij Ajax een heel andere invulling moeten gaan geven dan dat hij deed bij FC Twente.
Dat weet hij ook wel... maar hij moet toch wat te zeiken hebben ;)

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:56

Fiber

Beaches are for storming.

Mosin schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:30:
[...]

Ik weet wel heel zeker dat er genoeg voetballers zijn die niet altijd een gezonde maaltijd eten en of je nu presteert of niet, zoiets mag je best een keertje eten...
Veel voetballers zijn dan ook geen echte topsporters volgens mij, die er alles voor willen doen om het maximale uit hun carrière te halen. Die andere Kramer, Sven Kramer dus, zul je echt niet met zoiets betrappen hoor. Die leeft echt voor z'n sport.

Bekend voorbeeld is die voormalige Vitesse speler Theo Janssen. Mega groot talent die vele malen meer uit z'n carrière had kunnen halen als hij echt voor z'n sport geleefd had.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Broodje kroket eten, is dat zo'n ramp dat dit de gevolgen zijn ?
Belachelijk zeg, het was een echte rundvleeskroket met blaadje sla

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• toolkist
  • Niet online
Fiber schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:20:
[...]

Veel voetballers zijn dan ook geen echte topsporters volgens mij die er alles voor willen doen om het maximale uit hun carrière te halen. Die andere Kramer, Sven Kramer dus, zul je echt niet met zoiets betrappen hoor. Die leeft echt voor z'n sport.

Bekend voorbeeld is die voormalige Vitesse speler Theo Janssen. Mega groot talent die vele malen meer uit z'n carrière had kunnen halen als hij echt voor z'n sport geleefd had.
Als je dan Sven Kramer pakt, een topper in zijn sport, moet je em ook wel met een vergelijkbare voetbal topper vergelijken... Cristiano Ronaldo, Messi, etc ;)

• Mosin
Fiber schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:20:
[...]

Veel voetballers zijn dan ook geen echte topsporters volgens mij, die er alles voor willen doen om het maximale uit hun carrière te halen. Die andere Kramer, Sven Kramer dus, zul je echt niet met zoiets betrappen hoor. Die leeft echt voor z'n sport.

Er zit ook een verschil tussen dagelijks roken en gezond leven tot je erbij neer valt.
Als meneer Kramer dat broodje wilt eten en dat 1x in de week doet, prima toch! Als hij constant van die snacks eet etc. dan zal hij er wel onder lijden. Hoe je het went of keert, hij moet het zelf weten. Pas als zijn team eronder gaat lijden, dan ga je wel over grenzen heen. Maar elke top sporter moet zeker zijn eigen verantwoordelijkheid weten.
Guardiola haalde ook de Pepsi automaat weg voor Messi :+ Die lustte er wel eentje :P

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 22-12-2017 19:30 ]

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Denk je echt dat Feyenoord er over gevallen was als hij dat broodje thuis op de bank had gegeten? Is die nuance al te hoog gegrepen voor een deel van het publiek hier?
Özil stond niet te roken in de dug out en Zlatan at dat frietje ook niet bewust voor alle camera's tijdens de wedstrijd. Er zijn gewoon dingen die je niet doet, maar dat moet je wel snappen. Kramer is niet zo van het snappen van dingen. :F

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Niet online

Han

En die eten ook gewoon pizza en dergelijke. Het enige verschil is wellicht dat een professional het uit zijn hoofd laat om dat tijdens de rust te doen midden op het veld in een stadion vol met publiek en met 50 camera’s. Ergo; het is een bewustje, verdient de aandacht niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door Han op 22-12-2017 19:43 ]

• Deadsy
Hoe komt hij eigenlijk aan het broodje?

Verwijderd

KingKoning schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:51:
[...]

8)7 8)7

Een appel of banaan is fruit.... Dat het een kroket was is juist het hele punt, dus natuurlijk was er niets aan de hand geweest als het een banaan of een appel was....

jij dacht dat het er om ging dat hij uberhaupt aan het eten was?
Snap dat wel. Maar dan nog. Tien tegen één wist Kramer dat hij geen speelminuten zo krijgen. Zou ongetwijfeld niets aan de hand zijn geweest wanneer dat niet zo prominent op TV zou zijn geweest.

Precies hetzelfde had ik overigens ten aanzien van Marcel Keizer, en Dennis Bergkamp die ik weet niet hoe vaak over de tong zijn geweest in dat TV-programma van Derksen en zijn kornuiten.

Voor je het weet ontstaat er een beeldvorming in de pers die geen recht doet aan de feiten. Kleine incidenten worden uitgelicht en breed uitgemeten waardoor beelden kunnen ontstaan die enerzijds hardnekkig zijn maar tegelijkertijd de lading maar zeer ten dele dekken.

• Bossie
  • Laatst online: 22:35
naitsoezn schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:40:
Ach, dat hele kroket-gebeuren, ik vind het wat overdreven. Doet me denken aan die keer, long long ago, toen een speler van ons tweede geen wissel meer mocht staan bij onze wedstrijd omdat ie in de anderhalf uur tussen zijn wedstrijd en de onze een broodje hamburger nam :')

In het geval van Kramer is het gewoon een stok om mee te slaan. Hij wordt niet voor niets gepasseerd als stand-in ten faveure van een jeugdspeler.
Long long ago kon je waarschijnlijk bij een voetbalclub ook weinig anders dan junkfood halen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Bossie schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:14:
[...]

Long long ago kon je waarschijnlijk bij een voetbalclub ook weinig anders dan junkfood halen.
Broodje kaas was wel beschikbaar en acceptabel geweest. :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Bossie
  • Laatst online: 22:35
naitsoezn schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:19:
[...]

Broodje kaas was wel beschikbaar en acceptabel geweest. :P
Broodje hamburger zonder hamburger :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• apis29
  • Niet online
Of gewoon
Darryl Strawberry Says He Used to Have Sex Between Innings
https://www.si.com/mlb/20...ween-innings-during-games
Mosin schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:28:
[...]
Er zit ook een verschil tussen dagelijks roken en gezond leven tot je erbij neer valt.
Als meneer Kramer dat broodje wilt eten en dat 1x in de week doet, prima toch! Als hij constant van die snacks eet etc. dan zal hij er wel onder lijden. Hoe je het went of keert, hij moet het zelf weten. Pas als zijn team eronder gaat lijden, dan ga je wel over grenzen heen. Maar elke top sporter moet zeker zijn eigen verantwoordelijkheid weten.
Guardiola haalde ook de Pepsi automaat weg voor Messi :+ Die lustte er wel eentje :P
Het gaat er (imo) ook niet per se om dat het een 'ongezond' product is maar dat ie "uberhaupt aan het eten is tijdens een wedstrijd. Ook een 'banaantje' is totaal overbodig voor een bankzitter (wel beter verteerbaar :D ), sowieso voor een iets wat maar 90 minuten duurt (dan had je vooraf goed moeten eten).
Dat is echt gedrag wat bij een amateurvoetballer thuishoort, niet iemand met ambitie/echte drive tot verbetering. Kan ook zijn dat ie allang de hoop opgegeven heeft door te breken en op deze uitkomst zat aan te sturen. Een broodje kroket gaan eten in de rust betekend gewoon dat je niet serieus met de wedstrijd bezig bent en een eventuele invalbeurt.

[ Voor 78% gewijzigd door apis29 op 22-12-2017 21:31 ]

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:07

Wok

Dakloos...

Wat de fuQ PEC? :(

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• Han
  • Niet online

Han

Tja, geen Marcellis, Mokhtar en Saymak. Best een anderlating voor PEC. Hakt er blijkbaar behoorlijk in.

• Wok

Wok

Dakloos...

<knip> Kap nâh... Wat is dit nou weer voor reactie?

[ Voor 79% gewijzigd door Ramzzz op 23-12-2017 09:05 ]

• Mosin
Gonadan schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:38:
Denk je echt dat Feyenoord er over gevallen was als hij dat broodje thuis op de bank had gegeten? Is die nuance al te hoog gegrepen voor een deel van het publiek hier?
Özil stond niet te roken in de dug out en Zlatan at dat frietje ook niet bewust voor alle camera's tijdens de wedstrijd. Er zijn gewoon dingen die je niet doet, maar dat moet je wel snappen. Kramer is niet zo van het snappen van dingen. :F
Ik begrijp het zeker wel hoor ;)
Ik vind het alleen onnozel, dat een top sporter dat niet zou mogen eten. Dat het niet slim is om dat op deze manier te doen, dat mag duidelijk zijn.

@apis29
Oooow lol, zat hij in de wedstrijd selectie dan? Dan heb ik echt niet opgelet namelijk 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 22-12-2017 21:38 ]

• Ankona
Het enige nederlandse elftal dat ooit een prijs gepakt heeft had rokers in de selectie. En dan nu moeilijk doen over een broodje kroket....

En als het niet om het broodje zelf gaat, maar om de provocatie dan snap ik de ophef nog veel minder. Gewoon schouders ophalen en er is niets aan de hand. Juist door al die aandacht werkt het als provocatie.

alles kan off-topic

• Terranova
Volgens mij heeft Bogarde de spelers van Volendam bang gemaakt bij z'n 1e wedstrijd als trainer van Jong Ajax, 7-0 :P

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Man man man, wat een kansloze opmerking.. doet het pijn?

[ Voor 37% gewijzigd door Ramzzz op 23-12-2017 09:06 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Wok

Wok

Dakloos...

<knip>

Omdat ik in een goede bui ben:

... Zwolle, het Den Haag van het noorden ...

[ Voor 222% gewijzigd door Ramzzz op 23-12-2017 09:10 ]

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Mosin schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:33:
Ik vind het alleen onnozel, dat een top sporter dat niet zou mogen eten. Dat het niet slim is om dat op deze manier te doen, dat mag duidelijk zijn.
Tja, Rico vertelde het net nog bij VI hoe hij het aan pakt. Hij werkt acht weken naar zo'n wedstrijd toe en zijn voedingspatroon is onderdeel van zijn mentale opbouw. Zo'n broodje past dan gewoon niet.
Toegegeven, voetballers zijn vaak minder topsport minded. Degenen die dat wel doen vinden we dan weer raar, zie Ronaldo.
Maar goed, daarom zijn de meeste fans ook geen topsporter. Die snappen dat gewoon niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

<knip>

Al met al toch wel een lekker avondje, 4-0 winnen van Zwolle zo voor de winterstop. 26 puntjes, ik klaag niet.. :D *O* oOo

[ Voor 77% gewijzigd door Ramzzz op 23-12-2017 09:06 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Deadsy
Gonadan schf op vrijdag 22 december 2017 @ 22:12:
[...]

Tja, Rico vertelde het net nog bij VI hoe hij het aan pakt. Hij werkt acht weken naar zo'n wedstrijd toe en zijn voedingspatroon is onderdeel van zijn mentale opbouw. Zo'n broodje past dan gewoon niet.
Toegegeven, voetballers zijn vaak minder topsport minded. Degenen die dat wel doen vinden we dan weer raar, zie Ronaldo.
Maar goed, daarom zijn de meeste fans ook geen topsporter. Die snappen dat gewoon niet.
Vind dat er een vrij groot verschil zit tussen de twee sporten.
Een vechtsporter werkt maanden toe naar 1 gevecht. Een voetballer moet er 1 of 2x (soms zelfs vaker) per week staan.
Na een wedstrijd zal een vechtsporter echt wel ongezond gaan eten. Een maand of 2 je voeding aanpassen of jaren lang, is toch een verschil.

• LZ86
m0nk schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:18:
[...]

Al met al toch wel een lekker avondje, 4-0 winnen van Zwolle zo voor de winterstop. 26 puntjes, ik klaag niet.. :D *O* oOo
Laat lekker joh, hij heeft het over wanbetalende Chinezen terwijl hij Wok heet :+

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 23-12-2017 09:10 ]

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Mosin schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:33:
[...]
Het gaat denk ik puur om het tijdstip. In de rust van een bekerduel waarbij je mogelijk nog je opwachting zou moeten maken. Dat is gewoon ontzettend onprofessioneel.

(bijna) Niemand die er moeilijk over zal doen als hij ná de wedstrijd een vette hap gaat nemen.

• Mosin
JST94 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:29:
[...]

Het gaat denk ik puur om het tijdstip. In de rust van een bekerduel waarbij je mogelijk nog je opwachting zou moeten maken. Dat is gewoon ontzettend onprofessioneel.

(bijna) Niemand die er moeilijk over zal doen als hij ná de wedstrijd een vette hap gaat nemen.
En dat eerste wist ik niet.
Ik meende dat hij op de tribune zat. Dat blijkt dus niet zo te zijn geweest.
Dan ben je gewoon om problemen aan het vragen. In dat opzicht ben je wel een kleuter. Als je graag weg wilt bij je club, dan los je het wel anders op lijkt me.

• LZ86
Pfoe, wat slecht verdedigd daar door Vitesse zeg.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zit PSV-Vitesse te kijken. Mooie goal van Lozano voor de 2-1, al leek 'ie van richting veranderd.

Maar wat is Zoet slecht, zeg. MIsschien wel OK als lijnkeeper maar je moet echt nooit een terugspeelbal doen. Die mogen ze wat mij betreft ver weg houden van Oranje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ten Hag gaat naar Ajax en direct zetten de spelers zich ook minder in en verliezen van NAC.

• Superkiwi
Heuj NAC 3 puntjes d:)b
Het blijft spannend onderin!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:19:
Ten Hag gaat naar Ajax en direct zetten de spelers zich ook minder in en verliezen van NAC.
Ben benieuwd, als hij daadwerkelijk komt, of ie dan bv Labyad en/of Ayoub meeneemt.

• Superkiwi
Dat ie Ayoub lekker in Utrecht laat :X
Labyad mag ie gerust meenemen!

• Tomba
  • Laatst online: 24-11 20:30

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

gambieter schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:56:
Ik zit PSV-Vitesse te kijken. Mooie goal van Lozano voor de 2-1, al leek 'ie van richting veranderd.

Maar wat is Zoet slecht, zeg. MIsschien wel OK als lijnkeeper maar je moet echt nooit een terugspeelbal doen. Die mogen ze wat mij betreft ver weg houden van Oranje.
Volgens mij heeft Zoet juist met 2 reddingen de overwinning gered. Vitesse zette PSV goed vast, waardoor Zoet nooit makkelijke bal naar backs of midden kon geven; knappe tactiek van Fraser.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• toolkist
  • Niet online
Tomba schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:42:
[...]

Volgens mij heeft Zoet juist met 2 reddingen de overwinning gered. Vitesse zette PSV goed vast, waardoor Zoet nooit makkelijke bal naar backs of midden kon geven; knappe tactiek van Fraser.
Terugspeelballen zijn sowieso maar bijzaak voor een keeper, die staat er toch echt in om ballen tegen te houden. Dat we in NL het dan toch altijd nodig vinden om terug te spelen op de keeper ipv de bal uit het stadion te rossen, tja... Is gewoon niet handig van de medespelers als de keeper daar niet goed mee om kan gaan.

• D-e-n
toolkist schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:27:
[...]

Ben benieuwd, als hij daadwerkelijk komt, of ie dan bv Labyad en/of Ayoub meeneemt.
Wat moet Ajax met Labyad? Aanvallende middenvelders zat.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

laatste wedstrijden voor de winterstop in de Eredivisie speelronde 18
24.12. 12:30 FG Groningen v Sparta
24.12. 14:30 Ajax v Willem II
24.12. 14:30 VVV-Venlo v Heracles
24.12. 16:45 Feyenoord v RodaJC

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:23

St@m

@ Your Service

Hackus schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:00:
laatste wedstrijden voor de winterstop in de Eredivisie speelronde 18
24.12. 12:30 FG Groningen v Sparta
24.12. 14:30 Ajax v Willem II
24.12. 14:30 VVV-Venlo v Heracles
24.12. 16:45 Feyenoord v RodaJC
1
1
3
1
Om maar even wat te voorspellen
Al zou
1
2
3
2
Leuker zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 24-12-2017 12:27 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik heb het gevoel dat de thuisploegen winnen vandaag

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:43:
[...]

Wat moet Ajax met Labyad? Aanvallende middenvelders zat.
Van mij hoeft ie niet te komen, maar hij wil naar een NL topclub en zn coach vertrekt er naar 1. Plus Younes gaat verkocht worden, dus er komt wellicht een vacature op links.

• D-e-n
toolkist schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:52:
[...]

Van mij hoeft ie niet te komen, maar hij wil naar een NL topclub en zn coach vertrekt er naar 1.
Ik mag aannemen dat een coach kijkt naar wat hij heeft bij zijn nieuwe club. En hij heeft Ziyech al.
Plus Younes gaat verkocht worden, dus er komt wellicht een vacature op links.
Labyad vermoord je als linksbuiten. Bovendien heb je ook Kluivert nog.

Vanuit Labyad geredeneerd heeft hij met name bij Feyenoord ook veel meer kans op een basisplek.

• toolkist
  • Niet online
Feyenoord zou voor hem veel logischer zijn ja, maar hoe vaak zie je het niet gebeuren dat een trainer iemand haalt waarmee ie zelf al eerder gewerkt heeft? Anyway, van mij hoeft ie niet naar Ajax te komen dus huphup van Geel, maak jezelf eens nuttig en leg hem vast.

• LZ86
Weer half leeg bij Ajax. Je zou zeggen dat je juist nu je ploeg moet steunen

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-11 20:14

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:31:
De andere helft staat hij het huis van Keizer, die heeft steun nodig.

• Han
  • Niet online

Han

Sjesus... wat een lompe actie van Dijks :|

• Napo
  • Niet online
Han schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:37:
Sjesus... wat een lompe actie van Dijks :|
Is toch gewoon een rode kaart?

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-11 11:48
Leon Zwiers schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:31:
Gek hé in een kerstweekend.

Ziet er niet best uit voor die Willem2 speler.

• Terranova
Napo schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:37:
[...]

beter schorsen ze hem na het zien van de beelden alsnog :+

• LZ86
Zo, dat was gewoon rood voor Dijks.....

• Vos

Vos

AFCA

Napo schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:37:
[...]

Dat lijkt me overdreven.

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:37:
[...]

beter schorsen ze hem na het zien van de beelden alsnog :+
Nah, liever niet, dan zou Ajax daar haar voordeel uit halen :+
Vos schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:38:
[...]

Dat lijkt me overdreven.
Want hij sloeg niet hard genoeg?

[ Voor 26% gewijzigd door Napo op 24-12-2017 14:38 ]

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Van de Beek zou rood moeten krijgen voor het missen van die kans ;)

dat van Dijks was lomp, maar geen rood... geel had wel op zijn plaats geweest.

• Vos

Vos

AFCA

Napo schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:38:
[...]

Nah, liever niet, dan zou Ajax daar haar voordeel uit halen :+

[...]

Want hij sloeg niet hard genoeg?
Sloeg hij? Dat heb ik dan gemist.

• LZ86
Krukar schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:37:
[...]

Gek hé in een kerstweekend.

Ziet er niet best uit voor die Willem2 speler.
Tja, de megafoon tokkie is wel gewoon gekomen :+
Pagina: 1 ... 34 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!