[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.346 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Totaal nutteloze vraag, maar bedacht het mij opeens:

Tot wanneer is Feyenoord kampioen? Is dat tot en met de 34e wedstrijd? Of raken ze die titel kwijt als PSV volgende week wint van Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:49
Officieel zijn ze al kampioen af sinds een week of 4, toen stonden ze al zover achter dat ze de titel niet konden prolongeren.

Maar ik denk totdat PSV de schaal uitgereikt ktijgt.

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 08-04-2018 16:03 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Oef... de doodsteek met een hakje

Inclusief panna. Kan het pijnlijker :o

[ Voor 38% gewijzigd door Han op 08-04-2018 16:03 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:00:
[...]

Jupiler League middenmoot defensie...
Wat ik zo raar vind is dat het voetbal bij Twente zo ver weg is geraakt terwijl ze daar echt wel de spelers hebben om goed voetbal te spelen en veel hoger te staan dan waar ze nu staan.

Lijkt daar echt iets in het koppie te zijn geslopen wat er maar lastig uit te krijgen lijkt te zijn. Voetballen kunnen ze echt wel bij Twente.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:06
Han schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:02:
Oef... de doodsteek met een hakje
Einde Twente, toch nog wat glans dit seizoen ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Lekker hoor. Ook nog door de benen van de keeper. Hopen dat Jorgi wat vertrouwen krijgt hierdoor.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JanW schreef op zondag 8 april 2018 @ 15:54:
Daar is ie dan, 1-2 van Berghuis. Mooi zo, hopelijk blijft Twente daar op die 18de plaats staan voor het restant van de competitie.
1 van die weinige keren dat ik blij ben met een doelpunt van Feyenoord ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:02

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:03:
[...]

Lijkt daar echt iets in het koppie te zijn geslopen wat er maar lastig uit te krijgen lijkt te zijn. Voetballen kunnen ze echt wel bij Twente.
Misschien 3 spelers kunnen echt voetballen. Andere zijn zgn talenten en beloftes die het nooit hebben waar gemaakt. + spelers als vd lely, hou op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk voor iedereen die Feyenoord een goed hart toe draagt maar tegelijkertijd gun ik Twente geen directe degradatie toe. Daarvoor betekent die club veel te veel voor het Nederlandse voetbal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:04:
Leuk voor iedereen die Feyenoord een goed hart toe draagt maar tegelijkertijd gun ik Twente geen directe degradatie toe. Daarvoor betekent die club veel te veel voor het Nederlandse voetbal.
Als in, aan wie moeten we dan een gezamelijke hekel hebben?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:03:
[...]

Wat ik zo raar vind is dat het voetbal bij Twente Feyenoord zo ver weg is geraakt terwijl ze daar echt wel de spelers hebben om goed voetbal te spelen en veel hoger te staan dan waar ze nu staan.

Lijkt daar echt iets in het koppie te zijn geslopen wat er maar lastig uit te krijgen lijkt te zijn. Voetballen kunnen ze echt wel bij Twente Feyenoord.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Leon Zwiers schreef op zondag 8 april 2018 @ 15:53:
Ik had Toornstra er niet uitgehaald. Die speelde de beste wedstrijd van zijn seizoen.
Ah zo. Hij scoort echter zeer zelden, dan kan een Van Persie met z'n individuele klasse wel zomaar een doelpuntje maken. Op zich niet zo'n gek idee toch?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:05:
ADO.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:31
[...]

Ik vind Ajax wel een goede kandidaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Daarbij verspeelde Toornstra de bal 3 ik in 1 minuut, begon even slecht te spelen als Jensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nee, maar een speler die zo een goede pot speelt eruithalen vind ik gewoon gek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

:N

e: vitesse.

[ Voor 5% gewijzigd door StrongArmLance op 08-04-2018 16:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hekel? Dat heb ik aan geen enkele club, nee, ook niet aan Ajax. Al kan ik niet ontkennen dat ik minder sympathie voel voor PSV. Hebben zij het ook wel naar gemaakt natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
[...]

Iedereen met kunstgrasveld? ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:04:
Voor het Nederlandse voetbal is ook belangrijk dat het structurele wangedrag van FC Twente een passend slot krijgt, die het door een dwaling van de beroepscommissie leek mis te lopen.

Volgens mij heeft Twente ook zn lesje nog helemaal niet geleerd. Meerdere transfers dit seizoen deden ook de concurrentie fronzen.

Bovendien is het belangrijkste alternatief om te degraderen Sparta, en zie club heeft nog veel meer voor het Nederlandse voetbal betekent en een schoon blazoen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:12:
[...]

Voor het Nederlandse voetbal is ook belangrijk dat het structurele wangedrag van FC Twente een passend slot krijgt, die het door een dwaling van de beroepscommissie leek mis te lopen.

Volgens mij heeft Twente ook zn lesje nog helemaal niet geleerd. Meerdere transfers dit seizoen deden ook de concurrentie fronzen.

Bovendien is het belangrijkste alternatief om te degraderen Sparta, en zie club heeft nog veel meer voor het Nederlandse voetbal betekent en een schoon blazoen.
Al heeft Sparta wel mazzel gehad met die goedertierenheid van de gemeente Rotterdam met het opknappen van het kasteel. Heb het eerlijk gezegd niet zo heel erg met Sparta. Doe mij dan maar liever Excelsior, sympathiekere club.

Inzake deze wedstrijd: wel jammer dat Vente niet ingebracht werd maar Amrabat. Vente laat goed voetbal zien in zijn speelminuten waarin hij daadwerkelijk een teamspeler bleek te zijn. Meer dan menige andere speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:16:
[...]

Al heeft Sparta wel mazzel gehad met die goedertierenheid van de gemeente Rotterdam met het opknappen van het kasteel. Heb het eerlijk gezegd niet zo heel erg met Sparta. Doe mij dan maar liever Excelsior, sympathiekere club.

Inzake deze wedstrijd: wel jammer dat Vente niet ingebracht werd maar Amrabat. Vente laat goed voetbal zien in zijn speelminuten waarin hij daadwerkelijk een teamspeler bleek te zijn. Meer dan menige andere speler.
Denk nog steeds niet dat Sparta er ongunstig uit komt als we de hulp van gemeente Rotterdam met gemeente Enschede gaan vergelijken. ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 06:23
Kan me nog steeds niet voorstellen dat FC Twente gaat degraderen. Hoe is het mogelijk met die spelersgroep. Vind het persoonlijk toch ook wel een beetje jammer dat een club die het toch een hele tijd aardig heeft gedaan (ondanks het financiele valsspelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:18:
[...]

Denk nog steeds niet dat Sparta er ongunstig uit komt als we de hulp van gemeente Rotterdam met gemeente Enschede gaan vergelijken. ;)
Kan zijn. Daarvoor weet ik te weinig van Twente.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:10
Snowdog schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:22:
Kan me nog steeds niet voorstellen dat FC Twente gaat degraderen. Hoe is het mogelijk met die spelersgroep. Vind het persoonlijk toch ook wel een beetje jammer dat een club die het toch een hele tijd aardig heeft gedaan (ondanks het financiele valsspelen).
Want hun spelersgroep is zo goed?
Er zitten een paar bekende namen in de selectie van Twente maar het is gewoon een zwakke spelersgroep.
El Ham? Sinds zijn vertrek bij Ajax overal door de mand gevallen, waarom denk je dat hij nu bij Twente zit?

edit:
Waarom staat Huntelaar basis? Zit Cassiera voor niets zo leuk te ballen in de JL?

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 08-04-2018 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dat programma van AZ de komende weken kan het zo maar gebeuren dat Feyenoord AZ in de resterende wedstrijden nog gaat passeren om alsnog 3-de te worden in de eindstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 19-09 06:23
Deadsy schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:23:
[...]

Want hun spelersgroep is zo goed?
Er zitten een paar bekende namen in de selectie van Twente maar het is gewoon een zwakke spelersgroep.
El Ham? Sinds zijn vertrek bij Ajax overal door de mand gevallen, waarom denk je dat hij nu bij Twente zit?
El Ham heb ik sowieso voor zijn overgang tijden niet gezien, dus daar kan ik weinig van zeggen. Wel een talentvolle speler iig. Maar goed, Twente heeft (zou ik zeggen iig) toch echt wel betere spelers dan een Sparta (in potentie iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Deadsy schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:23:
[...]

edit:
Waarom staat Huntelaar basis? Zit Cassiera voor niets zo leuk te ballen in de JL?
Die liet het toen hij basis stond niet zien.
Wel weer Wober en geen Veltman...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:26:
Met dat programma van AZ de komende weken kan het zo maar gebeuren dat Feyenoord AZ in de resterende wedstrijden nog gaat passeren om alsnog 3-de te worden in de eindstand.
Hoe dan? Nog 4 wedstrijden en het gat is 12 punten, in theorie kan het maar met Heracles (7 punten in laatste 5 wedstrijden als ik verlies van Ajax incalculeer), PEC (4 punten in laatste 5 wedstrijden) en Vitesse (4 punten in laatste 5 wedstrijden) als tegenstanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:32:
[...]

Die liet het toen hij basis stond niet zien.
Wel weer Wober en geen Veltman...
Veltman is dan ook geschorst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Ohja. :)
Dat scheelt dan al weer.

[ Voor 61% gewijzigd door dutchgio op 08-04-2018 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:33:
[...]

Hoe dan? Nog 4 wedstrijden en het gat is 12 punten, in theorie kan het maar met Heracles (7 punten in laatste 5 wedstrijden als ik verlies van Ajax incalculeer), PEC (4 punten in laatste 5 wedstrijden) en Vitesse (4 punten in laatste 5 wedstrijden) als tegenstanders
AZ staat nu nog maar 8 punten voor op Feyenoord anders hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:36:
[...]

AZ staat nu nog maar 8 punten voor op Feyenoord anders hoor.
hmm, fair point (kleine miscalculatie :+), dan nog, ik zie het huidige Feyenoord niet zonder meer van en Utrecht en Heerenveen winnenn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:47
Alle PSV-ers zijn vandaag voor Ajax, zo neem ik aan?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:26:
Wordt dat optimisme nu echt getriggerd door een overwinning op de hekkensluiter? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:46
carpebios schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:48:
Tuurlijk niet, als Ajax verliest heeft PSV genoeg aan een gelijkspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:47
Joster schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:51:
[...]

Tuurlijk niet, als Ajax verliest heeft PSV genoeg aan een gelijkspel.
Dat is niet wat ze willen, genoeg aan een gelijkspel. Ze willen (en ik hoor daarbij), winnen van Ajax in eigen huis en de titel binnen slepen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:52:
[...]

Dat is niet wat ze willen, genoeg aan een gelijkspel. Ze willen (en ik hoor daarbij), winnen van Ajax in eigen huis en de titel binnen slepen.
Van Ajax wil PSV altijd winnen ongeacht de situatie, als ze met een gelijkspel kampioen zouden worden gok ik dat er geen speler is die daar geen vrede mee zou hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:48:
[...]

Wordt dat optimisme nu echt getriggerd door een overwinning op de hekkensluiter? :D
Kan me wel wedstrijden van Feyenoord herinneren tegen laaggeplaatste ploegen waar alle tenen spontaan van gingen krommen en menige Feyenoorder chagrijnig de week in lieten gaan na verlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik wou zeggen, dat is nu juist iets wat PSV niet boeit. Die titel moet gewoon binnen, hoe eerder hoe beter.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:38:
[...]

hmm, fair point (kleine miscalculatie :+), dan nog, ik zie het huidige Feyenoord niet zonder meer van en Utrecht en Heerenveen winnenn
Mwah, tegen Utrecht heeft Feyenoord het meestal niet zo moeilijk. En Heerenveen draait dit seizoen ook allesbehalve lekker. Had daar overigens meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Nee, waarom zou ik dat zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 08-04-2018 17:03 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Parijs - Roubaix is nu ook wel spannend trouwens. Sagan voorop met een 4-tal sterke renners (met Terpstra) op ca. 45 seconden achterstand met nog 8km te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:02:
[...]

En Heerenveen draait dit seizoen ook allesbehalve lekker
En feyenoord wel dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanR91
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 11:52
Nee hoor, als Ajax verliest is een gelijkspel voldoende, kan me weinig boeie hoe we kampioen worden als het maar aanstaande zondag gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:07:
[...]

En feyenoord wel dan? :+
Echt te veel blessures bij Feyenoord dit seizoen. Nota bene ook nog eens van de overgebleven spelers die vorig seizoen het basisteam vormden.

Jørgensen's persoonlijke seizoen is illustratief voor dat van Feyenoord. Veel tegenslagen, blessures (weinig CL-wedstrijden kunnen spelen), schorsing, en het drama voor zijn vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Het is éénrichtingsverkeer deze eerste 30 minuten.
Al een flink aantal kansjes gezien dus even wachten tot het doelpunten gaat regenen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:34
man man man, typisch Ajax weer, tot de 1e goal gaat het altijd zooooooooooooooooo moeilijk. Uiteindelijk vliegen ze er bij bosjes in, maar nooit de 1e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:24:
man man man, typisch Ajax weer, tot de 1e goal gaat het altijd zooooooooooooooooo moeilijk. Uiteindelijk vliegen ze er bij bosjes in, maar nooit de 1e
Zal in de tweede helft moeten gaan gebeuren en waarschijnlijk ook wel gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:14:
[...]

Echt te veel blessures bij Feyenoord dit seizoen. Nota bene ook nog eens van de overgebleven spelers die vorig seizoen het basisteam vormden.

Jørgensen's persoonlijke seizoen is illustratief voor dat van Feyenoord. Veel tegenslagen, blessures (weinig CL-wedstrijden kunnen spelen), schorsing, en het drama voor zijn vrouw.
Dusch, Feyenoord draait dit seizoen ook allesbehalve lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:39:
[...]

Dusch, Feyenoord draait dit seizoen ook allesbehalve lekker
Dit seizoen niet echt nee, de laatste wedstrijden wel weer. :P

Overigens is het toch best wel apart dat Ajax niet vaker kampioen is geworden de laatste jaren. De meest vermogende club van het land met dat zowel PSV als Feyenoord en AZ financieel moeilijk zaten c.q. zitten.

Kan me voorstellen dat menige Ajacied daar niet weinig van baalt. Al is het voor de overige supporters natuurlijk wel zo leuk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ph4ge
Krijg een filmpje doorgestuurd uit Enschede waar FC Twente supporters over het bombardement op Rotterdam zingen (over gunfactor gesproken) en vervolgens Jupiler bierviltjes toegegooid krijgen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Deze wedstrijd is niet om aan te zien. Beiden zo slecht, zeker als er een overtal situatie is. Lelijk slordig.

[ Voor 53% gewijzigd door StrongArmLance op 08-04-2018 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is wachten op het eerste doelpunt van Ajax. Die gaat echt wel komen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:46

Herman

FP ProMod
ph4ge schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:49:
Krijg een filmpje doorgestuurd uit Enschede waar FC Twente supporters over het bombardement op Rotterdam zingen (over gunfactor gesproken) en vervolgens Jupiler bierviltjes toegegooid krijgen. _O-
Die viltjes hadden ze 'toevallig' bij hun?

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Ah Nijhuis kon het niet langer aanzien dat Ajax zo goed is en gaat maar tegen Ajax fluiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 21:01

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:44:
[...]

Dit seizoen niet echt nee, de laatste wedstrijden wel weer. :P

Overigens is het toch best wel apart dat Ajax niet vaker kampioen is geworden de laatste jaren. De meest vermogende club van het land met dat zowel PSV als Feyenoord en AZ financieel moeilijk zaten c.q. zitten.

Kan me voorstellen dat menige Ajacied daar niet weinig van baalt. Al is het voor de overige supporters natuurlijk wel zo leuk.
Mwa na 4 jaar kampioen valt dat wel mee :). Aan de andere kant heeft Ajax nog geld en de rest geen steady CL inkomsten meer (de kampioen that is). Eens kijken hoe de tafels gaan draaien en spinnen nu Ziyech, Vd Beek, Vd Ligt en co voor hoge bedragen weggaan.
Time will tell.

Ook opvallend dat er zoveel PSV’ers uit alle hoeken en gaten kruipen opeens terwijl het voor AZ elke keer mooi dezelfde zijn. Tweakers server verplaatst naar het zuiden want verder dan 50km rondom Eindhoven wordt het akelig stil met PSV minded supporters :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Herman schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:55:
[...]

Niet toevallig, Twente staat al een tijdje strak onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Herman schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:55:
[...]

Zal vast geen toeval zijn. Ik vond het wel ludiek, weer eens wat anders dan spreekkoren over de tweede wereldoorlog of de vuurwerkramp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22

St@m

@ Your Service

Typhone schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:56:
[...]

Ook opvallend dat er zoveel PSV’ers uit alle hoeken en gaten kruipen opeens terwijl het voor AZ elke keer mooi dezelfde zijn. Tweakers server verplaatst naar het zuiden want verder dan 50km rondom Eindhoven wordt het akelig stil met PSV minded supporters :).
Wie dan? Ik zie over het algemeen alleen bekende namen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typhone schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:56:
[...]

Mwa na 4 jaar kampioen valt dat wel mee :). Aan de andere kant heeft Ajax nog geld en de rest geen steady CL inkomsten meer (de kampioen that is). Eens kijken hoe de tafels gaan draaien en spinnen nu Ziyech, Vd Beek, Vd Ligt en co voor hoge bedragen weggaan.
Time will tell.

Ken aardig wat Ajacieden en het aparte is dat menigeen baalde van het spel onder de Boer. Tig mensen Bosch loven maar daarin mee lijken te gaan in de lijn van van de Brom, die weigert zijn speelstijl aan te passen. Alsof het voetbal doel op zich zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Terranova schreef op zondag 8 april 2018 @ 17:55:
Ah Nijhuis kon het niet langer aanzien dat Ajax zo goed is en gaat maar tegen Ajax fluiten?
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Lucky Ajax met die goal :+ :+

Was wel heel heel erg randje buitenspel. Maar goed, hij hing al in de lucht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22

St@m

@ Your Service

Nou jongens.. barst maar los over Nijhuis.. Heracles genaaid dit dat..
Buitenspelgoal Ajax

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Als van Rhijn gisteren buitenspel stond mogen ze de goal van Kluivert hier ook afkeuren.
Maar hé, 1-0!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zul je nu altijd zien, doe je net ff iets anders, scoort Ajax :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

St@m schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:06:
Nou jongens.. barst maar los over Nijhuis.. Heracles genaaid dit dat..
Buitenspelgoal Ajax
Nou ja, als er niet gevlagd wordt is het niet de schuld van Nijhuis, maar dat was wel degelijk buitenspel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31

Vos

AFCA

Na het matsen van PSV gisteren mag dit ook wel

* Vos rent

J/K natuurlijk ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 08-04-2018 18:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:09

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Siem de jong :+ wil Ajax niet makkelijk winnen of zo :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
St@m schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:02:
[...]
Wie dan? Ik zie over het algemeen alleen bekende namen.
Een stuk of 4 a 5 ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Echt een schande die Ten Hag, weer die kansloze Siem de Jong. Hier ga je echt niet meer van scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 18-09 21:17

ST10©DE

Dus.............

Vos schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:09:
Na het matsen van PSV gisteren mag dit ook wel

* Vos rent

J/K natuurlijk ;)
De vraag is waarover je een grapje maakt...

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, die had er wel in gemogen Huntelaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 21:01

Typhone

Who Dares Wins

Ten Hag, wat een simpele ziel. Komt ie weer met zn standaard rotwisseltje Siem de Jong erin. Wat een clown...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:04
Ajax is weer kansen aan het missen lees ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Het enige wat ik gezien heb is die clip op Twitter van twee seconden met het doelpunt. Daarin kan ik al zien dat het tempo van Ajax weer abominabel traag is. Dus als het ergens aan ligt vandaag. :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik had 2-1 voorspelt. Zou leuk zijn als dat nog uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

jaapstobbe schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:17:
Mwah, niet echt veel uitgespeelde kansen. Heracles staat goed (Castro ook), maar is aanvallend even slordig als Ajax, slechte passes en keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaapstobbe schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:17:
Keeper Castro van Heracles heeft daar een aandeel in. En Heracles speelt met veel man achter de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Valt me btw op dat die Kristensen ook best tegenvalt. Hoe denken de Ajacieden daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Darri gaat prikken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Ten hag moet nu echt oprotten met die wissels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:23:
Dat is idd wel apart, Neres is in menige wedstrijd van Ajax dit seizoen goud waard gebleken, zij het met doelpunten zij het met assists dan wel zijn voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Echt he :(
Als iemand een 2e goal had kunnen forceren was het Neres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:24:
[...]

Dat is idd wel apart, Neres is in menige wedstrijd van Ajax dit seizoen goud waard gebleken, zij het met doelpunten zij het met assists dan wel zijn voetbal.
Ach Ten Hag vond 4 middenvelders op het veld nog niet genoeg, gewoon nog eentje inbrengen...
Met vd Beek op rechtsback...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ten Hag wisselt nog steeds alsof hij bij Utrecht op de bank zit ... Het moet haast wel bewust zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Wil Ajax het deksel op de neus krijgen of zo 8)7 also Dolberg *O*

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:26:
[...]

Ach Ten Hag vond 4 middenvelders op het veld nog niet genoeg, gewoon nog eentje inbrengen...
Met vd Beek op rechtsback...
Behoudend wisselen is niet des Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Ik ga nog bijna hopen dat Heracles gelijk maakt zodat Ten Hag snel ontslagen wordt. 2e plek komt toch niet meer in gevaar en kampioen kan ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Niet alleen met die wissels...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:30:
[...]

Niet alleen met die wissels...
Inderdaad, gewoon oprotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Denemarken is het toch wel lekker dat Dolberg weer kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:31:
[...]

Inderdaad, gewoon oprotten.
Qua persconferenties verlang je allengs echt wel terug naar Fronsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Het is dat Heracles echt dramatisch is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
3 punten, lekker!
Heer en meester vanmiddag :) *

* behalve in het afmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:33:
[...]Qua persconferenties verlang je allengs echt wel terug naar Fronsje.
Qua spel zou Ajax er ook niet veel op achteruit gaan, qua resultaat zou het wel enorm veel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Ajax is vast aan het oefenen voor volgend seizoen in het halen van drie punten aan het eind van de wedstrijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
OPSLAGHOND schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:36:
[...]

Qua spel zou Ajax er ook niet veel op achteruit gaan, qua resultaat zou het wel enorm veel schelen.
Volgens mij gaat ajax dit jaar echt niet minder punten halen dan in de jaren onder de Boer. Dus of de boer zo veel meer punten zou halen, zou ik noet durven zeggen.

Het grote verschil is dat er deze jaren wel concurrenten zijn die 80 punten halen en tijdens die 4 jaar niet.

[ Voor 13% gewijzigd door aicaramba op 08-04-2018 18:39 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 103 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!