Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.627 views

Onderwerpen

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
JST94 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:21:
[...]

Ik vind het nogal een rare beslissing om Keizer er nu uit te gooien. Zouden ze dat ook gedaan hebben wanneer Ajax de penaltyreeks gister had gewonnen?

Peter Bosz werd vorig seizoen ook uitgeschakeld in de beker voor de winterstop. Werd geen kampioen, maar heeft een handjevol goede wedstrijden in de EL gespeeld. Wordt hem wellicht niet teveel eer toegezegd? Thuis speelde Ajax geweldig in de EL, maar vergeet de bijzonder slechte uitwedstrijden niet tegen Lyon en Schalke.
ahum, die waren niet bijzonder slecht... ook daar speelde ajax best goed, maar was er in beide wedstrijden een zware terugval waarbij veel, te veel, tegendoelpunten vielen....

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, ze weten wel hoe ze kerstgratificaties moeten uitdelen bij Ajax :+

Koeman gaat echt niet naar Ajax, zijn trein stopt daar niet. Misschien moeten ze een interim-coach nemen voor een half jaar en wat doordachter te werk gaan deze keer.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11 09:04
Schip zou ook een optie kunnen zijn, alleen lullig voor PEC

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Slasher schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:20:
[...]

Deze op doel? Past wel mooi in het straatje Jeroen Verhoeven

[afbeelding]
Enige nadeel... "Whoooooooo Pie" klinkt niet echt 8)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Slasher schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:20:
Deze op doel? Past wel mooi in het straatje Jeroen Verhoeven

[afbeelding]
Vooral goed als je een bookmaker als sponsor op het oog hebt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Wut.
Dit komt uit de lucht vallen.

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-11 13:19
Ik gok ook op Bosz of Fraser.
Afgelopen zondag liet Fraser al wel duidelijk merken hoe ontevreden hij was bij Vitesse, misschien had ie op dat moment al een aanbieding van Ajax op zak? :P

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

l'Ami zit er nog? -O- -O- -O-

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Niet online
Maar wat heeft Fraser nou laten zien? Ook helemaal niks.
Ja, anders moest Edwin zelf terug het trainingsveld op :p

[ Voor 64% gewijzigd door toolkist op 21-12-2017 15:28 ]

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:40
Niets aan toe te voegen, mooi kerstcadeau :)

XXXVI

• Molukker
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11:37
WELCOME BACK BOSZ

• MA®K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:26
Toch wel een verassing, maar wel snel gehandeld. Nu heb je de tijd om een nieuwe coach aan te stellen die tijdens de winterstop het e.e.a. erin kan slijpen. Wellicht Bosz, zijn speelstijl zou nog wel redelijk in de koppies moeten zitten zodat dat niet te lang nodig heeft.

Life to is short, not too

• Han
  • Niet online

Han

Ik wil Bosz terug... samen met Krüzen en eventueel Capellas als assistenten :)

Please... :Y

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gonadan
  • Laatst online: 14:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
http://www.nhnieuws.nl/ni...en-Bergkamp-op-non-actief

Ik dacht voor de gek gehouden te worden, loop ik al een paar pagina's achter. Wat een feest. *O*

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ephymerous
  • Laatst online: 14:40
Han schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:30:

Dat zou erg mooi zijn. het van de wal in de sloot scenario heet Frank de Boer ;w

XXXVI

• P.O. Box
  • Niet online
ephymerous schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:32:
[...]

Dat zou erg mooi zijn. het van de wal in de sloot scenario heet Frank de Boer ;w
dat zou ik zelf zelfs een van de wal naar midden-in-de-oceaan-op-een-houten-vlot scenario vinden...

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:01
Wel lullig voor Keizer. Hij zal geen flinke bankrekening hebben overgehouden aan zn voetbalcarriere en zn comfortabele baantje bij Jong-Ajax zal hij niet terug krijgen. Is maar de vraag of en wanneer hij weer een serieuze baan in het voetbal krijgt. Dat terwijl hij eigenlijk niet op de functie van hoofd trainer zat te wachten volgens mij. Hij was er gewoon (nog) niet klaar voor dus hoop wel dat Ajax een beetje voor hem zorgt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:04

En Jonk terug naar binnen halen aub.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:45
Jammer voor Keizer, wel goed dan die Bergkamp nu eens weg is

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:35:
[...]

En Jonk terug naar binnen halen aub.
Nee laat die maar weg blijven, anders krijg je weer gezeik dat hij geen spelers wil kopen en Bosz de nieuwe trainer wel.

[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 21-12-2017 15:36 . Reden: ietsje te voorbarig ;) ]

• D-e-n
  • Laatst online: 14:48
Wat een stompzinnige timing zeg. Je had het idee dat Keizer er nu wel wat meer grip op had, meer dan bijvoorbeeld Gio eigenlijk...

Jullie Ajax-fans zijn in elk geval van Bergkamp af.

[ Voor 17% gewijzigd door D-e-n op 21-12-2017 15:36 ]

• Martinusz
toolkist schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:36:
[...]

Nee laat die maar weg blijven, anders krijg je weer gezeik dat hij geen spelers wil kopen en Bosz de nieuwe trainer wel.
Gelukkig heeft niet alleen Jonk daar wat over te zeggen, dat hebben ze onlangs ook aangepast he ;)

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:37:
[...]

Gelukkig heeft niet alleen Jonk daar wat over te zeggen, dat hebben ze onlangs ook aangepast he ;)
Klopt. Maar dan nog werkt het niet als je er iemand tussen hebt lopen die alleen maar eigen jeugd in wil passen.

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:36:
Wat een stompzinnige timing zeg. Je had het idee dat Keizer er nu wel wat meer grip op had, meer dan bijvoorbeeld Gio eigenlijk...
Het is waar je de lat legt hè. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hans van Breukelen wordt trainer van Ajax

:D

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Gonadan

Gonadan

Laten we niet vergeten dat de reden waarom Bosz bij Dortmund ontslagen is ook bij Ajax speelde. Het was aanvallend en aantrekkelijk, maar ook kwetsbaar. Daar moet hij dan nog wel wat op vinden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:25

ST10©DE

Dus.............

De vraag is of Bosz überhaupt wel wil zolang Edwin en Marc er nog zitten.....

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Han
  • Niet online

Han

D-e-n schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:36:
Schijnt bedriegt... dat zag je gisteren wel. Elke keer wanneer je dacht dat het lek boven was ging het weer mis op tactisch gebied. Op het moment dat er geschakeld moet worden in een wedstrijd dan slaat Keizer de plank mis. Loopt het vanaf de aftrap dan is er geen vuiltje aan de lucht wanneer ze dat overwicht kunnen uitbouwen. Blijft dat uit en gaat de tegenstander tactisch anders spelen dan breekt de paniek uit en komt er een verdediger bij.

Ook de spelers spelen niet op 100%, dat zag ik gisteren van dichtbij. Ziyech, Dolberg, Neres, stuk voor stuk met grote regelmaat over het veld wandelend. Dat gebeurde onder Bosz niet, dan zat je er binnen de korste keren naast. Keizer heeft 0,0 overwicht, totaal geen ontzag bij de spelers. Met een zesje, hell, zelfs met een vijfje ben je gegarandeerd van een basisplek. Dat hij Dolberg gisteren 95 minuten liet staan was alles zeggend, totaal incapabel die Keizer. En nee, dat is niet iets van de laatste tijd maar dat heb ik vanaf het begin geroepen. Welke zelf respecterende topploeg stelt er nu een trainer aan die totaal onervaren is als eredivisie trainer, de enige ervaring die hij had in de eredivisie was degraderen naar de Jupiler League.

• ph4ge
  • Laatst online: 14:01
Gonadan schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:45:
Laten we niet vergeten dat de reden waarom Bosz bij Dortmund ontslagen is ook bij Ajax speelde. Het was aanvallend en aantrekkelijk, maar ook kwetsbaar. Daar moet hij dan nog wel wat op vinden.
Ook niet vergeten dat zijn prijzenkast na zijn actieve carrière beperkt is tot 1x kampioen Eerste Divisie. Hij heeft op het juiste moment van de hype geprofiteerd maar een goede coach mag zeker met de clubs die hij heeft gehad ook wel iets winnen (waar Feyenoord zelfs 8 jaar heeft moeten bijkomen van 1,5 jaar Peter Bosz).

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 21-12-2017 15:49 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• D-e-n
Gonadan schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:42:
[...]

Het is waar je de lat legt hè. ;)
Dat is wel een probleem van Ajax. Het moet altijd maar weer mooi voetbal zijn, met vleugelspelers en met resultaat. Dat gaat gewoon niet altijd. Of je moet Man City heten en alles kunnen kopen wat los en vast zit.
Han schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:46:
[...]

Welke zelf respecterende topploeg stelt er nu een trainer aan die totaal onervaren is als eredivisie trainer, de enige ervaring die hij had in de eredivisie was degraderen naar de Jupiler League.
Dat ben ik wel met je eens hoor. Maar dat hebben ze zelf gedaan. En dan is deze timing raar

[ Voor 35% gewijzigd door D-e-n op 21-12-2017 15:48 ]

• Gonadan

Gonadan

ST10©DE schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:46:
Marc wilde wel maar mocht niet. Van der sar heeft nu minder macht.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Niet online

Han

ST10©DE schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:46:
Overmars was het probleem niet. Die wilde Bosz behouden en zijn eisen inwilligen. Alleen is Bergkamp daar voor gaan liggen en van der Sar achter zich gekregen. Idem dito bij de aanstelling van Keizer. Overmars was tegen, Bergkamp en van der Sar hebben dat samen er door gedrukt op basis van de democratie binnen het technisch hart (wat nu dus niet meer kan). Dus op dat gebied ligt de weg open, dan rest uiteraard wel de vraag of Bosz er überhaupt nog open voor staat.

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:47:
Dat is wel een probleem van Ajax. Het moet altijd maar weer mooi voetbal zijn, met vleugelspelers en met resultaat. Dat gaat gewoon niet altijd. Of je moet Man City heten en alles kunnen kopen wat los en vast zit.
Heeft niets met mooi te maken maar met ambitie om prijzen te winnen. Die is bij Ajax iets hoger dan eens in de achttien jaar.

@Han snapt het. Het is gewoon niet genoeg zoals het nu gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Gonadan op 21-12-2017 15:51 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Het ging toch goed tegen AZ, waarom nu ineens deze stap ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Han
  • Niet online

Han

D-e-n schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:47:
Dat ben ik wel met je eens hoor. Maar dat hebben ze zelf gedaan. En dan is deze timing raar
De timing is prima... door de winterstop heeft Ajax enige tijd gekregen om orde op zaken te stellen door een nieuwe trainer aan te stellen en eventuele gewenste versterkingen te halen. Ze hadden zeker niet langer moeten wachten. En als er aanstaande weekend gewonnen wordt van Willem II dan was de timing helemaal verkeerd geweest. De uitschakeling heeft de tijd rijp gemaakt.

Zoals een groot voetballer ooit zei; "Elk nadeel heb zijn voordeel." :P

Ik kon me al niet voorstellen dat Ziyech die penalty onbedoeld mistte. Het was een vooropgezet plan :+

Overigens vind ik wel dat ook van der Sar vanwege de aanstelling van Keizer zijn biezen moet pakken, onhoudbaar. Als Bergkamp moet vertrekken dan van der Sar ook, niet meer dan logisch lijkt me.

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-11 08:18

mickjuh

Good news everyone!

Nee, de timing is raar. Had even gewacht tot na het weekend. Hiermee creeër je weer onrust in het team.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Boer is een kandidaat voor PL-degradatiekandidaat Swansea City, welke net haar trainer Paul Clement heeft ontslagen: https://twitter.com/SkySportsNews/status/943857946169049088

Ik denk niet dat de Ajax-fans bang hoeven te zijn voor de norse blik ;)

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:59
Wat een drama bij Ajax. Wel lekker ;)

Ben wel benieuwd waarom v/d Sar en L'ami buiten schot blijven.

Zeker Sar heeft een flink aandeel in het drama en de malaise.

• Han
  • Niet online

Han

mickjuh schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:02:
Nee, de timing is raar. Had even gewacht tot na het weekend. Hiermee creeër je weer onrust in het team.
Tot na het weekend? Je bedoeld na de wedstrijd tegen Willem II thuis? Die Ajax waarschijnlijk wel gaat winnen? Nee, dat is perfecte timing, na een winstpartij de trainer ontslaan. Nogmaals, de bekeruitschakeling is een prima moment. Ook naar de spelersgroep toe; tot hier en niet verder, onacceptabel. Nieuwe trainer voor de groep, goede aankopen doen en zorgen voor concurrentie in de selectie. Geen slappe hap meer, alles moet 100% anders sta je er naast.

• toolkist
  • Niet online
[...]

Na het weekend is het kerst en ik gok dat er na kerst maar weinig volk op kantoor zal zijn ivm vakantie/winterstop. Dan zit je dus alweer in het nieuwe jaar.

• Gonadan

Gonadan

De timing is perfect. Alsof de groep en perfect eerst is, dan was deze stap niet nodig geweest.
Nu heb je genoeg tijd om iemand te zoeken en weer op te bouwen. Je voorkomt ook dat het stel padvinders nog invloed heeft op de aankopen.

Ik mag alleen wel hopen dat ze serieuze en realistische kandidaten op het oog hebben.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:02:
De Boer is een kandidaat voor PL-degradatiekandidaat Swansea City, welke net haar trainer Paul Clement heeft ontslagen: https://twitter.com/SkySportsNews/status/943857946169049088

Ik denk niet dat de Ajax-fans bang hoeven te zijn voor de norse blik ;)
Als ze hem al zouden willen, dan gaat ie dat toch niet doen. Hij weet dat zijn speelstijl tijd nodig heeft, dat krijgt ie daar niet. En een flinke zak geld om te gaan kopen waarschijnlijk ook niet, Clement heeft bar weinig uit mogen geven van die 60m die ze afgelopen zomer gevangen hebben voor Llorente en Sigurdsson

• Gonadan

Gonadan

Heerlijk inderdaad, deze stap kan ze het kampioenschap opleveren.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:59
Gonadan schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:08:
[...]

Heerlijk inderdaad, deze stap kan ze het kampioenschap opleveren.
Hoe dan? Ze staan nog steeds 5 punten achter, en krijgen nu een partij onrust over zich heen. 1e pot na de winterstop is meteen Feyenoord. Ajax is dit seizoen kansloos voor het kampioenschap, zeker nu ze van 0 weer moeten beginnen lijkt me. Zelfs als evt Bosz terug zou komen

We gaan het zien, maar ik zou de pijlen op volgend seizoen richten.

[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 21-12-2017 16:11 ]

• Han
  • Niet online

Han

Als Bosz terug komt naar Ajax dan heeft Overmars het wederom goed gedaan... voor 3,5 miljoen aan Dortmund verkopen in de zomer en in de winterstop transfervrij terughalen :o
Leon Zwiers schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:11:
Hoe dan? Ze staan nog steeds 5 punten achter, en krijgen nu een partij onrust over zich heen. 1e pot na de winterstop is meteen Feyenoord. Ajax is dit seizoen kansloos voor het kampioenschap, zeker nu ze van 0 weer moeten beginnen lijkt me. Zelfs als evt Bosz terug zou komen
Kan niet mooier toch? Nieuwe trainer, nieuwe aankopen en direct beginnen met gegarandeerde 3 punten.

Win-win ;)
Die woorden snap ik van een Feyenoorder... maar geldt uiteraard voor jouw eigen clubje

[ Voor 69% gewijzigd door Han op 21-12-2017 16:16 ]

• toolkist
  • Niet online
[...]

5 punten is toch niet het einde van de wereld, daarmee is alles nog mogelijk. Wedstrijden tegen Feyenoord staan altijd op zichzelf, dus of die nou meteen na de winterstop komt of een maand later maakt ook niks uit.

• Gonadan

Gonadan

Want alles was tot nu toe koek en ei? Onbegrijpelijk beleid en tactiek, wisselvallige prestaties, spelers ongemotiveerd en onder hun niveau. Is dat dan iets om tevreden over te zijn bij vijf punten achter? :?
Ik kan het ook niet voorspellen, maar ik weet wel dat het in ieder geval niet minder goed gaat worden. Misschien pas volgend seizoen maar misschien triggert het ook wel de befaamde inhaalrace. Zou ook zomaar kunnen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
Gonadan schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:51:
[...]

Heeft niets met mooi te maken maar met ambitie om prijzen te winnen. Die is bij Ajax iets hoger dan eens in de achttien jaar.
Lekker niveautje weer..............
@Han snapt het. Het is gewoon niet genoeg zoals het nu gaat.
Dat hoor ik nu al twintig jaar. Natuurlijk heeft Ajax een groep die mee moet doen om plek één maar bij Ajax hebben ze de neiging de vaak heel jonge groep schromelijk te overschatten.

Ik vond de keuze voor Keizer ook bezopen. En het kan best zijn dat ze intern denken dat het nog teveel toeval is wat hij doet en dat ze een nieuwe dip voor willen zijn. Maar er zat wel degelijk progressie in dit seizoen.

Ik zou overigens wel willen dat de directie van Feyenoord ietwat kritischer naar de eigen coach zou kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 21-12-2017 16:21 ]

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Semi-onverwacht dit bericht. Semi omdat het er wel zat aan te komen, maar ook weer niet want volgens mij had ie ongeveer de stijgende lijn van Bosz te pakken.

Bosz terug zou ik echt een bizar brevet van onvermogen vinden. De Boer moet je ook niet willen. Blijft er verder volgens mij alleen B-garnituur, oude wijn (Koeman, Ten Cate, ... ) of een buitenlander over. Of ze moeten nog iets uit de hoge hoed weten te toveren. Spannende tijden :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:19:
Maar er zat wel degelijk progressie in dit seizoen.
Als je maar laag genoeg begint, dan zit er altijd progressie in. Kijk je naar vorig seizoen dan zit er 1 punt progressie in qua Eredivisie en verder alles veel minder.

• MaZo
  • Niet online
Volgende Ajax trainer wordt direct voor de "leeuwen" gegooid... tegen Feyenoord.

Neem aan dat de volgende trainer Bosz, Jonk, van het Schip, of toch de Boer wordt.

[ Voor 34% gewijzigd door MaZo op 21-12-2017 16:25 ]

• Han
  • Niet online

Han

Maar wel de spijker op z'n kop ;)
Dat hoor ik nu al twintig jaar. Natuurlijk heeft Ajax een groep die mee moet doen om plek één maar bij Ajax hebben ze de neiging de vaak heel jonge groep schromelijk te overschatten.
Het gaat er om dat Ajax vorig seizoen op de weg terug was naar dat wat het publiek wil zien. Los van de prestaties, het voetbal was weer des Ajax.
Ik vond de keuze voor Keizer ook bezopen. En het kan best zijn dat ze intern denken dat het nog teveel toeval is wat hij doet en dat ze een nieuwe dip voor willen zijn. Maar er zat wel degelijk progressie in dit seizoen.
Vond je? Telkens wanneer ik dacht dat er progressie was zakte Keizer de wedstrijd daarop weer door het ijs. Soms qua resultaat maar vaak vanwege zijn gekozen tactiek, zijn wissels of wisselingen in de opstelling.
Ik zou overigens wel willen dat de directie van Feyenoord ietwat kritischer naar de eigen coach zou kijken.
Daar is die spijker waar ik op doelde ;)

• Gonadan

Gonadan

Lul dan ook niet zo stom. Als Ajax ergens een slecht resultaat behaalt weet iedereen wat er mis is met de tactiek en beleid, maar nu ze ingrijpen was er ineens niets aan de hand en gaat het om te veel willen? Natuurlijk.... :z
Dat kan ik mij voorstellen en ik begrijp ook niet waarom hij er nog zit. Ook bij Gio is veel kritiek op de tactische keuzes. Of verwachten de fans dan misschien te veel van de groep?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

MaZo schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:23:
Volgende Ajax trainer wordt direct voor de "leeuwen" gegooid... tegen Feyenoord.
Ja, daar heeft Ajax statistisch gezien echt wat van te duchten :+

• MaZo
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:28:
[...]

Ja, daar heeft Ajax statistisch gezien echt wat van te duchten :+
Vandaar de aanhalingstekens. ;)

• Gonadan

Gonadan

MaZo schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:23:
Dat is toch niet zo'n punt? Tegen Feyenoord hoef je niemand te motiveren en het is zo vroeg dat het nooit je schuld kan zijn als je niet wint. Pak je wel de winst dan zit je een tijdje geramd. Lijkt me lekker beginnen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
[...]

Hoe dan? 1e pot na de winterstop is meteen Feyenoord.
Daarom juist. :+

• D-e-n
Gonadan schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:25:
[...]
Als Ajax ergens een slecht resultaat behaalt weet iedereen wat er mis is met de tactiek en beleid, maar nu ze ingrijpen was er ineens niets aan de hand en gaat het om te veel willen?
Ik zeg niet dat er niets aan de hand was. Maar als ze twijfelen (wat natuurlijk niet raar is) over zijn kwaliteiten is dat niet vanwege de laatste weken naar ik aanneem.
[...]
Dat kan ik mij voorstellen en ik begrijp ook niet waarom hij er nog zit. Ook bij Gio is veel kritiek op de tactische keuzes. Of verwachten de fans dan misschien te veel van de groep?
Dat je door al die blessures wat punten verspeelt oke maar de fans verwachten dat een trainer niet duizend keer dezelfde fout maakt en dat een trainer wat probeert als je die bal er tegen VVV of NAC niet inkrijgt.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

loekf2 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:25:
Schip zou ook een optie kunnen zijn, alleen lullig voor PEC
Verreweg de beste optie, maar ik denk dat hij zich nu al flink in de kijker kan spelen bij PEC.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:35:
Ik zeg niet dat er niets aan de hand was. Maar als ze twijfelen (wat natuurlijk niet raar is) over zijn kwaliteiten is dat niet vanwege de laatste weken naar ik aanneem.
Nee zeker niet. Overmars gaf al aan dat ze regelmatig geëvalueerd hebben en dat de blijvende wisselvalligheid voor steeds meer twijfel zorgde.
Dat je door al die blessures wat punten verspeelt oke maar de fans verwachten dat een trainer niet duizend keer dezelfde fout maakt en dat een trainer wat probeert als je die bal er tegen VVV of NAC niet inkrijgt.
Maar waarom zit hij er nog dan? Vanwege de blessures? Want die verbloemen eigenlijk alleen maar het onvermogen.
Ik geloof namelijk niet dat zonder die blessures Feyenoord wel bovenaan had gestaan.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 14:07
Waarom Bosz niet terug halen? Hij leek toch het beste uit Ajax te halen. Er is nu alleen een iets andere selectie.

Ze moeten sowieso geen trainer gaan halen die niet in de filosofie van Ajax past. Klinkt logisch, maar dat is het toch amper. Kijk maar eens hoeveel clubs trainers aan nemen die totaal andere dingen gaan doen..

[ Voor 48% gewijzigd door Mosin op 21-12-2017 16:41 ]

• Gonadan

Gonadan

Mosin schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:40:
Waarom Bosz niet terug halen? Hij leek toch het beste uit Ajax te halen. Er is nu alleen een iets andere selectie.
Wat heeft Bosz buiten het terug brengen van aantrekkelijke wedstrijden gepresteerd?
Ik was heel blij met sommige wedstrijden maar totaal niet met andere. Ik vreesde dan ook voor dit seizoen, ook toen hij nog niet weg was.
Misschien is het een goede oplossing, misschien niet, ik ben er niet zeker van.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:21

Qu3st

En Van den Brom dan? Die vind ik ook wel een geschikte kandidaat net als Van 't Schip.

• Gonadan

Gonadan

Qu3st schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:42:
En Van den Brom dan? Die vind ik ook wel een geschikte kandidaat net als Van 't Schip.
Kweenie, bij hem vind ik het altijd wel leuk maar ook net niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 14:07
Gonadan schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:42:
[...]

Wat heeft Bosz buiten het terug brengen van aantrekkelijke wedstrijden gepresteerd?
Ik was heel blij met sommige wedstrijden maar totaal niet met andere. Ik vreesde dan ook voor dit seizoen, ook toen hij nog niet weg was.
Misschien is het een goede oplossing, misschien niet, ik ben er niet zeker van.
Europees gezien heeft hij wel het nodige goed gedaan. Daarop baseer ik het eigenlijk.
Als je de finale van de Europa League haalt, uit het niets, dan heb je toch iets goeds gedaan lijkt me.

Wat de Eredivisie betreft, ik kijk niet elke week Ajax. Ik kan me heel eerlijk gezegd alleen het Europese seizoen nog een beetje ophalen. In ieder geval moet hij wel kampioen zien te worden om Europa in te mogen (verbeter me als ik het fout heb). Dan weet ik inderdaad niet of het de aller beste keuze is. Ik denk wel dat je er een stuk op vooruit gaat.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:49
Wat een wanbeleid zeg. Eerst dik winnen van PSV en heel knap uit bij AZ nu de zak krijgen. Ben benieuwd met wie ze gaan komen, maar Overmars en Van de Sar zouden ook maar moeten opstappen in dit geval. Dat Keizer weinig ervaring had wisten ze vooraf. Om hem nu de zak te geven vind ik echt te laf voor woorden.

• D-e-n
Gonadan schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:39:
[...]
Maar waarom zit hij er nog dan? Vanwege de blessures? Want die verbloemen eigenlijk alleen maar het onvermogen.
De titel heeft hem een soort standbeeld gegeven denk ik.
Ik geloof namelijk niet dat zonder die blessures Feyenoord wel bovenaan had gestaan.
Dat weet niemand. Wel mag je van Feyenoord verwachten, gezien de manier waarop de punten zijn verspeeld ook, dat ze nu nog niet kansloos waren geweest en minimaal bij Ajax/AZ hadden gestaan.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:58
Reiziger en Bogarde vullen het tijdelijke gat op.
http://www.ajax.nl/stream...nterim-trainer-ajax-1.htm

[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 21-12-2017 16:55 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Met Reiziger ben ik wel tevreden. Hij mag best wel blijven al is het eigenlijk een jaartje te vroeg.

• Martinusz
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:49:
Wat een wanbeleid zeg. Eerst dik winnen van PSV en heel knap uit bij AZ nu de zak krijgen. Ben benieuwd met wie ze gaan komen, maar Overmars en Van de Sar zouden ook maar moeten opstappen in dit geval. Dat Keizer weinig ervaring had wisten ze vooraf. Om hem nu de zak te geven vind ik echt te laf voor woorden.
FTFY ;) Van der Sar hoort bij Bergkamp en co, dus die mag wat mij betreft ook weg. Eerst die gasten steunen en nu ineens wel ze eruit werken. Dat had eerder gemoeten toen Bosz er nog was.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Romero voor PSV

[ Voor 71% gewijzigd door Hackus op 21-12-2017 17:05 ]

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:45
Theo van Duivenbode zei dit over de opvolger:
"Binnen veertien dagen zal Ajax wel met een opvolger komen. Frank de Boer, Ronald Koeman of Peter Bosz? Ik denk geen van die drie, eerlijk gezegd. Maar dat ga ik niet toelichten."
NOS
Dat doet vermoeden dat hij iets meer weet van wat er achter de schermen heeft afgespeeld, wel benieuwd wie het verder dan nog zou kunnen zijn

• Lekkerboeie86
Danny Blind. Dan kan je me echt weg brengen.

• Gonadan

Gonadan

Van Gaal. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Martinusz schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:01:
[...]

FTFY ;) Van der Sar hoort bij Bergkamp en co, dus die mag wat mij betreft ook weg. Eerst die gasten steunen en nu ineens wel ze eruit werken. Dat had eerder gemoeten toen Bosz er nog was.
Precies dat.

Total brevet van onvermogen, maar rekenschap geven of daar consequenties aan verbinden, ho maar.

Best gemakkelijk, zo hoog in de boom zitten. :F

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Martinusz
Conclusie is dus dat Overmars eigenlijk de enige is die het goed doet :P
En mijn gevoel zegt dat hij de benen neemt over niet al te lange tijd richting Arsenal.

[ Voor 38% gewijzigd door Martinusz op 21-12-2017 17:06 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gaan die de penalty's nemen ?

• Superkiwi
Reiziger en Bogarde als speler/trainers á la Vialli zou ik verwelkomen ;)

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

dvdkiwi schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:10:
Vialli deed het toch nog minder goed dan Gullit, bij Chelsea? :?

• Gonadan

Gonadan

Mosin schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:49:
Europees gezien heeft hij wel het nodige goed gedaan. Daarop baseer ik het eigenlijk.
Als je de finale van de Europa League haalt, uit het niets, dan heb je toch iets goeds gedaan lijkt me.
Het halen van de finale als resultaat was inderdaad geweldig, daarnaast waren veel wedstrijden geweldig om te zien.
Daarentegen zijn velen vergeten hoe die finale gehaald werd. Bijvoorbeeld tegen Schalke haal je een goed resultaat, maar in de uitwedstrijd zie je de linies niet meer dat stapje extra voor elkaar doen wat in de eerste wedstrijd wel gebeurde. Schalke maakt het snel goed en uiteindelijk zwijn je er doorheen door een per ongelukje van Veltman of Viergever. Één van die kneuzen.
Daarna volledig onderschat door die arrogante Fransen. Uit weer niet dat stapje extra en je krijgt gewoon een pak ros. Mazzel dat ze niet genoeg weten te scoren.
Uiteraard zijn de gewonnen wedstrijden ook een kwaliteit en was ik heel blij mee, maar de geluks- en overschattingsfactor is niet structureel. Daar had je dit seizoen veel minder de wind in mee gehad.
Wat de Eredivisie betreft, ik kijk niet elke week Ajax. Ik kan me heel eerlijk gezegd alleen het Europese seizoen nog een beetje ophalen. In ieder geval moet hij wel kampioen zien te worden om Europa in te mogen (verbeter me als ik het fout heb). Dan weet ik inderdaad niet of het de aller beste keuze is.
In de Eredivisie zag je, zeker tegen matige teams, dat ze dat stapje extra niet meer voor elkaar over hadden. Daardoor was het vaak onnodig moeizaam en heb je Feyenoord te lang bovenaan gelaten. Daar merkte ik wel kwetsbaarheid.
Ik denk wel dat je er een stuk op vooruit gaat.
Dat kan bijna niet anders. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Lekkerboeie86
Martinusz schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:06:
Conclusie is dus dat Overmars eigenlijk de enige is die het goed doet :P
En mijn gevoel zegt dat hij de benen neemt over niet al te lange tijd richting Arsenal.
Dat is toch die TD die te lang op de Malediven zat en daarom de selectie voor de CL wedstrijden niet op orde had? En mede verantwoordelijk was waarom ze niet 50 miljoen voor de ijskoude spits hebben gepakt?

Nee eigenlijk zou vrijwel iedereen zijn jas moeten pakken behalve Keizer.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

dvdkiwi schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:10:
43 en 47jaar als ik het goed heb. >:)

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:42:
Alsjeblieft niet. Die zit prima op z'n niveau bij AZ.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-11 22:42
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:13:
[...]

Dat is toch die TD die te lang op de Malediven zat en daarom de selectie voor de CL wedstrijden niet op orde had? En mede verantwoordelijk was waarom ze niet 50 miljoen voor de ijskoude spits hebben gepakt?

Of er echt zoveel voor Dolberg is geboden is nog maar de vraag.
Daarnaast kon hij als TD niet gewoon spelers halen, dit moest door het technisch hart goedgekeurd worden en Bergkamp en vd Sar waren meestal tegen.
Het was hun schuld dat het vaak zolang duurde voor er spelers gehaald werden.

Recentelijk is dit veranderd en ligt er meer macht bij Overmars, dit is te merken omdat ze nu al diverse spelers hebben vast gelegd.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:40

Fiber

Beaches are for storming.

De dag die je wist dat zou komen... :z

https://nos.nl/artikel/22...rgkamp-op-non-actief.html

Waarom tijdelijk? Ik zou ze (Bogarde en Reiziger dus...) minimaal het seizoen laten afmaken en dan kijken of dat goed gaat en zo nodig verlengen...

Lekker duo van twee no nonsens verdedigers uit de gouden generatie... _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• P.O. Box
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:05:
Danny Blind. Dan kan je me echt weg brengen.
mij ook, letterlijk tussen 6 plankjes

• KillaZ
  • Laatst online: 14:44
[...]

Alsof die 50 miljoen concreet was. Maak eens een balansje op van de speler in- en verkoop en beoordeel dan of Overmars het goed heeft gedaan. En kom niet met "zijn ze kampioen geworden dan?", want dat is niet de primaire doelstelling van Overmars, dat is de doelstelling van die lange uit Voorhout ;)

Edit: Daarbij komt nog eens bij dat bij Ajax iedereen in de organisatie zijn plasje moet doen over een potentiele aankoop. Daar waar bij PSV de TD gewoon goed en snel kan handelen.

[ Voor 11% gewijzigd door KillaZ op 21-12-2017 17:26 ]

K to the KillaZ

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik vind dit nogal een onbezonnen beslissing. je moet iemand op het oog hebben en Keizer had gewoon tegen Willem II aan kunnen blijven. Ik zie niet echt iets in dit dynamische duo. oa Sjaak Swart is er verbaasd over

[ Voor 21% gewijzigd door Hackus op 21-12-2017 17:27 ]

• Deadsy
Is een klote moment voor Keizer, en die zal financieel echt niet binnen zijn zoals een Bosz die een flinke zak geld mee krijgt.
Maar het is ook wel een goed moment als je dit seizoen nog iets wilt.

@Hackus
Iemand moet de trainingen gaan doen tot er een nieuwe coach is.
Dus wie anders? Extra iemand aantrekken voor een maand of 2?

[ Voor 26% gewijzigd door Deadsy op 21-12-2017 17:27 ]

• Han
  • Niet online

Han

Dat is toch die TD die te lang op de Malediven zat en daarom de selectie voor de CL wedstrijden niet op orde had?
Heb je daar ook een harde bron van? Of ben je weer populistische sensatienieuws aan het napapagaaien? ;)
En mede verantwoordelijk was waarom ze niet 50 miljoen voor de ijskoude spits hebben gepakt?
Je bedoeld Dolberg, waarvan iedereen riep dat hij moest blijven? Dat de selectie na Klaassen en Sanchez na genoeg kwaliteit had verkocht? Al dat makkelijke gezever. Als Overmars Dolberg had verkocht dan was hij debet geweest aan de slechte prestaties van Keizer. Immers, dan was er weer voor het geld gekozen in plaats voor de continuïteit. Kortom, het is nooit goed.

Ik weet wel dat Overmars Bosz wilde behouden en Keizer niet als trainer wilde. En dat onder het bewind van Overmars meer dan 250 miljoen binnen is gehaald met transfers. En grotendeels van die transfers was volgens velen ronduit belachelijk, zwaar overbetaalde spelers die werden gekocht door buitenlandse clubs.
Wat een onzin zeg. Keizer had nooit aangesteld moeten worden en zijn ontslag is niet meer dan logisch. Keizer vertegenwoordigd niet het niveau wat Ajax moet nastreven. En diegene die verantwoordelijk zijn voor die aanstelling moeten ook hun biezen pakken: Bergkamp en van der Sar.

En voor alle duidelijkheid niet Overmars dus ;)

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:40

Fiber

Beaches are for storming.

Wellicht kunnen ze Kluivert, Seedorf en Davids ook nog terug vragen... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deadsy schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:26:
Is een klote moment voor Keizer, en die zal financieel echt niet binnen zijn zoals een Bosz die een flinke zak geld mee krijgt.
Maar het is ook wel een goed moment als je dit seizoen nog iets wilt.

@Hackus
Iemand moet de trainingen gaan doen tot er een nieuwe coach is.
Dus wie anders? Extra iemand aantrekken voor een maand of 2?
Met Willem II op het menu kon Keizer ook wel aanblijven

• Deadsy
Hackus schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:30:
[...]

Met Willem II op het menu kon Keizer ook wel aanblijven
Klopt, maar nu kon je voluit zoeken naar een vervanger. Als je naar een vervanger op zoek bent en laat hem zitten en het lekt uit is dit gewoon lullig en onprofessioneel.

• toolkist
  • Niet online
Fiber schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:24:
Waarom tijdelijk? Ik zou ze (Bogarde en Reiziger dus...) minimaal het seizoen laten afmaken en dan kijken of dat goed gaat en zo nodig verlengen...

Bedoelde je niet toevallig _O- ?
2 totaal onervaren trainers een half seizoen aan laten klooien? Nee, hier moet gewoon een gevestigde, of op z'n minst bewezen talentvolle, trainer gehaald worden.

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:32:
[...]

Bedoelde je niet toevallig _O- ?
2 totaal onervaren trainers een half seizoen aan laten klooien? Nee, hier moet gewoon een gevestigde, of op z'n minst bewezen talentvolle, trainer gehaald worden.
Maar geen Jol en geen de Boer.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Fiber schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:24:
[...]

De dag die je wist dat zou komen... :z

https://nos.nl/artikel/22...rgkamp-op-non-actief.html

Nou, ik heb Bogarde anders nogal wat nonsens horen verkondigen, in zijn tijd...

Wel bij uitstek de beste bankzitter die Chelsea ooit gekend heeft... 8)7

Had hij altijd kaarten / dominostenen bij zich?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deadsy schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:32:
[...]

Klopt, maar nu kon je voluit zoeken naar een vervanger. Als je naar een vervanger op zoek bent en laat hem zitten en het lekt uit is dit gewoon lullig en onprofessioneel.
Dat is al gebeurt, dan maakt die week of 2 ook niks uit. Is het nu ineens de ramp na gister ?
na AZ was het ineens weer (goed) en nu beker er uit. ik snap er niks van, maar goed. we zien wel wat er gebeurt. Snel knopen doorhakken en geen Bosz en De Boer bitte.
Je maakt mij niet wijs dat Keizer en kornuiten vast zouden aanblijven dit seizoen. ze zijn toch wel in gesprek zo rechts en links

[ Voor 10% gewijzigd door Hackus op 21-12-2017 17:38 ]

• Superkiwi
Hopelijk heeft dit nog een negatief effect op de Ajax-aandelen, dan vind ik het een mooi moment om in te stappen :)

• Gonadan

Gonadan

Hackus schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:24:
oa Sjaak Swart is er verbaasd over
Wil je dit serieus als argumentatie aandragen? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Lekkerboeie86
Han schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:27:
[...]

Heb je daar ook een harde bron van? Of ben je weer populistische sensatienieuws aan het napapagaaien? ;)
[...]
Je bedoeld Dolberg, waarvan iedereen riep dat hij moest blijven? Dat de selectie na Klaassen en Sanchez na genoeg kwaliteit had verkocht? Al dat makkelijke gezever. Als Overmars Dolberg had verkocht dan was hij debet geweest aan de slechte prestaties van Keizer. Immers, dan was er weer voor het geld gekozen in plaats voor de continuïteit. Kortom, het is nooit goed.

Ik weet wel dat Overmars Bosz wilde behouden en Keizer niet als trainer wilde. En dat onder het bewind van Overmars meer dan 250 miljoen binnen is gehaald met transfers. En grotendeels van die transfers was volgens velen ronduit belachelijk, zwaar overbetaalde spelers die werden gekocht door buitenlandse clubs.

[...]

Wat een onzin zeg. Keizer had nooit aangesteld moeten worden en zijn ontslag is niet meer dan logisch. Keizer vertegenwoordigd niet het niveau wat Ajax moet nastreven. En diegene die verantwoordelijk zijn voor die aanstelling moeten ook hun biezen pakken: Bergkamp en van der Sar.

En voor alle duidelijkheid niet Overmars dus ;)
Dolberg was nog een grotere hype dan Frenkie "Messi" de Jong. Dat ze hem hebben gehouden omdat ze zwemmen in het geld, kan ik wel begrijpen.

Dat keizer aangesteld is kan hij zelf toch ook weinig aan doen? Ik snap wel dat hij maar wat graag aan dit avontuur wilde beginnen. Had er gisteren gewoon nipt gewonnen, was er niet over een ontslag gesproken vandaag. Nee, daar heb ik ook geen bron van, maar lijkt me hoogst onwaarschijnlijk. Naar zijn CV doet hij het helemaal niet slecht. En Ajax is nogsteeds duidelijk titel kandidaat. Dus ja ik vind het laf om hem nu de zak te geven.

Maargoed misschien hebben ze een zeer goede kandidaat bij rond en is het achteraf allemaal heel logisch. Maar ergens betwijfel ik dat.
Pagina: 1 ... 32 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!