Begrijp me niet verkeerd, maar Utrecht is geen (beursgenoteerd) Ajax. Een club als Ajax dient om de landstitel te strijden elk seizoen en in Europa te spelen. Of het moet een tijdelijke keuze zijn voor dit seizoen. Blijkt in mijn ogen dat ze na het ontslag van Bosz(bij Ajax) niet veel hebben ondernomen.Holkers schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:37:
Ik geef Ten Hag het voordeel van de twijfel, mede omdat hij bij Utrecht goede zaken gedaan heeft, oog voor het spel heeft en niet vasthoud aan ouderwetse denkwijzes. Met het spelersmateriaal van Ajax nu en vooral van Ajax in 2018/2019 moet je heel goed voor de dag komen en domineren, daar heb je een trainer bij nodig die het spel begrijpt en kan aanpassen waar nodig. Ik zie het positief in, wel benieuwd hoe lang het gaat duren voordat hij Ajax in dit seizoen naar zijn hand kan zetten
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Heb moeite om Gio en Van Geel serieus te nemen. Pffff wat een jankerts om hier een punt van te maken.
alles kan off-topic
De nuchtere Nederlander vindt dat het gewoon moet kunnen maar de topsporter zou moeten weten dat het tijdens of vlak voor een wedstrijd gewoon niet hoort.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
alles kan off-topic
alles kan off-topic
Dat is hier dan ook het geval!Ankona schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:17:
Anders wordt het wanneer hij gedrag vertoont waardoor teamleden gehinderd worden in hun prestaties.
De terugval van Feyenoord was geheel te verwijten aan het feit dat de spelers allemaal droomden over een broodje kroket en vergaten dat ze moesten voetballen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mooi, dan wordt de complete selectie uit de selectie gezet voor de eerstvolgende wedstrijd....... tegen Ajax.Ankona schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:25:
Als de selectie een beetje collegiaal is eten ze zondag in de rust allemaal een snack.
Of je nu wel of niet speelt, meer dan 0 punten haal je in Amsterdam toch niet, kun je net zo goed thuis blijven
Omdat het niet meetbaar is in hoeverre deze actie in zijn eetpatroon invloed heeft op zijn prestaties moet het dus gewoon kunnen?Ankona schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:17:
Idd, het gaat niet om het gedrag maar om de prestaties tijdens het sporten. Als zijn gedrag leidt tot mindere prestaties dan kan hij op die prestaties afgerekend worden. (Anders wordt het wanneer hij gedrag vertoont waardoor teamleden gehinderd worden in hun prestaties.)
Als je als topsporter tijdens de wedstrijd een broodje snack gaat zitten eten ben je niet goed bij je hoofd. Dan is je mentaliteit gewoon verkeerd en een reprimande geheel op zijn plaats.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar goed Kramer wil weg, weet alleen niet of dit nou een goed visitekaartje is naar een nieuwe club toe.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dankzij al deze inspiratie heb ik zojuist een broodje kroket bij de lunch gehaaldArjan90 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:27:
Ik heb nu wel echt heel veel zin in een broodje kroket!
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Kijk maar uit, ik vrees dat je de komende dagen niet mag werken.Arm1n schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:09:
[...]
Dankzij al deze inspiratie heb ik zojuist een broodje kroket bij de lunch gehaald
alles kan off-topic
Ik vind het echt belachelijk. Daarbij moet ik ook steeds aan het verhaal van Zlatan denken die wel eens een frietje at, de avond voor speeldagen..
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 22-12-2017 13:26 ]
Vandaar dat er niks doorbreekt bij Feyenoord.Ankona schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:37:
(mijn kinderen kregen ook een broodje frikandel als lunch tijdens de Feyenoord Soccer School op Varkenoord)
Wat zou Silvana Simons hiervan vinden?
0 seizoenen als hoofdcoach is correct maarCurva schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 07:39:
Erik Ten Hag is net zo'n onbegrijpelijke keuze als Keizer van de zomer. Hij is welgeteld 0 seizoenen bij een topclub (relatief woord, maar een top-3 club in NL bijv.) hoofdcoach geweest.
- 3 jaar assistent bij FC Twente (subtop)
- 3 jaar assistent bij PSV (top)
- 2 jaar Bayern Munich 2
- 2 jaar FC utrecht (middenmoter)
Beetje zoals dit niveauGonadan schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:04:
[...]
Omdat het niet meetbaar is in hoeverre deze actie in zijn eetpatroon invloed heeft op zijn prestaties moet het dus gewoon kunnen?
Als je als topsporter tijdens de wedstrijd een broodje snack gaat zitten eten ben je niet goed bij je hoofd. Dan is je mentaliteit gewoon verkeerd en een reprimande geheel op zijn plaats.
[ Voor 26% gewijzigd door Napo op 22-12-2017 13:31 ]
Verwijderd
Overdrijven is ook een kunst. Kramer, de nieuwe zondebok van Feyenoord, met Nelom en Diks als collega's. Had Kramer een banaantje of appeltje gegeten tijdens dat gesprek met Beltman op het veld was er niets aan de hand geweest.
Verwijderd
Silvaantje zou een actie opzetten omdat de bitterballen gediscrimineerd werden.chim0 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:26:
[...]
Vandaar dat er niks doorbreekt bij Feyenoord.
Mee eens, dit kan je niet maken naar je teamgenoten.Martinusz schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:07:
Ik vind het vooral beledigend naar de mensen toe die voor het elftal werken en zich met het sportdieet van de hele selectie bezig houden. Daar staat een broodje kroket vast niet op in de rust
Maar goed Kramer wil weg, weet alleen niet of dit nou een goed visitekaartje is naar een nieuwe club toe.
Als je als club zijnde een topsportklimaat wil creëren, dan kan je dit ook niet toelaten. De straf is in mijn ogen volledig terecht. Ik snap ook niet dat dit wordt goed gepraat op dit forum, waarbij er wordt vergeleken met kinderen die op een voetbalkamp zijn geweest en iemand een boek van Zlaten heeft gelezen.
Ik zie het goed gepraat worden door mensen die hier hebben laten zien aanhangers te zijn van Real Madrid en Bayern Munchen, waar het topsportklimaat tot in veel verder detail is doorgevoerd. Onbegrijpelijk.
Als je als supporter dit al goed wil praten, moet je ook niet zeuren dat we als voetbalnatie steeds verder achterop raken.
Overigens is het wat mij betreft ook duidelijk dat dit een bewuste actie van Kramer is, die wil in de winter gewoon weg. Wat me ook beter lijkt voor Feyenoord.
Laat die naam ajb weg uit dit voetbal topic, dank bij voorbaatchim0 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:26:
[...]
Vandaar dat er niks doorbreekt bij Feyenoord.
We mogen het niet meer over Feyenoord hebben? Nja prima!toolkist schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:17:
[...]
Laat die naam ajb weg uit dit voetbal topic, dank bij voorbaat
Lijkt me dan inderdaad de wens van Ten Hag.
Ziyech kon overigens bijzonder goed met Schreuder.
Wat dat betreft misschien niet eens zo verkeerd.
Dat doen ze wel. Aron Winter is er nogsteeds. 1 assistent is van de trainer, 1 van de club. Opzich geen slecht idee.toolkist schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:39:
Dat zal dan neem ik aan de wens van Ten Hag zijn, lijkt me sterk dat Ajax een assistent op gaaat dringen na vorig seizoen
Hoezo kan hij er niets van, misschien is hij wel een prima assistent, waarop baseer jij dat hij er niets van kan?Leon Zwiers schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:36:
Ik lees ook dat Ajax Schreuder als assistent wil...
Op basis van wat dan? Die gast kan er niets van
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Van die tijd dat ie bij Twente werkte. Enige reden dat ie al niet eerder was ontslagen daar was dat Ziyech hem in de ED hieldGynnad schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:07:
[...]
Hoezo kan hij er niets van, misschien is hij wel een prima assistent, waarop baseer jij dat hij er niets van kan?
Om dan doodleuk tijdens de rust als wisselspeler voor het oog van heel Nederland een broodje kroket te eten is geen actie omdat je honger hebt. Het is niets anders dan een hele dikke middelvinger naar je medespelers, je coach, de club die je salaris betaalt en de fans van die club. Het is een zuigactie om irritant te zijn en een onwerkbare situatie te creëeren. Een bewuste ondermijning van alle afspraken die er binnen een team en een club gemaakt zijn om samen optimaal te presteren, omdat je niet kan om gaan met je rol in het elftal.
Als club had ik hem de rest van het seizoen op de tribune gezet, met het tweede laten meetrainen en de rest van het jaar zijn salaris ingehouden. En als het mijn teamgenoot was geweest had ik hem op zijn bek geslagen in de kleedkamer. Ik denk dat Kuyt hem gewurgd had.
Inderdaad. Heb het al eerder gezegd, als Kramer basis speler was en 1 op 1 liep en wil dan u de rust en broodje kroket dan kwam een assistent trainer het hem nog brengen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:52:
[...]
Overdrijven is ook een kunst. Kramer, de nieuwe zondebok van Feyenoord, met Nelom en Diks als collega's. Had Kramer een banaantje of appeltje gegeten tijdens dat gesprek met Beltman op het veld was er niets aan de hand geweest.
Neemt niet weg dat het dom is. Maar hij word nu misbruikt en door hem te straffen willen ze aan de selectie laten zien hoe streng ze zijn.
Maar toch is Maxim Hartman een idioot.
Hij vergeet dat een goede voetballer naast een sterk en gezond lichaam ook een sterke en gezonde geest nodig heeft. En dat laatste voed je door soms te eten wat je lekker vind.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:52:
[...]
Had Kramer een banaantje of appeltje gegeten tijdens dat gesprek met Beltman op het veld was er niets aan de hand geweest.
Een appel of banaan is fruit.... Dat het een kroket was is juist het hele punt, dus natuurlijk was er niets aan de hand geweest als het een banaan of een appel was....
jij dacht dat het er om ging dat hij uberhaupt aan het eten was?
[ Voor 10% gewijzigd door KingKoning op 22-12-2017 16:00 ]
Maar ik hoop echt dat Kramer in de winterstop weer terug kan naar ADO Den haag of zo...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tja, niet elke club heeft de luxe om Dick Advocaat als assistent in te hurenLeon Zwiers schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:36:
Ik lees ook dat Ajax Schreuder als assistent wil...
Op basis van wat dan? Die gast kan er niets van
Oh nee, wacht, dat doe je alleen wanneer je geen geld hebt om de incapabele hoofdtrainer te ontslaan
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
JanW schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 16:22:
Ten Hag is in ieder geval niet blij. Ten Hag vecht aanstelling bij Ajax aan
Ze hebben bij AT5 maar gelijk een spoedcursus “wie is Peter Bosz” ingelastOn_E schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:16:
Of AT5 zag de ene kale voor de andere kale aan.
https://www.facebook.com/AT5NL/videos/10156963262889606/
Er is 1 heel groot verschil tussen die 2 en Kramer. De eerste 2 presteren en Kramer niet.Mosin schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:18:
Zlatan zijn frietje. Mesut Özil die rookt, dat zijn 2 hele slechte voetballers joh “zucht”. Laat die gast lekker zijn kroket eten, voor hetzelfde geld werk hij zich compleet uit de naad op traineningen etc..
ZOals eerder gezegd, als Kramer zou presteren dan zou een assistent trainer hem het broodje komen brengen zodra de rust begint.
Ik weet wel heel zeker dat er genoeg voetballers zijn die niet altijd een gezonde maaltijd eten en of je nu presteert of niet, zoiets mag je best een keertje eten. Je bent gewoon een mens en geen dier dat alleen maar gezond eten door zijn nek moet duwen.Deadsy schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:26:
[...]
Er is 1 heel groot verschil tussen die 2 en Kramer. De eerste 2 presteren en Kramer niet.
ZOals eerder gezegd, als Kramer zou presteren dan zou een assistent trainer hem het broodje komen brengen zodra de rust begint.
Het is daarnaast ook zijn eigen verantwoordelijkheid. Als Feyenoord hier zeer duidelijke afspraken over heeft gemaakt, dan moet hij dat thuis eten en inderdaad niet tijdens de wedstrijd. Dan vraag je om problemen en misschien was dat zelfs zijn plannetje
Denk dat Feyenoord echt wel bereid was hem deze winter te laten vertrekken en dat het enige struikelblok is de vraag of hij veel salaris wil inleveren.Mosin schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:30:
[...]
Ik weet wel heel zeker dat er genoeg voetballers zijn die niet altijd een gezonde maaltijd eten en of je nu presteert of niet, zoiets mag je best een keertje eten. Je bent gewoon een mens en geen dier dat alleen maar gezond eten door zijn nek moet duwen.
Het is daarnaast ook zijn eigen verantwoordelijkheid. Als Feyenoord hier zeer duidelijke afspraken over heeft gemaakt, dan moet hij dat thuis eten en inderdaad niet tijdens de wedstrijd. Dan vraag je om problemen en misschien was dat zelfs zijn plannetje
Voetballers en veel salaris inleveren, dat is weer wat anders hahaDeadsy schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:36:
[...]
Denk dat Feyenoord echt wel bereid was hem deze winter te laten vertrekken en dat het enige struikelblok is de vraag of hij veel salaris wil inleveren.
In het geval van Kramer is het gewoon een stok om mee te slaan. Hij wordt niet voor niets gepasseerd als stand-in ten faveure van een jeugdspeler.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Assistent is toch een heel andere functie dan hoofdtrainer, hij zal bij Ajax een heel andere invulling moeten gaan geven dan dat hij deed bij FC Twente.Leon Zwiers schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:29:
[...]
Van die tijd dat ie bij Twente werkte. Enige reden dat ie al niet eerder was ontslagen daar was dat Ziyech hem in de ED hield
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat weet hij ook wel... maar hij moet toch wat te zeiken hebbenGynnad schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:45:
Assistent is toch een heel andere functie dan hoofdtrainer, hij zal bij Ajax een heel andere invulling moeten gaan geven dan dat hij deed bij FC Twente.
Veel voetballers zijn dan ook geen echte topsporters volgens mij, die er alles voor willen doen om het maximale uit hun carrière te halen. Die andere Kramer, Sven Kramer dus, zul je echt niet met zoiets betrappen hoor. Die leeft echt voor z'n sport.Mosin schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:30:
[...]
Ik weet wel heel zeker dat er genoeg voetballers zijn die niet altijd een gezonde maaltijd eten en of je nu presteert of niet, zoiets mag je best een keertje eten...
Bekend voorbeeld is die voormalige Vitesse speler Theo Janssen. Mega groot talent die vele malen meer uit z'n carrière had kunnen halen als hij echt voor z'n sport geleefd had.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Belachelijk zeg, het was een echte rundvleeskroket met blaadje sla
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als je dan Sven Kramer pakt, een topper in zijn sport, moet je em ook wel met een vergelijkbare voetbal topper vergelijken... Cristiano Ronaldo, Messi, etcFiber schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:20:
[...]
Veel voetballers zijn dan ook geen echte topsporters volgens mij die er alles voor willen doen om het maximale uit hun carrière te halen. Die andere Kramer, Sven Kramer dus, zul je echt niet met zoiets betrappen hoor. Die leeft echt voor z'n sport.
Bekend voorbeeld is die voormalige Vitesse speler Theo Janssen. Mega groot talent die vele malen meer uit z'n carrière had kunnen halen als hij echt voor z'n sport geleefd had.
Er zit ook een verschil tussen dagelijks roken en gezond leven tot je erbij neer valt.Fiber schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:20:
[...]
Veel voetballers zijn dan ook geen echte topsporters volgens mij, die er alles voor willen doen om het maximale uit hun carrière te halen. Die andere Kramer, Sven Kramer dus, zul je echt niet met zoiets betrappen hoor. Die leeft echt voor z'n sport.
Als meneer Kramer dat broodje wilt eten en dat 1x in de week doet, prima toch! Als hij constant van die snacks eet etc. dan zal hij er wel onder lijden. Hoe je het went of keert, hij moet het zelf weten. Pas als zijn team eronder gaat lijden, dan ga je wel over grenzen heen. Maar elke top sporter moet zeker zijn eigen verantwoordelijkheid weten.
Guardiola haalde ook de Pepsi automaat weg voor Messi
[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 22-12-2017 19:30 ]
Özil stond niet te roken in de dug out en Zlatan at dat frietje ook niet bewust voor alle camera's tijdens de wedstrijd. Er zijn gewoon dingen die je niet doet, maar dat moet je wel snappen. Kramer is niet zo van het snappen van dingen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 3% gewijzigd door Han op 22-12-2017 19:43 ]
Verwijderd
Snap dat wel. Maar dan nog. Tien tegen één wist Kramer dat hij geen speelminuten zo krijgen. Zou ongetwijfeld niets aan de hand zijn geweest wanneer dat niet zo prominent op TV zou zijn geweest.KingKoning schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:51:
[...]
![]()
![]()
Een appel of banaan is fruit.... Dat het een kroket was is juist het hele punt, dus natuurlijk was er niets aan de hand geweest als het een banaan of een appel was....
jij dacht dat het er om ging dat hij uberhaupt aan het eten was?
Precies hetzelfde had ik overigens ten aanzien van Marcel Keizer, en Dennis Bergkamp die ik weet niet hoe vaak over de tong zijn geweest in dat TV-programma van Derksen en zijn kornuiten.
Voor je het weet ontstaat er een beeldvorming in de pers die geen recht doet aan de feiten. Kleine incidenten worden uitgelicht en breed uitgemeten waardoor beelden kunnen ontstaan die enerzijds hardnekkig zijn maar tegelijkertijd de lading maar zeer ten dele dekken.
Long long ago kon je waarschijnlijk bij een voetbalclub ook weinig anders dan junkfood halen.naitsoezn schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:40:
Ach, dat hele kroket-gebeuren, ik vind het wat overdreven. Doet me denken aan die keer, long long ago, toen een speler van ons tweede geen wissel meer mocht staan bij onze wedstrijd omdat ie in de anderhalf uur tussen zijn wedstrijd en de onze een broodje hamburger nam![]()
In het geval van Kramer is het gewoon een stok om mee te slaan. Hij wordt niet voor niets gepasseerd als stand-in ten faveure van een jeugdspeler.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Broodje kaas was wel beschikbaar en acceptabel geweest.Bossie schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:14:
[...]
Long long ago kon je waarschijnlijk bij een voetbalclub ook weinig anders dan junkfood halen.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Broodje hamburger zonder hamburgernaitsoezn schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:19:
[...]
Broodje kaas was wel beschikbaar en acceptabel geweest.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
https://www.si.com/mlb/20...ween-innings-during-gamesDarryl Strawberry Says He Used to Have Sex Between Innings
Het gaat er (imo) ook niet per se om dat het een 'ongezond' product is maar dat ie "uberhaupt aan het eten is tijdens een wedstrijd. Ook een 'banaantje' is totaal overbodig voor een bankzitter (wel beter verteerbaarMosin schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:28:
[...]
Er zit ook een verschil tussen dagelijks roken en gezond leven tot je erbij neer valt.
Als meneer Kramer dat broodje wilt eten en dat 1x in de week doet, prima toch! Als hij constant van die snacks eet etc. dan zal hij er wel onder lijden. Hoe je het went of keert, hij moet het zelf weten. Pas als zijn team eronder gaat lijden, dan ga je wel over grenzen heen. Maar elke top sporter moet zeker zijn eigen verantwoordelijkheid weten.
Guardiola haalde ook de Pepsi automaat weg voor MessiDie lustte er wel eentje
Dat is echt gedrag wat bij een amateurvoetballer thuishoort, niet iemand met ambitie/echte drive tot verbetering. Kan ook zijn dat ie allang de hoop opgegeven heeft door te breken en op deze uitkomst zat aan te sturen. Een broodje kroket gaan eten in de rust betekend gewoon dat je niet serieus met de wedstrijd bezig bent en een eventuele invalbeurt.
[ Voor 78% gewijzigd door apis29 op 22-12-2017 21:31 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
[ Voor 79% gewijzigd door Ramzzz op 23-12-2017 09:05 ]
Ik begrijp het zeker wel hoorGonadan schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:38:
Denk je echt dat Feyenoord er over gevallen was als hij dat broodje thuis op de bank had gegeten? Is die nuance al te hoog gegrepen voor een deel van het publiek hier?
Özil stond niet te roken in de dug out en Zlatan at dat frietje ook niet bewust voor alle camera's tijdens de wedstrijd. Er zijn gewoon dingen die je niet doet, maar dat moet je wel snappen. Kramer is niet zo van het snappen van dingen.
Ik vind het alleen onnozel, dat een top sporter dat niet zou mogen eten. Dat het niet slim is om dat op deze manier te doen, dat mag duidelijk zijn.
@apis29
Oooow lol, zat hij in de wedstrijd selectie dan? Dan heb ik echt niet opgelet namelijk
[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 22-12-2017 21:38 ]
En als het niet om het broodje zelf gaat, maar om de provocatie dan snap ik de ophef nog veel minder. Gewoon schouders ophalen en er is niets aan de hand. Juist door al die aandacht werkt het als provocatie.
alles kan off-topic
Man man man, wat een kansloze opmerking.. doet het pijn?
[ Voor 37% gewijzigd door Ramzzz op 23-12-2017 09:06 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Omdat ik in een goede bui ben:
... Zwolle, het Den Haag van het noorden ...
[ Voor 222% gewijzigd door Ramzzz op 23-12-2017 09:10 ]
Tja, Rico vertelde het net nog bij VI hoe hij het aan pakt. Hij werkt acht weken naar zo'n wedstrijd toe en zijn voedingspatroon is onderdeel van zijn mentale opbouw. Zo'n broodje past dan gewoon niet.Mosin schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:33:
Ik begrijp het zeker wel hoor
Ik vind het alleen onnozel, dat een top sporter dat niet zou mogen eten. Dat het niet slim is om dat op deze manier te doen, dat mag duidelijk zijn.
Toegegeven, voetballers zijn vaak minder topsport minded. Degenen die dat wel doen vinden we dan weer raar, zie Ronaldo.
Maar goed, daarom zijn de meeste fans ook geen topsporter. Die snappen dat gewoon niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Al met al toch wel een lekker avondje, 4-0 winnen van Zwolle zo voor de winterstop. 26 puntjes, ik klaag niet..
[ Voor 77% gewijzigd door Ramzzz op 23-12-2017 09:06 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Vind dat er een vrij groot verschil zit tussen de twee sporten.Gonadan schf op vrijdag 22 december 2017 @ 22:12:
[...]
Tja, Rico vertelde het net nog bij VI hoe hij het aan pakt. Hij werkt acht weken naar zo'n wedstrijd toe en zijn voedingspatroon is onderdeel van zijn mentale opbouw. Zo'n broodje past dan gewoon niet.
Toegegeven, voetballers zijn vaak minder topsport minded. Degenen die dat wel doen vinden we dan weer raar, zie Ronaldo.
Maar goed, daarom zijn de meeste fans ook geen topsporter. Die snappen dat gewoon niet.
Een vechtsporter werkt maanden toe naar 1 gevecht. Een voetballer moet er 1 of 2x (soms zelfs vaker) per week staan.
Na een wedstrijd zal een vechtsporter echt wel ongezond gaan eten. Een maand of 2 je voeding aanpassen of jaren lang, is toch een verschil.
Laat lekker joh, hij heeft het over wanbetalende Chinezen terwijl hij Wok heetm0nk schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:18:
[...]
Al met al toch wel een lekker avondje, 4-0 winnen van Zwolle zo voor de winterstop. 26 puntjes, ik klaag niet..![]()
![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 23-12-2017 09:10 ]
Het gaat denk ik puur om het tijdstip. In de rust van een bekerduel waarbij je mogelijk nog je opwachting zou moeten maken. Dat is gewoon ontzettend onprofessioneel.Mosin schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:33:
[...]
Ik begrijp het zeker wel hoor
(bijna) Niemand die er moeilijk over zal doen als hij ná de wedstrijd een vette hap gaat nemen.
En dat eerste wist ik niet.JST94 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:29:
[...]
Het gaat denk ik puur om het tijdstip. In de rust van een bekerduel waarbij je mogelijk nog je opwachting zou moeten maken. Dat is gewoon ontzettend onprofessioneel.
(bijna) Niemand die er moeilijk over zal doen als hij ná de wedstrijd een vette hap gaat nemen.
Ik meende dat hij op de tribune zat. Dat blijkt dus niet zo te zijn geweest.
Dan ben je gewoon om problemen aan het vragen. In dat opzicht ben je wel een kleuter. Als je graag weg wilt bij je club, dan los je het wel anders op lijkt me.
Maar wat is Zoet slecht, zeg. MIsschien wel OK als lijnkeeper maar je moet echt nooit een terugspeelbal doen. Die mogen ze wat mij betreft ver weg houden van Oranje.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het blijft spannend onderin!
Ben benieuwd, als hij daadwerkelijk komt, of ie dan bv Labyad en/of Ayoub meeneemt.dutchgio schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:19:
Ten Hag gaat naar Ajax en direct zetten de spelers zich ook minder in en verliezen van NAC.
Labyad mag ie gerust meenemen!
Volgens mij heeft Zoet juist met 2 reddingen de overwinning gered. Vitesse zette PSV goed vast, waardoor Zoet nooit makkelijke bal naar backs of midden kon geven; knappe tactiek van Fraser.gambieter schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:56:
Ik zit PSV-Vitesse te kijken. Mooie goal van Lozano voor de 2-1, al leek 'ie van richting veranderd.
Maar wat is Zoet slecht, zeg. MIsschien wel OK als lijnkeeper maar je moet echt nooit een terugspeelbal doen. Die mogen ze wat mij betreft ver weg houden van Oranje.
Terugspeelballen zijn sowieso maar bijzaak voor een keeper, die staat er toch echt in om ballen tegen te houden. Dat we in NL het dan toch altijd nodig vinden om terug te spelen op de keeper ipv de bal uit het stadion te rossen, tja... Is gewoon niet handig van de medespelers als de keeper daar niet goed mee om kan gaan.Tomba schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:42:
[...]
Volgens mij heeft Zoet juist met 2 reddingen de overwinning gered. Vitesse zette PSV goed vast, waardoor Zoet nooit makkelijke bal naar backs of midden kon geven; knappe tactiek van Fraser.
Wat moet Ajax met Labyad? Aanvallende middenvelders zat.toolkist schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:27:
[...]
Ben benieuwd, als hij daadwerkelijk komt, of ie dan bv Labyad en/of Ayoub meeneemt.
24.12. 12:30 FG Groningen v Sparta
24.12. 14:30 Ajax v Willem II
24.12. 14:30 VVV-Venlo v Heracles
24.12. 16:45 Feyenoord v RodaJC
1Hackus schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:00:
laatste wedstrijden voor de winterstop in de Eredivisie speelronde 18
24.12. 12:30 FG Groningen v Sparta
24.12. 14:30 Ajax v Willem II
24.12. 14:30 VVV-Venlo v Heracles
24.12. 16:45 Feyenoord v RodaJC
1
3
1
Om maar even wat te voorspellen
Al zou
1
2
3
2
Leuker zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 24-12-2017 12:27 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Van mij hoeft ie niet te komen, maar hij wil naar een NL topclub en zn coach vertrekt er naar 1. Plus Younes gaat verkocht worden, dus er komt wellicht een vacature op links.D-e-n schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:43:
[...]
Wat moet Ajax met Labyad? Aanvallende middenvelders zat.
Ik mag aannemen dat een coach kijkt naar wat hij heeft bij zijn nieuwe club. En hij heeft Ziyech al.toolkist schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:52:
[...]
Van mij hoeft ie niet te komen, maar hij wil naar een NL topclub en zn coach vertrekt er naar 1.
Labyad vermoord je als linksbuiten. Bovendien heb je ook Kluivert nog.Plus Younes gaat verkocht worden, dus er komt wellicht een vacature op links.
Vanuit Labyad geredeneerd heeft hij met name bij Feyenoord ook veel meer kans op een basisplek.
De andere helft staat hij het huis van Keizer, die heeft steun nodig.Leon Zwiers schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:31:
Weer half leeg bij Ajax. Je zou zeggen dat je juist nu je ploeg moet steunen
Gek hé in een kerstweekend.Leon Zwiers schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:31:
Weer half leeg bij Ajax. Je zou zeggen dat je juist nu je ploeg moet steunen
Ziet er niet best uit voor die Willem2 speler.
beter schorsen ze hem na het zien van de beelden alsnog
Nah, liever niet, dan zou Ajax daar haar voordeel uit halenTerranova schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:37:
[...]
beter schorsen ze hem na het zien van de beelden alsnog
Want hij sloeg niet hard genoeg?
[ Voor 26% gewijzigd door Napo op 24-12-2017 14:38 ]
dat van Dijks was lomp, maar geen rood... geel had wel op zijn plaats geweest.
Sloeg hij? Dat heb ik dan gemist.Napo schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:38:
[...]
Nah, liever niet, dan zou Ajax daar haar voordeel uit halen
[...]
Want hij sloeg niet hard genoeg?
Tja, de megafoon tokkie is wel gewoon gekomenKrukar schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:37:
[...]
Gek hé in een kerstweekend.
Ziet er niet best uit voor die Willem2 speler.
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!