Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Betwijfel ik.Hackus schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:58:
[...]
Niet alles is serieus 😉
Maar ik mag toch hopen dat na Bosz, Keizer niet een vaste keuze was. Drm had ie ook t/m Willem2 wel kunnen aanblijven. Ik mag aannemen dat ze de laatste maanden toch wel een serieuze kandidaat hebben gevonden.
Als men voor de afgelopen dagen al bezig was met het zoeken van een vervanger dan zou dit volledig buitenom het Technisch Hart gegaan moeten zijn.
Want Bergkamp is lid van het technisch hart en het zou raar zijn als hij betrokken zou zijn bij zijn eigen ontslag.
Dat denk ik niet. Overmars kan als TD allang wat lijntjes uitgegooid hebben.Deadsy schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:00:
[...]
Betwijfel ik.
Als men voor de afgelopen dagen al bezig was met het zoeken van een vervanger dan zou dit volledig buitenom het Technisch Hart gegaan moeten zijn.
Want Bergkamp is lid van het technisch hart en het zou raar zijn als hij betrokken zou zijn bij zijn eigen ontslag.
Van der Sar wel samen ergens mee bezig zijn. @Deadsy
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Volledig buitenom het technisch hart vs. buitenom het volledige technisch hart.Deadsy schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:00:
dan zou dit volledig buitenom het Technisch Hart
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is dat serieus jouw beargumentatie op mijn vraag waar je die onzin vandaan haalde over Overmars? Serieus? En dan wederom met kinderachtig gedoe a la Frenkie "Messi" de Jong. Volgens mij roepen analytici en journalisten dat namelijk, niet Ajacieden (zowel de club zelf als de supporters). Een opmerking zoals jij die nu maakt raakt kant nog wal. Waarom zou je een talent al na één seizoen verkopen? Pas als die echt onhoudbaar is zoals een Sanches, dan pas verkoop je zo'n speler. En dan voor het bedrag wat je zelf voor ogen hebt en niet voor minder. Maar a) weten 'wij' helemaal niet of dergelijke bedragen daadwerkelijk zijn geboden voor Dolberg en b) siert het een club wanneer ze er alles aan doen om een talent welke een goed jaar heeft gedraaid te behouden. Natuurlijk zullen pessimisten en critici zeggen dat ze Dolberg hadden moeten verkopen, helemaal met de wetenschap van nu, maar achteraf kijk je een koe in de kont. Dat wil overigens niet zeggen dat je hier lukraak dingen als een blinde koe moet gaan posten zonder enige onderbouwing, want dat is gewoon irritant.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:47:
Dolberg was nog een grotere hype dan Frenkie "Messi" de Jong. Dat ze hem hebben gehouden omdat ze zwemmen in het geld, kan ik wel begrijpen.
Niemand zegt dat Keizer zelf debet is aan zijn aanstelling als hoofdcoach. Maar mensen zoals Bergkamp en van der Sar wel. En Keizer is niet de trainer die Ajax beter maakt, hij is gewoon te licht en tactisch te zwak. En natuurlijk is Ajax titelkandidaat, dat zijn ze altijd, al zet je Sjaak Swart aan het roer.Dat keizer aangesteld is kan hij zelf toch ook weinig aan doen? Ik snap wel dat hij maar wat graag aan dit avontuur wilde beginnen. Had er gisteren gewoon nipt gewonnen, was er niet over een ontslag gesproken vandaag. Nee, daar heb ik ook geen bron van, maar lijkt me hoogst onwaarschijnlijk. Naar zijn CV doet hij het helemaal niet slecht. En Ajax is nog steeds duidelijk titel kandidaat. Dus ja ik vind het laf om hem nu de zak te geven.
En Ajax heeft duidelijk naar buiten gecommuniceerd dat dit al een tijdje borrelde en gisteravond de druppel was. Het functioneren van Keizer lag al onder de loep en werd wekelijks geëvalueerd. Dit kwam niet uit de lucht vallen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
I don't have dreams, I have goals!!
Het is toch Frenkie "Rijkaard" de Jong...?Lekkerboeie86 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:47:
[...]
Dolberg was nog een grotere hype dan Frenkie "Messi" de Jong...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Een solide 5-0 voor Feyenoord denk ik.Martinusz schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:31:
Dus is er nog nieuws vandaag? Ik zie dat er beker voetbal is
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gelukkig spelen ze thuis, anders had ik er een hard hoofd in gehad op dat kunstgras van Heracles...
Zou VVSB weer gaan stunten net als vorig jaar? Zou op zich wel grappig zijn...
VVSB-Roda JC
Feyenoord-Heracles Almelo
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Winstpercentages coaches Ajax in Eredivisie sinds 2000:
74% - Peter Bosz
71% - MARCEL KEIZER
71% - Ronald Koeman
71% - Martin Jol
68% - Henk ten Cate
66% - Frank de Boer
61% - Marco van Basten
(excl. interim-trainers)
Percentage zal ook wel hoog liggen doordat het zo'n korte periode is.
We komen er niet helemaal uit. Maakt ook niet uit. Dat Keizer nu slachtoffer is van deze situatie vind ik gewoon niet terecht. Ze hadden wellicht een nieuwe trainer kunnen zoeken en hem als assistent op de bank kunnen plaatsen. Een totale onbenul is het echt niet. Zo had hij wel de ballen om Klaas Jan in de basis te zetten tegen AZ. En won hij de topwedstrijden in de eerste helft van het seizoen. Dat hij niet van het kaliber van Gaal/Advocaat is wist de directie ook wel.Han schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:16:
[...]
Is dat serieus jouw beargumentatie op mijn vraag waar je die onzin vandaan haalde over Overmars? Serieus? En dan wederom met kinderachtig gedoe a la Frenkie "Messi" de Jong. Volgens mij roepen analytici en journalisten dat namelijk, niet Ajacieden (zowel de club zelf als de supporters). Een opmerking zoals jij die nu maakt raakt kant nog wal. Waarom zou je een talent al na één seizoen verkopen? Pas als die echt onhoudbaar is zoals een Sanches, dan pas verkoop je zo'n speler. En dan voor het bedrag wat je zelf voor ogen hebt en niet voor minder. Maar a) weten 'wij' helemaal niet of dergelijke bedragen daadwerkelijk zijn geboden voor Dolberg en b) siert het een club wanneer ze er alles aan doen om een talent welke een goed jaar heeft gedraaid te behouden. Natuurlijk zullen pessimisten en critici zeggen dat ze Dolberg hadden moeten verkopen, helemaal met de wetenschap van nu, maar achteraf kijk je een koe in de kont. Dat wil overigens niet zeggen dat je hier lukraak dingen als een blinde koe moet gaan posten zonder enige onderbouwing, want dat is gewoon irritant.
[...]
Niemand zegt dat Keizer zelf debet is aan zijn aanstelling als hoofdcoach. Maar mensen zoals Bergkamp en van der Sar wel. En Keizer is niet de trainer die Ajax beter maakt, hij is gewoon te licht en tactisch te zwak. En natuurlijk is Ajax titelkandidaat, dat zijn ze altijd, al zet je Sjaak Swart aan het roer.
En Ajax heeft duidelijk naar buiten gecommuniceerd dat dit al een tijdje borrelde en gisteravond de druppel was. Het functioneren van Keizer lag al onder de loep en werd wekelijks geëvalueerd. Dit kwam niet uit de lucht vallen.
Over de Talenten van Ajax komen we ook niet uit. Naar mijn mening vaak flink overschat. Een de Ligt, Frenkie, Bazoer. Het zorgt er wel voor dat er forse bedragen op tafel komen voor deze spelers.
Vaak vond ik Klaassen een erg goede speler. Maar als ik dit forum moest geloven zag ik het helemaal verkeerd.
Nogmaals misschien dat over een paar dagen een trainer op de stoep staat zodat het allemaal heel begrijpelijk is. Maar op basis van de huidige resultaten vind ik het laf en niet terecht.
Door de media ja, omdat er dan lekker veel mensen klikken op de artikeltjes van bijvoorbeeld vi.Hackus schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:25:
alle zgn (Ajax) talenten zijn gehyped. net of ze er binnen lopend seizoen al van af willen.
Yep, TV, SM, kranten allestoolkist schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:33:
[...]
Door de media ja, omdat er dan lekker veel mensen klikken op de artikeltjes van bijvoorbeeld vi.
En wat toolkist zegt: vaak worden ze onder andere door de media vaak meer gehyped dan door de nuchtere (lol) Ajacieden zelf.
Ze hebben zeker het geluk mee gehad en dat het ten koste gaat van de spelers hun kracht, is wel duidelijk. Alleen denk ik dat Ajax geen hele brede selectie zal krijgen om in Europa een blijvende club te zijn. Dan zouden ze het al met talenten en/of aankopen moeten doen.Gonadan schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:12:
[...]
Het halen van de finale als resultaat was inderdaad geweldig, daarnaast waren veel wedstrijden geweldig om te zien.
Daarentegen zijn velen vergeten hoe die finale gehaald werd. Bijvoorbeeld tegen Schalke haal je een goed resultaat, maar in de uitwedstrijd zie je de linies niet meer dat stapje extra voor elkaar doen wat in de eerste wedstrijd wel gebeurde. Schalke maakt het snel goed en uiteindelijk zwijn je er doorheen door een per ongelukje van Veltman of Viergever. Één van die kneuzen.
Daarna volledig onderschat door die arrogante Fransen. Uit weer niet dat stapje extra en je krijgt gewoon een pak ros. Mazzel dat ze niet genoeg weten te scoren.
Uiteraard zijn de gewonnen wedstrijden ook een kwaliteit en was ik heel blij mee, maar de geluks- en overschattingsfactor is niet structureel. Daar had je dit seizoen veel minder de wind in mee gehad.
[...]
In de Eredivisie zag je, zeker tegen matige teams, dat ze dat stapje extra niet meer voor elkaar over hadden. Daardoor was het vaak onnodig moeizaam en heb je Feyenoord te lang bovenaan gelaten. Daar merkte ik wel kwetsbaarheid.
[...]
Dat kan bijna niet anders.
Geluk hoort natuurlijk bij het spel, maar Ajax is zeker een paar keer goed weg gekomen.
Wie wil je zelf als trainer zien?
Knap staaltje beleid!Hackus schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:58:
[...]
Niet alles is serieus 😉
Maar ik mag toch hopen dat na Bosz, Keizer niet een vaste keuze was. Drm had ie ook t/m Willem2 wel kunnen aanblijven. Ik mag aannemen dat ze de laatste maanden toch wel een serieuze kandidaat hebben gevonden.
Peperdure ‘topspelers’ halen en opleiden, en er dan een derderangs prutser voor zetten...
Ik denk dat het ‘technisch hart’
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Die is nog een keer aangehouden in Rotterdam toen hij in zijn M6 tegen het verkeer over een busbaan reed, waarna hij aangaf dat hij gepakt was op zijn huidkleur.
Lijkt me echt een topper.
EDIT:
Bewijs
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 21-12-2017 19:51 ]
Die gast vloog elke ochtend naar Londen, ging trainen en vloog weer terug.
Hij parkeerde zijn Lamborghini op de PC Hooft, maar betaalde nooit voor parkeren, want dan moest ie lopen. Zijn auto zat altijd vol bonnen (geld zat)
Daarna gegokt, verloren.
Andere mensen zijn de schuld van alles
En deze man moet de jonge spelers van Ajax erboven op helpen. Ik hoop dat hij geleerd heeft van zichzelf, maar vraag me af of iemand zo kan veranderen.
'Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 21-12-2017 20:01 ]
Het is toch niet om aan te zien dus dan kan je beter in dichte mist spelen.toolkist schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:59:
Erg apart dat VVSB-Roda nog gespeeld wordt met die mist, zeker opdracht van de knvb om de wedstrijd hoe dan ook af te maken?
Blijvend aan de top, nee. Maar blijvend een paar rondes verder komen en leuk mee doen, waarom niet?Mosin schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:38:
Ze hebben zeker het geluk mee gehad en dat het ten koste gaat van de spelers hun kracht, is wel duidelijk. Alleen denk ik dat Ajax geen hele brede selectie zal krijgen om in Europa een blijvende club te zijn. Dan zouden ze het al met talenten en/of aankopen moeten doen.
Geluk hoort natuurlijk bij het spel, maar Ajax is zeker een paar keer goed weg gekomen.
Tja, dat is moeilijk uiteraard. Maar waarom bijvoorbeeld Koeman niet?Wie wil je zelf als trainer zien?
[ Voor 52% gewijzigd door Gonadan op 21-12-2017 20:52 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
alles kan off-topic
Echt een aanwinst ja. Kende hem zelf ook niet. Maar echt een leuke speler om te zien. Gaat elke duel aan. heeft drang naar voren.Ankona schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:07:
Malacia is echt een aanwinst! Dat die niet eerder opgevallen was.... maakt Nelom overbodig en van Haps een leuke bankspeler.
Als je eerst de bal zo makkelijk weggeeft en dan ook nog iemand helemaal vrij laat staan in de 16, dan mag dat best een cadeautje genoemd worden jaVerwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:57:
Mwah, cadeautje. Zo kun je elke slechte verdedigende actie wel zo typeren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Krijgt nu trouwens wel een tegendoelpunt om de oren. Maar ach, niet getreurd, komt de wedstrijd alleen maar ten goede.
Verwijderd
Dus dat doelpunt van Heracles is dan ook een cadeautje?toolkist schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:09:
[...]
Als je eerst de bal zo makkelijk weggeeft en dan ook nog iemand helemaal vrij laat staan in de 16, dan mag dat best een cadeautje genoemd worden ja
Jaja, maar dit is wel HET probleem van Feyenoord (al jaren). Gewoon een wedstrijd uitspelen. Tegen Heerenveen was er geen vuiltje aan de lucht vorige week. En zo zijn er in de laatste tijd zo verschrikkelijk veel potjes geweest dat ze lekker staan de ballen maar toch punten laten liggen.Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:09:
Krijgt nu trouwens wel een tegendoelpunt om de oren. Maar ach, niet getreurd, komt de wedstrijd alleen maar ten goede.
Gewoon eens na de 1-0 of 2-0 de boel dicht houden, daar zouden ze aan moeten werken.
Geen idee, heb t niet meer aanstaan. 1-1 dan ofzo?Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:10:
[...]
Dus dat doelpunt van Heracles is dan ook een cadeautje?
[edit]oh 2-1 dus. Nog een goal gemist
[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 21-12-2017 21:13 ]
alles kan off-topic
Verwijderd
Geen enkele ploeg houdt het 90 minuten vol full power te spelen. Temporiseren is prima.PWM schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:13:
[...]
Jaja, maar dit is wel HET probleem van Feyenoord (al jaren). Gewoon een wedstrijd uitspelen. Tegen Heerenveen was er geen vuiltje aan de lucht vorige week. En zo zijn er in de laatste tijd zo verschrikkelijk veel potjes geweest dat ze lekker staan de ballen maar toch punten laten liggen.
Gewoon eens na de 1-0 of 2-0 de boel dicht houden, daar zouden ze aan moeten werken.
alles kan off-topic
Verwijderd
Weg geven van de wedstrijd? Overdrijven is ook een kunst. Lastig is wel die mist. Waardoor je met name in de hoeken aan de andere kant van het veld verduveld lastig ziet wie de bal heeft.Ankona schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:19:
Dit is geen temporiseren, dit is de wedstrijd weggeven.
Temporiseren is geweldig. Dit is gewoon een goal om de oren krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:18:
[...]
Geen enkele ploeg houdt het 90 minuten vol full power te spelen. Temporiseren is prima.
En het zou pech zijn, als het niet zovaak zou gebeuren.
alles kan off-topic
Of Jorgensen eens op 10 proberen, dat is hij van huis uit. Vente doet het best leuk, misschien zijn ze wel een goed duo.Ankona schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:16:
Misschien voor de gein Toornstra eens wisselen voor Larsson?
EDIT Een penalty nadat de videoscheids gekeken heeft. Er is contact, maar het is vrij licht. Ik vond die handsbal duidelijker.
[ Voor 17% gewijzigd door ph4ge op 21-12-2017 22:28 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou, vond die handsbal gekker. Die gast draait zich gewoon in de baan van het schot. Een schot wat op doel gaat.
Verwijderd
Tja, bang voor de bal waarschijnlijk. Je ziet 95% van de voetballers wegdraaien als een bal hard op ze af komt. Alleen Bogarde bleef gewoon staan (kan ik me herinneren, maakte destijds blijkbaar indrukVerwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:38:
Als verdediger moet je niet je rug in de baan van het schot brengen.
Verwijderd
Moet je voor de gein eens kijken hoe vaak dat gebeurt in de eredivisie. Niet normaal meer. Je ziet als verdediger niet wat je doet, neemt daarmee een onnodige gok.toolkist schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:41:
[...]
Tja, bang voor de bal waarschijnlijk. Je ziet 95% van de voetballers wegdraaien als een bal hard op ze af komt. Alleen Bogarde bleef gewoon staan (kan ik me herinneren, maakte destijds blijkbaar indruk)
Yup, en daarna dan vergelijken met wat typisch Engelse verdedigers in de Premier League. Wereld van verschilVerwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:50:
[...]
Moet je voor de gein eens kijken hoe vaak dat gebeurt in de eredivisie. Niet normaal meer. Je ziet als verdediger niet wat je doet, neemt daarmee een onnodige gok.
Verwijderd
Maar als je op de bank zit en totaal niets laat zien dan geef je hiermee toch wel aan dat het je geen zak uitmaakt.
Tja... aan de andere kant, hij is ook alles behalve netjes behandeld. Hij wou weg maar mocht niet om vervolgens gewoon genegeerd te worden. Zelfs een jeugdspeler passeert hem vanuit het niets. Feyenoord had hem moeten laten gaan. Alleen al omdat hij loyaal tweede viool heeft gespeeld zonder te morren. Als Feyenoord nu verbouwereerd is door zijn gedrag dan missen ze enige zelfreflectie. Het werkt twee kanten op. Ik kan hem geeneens ongelijk geven, hoe onprofessioneel het ook is.toolkist schreef op donderdag 21 december 2017 @ 23:17:
Die zal in de winterstop wel weggaan (hoop ik ook voor jullie) en trekt zich daar ongetwijfeld geen zak meer van aan. Als ie dat ooit al deed
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Willem II - Roda
AZ - PEC
Feyenoord - PSV
Twente - Cambuur
Verwijderd
Verwijderd
Enige wat voor hem pleit is dat hij een praatje maakte met de veldman van de Kuip, Beltman, dacht ik. Was het een banaantje of appeltje geweest was niemand er over gevallen.toolkist schreef op donderdag 21 december 2017 @ 23:17:
Die zal in de winterstop wel weggaan (hoop ik ook voor jullie) en trekt zich daar ongetwijfeld geen zak meer van aan. Als ie dat ooit al deed
Feyenoord speelt altijd thuisVerwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 23:48:
Feyenoord thuis tegen PSV dus.
laatste 4 seizoenen, 14 bekerwedstrijden waarvan 11 in eigen stadion
In ieder geval wel een wedstrijd die de moeite waard is en beide kanten op kan vallen, net zoals bij AZ - PEC. Andere twee wedstrijden zouden redelijk voorspelbaar moeten zijn (Willem II en FC Twente)
Verwijderd
Verwijderd
Mjah... slechter als Keizer gaat het niet worden. Ten Hag zou niet mijn eerste keuze zijn maar ‘totaal niet passend’ vind ik overdreven. Hij past een tactiek toe die het beste bij een elftal past en je kan FC Utrecht niet met Ajax vergelijken uiteraard. Ik hoop voorlopig toch nog op Bosz, ook gezien de drastische manier van schoon schip maken. Het naast Keizer ook direct wegsturen van Bergkamp en Spijkerman komt op mij over als de weg vrij maken voor Bosz. Maar goed, het blijft koffiedik kijken. Wanneer Ten Hag het vooropgezette plan is dan had het ook allemaal minder rigoureus gedaan hoeven worden en had je Spijkerman en Bergkamp op een later moment kunnen dumpen.hotymoty schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 01:39:
Erik Ten Hag naar Ajax, onbegrijpelijk. Past totaal niet bij Ajax. Countervoetbal en te verdedigend...
edit:
Volgens de Telegraaf (en net op BNR nieuwsradio) komt ten Hag naar Ajax. Schijnt een gelimiteerde afkoopsom te hebben van 7 ton en die gaat Ajax naar alle waarschijnlijkheid betalen. Er wordt zelfs al gesproken over een presentatie van ten Hag na dit weekeinde.
Aan de ene kant best blij dat bijvoorbeeld niet wordt teruggegrepen naar bijvoorbeeld Frank de Boer of een Danny Blind, maar vind ook wel enigszins jammer dat Bosz niet terug keert. Ben benieuwd naar het Ajax onder ten Hag. Wel denk ik dat deze keuze weinig mooie transfers op gaat leveren in tegenstelling bij een aanstelling van bijvoorbeeld Bosz.
[ Voor 26% gewijzigd door Han op 22-12-2017 07:07 ]
Zoiezo kun je meestal bij voorbaat wel 2 goals tellen als Feyenoord thuis speelt: één pingel en één van Toornstra.
Of hij handelt naar de middelen, dat kunnen we wel weer gebruiken. Bij Bayern schijnt hij wel een hoop van Pep mee te hebben gekregen, dat zou dan weer mooi kunnen zijn.hotymoty schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 01:39:
Erik Ten Hag naar Ajax, onbegrijpelijk. Past totaal niet bij Ajax. Countervoetbal en te verdedigend...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zoals Gonadan hierboven aangeeft, kan ie veel geleerd hebben van Pep, ja en? Heeft ie dat al in de praktijk gebracht? Keizer draaide een leuk seizoen met Jong Ajax en werd van te voren al afgeschreven, Ten Hag heeft niet veel meer ervaring.
Ik zou het een verschrikkelijke keuze vinden!
PSN: Curvaa_
En die gasten hierboven die denken dat Ten Hag verdedigend denkt, hij bedenkt een tactiek op basis van het spelersmateriaal... Keizer mag zijn schoenveters nog niet strikken.
[ Voor 49% gewijzigd door On_E op 22-12-2017 07:52 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ervaring bij topclub lijkt mij niet per se een must. Als dat de eis is dan sterven de geschikte coaches een keer uit. Je moet imo ook open staan voor doorstroming van de subtop. Ik weet niet in hoeverre Ten Hag een band heeft met Ajax, maar hij lijkt mij wel een trainer die aan zo'n stap toe is. Dat kan je beter doen dan een willekeurige oud speler of een bejaarde topcoach.Curva schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 07:39:
Erik Ten Hag is net zo'n onbegrijpelijke keuze als Keizer van de zomer. Hij is welgeteld 0 seizoenen bij een topclub (relatief woord, maar een top-3 club in NL bijv.) hoofdcoach geweest.
Zoals Gonadan hierboven aangeeft, kan ie veel geleerd hebben van Pep, ja en? Heeft ie dat al in de praktijk gebracht? Keizer draaide een leuk seizoen met Jong Ajax en werd van te voren al afgeschreven, Ten Hag heeft niet veel meer ervaring.
Ik zou zelf Ron Jans ook weleens bij een topclub willen zien. Rutten daarentegen beschouw ik als niet geschikt, wel een vakman maar niet de uitstraling en persoonlijkheid. Zou wel een extreem goede assistent zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 22-12-2017 08:08 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Sorry maar dat laatste slaat echt kant nog wal. Onder Pep bij Bayern het tweede elftal gecoacht en daarna vijfde en vierde met FC Utrecht, wat een prima prestatie is en die gepaard is gegaan met een speelwijze die goed bij de ploeg past (ook Pep zijn handelsmerk overigens, die speelt ook met elk team anders naar de mogelijkheden van het team). Frank de Boer had minder ervaring op eigen benen en op hoog niveau. Speelde abominabel voetbal trouwens maar werd wel keer op keer kampioen. Hoe er gespeeld werd is iedereen binnen een paar jaar vergeten, de behaalde successen blijven herinnerd.Curva schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 07:39:
Erik Ten Hag is net zo'n onbegrijpelijke keuze als Keizer van de zomer. Hij is welgeteld 0 seizoenen bij een topclub (relatief woord, maar een top-3 club in NL bijv.) hoofdcoach geweest.
Een paar rondes erin blijven elk seizoen, is geen slechte inderdaad. Een degelijke verwachting.Gonadan schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:49:
[...]
Het is toch niet om aan te zien dus dan kan je beter in dichte mist spelen.
[...]
Blijvend aan de top, nee. Maar blijvend een paar rondes verder komen en leuk mee doen, waarom niet?
[...]
Tja, dat is moeilijk uiteraard. Maar waarom bijvoorbeeld Koeman niet?
Zou Koeman opzich ook wel graag willen zien, maar er zijn ook andere coaches zoals Ten Hag die ik wel eens op die plek zou willen zien.
Ik sprak Ten Hag na de wedstrijd tegen AZ eind vorig seizoen en zijn reactie sprak boekdelen, nadat ik hem vroeg hoe het is om met Guardiola te werken.
Het feit dat Ten Hag er wat van maakt met het beschikbare materiaal vind ik al erg positief. Hopelijk lukt het hem dan ook om aanvallend en aantrekkelijk voetbal te spelen, dan zou ik helemaal in mijn nopjes zijn.
Of het hiermee echt top wordt kan niemand voorspellen, maar ik verwacht sowieso dat het materiaal ook nog aangepast wordt. Voordeel boven een gevestigde trainer is in ieder geval dat hij verder kan kijken dan 4-3-3.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Koeman zou openstaan voor Bondscoach
[ Voor 45% gewijzigd door Martinusz op 22-12-2017 08:51 ]
Het lijkt wel of ze zo indirect proberen een speler kapot te maken (ONGEACHT of het correct was dat hij dat deed). Laat de club dat bepalen en niet de media.
Sorry hoor maar dit Kramer toch zelf, als topsporter recht voor de camera tijdens een wedstrijd een broodje kroket gaan etenrikoos schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:01:
Gio gaat met Kramer spreken vandaag, wel weer heerlijk stemming maken door de media. Vragen als "Dit kan toch niet ongestraft blijven?" aan Gio. Zo moe van de media op dat gebied, altijd uit op sensatie en een vergrootglas op een aantal spelers in Nederland.
Het lijkt wel of ze zo indirect proberen een speler kapot te maken (ONGEACHT of het correct was dat hij dat deed). Laat de club dat bepalen en niet de media.
(mijn kinderen kregen ook een broodje frikandel als lunch tijdens de Feyenoord Soccer School op Varkenoord)
alles kan off-topic
Ach, vind het allemaal nogal overtrokken. Een broodje kroket heeft wellicht niet de beste naam, maar zo veel slechter dan een hoop andere keuzes die wel geaccepteerd zijn, is het niet. Had men net zo gereageerd als het een broodje kaas was?Martinusz schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:24:
[...]
Sorry hoor maar dit Kramer toch zelf, als topsporter recht voor de camera tijdens een wedstrijd een broodje kroket gaan etenDat zie je alleen bij het 9de van FC Bal op het dak.
Dat doet Kramer ook zelf maar waarom bemoeidt de media zich zo extreem met een wisselspeler die zo goed als zeker nooit meer speelt in het eerste van Feyenoord? Als een El Ahmadi of Jörgensen dat zou doen kan ik het voorstellen dat ze commentaar hebben maar lekker belangrijk wat Kramer doet toch?Martinusz schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:24:
[...]
Sorry hoor maar dit Kramer toch zelf, als topsporter recht voor de camera tijdens een wedstrijd een broodje kroket gaan etenDat zie je alleen bij het 9de van FC Bal op het dak.
Het is gewoon zoeken naar iets om sensatie nieuws te brengen en idd een rel te starten.
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
22.12. 20:00 ADO Den Haag v PEC Zwolle
23.12. 18:30 NAC v FC Utrecht
23.12. 19:45 AZ v scHeerenveen
23.12. 19:45 PSV v Vitesse
23.12. 20:45 Excelsior v FC Twente
24.12. 12:30 FC Groningen v Sparta
24.12. 14:30 Ajax v Willem II
24.12. 14:30 VVV-Venlo v Heracles
24.12. 16:45 Feyenoord v RodaJC
Of juist wel... hij speelt niet, wordt aan alle kanten gepasseerd en wil weg, wat kan hem gebeuren? Eigenlijk vind ik het wel humor, op je dooie gemak een broodje kroket gaan eten op het veld tijdens de rust. Natuurlijk is het ongepast, onprofessioneel en druist het in tegen het topsportklimaat, maar aan de andere kant is het gewoon overduidelijk dat Kramer er alles aan doet om zo snel mogelijk weg te mogen bij Feyenoord. Dit is gewoon een bewuste actie.MarvinG schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:48:
Het is niet heel slim van Kramer, om zo'n broodje voor de camera op te eten.
Je kan het ook op die manier bekijken ja. Maar als je graag weg wilt hoef je denk ik niet zulke dingen te gaan doen. Als Kramer het gesprek aangaat en aangeeft weg te willen, denk ik niet dat Feyenoord heel moeilijk gaat doen. Die snappen ook wel dat hij niet meer aan spelen gaat toekomen...Han schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:01:
[...]
Of juist wel... hij speelt niet, wordt aan alle kanten gepasseerd en wil weg, wat kan hem gebeuren? Eigenlijk vind ik het wel humor, op je dooie gemak een broodje kroket gaan eten op het veld tijdens de rust. Natuurlijk is het ongepast, onprofessioneel en druist het in tegen het topsportklimaat, maar aan de andere kant is het gewoon overduidelijk dat Kramer er alles aan doet om zo snel mogelijk weg te mogen bij Feyenoord. Dit is gewoon een bewuste actie.
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ten Hag is een leuke coach voor Utrecht nu, maar zie hem echt niet de Heksenketel bij Ajax l(ij)eiden
Is er nu niemand meer met een beetje Voetbalverstand bij Ajax ?
[ Voor 0% gewijzigd door Hackus op 22-12-2017 10:30 . Reden: typo ]
Maar ook dat is niet bijzonder toch? Waarom vallen zovelen daar ineens over?rikoos schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:43:
Het is gewoon zoeken naar iets om sensatie nieuws te brengen en idd een rel te starten.
Hetzelfde denk ik als ze weer bij Ziyech staan te zuigen of een broekje laten zeggen dat Ajax kampioen wordt. Alles voor wat klikken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zie dit ook niet zitten, maar wie weet verrast ie me. Hij speelt bij Utrecht met een heel andere stijl dan ik bij Ajax vindt passen.Hackus schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:29:
Het kan aan mij liggen, maar het duo Ten Hag en Schreuder aanstellen ?
Ten Hag is een leuke coach voor Utrecht nu, maar zie hem echt niet de Heksenketel bij Ajax l(ij)eiden
Is er nu niemand meer met een beetje Voetbalverstand bij Ajax ?
Bosz zal ook geen garantie voor succes zijn, het is echt niet reëel om te denken dat we dan volgend jaar ineens wel weer een rol in Europa spelen, maar je weet in ieder geval zeker dat je aantrekkelijke wedstrijden voorgeschoteld krijgt met een speelstijl die wel goed bij Ajax past.
[edit]Overigens meldt AT5 dat Bosz gisteren 2 uur lang in de Arena was, dus of het wel zo zeker is dat Ten Hag komt?
[ Voor 7% gewijzigd door toolkist op 22-12-2017 11:10 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik ken hem en zijn werkwijze verder niet, we gaan zien wat hij ervan weet te brouwen.
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 22-12-2017 11:18 ]
Als dat een eis is dan is de vijver waarin je vist bizar klein. En dan mag je ook een tip salaris betalen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!