Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.638 views

Onderwerpen

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:46
Noiz schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:45:
Moreno en Guardado waren niet bepaald meer talenten toen ze bij PSV kwamen. Die hadden er al een paar jaar in Spanje op zitten en waren gewoon gevestigde namen. Beide goede spelers maar een beetje in een slop geraakt in die periode waarbij ze PSV hebben gebruikt om weer bij Europese topclubs terecht te komen. Dat heeft goed uitgepakt. Andere voorbeelden zijn denk ik Elia en Berghuis. Spelers die zich eigenlijk al bewezen hebben maar om 1 of andere reden in een mindere periode terecht zijn gekomen (blessures, andere coach die liever andere spelers ziet, etc).
Jorgenson had ook een mislukt buitenland avontuur achter de rug. El Ahmadi zn avontuur zou ik niet mislukt helemaal noemen maar ook hij kwam op zn lichamelijke top naar Nederland vanuit het buitenland. Ik denk dat we best kunnen zeggen dat PSV en Feyenoord over het algemeen wat rijpere spelers halen dan Ajax.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-11 15:22

Baseman77

We move

ph4ge schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:56:
Ik denk dat we best kunnen zeggen dat PSV en Feyenoord over het algemeen wat rijpere spelers halen dan Ajax.
Mee eens.
Waarbij PSV een aardige balans heeft hierin (de laatste jaren), Feyenoord eigenlijk teveel rijpere spelers heeft (gebrek aan restwaarde) en Ajax tegenwoordig het nut er ook van inziet.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:00
Curva schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:23:
[...]

Noem is een gevestigde naam die naar Ajax zou willen komen, die betaalbaar is om te halen en die Ajax in salaris kan voorzien? Mocht je geen kandidaat voor Ajax weten, iemand anders voor PSV of Feyenoord? Ik denk dat het een kort lijstje wordt, leeg...
De Eredivisie is niet meer aantrekkelijk. Veel spelers zeggen wel terug te komen bij 'hun' clubbie, maar bouwen liever in een oliestaat af om nog ff lekker te cashen. (uitzonderingen daar gelaten: Kuyt bijv.)
Ik bedoel inderdaad namen als Kuyt, Elia, el Ahmadi, Moreno, Guardado, Jorgensen, Pelle, Lozano, Berghuis enz.

Dus spelers met wat meer ervaring in binnen en buitenland. En niet jeugdspelers die net komen kijken en weer een jaar moeten wennen en na 6 goede potjes in een dip belanden ( Kluivert, Dolberg, Neres, de Ligt, v/d Beek )
Om de 1 of andere reden lukt het PSV en Feyenoord met eeen beperkter budget wel om dat soort spelers te halen. Dan moet AJax het al helemaal kunnen

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Baseman77 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:00:
[...]

Mee eens.
Waarbij PSV een aardige balans heeft hierin (de laatste jaren), Feyenoord eigenlijk teveel rijpere spelers heeft (gebrek aan restwaarde) en Ajax tegenwoordig het nut er ook van inziet.
Feyenoord heeft de afgelopen jaren ook niet de middelen gehad spelers te kopen. Ze waren succesvol met het opvangen en terug brengen van enkele op een zijspoor belande spelers, dat is win-win geweest voor zowel de club als de spelers.

Zoals Ajax met geld kan smijten en speculatief jeugd talenten kan halen is voor Nederlandse clubs uitzonderlijk. Eigenlijk doet Ajax in Nederland in het klein wat de Engelse clubs in de rest van de wereld doen.

alles kan off-topic

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:59
Ankona schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:19:
[...]

Zoals Ajax met geld kan smijten en speculatief jeugd talenten kan halen is voor Nederlandse clubs uitzonderlijk. Eigenlijk doet Ajax in Nederland in het klein wat de Engelse clubs in de rest van de wereld doen.
Dat lijkt mij schromelijk overdreven, de afgelopen jaren is nu niet bepaald de knip getrokken bij Ajax.
En voor de topclubs geldt dat ze allemaal jeugd overal vandaan halen (< 18 jaar), dat doen PSV en Feyenoord net zo goed. Wat mij wel opvalt is dat die jeugd dan toch niet doorstroomt op het moment, dusja wat dat betreft lijkt het op jeugdspelers halen en hopen dat er een parel bij zit. In Engeland gaat het op iets andere schaal, daar doet men het bij zowel talenten uit het buitenland zoveel mogelijk halen, maar ook volwassen spelers. Het aantal contractspelers dat verhuurd wordt is niet normaal daar.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Baseman77

Baseman77

We move

Martinusz schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:28:
Dat lijkt mij schromelijk overdreven, de afgelopen jaren is nu niet bepaald de knip getrokken bij Ajax.
Niet?
Neres (ong. 12 miljoen), Ziyech (ong. 11 miljoen), Sinkgraven (ong. 8 miljoen), Gudelj (ong. 6 miljoen), Cassiera (ong. 5,5 miljoen), Sánchez (ong. 5 miljoen) en nu die Bandé voor een 9,5 miljoen.
En dit is allemaal van de afgelopen 2,5 jaar...Ajax is afgestapt van de filosofie dat ze zo min mogelijk geld uitgeven, het trauma van Sulejmani ligt inmiddels lang genoeg in het verleden en kwaliteit kost nu eenmaal geld. Helemaal sinds de laatste jaren de transfersommen maar blijven stijgen.
En voor de topclubs geldt dat ze allemaal jeugd overal vandaan halen (< 18 jaar), dat doen PSV en Feyenoord net zo goed.
Klopt, maar het is geen geheim dat Ajax hierin de kroon spant.
Sowieso halen ze veel buitenlanders (rond de 16 jaar), maar ze benaderen ook ontzettend veel Nederlandse talenten. Zo is de afgelopen jaren elk toptalent van PSV benadert, gelukkig hapte tot nu toe alleen Bazoer.
Vorig jaar benaderde Ajax maar liefst 16 (!) jeugdspelers van alleen al AZ (http://www.soccernews.nl/...zar-aantal-spelers-van-az).

• Martinusz
Baseman77 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:20:
[...]

Niet?
Neres (ong. 12 miljoen), Ziyech (ong. 11 miljoen), Sinkgraven (ong. 8 miljoen), Gudelj (ong. 6 miljoen), Cassiera (ong. 5,5 miljoen), Sánchez (ong. 5 miljoen) en nu die Bandé voor een 9,5 8 miljoen.
En dit is allemaal van de afgelopen 2,5 jaar...Ajax is afgestapt van de filosofie dat ze zo min mogelijk geld uitgeven, het trauma van Sulejmani ligt inmiddels lang genoeg in het verleden en kwaliteit kost nu eenmaal geld. Helemaal sinds de laatste jaren de transfersommen maar blijven stijgen.
Als je het afzet tegen de opbrengsten is er niet veel geld uitgegeven nee :)
En dat afstappen van de filesofie is sinds vorige maand ;) dus niet van 2,5 jaar geleden.
En zoals we weten zijn de prijzen ook abnormaal gestegen sinds de Pogba transfer }:|
[...]

Sowieso halen ze veel buitenlanders (rond de 16 jaar), maar ze benaderen ook ontzettend veel Nederlandse talenten. Zo is de afgelopen jaren elk toptalent van PSV benadert, gelukkig hapte tot nu toe alleen Bazoer.
Vorig jaar benaderde Ajax maar liefst 16 (!) jeugdspelers van alleen al AZ (http://www.soccernews.nl/...zar-aantal-spelers-van-az).
Mwa ik geloof niet dat Ajax zoveel meer doet als elke andere topclub, PSV shopt in Nederland en buitenland net zo goed voor jeugdspelers (wie checkt even de namen in Jong PSV en Ajax). Volgens mij raken clubs als Sparta regelmatig jeugdspelers kwijt aan de grote 3 in Nederland.

En op zich is het natuurlijk ook gewoon logisch, het zijn de 3 grootste clubs van het land, die willen de beste spelers hebben, en de meeste spelers willen bij de beste clubs voetballen, 1 + 1 is 2.
Het verschil met Engeland is echter dat hier scouts serieus werk maken van die spelers en niet zomaar 10 spelertjes nemen om er misschien 1 aan over te houden. Dat doen ze in Engeland wel, als je daar een bal kan raken (of in Nederland) dan krijg je al een contract, want wie weet word je ooit een hele grote!
Nu daar het geld nog meer rolt, kopen ze gewoon alles wat los en vast zit en we zien het wel :N
En dat is gelukkig nog niet het geval bij Ajax ;)

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Baseman77 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:20:

[...]

Zo veel? Ik wist dat ze bij het AZ het meeste vandaan haalde de laatste jaren maar in één seizoen zoveel jeugdspelers is wel heel veel. Ik snap nu ook waarom al mijn collega's uit noordelijk Noord Holland zo'n ongelovelijke antipatie hebben richting Ajax.

Misschien het moment om de grote clubs regels omtrent jeugdspelers op te leggen? Is pure kinderhandel lijkt mij. Vroeger hadden de "grote" clubs onderlinge afspraken maar dat was tussen de "big 3". Inmiddels is AZ het beste qua jeugdopleidingen in ons land maar het ontbreeekt de clubs geld om tegen Ajax, Feyenoord en PSV in te gaan. inmiddels (na Bazoer) weten we dat deze afspraken ook aan de laars gelapt worden.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:44
Voor bazoer was die regel ook wel gebroken hoor. Kijk maar naar een bergwijn die ook al van Ajax naar Psv ging. Maar het is sowieso lastig, want je kan spelers ook niet verbieden om over te stappen naar een andere club. Het zijn namelijk spelers zonder contract, dus die zijn sowieso vrij om te staan en gaan waar ze willen.

• Martinusz
rikoos schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:37:
[...]

Zo veel? Ik wist dat ze bij het AZ het meeste vandaan haalde de laatste jaren maar in één seizoen zoveel jeugdspelers is wel heel veel. Ik snap nu ook waarom al mijn collega's uit noordelijk Noord Holland zo'n ongelovelijke antipatie hebben richting Ajax.

Misschien het moment om de grote clubs regels omtrent jeugdspelers op te leggen? Is pure kinderhandel lijkt mij. Vroeger hadden de "grote" clubs onderlinge afspraken maar dat was tussen de "big 3". Inmiddels is AZ het beste qua jeugdopleidingen in ons land maar het ontbreeekt de clubs geld om tegen Ajax, Feyenoord en PSV in te gaan. inmiddels (na Bazoer) weten we dat deze afspraken ook aan de laars gelapt worden.
Gelukkig plaatst van den Brom het ook gelijk in perspectief:
Van den Brom vindt dat op zich allemaal wel logisch. "Dat is inherent aan de voetballerij. Wij halen zelf óók talenten weg bij andere clubs. En Ajax raakt jeugdspelers kwijt aan buitenlandse clubs. Daar ontkom je niet aan en daar moeten we niet moeilijk over doen.
Uiteindelijk is het 1 grote pyramide (richting het buitenland).

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

De Nederlandse 'topclubs' doen precies hetzelfde als de grote buitenlandse clubs, maar alleen met een kleinere beurs.

Als we heel nauwkeurig iedere club langs de 'financial fair play'-meetlat leggen, dan zal er weinig van deugen, lijkt mij.

Maar de ergste zijn de (buitenlandse) koop- en speculatieclubs die ook nog eens niet hun eigen broek op houden (als in op basis van hun 'basis' = fanbase/inkomsten financieel rondkomen), maar daar een puissant rijke suikeroom met (vermoedelijk lang niet allemaal eerlijk verdiende) miljarden in zijn achterzak voor nodig hebben, die verzieken al decennialang de markt.

Als er ook maar één echte suikeroom zijn oog op een club in de Benelux zou laten vallen, zouden de anderen kunnen inpakken.

Gelukkig is dat voorlopig beperkt gebleven tot Roda JC, dat doet lekker mee... 8)7 (of je zou Vitesse mee moeten tellen)

Een zak geld alleen is niet genoeg. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Ankona
Buiten de traditionele top 3 zijn er in de ED al aardig wat clubs afhankelijk van zo'n dubieuze suikeroom.

Die zeepbel moet snel eens klappen. Paar clubs failliet die net voor een paar miljard spelers gekocht hebben en klaar.

alles kan off-topic

Verwijderd

Feyenoord O19 heeft de 0-1 achterstand omgebogen in een 2-1 voorsprong. Eerste helft is bijna afgelopen. Feyenoord O19 heeft weliswaar een overwicht maar Napoli O19 is gevaarlijk in de omschakeling. Vanuit een dergelijke situatie ontstond ook de achterstand.

• ph4ge
Lord Nelom is de zoveelste verdediger die geblesseerd afhaakt bij Feyenoord. Malacia gaat waarschijnlijk linksback spelen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 16:12
Ankona schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:19:
Buiten de traditionele top 3 zijn er in de ED al aardig wat clubs afhankelijk van zo'n dubieuze suikeroom.

Die zeepbel moet snel eens klappen. Paar clubs failliet die net voor een paar miljard spelers gekocht hebben en klaar.
Wanneer die gasten stoppen met de hobby is het denk ik snel voorbij.
Dan is het geld weg dat ze erin pompen en zullen ook bepaalde sponsors hun contract niet verlengen.
Want je gaat me niet vertellen dat bepaalde eigenaars met hun connecties er niet voor gezorgd hebben dat Emirates bizar veel geld geeft aan een City en PSG.

Verwijderd

Feyenoord O19 na 50 minuten op 3-1 gekomen door een puike vrije schop op het randje van de 16 van Napoli in de kruising van de hoek waar de keeper stond.

• LZ86
Napoli met 10 man nu. Moet te doen zijn. Paar leuke spelertjes in dat 019 van Feyenoord.
Benieuwd hoe lang het duurt voordat city het heeft leeggekocht.

Nvm pingel tegen :(

[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 06-12-2017 17:40 ]

Verwijderd

't Kan verkeren, een 0-1 achterstand ombuigen in een 3-1 voorsprong om dan door achteruit te gaan lopen Napoli O19 toch nog terug te laten komen tot 3-3, uiteraard door een wel erg gemakkelijk gegeven pingel, maar gerechtigheid geschiedde alsnog omdat Feyenoord O19 in de allerlaatste minuut van de extra tijd ook een, uiteraard volledig terechte pingel kreeg zodat het alsnog met 4-3 won.

Feyenoord O19 gaat aldus door naar de volgende ronde. Wat het overigens ook gedaan zou hebben wanneer het gelijk zou zijn gebleven.

• LZ86
Maar goed, de 6e geblesseerde verdediger bij Feyenoord is ook weer een feit.

Hoe lang zou het nog duren voordat die Verheyen opgeknoopt aan de Erasmusbrug hangt? De eencelligen beginnen zich tegen m te keren.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Vermeer op het doel hoor ik net. Hoop op een mooie overwinning, dan is het niet voor niets geweest.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 16:34

Zeddicius

Conscience do cost

Leon Zwiers schreef op woensdag 6 december 2017 @ 18:16:
Maar goed, de 6e geblesseerde verdediger bij Feyenoord is ook weer een feit.

Hoe lang zou het nog duren voordat die Verheyen opgeknoopt aan de Erasmusbrug hangt? De eencelligen beginnen zich tegen m te keren.
Wat moedig van je dat je er nu voor uitkomt!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-11 16:33
Ik ga er is goed voor zitten!! 2-1 voor FEYENOORD!!

• Lekkerboeie86
Het kan nog!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:31:
Napoli met 10 man nu. Moet te doen zijn. Paar leuke spelertjes in dat 019 van Feyenoord.
Benieuwd hoe lang het duurt voordat city het heeft leeggekocht.

Nvm pingel tegen :(
Als ze zo goed zijn, waarom zien we daar niets van bij Feyenoord 1? Of zitten er weleens spelers van dat team bij de selectie? Of is Feyenoord 1 ook geen speeltuin? :p

• LZ86
Schakel even 10 minuten later in en het staat al 0-1 lol

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-11 18:37
Leon Zwiers schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:59:
Schakel even 10 minuten later in en het staat al 0-1 lol
Als je 2 minuten later had ingeschakeld had je dezelfde stand gezien..

• LZ86
Typisch weer dus. Ik ga denk ik maar gewoon naar het schakel kanaal kijken. Dit hoef ik niet te zien :)

edit: Fuck die hele champions league ook eigenlijk, corrupt geldgooi festijn, geen kijkcijfers = hopelijk eens wat eerlijker op EU niveau. Tijd voor een film!

[ Voor 44% gewijzigd door LZ86 op 06-12-2017 21:06 ]

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Verbeek zei het eindelijk: in Nederland wordt gewoon te slap getraind. Iets wat ik al jaren roeptoeter. Wat een blamage.

Vermeer staat ook weer lekker te grabbelen zeg
Schiet Berghuis nu over de zijlijn??? Heeft hij zo weinig klasse??? Manmanman

[ Voor 36% gewijzigd door Witte op 06-12-2017 21:07 ]

Houdoe

• Ankona
Wie is Verbeek eigenlijk? Is dat niet die man die bij bijna alle ED clubs het geprobeerd heeft maar overal mislukt is? Waarom hangt iedereen nu aan zijn lippen?

alles kan off-topic

• Witte
Beetje flauw. Verbeek is geen communicatief meeaterbrein, maar heeft recht van spreken als hij het heeft over de verschillen in trainingsintensiteit tussen de Bundesliga en de KNVB/Eredivisie.

Houdoe

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:18
Ankona schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:06:
Wie is Verbeek eigenlijk? Is dat niet die man die bij bijna alle ED clubs het geprobeerd heeft maar overal mislukt is? Waarom hangt iedereen nu aan zijn lippen?
Gelukkig zijn de clubs zonder hem beter geworden :+ .
Het Nederlandse voetbal is hard opweg richting het amateur niveau in het buitenland. Maar achja we betalen er voor en kijken er naar. ;)

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-11 16:36
DoeEensGek schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:12:
[...]

Gelukkig zijn de clubs zonder hem beter geworden :+ .
Het Nederlandse voetbal is hard opweg richting het amateur niveau in het buitenland. Maar achja we betalen er voor en kijken er naar. ;)
haha nou om eerlijik te zijn: Juist europees voetbal kijk ik steeds minder omdat de spanning eruit is (zeker in de CL, maar tot op zekere hoogte ook in de nationale competities). De ED is iig nog spannend.

• Witte
Tja, de 3e klasse zaterdag is ook vast heel spannend.

Houdoe

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:32
Die zit er wel héél lekker in!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Lekkerboeie86
Hoppa!!!

• LZ86
Ok ok, ik ben weer gaan kijken....... 1-1 gezien. En ik zie die Malacia Nelom uit de reservebank/basis spelen

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11 13:13

Grudgie

PSN: Grudgie7

Leon Zwiers schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:22:
Ok ok, ik ben weer gaan kijken....... 1-1 gezien. En ik zie die Malacia Nelom uit de reservebank/basis spelen
Mag hopen van wel ja. Hoop dat Gio & Co dat ook ziet. Die Malacia speelt wel lekker. Gedurft. Niet als een jonge juffrouw zoals Nelom.

• LZ86
Hahahaha, Nieuwkoop ook geblesseerd...... Nu hebben we geen verdedigers meer over.
Maar wat speelt die Tapia goed zeg. Wel leuk

[ Voor 22% gewijzigd door LZ86 op 06-12-2017 22:20 ]

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Tonny nog even rood meepakken, ach...

• Ankona
Wat is die Vilhena toch een ongelofelijke domme gefrustreerde zak. Haal hem snel een tijdje uit de basis.

alles kan off-topic

• LZ86
Die klote Vilhena weer......
Gio, zet die faalhaas nou eindelijk een keer op de bank!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Die Mertens blijft toch ook wel een smeerlap. Die ging niet per ongeluk op die voet staan. Altijd al fout geweest.

Vilhena natuurlijk terecht er af. Dom.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:05
En ook weer wat eikels op de tribune...

• LZ86
Pfffff.... en dan weer vuurwerk af gaan steken. Stelletje eikels, je eigen club naaien

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

PWM schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:28:
Die Mertens blijft toch ook wel een smeerlap. Die ging niet per ongeluk op die voet staan. Altijd al fout geweest.

Vilhena natuurlijk terecht er af. Dom.
Vilhena had Mertens die rotschop moeten geven, twee vliegen in 1 klap er af.

• Ankona
Wat gaat er toch in het hoofd van zo'n eencellig om om vuurwerk af te steken (of het naast je te laten gebeuren)

alles kan off-topic

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:50

Vos

AFCA

Eigenlijk wel sneu dat je tijd moet rekken om een punt binnen te slepen.

Nofi

• Ankona
Tjakka! zonder Tonny lukt het wel!

alles kan off-topic

• LZ86
W000000000000

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:32
Vos schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:32:

Nofi
U zei? :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Mooi hoor!

• LZ86
Vos schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:32:

Nofi
Ga lekker in een hoekje huilen dat Keizer je trainer is :+

• Vos

Vos

AFCA

• ephymerous
  • Laatst online: 09:02
Kansloos de CL uit, competitie naar de haaien en de 2-1 als het kampioenschap vieren. Snap best dat je blij bent maar dit is imho wel wat overdreven.

XXXVI

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:33:
[...]

Ga lekker in een hoekje huilen dat Keizer je trainer is :+
Ik huil bij iedere pot, rustig maar ;)

• Lekkerboeie86
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:39:
:>

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
spannende actie in je film? :+

• Vos

Vos

AFCA

Toch nog wat puntjes voor NL, mooi.

• D-e-n
Vergis ik me nu of is die goal van Sterling nu plots duur?

• LZ86
Puntjes voor NL en zelfvertrouwen voor Feyenoord.
Toch nog een lekkere avond 8)

En nu de film weer aan

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:36:
Welke?

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Hopen dat dit ze de vertrouwensboost geeft die ze nodig hebben!

• Ankona
Nelom heeft echt een hele slechte avond. (En Haps weet ook dat die zich zal moeten blijven bewijzen)

alles kan off-topic

• PWM
  • Niet online

PWM

Best knappe reactie die kopbal. Ging wel heel snel.

• D-e-n
Laat maar. Ik vertelde me.

• Terranova
Ankona schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:37:
Nelom heeft echt een hele slechte avond. (En Haps weet ook dat die zich zal moeten blijven bewijzen)
Heeft Nelom die niet altijd? :+

• PWM
  • Niet online

PWM

Wie is die jongen naast de Boer bij Veronica? Heeft die in Nederland gevoetbald?

• Martinusz
PWM schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:40:
Wie is die jongen naast de Boer bij Veronica? Heeft die in Nederland gevoetbald?
Lol nee _O-

Wel leuk voor Feyenoord :) ik had graag het record van slechtste Nederlandse club ooit in de CL ook wel gegund :+ helaas ;)

• LZ86
Let je even op Gio?

Dus ZONDER Nelom en Jones (en een tijdje zonder Vilhena) kan je dus van de nr 2 van Italie winnen.

Vermeer speelde prima, Malacia beter dan Nelom, Tapia zeer goed.

Kom nu aub NOOIT meer aan met Bilal, Diks, Nelom en maak Vermeer basiskeeper svp

• ph4ge
D-e-n schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:36:
De gemiste penalty van Toornstra was duur

• Ankona
Al die dure foutjes op een rijtje maken nu wel dat Feyenoord geen groepswinnaar is geworden.

alles kan off-topic

• Lekkerboeie86
Maakt allemaal niets uit. Gaandeweg steeds beter gaan spelen tegen veel sterkere teams. En als kers op de taart ook nog winnen thuis in de Kuip! Ik ben weer helemaal blij :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Ankona schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:49:
Al die dure foutjes op een rijtje maken nu wel dat Feyenoord geen groepswinnaar is geworden.
We hadden het wel verdiend natuurlijk. Maar ik denk dat we in de finale met Real Madrid er toch met 4-3 af zouden gaan (buitenspel Ronaldo), kan je er maar beter vanaf zijn. Tactische zet Gio.

• LZ86
Nou, helemaal blij ben ik pas als ze nu ook in de competitie weer wat beter gaan spelen. Zal wel minder zwaar worden zonder al die mid-weekse shit. Benieuwd of ze zich nog wat kunnen herpakken in de 2e seizoenshelft en 2e kunnen worden.

• Ankona
PWM schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:54:
[...]

We hadden het wel verdiend natuurlijk. Maar ik denk dat we in de finale met Real Madrid er toch met 4-3 af zouden gaan (buitenspel Ronaldo), kan je er maar beter vanaf zijn. Tactische zet Gio.
Als Toornstra die pingel er gewoon ingeschoten had was het 4-4 geworden en kan er in de verlenging nog van alles gebeuren

alles kan off-topic

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:06
Leon Zwiers schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:54:
Nou, helemaal blij ben ik pas als ze nu ook in de competitie weer wat beter gaan spelen. Zal wel minder zwaar worden zonder al die mid-weekse shit.
Ben je nou gewoon Ajax-excuses aan het gebruiken? Verzin je eigen excuses ja.
Maar goed, leuke overwinning, Feyenoord heeft alles weer op de rails, Gio is weer ok, kapmioenschap kan ze bijna niet meer ontgaan nu :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ankona schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:56:
[...]

Als Toornstra die pingel er gewoon ingeschoten had was het 4-4 geworden en kan er in de verlenging nog van alles gebeuren
En als je dan Mike Obiku brengt, dan is alles mogelijk in de verlenging... :+

• Martinusz
Ze doen weer mee om de titel!!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-10 14:19
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:39:
Nice.

• LZ86
Feyenoord heeft iig meer punten in de CL dan Peter Bosz :+

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11 20:35
Leon Zwiers schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:46:
Feyenoord heeft iig meer punten in de CL dan Peter Bosz :+
Feyenoord heeft het beter gedaan dan bijvoorbeeld Borussia Dortmund, Benfica en AS Monaco, om er even drie te noemen. :)

Hoezo niks te zoeken in Europa :+

[ Voor 5% gewijzigd door PrinsPils op 07-12-2017 09:50 ]

• Martinusz
PrinsPils schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:49:
[...]

Feyenoord heeft het beter gedaan dan bijvoorbeeld Borussia Dortmund, Benfica en AS Monaco, om er even drie te noemen. :)

Hoezo niks te zoeken in Europa :+
FTFY qua punten misschien meer, maar Dortmund is wel door naar de EL ;) (met 2 punten, hoe bizar :X )

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 07-12-2017 10:00 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ajax hengelt uit het niets Schuurs binnen.
Lijkt me een prima aankoop, groot talent. Hij sluit in de zomer aan.
Alvast inspelend op een vertrek van Viergever en wellicht zelfs De Ligt.

• MA®K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:00
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=318480

Perr Schuurs aan het eind van het seizoen naar Ajax. Toch wel een mooie aankoop.

Life to is short, not too

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zo zeg... deze zag ik niet aankomen. Had überhaupt niet verwacht dat Perr Schuurs nog een binnenlandse transfer zou gaan maken gezien de belangstelling uit het buitenland. Erg netjes gedaan deze transfer, een prima talent en blij dat hij eerst de stap maakt naar een Nederlandse topclub :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gonadan

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ephymerous schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:34:
Kansloos de CL uit, competitie naar de haaien en de 2-1 als het kampioenschap vieren. Snap best dat je blij bent maar dit is imho wel wat overdreven.
Waarom? Ik snap het wel. Zoveel zal er inderdaad niet meer te vieren zijn, dus je moet je kansen pakken. Ze zaten flink in de hoek waar de klappen vallen, dan geeft het best wel een ontlading als je een goed resultaat weet te behalen in een wedstrijd waar heel Nederland je nul kans voor gaf. Mooi de eer gered toch? :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gonadan schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:31:
[...]

Waarom? Ik snap het wel. Zoveel zal er inderdaad niet meer te vieren zijn, dus je moet je kansen pakken. Ze zaten flink in de hoek waar de klappen vallen, dan geeft het best wel een ontlading als je een goed resultaat weet te behalen in een wedstrijd waar heel Nederland je nul kans voor gaf. Mooi de eer gered toch? :)
Mee eens. Ik vind het knap dat ze toch nog even winnen van Napoli, dat flik je niet zomaar.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Terranova
Oeh Perr Schuurs naar Ajax :o

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-10 12:43
Ik weet niet of iemand het al opgemerkt had, maar Perr Schuurs gaat naar Ajax, zeggen ze.

Steam: Pickle Rick

• Martinusz
Wow, Ajax is ineens in staat om in alle stilte spelers vast te leggen :o
Één van de grote talenten qua verdedigers zegt men (nee niet alleen Ajax mensen ;) ) dus ben benieuwd!
Hier word ik wel blij van, gewoon uit het niets met dit soort nieuws komen.
De jongeling, 1,91 meter lang, speelde 49 duels voor Fortuna, de huidige nummer twee van de Jupiler League, en kwam tot zeven doelpunten en zes assists.
18 jaar, aanvoerder van Fortuna, 7 doelpunten en 6 assists...het kan slechter :P

[ Voor 33% gewijzigd door Martinusz op 07-12-2017 11:01 ]

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:56
Ik bedank mijn glazen bol :P Had de transfer al verwacht, zo’n jonge en goede verdediger moet Ajax niet laten lopen.
Hopelijk gaat hij het goed doen. Keizer ontslaan, vervanging halen en dan ziet het er voor Ajax goed uit. Mits ze een trainer hebben die het spelletje begrijpt.

• Gonadan

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
We gaan nu toch niet een binnenlandse transfer uit de Jupiler-league misbruiken om de de prestaties van Feyenoord gauw onder te laten sneeuwen hè? :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
Gonadan schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:29:
We gaan nu toch niet een binnenlandse transfer uit de Jupiler-league misbruiken om de de prestaties van Feyenoord gauw onder te laten sneeuwen hè? :P
Of de aandacht van vitesse weg te leiden, hup Vitesse! :)F ;( _O-

• Vos

Vos

AFCA

Schuurs, uit de eigen jeugd van Ajax! :+

Ik ben blij met deze transfer!

• Baseman77

Baseman77

We move

dutchgio schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:23:
Ajax hengelt uit het niets Schuurs binnen.
Nou, uit het niets...Ajax zat al maanden achter hem aan, evenals PSV trouwens.
Daarbij had Schuurs zelf al aangeven het voorlopig prima te vinden bij Fortuna, daar het seizoen te willen afmaken en binnen Nederland te willen blijven bij een vervolgstap. Dus dat het vanaf volgend seizoen Ajax of PSV zou gaan worden stond al min of meer vast.

Wat wel uit het niets komt is de daadwerkelijke transfer, die had ik pas verwacht aan het einde van dit seizoen.
Goede actie van Ajax, helaas.

Verwijderd

Ben blij dat Ajax gewoon logische dingen doet. Nu hopelijk nog leuke backs vinden.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Heerlijke overwinning van Feyenoord gister. Ook al speelde Feyenoord nergens meer om blijft dit een enorm knappe prestatie. Volgens mij waren bij bepaalde supporters van bepaalde clubs de zure matten van Haribo in de aanbieding bij de lokale supermarkt.. :+

Prachtige vuurwerkactie nog als afsluiting van de CL-campagne. Mooi in Feyenoord stijl. Dat dan uiteindelijk de winnende binnenviel was al helemaal prachtig. 8)

[ Voor 24% gewijzigd door JST94 op 07-12-2017 13:58 ]

• Baseman77

Baseman77

We move

JST94 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:56:
Prachtige vuurwerkactie nog als afsluiting van de CL-campagne.
Daar gaat de UEFA ook heel blij mee zijn...altijd handig als je al onder een (flink) vergrootglas ligt.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Baseman77 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:00:
[...]

Daar gaat de UEFA ook heel blij mee zijn...altijd handig als je al onder een (flink) vergrootglas ligt.
Boeiend. Feyenoord ontving 1.5 miljoen door de overwinning en zelfs 25 miljoen uit de gehele campagne. Daarvan kan een boete van 50k voor vuurwerk wel van af. ;)

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ephymerous schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:34:
Competitie naar de haaien? Want?

Overigens is er niets mis met een overwinning vieren, vooral in de CL tegen de nr2 van Italie. Dat andere clubs dat minder doen of helemaal niet doen, betekent automatisch niet dat Feyenoord dit ook niet moet doen.

Toont alleen maar de betrokkenheid en fanatisme denk ik _/-\o_
Pagina: 1 ... 18 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!