Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.638 views

Onderwerpen

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-11 10:36
Thunder00x schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:31:
[...]

Competitie naar de haaien? Want?

Overigens is er niets mis met een overwinning vieren, vooral in de CL tegen de nr2 van Italie. Dat andere clubs dat minder doen of helemaal niet doen, betekent automatisch niet dat Feyenoord dit ook niet moet doen.

Toont alleen maar de betrokkenheid en fanatisme denk ik _/-\o_
Yep, 't is ook nooit goed. Als ze beetje zonder emotie rondlopen krijg je weer het geklaag dat ze er niet voor vechten. Tonen ze een keer inzet en zijn ze ook echt blij met een goed resultaat, dan krijg je weer het gezeur dat die overwinning ook niks waard is en dat ze gewoon als zoutzakken op het veld moeten staan.

Vond het verder geen bijster goeie wedstrijd (van beide kanten), maar toch mooi dat Fey nog wat punten heeft kunnen pakken in het laatste duel.

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Mosin schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:20:
Er speelt bij Fortuna [mbr]Sittard[/] (Sorry, kan het niet laten) een of andere Perr Schuurs, die blijkt goed te zijn volgens veel van mijn team genoten.. is dat geen optie?
Mosin schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:22:
Ik bedank mijn glazen bol :P Had de transfer al verwacht, zo’n jonge en goede verdediger moet Ajax niet laten lopen.
Hopelijk gaat hij het goed doen.
Hihi, twee dagen geleden had je slechts amper van hem gehoord en nu ken je zijn kwaliteiten en heb je de transfer niet slechts verwacht, maar zelfs voorspeld :D

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:59
lateef schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:55:
[...]

[...]

Hihi, twee dagen geleden had je slechts amper van hem gehoord en nu ken je zijn kwaliteiten en heb je de transfer niet slechts verwacht, maar zelfs voorspeld :D
Ik denk dat zijn eerste post al redelijk sarcastisch was ;) het is al tijdje bekend dat Schuurs een goede verdediger in de dop is.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11 16:20
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:51:
Ben blij dat Ajax gewoon logische dingen doet. Nu hopelijk nog leuke backs vinden.
Ik mag hopen dat Overmars ook al voor 1 juli 2018 een nieuwe trainer gaat vastleggen, want nog een seizoen met Keizer gaat hem echt niet worden.

Wel een interessante trend bij Ajax, spelers al een half jaar van tevoren vastleggen, moet niet gekker worden na afgelopen jaren waarin men nog ff in de laatste week voor 1 september nog wat moest doen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
Martinusz schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:09:
[...]

Ik denk dat zijn eerste post al redelijk sarcastisch was ;) het is al tijdje bekend dat Schuurs een goede verdediger in de dop is.
En al aanvoerder ondanks z'n leeftijd.

Denk dat Ajax al voorsorteert op het vertrek van Veltman en Viergever. De Ligt naar het buitenland op z'n 18e (?) zou ik erg onverstandig vinden. Die moet ook gewoon wekelijks spelen. Zullen nog meer verdedigers bij moeten komen, hoewel ik niet weer wat er nog bij de jeugd rondloopt.

@loekf2 Dit had best in één post gekund... gebruik de <wijzig>-functie.

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 07-12-2017 16:49 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:00
Ik denk dat ze bijAjax eindelijk doorhebben dat zo doormodderen geen prijzen op gaat leveren.

Mocht ook wel na 3 jaar helemaal niets en laatste 2 prijzen hakken over de sloot. Ajax heeft de middelen om bijna elka jaar kampioen te worden, eindelijk gaan ze er iets mee doen.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 16:12
Vind het vooral slim dat ze hem het seizoen laten afmaken bij Fortuna

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:56
lateef schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:55:
[...]

[...]

Martinusz schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:09:
[...]

Dank u voor het goede antwoord @Martinusz :D

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 07-12-2017 19:43 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:06
Atalanta staat best lekker te voetballen tegen Olympique Lyon :D
Staan ook gewoon eerste in de poule, netjes.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:42

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:57:
Ik denk dat ze bijAjax eindelijk doorhebben dat zo doormodderen geen prijzen op gaat leveren.

Mocht ook wel na 3 jaar helemaal niets en laatste 2 prijzen hakken over de sloot. Ajax heeft de middelen om bijna elka jaar kampioen te worden, eindelijk gaan ze er iets mee doen.
Eerst zien dan geloven. Dit zegt nog niet zoveel, het is voornamelijk inspelen op toekomstige vertrekken lijkt mij. Dus niet perse directe versterkingen, iets wat wel gewenst.

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:43
loekf2 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:14:
[...]

Ik mag hopen dat Overmars ook al voor 1 juli 2018 een nieuwe trainer gaat vastleggen, want nog een seizoen met Keizer gaat hem echt niet worden.

Wel een interessante trend bij Ajax, spelers al een half jaar van tevoren vastleggen, moet niet gekker worden na afgelopen jaren waarin men nog ff in de laatste week voor 1 september nog wat moest doen.
Kunnen ze deze spelers tenminste ook last-minute kwijtraken 😜

• LZ86
Vos schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:46:
[...]

Eerst zien dan geloven. Dit zegt nog niet zoveel, het is voornamelijk inspelen op toekomstige vertrekken lijkt mij. Dus niet perse directe versterkingen, iets wat wel gewenst.
Als ze nu eerst eens een trainer halen die actually wat uit die groep kan halen scheelt het al 80%
Zoveel punten achter als nu is een schande, die je voor 80% op het conto van Keizer kan schuiven.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
2 overwinningen in Europa, gekkenhuis ;)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Fraser = held => bondscoach

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Zowaar, zowel Feyenoord als Vitesse hun laatste Europese wedstrijd dan toch nog gewonnen. Hoopte daar al voordien op en het is bewaarheid geworden.

Pech voor Feyenoord dat ze niet alleen veel wisselingen in hun selectie kregen afgelopen seizoen maar tevens veel blessures waardoor hun verdediging in ik weet niet hoeveel verschillende samenstellingen heeft gespeeld. Al had ik het nog moeten zien of Feyenoord met een volledig fitte selectie beter had gepresteerd tegen die tegenstanders in hun poule.

Zowel City, Napoli als Shaktar hebben zoveel kapitaal dat ze selecties samen kunnen stellen die wel heel sterk verschillen van hun O19 teams. Niet verwonderlijk dus dat Feyenoord O19 het beter deed dan het eerste en wel door is naar de volgende ronde.

Benieuwd wie PSV punten gaat af snoepen nu alle clubs zich weer volledig kunnen richten op de eredivisie. Aparte is dat nogal wat Ajacieden in mijn omgeving er een hard hoofd in hebben terwijl ik nota bene Ajax eerder zie winnen dan PSV, en dat als Feyenoorder!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:57:

Voor veel geld onbewezen talenten halen waarvan je op voorhand weet dat de meesten het niet gaan redden en vervolgens een matige coach voor de groep zetten (waarmee er nog meer talenten falen) is volgens mij juist aanmodderen. Alleen moddert Ajax nu een half jaar eerder aan dan normaal.

Zonder visie met veel geld smijten heeft nooit succes gebracht, en daar lijkt dit verdacht veel op.

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:04
Gaius schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:27:
[...]

Voor veel geld onbewezen talenten halen waarvan je op voorhand weet dat de meesten het niet gaan redden en vervolgens een matige coach voor de groep zetten (waarmee er nog meer talenten falen) is volgens mij juist aanmodderen. Alleen moddert Ajax nu een half jaar eerder aan dan normaal.

Zonder visie met veel geld smijten heeft nooit succes gebracht, en daar lijkt dit verdacht veel op.
Schuurs halen en dat geen visie noemen? Schuurs wordt al gevolgd vanaf jonge leeftijd en alle voetbalkenners zijn lovend over deze jongen.

I don't have dreams, I have goals!!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Redondo1982 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:43:
[...]

Schuurs halen en dat geen visie noemen? Schuurs wordt al gevolgd vanaf jonge leeftijd en alle voetbalkenners zijn lovend over deze jongen.
Nee, dat is bord-op-schoot-scouting. Met een fatsoenlijk visie krijg je op alle plekken in je organisatie de juiste mensen. Misschien moet Ajax 's kijken naar hoe Bayern Munchen het doet, daar lukt het namelijk wel al jaren om hun financiële voorsprong om te zetten in een voorsprong op de ranglijst.

Al moet ik toegeven, 'zonder visie' is wellicht inderdaad niet de juiste term. Een visie die leidt tot middelmatigheid is ook visie tenslotte.

• Martinusz
Gaius schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:21:
[...]

Nee, dat is bord-op-schoot-scouting. Met een fatsoenlijk visie krijg je op alle plekken in je organisatie de juiste mensen. Misschien moet Ajax 's kijken naar hoe Bayern Munchen het doet, daar lukt het namelijk wel al jaren om hun financiële voorsprong om te zetten in een voorsprong op de ranglijst.

Al moet ik toegeven, 'zonder visie' is wellicht inderdaad niet de juiste term. Een visie die leidt tot middelmatigheid is ook visie tenslotte.
Aha Bayern, dat is toch die club die gewoon alle talenten bij de concurrentie wegkoopt :) dat is pas bord-op-schoot scouting om 7 uur op zondag ;)

• Redondo1982
Martinusz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:43:
[...]

Aha Bayern, dat is toch die club die gewoon alle talenten bij de concurrentie wegkoopt :) dat is pas bord-op-schoot scouting om 7 uur op zondag ;)
Wilde net zeggen, die pikt alle grote talenten weg uit allerlei jeugdopleidingen en koopt de grote sterren van concurrenten. Wat een slecht voorbeeld zeg!

• Redondo1982
Gaius schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:21:
[...]

Schuurs is al gescout in de jeugd. Wat is hier dan bord op schoot scouting aan? Ik ben het met je eens dat ze bij Ajax er een potje van maken op allerlei gebieden, maar een super groot Nederlands talent aantrekken is een goede visie. Nu echter wel direct voor het eerste elftal, omdat hij niet wilde komen toen hij jonger was en liever in zijn eigen omgeving was. Jonk is meerdere keren bij hem geweest om de banden warm te houden en zoals we weten is Jonk al een tijdje weg.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 15
08.12. 20:00 Willem II v NAC
09.12. 18:30 scHeerenveen v VVV-Venlo
09.12. 19:45 AZ v Heracles
09.12. 19:45 Excelsior v PEC Zwolle
09.12. 20:45 FC Twente v ADO Den Haag
10.12. 12:30 RodaJC v FC Groningen
10.12. 14:30 Sparta v Vitesse
10.12. 14:30 FC Utrecht v Feyenoord
10.12. 16:45 Ajax v PSV

Mooi voetbal weekend

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-11 19:06
Ben vooral geinteresseerd in zondag.
Benieuwd hoe Vitesse en Feyenoord het doen na hun doordeweekse Europese wedstrijd.
Verwacht dat vooral Feyenoord hier last van zal hebben, bij Utrecht Uit.

Daarna natuurlijk de topper, durf geen voorspelling te doen.
Toen ik vorige week in Enschede was, weinig goeds gezien van m'n cluppie behalve dat Schone lekker vrije trappen kan schieten..

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:54
Vanavond ook een erg mooi potje Tilburg - Breda, altijd mooie sfeer.

Zondag bij Ajax - PSV kun je er helemaal niets van zeggen, PSV speelt nog niet denderend maar wint nagenoeg alles, daarintegen speelt Ajax ontzettend wisselvallig.. Hopelijk kan Ajax de punten pakken, maar PSV in deze vorm gaat geen 10 punten meer weggeven..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Met iets minder geluk voor PSV gaat het nog spannend worden.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-11 15:22

Baseman77

We move

Ach, dat gezeur over PSV en geluk...van Twente en Sparta wordt volkomen terecht gewonnen, dat tegen Twente de beslissende goal pas in blessuretijd valt doet daar niets aan af. Tegen PEC was er wel sprake van geluk, in zoverre dat een gelijkspel normaal was geweest. Het grappige is alleen dat alle goede wedstrijden van PSV heel snel vergeten zijn en de nadruk maar gelegd blijft worden op die ene goal tegen Twente en de wedstrijd tegen PEC.

Ik vind Pierre van Hooijdonk best vaak zinnige uitspraken doen, maar afgelopen zondag sloeg hij de plank volledig mis in Studio Voetbal. Hij vond dat Sparta in de 1e helft de betere ploeg was en ook duidelijk de beste kansen had gekregen, wat alleen al door echt letterlijk alle statistieken keihard wordt tegengesproken _O-
Maar het bevestigt wel het heersende beeld, PSV heeft vooral mazzel en alle andere clubs hebben vanzelfsprekend alleen maar pech...maar goed, ik vind het verder prima. Laat de tegenstanders dat ook vooral geloven >:)

• Family Guy
  • Registratie: September 2015

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Hackus schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:25:
Met iets minder geluk voor PSV gaat het nog spannend worden.
Als daar iets beter spel tegenover staat vervalt dat geluk weer.

Steam ID = Ackerfiets

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Gynnad schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:22:
Zondag bij Ajax - PSV kun je er helemaal niets van zeggen, PSV speelt nog niet denderend maar wint nagenoeg alles, daarintegen speelt Ajax ontzettend wisselvallig.. Hopelijk kan Ajax de punten pakken, maar PSV in deze vorm gaat geen 10 punten meer weggeven..
PSV speelt niet denderend maar wel stabiel en daarom staan ze ook al zo extreem veel voor op AZ en anderen. Wel apart dat je schrijft dat ze niet denderend spelen maar in deze vorm dus die punten niet meer weg geven ;-)

Hopelijk pakt PSV gewoon de punten want qua team verdienen ze het als enige op dit moment in de Eredivisie.

Verwijderd

Family Guy schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:41:
[...]

Als daar iets beter spel tegenover staat vervalt dat geluk weer.
Dat zal niet zo snel gebeuren want niet de spelers daarvoor. Tot nu toe is het veel geluk en (heel) slecht spelen van de concurrenten. Hopelijk krijgen ze vh weekend een tik en is het geluk over :P

• Superkiwi
Ik gooi er maar eens een voorspelling in:
Utrecht-Feyenoord 1-1, Ajax-PSV 1-4.

Feyenoord heeft natuurlijk alles weer op de rails (:P) maar komt van een koude kermis thuis, Utrecht is stug.
Ajax weet dat ze móeten winnen, kan niet met deze druk omgaan en gaat daarom snoeihard op de bek ;)

• Family Guy

Family Guy

Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:49:
[...]

Dat zal niet zo snel gebeuren want niet de spelers daarvoor. Tot nu toe is het veel geluk en (heel) slecht spelen van de concurrenten. Hopelijk krijgen ze vh weekend een tik en is het geluk over :P
"Veel geluk en concurrenten waren slecht".

En toen maakte ik je wakker: PSV dwingt dit af.

Steam ID = Ackerfiets

• Martinusz
dvdkiwi schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:52:
Ik gooi er maar eens een voorspelling in:
Utrecht-Feyenoord 1-1, Ajax-PSV 1-4.

Feyenoord heeft natuurlijk alles weer op de rails (:P) maar komt van een koude kermis thuis, Utrecht is stug.
Ajax weet dat ze móeten winnen, kan niet met deze druk omgaan en gaat daarom snoeihard op de bek ;)
Heb altijd het idee dat Ajax thuis slechter doet dan bij PSV uit.
Ik heb er ook een hard hoofd in, ik denk een 1-3 -O-
Family Guy schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:56:
[...]

Eens hoor, PSV is veruit het stabielst van allemaal. Dat ze laatste minuut een goal maken, zorgen ze toch zelf voor. Ik heb nog geen keeper een mega blunder zien maken of een onterechte pingel in de 7de minuut van de extra tijd, dat vind ik veel meer met geluk te maken hebben.

Beetje zelfde discussie als vorig jaar met Ajax in EL, die hadden met 'geluk' de finale gehaald....men vergat alleen dat thuis alle tegenstanders omver werden geblazen.

• Superkiwi
Martinusz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:03:
[...]

Heb altijd het idee dat Ajax thuis slechter doet dan bij PSV uit.
Dat wisselt ontzettend: http://ajax.netwerk.to/historie/tegenstander.php?id=10

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Voor de "spanning" in de competitie zou het wel goed zijn als PSV een paar wedstrijden op rij verliest, maar ik denk dat ze zondag van Ajax gaan winnen, 1-2 ofzo. Diezelfde stand zie ik ook nog wel bij Utrecht-Feyenoord, nadat Feyenoord uiteraard vroeg op achterstand is gekomen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Martinusz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:03:
Ik heb er ook een hard hoofd in, ik denk een 1-3 -O-
Ik draai hem om... grote wedstrijd, Dolberg en Ziyech staan op; 3-1 voor Ajax

beiden al tijdje uit vorm, dus moet het een keer omslaan, daarom aanstaande zondag maar (wishful thinking :P)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Martinusz
Ok laatste 3 edities, 2 verloren en 1 gelijk... tijd om weer te winnen dus :P

Laatste 3 uit: 2 gewonnen en 1 verloren.

• MaZo
  • Niet online
Als Ajax van Ginkel en Lozano onschadelijk weet te maken en zelf weet te scoren (wat thuis vaak goed gaat) zijn de punten binnen... er vanuitgaande dat ze het niet weer weggeven.

• Martinusz
MaZo schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:21:
Als Ajax van Ginkel en Lozano onschadelijk weet te maken en zelf weet te scoren (wat thuis vaak goed gaat) zijn de punten binnen... er vanuitgaande dat ze het niet weer weggeven.
Lekker makkelijk dit _O- ff Messi en Ronaldo onschadelijk maken.
De Counter van PSV gaat dodelijk zijn, dus moeten ze ook een Bergwijn bijvoorbeeld goed in de gaten houden, of de lange de Jong, hoge ballen gingen in de laatste wedstrijd niet zo lekker ;)

• MaZo
  • Niet online
Bergwijn en de Jong laten al maanden weinig zien, dus die hoeft Ajax niet te vrezen.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Dolberg scoorde ook in de Klassieker terwijl die ook al maanden niet presteert. ;-)

• Martinusz
MaZo schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:38:
Bergwijn en de Jong laten al maanden weinig zien, dus die hoeft Ajax niet te vrezen.
Als je die logica vasthoudt gaan ze dus nooit meer in hun carriere scoren ;) Er valt helemaal nergens uit op te maken of De Jong of Bergwijn niet zullen gaan scoren, net als Dolberg en Ziyech etc.
Wie weet wordt het ineens een fantastische partij van beide kanten, wie zal het zeggen!

• toolkist
  • Niet online
Maar als we dan verliezen, dan graag heel dik en niet met 1-2

• Martinusz
toolkist schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 15:15:
Maar als we dan verliezen, dan graag heel dik en niet met 1-2
10-0 (0-10) is weleens eerder voorgekomen bij PSV :P O-) O-) >:)

• Family Guy

Family Guy

Martinusz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 15:18:
[...]

Ook bij Feyenoord, hoor.

Steam ID = Ackerfiets

• Martinusz
Ik doelde op PSV - Feyenoord ;) ;)

• Family Guy

Family Guy

Martinusz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 15:28:
[...]

Ik doelde op PSV - Feyenoord ;) ;)
Dat meen je niet >:)

Steam ID = Ackerfiets

• Martinusz
Om het geheugen op te frissen O-) >:) hehehe....

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=biMZafWuhXg]

Ter compensatie van de startpost O-)

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 15:18:
[...]

Dat gaat me dan net weer iets te ver, maar liever 0-4 dan 1-2

Verwijderd

Family Guy schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:56:
[...]

Nou, met het team wat PSV heeft en dat ze 1ste staan zegt genoeg over het NL voetbal.
Ze dwingen niks af, stom geluk en alles buiten Ajax en Feyenoord is gewoon nog matiger dan PSV.

Ajax gaat met gemak winnen komend weekend.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ajax met Wöber en Orelueja ipv Younes naar Eindhoven.

• Gynnad
Hackus schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:49:
Ajax met Wöber en Orelueja ipv Younes naar Eindhoven.
PSV komt naar Amsterdam ;-)

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Baseman77 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:41:
Maar het bevestigt wel het heersende beeld, PSV heeft vooral mazzel en alle andere clubs hebben vanzelfsprekend alleen maar pech...maar goed, ik vind het verder prima. Laat de tegenstanders dat ook vooral geloven >:)
De Feyenoorders roepen precies hetzelfde in dit topic. Als je een beetje objectief kijkt zie je overal hetzelfde gebeuren, ik zou niet te veel denken dat je eigen club een speciale behandeling krijgt. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:33:
Ajax gaat met gemak winnen komend weekend.
Niets gaat gemakkelijk. Bij PSV niet en bij Ajax ook niet.

Ja PSV wint veel wedstrijden met 1 doelpunt verschil en scoort met enige regelmaat pas aan het einde van de wedstrijd. Dit is wel iets wat tekenend is, niet de hoop verliezen, niet dom de bal naar voren blijven pompen maar gewoon het spel blijven spelen zoals ze dat al deden en er vanuit gaan dat het doelpunt wel komt.
Ontzettend veel verbeterpunten zijn er voor het spel van PSV maar enkel geluk, nee dat niet.

Ja Ajax heeft de laatste wedstrijden relatief veel doelpunten gemaakt. We moeten niet vergeten dat dit tegen degradatiekandidaten was. Ajax heeft net zoals PSV niet super veel overtuigende wedstrijden gespeeld en bij Ajax is de trainer geeneens zeker van de basis elf...

Op basis van de afgelopen weken is er weinig te concluderen over wie er gaat winnen

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gynnad schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:01:
[...]

PSV komt naar Amsterdam ;-)
Foutje van VI, of ik lees het verkeerd. ' Ajax met Wöber en Oreluela richting PSV'; Younes haakt af '

• Gynnad
Poeh de weersverwachtingen zijn niet best voor morgen, moet vanuit Eindhoven naar Amsterdam.. Dat wordt een hel als ik sneeuwradar.nl mag geloven..

• toolkist
  • Niet online
Gewoon de trein pakken dan?

• Napo
  • Niet online
Trein + Sneeuw != betrouwbaar

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Hackus schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:20:
[...]

Foutje van VI, of ik lees het verkeerd. ' Ajax met Wöber en Oreluela richting PSV'; Younes haakt af '
Richting de wedstrijd tegen PSV, die in Amsterdam wordt afgewerkt. ;)

• LZ86
Gynnad schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:50:
Poeh de weersverwachtingen zijn niet best voor morgen, moet vanuit Eindhoven naar Amsterdam.. Dat wordt een hel als ik sneeuwradar.nl mag geloven..
Dubbele zelfkastijding?

• Martinusz
Peter Bosz waarschijnlijk ontslagen, kom maar terug Petertje :p

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-11 15:25
AZ draait toch wel erg lekker. Voor Ajax, mede omdat uitwedstrijd, misschien wel moeilijker dan PSV thuis.
Zelfs als Ajax zou winnen morgen dan moet het in speelronde 17 dus aan de bak. PSV in die ronde thuis tegen Ado.

[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 09-12-2017 23:03 ]

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:24
Die keeper van Heracles. 7(8)7

• Vos

Vos

AFCA

PSV is bezig met een nieuwe spits, Romero. Zou een groot talent moeten zijn. Komende week keuring als goed is.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 10-12-2017 11:11 . Reden: Wel de club vernoemen :p ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:44
Vos schreef op zondag 10 december 2017 @ 10:48:
Bezig bezig met een nieuwe spits, Romero. Zou een groot talent moeten zijn. Komende week keuring als goed is.
FC Bezig? ;)

Edit: Dit is beter :P

[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 10-12-2017 11:12 ]

• Vos

Vos

AFCA

Terranova schreef op zondag 10 december 2017 @ 11:08:
[...]

FC Bezig? ;)

Edit: Dit is beter :P
:D

• Napo
  • Niet online
PSV is bezig met een nieuwe spits, Romero. Zou een groot talent moeten zijn. Komende week keuring als goed is.
Is er een club die moedwillig matige spelers ophaalt?

• Vos

Vos

AFCA

Napo schreef op zondag 10 december 2017 @ 11:31:
[...]

Vast niet, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 10-12-2017 11:32 ]

• Fleximex
Stuttgart had interesse maar volgens de zaakwaarnemer gaf hij de voorkeur aan PSV. Misschien door de historie met Zuid Amerikanen en de huidige die er zijn. Maar misschien ook omdat de Eredivisie een beter eerste opstapje is? Het kan dus nog wel goede of talentvolle spelers spelers aantrekken ondanks interesse uit een sterkere competitie :)F

• LZ86
[...]

VVV, Ajax, Feyenoord en ADO :+

Of eigenlijk alle clubs

[ Voor 11% gewijzigd door LZ86 op 10-12-2017 11:39 ]

• Terranova
Ajax met Dijks inderdaad, maar Feyenoord kan er ook wel wat van met een Nelom :+

• LZ86
Nee nee, Nelom is eigen jeugd :p. Ik zou eerder Kazim geroepen hebben :+

Ajax met Dijks, Heitinga, die Duitse verdediger van vorig jaar, die leenspits van 2 jaar geleden etc etc;)

[ Voor 42% gewijzigd door LZ86 op 10-12-2017 11:40 ]

• Terranova
Leon Zwiers schreef op zondag 10 december 2017 @ 11:39:
Nee nee, Nelom is eigen jeugd :p. Ik zou eerder Kazim geroepen hebben :+
Ja maar wel laten gaan en dan weer terughalen, klinkt compleet hetzelfde als Dijks, beiden linksback, beiden laten gaan en beiden weer teruggehaald om te zien falen :9

Edit: Oh god, ik dacht net even aan rare aankopen van Ajax. Een Soetaers, Sikora, Lindenbergh enzo. Wat een horror eigenlijk

[ Voor 15% gewijzigd door Terranova op 10-12-2017 11:47 ]

• LZ86
Zo. Bodz ist ontslagen.

Nu kan ie weer naar Ajax

Edit:
Feyenoord mist Jorgensen en Nieuwkoop en Jones staat weer op doel...... gg Utrecht gefeliciteerd met de 3 punten -O-

[ Voor 57% gewijzigd door LZ86 op 10-12-2017 13:49 ]

• ephymerous
  • Laatst online: 07:13
Haha lees net dat Keizer 3-4-3 gaat spelen. Weer een stapje dichterbij ontslag :)

XXXVI

• Terranova
ephymerous schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:13:
Haha lees net dat Keizer 3-4-3 gaat spelen. Weer een stapje dichterbij ontslag :)
Gewoon een goede zet, dan kan je de nieuwe trainer na de winterstop zonder druk beginnen. Kampioenschap is dan echt definitief onhaalbaar.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
[...]

Must resist... :X

:+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Grmbl... zit ik al sinds 13.00 uur klaar om af te reizen naar Sparta-Vitesse, staat mijn vrouw met de auto muurvast in Den Haag.... :|

;w

[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 10-12-2017 14:32 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zou lekker het 3de elftal opstellen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/o5RZRJYPBy4jitL0LcAKE23h/thumb.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door PWM op 10-12-2017 14:44 ]

• Fleximex
Ramzzz schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:31:
Grmbl... zit ik al sinds 13.00 uur klaar om af te reizen naar Sparta-Vitesse, staat mijn vrouw met de auto muurvast in Den Haag.... :|

;w
Afgelast :>

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Net nog niet... :?

Thanx voor de heads up. d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 10-12-2017 14:43 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Vos

Vos

AFCA

Zeker?

De wedstrijden FC Utrecht - Feyenoord en Sparta Rotterdam - Vitesse zijn allebei uitgesteld. Het duel in Utrecht zou om 14.30 uur beginnen, maar start niet eerder dan 15.15 uur. Voor de wedstrijd op Het Kasteel, die ook om 14.30 uur op de planning stond, geldt dat de aftrap op z'n vroegst op 15.30 uur is.

Ja zeker ;) andere bron bevestigd het.

Utrecht - Feyenoord uitgesteld.

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 10-12-2017 14:50 ]

• Fleximex
Vos schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:48:
Zeker?

De wedstrijden FC Utrecht - Feyenoord en Sparta Rotterdam - Vitesse zijn allebei uitgesteld. Het duel in Utrecht zou om 14.30 uur beginnen, maar start niet eerder dan 15.15 uur. Voor de wedstrijd op Het Kasteel, die ook om 14.30 uur op de planning stond, geldt dat de aftrap op z'n vroegst op 15.30 uur is.

Ja zeker ;) andere bron bevestigd het.

Utrecht - Feyenoord uitgesteld.
Twitter van KNVB, Sparta en Vitesse lijkt me wel zeker :P

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:46
Gunstig voor Feyenoord als het definitief wordt afgelast. Zware doordeweekse pot in de benen en Jorgensen niet fit

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Tijd voor oranje ballen en gaan met die banaan

• dutchgio
  • Niet online
Utrecht - Feyenoord nu ook afgelast.
Competitievervalsing. :+

• Vos

Vos

AFCA

Lucky Feyenoord ;)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:46

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Prachtig. Iedereen zegt tegen de KNVB dat ze moeten afgelasten voor de veiligheid van de supporters.

KNVB zegt: Nee, lekker spelen

Iedereen komt naar stadion

KNVB: Oh, toch niet

En weer terug.

• DoeEensGek
  • Nu online
@PWM Kijk niet gek op als scheidsrechters die afgelast hebben nog even in Zeist mogen melden.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Keizer meent 3-4-3 te kunnen spelen tegen PSV...

• DoeEensGek
  • Nu online
Exocet schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:36:
Keizer meent 3-4-3 te kunnen spelen tegen PSV...
Hij maakt de weg vrij voor Bosz :+ .

• toolkist
  • Niet online
Die Keizer bevestigt wederom dat ie niet goed wijs is... 3-4-3....

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-11 13:21

Qu3st

Bus van PSV staat vast, lijkt er op dat ze niet op tijd in Amsterdam zijn.
https://mobile.twitter.co...jd-voor-topper-tegen-ajax

Ze hebben het gered.

[ Voor 64% gewijzigd door Qu3st op 10-12-2017 15:54 ]

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:50:
Bus van PSV staat vast, lijkt er op dat ze niet op tijd in Amsterdam zijn.
AD:
15:48
De spelers van PSV hebben het gered. De bus is gearriveerd bij de Arena.

• Martinusz
Wordt dan zeker ook wel uitgesteld? Spelers hebben anders maar een uurtje tot de wedstrijd?

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Martinusz schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:56:
Wordt dan zeker ook wel uitgesteld? Spelers hebben anders maar een uurtje tot de wedstrijd?
In een uur tijd moet het toch lukken om de veters te strikken en de warming-up te doen.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:00

St@m

@ Your Service

toolkist schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:49:
Die Keizer bevestigt wederom dat ie niet goed wijs is... 3-4-3....
Ik mag toch hopen dat PSV dat kei-hard afstraft.. hoe kun je nou tegen spelers die zo goed met ruimte achter de verdediging zijn, zo gaan spelen.
groggy schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:00:
[...]

In een uur tijd moet het toch lukken om de veters te strikken en de warming-up te doen.
Kop koffie, peukie en 5 min van te voren even heen en weer sjokken toch..

[ Voor 30% gewijzigd door St@m op 10-12-2017 16:01 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• DoeEensGek
  • Nu online
Ze hebben op tv 4 3 3...

• dutchgio
  • Niet online
5 uur inmiddels..
Pagina: 1 ... 19 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!