Je zou het bijna zeggen ja, het was nog bijna onmogelijk op die bal te raken met z'n hand zo hoog.Leon Zwiers schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:06:
Wow, matchfixing van die Excelsior verdediger
Lang niet zo vaak of hard als Excelsior, op misschien 1 keer na
Zondag gaat Ajax er wel keihard af met wat er over blijft van de verdediging tegen AZ ben ik bang.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ligt eraan hoeveel Ajax er kan scoren. Zou zo maar een 9 goals wedstrijd kunnen worden.Martinusz schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:09:
Zondag gaat Ajax er wel keihard af met wat er over blijft van de verdediging tegen AZ ben ik bang.
Zo Orejuela eens brengen om ritme op te doen, die zal zondag toch wel moeten gaan spelen. Gewoon 4-3-3 gaan spelen nu met Veltman in t centrum. Kunnen Dijks en Orejuela langs de zijkant opkomen
ik zou eerst de overwinning veilig stellen... dat wennen doet hij maar op de training of bij jong.toolkist schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:13:
Zo Orejuela eens brengen om ritme op te doen, die zal zondag toch wel moeten gaan spelen. Gewoon 4-3-3 gaan spelen nu met Veltman in t centrum. Kunnen Dijks en Orejuela langs de zijkant opkomen
Met 4-3-3 en twee echte verdedigers centraal achterin bouw je ook met zekerheid in.
Hoe is het mogelijk. Speel je gelukkig thuis tegen zo'n plastic club gaat nog je halve team aan gort. 
Daar gaat het optimisme voor zondag..
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
het zat er een keer aan te komen natuurlijk. Erg weinig blessures gehad tnt.Gonadan schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:19:
Hoe is het mogelijk. Speel je gelukkig thuis tegen zo'n plastic club gaat nog je halve team aan gort.
Tja tis nou niet dat ons veld beter is dan een kunstgrasveld. Echt schandalig slecht weer
wellicht in vergelijking met Feyenoord, maar als je daar niet mee vergelijkt dan heeft Ajax toch ook redelijk wat blessures gehad volgens mij.Leon Zwiers schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:19:
[...]
het zat er een keer aan te komen natuurlijk. Erg weinig blessures gehad tnt.
Ja dat maakt wat nu gebeurt ineens volkomen logisch.Leon Zwiers schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:19:
het zat er een keer aan te komen natuurlijk. Erg weinig blessures gehad tnt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee joh, het gaat toch alleen maar om techniek en tactiek?Vos schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:28:
Geeft maar weer aan hoe belangrijk mentaliteit en instelling is bij voetbal.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En Excelsior blijft gewoon voetballen ipv met 10 met de kont in het eigen doel de boel op slot gooien.
alles kan off-topic
Pfoe, gelukkig.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
11 gele kaarten in twee wedstrijden voor Excelsior ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
ziyech scoord
en ineens zingen ze hem toe ~_~
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zijn we voorlopig ook weer af van het gezeik dat Ziyech geen vrije trappen scoort
blijft? heb je de wedstrijd wel gezien?Ankona schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:29:
En Excelsior blijft gewoon voetballen ipv met 10 met de kont in het eigen doel de boel op slot gooien.
Deden ze eerder in de wedstrijd ook al. Speelt ook een prima wedstrijdHanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:31:
ziyech scoorden ineens zingen ze hem toe ~_~
Lekkere 3 punten.
Veel scherpe voorzetten van links en rechts gezien maar je ziet dat eigenlijk niemand daar op rekent. Dolberg zondag wat dieper en hij legt er zo 7 in
En met 7 goals voor kun je best je halve verdediging missen
Veel scherpe voorzetten van links en rechts gezien maar je ziet dat eigenlijk niemand daar op rekent. Dolberg zondag wat dieper en hij legt er zo 7 in
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat ging ook even door me heen. Het blijft een koppige, wankelende nummer 10. Heeft een techniek waar je “u” tegen zegt. Hij moet dat alleen eens zien te gebruiken.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:31:
ziyech scoorden ineens zingen ze hem toe ~_~
Hij geeft ook altijd hoge ballen in de 5 meter van de keeper. Nou, geweldig :’)
Wow gelukkig dat Janssen inzag dat De Ligt daar uitgleed. Nog een schorsing kan Ajax echt niet gebruiken.
Lol studio sport begint gewoon met Ajax, is nog niet afgelopen
Of een ander type spits opstellen. Dolberg is niet het type om in de 16 te "wachten" op voorzetten. Nou ja, dat doet ie dus eigenlijk te ergdvdkiwi schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:34:
Lekkere 3 punten.
Je stream loopt achterMartinusz schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:37:
Lol studio sport begint gewoon met Ajax, is nog niet afgelopen
PSN: DutchTrickle PVoutput
Nee hoor, ze meldde het zelf ook
Trouwens Neres....assist nummer 8 vandaag.
Nou, 3 punten...
Geen sprankelende overwinning.
Zondag wordt wel lastig, zonder Wober en Veltman.
Dijks en Zeefuik als backs...
Geen sprankelende overwinning.
Zondag wordt wel lastig, zonder Wober en Veltman.
Dijks en Zeefuik als backs...
Ajax zonder Veltman kan wel eens veel beter zijn dan met.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik denk dat het gemis van Wöbet stiekem zwaarder weegt. Die is geruisloos een basisspeler geworden en speelt sober maar toch al een belangrijke rol binnen het veld
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Nah, gaat niet zo lekker met mijn club. Hadden ze, net als Ajax, de kans tenminste iets in te lopen kwamen ze niet verder dan 1-1 in eigen huis.
Kan aan mij liggen natuurlijk maar ik vind de terugval toch wel een beetje te groot in vergelijking met vorig seizoen. Zeker, Kuijt, Elia, Karsdorp en Kongolo zijn er niet meer en er is een waslijst aan blessures, maar dan nog lijkt het mij dat er voldoende kwaliteit in het overige deel van de selectie zit om meer punten te halen dan tot nog toe is gedaan.
El Ahmadi neemt meer hooi op zijn vork dan goed voor hem is terwijl de buitenspelers bepaald niet excelleren in mee verdedigen. Nah, kan nu niet echt zeggen dat ik sta te juichen over hoe Feyenoord tot nog toe voetbalt dit seizoen, uitzonderingen daargelaten.
Kan aan mij liggen natuurlijk maar ik vind de terugval toch wel een beetje te groot in vergelijking met vorig seizoen. Zeker, Kuijt, Elia, Karsdorp en Kongolo zijn er niet meer en er is een waslijst aan blessures, maar dan nog lijkt het mij dat er voldoende kwaliteit in het overige deel van de selectie zit om meer punten te halen dan tot nog toe is gedaan.
El Ahmadi neemt meer hooi op zijn vork dan goed voor hem is terwijl de buitenspelers bepaald niet excelleren in mee verdedigen. Nah, kan nu niet echt zeggen dat ik sta te juichen over hoe Feyenoord tot nog toe voetbalt dit seizoen, uitzonderingen daargelaten.
Het grote verschil met het Feyenoord dat kampioen werd en het feyenoord nu zag je eind vorig seizoen al een beetje komen. De conditie waarmee ze alle tegenstanders kapot liepen, het tempo met snel over grote afstand combineren, dat was mooi om te zien. Je zag al een tijdje dat de conditie waarin ze vorig jaar uitblonken afneemt. En nu zonder Botteghin en vd Heijden mis je de snelle opbouw van achteruit. De jongens die er nu staan doen het prima, maar de angel is eruit. Ze spelen een gesloten verdediging niet meer stuk.
De backs zijn ook niet helemaal op niveau vervangen en de snelheid waarmee Elia zichzelf vrij kon spelen mis je ook wel een beetje, zeker bij een ingegraven verdediging. Al die zaken bij elkaar maakt dat de tegenstanders nu de boel vast kunnen zetten waar ze vorig jaar stuk gespeeld werden. Daar bovenop komt het gemis aan Kuijt, iemand die als geen ander de boel aan kon jagen en het team door liet knallen.
De backs zijn ook niet helemaal op niveau vervangen en de snelheid waarmee Elia zichzelf vrij kon spelen mis je ook wel een beetje, zeker bij een ingegraven verdediging. Al die zaken bij elkaar maakt dat de tegenstanders nu de boel vast kunnen zetten waar ze vorig jaar stuk gespeeld werden. Daar bovenop komt het gemis aan Kuijt, iemand die als geen ander de boel aan kon jagen en het team door liet knallen.
alles kan off-topic
Het vertrouwen is sinds City thuis helemaal weg en de spelers lopen sindsdien als kippen zonder kop over het veld. Het zit niet in de individuele kwaliteit (even afgezien van de blessures) maar het team functioneert niet meer goed als team.Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 00:44:
Nah, gaat niet zo lekker met mijn club. Hadden ze, net als Ajax, de kans tenminste iets in te lopen kwamen ze niet verder dan 1-1 in eigen huis.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als jij je als speler uit het veld laat slaan door een wedstrijd tegen een grootmacht als City dan heeft dat weldegeljjk te maken met individuele kwaliteit... want dan leed je blijkbaar aan een ongezonde dosis zelfoverschatting.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik zeg niet dat het alleen door die wedstrijd komt, maar het was wel die periode dat er ineens tegenslag op tegenslag volgde. Het spreekwoord is niet voor niets "vertrouwen komt te voet en gaat ter paard". Hetzelfde zien we (misschien) nu ook bij PSV gebeuren, langzaam groeide het vertrouwen in de eerste helft van het seizoen omdat het allemaal een beetje mee zat en nu lijkt het wel ineens weg (is nog te vroeg om te concluderen na 2 wedstrijden).Han schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:21:
Als jij je als speler uit het veld laat slaan door een wedstrijd tegen een grootmacht als City dan heeft dat weldegeljjk te maken met individuele kwaliteit... want dan leed je blijkbaar aan een ongezonde dosis zelfoverschatting.
Voetbal speelt zich ook grotendeels in het hoofd af. Bij Feyenoord zijn de tegenslagen in het hoofd gaan zitten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Echt?! Ieder z'n ding, voor mij is het automatisme om PSV met hoofdletters te schrijven, dat heb ik bij Ajax niet.toolkist schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:17:
Ja, serieus
Valt gewoon onder de categorie 010, 020 etc
Niet dat ik er moeite mee heb.
Het irriteert mij ook hoor, maar het valt me alleen op als er weer iets denigrerend geschreven moet worden. Steevast wordt de naam van de club dan verkeerd gespeld.MPM schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:23:
[...]
Echt?! Ieder z'n ding, voor mij is het automatisme om PSV met hoofdletters te schrijven, dat heb ik bij Ajax niet.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het is niet dat het vóór City thuis wel goed ging hoor. Ja, ze wonnen. Maar dat was met dezelfde speelstijl en tactiek als hoe het nu gaat.ph4ge schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:18:
[...]
Ik zeg niet dat het alleen door die wedstrijd komt, maar het was wel die periode dat er ineens tegenslag op tegenslag volgde. Het spreekwoord is niet voor niets "vertrouwen komt te voet en gaat ter paard". Hetzelfde zien we (misschien) nu ook bij PSV gebeuren, langzaam groeide het vertrouwen in de eerste helft van het seizoen omdat het allemaal een beetje mee zat en nu lijkt het wel ineens weg (is nog te vroeg om te concluderen na 2 wedstrijden).
Voetbal speelt zich ook grotendeels in het hoofd af. Bij Feyenoord zijn de tegenslagen in het hoofd gaan zitten.
<knip>St@m schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:30:
[...]
Het irriteert mij ook hoor, maar het valt me alleen op als er weer iets denigrerend geschreven moet worden. Steevast wordt de naam van de club dan verkeerd gespeld.
Pff wat een bevalling weer gisteren, ondanks dat je nu weer op 5 punten staat, kan het zondag weer net zo goed 8 punten zijn, want een verdediging van De ligt, Dijks en Zeefuik tegen AZ
[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 15-12-2017 11:53 ]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Zaterdag 16 december,18.30 uur:
sc Heerenveen - NAC Breda
Willem II - PEC Zwolle
19.45 uur:
PSV - ADO Den Haag
20.45 uur:
FC Twente - Vitesse
Roda JC - VVV-Venlo
Zondag 17 december,12.30 uur:
Sparta R'dam - Feyenoord
14.30 uur:
AZ - Ajax
FC Utrecht - Heracles Almelo
16.45 uur:
Excelsior - FC Groningen
Mijn voorspellingen komen nooit uit maar ik ga toch weer een poging wagen:
Ado zorgt voor een stunt en pakt een punt.
Twente houdt Vitesse van de winst af.
Sparta pakt een punt tegen Feyenooit (
)
Ajax gaat winnen bij AZ.
En toen was het gat nog maar 3 punten.
Willem II - PEC Zwolle
19.45 uur:
PSV - ADO Den Haag
20.45 uur:
FC Twente - Vitesse
Roda JC - VVV-Venlo
Sparta R'dam - Feyenoord
14.30 uur:
AZ - Ajax
16.45 uur:
Excelsior - FC Groningen
Sparta pakt een punt tegen Feyenooit (
Ajax gaat winnen bij AZ.
Maar ze hadden dezelfde overtuiging als vorig seizoen. Zonder altijd goed te spelen wisten ze dat ze weinig weggaven en altijd wel een kansje kregen die er wel in zou gaan. Dat straalde rust en vertrouwen uit, tegenstanders voelden het ook.JST94 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:34:
Het is niet dat het vóór City thuis wel goed ging hoor. Ja, ze wonnen. Maar dat was met dezelfde speelstijl en tactiek als hoe het nu gaat.
Dat is weg, die kentering begon je te zien tegen City waar ze ineens heel angstig speelden. Tegen PSV was het vervolgens nog wel goed ondanks dat je ongelukkig verloor en daarna begonnen de tegenslagen toch echt zichtbaar in het hoofd te zitten. Dat maakt het grote verschil, het gevoel van onoverwinnelijkheid werd vervangen door een gevoel van excuses en alles zit toch tegen op het moment.
PSV is gewoon een afkorting, Feyenoord of Ajax met hoofdletters schrijven is gewoon digitaal schreeuwen.MPM schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:23:
Echt?! Ieder z'n ding, voor mij is het automatisme om PSV met hoofdletters te schrijven, dat heb ik bij Ajax niet.
[ Voor 25% gewijzigd door ph4ge op 15-12-2017 09:54 ]
AJAX AJAX!!
Of de leukste naam: Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door
Ontspanning Combinatie Breda.
Oftewel NAC
Oftewel NAC
NAC is toch wat makkelijker, anders krijg je moeilijke liedjes als:kimiferrari schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:55:
Of de leukste naam: Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door
Oftewel NAC
Ik spring voor Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door
Ontspanning Combinatie Breda, jij springt voor Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda, samen springen wij allemaal voor Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda, Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda, Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda, Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda.
Knap als ze dat er uit krijgen met al dat bier
@Hackus zal nu heel erg teleurgesteld zijn. Iemand die zijn werk weg neemt. Schande!dvdkiwi schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:37:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Willem II - PEC Zwolle
19.45 uur:
PSV - ADO Den Haag
20.45 uur:
FC Twente - Vitesse
Roda JC - VVV-Venlo
Sparta R'dam - Feyenoord
14.30 uur:
AZ - Ajax
16.45 uur:
Excelsior - FC Groningen
Sparta pakt een punt tegen Feyenooit ()
Ajax gaat winnen bij AZ.
Sorry Hackus!
* Han slaps @dvdkiwi around with a large trout...
Foei
Foei
Prins-Hendrik Ende Desespereert Nimmer Combinatie krijg ik ook altijd lastig uit mijn strotkimiferrari schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:55:
Oftewel NAC
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Viergever mis ik echt totaal nietMartinusz schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:35:
[...]
Hoezo, PISVEE kun je toch niet verkeerd spellen![]()
![]()
Pff wat een bevalling weer gisteren, ondanks dat je nu weer op 5 punten staat, kan het zondag weer net zo goed 8 punten zijn, want een verdediging van De ligt, Dijks en Zeefuik tegen AZhopelijk komen Wöber en Viergever snel weer terug, want anders is de "inhaal race" alweer voor niks geweest.
Beter dan Dijks
Feyenoord zou idd overwegen om de optie te lichten om Gustafson terug te halen in de winter. Lijkt me niet geheel onverstandig voor ze. Zal voor Roda wel een mokerslag zijn, die is net op dreef namelijk.
[ Voor 37% gewijzigd door Martinusz op 15-12-2017 16:08 ]
Sparta er gisteren weer af in de allerlaatste minuut.... Het is ook echt weer typisch Sparta he 
Ze moeten gewoon een goede verdediger halen want die arme Breuer kan het allemaal niet meer belopen.
Verder een leuke topper dit weekend met AZ-Ajax
Ze moeten gewoon een goede verdediger halen want die arme Breuer kan het allemaal niet meer belopen.
Ben voor Ajax maar zie het zwaar in dit weekend tegen AZ. Die krijgen niet veel doelpunten tegen en maken er voldoende. Normaal (als in; met minimaal 4 gezonde verdedigers) zou ik op een 2-3 gokken voor Ajax maar nu ben ik bang voor een 3-1 voor AZ. Zeker als Zeefuik op rechts staat en Dijks op links. Kijk, Dijks is gewoon niet eens jong-Ajax materiaal en die jongen probeerd het wel maar zit er gewoon niet in, maar Zeefuik heeft nu 2, 3 potjes noodgedwongen mee moeten doen en dat is nog onder het niveau van Dijks.. Schokkend dat er niets achter de hand is. Leuk dat Ajax nu al op de transfermarkt is voor 2018/2019, maar in de komende winterstop zouden ze er echt werk van moeten maken om er 1, misschien wel 2 bij te halen ook al is het maar voor wat breedte. Riedewald huren bijvoorbeeld..
Alleen kan Riedewald ook niet verdedigen, dus daar word je niks beter van.
En vind hem mentaal nogal zwak.toolkist schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 18:58:
Alleen kan Riedewald ook niet verdedigen, dus daar word je niks beter van.
Zag het bij Ajax niet meer zitten omdat hij op de bank kwam. Hij had zich echt terug in de basis kunnen knokken.
hou op hou op. Laat hem eerste een seizoen goed spelenSjah schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:38:
Hoe groot zou Frenkie de Jong worden? Nieuwe Krol?
Verwijderd
Denk dat Ajax het gemakkelijker gaat krijgen tegen AZ dan menige Ajacied op voorhand wellicht denkt. AZ heeft het niet tegen de traditionele top 3. Feyenoord speelt vooralsnog matige wedstrijden maar speelde AZ in Alkmaar volledig van de mat.Martinusz schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:35:
[...]
[mbr]<knip>
Volgens mij weet jij wel beter dan dit - smileys maken het niet goed.[/]
Pff wat een bevalling weer gisteren, ondanks dat je nu weer op 5 punten staat, kan het zondag weer net zo goed 8 punten zijn, want een verdediging van De ligt, Dijks en Zeefuik tegen AZhopelijk komen Wöber en Viergever snel weer terug, want anders is de "inhaal race" alweer voor niks geweest.
Verwijderd
Sparta heeft eigelijk te weinig kwaliteit voor de eredivisie. Desondanks zie ik het Feyenoord niet gemakkelijk krijgen tegen hen. Derbies zijn geen gewone wedstrijden. Daarin heeft Feyenoord allengs wel pech met zowel Sparta, ADO als Excelsior in de eredivisie.Vlassie1980 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:30:
Sparta er gisteren weer af in de allerlaatste minuut.... Het is ook echt weer typisch Sparta he
Pech dat er 3 clubs uit de regio spelen met bij elkaar misschien net iets meer dan de helft van het budget van Feyenoord? Ik geloof niet dat pech hier het juiste woord is. Zou het eerder vervelend noemen ofzo..
De excuses voor (eventueel) puntverlies worden wel steeds creatiever, dat moet ik je nageven.
Dit is voor mij zo'n beetje van het niveau dat ik zou stellen dat Ajax toch zo'n pech heeft dat het hele linkerrijtje (en een deel van de rechterhelft) zo erg extra hun best doen als Ajax langskomt. Los van of dat waar is, is het geen pech maar iets waar elke topclub wel last van heeft en maar mee moet zien te dealen.
Match je zo'n tegenstander op inzet dan zijn ze helemaal nergens en speel je ze zo kapot alleen kan geen enkele club dat blijkbaar structureel opbrengen.
De excuses voor (eventueel) puntverlies worden wel steeds creatiever, dat moet ik je nageven.
Dit is voor mij zo'n beetje van het niveau dat ik zou stellen dat Ajax toch zo'n pech heeft dat het hele linkerrijtje (en een deel van de rechterhelft) zo erg extra hun best doen als Ajax langskomt. Los van of dat waar is, is het geen pech maar iets waar elke topclub wel last van heeft en maar mee moet zien te dealen.
Match je zo'n tegenstander op inzet dan zijn ze helemaal nergens en speel je ze zo kapot alleen kan geen enkele club dat blijkbaar structureel opbrengen.
De wedstrijd tegen ADO een derby? Zo ervaar ik het totaal niet. De enige derby's zijn tegen Excelsior en Sparta.Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 01:55:
[...]
Sparta heeft eigelijk te weinig kwaliteit voor de eredivisie. Desondanks zie ik het Feyenoord niet gemakkelijk krijgen tegen hen. Derbies zijn geen gewone wedstrijden. Daarin heeft Feyenoord allengs wel pech met zowel Sparta, ADO als Excelsior in de eredivisie.
Helemaal mee eens, enkele weken terug kon men nog stellen dat je veel spelers mistte in verband met blessures en een druk programma etcetera etcetera. Maar dat houdt ondertussen wel een beetje op. Spelers raken weer fit en het gaat (nog) niet beter. Er is simpelweg een gebrek aan scorend vermogen/creativiteit. Dan blijven er mijn inziens een optie of 2 over:toolkist schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:51:
1: Gio is niet goed genoeg als trainer;
2: Er is verkeerd ingekocht waardoor de selectie niet de juiste kwaliteiten heeft.
Vorig seizoen merkte je er niet veel van, maar de excuuscultuur is weer terug in de Kuip, en Gio doet er lekker aan mee met teksten als 'we creeerden genoeg tegen SC Heerenveen'.
Het kampioenschap begint ook steeds meer op een gelukstreffer te eindigen. In 2015/2016 eindigden we een punt of 20(?) achter PSV. Nu is het nog geen eens winterstop en staan we al op 14(mogelijk 11) punten achterstand. Als je ziet hoeveel er is geinvesteerd in de selectie is dat gewoon onacceptabel.
[ Voor 9% gewijzigd door JST94 op 16-12-2017 17:00 ]
Nou PSV weet weer wat winnen is, tenzij Cocu het de tweede helft weer spannend wilt maken.
die pingel zach er weer extreem simpel gegeven uit
goed 3-0 als PSV dit nog weggeeft drink in een lauwe heineken voor een live stream
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Je weet het maar nooitMartinusz schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:22:
Nou PSV weet weer wat winnen is, tenzij Cocu het de tweede helft weer spannend wilt maken.
Mooie goal van Twente!
Zo... PEC gaat hoe dan ook als 4e de winterstop in
Mooi ook dat FC Twente voor staat tegen Vitesse... Sowieso gun ik het Twente en het betekent dat PEC voorlopig alleen maar over de schouder hoeft te kijken voor wat betreft Feyenoord en FC Utrecht 
/edit: G*dver... maakt Vitesse gelijk
/edit: G*dver... maakt Vitesse gelijk
[ Voor 8% gewijzigd door Wok op 16-12-2017 21:16 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
ADO genaaid. El Kayati wordt in de rug gelopen niks, 2 seconden later aan de andere wordt Berwijn in de rug gelopen penalty. Lozano groot talent? Twee keer alleen voor de keeper, twee keer schiet ie tegen hem aan.
Ach, Robben was ook een van onze beste spelers en schoot 1 tegen 1 recht op Casillaschim0 schreef op zondag 17 december 2017 @ 04:33:
Lozano groot talent? Twee keer alleen voor de keeper, twee keer schiet ie tegen hem aan.
[ Voor 53% gewijzigd door Superkiwi op 17-12-2017 06:38 ]
Klopt, die had ie moeten maken. Ronaldo en Messi hebben ongetwijfeld ook wat kansjes gemist. Maar kom op, als je bij PSV speelt moet je zulke kansen toch achteruit met je ogen dicht kunnen maken? Zie het wekelijks alleen voor de keeper en dan missen.dvdkiwi schreef op zondag 17 december 2017 @ 06:38:
[...]
Ach, Robben was ook een van onze beste spelers en schoot 1 tegen 1 recht op Casillas
Of zijn de keepers dan gewoon heel goed?
Ik heb Lozano de laatste 5 wedstrijden nu gezien en ik ben er niet heel kapot van. Goede speler wel die nog wat potentie heeft, maar niet de kwaliteiten die hem toe werden gedicht de afgelopen maanden. Hij mist de pure explosie en snelheid voor een echte flankspeler en komt door het systeem van Cocu ook teveel in balbezit ver weg van het vijandelijke doel. Hier is hij ongevaarlijk.
I don't have dreams, I have goals!!
De hype heeft veel weg van die Pereiro. Toen hij binnenkwam en kort daarna twee keer scoorde tegen Ajax moest je voetbalminnend Nederland eens horen, waar is hij nu?Redondo1982 schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:13:
Ik heb Lozano de laatste 5 wedstrijden nu gezien en ik ben er niet heel kapot van. Goede speler wel die nog wat potentie heeft, maar niet de kwaliteiten die hem toe werden gedicht de afgelopen maanden. Hij mist de pure explosie en snelheid voor een echte flankspeler en komt door het systeem van Cocu ook teveel in balbezit ver weg van het vijandelijke doel. Hier is hij ongevaarlijk.
Niet dat Lozano hetzelfde lot zal treffen maar zo zie je maar hoe snel in Nederland men lyrisch (zie: Dolberg) wordt van een speler met bovenmatige kwaliteiten.
Huh? Dat is toch alleen bij Ajax-spelers?
Klopt.Han schreef op zondag 17 december 2017 @ 10:06:
Huh? Dat is toch alleen bij Ajax-spelers?
Hij had een goede start en heeft nu een terugval. Niet heel raar en ook niet uniek. In potentie blijft het een prima speler alleen moet het efficiënter worden. Minder meters moeten maken zou ook zeker helpen.Redondo1982 schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:13:
Het is nog niet zo erg als de hype rondom Frenkie de jongVincent Dave schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:55:
[...]
Niet dat Lozano hetzelfde lot zal treffen maar zo zie je maar hoe snel in Nederland men lyrisch (zie: Dolberg) wordt van een speler met bovenmatige kwaliteiten.
[ Voor 19% gewijzigd door Napo op 17-12-2017 11:59 ]
Niet? Lozano werd ook binnen een maand of 2 al gelinkt aan een wintertransfer naar ArsenalNapo schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:58:
Het is nog niet zo erg als de hype rondom Frenkie de jong
Zie ik dit nou goed? Feyenoord NU al 0-3 voor? Of slaap ik. Droom ik?
Feyenoord nou zo goed of Sparta zo slecht?
This is Sparta!!!
This is Sparta!!!
Het lek is boven
Dat werd hij al voordat hij naar PSV kwamtoolkist schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:45:
[...]
Niet? Lozano werd ook binnen een maand of 2 al gelinkt aan een wintertransfer naar Arsenal
Bij Frenkie de Jong was hij al de combinatie van Messi, Ronaldo, Cruijf, Zlatan, en welke topper dan ook toen hij nog bankzitter was
Quotes graag, die berichten heb ik nog nooit gezienNapo schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:49:
[...]
Dat werd hij al voordat hij naar PSV kwam
Bij Frenkie de Jong was hij al de combinatie van Messi, Ronaldo, Cruijf, Zlatan, en welke topper dan ook toen hij nog bankzitter was
[edit]Ben trouwens benieuwd of Feyenoord door gaat met scoren i.t.t. PSV gisteren. Qua scoreverloop gaat het tot nu toe erg gelijk op
[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 17-12-2017 12:52 ]
Maar de hamvraag is natuurlijk Hoe goed wordt Vente
Elk schot bijna een doelpunt... Was Feyenoord maar elke wedstrijd zo effectief
Ik gok op 0-10
Naar Real Madrid in de winterstop.Lekkerboeie86 schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:55:
Maar de hamvraag is natuurlijk Hoe goed wordt Vente
En daarna een carrière als rapper uiteraardjaapstobbe schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:04:
Naar Real Madrid in de winterstop.
Royston Vente
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Dan geeft ie Frenkie "Messi" de Jong mooi het nakijken!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!