"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Edit: ja
[ Voor 12% gewijzigd door Terranova op 17-12-2017 15:36 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verdediger moet ook gewoon zijn handen thuis houden en niet zo opzichtig vadthouden.
De eigen spelers zijn slim, de tegenstanders smerige duikelaars.dvdkiwi schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:37:
Hij gaat slim liggen.
[ Voor 66% gewijzigd door gambieter op 17-12-2017 15:39 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
dvdkiwi schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:37:
Hij gaat slim liggen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Het leek wel of hij Huntelaar graag wilde omhelzenHan schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:37:
Slimme actie van Huntelaar... was weinig aan de hand op het moment van vallen. De verdediger had z’n handen telkens om Huntelaar heen, niet de eerste keer. Nu moet de verdediger het bekopen, dom van hem.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zeer zeker waar, echter het moment dat Huntelaar ging liggen was dat al voorbij.Terranova schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:38:
[...]
Het leek wel of hij Huntelaar graag wilde omhelzen
Ontzettend dom van de verdediger maar ook ontzettend gemakkelijk gaan liggen door Huntelaar
Niet de eerste keer deze wedstrijd. Hij had er eerder al geel voor kunnen krijgen.Terranova schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:38:
[...]
Het leek wel of hij Huntelaar graag wilde omhelzen
Klopt.Napo schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:39:
[...]
Zeer zeker waar, echter het moment dat Huntelaar ging liggen was dat al voorbij.
Ontzettend dom van de verdediger maar ook ontzettend gemakkelijk gaan liggen door Huntelaar
Gaan nog wel hachelijke momenten volgen aan beide zijden.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 17-12-2017 15:40 ]
Dit gebeurde in de 1e helft ook al een keer idd, toen was't geen pingeldvdkiwi schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:39:
[...]
Niet de eerste keer deze wedstrijd. Hij had er eerder al geel voor kunnen krijgen.
Was de 1e helft ook al zo. Az is meer van de helaas gevaarlijke counters deze wedstrijdLeon Zwiers schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:41:
Nou, daar heeft Ajax best geluk mee. Spelbeeld is wel gekanteld richting Ajax. Az komt er amper meer aan te pas
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik ben blij dat jij het ook zo ziet.gambieter schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:37:
De eigen spelers zijn slim, de tegenstanders smerige duikelaars.
Hij staat in ieder geval in de juiste positie.. Bij Dolberg is dat de laatste tijd een zeldzaamheidHan schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:22:
Huntelaar scoort dan wel maar heeft ook twee opgelegde kansen verprutst. Beetje dubbel gevoel zo
Het heeft wellicht als voordeel dat hij nu niet meer steeds gaat lopen vasthouden en het iets meer voetballend oplost. Ofwel, hopelijk krijgt Huntelaar nu iets meer ruimte.Napo schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:39:
[...]
Zeer zeker waar, echter het moment dat Huntelaar ging liggen was dat al voorbij.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doet hij goed toch? Beetje mee verdedigen en de bal veroveren?Hackus schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:53:
Ziyech loopt een beetje in de weg vandaag
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2017 16:07 ]
Neres er af, de Jong er in, eindelijk een logische wissel. De Jong en Huntelaar voren elkaar beter aan, Neres deed niks met de gewonnen luchtduels van Huntelaar.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
"Wat Huntelaar kan, kan ik beter", zal ie gedacht hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 17-12-2017 16:12 ]
Ajax en topduels wel... PSV, Feyenoord en nu AZ. Gaat prima zoD-e-n schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:13:
AZ en topduels is nog geen goede combi geloof ik.
Iedereen kon horen dat ie de bal raakte, Makkelie blijkbaar int stadion nietdvdkiwi schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:13:
Geen corner?
Daar tel ik Heerenveen ook bij.Han schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:14:
[...]
Ajax en topdrukte wel... PSV, Feyenoord en nu AZ. Gaat prima zo
Alleen jammer dat we de "toppers" tegen Vitesse en Utrecht niet gewonnen hebben.
Irritante sport eigenlijk dat voetbal
Jaa! Niet gedacht vooraf!
[ Voor 70% gewijzigd door Vos op 17-12-2017 16:20 ]
Jammer dat AZ niet gelijk maakte.
[ Voor 49% gewijzigd door St@m op 17-12-2017 16:20 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Eén punt had ik ook prima mee kunnen leven omdat dit de wedstrijden zijn die je wil zien, van beide kanten.
Uiterst spannend en veel kansen, top!
Huntelaar had er toch wel een paar mogen maken..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ook hoe ie liep achter de vrije trap van Ziyech
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het bewijs dat je met een B verdediging ook een topper kunt winnen... dat excuus kan ook de ijskast inMartinusz schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:21:
Niet verwacht van tevoren, des te lekkerder deze overwinning met een b verdediging.
I don't have dreams, I have goals!!
Orejuala is echt zoveel beter dan Veltman en Zeefuik, maar die kale heeft het maar over de minpunten van Orejuala. Keizer is echt een nobody en moet ook bijsturing krijgen in de winterstop. Zeefuik moet overigens nooit spelen, want maakt echt veel beslissende fouten en maakt ook elke wedstrijd een paar rare keuzes.Han schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:31:
[...]
Het bewijs dat je met een B verdediging ook een topper kunt winnen... dat excuus kan ook de ijskast in
ik ben iemand die de scheidsrechter qua intentie (dus wil om het goed volgens de regels te doen) al gauw het voordeel van de twijfel geeft. De enige die dat echt bij me verbruid heeft is Nijhuis. Maar ik kreeg deze wedstrijd inderdaad ook het gevoel dat Makkelie het niet zo op Kluivert heeft. Desalniettemin ga ik er vanuit dat er geen sprake is van persoonlijke afkeer en dat Makkelie naar eer en geweten heeft gefloten (wat niet hetzelfde is als "goed'").Redondo1982 schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:35:
Die Makelie is echt een waardeloze scheidsrechter. Fluit alles dood en maakt de raarste beslissingen. Kluivert geeft ie overigens geen enkele beslissing mee en ik merk een bepaalde aversie tegen hem. Dit is echt topsport-onwaardig en moet zsm een halt worden toegeroepen.

Terwijl er toch echt 16:32 staat
Aan de andere kant. Als je tegen zo'n verdediging een strafschop nodig hebt om te scoren en verder over de bal maait of buiten de palen mikt dan maak je het jezelf wel erg moeilijk. Wat mij betreft mag de heer Van den Brom wel een traininkje besteden aan uitspelen en afmaken.ph4ge schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:31:
AZ is voor de verandering een keer niet helemaal weggespeeld door een topclub en hadden zowaar een punt verdiend. Blijft zielig dat het ze maar niet lukt om eens te winnen terwijl ze zo dicht tegen de top aan staan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ligt aan de tijdzone van het apparaat waar de tweet op bekeken is. Iets met tijdzones enzo.vuurtjih schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:41:
Fox liet een tweet zien met als tijd 7:32??
Terwijl er toch echt 16:32 staat
Het is inmiddels zo ongebruikelijk dat Feyenoord wint van een club uit het rechter rijtje dat ze gelijk de trainer eruit gooien als het een keer gebeurt.vuurtjih schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:32:
Pastoor d'r uit meld Fox
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Die is vrij, Veltman speelde niet
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Denk dat het geen geheim is dat v.d. Brom een zwak voor Ajax heeft, maar vond het ook wel realistisch, was gewoon een leuke pot met deze keer Ajax aan de goede kantOPSLAGHOND schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:50:
Van den Brom's reactie na de wedstrijd was zo positief (bijna eng) dat volgens mij de opvolger voor de huidige clowneske trainer al bekend is. Ik zeg vastleggen!
Ik weet niet of hij als trainer geschikt is voor Ajax, ik zou niet weten waar hij nu precies in uitblinkt. Ja hij doet het aardig met AZ, maar kan niet zeggen van goh dat is nou DE trainer op dit moment daar moet Ajax wat mee.
Allicht beter dan Keizer?Martinusz schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:59:
[...]
Denk dat het geen geheim is dat v.d. Brom een zwak voor Ajax heeft, maar vond het ook wel realistisch, was gewoon een leuke pot met deze keer Ajax aan de goede kant
Ik weet niet of hij als trainer geschikt is voor Ajax, ik zou niet weten waar hij nu precies in uitblinkt. Ja hij doet het aardig met AZ, maar kan niet zeggen van goh dat is nou DE trainer op dit moment daar moet Ajax wat mee.
Ik heb de tweede (nog)niet gezien. Maar bij de eerste kan ik ook in de herhaling wel een domme actie zien. Maar geen hands.
(edit: 2x geen penalty in mijn ogen).
[ Voor 10% gewijzigd door Kevinp op 17-12-2017 19:09 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Dat is de coach van Fc Oss (volgend seizoen weer TOP Oss) ook, maar dat wil niet zeggen dat dat dan maar de juiste opvolger moet zijn. Vd Brom zie ik in ieder geval niet als een gewenste versterking.
Hij lijkt nu vast te houden aan 3-4-3, waarvan iedereen zegt dat is dodelijk, maar hij wint er 3x mee, zelfs met b-garnituur in de verdediging.
Leon Zwiers schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:04:
@Ramzzz was zo geschrokken van de overwinning van Feyenoord dat er per ongeluk een slotje op kwam
Werkelijk geen idee...
[ Voor 39% gewijzigd door Ramzzz op 17-12-2017 20:42 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Was gezellig daar in Alkmaar. Tis al niet de eerste keer maar blijft toch lastig om dit soort liederen eruit te krijgen.
Je komt alleen van deze haat af mits je de halve wereld opblaast. Haat zit zo diep in de mens en dit is onomkeerbaar. Jouw oplossing slaat overigens als een lul op een drumstel. Als je jezelf jood noemt om welke reden dan ook dan is dit niet de oorzaak van de kwetsende liederen. De oorzaak is de mensheid die door en door verrot is.JST94 schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:58:
Dat soort liederen blijf je altijd houden wanneer je jezelf ook 'Joden' blijft noemen. Ik keur het ten strengste af om dat soort liederen te zingen, maar als je er van af wilt komen moet je het bij de oorzaak aanpakken.
Nou, inderdaad. Is wel een behoorlijke keeper normaliter.OPSLAGHOND schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:23:
Keeper van Sparta ziet er ook heel erg zwak uit zeg ...
Heeft in zijn Ado tijd ook kwetsende liederen meegezongen en dit zijn ze intern bij Ajax nog niet vergeten.Martinusz schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:59:
[...]
Denk dat het geen geheim is dat v.d. Brom een zwak voor Ajax heeft, maar vond het ook wel realistisch, was gewoon een leuke pot met deze keer Ajax aan de goede kant
Ik zou bijna zeggen zet de zangers maar eens onder de douche. Maar dat mag vast niet.JST94 schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:58:
Dat soort liederen blijf je altijd houden wanneer je jezelf ook 'Joden' blijft noemen. Ik keur het ten strengste af om dat soort liederen te zingen, maar als je er van af wilt komen moet je het bij de oorzaak aanpakken.
Zoiets of je jezefl nu jood noemt of niet (en historisch gezien hebben er vast ook veel Joden bij Ajax gespeeld) maakt echt niks uit.
Het wordt hard tijd voor ene lik op stuk duidelijk beleid. Gewoon aan de hand van de vorige seizoenen duidelijk maken wat wel en niet kan. En gewoon elke overtreding één punt in mindering. Elke 2e tot 3e overtreding 2 punten in mindering. Daarna 3 punten in mindering per keer.
Ik weet niet wie er dan boven komt drijven. Maar als het echte fans zijn zullen ze dit niet fijn vinden.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Pingel voor AZ, onhandige actie van Zeefuik
Pingel voor Ajax, was wel makkelijk gegeven in mijn ogen.
Huntelaar beslissend met een goal en pingel maar had meer mogen, en ook moeten scoren.
Wat Friday aan het denken was bij die enorme kans....... goeie genade.
Slechtste man op het veld was helaas de scheidsrechter. Floot inconsequent aan beide kanten en floot tevens de hele wedstrijd dood. Jammer.
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Over Sparta, hoe is het mogelijk dat die ploeg betaald voetbal speelt? Dat gaat echt nergens over.
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!