http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Inderdaad, die van die hooiveld (of whatever) net was die-donkerrood maar hij kreeg geeldutchgio schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:10:
Twente krijgt wel een paar keer rood op deze manier. Scoren geblazen.
Schone held!
Ziyech maar niet meer laten nemen...
Maakt niet veel uit, Twente is echt heel erg slecht aan het voetballen.
En ondertussen weer spreekkoren in het publiek daar richting scheids, blijft raar publiek daar...
Twee redelijk harde overtredingen en de scheids is de boeman, wat een sneu "gezang".
Overigens twee prima vrije trappen van Schöne, verdiende voorsprong.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ben benieuwd of die ZIyech het nog steeds in zijn hoofd haalt om bij die vrije trappen te gaan staan
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Sowieso, aangezien Ziyech volgens Ziyech niets fout kan doen. Hoe halen mensen het ook in hun hoofd om Ziyech uit te fluiten...Leon Zwiers schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:12:
Boontje komt om zijn loontje Twente.
Ben benieuwd of die ZIyech het nog steeds in zijn hoofd haalt om bij die vrije trappen te gaan staan
Want dat soort "supporters" kan enigszins normaal nadenken?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:13:
Waarschuwing geven; koppen dicht of licentie kwijt! Krijg je ze wel mee stil.
Zit in zijn bloed, altijd verontwaardigd reageren of het nu terecht of onterecht is.Terranova schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:14:
[...]
Sowieso, aangezien Ziyech volgens Ziyech niets fout kan doen. Hoe halen mensen het ook in hun hoofd om Ziyech uit te fluiten...
Het zit ze ook niet mee, eerst hun coke-honk kwijt, en nu hun club die het kut doet. Dat ze vorig jaar goed wegkwamen door die huurlingen vergeten ze eventjes. Twente gaat gewoon de nacompetitie in dit seizoenNapo schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:14:
[...]
Want dat soort "supporters" kan enigszins normaal nadenken?
Dat niet, maar de vers opgedroogde tranen kunnen ze waarschijnlijk nog steeds proeven.Napo schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:14:
[...]Want dat soort "supporters" kan enigszins normaal nadenken?
`Leon Zwiers schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:15:
[...]
Het zit ze ook niet mee, eerst hun coke-honk kwijt, en nu hun club die het kut doet. Dat ze vorig jaar goed wegkwamen door die huurlingen vergeten ze eventjes. Twente gaat gewoon de nacompetitie in dit seizoen
Met dit spel zie ik ze nog wel direct degraderen als er niets veranderd daar in de winter.
Kijk hoeveel overtredingen ze nodig hebben terwijl Ajax best belabberd speelt.
Of snuivenOPSLAGHOND schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:16:
[...]
Dat niet, maar de vers opgedroogde tranen kunnen ze waarschijnlijk nog steeds proeven.
LOL hoe krijgt Twente m daar er niet in
[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 02-12-2017 19:17 ]
yup, al is het niet te zien met die kut camerahoekentoolkist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:17:
Zo, die leek echt vol op zn arm te komen...
En pleur die kut Ziyech naar de bank. Wtf was dat
[ Voor 11% gewijzigd door Terranova op 02-12-2017 19:18 ]
Verwijderd
Hoe had hij het anders moeten doen zijn arm eerst afhakkentoolkist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:17:
Zo, die leek echt vol op zn arm te komen...
Gaat ook wel erg vaak fout.
[ Voor 96% gewijzigd door dutchgio op 02-12-2017 19:18 ]
Hehehe
[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 02-12-2017 19:19 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Onana is met z'n hoofd ergens anders.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dat is het hele probleem van voetbal, te veel regels die weer anders geïnterpreteerd mogen worden in het geval van situatie X of Y.Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:18:
[...]
Hoe had hij het anders moeten doen zijn arm eerst afhakken
Eenduidige regelgeving voorkomt dit, bal tegen hand/arm -> vrije trap
Die Onana gedraagt zich als een jonge Vermeer, die was ook al zo onrustig aan het grabbelen in zijn Ajax tijd
Leek t wel op ja.St@m schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:19:
Dat had rood en een pingel moeten zijn. (Volgens mij komt die vol op de arm)
Hij is nog steeds 10x beter dan alles wat we op de bank hebben zitten. Vorig jaar had ie een tijd dat alles lukte, nu lukt niet alles. Boeiend, hij creeert nog steeds veel kansen per wedstrijd alleen minder dan vorig seizoen. Maar nog steeds ruim meer dan welke andere speler ook van Ajax.. zullen we em dan maar op de bank zetten?Terranova schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:17:
[...]
yup, al is het niet te zien met die kut camerahoeken
En pleur die kut Ziyech naar de bank. Wtf was dat
Onana is veel beter dan Vermeer destijds (of tegenwoordig), Vermeer is een exacte kopie van Stanley Menzo.Leon Zwiers schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:22:
Die Onana gedraagt zich als een jonge Vermeer, die was ook al zo onrustig aan het grabbelen in zijn Ajax tijd
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Oh wow ik zit helemaal verkeerdtoolkist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:25:
Wauw, zelfs Bruggink vindt het rood voor Twente
Was wel hands idd
[ Voor 20% gewijzigd door Terranova op 02-12-2017 19:27 ]
Zou graag zien dat Frenkie de Jong wat meer kans krijgt op de plek van Ziyech.toolkist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:22:
[...]
Leek t wel op ja.
[...]
Hij is nog steeds 10x beter dan alles wat we op de bank hebben zitten. Vorig jaar had ie een tijd dat alles lukte, nu lukt niet alles. Boeiend, hij creeert nog steeds veel kansen per wedstrijd alleen minder dan vorig seizoen. Maar nog steeds ruim meer dan welke andere speler ook van Ajax.. zullen we em dan maar op de bank zetten?
Al was het maar omdat een paar wedstrijdjes bank wellicht goed doet voor Ziyech.
Doorschuiven met Siem de Jong ernaast.
[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 02-12-2017 19:27 ]
Hoe graag ik het ook niet wil zeggen. Maar Siem de Jong dan maar ipv van Ziyech. Siem kan ook totaal niet voetballen, maar scoort wel.Krukar schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:26:
[...]
Zou graag zien dat Frenkie de Jong wat meer kans krijgt op de plek van Ziyech.
Al was het maar omdat een paar wedstrijdjes bank wellicht goed doet voor Ziyech.
Dan heb ik liever Schone eruit. Zie De Jong toch meer als zijn opvolger.Krukar schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:26:
[...]
Zou graag zien dat Frenkie de Jong wat meer kans krijgt op de plek van Ziyech.
Wat overdreven lijkt mij, het is eerder Twente die blij moet zijn dan ze nog met z'n elven zijn dan Ajax.St@m schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:27:
Maar wedstrijd maar laten overspelen, want deze arbitrage gaat nergens over.
Verwijderd
Ga jij maar lekker uithuilen straks. Zie nog niet heel veel verkeerde beslissingen en ja het kan altijd beter. Maar als supporter de scheids en zijn familie en vooral zijn familie belachelijk makenSt@m schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:27:
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2017 19:29 ]
Bang dat we inlopen volgende week?St@m schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:27:
8 punten voorsprong is toch wel genoeg om je niet al te druk te hoeven maken?
Weet het niet, Schöne brengt wel veel rust op het middenveld, zeg niet dat Ziyech slecht is maar als hij niet meer standaard eerste elftal is gaat ie misschien weer is wat beter spelen om zichzelf te bewijzen. Als je 'm af en toe rond ziet draven lijkt het toch wat luiheid/laksheid, hij kan echt wel voetballen.toolkist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:28:
[...]
Dan heb ik liever Schone eruit. Zie De Jong toch meer als zijn opvolger.
voor die overtreding van twente was een obvious rode kaart terecht geweest. (een video ref kan niets omdat er al geel gegeven was)
&
voor veltman had er dus een videoscheidsrechter moeten zijn. In slow motion met zoom leek het idd hands in de rust beelden.
conclusie : videoscheidsrecht
Verwijderd
Ik kom hier nog niet zo lang maar 3x raden jij bent een Feyenoord supporter?Leon Zwiers schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:30:
Er waren wel verkeerde beslissingen hoor, maar die hadden niets uitgemaakt. Dan was het nu 10 tegen 10 met 1-2 voor Ajax
Ik maakte een grapje, er is hier iemand die iedere wedstrijd wil laten overspelen als er fouten gemaakt worden.PolarBear schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:28:
[...]
Wat overdreven lijkt mij, het is eerder Twente die blij moet zijn dan ze nog met z'n elven zijn dan Ajax.
Zeg kereltje, waarom zou ik moeten uithuilen?Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:29:
[...]
Ga jij maar lekker uithuilen straks. Zie nog niet heel veel verkeerde beslissingen en ja het kan altijd beter. Maar als supporter de scheids en zijn familie en vooral zijn familie belachelijk maken
Nee hoor, 8 punten is voldoende. Ik maak me niet zo druk. En nogmaals, het was een grapje.toolkist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:29:
[...]
Bang dat we inlopen volgende week?![]()
8 punten voorsprong is toch wel genoeg om je niet al te druk te hoeven maken?
Twente had eerst rood moeten hebben, en daarna Ajax.
Denk het wel als ie laatste man is. Rood voor de overtreding en penalty als compensatie voor gemist doelpunt. Er is i.i.g. aan 2 kanten een fout gemaakt.Terranova schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:31:
Hoe de fuck is het eigenlijk rood van Veltman, als het hands is, volgens mij is toch juist die 3 dubbele straf niet meer mogelijk?
https://www.vi.nl/nieuws/...tiek-op-triple-punishmentKrukar schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:32:
[...]
Denk het wel als ie laatste man is. Rood voor de overtreding en penalty als compensatie voor gemist doelpunt. Er is i.i.g. aan 2 kanten een fout gemaakt.
Had geel + pingel moeten zijn dus. Niet rood zoals mensen hier graag willen zien blijkbaar.
Heb je die link zelf wel doorgelezen? ik quote letterlijk:Terranova schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:32:
[...]
https://www.vi.nl/nieuws/...tiek-op-triple-punishment
Had geel + pingel moeten zijn dus. Niet rood zoals mensen hier graag willen zien blijkbaar.
De belangrijkste wijziging is dat het op onreglementaire wijze ontnemen van een scoringskans nu niet altijd meer een rode kaart oplevert. Alleen bij een opzettelijke handsbal (zoals van Andrés Iniesta tegen Atlético Madrid, foto), het vasthouden of duwen van een tegenstander of een overtreding zonder de intentie de bal te spelen, moet de speler van het veld.
Verwijderd
Je commentaar. en daarbij noem me geen kereltje mijn leeftijd komt dichterbij 92 als dat 92 mijn geboortejaar is.St@m schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:32:
[...]
Zeg kereltje, waarom zou ik moeten uithuilen?
Dan ga je er vanuit dat het opzettelijk hands is. Het was al onduidelijk of het überhaupt hands is. Dan kan je onmogelijk zeggen dat het opzettelijk was.Krukar schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:34:
[...]
Heb je die link zelf wel doorgelezen? ik quote letterlijk:
De belangrijkste wijziging is dat het op onreglementaire wijze ontnemen van een scoringskans nu niet altijd meer een rode kaart oplevert. Alleen bij een opzettelijke handsbal (zoals van Andrés Iniesta tegen Atlético Madrid, foto), het vasthouden of duwen van een tegenstander of een overtreding zonder de intentie de bal te spelen, moet de speler van het veld.
Edit: En Higler gaat marchanderen...
Ok kerelVerwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:34:
[...]
Je commentaar. en daarbij noem me geen kereltje mijn leeftijd komt dichterbij 92 als dat 92 mijn geboortejaar is.
Het punt is dat die regelwijziging die je aanhaalt niets met hands te maken heeft, zoals in de verdere tekst ook te lezen is.Terranova schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:35:
[...]
Dan ga je er vanuit dat het opzettelijk hands is. Het was al onduidelijk of het überhaupt hands is. Dan kan je onmogelijk zeggen dat het opzettelijk was.
Die regelwijziging gaat om tackles waarbij geen opzet in het spel was, waar je dus geen rood+pingel meer voor krijgt.
Opzettelijk onduidelijk handsTerranova schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:35:
[...]
Dan ga je er vanuit dat het opzettelijk hands is. Het was al onduidelijk of het überhaupt hands is. Dan kan je onmogelijk zeggen dat het opzettelijk was.
Edit: En Higler gaat marchanderen...
[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 02-12-2017 19:38 ]
Bizar. Sowieso als iets rood verdient is het dit soort gedrag.Leon Zwiers schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:36:
Waarom alleen Neres een kaart?
Want higler wilde wat goedmaken voor die handsbal niet gezien.
Omdat Higler een h*erenjong isLeon Zwiers schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:36:
Waarom alleen Neres een kaart?
*is grapje he
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 02-12-2017 19:38 ]
Verwijderd
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Of er lag nog wat coke en hebben ze dat door de thee gedaanVerwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:38:
Onana heeft in ieder geval een bak koffie gekregen met rust want hij is nu wel beter bij de les als voor de rust.
Verwijderd
Dat gebaartje had je bij Nijhuis niet moeten makenTerranova schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:40:
En Cuevas had nu z'n 2e geel moeten krijgen. Goed gedaan Higler.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Voor wie?Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:40:
Wordt echt tijd dat veltman gewisseld wordt brengt op dit moment achterin alleen maar onrust.
Voor wie? Hij moet nu uit noodzaak op linksback spelen he...Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:40:
Wordt echt tijd dat veltman gewisseld wordt brengt op dit moment achterin alleen maar onrust.
Zal wel tweede geel voor een Ajacied worden dan...Krukar schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:42:
Zal mij verassen als deze wedstrijd met 22 man eindigt
Neres -> Colombiaan -> Coke ... Hmmm....Terranova schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:42:
Neres krijgt zo wss nog wel rood en die cokesnuivers achterin bij Twente niets.
[ Voor 5% gewijzigd door PolarBear op 02-12-2017 19:44 ]
Dankerlui kan maar die wordt dan wel flink voor de leeuwen gegooid.toolkist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:42:
[...]
Voor wie? Hij moet nu uit noodzaak op linksback spelen he...
Verwijderd
Geef Eiting daar een kans.toolkist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:42:
[...]
Voor wie? Hij moet nu uit noodzaak op linksback spelen he...
Braziliaans. Zal ook wel coke zitten trouwens, daar niet vanPolarBear schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:44:
[...]
Neres -> Colombiaan -> Coke ... Hmmm....Oh nee, Braziliaan ... Hmmm.
Ik had het over die opgefokte verdedigers van Twente die blijven schoppen. En vooral Cuevas die eerst een kopstoot wil geven en daarna opgefokt te doen tegen de scheids.PolarBear schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:44:
[...]
Neres -> Colombiaan -> Coke ... Hmmm....Oh nee, Braziliaan ... Hmmm.
Kun je beter Dankerlui erop zetten, beide jeugspelers en Eiting is geen verdediger, Dankerlui speelt in jong Ajax wel linksachter volgens mij.
Dus een centrale middenvelder zonder ervaring in Ajax 1 laten debuteren op linksback in een wedstrijd waar je zeker nog onder druk komt te staan?
Klinkt als iets wat Keizer zou kunnen verzinnen, familie?
Verwijderd
Eiting heel vroeger ook maar niet in Jong Ajax dus dan eventueel maar Dankerlui opstellen.Krukar schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:46:
[...]
Kun je beter Dankerlui erop zetten, beide jeugspelers en Eiting is geen verdediger, Dankerlui speelt in jong Ajax wel linksachter volgens mij.
Als het ongepast is moet je het zeggen, maar zit je op dit moment toevallig zelf aan de drugs?Leon Zwiers schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:46:
De coke komt nu zelfs uit de lucht
Verwijderd
Sorry alles beter als iemand die zich als keeper voordoet en zijn man vergeet wat nu al meermaals is gebleken.toolkist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:47:
[...]
Dus een centrale middenvelder zonder ervaring in Ajax 1 laten debuteren op linksback in een wedstrijd waar je zeker nog onder druk komt te staan?
Klinkt als iets wat Keizer zou kunnen verzinnen, familie?
Alles beter dan iemand die een tegen goal voorkomt? Die snap ik nietVerwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:49:
[...]
Sorry alles beter als iemand die zich als keeper voordoet en zijn man vergeet wat nu al meermaals is gebleken.
[ Voor 73% gewijzigd door toolkist op 02-12-2017 19:50 ]
Laat Ajax maar gewoon 3-1 maken, zodat we van deze onzin af zijn
2-2...Krukar schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:51:
De scheidsrechterlijke dwalingen gaan wel twee kanten op nu, eerlijk is eerlijk, Zeefuik duwde net ook Hooiveld onderuit.
Laat Ajax maar gewoon 3-1 maken, zodat we van deze onzin af zijn
[ Voor 46% gewijzigd door Fiber op 02-12-2017 19:52 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Door de man die er al met rood af had gemoeten. Maar de Jong kreeg wel de kaart...
Eens zien of de "supporters" Higler dalijk liefkozend gaan toezingen want zonder hem had Twente met 9 gestaan.
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!