XXXVI
Klopt, alleen had die niet eens in het veld mogen staan...Krukar schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:51:
De scheidsrechterlijke dwalingen gaan wel twee kanten op nu, eerlijk is eerlijk, Zeefuik duwde net ook Hooiveld onderuit
Goed om te zien dat Keizer weer niet ingrijpt als we onder druk staan
Mee eens.... eerste helft floot hij prima .... maar tweede helft lijkt hij beinvloed te zijn door dat wat hij in de rust te zien of te horen heeft gekregen....Terranova schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:51:
En het toch niet te geloven. Higler bedankt vuile marchandeur. Het hele wedstrijd beeld veranderde door jou ongeloofelijk debiele beslissingen...
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Inderdaad, Cuevas ook geel eindelijk... maar voor niets.dvdkiwi schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:52:
2-2
Eens zien of de "supporters" Higler dalijk liefkozend gaan toezingen want zonder hem had Twente met 9 gestaan.
Hopelijk kunnen ze een paar tandjes opschakelen.
Verwijderd
Weet niet of je op TV alles ziet maar veldman zit weer naar alles en iedereen te gebaren wat voor onrust zorgt. Goed dat hij een goal heeft tegengehouden maar de rest is gewoon ondermaats.toolkist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:49:
Ah Twente mag dus ook overduidelijk vasthouden voortaan
[...]
Alles beter dan iemand die een tegen goal voorkomt? Die snap ik niet
Het is de rechter kant die het steeds laat afweten. Daar waar Tesker stond had Vd Beek in de buurt moeten zijn, maar die was in geen velden of wegen te bekennenTyphone schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:55:
Ziyech moet er zo snel mogelijk af. Storende factor op het middenveld right now.
Inderdaad, links loopt best oké. Kluivert zorgt voor gevaar. Het is de rechterkant met Zeefuik en van de Beek die niet loopt.toolkist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:56:
[...]
Het is de rechter kant die het steeds laat afweten. Daar waar Tesker stond had Vd Beek in de buurt moeten zijn, maar die was in geen velden of wegen te bekennen
Vind Veltman ook geen goede voetballer maar dit is niet zijn fout
Beter geven ze PSV nu alvast de titel. Het moment dat Ajax die Telstar coach aanstelde was het moment dat de titelaspiraties de prullenbak in gingen.Vos schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:59:
Die platte kar kan in maart al de straat op zo.
XXXVI
[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 02-12-2017 20:01 ]
Beetje makkelijk.. paar seconden ervoor slingert Ziyech een bal helemaal kansloos die hoek in en staat iedereen fout.toolkist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:56:
[...]
Het is de rechter kant die het steeds laat afweten. Daar waar Tesker stond had Vd Beek in de buurt moeten zijn, maar die was in geen velden of wegen te bekennen
En die kale kermit op de bank doet niks en kijkt toe. Zonde toch.
Max 9%...Terranova schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:59:
Man man man Ziyech. Heeft volgens mij een pass accuracy van 20%
Foutje van de regie ;-)Leon Zwiers schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:01:
Zo, Schone er alvast niet bij tegen PSV
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Feyenoord speelt morgen thuis, daar zal zonder twijfel meer coke gesnoven worden dan nu in Twente mogelijk is.dvdkiwi schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:48:
[...]
Als het ongepast is moet je het zeggen, maar zit je op dit moment toevallig zelf aan de drugs?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
70.6% volgens sofascore. Laagste percentage van de Ajax middenvelders maar niet superschokkendTerranova schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:59:
Man man man Ziyech. Heeft volgens mij een pass accuracy van 20%
Los van dat geeft Ziyech wel te veel ballen blind de diepte in, met teveel risico en dan gaat het ook te vaak mis.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Inderdaad, Veltman heeft nog een blunder te begaan.toolkist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:07:
Klasse Veltman.. geen tijd/moment voor achterlijke dansjes nu...
Iets gemist denk ik. Maar hij heeft z'n teamgenoten even weer scherp gezet oid?toolkist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:07:
Klasse Veltman.. geen tijd/moment voor achterlijke dansjes nu...
Veltman is een prima aanvoerder, alleen jammer dat hij daarvoor in het veld moet staan.
Misschien heeft ie nog wat rood behang nodig voor z'n woonkamerOPSLAGHOND schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:08:
[...]
Inderdaad, Veltman heeft nog een blunder te begaan.
Kluivert en Neres wilden een dansje doen voor de camera na de 2-3. Veltman duwt ze weg, terug naar eigen helftTerranova schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:09:
[...]
Iets gemist denk ik. Maar hij heeft z'n teamgenoten even weer scherp gezet oid?
Veltman is een prima aanvoerder, alleen jammer dat hij daarvoor in het veld moet staan.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
snap die vijf middenvelders ook niet helemaal, breng dan óf een extra verdediger óf Huntelaar voor Dolberg.
Neres en Kluivert wilden een dansje doen na het doelpunt, Veltman beëindigde dat.Terranova schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:09:
[...]
Iets gemist denk ik. Maar hij heeft z'n teamgenoten even weer scherp gezet oid?
Lijkt me ook niet de juiste actie bij deze stabd en wedstrijdverloop, goed van Veltman.
Cambuur ? De "rambo" zit nu bij Twente hoor.Typhone schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:12:
Gaan we bijna weer nadat Ziyech als een clown de bal laat liggen voor de 16... het is niet te filmen maar de coach van Cambuur grijpt niet in.
Sjezus wat een slomo bal die net niet er in gaat. Mazzel voor Ajax
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
3 punten zijn niet onverdiend; nog even volhouden.
*edit
Wut?
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 02-12-2017 20:17 ]
XXXVI
Verwijderd
Speelt die dan meetoolkist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:20:
Dolberg hoeft niet eens te douchen, die heeft echt helemaal niks gedaan deze wedstrijd
Leuk voor de neutrale toeschouwer, dat wel
Dit is gewoon 100% aan te rekenen aan Keizer met z'n rare wisselbeleid.
Niks nieuws toch dit seizoen? Mag blij zijn dat hij speelt dit seizoen.toolkist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:20:
Dolberg hoeft niet eens te douchen, die heeft echt helemaal niks gedaan deze wedstrijd
Het is hopen dat PSV verliespunten oploopt morgen, anders wordt het wel een hele saaie 2e seizoenshelft...HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:25:
bijna ziyech nognaj leuke wedstrijd iig
leuk voor de neutrale toeschouwer en de psv supporters
10 puntjes voorsprong mogelijk na morgen
Ik denk dat Feyenoord supporters ook niet heel neutraal zijnHanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:25:
leuk voor de neutrale toeschouwer en de psv supporters10
tegen sparta ?Krukar schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:27:
[...]
Het is hopen dat PSV verliespunten oploopt morgen, anders wordt het wel een hele saaie 2e seizoenshelft...
Kunnen gekke dingen gebeuren héHanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:28:
[...]
tegen sparta ?als ze al geen puntverlies lijden tegen twente thuis, vvv uit of pec zwolle uit is sparta thuis toch een eitje ?
![]()
Ik zie PSV ook wel winnen morgen, maar ja, hoop voor nog een beetje spanning in de top.
Ja, wij gaan zo van vitesse verliezen. Maar ik heb wel een leuke pot gezien nu, met een redelijk lekker eindedutchgio schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:28:
Maar die moeten eerst maar eens naar hun eigen ploeg kijken.
je hebt wel gelijk waarom kan het morgen niet 0-3 worden voor sparta ?Krukar schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:29:
[...]
Kunnen gekke dingen gebeuren hé
Ik zie PSV ook wel winnen morgen, maar ja, hoop voor nog een beetje spanning in de top.
Scheidsrechter zorgde er hooguit voor dat het geen eclatante uitslag werd voor Ajax door na de rust erbarmelijk te fluiten. Ik weet niet welke knokploeg voor zijn deur gestaan heeft in de rust, maar wat een wereld van verschil met de eerste helft zeg. Het puntverlies echter wijt ik vooral aan de spelers zelf. Niet eens aan het wisselbeleid van Keizer. Als je dotten van kansen mist (Schone bij 3-2), zeer slordig bent in de passing, probeert steekballen te geven in ruimtes die er niet zijn (Ziyech), en ieder kopduel in de eigen 16 verliest (1e en 3e doelpunt Twente), dan heb je het gewoon volledig over jezelf afgeroepen. En dat is zoooo zonde als je ook nog eens PSV-achtig geluk had eind eerste helft met die flipperkast op het ajax-goal en in de tweede helft met die bal die op de paal caramboleert. Het is een kwaliteit om PSV-achtig geluk ook uit te buiten.Krukar schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:23:
Scheidsrechter was slecht dat was duidelijk, maar dat mag nog geen reden zijn voor deze bizarre 3-3.
Dit is gewoon 100% aan te rekenen aan Keizer met z'n rare wisselbeleid.
(overigens geloof ik niet in geluk van PSV... geluk in het voetbal kun je soms hebben, maar nooit consequent, dan dwing je het toch echt zelf af... hetzij echt zelf, hetzij omdat je de tegenstander zo zenuwachtig weet te krijgen).
Willem II is inderdaad op dreef. Ow wacht Feyenoord speelt ook nogLeon Zwiers schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:56:
ZO, Dat was een mooie goal!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Alle losse elementen die je noemt snijden hout en zijn goed geanalyseerd. Echter is de consequentie toch echt dat Keizer eruit moet. En ik denk ook echt dat de huidige status door hem komt. En zijn ontslag gaat ook volgen, want je ziet de frustratie bij sommige spelers en dit is onomkeerbaar. Uitgeschakeld in Europa, waarschijnlijk 10 punten achterstand op Psv morgen in de eigen competitie, geen speler die beter is geworden en het team speelt als los zand. Hopelijk gaan er nog wat aanverwanten mee, zoals Spijkerman, Winter en een aantal leden uit het TH. Ook zal de directie tegen het licht moeten worden gehouden, maar in de RvC zitten ook alleen maar leken dus die weten ook niet beter.P.O. Box schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:58:
[...]
Scheidsrechter zorgde er hooguit voor dat het geen eclatante uitslag werd voor Ajax door na de rust erbarmelijk te fluiten. Ik weet niet welke knokploeg voor zijn deur gestaan heeft in de rust, maar wat een wereld van verschil met de eerste helft zeg. Het puntverlies echter wijt ik vooral aan de spelers zelf. Niet eens aan het wisselbeleid van Keizer. Als je dotten van kansen mist (Schone bij 3-2), zeer slordig bent in de passing, probeert steekballen te geven in ruimtes die er niet zijn (Ziyech), en ieder kopduel in de eigen 16 verliest (1e en 3e doelpunt Twente), dan heb je het gewoon volledig over jezelf afgeroepen. En dat is zoooo zonde als je ook nog eens PSV-achtig geluk had eind eerste helft met die flipperkast op het ajax-goal en in de tweede helft met die bal die op de paal caramboleert. Het is een kwaliteit om PSV-achtig geluk ook uit te buiten.
(overigens geloof ik niet in geluk van PSV... geluk in het voetbal kun je soms hebben, maar nooit consequent, dan dwing je het toch echt zelf af... hetzij echt zelf, hetzij omdat je de tegenstander zo zenuwachtig weet te krijgen).
I don't have dreams, I have goals!!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Maarja.... Vilhena......
Zie Vitesse nog wel gelijk maken als Feyenoord niet snel scherper wordt voor de goal. Wat is er toch gebeurt met dat scorend vermogen van vorig seizoen
Edit 1 El Ahmadi zal zo te zien voorlopig niet spelen. Hopelijk komt zn WK niet in gevaar. Kon er best wel bij want zoveel blessures hebben we dit seizoen nog niet gehad. Kruisbandje zou zomaar kunnen, hopelijk slechts wat verrekt.
Edit 2 in ieder geval 3 punten en lopen weer wat in op Ajax. Al met al een verdiende overwinning. Snap niet dat Gio niet wat meer wisselt, niet alleen omdat er een aantal slecht speelden maar ook omdat je een zwaar programma hebt. Causaal verband is niet aan te tonen, maar op El Ahmadi is wel roofbouw gepleegd. Hopen dat El Ahmadi na de winter weer speelt maar zou ook einde carrière kunnen zijn.
[ Voor 121% gewijzigd door ph4ge op 02-12-2017 22:41 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!