Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 104 105 106 Laatste
Acties:
  • 179.808 views

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
quote:
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:37:
Ajax is vast aan het oefenen voor volgend seizoen in het halen van drie punten aan het eind van de wedstrijd :+
Volgend seizoen mag Ajax een heel seizoen mazzelen? Netjes op hun beurt gewacht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• repeP
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 18-06 14:30
Zag zojuist alsnog die goal van Neres. Was echt geen buitenspel hoor. Dat is een fabeltje. Gewoon een goede loopactie van Neres. Die echt wel op meer plekken kan spelen dan alleen maar aan de rechterkant.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22-06 14:54

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Hmm doelpunt van Ajax deel ik in in de categorie voordeel voor de aanvaller in het geval van buitenspel. Heb zelf ook een helft mogen vlaggen vandaag op ons "nivo" :+. Maar die had ik ook niet afgevlagd.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23-06 22:48
Waarom Dolberg zo laat, en waarom niet Cassiera erin brengen met al die gemiste kansen. Voor mij part gooi je Sierhuis erin.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22-06 23:10

StrongArmLance

Endless flow

quote:
repeP schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:40:
Zag zojuist alsnog die goal van Neres. Was echt geen buitenspel hoor. Dat is een fabeltje. Gewoon een goede loopactie van Neres. Die echt wel op meer plekken kan spelen dan alleen maar aan de rechterkant.
Hoezo was het geen buitenspel dan? Gehele bovenlichaam over laatste lijn.

Net even teruggekeken, 100% buitenspel (edit: ik zie geen hak, maar dat kan aan mij liggen) . Moeilijk te zien, maar niet met 'fabeltje' aankomen zetten.

buitenspel

StrongArmLance wijzigde deze reactie 08-04-2018 18:52 (29%)

#vote

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Han
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
quote:
StrongArmLance schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:46:
Voet (hak) van de verdediger in het centrum was nog voor Neres, geen buitenspel :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10:23
quote:
[...]

Net even teruggekeken, 100% buitenspel. Moeilijk te zien, maar niet met 'fabeltje' aankomen zetten.

[afbeelding]
Gewoon niet te zien dus. Vanuit die foto kun je niet eens zeggen of de schouder van die verdediger buitenspel opheft of niet, laat staan waar zn been en voet zich bevindt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 11:38

dvdkiwi

Hoi doei

quote:
[...]

Gehele bovenlichaam? Je weet dat je er schuin tegenaan kijkt he, zijn rechterarm en -schouder wel maar zijn hele bovenlichaam? Absoluut niet.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 10:54
volgens mij gelden alle lichaamsdelen waarmee je kunt scoren mee voor het bepalen van buitenspel... dus is het gewoon een buitenspelgoal... (als PSV gisteren nou gewoon had verloren had ik nog blij geweest met die buitenspelgoal ook :))

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 19-06 00:06
quote:
Han schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:50:
[...]

Voet (hak) van de verdediger in het centrum was nog voor Neres, geen buitenspel :)
Het gaat om de borst van de spelers. Voeten, handen, hoofden doen er niet toe.

Maar ik denk dat het geen buitenspel was. Het beeld vertekent een beetje.

aicaramba wijzigde deze reactie 08-04-2018 18:57 (12%)

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• P.O. Box
quote:
aicaramba schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:56:
[...]

Het gaat om de borst van de spelers. Voeten, handen, hoofden doen er niet toe.

Maar ik denk dat het geen buitenspel was. Het beeld vertekent een beetje.
niet waar:

Een speler bevindt zich in buitenspelpositie indien:
 enig deel van zijn hoofd, lichaam of voeten op de helft van de tegenpartij is (m.u.v. de middenlijn) en
 hij dichter bij de doellijn van de tegenpartij is dan zowel de bal als de voorlaatste tegenstander met enig deel
van zijn hoofd, lichaam of voeten.
De handen en armen van alle spelers, ook van de doelverdedigers, worden buiten beschouwing gelaten.

https://www.knvb.nl/downl...oetbal-versie-1-juli-2017

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Is toch gewoon simpel? Alles waarmee je een bal mag spelen kan buitenspel staan. ;)

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

Acties:
  • 0Henk 'm!

• P.O. Box
quote:
Gonadan schreef op zondag 8 april 2018 @ 19:05:
Is toch gewoon simpel? Alles waarmee je een bal mag spelen kan buitenspel staan. ;)
quote:
P.O. Box schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:55:
volgens mij gelden alle lichaamsdelen waarmee je kunt scoren mee voor het bepalen van buitenspel... dus is het gewoon een buitenspelgoal... (als PSV gisteren nou gewoon had verloren had ik nog blij geweest met die buitenspelgoal ook :))
:+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 11:23
En hier wordt een discussie gevoerd over wel/niet buitenspel. De meningen over één simpel plaatje lopen al uiteen, hoe moet zo'n assistent het dan wel niet zien? Gewoon terecht goedgekeurd deze goal, bij twijfel is het voordeel voor de aanvaller.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 10:55
quote:
JanW schreef op zondag 8 april 2018 @ 19:09:
En hier wordt een discussie gevoerd over wel/niet buitenspel. De meningen over één simpel plaatje lopen al uiteen, hoe moet zo'n assistent het dan wel niet zien? Gewoon terecht goedgekeurd deze goal, bij twijfel is het voordeel voor de aanvaller.
Een wedstrijd is tegenwoordig geen wedstrijd meer als er niet gezeikt wordt over de arbitrage... duidelijk buitenspel dus :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22-06 14:54

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

quote:
Precies dit. Voordeel voor de aanvaller is een regel bij twijfel. 99,9999% de juiste beslissing.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 07:17

FreakNL

Well do ya punk?

quote:
repeP schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:16:
[...]

Al heeft Sparta wel mazzel gehad met die goedertierenheid van de gemeente Rotterdam met het opknappen van het kasteel. Heb het eerlijk gezegd niet zo heel erg met Sparta. Doe mij dan maar liever Excelsior, sympathiekere club.
..
Als je niet weet waar je over praat moet je je mond dichthouden. Sparta heeft in 2003 inderdaad hulp van de gemeente gehad, die het stadion kocht. Daarna mocht Sparta jaarlijks 6 ton aftikken en heeft de gemeente het laten verpauperen. In 2011 heeft Sparta het stadion weer teruggekocht, wel voor een lagere prijs maar daar zat een factor (zeer) achterstallig onderhoud in. Gemeeente Rotterdam is op de lange termijn de grote winnaar geweest in deze.

Bij de verbouwing in 2000 is wel gemeenschapsgeld betrokken geweest, maar dat is overal. Maarja, maatschappelijk belang enzo. Bovendien was dat zeker niet exorbitant en krijgen Excelsior en Feyenoord ook steun daarin.

Excelsior is ook een sympathieke club, zeker nu ze “los”van Feyenoord zijn. Enige enge is dat “was jij erbij op 16 mei” lied/slogan/ding wat ze keihard draaien voor iedere thuiswedstrijd. Beetje treurig als je je identiteit moet ontlenen aan het feit dat je 8 jaar geleden je stadsgenoot hebt laten degraderen... Tja.... :O

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007

dvdkiwi

Hoi doei

Omdat het zo krap was zou ik er niet voor vlaggen en dus voordeel twijfel geven.
Nu ik voor de 378e keer de herhaling zie geef ik de buitenspelroepers gelijk. Maar ik vraag me af hoeveel van hen het op het moment zelf met volle overtuiging als buitenspel zouden beoordelen.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aicaramba
quote:
P.O. Box schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:59:
[...]

niet waar:

 enig deel van zijn hoofd, lichaam of voeten op de helft van de tegenpartij is (m.u.v. de middenlijn) en
 hij dichter bij de doellijn van de tegenpartij is dan zowel de bal als de voorlaatste tegenstander met enig deel
De handen en armen van alle spelers, ook van de doelverdedigers, worden buiten beschouwing gelaten.

Ah, dan zijn de regels weer veranderd. 2 jaar geleden zei ik wat jij zei, maar toen wees iemand me er op dat het alleennom het torso ging.. nu dus weer veranderd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
@JanW je weet toch? Als ook maar één persoon online niet twijfelt was de scheidsrechter per direct volkomen kut. :')
quote:
Ik had via de citaten de discussie terug geklikt en zo over jouw post gesprongen. :P
quote:
aicaramba schreef op zondag 8 april 2018 @ 19:22:
[...]

Ah, dan zijn de regels weer veranderd. 2 jaar geleden zei ik wat jij zei, maar toen wees iemand me er op dat het alleennom het torso ging.. nu dus weer veranderd.
Die sprak ook toen al onzin. :P

Gonadan wijzigde deze reactie 08-04-2018 19:24 (33%)

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Ben ik de enige die vindt dat die linksback van Twente direct rood had verdiend?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 06:58
quote:
D-e-n schreef op zondag 8 april 2018 @ 19:31:
Ben ik de enige die vindt dat die linksback van Twente direct rood had verdiend?
Voor de tik op de enkel van Diks? Had inderdaad gekund.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• repeP
quote:
P.O. Box schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:59:
[...]

niet waar:

Dan heeft Ajax dus een mazzeltje gehad. Pech voor Heracles dus. Die overigens ook al pech hadden dat Nijhuis geen pingel zag in die actie van Kristensen op ik dacht Kuwas in de 16.

Zal nu waarschijnlijk heel wat minder kritiek op Nijhuis horen dan in menige andere wedstrijd van Ajax onder zijn leiding.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• repeP
quote:
FreakNL schreef op zondag 8 april 2018 @ 19:16:
[...]

Als je niet weet waar je over praat moet je je mond dichthouden. Sparta heeft in 2003 inderdaad hulp van de gemeente gehad, die het stadion kocht. Daarna mocht Sparta jaarlijks 6 ton aftikken en heeft de gemeente het laten verpauperen. In 2011 heeft Sparta het stadion weer teruggekocht, wel voor een lagere prijs maar daar zat een factor (zeer) achterstallig onderhoud in. Gemeeente Rotterdam is op de lange termijn de grote winnaar geweest in deze.

Bij de verbouwing in 2000 is wel gemeenschapsgeld betrokken geweest, maar dat is overal. Maarja, maatschappelijk belang enzo. Bovendien was dat zeker niet exorbitant en krijgen Excelsior en Feyenoord ook steun daarin.

Excelsior is ook een sympathieke club, zeker nu ze “los”van Feyenoord zijn. Enige enge is dat “was jij erbij op 16 mei” lied/slogan/ding wat ze keihard draaien voor iedere thuiswedstrijd. Beetje treurig als je je identiteit moet ontlenen aan het feit dat je 8 jaar geleden je stadsgenoot hebt laten degraderen... Tja.... :O
Voor een lagere prijs terug gekocht? Toppunt van eufemisme. Was voor het symbolische bedrag van zeggen en schrijven €1,-.

En nee, Excelsior is niet van Feyenoord in welk opzicht dan ook. Al jarenlang niet meer.

Wanneer er aldus iemand hier een toontje lager zou mogen zingen ben jij dat blijkbaar wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 08:49
Ook lekker.
De KNVB maakte een fout door een schorsing van een Jong Ajax speler niet door te geven. Daardoor moet nu de hele wedstrijd tegen NEC opnieuw.
https://www.vi.nl/nieuws/...el-nec-wordt-overgespeeld

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online
quote:
dutchgio schreef op zondag 8 april 2018 @ 20:36:
Ook lekker.
De KNVB maakte een fout door een schorsing van een Jong Ajax speler niet door te geven. Daardoor moet nu de hele wedstrijd tegen NEC opnieuw.
https://www.vi.nl/nieuws/...el-nec-wordt-overgespeeld
Ajax heeft dus niets fout gedaan en wordt dus genaaid door de KNVB. Ik hoop dat ze nu met Dolberg, Siem de Jong en alle speelgerechtige A selectie spelers gaan spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: juni 2000

Vos

AFCA

Ook lekker voor Fortuna als NEC nu wint.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deadsy
Feyenoord gaat deze week op trainingskamp in Spanje.

Heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
quote:
Deadsy schreef op zondag 8 april 2018 @ 20:49:
Feyenoord gaat deze week op trainingskamp in Spanje.

Heb ik iets gemist?
bekerfinale?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
quote:
De KNVB betreurt de situatie, maar vindt dat het overspelen van de wedstrijd recht doet aan het juiste verloop van de competitie.
Wat een gelul. Alsof die ene speler de wedstrijd bepaald heeft. Zal Fortuna wel 'recht' vinden als NEC nu ineens niet verliest. :F

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
quote:
Gonadan schreef op zondag 8 april 2018 @ 20:55:
[...]

Wat een gelul. Alsof die ene speler de wedstrijd bepaald heeft. Zal Fortuna wel 'recht' vinden als NEC nu ineens niet verliest. :F
Edit: Nvm zie ik verkeerd

Terranova wijzigde deze reactie 08-04-2018 20:56 (15%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
quote:
Terranova schreef op zondag 8 april 2018 @ 20:46:
[...]

Ajax heeft dus niets fout gedaan en wordt dus genaaid door de KNVB. Ik hoop dat ze nu met Dolberg, Siem de Jong en alle speelgerechtige A selectie spelers gaan spelen.
De wedtrijd wordt 'zo snel mogelijk' ingehaald. Plannen ze die natuurlijk net rond de wedstrijd tegen PSV in waardoor dat wordt beperkt.
Fortuna was vooral de lachende derde, Ajax kan niet promoveren en NEC zou 3 punten mislopen.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 11:21
quote:
Terranova schreef op zondag 8 april 2018 @ 20:46:
Volgens mij heb je als club zelf ook een verantwoordelijkheid. Natuurlijk is de KNVB ook fout, maar als club hoor jezelf ook de schorsingen bij te houden. Bij NEC wisten ze het zelfs precies van de tegenstander. Lijkt mij ook niet zo ingewikkeld voor een professionele organisatie, om over een professionele speler die zelf niet eens weet hoeveel kaarten hij heeft gehad maar niet te spreken, ik wist dat als amateur altijd precies.

Kortom, nette oplossing om de wedstrijd over te spelen.

SW-0040-8191-9064

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
quote:
ph4ge schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:09:
[...]

Volgens mij heb je als club zelf ook een verantwoordelijkheid. Natuurlijk is de KNVB ook fout, maar als club hoor jezelf ook de schorsingen bij te houden. Bij NEC wisten ze het zelfs precies van de tegenstander. Lijkt mij ook niet zo ingewikkeld voor een professionele organisatie, om over een professionele speler die zelf niet eens weet hoeveel kaarten hij heeft gehad maar niet te spreken, ik wist dat als amateur altijd precies.

Dat is gebeurd, Ajax wist dat hij 5 kaarten had, maar stond niet op het lijstje van de KNVB. Ze hebben de KNVB gevraagd of dat klopte, KNVB zegt nee is niet geschorst.

Als Ajax hem aan de kant had gehouden en de volgende wedstrijd geel krijgt en dan zegt de KNVB opeens dit was z'n 5e geel, dan was die jongen 2 wedstrijden "geschorst" geweest.

Dus leuk dat je Ajax de schuld wil geven, maar dit is 100% de schuld van de KNVB en niet van Ajax.

De KNVB heeft Ajax een bevestiging gegeven dat hij niet geschorst is ipv kijken of het überhaupt klopt.

Terranova wijzigde deze reactie 08-04-2018 21:15 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Han
  • Niet online
Tja... KNVB maakt een foutje, Ajax twijfelt aan de feiten van de KNVB en doet navraag omdat zij zelf dachten dat de speler in kwestie geschorst zou zijn. De KNVB bevestigd echter hun eigen gegevens en stellen dat de speler niet geschorst is. Snap niet dat Ajax in deze gestraft wordt en de gewonnen wedstrijd moet overspelen. Ik zou zeer zeker in beroep gaan tegen deze beslissing.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ph4ge
quote:
Terranova schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:10:
[...]

Dat is gebeurd, Ajax wist dat hij 5 kaarten had, maar stond niet op het lijstje. Ze hebben de KNVB gevraagd of dat klopte, KNVB zegt nee is niet geschorst.

Als Ajax hem aan de kant had gehouden en de volgende wedstrijd geel krijgt en dan zegt de KNVB opeens dit was z'n 5e geel, dan was die jongen 2 wedstrijden "geschorst" geweest.

Dus leuk dat je Ajax de schuld wil geven, maar dit is 100% de schuld van de KNVB en niet van Ajax.
Ik geef helemaal niet Ajax de schuld, ik geef alleen aan dat Ajax ook verantwoordelijk. NEC kan er in ieder geval helemaal niets aan doen en zou anders benadeeld zijn, dus dit is een dan nette oplossing.

Als Ajax tot 5 telde zou het wel logisch zijn om te vragen welke kaart de KNVB dan niet telde. Of even beelden terug te kijken. Iemand opstellen waarvan je weet dat hij 5 kaarten heeft gehad blijft onhandig. Ik heb het niet over 100 procent schuld zoals jij in m'n mond probeert te leggen, alleen zeg ik dat dit gezien alle omstandigheden een nette beslissing.

ph4ge wijzigde deze reactie 08-04-2018 21:19 (19%)

SW-0040-8191-9064

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
quote:
ph4ge schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:17:
[...]

Ik geef helemaal niet Ajax de schuld, ik geef alleen aan dat Ajax ook verantwoordelijk. NEC kan er in ieder geval helemaal niets aan doen en zou anders benadeeld zijn, dus dit is een dan nette oplossing.
Hoezo is Ajax verantwoordelijk als ze om bevestiging vragen bij de KNVB, de organisatie die spelers daadwerkelijk schorst. Het is niet dat het een gentlemen's agreement is dat spelers niet spelen bij 5 gele kaarten, dat is iets wat de KNVB zou moeten bij houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deadsy
quote:
Moet je daarvoor echt op trainingskamp naar Spanje?
Extra druk op de spelers creëren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ph4ge
quote:
Terranova schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:19:
[...]

Hoezo is Ajax verantwoordelijk als ze om bevestiging vragen bij de KNVB, de organisatie die spelers daadwerkelijk schorst. Het is niet dat het een gentlemen's agreement is dat spelers niet spelen bij 5 gele kaarten, dat is iets wat de KNVB zou moeten bij houden.
Nogmaals, je hebt gedeelde verantwoordelijkheid en NEC kan er in ieder geval helemaal niks aan doen. Het is geen opzet ofzo, maar het lijkt mij prima dat er een oplossing is gevonden die de fout herstelt.

SW-0040-8191-9064

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22-06 23:10

StrongArmLance

Endless flow

quote:
Eens hoor, maar iemand zei: hij staat niet buitenspel. Naar mijn mening stond hij dat wel en daarom plaatste ik een plaatje erbij, dit mag van mij goedgekeurd worden.

#vote

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Niet dat NEC het verdiend, maar het krijgt weer een extra kans om dichterbij te komen waar het al lang en breed kampioen had moeten zijn ...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 11:25
quote:
StrongArmLance schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:53:
[...]

Eens hoor, maar iemand zei: hij staat niet buitenspel. Naar mijn mening stond hij dat wel en daarom plaatste ik een plaatje erbij, dit mag van mij goedgekeurd worden.
Wamberto dat was buitenspel, dit kun je toch geen buitenspel noemen :p

Trouwens is het plaatje nog schuin beeld en geen recht beeld, wellicht dat het op een rechte lijn om millimeter werk gaat.

Kwam Wober trouwens ook niet goed weg :o maar dat is Nijhuis weer he eigen regels ;)

Martinusz wijzigde deze reactie 08-04-2018 22:07 (8%)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• toolkist
  • Laatst online: 10:23
quote:
Han schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:15:
Tja... KNVB maakt een foutje, Ajax twijfelt aan de feiten van de KNVB en doet navraag omdat zij zelf dachten dat de speler in kwestie geschorst zou zijn. De KNVB bevestigd echter hun eigen gegevens en stellen dat de speler niet geschorst is. Snap niet dat Ajax in deze gestraft wordt en de gewonnen wedstrijd moet overspelen. Ik zou zeer zeker in beroep gaan tegen deze beslissing.
Het is maar een 2e elftal wat toch niet kan promoveren, dus wat boeit het nou dat voor Ajax dat ze "gestraft worden" en opnieuw moeten spelen? Sterker nog... Jong Ajax speelt in de JL om wedstrijden tegen betere tegenstanders te spelen, dat krijgen ze nu toch precies voor elkaar?
In mijn ogen is overspelen de enige juiste beslissing.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Han
  • Niet online
Mij boeit Jong Ajax en hun rol/positie in de JL ook helemaal niks. Waar ik mij aan stoor is de KNVB. Als een betrokken partij zelf aan de bel trekt vanwege een twijfel over door de KNVB aangeleverde gegevens en deze vervolgens worden weggenomen, dan kun je vervolgens niet ala nog vanwege je eigen fout anderen duperen. Denk hier bijvoorbeeld aan Fortuna, die vanwege de fout van de KNVB nu het risico loopt dat hun directe concurrent slechts één punt achterloopt in plaats van de vier punten nu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
quote:
Han schreef op zondag 8 april 2018 @ 23:10:
Mij boeit Jong Ajax en hun rol/positie in de JL ook helemaal niks. Waar ik mij aan stoor is de KNVB. Als een betrokken partij zelf aan de bel trekt vanwege een twijfel over door de KNVB aangeleverde gegevens en deze vervolgens worden weggenomen, dan kun je vervolgens niet ala nog vanwege je eigen fout anderen duperen. Denk hier bijvoorbeeld aan Fortuna, die vanwege de fout van de KNVB nu het risico loopt dat hun directe concurrent slechts één punt achterloopt in plaats van de vier punten nu.
Denk eens aan NEC, die ondanks de fout van de KNVB nu de kans krijgt om hun directe concurrent tot op 1 punt te benaderen ipv 4 punten.

• Vincent Dave
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 23-06 21:28
quote:
Leon Zwiers schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:06:
Nee, maar een speler die zo een goede pot speelt eruithalen vind ik gewoon gek.
Heeft Gio van zijn leermeester. :+

• Han
  • Niet online
quote:
OPSLAGHOND schreef op zondag 8 april 2018 @ 23:39:
Denk eens aan NEC, die ondanks de fout van de KNVB nu de kans krijgt om hun directe concurrent tot op 1 punt te benaderen ipv 4 punten.
Je praat over één speler, niet een heel elftal, of over een onterecht afgekeurde goal van NEC, een onterechte goal van Jong Ajax of andere zaken die veel directere invloed hadden op een uitslag. Ik vind het overspelen van de wedstrijd echt een veel zware maatregel. Het is niet dat Bijleveld beide doelpunten heeft gescoord, de assists gaf of een andere doorslaggevende rol had :)

Dan zijn er in het verleden nog wel andere zaken geweest waarbij de KNVB een belangrijkere rol heeft gespeeld bij een uitslag die achteraf negatief uit pakte.

Overigens opvallend; de manager competitiezaken van de KNVB was eerder zes jaar werkzaam als manager operations bij NEC.

Han wijzigde deze reactie 09-04-2018 07:39 (7%)

• Typhone
  • Laatst online: 11:31
Oh shit, PSV is kampioen. Lasse heeft weer een paar ‘als-dan’ uitspraken gedaan jegens zondag.
Congratz heren PSV’ers!

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Nu online
quote:
ph4ge schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:09:
[...]

Ik vind het over laten spelen eigenlijk een beetje rare oplossing. Als er een speler onreglementair meegedaan heeft zou de wedstrijd omgezet moeten worden in een 3-0 nederlaag. Het is absoluut heel vreemd als een speler en de technische staf niet doorhebben dat een speler geschorst zou moeten zijn. Alleen weet ik niet wat bepalend is of een speler geschorst is. Is het de optelsom van de kaarten of een beslissing vanuit Zeist obv die kaarten. In dat tweede geval was die speler dus niet geschorst en mocht hij dus gewoon meedoen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: december 2001

St@m

@ Your Service

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=326778
quote:
Het was jammer. De scheidsrechter (Kevin Blom, red.) floot niet zijn beste wedstrijd, denk ik. Hopelijk leert hij van zijn fouten
quote:
Als de ploeg met het mooiste voetbal kampioen werd, zouden wij dat zijn
Is die jongen misschien niet helemaal goed? Dat supporters zo slap lullen, dat begrijp ik wel.. Maar een speler van Ajax met zulke lachwekkende uitspraken :D

St@m wijzigde deze reactie 09-04-2018 09:37 (37%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Leon Zwiers
quote:
St@m schreef op maandag 9 april 2018 @ 07:59:

[...]

[...]

Is die jongen misschien niet helemaal goed? Dat supporters zo slap lukken, dat begrijp ik wel.. Maar een speler van Ajax met zulke lachwekkende uitspraken :D
Tja, die overtuiging heerst in heel veel lagen in de hoofdstad. Ondertussen al 4 jaar helemaal niets behalve slap gelul en gesneer naar de concurrentie. :+.

Ondertussen maakt Feyenoord zich weer belachelijk met een midweeks trainingskamp in fucking Spanje......
Locaties genoeg hier in NL, en het is nog mooi weer ook. Maar nee, laten we een takke eind verderop gaan zitten...

Leon Zwiers wijzigde deze reactie 09-04-2018 08:05 (18%)

• Han
  • Niet online
quote:
Ankona schreef op maandag 9 april 2018 @ 07:42:
Ik vind het over laten spelen eigenlijk een beetje rare oplossing. Als er een speler onreglementair meegedaan heeft zou de wedstrijd omgezet moeten worden in een 3-0 nederlaag. Het is absoluut heel vreemd als een speler en de technische staf niet doorhebben dat een speler geschorst zou moeten zijn. Alleen weet ik niet wat bepalend is of een speler geschorst is. Is het de optelsom van de kaarten of een beslissing vanuit Zeist obv die kaarten. In dat tweede geval was die speler dus niet geschorst en mocht hij dus gewoon meedoen.
Dat je het vreemd vind komt waarschijnlijk omdat je blijkbaar niet alle feiten weet. Het is namelijk niet gegaan zoals jij dat schetst. Ajax was ook van mening dat de speler geschorst was vanwege een vijfde gele kaart. Echter toen Ajax alle formulieren voor de wedstrijd tegen NEC ontving van de KNVB stond de speler als speelgerechtigd op het formulier. Ajax heeft toen navraag gedaan bij de KNVB over de speelgerechtigdheid. De KNVB gaf vervolgens voor de tweede keer zwart op wit te kennen dat de speler niet geschorst was en speelgerechtigd was voor het duel tegen NEC.

Waarom zou de wedstrijd dan moeten worden omgezet in een reglementaire 3-0 overwinning voor NEC? Wat heeft Ajax fout gedaan? De enige die fouten heeft gemaakt is de KNVB, straf jezelf dan lekker, zet bijvoorbeeld de verantwoordelijke werknemer op non-actief.

Het is gewoon bijzonder vreemd om vooraf als KNVB tot twee toe iets te bepalen en achteraf je eigen fout in te zien en vervolgens de partijen die geen deel uit maakten van die bepaling te betrekken in de maatregel.

• aicaramba
quote:

[...]

[...]

Is die jongen misschien niet helemaal goed? Dat supporters zo slap lukken, dat begrijp ik wel.. Maar een speler van Ajax met zulke lachwekkende uitspraken :D
Een beetje een calimero instelling :P

Overigens zou Ajax ook geen kampioen zijn als 'de mooist spelende ploeg' kampioen werd.. Ajax speelt grote delen van de competitie hartstikke lelijk en beroerd.

Maargoed.. Hij zegt ook dit:
quote:
Maar als ze de titel pakken is het gewoon verdiend en feliciteer ik ze. Zo professioneel moet je zijn, zo is sport."
Dat wordt dan vaak maar even weggelaten.

aicaramba wijzigde deze reactie 09-04-2018 08:18 (20%)

• Ankona
  • Nu online
quote:
Han schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:08:
[...]

Dat je het vreemd vind komt waarschijnlijk omdat je blijkbaar niet alle feiten weet. Het is namelijk niet gegaan zoals jij dat schetst. Ajax was ook van mening dat de speler geschorst was vanwege een vijfde gele kaart. Echter toen Ajax alle formulieren voor de wedstrijd tegen NEC ontving van de KNVB stond de speler als speelgerechtigd op het formulier. Ajax heeft toen navraag gedaan bij de KNVB over de speelgerechtigdheid. De KNVB gaf vervolgens voor de tweede keer zwart op wit te kennen dat de speler niet geschorst was en speelgerechtigd was voor het duel tegen NEC.

Waarom zou de wedstrijd dan moeten worden omgezet in een reglementaire 3-0 overwinning voor NEC? Wat heeft Ajax fout gedaan? De enige die fouten heeft gemaakt is de KNVB, straf jezelf dan lekker, zet bijvoorbeeld de verantwoordelijke werknemer op non-actief.

Het is gewoon bijzonder vreemd om vooraf als KNVB tot twee toe iets te bepalen en achteraf je eigen fout in te zien en vervolgens de partijen die geen deel uit maakten van die bepaling te betrekken in de maatregel.
Maar dan is overspelen toch ook vreemd?

Als de bond aangeeft dat een speler niet geschorst is, dan is die niet geschorst. Had NEC het maar voor de wedstrijd aan moeten kaarten ofzo. Net wat ik eerder aangaf, de vraag is wat bepaalt of een speler geschorst is, ik neem aan dat dat de bond is. Als het een eigen verantwoordelijkheid van de teams is en de bond slechts als service info verstrekt dan zou een reglementaire 3-0 op zijn plaats zijn. Tenministe, dat is mijn standpunt. Overspelen kan ik linksom of rechtsom niet begrijpen.

alles kan off-topic

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11:41

Gynnad

* * *

quote:

[...]

[...]

Het eerste is natuurlijk gewoon waar, Blom floot niet echt een sterke wedstrijd. Het tweede is absoluut onzin, Ajax heeft wedstrijden gehad waar het met vlagen leuk speelde, maar er zijn ook voldoende wedstrijden op te noemen waarbij het spel echt verschrikkelijk was en over het algeheel was het niet heel best dit seizoen. Als we kijken naar het mooiste spel over het gehele seizoen zouden AZ of PEC Zwolle (vooral op basis van de eerste competitie helft) misschien wel aanspraak op de titel maken?

Wat betreft PSV, als je uiteindelijk de meeste punten hebt aan het einde van de rit dan ben je de terechte kampioen.
quote:
Leon Zwiers schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:03:
[...]

Tja, die overtuiging heerst in heel veel lagen in de hoofdstad. Ondertussen al 4 jaar helemaal niets behalve slap gelul en gesneer naar de concurrentie. (= PSV >:) ) :+.
Helemaal niets is natuurlijk ook niet waar, vorig seizoen een fantastisch Europees seizoen gehad wat eindigde in de Europa League finale in Zweden, kennelijk iets wat veel mensen alweer vergeten zijn.

Overigens kwam Ajax de afgelopen jaar 2 en 1 punt te kort, dus waren ze telkens dichtbij. Alleen in het seizoen 2014/2015 werd PSV met een straat lengte kampioen (17 punten). Dus dat het allemaal nou zo slecht is de laatste jaren valt ook wel weer mee, al telt eigenlijk maar 1 ding en dat is het kampioenschap natuurlijk.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Ankona
  • Nu online
quote:
[...]

Ondertussen maakt Feyenoord zich weer belachelijk met een midweeks trainingskamp in fucking Spanje......
Locaties genoeg hier in NL, en het is nog mooi weer ook. Maar nee, laten we een takke eind verderop gaan zitten...
Gio pakt zijn kans om nog even een vakantiereisje te maken. Hij is nog 3 weken coach en als hij het niet nu doet zou het te verstorend zijn voor de bekerfinale.

alles kan off-topic

• Han
  • Niet online
quote:
Ankona schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:22:
We zeggen beiden het zelfde en delen de zelfde mening. Mijn reactie kwam tot stand omdat ik klaarblijkelijk nog niet wakker ben, het maandagmorgen is en de vier bakken koffie afdoende blijken te zijn voor mij :P

Sterker nog; jij verwoord het beter dan ik; de tuchtcommissie van de KNVB schorst spelers. Als die tuchtcommissie voorafgaande aan een wedstrijd stelt dat een speler niet geschorst dan kan je dat gewoon niet achteraf terugdraaien. Als de KNVB dit wel doet dan moeten er nog wel wat wedstrijden worden overgespeeld waar de KNVB door hun personeel een aantoonbare negatieve rol heeft gespeeld in de uitslagen.

Han wijzigde deze reactie 09-04-2018 08:35 (36%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
Gynnad schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:24:
[...]

Het eerste is natuurlijk gewoon waar, Blom floot niet echt een sterke wedstrijd.
Als de samenvatting representatief was voor de wedstrijd heeft Blom geen fouten gemaakt en derhalve prima gefloten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:18
quote:
Gynnad schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:24:
[...]Helemaal niets is natuurlijk ook niet waar, vorig seizoen een fantastisch Europees seizoen gehad wat eindigde in de Europa League finale in Zweden, kennelijk iets wat veel mensen alweer vergeten zijn.

Overigens kwam Ajax de afgelopen jaar 2 en 1 punt te kort, dus waren ze telkens dichtbij. Alleen in het seizoen 2014/2015 werd PSV met een straat lengte kampioen (17 punten). Dus dat het allemaal nou zo slecht is de laatste jaren valt ook wel weer mee, al telt eigenlijk maar 1 ding en dat is het kampioenschap natuurlijk.
Precies dit!
Overigens erger ik me ook aan de opvatting dat het 'een schande is dat de rijkste club van Nederland al vier jaar geen kampioen wordt'. Daar zou ik het mee eens zijn als Ajax al jaren achter elkaar bakken met geld uitgeeft voor spelersmateriaal. Echter, het is vooral de schatkist die groeit, en Overmars heeft heel lang geprobeerd om alles op te lossen met relatief weinig uitgaven. Dan is het toch ineens een stuk minder opmerkelijk dat je vier jaar geen kampioen wordt.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 11:35

MeNTaL_TO

The future is not set

Duidelijk intentie om de bal te spelen. :+
quote:
Bizarre aanslag op voetballer van Sportlust '46
https://www.rtvutrecht.nl/sport/1746885/

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• michelwuyts
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 20-06 16:34
quote:
Ankona schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:22:
[...]

Als de bond aangeeft dat een speler niet geschorst is, dan is die niet geschorst. Had NEC het maar voor de wedstrijd aan moeten kaarten ofzo. Net wat ik eerder aangaf, de vraag is wat bepaalt of een speler geschorst is, ik neem aan dat dat de bond is. Als het een eigen verantwoordelijkheid van de teams is en de bond slechts als service info verstrekt dan zou een reglementaire 3-0 op zijn plaats zijn. Tenministe, dat is mijn standpunt. Overspelen kan ik linksom of rechtsom niet begrijpen.
In de replay zal Bijeleveld ook weer spelen vermoedelijk 8)7

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Han
  • Niet online
quote:
St@m schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:35:
Als de samenvatting representatief was voor de wedstrijd heeft Blom geen fouten gemaakt en derhalve prima gefloten.
Als de samenvattingen representatief waren geweest dan zou PSV het mooiste voetbal spelen in de competitie :+

• aicaramba
quote:
St@m schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:35:
[...]

Volgens mij liet de samenvatting de afgekeurde doelpunten van PSV niet eens zien.. Ze waren dan wel terecht afgekeurd, maar het is toch raar dat dat niet in een samenvatting terugkomt.

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
Jorizzz schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:36:
[...]

Precies dit!
Overigens erger ik me ook aan de opvatting dat het 'een schande is dat de rijkste club van Nederland al vier jaar geen kampioen wordt'. Daar zou ik het mee eens zijn als Ajax al jaren achter elkaar bakken met geld uitgeeft voor spelersmateriaal. Echter, het is vooral de schatkist die groeit, en Overmars heeft heel lang geprobeerd om alles op te lossen met relatief weinig uitgaven. Dan is het toch ineens een stuk minder opmerkelijk dat je vier jaar geen kampioen wordt.
Wees lekker blij met de 2e plaats.. :p wellicht een feestje op P5? 4x 2e is ook een beetje eerste?
Erg dat supporters van Ajax tegenwoordig genoegen nemen met 2e plaatsen. (Nouja.. een paar dan, de meeste denken nog steeds dat ze beste zijn :p , weer het andere uiterste)

St@m wijzigde deze reactie 09-04-2018 08:46 (5%)

• Leon Zwiers
Ik snap best dat die EL finale halen een beste prestatie was, dat wordt echt niet vergeten.

Wat echter ook niet vergeten wordt, is dat Ajax in die EL finale finaal is afgedroogd en geen enkel moment ook maar enige kans had. Er waren tijden dat Ajax geen genoegen nam met een 2e plaats (in competitieverband én in Europa). Die tijden lijken flink voorbij.
Dus ja, al 4 jaar niets. Ik weet nog dat er vanuit Amsterdam zo om gelachen werdt toen Feyenoord op 2 punten van Ajax 2e werdt na jaren ellende/bijna failliet te zijn gegaan en dat als verlossing van de ellende vierde.

Edit: Column van Borst in het AD gelezen? Grondig om gelachen :P

Leon Zwiers wijzigde deze reactie 09-04-2018 08:52 (28%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Han
  • Niet online
quote:
St@m schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:43:
Erg dat supporters van Ajax tegenwoordig genoegen nemen met 2e plaatsen.
Ik denk dat niemand die Ajax een warm hart toedraagt genoegen zich kan berusten in een tweede plek :)
Er zit echter een verschil tussen het oneens zijn met de stelling dat het al jaren helemaal niets is en een berusting bij een tweede plek.

Waar ik persoonlijk geen genoegen mee neem is dat het kapitaal op de bank staat in plaats van op het veld. Laat men bij Ajax nu eens duidelijkheid geven wat men voor ogen heeft met het grote kapitaal.

Ik blijf van mening dat Ajax 1 voor 1/3 moet bestaan uit grote aankopen, 1/3 uit door gegroeide jeugdspelers en 1/3 uit doorgestroomde jeugdspelers uit Jong Ajax. En op de reservebank zouden dan geen aankopen moeten zitten maar beloften die bij tijd en wijle speelminuten zouden mogen maken.

• Leon Zwiers
Ben trouwens wel benieuwd naar volgend seizoen.
Er gaan bij alle 3 de topclubs best een hoop spelers weg denk ik zo. Wie zal dat het beste gaan opvangen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Han
  • Niet online
quote:
Leon Zwiers schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:55:
Er gaan bij alle 3 de topclubs best een hoop spelers weg denk ik zo. Wie zal dat het beste gaan opvangen?
En zie daar mijn punt; dat zou namelijk Ajax moeten zijn. Zij ontvangen doorgaans de hoogste transfersommen en hebben het grootste kapitaal. Dan zou je logischerwijs ook de beste spelers terug moeten kunnen kopen. Maar dat gebeurde niet de afgelopen jaren. Zelfs de opleving die vorig jaar in gang werd gezet is compleet te niet gedaan door verkeerde beslissingen. Dat begon al met het wegjagen van Bosz. En na het vertrek van Klaassen en Sanchez, twee dragende krachten op het as van het veld, werd ook de hand op de knip gehouden.

• michelwuyts
quote:
Leon Zwiers schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:55:
Ben trouwens wel benieuwd naar volgend seizoen.
Ajax heeft mogelijke vertrekken alweer redelijk opgevangen en op korte termijn zullen ze nog wel 1 of 2 aankopen bekend maken. In de jeugd speelt ook genoeg dat in ieder geval op de waterdraag- posities goed mee kan.

PSV weet jaarlijks wel weer iets creatiefs te bedenken en hebben ook best een leuke lichting klaar staan.

Ben ook vooral benieuwd naar AZ. Ze hebben al veel jeugdspelers die doorbreken, maar er komen er nog veel aan die niveau hebben op bijna alle posities. Ik zie behalve onze Arabische vriend ook nog niet heel veel onmisbare spelers vertrekken.

• Martinusz
Zo het is weer ellebogenmaandag, Veltman was er niet bij deze keer, heeft Lozano nog gewapperd dit weekend? :+
Er is er in ieder geval 1 'bestraft' met een gele kaart, van Weert bij Groningen.

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 09:41
quote:
[...]

Tja, die overtuiging heerst in heel veel lagen in de hoofdstad. Ondertussen al 4 jaar helemaal niets behalve slap gelul en gesneer naar de concurrentie. :+.

Sterker, in Marbella regent het de komende dagen 8)7.

alexbl69 wijzigde deze reactie 09-04-2018 09:15 (7%)

iRacing Profiel

• Leon Zwiers
quote:
michelwuyts schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:02:
[...]

Ajax heeft mogelijke vertrekken alweer redelijk opgevangen en op korte termijn zullen ze nog wel 1 of 2 aankopen bekend maken. In de jeugd speelt ook genoeg dat in ieder geval op de waterdraag- posities goed mee kan.

PSV weet jaarlijks wel weer iets creatiefs te bedenken en hebben ook best een leuke lichting klaar staan.

Ben ook vooral benieuwd naar AZ. Ze hebben al veel jeugdspelers die doorbreken, maar er komen er nog veel aan die niveau hebben op bijna alle posities. Ik zie behalve onze Arabische vriend ook nog niet heel veel onmisbare spelers vertrekken.
Ik weet niet of PSV hun al wat zwakke selectie waar er toch wel een stel van weg zullen gaan echt weer top kunnen krijgen, zeker als Brandts ook echt vertrekt. Ze zijn uiteindelijk terecht kampioen, maar wel met het nodige kunst en vliegwerk. En ook omdat de concurrenten het gigantisch lieten afweten tegen clubs als VVV, Twente etc. Blijft toch knap wat Cocu geflikt heeft met de huidige selectie.

Ajax mogelijke vertrekken al opgevangen? Wie moet Ziyech vervangen dan? Die loopt er nu nog niet.
Ajax heeft in mijn ogen een CV, 2 goede backs, middenvelder ( en dan niet sierlijk kwetsbaar spelertje nr zoveel, maar een harde middenvelder die erinkleunt) en minimaal 1 goede vleugelspeler nodig. Overmars zal de hand wel op de knip houden zoals gewoonlijk.

Feyenoord heeft ook genoeg te doen, om te beginnen een andere coach aanstellen. Toornstra, el Ahmadi, Vilhena en Jorgensen zullen wel vertrekken, evenals de halve verdediging. Ik vrees ook voor Berghuis. Dus Feyenoord kan weer vanaf 0 gaan beginnen, dat wordt niets volgend seizoen.

• Terranova
  • Nu online
Bizar de Telegraaf insinueert dat het Jong Ajax - Nec zaakje een beetje stinkt. Als dit in Italie of oost-europa was had ik het nog wel geloofd dat er een KNVB medewerker met een clubverleden bij NEC in samenwerking met z'n oude club iets geregeld heeft. Aangezien NEC al voor de wedstrijd doorhad dat Ajax met een niet speelgerechtigde speler zou spelen en er niets mee deed.

Maar mag niet hopen dat zoiets in Nederland is gebeurd :X

Ben overigens wel benieuwd wat NEC had gedaan als ze die wedstrijd hadden gewonnen, aangezien ze het dus voor de wedstrijd al doorhadden.

• michelwuyts
quote:
Leon Zwiers schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:16:
[...]

Ik weet niet of PSV hun al wat zwakke selectie waar er toch wel een stel van weg zullen gaan echt weer top kunnen krijgen, zeker als Brandts ook echt vertrekt. Ze zijn uiteindelijk terecht kampioen, maar wel met het nodige kunst en vliegwerk. En ook omdat de concurrenten het gigantisch lieten afweten tegen clubs als VVV, Twente etc. Blijft toch knap wat Cocu geflikt heeft met de huidige selectie.

Ajax mogelijke vertrekken al opgevangen? Wie moet Ziyech vervangen dan? Die loopt er nu nog niet.
Ajax heeft in mijn ogen een CV, 2 goede backs, middenvelder ( en dan niet sierlijk kwetsbaar spelertje nr zoveel, maar een harde middenvelder die erinkleunt) en minimaal 1 goede vleugelspeler nodig. Overmars zal de hand wel op de knip houden zoals gewoonlijk.

Feyenoord heeft ook genoeg te doen, om te beginnen een andere coach aanstellen. Toornstra, el Ahmadi, Vilhena en Jorgensen zullen wel vertrekken, evenals de halve verdediging. Ik vrees ook voor Berghuis. Dus Feyenoord kan weer vanaf 0 gaan beginnen, dat wordt niets volgend seizoen.
de Jong kan prima op Ziyech positie spelen. 1op 1 vervangers vinden is ook onmogelijk en zeker bij zo'n unieke speler. Ziyech is na Eriksen de beste middenvelder op de Nederlandse velden. Overmars gaat echt niet meer de hand op de knap houden. Overmars heeft juist iedereen weggewerkt zodat ze meer kunnen investeren. Bande heeft zo'n 9 miljoen gekost he.

michelwuyts wijzigde deze reactie 09-04-2018 09:34 (6%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
Leon Zwiers schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:16:
[...]

PSV gewoon de sterkste selectie en het beste collectief dit jaar hoor. Blijf het allemaal lekker bagatelliseren joh. Concurrentie (nouja, er is er maar 1, en het is niet alsof die de pannen van het dak spelen) laat het afweten en PSV heeft alleen maar mazzel. Ik begrijp dat je wat moet als je eigen club 4x kampioen is geworden sinds ik ben geboren.. Maar dit wordt echt heel heel sneu zo onderhand.

• Martinusz
Brands heeft in ieder geval goed gedaan om van Ginkel nog een jaar te huren en met Lozano natuurlijk een goede aankoop. Denk dat die 2 keuzes achteraf goud bleken te zijn :)

• aicaramba
quote:
St@m schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:36:
[...]

PSV gewoon de sterkste selectie en het beste collectief dit jaar hoor. Blijf het allemaal lekker bagatelliseren joh. Concurrentie (nouja, er is er maar 1, en het is niet alsof die de pannen van het dak spelen) laat het afweten en PSV heeft alleen maar mazzel. Ik begrijp dat je wat moet als je eigen club 4x kampioen is geworden sinds ik ben geboren.. Maar dit wordt echt heel heel sneu zo onderhand.
Ja.. Ajax gaat dit jaar waarschijnlijk voor het 3e jaar op rij meer punten halen dan in elk van de 4 jaar die ze wel kampioen werden in 2011-2014.. Als er ooit kampioenschappen waren omdat de concurrentie het liet afweten was het toen wel. Neemt niet weg dat ajax die jaren de beste waren, natuurlijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• michelwuyts
quote:
Martinusz schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:39:
Brands heeft in ieder geval goed gedaan om van Ginkel nog een jaar te huren en met Lozano natuurlijk een goede aankoop. Denk dat die 2 keuzes achteraf goud bleken te zijn :)
Ze doen wat meer 'gearriveerde aankopen'. Qua potentieel heeft Ajax veruit de beste selectie (Onana, van de Beek, de Ligt en de Jong zie ik echt wereldtop in en bij PSV alleen Lozano). Op dit moment ontloopt het elkaar niet veel. Al zijn die spelers natuurlijk wat zekerde factoren.

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
michelwuyts schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:42:
[...]

Ze doen wat meer 'gearriveerde aankopen'. Qua potentieel heeft Ajax veruit de beste selectie (Onana, van de Beek, de Ligt en de Jong zie ik echt wereldtop in en bij PSV alleen Lozano). Op dit moment ontloopt het elkaar niet veel. Al zijn die spelers natuurlijk wat zekerde factoren.
Tja.. in potentie.. jammer dat die spelers niet meer bij Ajax voetballen als ze echt goed zijn.. Vermeer 2.0 heb ik overigens niet zoveel vertrouwen in hoor. Wat een grabbelaar is dat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ankona
  • Nu online
Psv speelt met goede spelers het spel gewoon slimmer. Geen achterhaald 4-3-3 tegen een geparkeerde bus tikken, maar zelf ook <knip> spelen en er doorheen countereren als het moet. PSV laat in de top duels zien niet echt veel sterker te zijn dan de rest van de top 5, maar tegen de kleintjes verpelen ze niets.

Modbreak gemist?

Ramzzz wijzigde deze reactie 09-04-2018 14:47 (8%)

alles kan off-topic

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
Ankona schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:46:
Psv speelt met goede spelers het spel gewoon slimmer. Geen achterhaald 4-3-3 tegen een geparkeerde bus tikken, maar zelf ook <knip> spelen en er doorheen countereren als het moet. PSV laat in de top duels zien niet echt veel sterker te zijn dan de rest van de top 5, maar tegen de kleintjes verpelen ze niets.
Verloren uit bij Ajax en verder alles gewonnen.. ik weet niet precies welke definitie van sterker jij er op nahoudt.. Maar goed.

Verder nog een verliespartij tegen Willem II, een kleintje dacht ik zo.

Ramzzz wijzigde deze reactie 09-04-2018 14:47 (8%)

• Han
  • Niet online
Het sleutelwoord is ervaring. Bij PSV is die verhouding beter voor elkaar dan bij Ajax. Daar zijn ze doorgeslagen in het opstellen van overwegend talenten.

Een team vol met beloften is killing voor stabiliteit. De vorm is te wisselvallig en dat mag ook gezien de leeftijd. Maar dat betekend wel dat bij een overwegend jonge selectie die wisselvalligheid direct gevolgen heeft voor de prestaties van het gehele team.

En een Frankie de Jong is nog geen waardige opvolger voor Ziyech. En ook de aankoop van 9 miljoen, Bandé, is geen speler die het hele seizoen constant gaat presteren. Na het vertrek van Klaassen heeft Ajax een gebrek aan een ervaren aanjager, iemand die de ploeg draagt, op sleeptouw neemt en een goede leider is. Veltman als aanvoerder was grootste bevestiging dat Ajax geen leider meer heeft. In het as van het veld moet ervaring staan, geen jochies die onder de indruk raken wanneer er stevige weerstand is.

En op het moment dat de jeugdige spelers dat stadium bereiken vertrekken ze naar het buitenland. Dus daar schiet Ajax niks mee op, buiten een hoge transfersom. Maar goed, geld, dat hebben we al zat. En voorlopig is het gat met het buitenland al dermate groot dat het steeds minder overbrugbaar wordt, daardoor wordt het geld op bank in voetballend opzicht steeds minder waard.

Han wijzigde deze reactie 09-04-2018 09:56 (16%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• michelwuyts
quote:
St@m schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:46:
[...]

Tja.. in potentie.. jammer dat die spelers niet meer bij Ajax voetballen als ze echt goed zijn.. Vermeer 2.0 heb ik overigens niet zoveel vertrouwen in hoor. Wat een grabbelaar is dat.
Dit eerste is het probleem. Echter met goed beleid moet een de Ligt toch nog wel 1 a 2 jaar kunnen blijven.

Onana is echt geen grabbelaar.
Hij maakt fouten, maar dan doen Neuer, de Gea en Courtois ook. Hij heeft daarbij ook nog onmogelijke ballen en stopt penalty's.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 21-06 13:53

Baseman77

We move

Wat een weergaloze wedstrijd was AZ-PSV *O*
Sowieso was het een een erg leuke wedstrijd van prima niveau, maar de onverwachte 'remontada' van PSV was briljant. Mede hierom vind ik voetbal ook zo mooi, de mix van emoties die je kunt ondergaan tijdens het kijken van een wedstrijd! En in dit geval eindigend met een top gevoel d:)b

En Cocu liet weer eens zien hoe tactisch sterk hij is.
Hij had de 5-3-2 van AZ verwacht, speelde daarop in met zijn tactiek en opstelling en wisselde perfect toen PSV enigszins tegen de verhouding in 2-0 achter kwam. Geweldig gecoacht _/-\o_

Leuk weetje trouwens, vooral voor die huilers van AZ:
quote:
Bart Frouws @bartf

AZ - PSV tot de 65e minuut:
Schoten: 10-9
Schoten op doel: 3-0
Tussenstand: 2-0

AZ - PSV vanaf de 65e minuut
Schoten: 0-9
Schoten op doel: 0-6
Eindstand: 2-3
#azpsv
PPS: De Ajacieden die met Vd Brom meehuilen over Blom zijn niet serieus te nemen na Groningen-Ajax vorige week.
quote:
Maar een speler van Ajax met zulke lachwekkende uitspraken
Nu is Kluivert jr. wel een uitblinker in het doen van erg domme uitspraken, maar eerder lieten Veltman, Schöne (ook nu weer), Vd Beek en Onana blijken er ook best goed in te zijn. Al is Ten Hag overigens wel de beste hierin, ook nu weer over de komende PSV-Ajax: "Ik denk dat zij sowieso wel bang voor ons zijn. Dat lijkt me logisch.” :F

• Leon Zwiers
quote:
michelwuyts schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:33:
[...]

de Jong kan prima op Ziyech positie spelen. 1op 1 vervangers vinden is ook onmogelijk en zeker bij zo'n unieke speler. Ziyech is na Eriksen de beste middenvelder op de Nederlandse velden. Overmars gaat echt niet meer de hand op de knap houden. Overmars heeft juist iedereen weggewerkt zodat ze meer kunnen investeren. Bande heeft zo'n 9 miljoen gekost he.
Bande? Je bedoelt die speler die geen knikker meer raakt sinds ie gekocht is en al een tijdje gedegradeert is? Die komt zonder spelritme binnen en gaat de eerste 2 jaar niks klaarspelen hoor 8)
quote:
St@m schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:51:
[...]

Verloren uit bij Ajax en verder alles gewonnen.. ik weet niet precies welke definitie van sterker jij er op nahoudt.. Maar goed.

Verder nog een verliespartij tegen Willem II, een kleintje dacht ik zo.
Je hebt gelijk hoor, PSV is dit seizoen gewoon stabiel, waar de anderen dat absoluut niet zijn. Zoals ik zal zei, terecht kampioen, geen kampioen van de armoede zoals Ajax onder de Boer. Maar je kan niet ontkennen dat er een heel stuk meer werd verwacht van zowel Ajax als Feyenoord dit seizoen. Door vele omstandigheden komt dat er absoluut niet uit, waar PSV het gewoon goed heeft gedaan. Dan word je kampioen ja. (Oh en ergens in het begin van het seizoen is PSV nog weggespeeld door Heerenveen. :+ )

• michelwuyts
quote:
Leon Zwiers schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:00:
[...]

Bande? Je bedoelt die speler die geen knikker meer raakt sinds ie gekocht is en al een tijdje gedegradeert is? Die komt zonder spelritme binnen en gaat de eerste 2 jaar niks klaarspelen hoor 8)

[...]

Je hebt gelijk hoor, PSV is dit seizoen gewoon stabiel, waar de anderen dat absoluut niet zijn. Zoals ik zal zei, terecht kampioen, geen kampioen van de armoede zoals Ajax onder de Boer. Maar je kan niet ontkennen dat er een heel stuk meer werd verwacht van zowel Ajax als Feyenoord dit seizoen. Door vele omstandigheden komt dat er absoluut niet uit, waar PSV het gewoon goed heeft gedaan. Dan word je kampioen ja. (Oh en ergens in het begin van het seizoen is PSV nog weggespeeld door Heerenveen. :+ )
Ik zeg toch niks over de kwaliteiten van Bande?

Maar je kunt nu niet zeggen dat Overmars nu niet wilt investeren.

• Vincent Dave
quote:
Vincent Dave schreef op maandag 9 april 2018 @ 00:20:
[...]

Heeft Gio van zijn leermeester. :+
Nouhou, niemand begrijpt de grap. ;( Ach ja, het is ook alweer ff geleden..

• Leon Zwiers
quote:
Vincent Dave schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:03:
[...]

Nouhou, niemand begrijpt de grap. ;( Ach ja, het is ook alweer ff geleden..
Robbenwissel? :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:18
quote:
St@m schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:43:
[...]

Wees lekker blij met de 2e plaats.. :p wellicht een feestje op P5? 4x 2e is ook een beetje eerste?
Erg dat supporters van Ajax tegenwoordig genoegen nemen met 2e plaatsen. (Nouja.. een paar dan, de meeste denken nog steeds dat ze beste zijn :p , weer het andere uiterste)
Wat is dit nou weer voor reactie? Ik laat helemaal nergens ook maar de schijn ontstaan dat ik blij of tevreden ben met een tweede plaats! Het enige dat me ergert is dat er wordt gedaan of het al jaren allemaal ruk is, en daar ben ik het niet mee eens. Zo slecht is het allemaal niet geweest in die vier jaar. Het jaar dat je het weggeeft tegen de Graafschap, daar had je gewoon kampioen kunnen.moeten worden maar dat was domme pech en had imho niets te maken met een te slechte selectie. Vorig jaar had je je ook af kunne vragen wat er gebeurd was als Ajax er Europees gezien eerder uitgevlogen was. Had je wellicht uit bij PSV nietr verloren en was je alsnog kampioen geweest. Allemaal speculatie natuurlijk, maar om nou te zeggen dat het die jaren niks was vindt ik dus onzinnig. Met een héél klein beetje meer geluk was je twee van die vier jaar 'gewoon' kampioen geworden, dan ahd de wereld er heel anders uitgezien

Maar goed, haters gonna hate, dat ben ik als Ajacied wel gewend. Zoek het allemaal maar lekker uit ;)
Dat gehaat op PSV stoort me dit jaar dan weer wel, die worden gewoon terecht kampioen als ze aan het einde bovenaan staan. Lelijk resultaatvoetbal of niet, daar zal ik als Ajacied dit jaar maar geen opmerkingen over maken. Bovendien vind ik dat ze dat nu richting einde seizoen sowieso veel minder doen.

• Vincent Dave
quote:
Tja, ik vond hem wel grappig van mezelf, ik laat het bij een binnenpretje. ;)
quote:
Vorig jaar het Kuyt-kampioenschap, nu het Van Ginkel-kampioenschap.

• Baseman77

Baseman77

We move

quote:
michelwuyts schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:02:
Maar je kunt nu niet zeggen dat Overmars nu niet wilt investeren.
Overmars is al een tijdje aan het investeren:

2014/2015: 12,8 mln
2015/2016: 11,3 mln
2016/2017: 35,5 mln
2017/2018: 28,05 mln
2018/2019: 8,25 mln (Bandé)
quote:
Maar je kan niet ontkennen dat er een heel stuk meer werd verwacht van zowel Ajax als Feyenoord dit seizoen.
Mwoah.
Feyenoord presteert slechter dan verwacht, maar ze vooraf zien als serieuze kampioenskandidaat vind ik vooral naïef.
Ajax presteert best aardig eigenlijk. Het spel is niet geweldig (al zag het er prima uit de laatste wedstrijden onder Keizer), maar qua punten gaat Ajax rond de 80 punten eindigen en dat is heel vaak voldoende voor de titel.
Het is dus vooral PSV dat (veel) beter presteert dan verwacht. En mede hierom begrijp ik weinig van kritiek op Cocu en helemaal niets van PSV supporters die kritiek hebben op Cocu (op Twitter oa. #cocuout |:( ), Cocu levert namelijk een echte wereldprestatie met het aanstaande kampioenschap.

Baseman77 wijzigde deze reactie 09-04-2018 10:18 (11%)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Han
  • Niet online
quote:
Die komt zonder spelritme binnen en gaat de eerste 2 jaar niks klaarspelen hoor 8)
Heb je dat in die zelfde glazen bol gezien waarin jij zag dat PSV de zwakste selectie had van dit seizoen? Waarin je zag dat Feyenoord de beste aankopen had gedaan en de sterkste selectie had na de zomerstop?

Ben eigenlijk best wel blij met jouw voorspelling, want als iets is gebleken dan is het wel dat jouw voorspellingen averechts uitkomen. Ergo; Bandé wordt een topper, dat kan nu al niet meer mis gaan 8)

• michelwuyts
quote:
Baseman77 schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:14:
[...]

Overmars is al een tijdje aan het investeren:

2014/2015: 12,8 mln
2015/2016: 11,3 mln
2016/2017: 35,5 mln
2017/2018: 28,05 mln
2018/2019: 8,25 mln (Bandé)

[...]

Mwoah.
Feyenoord presteert slechter dan verwacht, maar ze vooraf zien als serieuze kampioenskandidaat vind ik vooral naïef.
Ajax presteert best aardig eigenlijk. Het spel is niet geweldig (al zag het er prima uit de laatste wedstrijden onder Keizer), maar qua punten gaat Ajax rond de 80 punten eindigen en dat is heel vaak voldoende voor de titel.
Het is dus vooral PSV dat (veel) beter presteert dan verwacht. En mede hierom begrijp ik weinig van kritiek op Cocu en helemaal niets van PSV supporters die kritiek hebben op Cocu (op Twitter oa. #cocuout |:( ), Cocu levert namelijk een echte wereldprestatie met het aanstaande kampioenschap.
qua absolute bedragen wel. Maar er is natuurlijk een veelvoud binnengekomen en er werd pas gereageerd zodra spelers weg waren. Overmars is vooral reactief en niet proactief. De aankopen die er worden gedaan zijn wel redelijk raak de laatste jaren binnen de mogelijkheden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Typhone
quote:
Baseman77 schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:58:

En Cocu liet weer eens zien hoe tactisch sterk hij is.
Hij had de 5-3-2 van AZ verwacht, speelde daarop in met zijn tactiek en opstelling en wisselde perfect toen PSV enigszins tegen de verhouding in 2-0 achter kwam. Geweldig gecoacht _/-\o_
Vd Brom moet je niet serieus nemen. Never ever, nooit.

Cocu en tactisch sterk is natuurlijk onzin van de bovenste plank en typisch een gevalletje, kijk ons eens gelukkig gewonnen hebben en nu alle credits aan onszelf toeschrijven. Die 2-2 valt nooit als dat gehandicapte paard in de goal normaal die bal op links geeft. Die 2-3 kon je dan ook shaken en die komt ook zeer discutabel uit de lucht vallen. Daar heeft Cocu he-le-maal niks mee te maken en uw PSV bril vertroebelt het zicht enigszins, denk ik.

We hebben de masterclass van meester tacticus Cocu op 10.12.2017 gezien in de Arena met een kansloze 3-0 en het grootste verlies uit de geschiedenis van PSV in Tilburg werd uiteraard ook snel ongedaan gemaakt door meneer 'Sun Tzu' Cocu uit Eindhoven.

Nu heb ik het sec over de die opmerking gerelateerd aan de wedstrijd van zaterdag. Kampioenschap van PSV valt niet zoveel op af te dingen hoe graag ik het ook zou willen. Ajax heeft het laten liggen tegen de kneuters, zoals zo vaak.

Als je een echt tactisch genie zoekt dan kun je die in Amsterdam vinden. Hij heet Erik Ten Hag en heeft al 3 wedstrijden op rij vriend en vijand verbaasd door Siem de Jong in te brengen rond de 75e minuut. Daarna leek het meestal alsof een goddelijke wervelwind zich meester maakte van Ajax....
Mocht er iemand nog dronken zijn dat was uiteraard sarcastisch ;)

Typhone wijzigde deze reactie 09-04-2018 10:26 (11%)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Leon Zwiers
quote:
Han schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:21:
[...]

Heb je dat in die zelfde glazen bol gezien waarin jij zag dat PSV de zwakste selectie had van dit seizoen? Waarin je zag dat Feyenoord de beste aankopen had gedaan en de sterkste selectie had na de zomerstop?

Ben eigenlijk best wel blij met jouw voorspelling, want als iets is gebleken dan is het wel dat jouw voorspellingen averechts uitkomen. Ergo; Bandé wordt een topper, dat kan nu al niet meer mis gaan 8)
Ik zal nog 1 keer proberen te helpen dan.

*ahum*

PSV word kampioen, dat kan niet meer misgaan! 8)

Edit: @ hierboven: Sun Tzu Cocu _O- _O-

Leon Zwiers wijzigde deze reactie 09-04-2018 10:26 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Han
  • Niet online
quote:
Leon Zwiers schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:23:
Ik zal nog 1 keer proberen te helpen dan.

*ahum*

PSV word kampioen, dat kan niet meer misgaan! 8)
Thanx oOo

_O-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinusz
Trouwens niemand opgevallen hoeveel tegendoelpunten er bij iedereen vallen dit seizoen?
Ik weet niet wat het record tegendoelpunten voor een kampioen is, maar lijkt erop dat Cocu die prijs ook nog pakt :+

• Baseman77

Baseman77

We move

quote:
Typhone schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:22:
Cocu en tactisch sterk is natuurlijk onzin van de bovenste plank en typisch een gevalletje, kijk ons eens gelukkig gewonnen hebben en nu alle credits aan onszelf toeschrijven.
Ik zeg dit al het hele seizoen en daarvoor ook al overigens, maar kijk vooral zelf niet verder dan je eigen neus _O-

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 08:56
Ff de premier league gekeken van het weekend.
Zowel Propper als van Aanholt bleken niet in staat om alleen op de keeper af hem erin te kunnen werken.
Typisch Nederlanders dacht ik, geen killers mentaliteit .
Tis generaliserend maar dat gevoel kreeg ik wel

Psv Ajax wordt leuk.
En voor mij als Groningen aanhanger : Groningen Roda

Harribo wijzigde deze reactie 09-04-2018 10:55 (15%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Typhone
quote:
Baseman77 schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:43:
[...]

Ik zeg dit al het hele seizoen en daarvoor ook al overigens, maar kijk vooral zelf niet verder dan je eigen neus _O-
Het hele seizoen is wat anders dan zaterdagmiddag aankondigen dat je verwacht dat Cocu tactisch meester gaat zijn over vd Brom. Zonder dat aan een uitslag te koppelen. Ik heb gezocht maar niks gevonden. Achteraf is het altijd makkelijk praten. Dat maakt ons in Amsterdam altijd arrogant. Liever 100x aankondigen dat je gaat winnen en dat gaat in 80% van de gevallen goed. Die andere 20% zijn we de arrogante Amsterdammers. Hoongelach hoort erbij.
Pagina: 1 ... 104 105 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True