alles kan off-topic
Los daarvan mag hij niet vallen tussen 2 man.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Het is maar net wat je leuk vindt. Van mij mag het tempo wel 3 versnellingen omhoog.Han schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:31:
Als Heerenveen dit kan volhouden (lees: Feyenoord blijft in dit lage tempo voetballen) dan wordt het nog een leuke tweede helft
alles kan off-topic
Mwoh... ondanks het lage tempo is het best vermakelijkAnkona schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:38:
Het is maar net wat je leuk vindt. Van mij mag het tempo wel 3 versnellingen omhoog.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
alles kan off-topic
Gaten gaat toch niet met droge ogen beweren dat er een penalty gegeven had moeten worden hé? Dat had zelfs het Kuip-effect te gortig gevondenAnkona schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:51:
Nu staat het weer 1-1 wat betreft de blommetjes
[ Voor 3% gewijzigd door Han op 13-12-2017 21:54 ]
-Je mist de goals van Kuijt, ook vanaf de bankDeadsy schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:44:
Is het echt puur het vertrek van Kuyt of zijn er gewoon een paar spelers waar het niet goed zit tussen de oren.
-Toornstra scoort nooit meer
-Er is geen vervanger gehaald voor deze twee
-De vele wisselingen door blessures achterin.
-Een coach die tactisch niks toevoegt en daardoor nooit eens iets anders probeert.
Nu welHan schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:53:
[...]
Gaten gaat toch niet met droge ogen beweren dat er een penalty gegeven had moeten worden hé? Dat had zelfs het Kuip-effect te gortig gevonden
Net wel.. was hands, nipt binnen de 16. Maar eerlijk is eerlijk, Blom kon het niet zien.Ankona schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:51:
Nu staat het weer 1-1 wat betreft de blommetjes
Even mezelf quoten. Daar is de wissel dan. Zucht......D-e-n schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:33:
Ik ben benieuwd of Gio nu eens echt ingrijpt in plaats van die halfzachte linksbuiten voor linksbuiten wissels.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
alles kan off-topic
Die viel echt wel mal.
Lekker sportief terug gegeven...
[ Voor 39% gewijzigd door Vos op 13-12-2017 22:34 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Nijhuis had beter een minuut of 7 a 8 kunnen bijtellen ja.Fleximex schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:24:
Tweede helft heeft PSV geen 4 minuten tijd zitten rekken.
Wat heerlijk om bij te zijn, PSV dat na de 0-2 denkt het op halve kracht ook wel af te kunnen. Dat vanaf de 2-3 gaat tijdrekken en irriteren. Zelfs met de bal naar de cornervlag. Spelers die met gebroken ledematen lang op het veld blijven liggen, maar zodra de ultratrage verzorger randje veld is, kunnen ze ineens toch staan en keihard rennen.
Wat heerlijk dat dat arrogante "we doen dit wel even" dan toch deels afgestraft wordt.
Groningen was nergens geweest als PSV gewoon was blijven voetballen zoals de eerste 20 minuten.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hoop dat ie snel oppleurt.
(en ja die had ik gezien die achternaam)OPSLAGHOND schreef op woensdag 13 december 2017 @ 23:19:
Die heeft zijn (achter)naam ook niet mee.
ik hoop wel dat ie er bovenop komt en herstel heeft meezitten
3 Middenvelders? Ik zag alleen El Ahmadi zich het snot voor de ogen rennen en overal proberen puin te ruimen. Ik zag wel dat Amrabat af en toe ook even mee kwam doen maar veel lijn was daar niet in te herkennen. Pas toen Toornstra erbij kwam kreeg je een beetje beweging.Leon Zwiers schreef op donderdag 14 december 2017 @ 00:17:
Die fucking Gio is weer verbaasd..... Stelt 3 verdedigende middenvelders op die allemaal alleen maar postbode spelen en vind het dan gek dat er geen voetbal in zit vandaag.....in een thuiswedstrijd tegen een tegenstander die zich ingraaft.
Hoop dat ie snel oppleurt.
alles kan off-topic
enig lichtpuntje gister was dat Gio eindelijk eens de ballen had om Vilhena te wissel. Mijn god wat erger ik me dit seizoen aan Vilhena, het lijkt wel of hij het voetballen verleerd is na het kampioenschap. Handelingssnelheid, passing, afwerking, dekking, alles is eigenlijk onder de maat.Ankona schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:23:
[...]
3 Middenvelders? Ik zag alleen El Ahmadi zich het snot voor de ogen rennen en overal proberen puin te ruimen. Ik zag wel dat Amrabat af en toe ook even mee kwam doen maar veel lijn was daar niet in te herkennen. Pas toen Toornstra erbij kwam kreeg je een beetje beweging.
Hoop echt dat we in de winterstop een creatieve middenvelder ergens vandaan kunnen plukken, want met dit materiaal ga je het niet redden. Misschien Gustafson terughalen?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Deadsy schreef op woensdag 13 december 2017 @ 22:41:
Ach dit weekend mogen ze dacht ik tegen Sparta.
Wat heb ik me weer kapot zitten ergeren aan PSV zeg ...
Wie zet in vredesnaam zo'n idiote muur neer? Waarom niet op volle kracht door denderen?
En uiteraard de arbitrage in het algemeen ook.
[ Voor 35% gewijzigd door Ramzzz op 14-12-2017 10:22 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
De hand van Cocu is zeker zichtbaar.
[ Voor 4% gewijzigd door Redondo1982 op 14-12-2017 10:43 ]
I don't have dreams, I have goals!!
Redondo1982 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:41:
Laffe ploeg dat Psv, je zal er maar supporter van zijn. Ik zou mezelf kapot huilen. Mooiste moment was dat Psv met drie tegen vier kwam te spelen rondom de 16 van Groningen. Die Ramselaar speelt de bal terug ipv vooruit. Die jongen is al helemaal kapot gemaakt en doet al mee in het op safe spelen. Die Ramselaar was me toch een leuke onvoorspelbare speler bij Utrecht! Zo zonde...
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Overdrijven is ook een vak.Redondo1982 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:41:
Laffe ploeg dat Psv, je zal er maar supporter van zijn. Ik zou mezelf kapot huilen. Mooiste moment was dat Psv met drie tegen vier kwam te spelen rondom de 16 van Groningen. Die Ramselaar speelt de bal terug ipv vooruit. Die jongen is al helemaal kapot gemaakt en doet al mee in het op safe spelen. Die Ramselaar was me toch een leuke onvoorspelbare speler bij Utrecht! Zo zonde...
Wel typisch zowel Ajax als PSV die een 3-1 voorsprong nog weggeven, 2 doelpunten verschil wordt niet vaak nog goedgemaakt, vind ik wel opvallend.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Sinds hij niet meer het kapsel van een pleeborstel heeft is het voetballend een stuk minder. Zal wel niet door dat rare kapsel komen, maar blijkbaar had hij een rol in het team van vorig jaar dat hem lag en is hij te beperkt om te doen wat er nu van hem gevraagd wordt.amahusu schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:16:
[...]
enig lichtpuntje gister was dat Gio eindelijk eens de ballen had om Vilhena te wissel. Mijn god wat erger ik me dit seizoen aan Vilhena, het lijkt wel of hij het voetballen verleerd is na het kampioenschap. Handelingssnelheid, passing, afwerking, dekking, alles is eigenlijk onder de maat.
Hoop echt dat we in de winterstop een creatieve middenvelder ergens vandaan kunnen plukken, want met dit materiaal ga je het niet redden. Misschien Gustafson terughalen?
alles kan off-topic
Ik durf wel een kratje bier te verwedden dat Feyenoord hiervoor Zakaria Labyad gaat aantrekken in de winterstop. Labyad heeft nog een contract tot medio 2020 maar ik vermoed dat Utrecht niet de hoofdprijs zal vragen. Bij de terugkeer is vast bedongen dat wanneer er zich een topclub zou melden Utrecht daar medewerking aan zou verlenen. Labyad gaf bij zijn transfer al aan dat Utrecht als een tussenstation werd gezien naar de top van Nederland.amahusu schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:16:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Falende angsthazen tactiek (behalve de eerste helft gisteren) en Nijhuis die een duit in het zakje deed.Hackus schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:29:
Zijn er nog PSV fans hier op het forum, Wat vinden jullie oa van het debacle tegen Ajax en 1 punt in Groningen ?
Welke topclub? Utrecht staat hoger dan Feyenoord.Han schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:28:
[...]
Ik durf wel een kratje bier te verwedden dat Feyenoord hiervoor Zakaria Labyad gaat aantrekken in de winterstop. Labyad heeft nog een contract tot medio 2020 maar ik vermoed dat Utrecht niet de hoofdprijs zal vragen. Bij de terugkeer is vast bedongen dat wanneer er zich een topclub zou melden Utrecht daar medewerking aan zou verlenen. Labyad gaf bij zijn transfer al aan dat Utrecht als een tussenstation werd gezien naar de top van Nederland.
alles kan off-topic
Topclub qua salaris wellicht? De ranglijst is slechts een momentopname, ik verwacht dat Feyenoord nog wel 'gewoon' boven Utrecht zal eindigen. Statistisch gezien is Feyenoord een betere club dan Utrecht. Maar ik denk dat boven alles Feyenoord qua faciliteiten en klimaat een topclub is in tegenstelling tot Utrecht. Om die reden hoort Feyenoord nog steeds tot de topclubs van Nederland en waren ze vorig jaar nog kampioen, in tegenstelling tot Utrecht, die nog nooit kampioen van Nederland is geweestAnkona schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:32:
Welke topclub? Utrecht staat hoger dan Feyenoord.
Labyad heeft aangegeven naar Feyenoord, PSV of Ajax te willen. PSV zou zeker een creatieve middenvelder kunnen gebruiken, echter is hij bij PSV in het verleden vanwege onvrede vertrokken, Ajax heeft hij in het verleden al afgeslagen (ging naar Vitesse toen) en zit op dit moment prima in de middenvelders. Dus Feyenoord lijkt mij de meest logische optie, ook die zitten te springen om een fatsoenlijke creatieve middenvelder. In mijn ogen past hij daar ook het best.
Labyad gaf zelf ook al aan dat er iets zou gaan gebeuren rond zijn persoon.Han schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:28:
[...]
Ik durf wel een kratje bier te verwedden dat Feyenoord hiervoor Zakaria Labyad gaat aantrekken in de winterstop. Labyad heeft nog een contract tot medio 2020 maar ik vermoed dat Utrecht niet de hoofdprijs zal vragen. Bij de terugkeer is vast bedongen dat wanneer er zich een topclub zou melden Utrecht daar medewerking aan zou verlenen. Labyad gaf bij zijn transfer al aan dat Utrecht als een tussenstation werd gezien naar de top van Nederland.
Denk niet dat hij terug naar PSV gaat en Ajax is wel voorzien in de middenvelders, dus dan wordt het Feyenoord.
Ayoub loopt ook uit z'n contract in de zomer, zou ook kunnen.
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 14-12-2017 11:50 ]
Ja hoor, over Ajax heb ik me al uitgelaten. Gisteren de wedstrijd niet gezien, behoudens de zeer ongelukkige penalty tegen. Maar het zal wel weer standaard Cocu-tactiek geweest zijn. Stoppen met voetballen en proberen de overwinning uit het vuur te slepen door een aanvaller te wisselen voor een verdediger ofzo.Hackus schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:29:
Zijn er nog PSV fans hier op het forum, Wat vinden jullie oa van het debacle tegen Ajax en 1 punt in Groningen ?
Maar voorlopig nog steeds ruim aan kop, dus niets aan de hand. Al mag Cocu zich achter de oren gaan krabben.
[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 14-12-2017 12:07 ]
Doe dat maar x 2, Bergwijn en Lozano eruit voor Rosario en Luckassen.St@m schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:06:
[...]
Ja hoor, over Ajax heb ik me al uitgelaten. Gisteren de wedstrijd niet gezien, behoudens de zeer ongelukkige penalty tegen. Maar het zal wel weer standaard Cocu-tactiek geweest zijn. Stoppen met voetballen en proberen de overwinning uit het vuur te slepen door een aanvaller te wisselen voor een verdediger ofzo.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
maar eigenlijk ben je een blauwvingerSt@m schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:06:
[...]
Ja hoor, over Ajax heb ik me al uitgelaten. Gisteren de wedstrijd niet gezien, behoudens de zeer ongelukkige penalty tegen. Maar het zal wel weer standaard Cocu-tactiek geweest zijn. Stoppen met voetballen en proberen de overwinning uit het vuur te slepen door een aanvaller te wisselen voor een verdediger ofzo.
Maar voorlopig nog steeds ruim aan kop, dus niets aan de hand. Al mag Cocu zich achter de oren gaan krabben.
Nee hoor, ik ben voor beide.
Volgens bekrompen voetbalfans kan dat niet, maar gaat me prima af.
Maar de hamvraag, voor wie ben je meer tijdens PSV - Zwolle?St@m schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:49:
[...]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Voor wie de punten het hardst nodig heeft in principe. Afgelopen editie Zwolle - PSV (toen PSV scoorde in de laatste minuut ofzo) heb ik echt wel even staan vloeken. Maar een paar minuten later ben ik ook wel weer blij met de winst.Martinusz schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:31:
[...]
Maar de hamvraag, voor wie ben je meer tijdens PSV - Zwolle?
Zwolle komt natuurlijk uit de Eerste divisie. Net zoals 99% van de supporters van PEC ben ik opgegroeid als fan van één van de grote drie. Zwolle was gewoon erbij omdat het leuk is om naar het stadion te gaan, biertje te drinken enz. Nu Zwolle de laatste jaren gewoon uitstekend presteert wordt de scheidingslijn wat dunner, maar ik ben gewoon nog steeds PSV supporter.
Vriend van me is ook Ajax supporter, en met de bekerfinale is hij niet geweest omdat hij toch echt voor Ajax was. Mocht PSV tegen PEC in de finale staan ben ik 100% voor PEC overigens, omdat dat toch een stuk unieker is.
Ik kan mij er weinig bij voorstellen maar ik weet dat dat syndroom bestaat. Mijn jongste zoon is ook elke dag voor een andere club. (Vaak ook afhankelijk van met wie hij aan het spelen is of wie hij wil plagen)St@m schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:49:
[...]
Begrijp je zelf niet dat je nu je eigen beperkte visie op anderen projecteert, en dat vervolgens heel negatief interpreteert?
Laat dat voortaan.
[ Voor 17% gewijzigd door Ramzzz op 14-12-2017 14:20 ]
alles kan off-topic
Syndroom ook gewoon, haha. Geloof mij maar, bij elke kleine club (Almere, Zwolle, Eagles, Telstar, Volendam en noem ze maar) zitten supporters van de grote 3. Ik durf zelfs te beweren dat het merendeel van de Heracles supporters ook gewoon voor Ajax, Feyenoord of PSV is.Ankona schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:37:
[...]
Ik kan mij er weinig bij voorstellen maar ik weet dat dat syndroom bestaat. Mijn jongste zoon is ook elke dag voor een andere club. (Vaak ook afhankelijk van met wie hij aan het spelen is of wie hij wil plagen)
Wel weer kansloos dat je me vergelijkt met een klein kind..
[ Voor 29% gewijzigd door St@m op 14-12-2017 13:42 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dacht zelf dat ze thuis moesten maar uit moeten ze het ook kunnen winnen.Ramzzz schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:18:
[...]
Sparta-Feyenoord...
Wat heb ik me weer kapot zitten ergeren aan PSV zeg ...
Wie zet in vredesnaam zo'n idiote muur neer? Waarom niet op volle kracht door denderen?
En uiteraard de arbitrage in het algemeen ook.
Over Cocu. Denk daar de snor wel gelijk heeft en dat er onder Cocu geen enkele speler echt beter is geworden.
Alhoewel je hier eigenlijk de hele staf voor kunt aankijken.
Tegen ajax was het voetballend gewoon te slecht voor woorden, geen vertrouwen in eigen kunnen en geen antwoord op het aanvallende spel van ajax. Gisteren maar het eerste half uur kunnen zien door een diner afspraak maar toen vol vertrouwen de wedstrijd afgezet... Moet de hele wedstrijd nog terug kijken maar de samenvatting en de wissels geven geen vertrouwen.
Nu hopen dat ze dit weekend thuis weer eindelijk een keer flink uithalen en zelfvertrouwen tanken.
Over Cocu, dit jaar heeft hij wel stappen gemaakt in zijn wissels (ze komen nu niet alleen na de 75e minuut) maar de laatste paar wedstrijden zijn ze wel erg verdedigend.
Maar samenvattend: ben ik als PSV supporter tevreden dit seizoen? Nee. Ben ik blij met het spel? nog niet misschien.
Hier herken ik mij 100% in. Toen "we" in de eerste divisie speelden had bijna iedereen die in vak D stond er wel een traditionele top-3 club naast. Zwolle was voor erbij, behalve tegen de Eagles, dan was het menensSt@m schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:37:
[...]
Zwolle komt natuurlijk uit de Eerste divisie. Net zoals 99% van de supporters van PEC ben ik opgegroeid als fan van één van de grote drie. Zwolle was gewoon erbij omdat het leuk is om naar het stadion te gaan, biertje te drinken enz. Nu Zwolle de laatste jaren gewoon uitstekend presteert wordt de scheidingslijn wat dunner,
...
Vriend van me is ook Ajax supporter, en met de bekerfinale is hij niet geweest omdat hij toch echt voor Ajax was. Mocht PSV tegen PEC in de finale staan ben ik 100% voor PEC overigens, omdat dat toch een stuk unieker is.
Op dit moment hoop ik bij een Ajax-PEC dat Ajax geen punten laat liggen, maar ik heb heel hard staan juichen in de bekerfinale toen Ajax er volledig af ging. Dat was een once in a lifetime-momentje. Ajax pakt die beker een andere keer wel weer.
Life is what happens while you're busy making other plans
Ik snap het wel hoor... ben zelf al van jongs af aan voor Ajax.St@m schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:37:
[...]
Voor wie de punten het hardst nodig heeft in principe. Afgelopen editie Zwolle - PSV (toen PSV scoorde in de laatste minuut ofzo) heb ik echt wel even staan vloeken. Maar een paar minuten later ben ik ook wel weer blij met de winst.
Zwolle komt natuurlijk uit de Eerste divisie. Net zoals 99% van de supporters van PEC ben ik opgegroeid als fan van één van de grote drie. Zwolle was gewoon erbij omdat het leuk is om naar het stadion te gaan, biertje te drinken enz. Nu Zwolle de laatste jaren gewoon uitstekend presteert wordt de scheidingslijn wat dunner, maar ik ben gewoon nog steeds PSV supporter.
Mijn collega heeft een seizoenskaart voor Zwolluh. Als hij niet kan mag ik soms zijn kaart wel eens lenen. En guess what, mijn symphatie voor Zwolle is enorm toegenomen sindsdien
[ Voor 12% gewijzigd door P.O. Box op 14-12-2017 21:22 ]
Hopelijk blijven ze er bij Psv ook zo over denken!St@m schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:06:
[...]
I don't have dreams, I have goals!!
Beetje kinderachtig he, die kleine letters...MPM schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:59:
Als PSV supporter kan ik enorm balen van weken als deze..
Tegen aAjax was het voetballend gewoon te slecht voor woorden, geen vertrouwen in eigen kunnen en geen antwoord op het aanvallende spel van aAjax. Gisteren maar het eerste half uur kunnen zien door een diner afspraak maar toen vol vertrouwen de wedstrijd afgezet... Moet de hele wedstrijd nog terug kijken maar de samenvatting en de wissels geven geen vertrouwen.
Nu hopen dat ze dit weekend thuis weer eindelijk een keer flink uithalen en zelfvertrouwen tanken.
Over Cocu, dit jaar heeft hij wel stappen gemaakt in zijn wissels (ze komen nu niet alleen na de 75e minuut) maar de laatste paar wedstrijden zijn ze wel erg verdedigend.
Maar samenvattend: ben ik als PSV supporter tevreden dit seizoen? Nee. Ben ik blij met het spel? nog niet misschien.
Wow, serieus?toolkist schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:13:
[...]
Beetje kinderachtig he, die kleine letters...
Net zo kansloos als "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste"toolkist schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:17:
Ja, serieus
Valt gewoon onder de categorie 010, 020 etc
Het is maar waar je je druk om maakt...
en geen Nijhuis... ik ga er voor zittenTerranova schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:45:
Mijn avond kan al bijna niet meer stuk, geen Leo Driessen!
Deze scheids geeft iig ook niet snel een penaltyP.O. Box schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:48:
[...]
en geen Nijhuis... ik ga er voor zitten
ach ja, dat kan gebeuren... deze scheids bedenkt in ieder geval niet zijn eigen spelregelsTerranova schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:49:
[...]
Deze scheids geeft iig ook niet snel een penalty
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[Edit] fijn ook hoe alleen Siem aandacht besteedt aan Wöber...
[ Voor 48% gewijzigd door toolkist op 14-12-2017 21:15 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
alles kan off-topic
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
slecht geanticipeerd van de rood-witte shirtjes...dvdkiwi schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:26:
Goed getrapt, goed gepakt, goed gerebound. Kak.
Met name dom van De Ligt in de actie ervoor...Terranova schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:24:
Jezus, veltman ook nog eens geschorst, domme tackle ook weer.
Als ie zo lang ligt kun je op zn minst wel ff belangstelling tonen. Al is t maar een tikkie als ie van t veld gedragen wordt.Hupske schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:19:
@toolkist Beter ook. Wat moet het gehele team er omheen doen dan?
En we staan weer lekker te slapen...
Edit: En De Ligt staat ook nog op scherp...
[ Voor 23% gewijzigd door Terranova op 14-12-2017 21:28 ]
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Kwam tijdens Ajax psv ook al langs. Bij opzettelijk hands(en dat is het met een gestrekte arm recht omhoog hands maken) is het nog wel rood.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:01:
domme "handsbal"en geen rood omdat de triple punishment niet meer is
|(en imo terecht)
alles kan off-topic
Ajax ook, maar die krijgen geen kaartentoolkist schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:03:
Excelsior is wel lekker aan het hakken en zagen, de tering
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!