Float like a butterfly, sting like a bee.
Die komt pas als Ajax moetLekkerboeie86 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:21:
Waar is de altijd mooie analyse van @Leon Zwiers eigenlijk?
Sorry! Zit met een ziek kindLekkerboeie86 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:21:
Waar is de altijd mooie analyse van @Leon Zwiers eigenlijk?
Maar leuke pot. Vilhena weet weer hoe ie moet voetballen
En 0-5!
[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 17-12-2017 13:34 ]

Ik denk niet dat er echt betere opties zijn voor de verdediging van Ajax maar dat wordt zo wel billenknijpen ben ik bang. Aan de andere kant, Kluivert, Neres, Huntelaar kunnen prima scoren. .
Volgens mij wil Sparta laten zien dat ze ook met 0-10 kunnen verliezenLeon Zwiers schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:58:
Wraak voor vorig seizoen
Dat "sparta is de club van rotterdam" hoor je ook niet meer nu
Het kon wel eens een pot met veel doelpunten worden. Sowieso hopen op een mooi duel.PolarBear schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:00:
[afbeelding]
Ik denk niet dat er echt betere opties zijn voor de verdediging van Ajax maar dat wordt zo wel billenknijpen ben ik bang. Aan de andere kant, Kluivert, Neres, Huntelaar kunnen prima scoren. .
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
[ Voor 12% gewijzigd door MegaTronics op 17-12-2017 14:50 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Inmiddels is het een wonder dat Ajax niet voor staat
Beide ploegen jagen lekker door en weten grote kansen te creëren.
Waarom zat er uberhaupt een slotje op?MegaTronics schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:50:
Iemand heeft het slot van het topic er weer van afgehaald.
[ Voor 52% gewijzigd door Superkiwi op 17-12-2017 14:54 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als dit de beste rechtsback uit de jeugd isVos schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:54:
Zeefuik, tada!
[ Voor 17% gewijzigd door FDMK op 17-12-2017 14:55 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Maar ik heb een vergelijkbare handsbal kortgeleden rood zien opleveren. Waarom nu maar geel?
Blijkbaar beter als Orejuealoa.Faddermakker schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:55:
[...]
Als dit de beste rechtsback uit de jeugd is![]()
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Tja bij Ajax - Excelsior was dit ook maar geel. Is zo blijkbaarLeon Zwiers schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:55:
LolZeefuik.
Maar ik heb een vergelijkbare handsbal kortgeleden rood zien opleveren. Waarom nu maar geel?
Omdat zoiets ook maar geel is, niet rood. Wellicht daarom?Leon Zwiers schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:55:
LolZeefuik.
Snoeihard binnengeschoten, heerlijke penalty!
Welke? Waarom zou je voor zo'n knullige actie rood geven en de hele wedstrijd om zeep helpen? Het is niet onthouden van een kans ofzo.Leon Zwiers schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:55:
LolZeefuik.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Goeie vraag, waarschijnlijk heeft een mod op een verkeerd knopje gedrukt.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lijkt mij nou niet eens bewuste hands, meer springen met je handen wat omhoog om hoger te komen en dan per ongeluk dat bal raken. Die van Excelsior was pas echt dom.Typhone schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:58:
Je bent 0,0 prof als je zo’n handsbal maakt in de 16. Mijn mening in elk geval. Die speelde bij mij het hele seizoen niet meer. Staat als een pupil te ballen die gast.
[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 17-12-2017 15:03 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Lol, altijd gedacht dat Ramzzz voor Feyenoord wasGonadan schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:00:
[...]
Omdat @Ramzzz stiekem wel een beetje voor Sparta was.
Niet zo erg als Lozano
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 17-12-2017 15:04 ]
Nou, heb jij ooit wel eens gevoetbald? Als er iemand op je voet gaat staan met noppen dan doet het echt verdomd veel pijn hoor. Niet echt een erge overtreding oid, maar wel verdomd pijnlijk
Kan niet meer vinden welke het was. Maar die betreffende verdediger zal dan al wel geel gehad hebben en zijn 2e daar incasserenVos schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:56:
[...]
Welke? Waarom zou je voor zo'n knullige actie rood geven en de hele wedstrijd om zeep helpen? Het is niet onthouden van een kans ofzo.
Zelfs dan trek je je handen weg. Gewoon absurd dom en onnodig in zo’n wedstrijd.Terranova schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:01:
[...]
Lijkt mij nou niet eens bewuste hands, meer springen met je handen wat omhoog om hoger te komen en dan per ongeluk dat bal raken. Die van Excelsior was pas echt dom.
Ja, ik heb nog nooit zo gehuild.Terranova schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:03:
[...]
Nou, heb jij ooit wel eens gevoetbald? Als er iemand op je voet gaat staan met noppen dan doet het echt verdomd veel pijn hoor. Niet echt een erge overtreding oid, maar wel verdomd pijnlijk
Wie? 🤔JST94 schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:04:
Waarom is die Orejuela gekocht eigenlijk?
@Ramzzz was zo geschrokken van de overwinning van Feyenoord dat er per ongeluk een slotje op kwamdvdkiwi schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:03:
[...]
Lol, altijd gedacht dat Ramzzz voor Feyenoord was
Die speelt toch niet?Vos schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:03:
[...]
Niet zo erg als Lozanodan had hij nog 6x een rol gemaakt.
Waarom benoem je hem dan? Kun je beter heel Barcelona noemen. Net zo relevant.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Had ook gekund, maar ik noem iemand die dichterbij staat. Iets relevanter.St@m schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:05:
[...]
Waarom benoem je hem dan? Kun je beter heel Barcelona noemen. Net zo relevant.
Gaat niet gebeuren, want Orejuela kan nog geen Engels, dus speelt nog niet want communicatie is belangrijker dan voetbal skills(niet dat ik eigenlijk weet of hij nu beter of slechter is dan Zeefuik)Typhone schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:06:
Die Zeefuik... wissel die eens HEEL snel!
Een
Gaten
Kaas
Er staat serieus een spits helemaal maar dan ook helemaal vrij. Wat slecht...
Er zit lettelijk een hele verdediging op de tribune. Viergever, Veltman, Sinkgraven, Wober. Niet zo gek dus.Han schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:07:
Wat
Een
Gaten
Kaas
Het lijkt Feyenoord welPolarBear schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:09:
[...]
Er zit lettelijk een hele verdediging op de tribune. Viergever, Veltman, Sinkgraven, Wober. Niet zo gek dus.
Dat is het normaal al. Ik kijk wederom niet, bespaart hoop ergernis. Wachten totdat Keizer en de rest van de muppetshow wegzijnHan schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:07:
Wat
Een
Gaten
Kaas
XXXVI
Ajax heeft de minst gepasseerde verdediging samen met Feyenoord. Dus gatenkaas valt wel mee. Misschien niet mooi maar wel effectief.ephymerous schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:10:
[...]
Dat is het normaal al. Ik kijk wederom niet, bespaart hoop ergernis. Wachten totdat Keizer en de rest van de muppetshow wegzijn
En weer Neres
[ Voor 15% gewijzigd door JanW op 17-12-2017 15:13 ]
Dat is lastig, heb ik ook wel eens gehad en dan in een hele actieve ajax groepschat zitten. Is niet fijnJanW schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:12:
spoiler:YES!!!Mijn stream loopt een goede minuut achter
Spannende, leuke pot
Wel gek, dan nog heb je een man waar je gewoon bij moet blijven. Pas als die niet meer meedoet in de aanval, of het echt zeker is dat je teamgenoten die andere speler niet meer kunnen hebbben, mag je die man loslaten.PolarBear schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:09:
[...]
Er zit lettelijk een hele verdediging op de tribune. Viergever, Veltman, Sinkgraven, Wober. Niet zo gek dus.
Kluivert was zijn man voorbij maar was moe dus ging bewust liggen.Typhone schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:15:
Wtf Makkelie!?
Aldus Makkelie.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 17-12-2017 15:17 ]
Lekker gedaan van Ajax. Beetje onszelf weer in de wedstrijd helpen. Wel mooi afgemaakt en geprofiteerd van de prima steekpass.Leon Zwiers schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:15:
Lekker gedaan van AZ. Beetje Ajax weer in de wedstrijd helpen. Wel mooi afgemaakt en geprofiteerd.
Spannende, leuke pot
Pot is kei lekker om te zien!
Makkelie laat veel toe, had veel vaker kunnen fluiten voor duels,duwen en trekken, etc ik vind tot nu toe niets mis met hem of iig weinig fouts doen , ja geel voor de overtreding op dijks had gekunt etc, naar zolang de wedstrijd zo niet onspoort in een schopfestijn is het prima zo , also terecht tussenstand
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Hij is nog niet klaar, niet elke kans zit er in.Han schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:22:
Huntelaar scoort dan wel maar heeft ook twee opgelegde kansen verprutst. Beetje dubbel gevoel zo
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Niet mijn reactie stelen hèPolarBear schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:21:
Ajax is weer ouderwets Ajax, 3/4x moeten scoren maar dat uiterst onprofessioneel na laten. Erg respect loos richting Az.
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 17-12-2017 15:32 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!