[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.347 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:19
PWM schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:56:
[...]
Maar de statistieken zijn objectief niet best. Relatief weinig punten, laag doelsaldo voor en veel doelpunten tegen.
Relatief weinig punten? Ben je in de war met vorig jaar of de laatste vier kampioenschappen van Ajax?

Het maakt niet uit welke bril je hebt, maar ook weer tegen AZ meer kansen afgedwongen dan de tegenstander. Zoals de meeste wedstrijden dit seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Zo, Van de Brom haalt even goed uit naar Blommetje. Volledig terecht, maar je weet dat de heren in Zeist daar niet om kunnen lachen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:04
Ach weetje..dit Ajax had morgen toch niet geownnen als PSV punten had verspeelt. Ajax is alles behalve mentaal sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31

Vos

AFCA

[...]

Ajax is wel eens heer en meester geweest onder van Gaal. Hoe PSV bovenaan staat is iets van de kleur bril.

Maar de statistieken zijn objectief niet best. Relatief weinig punten, laag doelsaldo voor en veel doelpunten tegen.

Terecht kampioen, ja. De rest heeft het aardig laten liggen. Heer en meester? In het land der blinden......
Ach je weet wie het zegt ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fleximex
Ankona schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:04:
Zo, Van de Brom haalt even goed uit naar Blommetje. Volledig terecht, maar je weet dat de heren in Zeist daar niet om kunnen lachen.
Volledig onterecht? De Jong verdiende gewoon een penalty bij 0-0. De onterechte penalty was het al 2-2. De rode kaart was in zo wat de laatste minuut. Kijk eens naar je eigen team. Als je zo vaak tegen de top 3 niet weet te winnen ligt het aan jezelf. En PSV was gewoon beter vandaag.

Als we als Nederlandse clubs iets willen betekenen in Europa moet je vooral niet Van Den Brom als coach hebben. Wat een clown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:15

KDL

En bedankt voor de Blommen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22

St@m

@ Your Service

[...]

Ajax is wel eens heer en meester geweest onder van Gaal. Hoe PSV bovenaan staat is iets van de kleur bril.

Terecht kampioen, ja. De rest heeft het aardig laten liggen. Heer en meester? In het land der blinden......
Heer en meester ja, ik weet niet precies hoeveel punten jij denkt te tellen.. Maar zoveel als PSV er heeft/ gaat halen is al x jaar niet meer voorgekomen. Welke rest heeft het laten liggen? Er is misschien 1 club die een beetje in de buurt komt.. Ook direct de enige serieuze concurrent..

Ik snap dat iedereen diep teleurgesteld is.. De gedoodverfde nummer 4 wordt fluitend kampioen.. Dan is er bij je eigen club behoorlijk wat mis. Logisch dat je dan op alle mogelijke manieren het kampioenschap probeert te bagatelliseren.

Samenvatting ook geniaal voor de beeldvorming.. Wel de 3-3 laten zien, maar de afgekeurde PSV goals niet.
En De Jong krijgt gewoon 2 handen in de rug. Lekker gaan liggen. Je krijgt ze zelf ook kansloos tegen dus niet heiliger dan de Paus proberen te zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 07-04-2018 23:18 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Fleximex schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:07:
[...]

Volledig onterecht? De Jong verdiende gewoon een penalty bij 0-0. De onterechte penalty was het al 2-2. De rode kaart was in zo wat de laatste minuut. Kijk eens naar je eigen team. Als je zo vaak tegen de top 3 niet weet te winnen ligt het aan jezelf. En PSV was gewoon beter vandaag.

Als we als Nederlandse clubs iets willen betekenen in Europa moet je vooral niet Van Den Brom als coach hebben. Wat een clown.
Blom stond gewoon aan de lopende band te blunderen. Zoals altijd. Daar refereerde Van der Blom aan. Een aantal van die blunders waren in het nadeel van AZ, noem de gegeven strafschop en de belachelijke rode kaart voor een schwalbe.

vd Brom gaf een aantal keer nadrukkelijk aan niet van Blom verloren te hebben, maar van PSV. Hij heeft wel gelijk dat Blom structureel frustrerend slecht is en dit niveau niet aan kan.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Fleximex schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:04:
[...]

Relatief weinig punten? Ben je in de war met vorig jaar of de laatste vier kampioenschappen van Ajax?

Het maakt niet uit welke bril je hebt, maar ook weer tegen AZ meer kansen afgedwongen dan de tegenstander. Zoals de meeste wedstrijden dit seizoen.
Psv heeft nu idd al meer punten dan ajax in elk van die 4 jaar.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

St@m schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:09:
[...]

Ik snap dat iedereen diep teleurgesteld is.. De gedoodverfde nummer 4 wordt fluitend kampioen.. Dan is er bij je eigen club behoorlijk wat mis. Logisch dat je dan op alle mogelijke manieren het kampioenschap probeert te bagatelliseren.
Hehe. Ja dat zou makkelijk zijn. Het falen van Feyenoord de schuld geven. Maar dat heb ik ruim voor de winterstop losgelaten. En ja: Feyenoord is de faalhaas van dit seizoen. Doe ik niet zo moeilijk over hoor ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:19
Zie net de samenvatting van AZ-PSV. Hoeveel assistentie was er wel niet nodig van Blom om dit PSV aan de overwinning te helpen? Blom moeten ze de fluit per direct afnemen en NOOIT meer laten fluiten op dit niveau. En het valt me op dat dit echt een trend is als het om PSV gaat. Hoe vaak heeft PSV dit seizoen al een penalty gekregen om zo weer in de wedstrijd te komen. Succes in de voorronde van de CL volgend seizoen... zonder hulp van de scheidsrechters!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:11

Polycom

Poes van goud

Fc Twente :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
PatrickC schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:19:
Zie net de samenvatting van AZ-PSV. Hoeveel assistentie was er wel niet nodig van Blom om dit PSV aan de overwinning te helpen? Blom moeten ze de fluit per direct afnemen en NOOIT meer laten fluiten op dit niveau. En het valt me op dat dit echt een trend is als het om PSV gaat. Hoe vaak heeft PSV dit seizoen al een penalty gekregen om zo weer in de wedstrijd te komen. Succes in de voorronde van de CL volgend seizoen... zonder hulp van de scheidsrechters!
PSV had een penalty verdiend in de eerste helft. De rode kaart kwam toen de wedstrijd al bijna was afgelopen, waar als Ron Vlaar hem op zijn hakken raakt het gewoon terecht rood is (maar niet te zien, ook geen verklaring vanuit Blom na afloop)

Dus hoezo helpt Blom PSV? Doe eens normaal.
AZ helpt PSV. En PSV helpt PSV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ankona schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:11:
[...]

Blom stond gewoon aan de lopende band te blunderen. Zoals altijd.
Tja, had iemand anders verwacht? Die vent is gewoon chronisch ongeschikt als scheids.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:03

JdM

Humbled

Hoe meer PSV in de buurt van de landstitel komt, hoe meer ik geniet van de haat. Iedereen verliest van zichzelf dit seizoen, behalve PSV, die wint van de rest. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:04
PWM schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:15:
[...]

Hehe. Ja dat zou makkelijk zijn. Het falen van Feyenoord de schuld geven. Maar dat heb ik ruim voor de winterstop losgelaten. En ja: Feyenoord is de faalhaas van dit seizoen. Doe ik niet zo moeilijk over hoor ;)
Feyenoord wordt tenminste nog eens kampioen. Ajax wordt voor de 4e keer op rij 2e. Frustrerend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
JdM schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:34:
Hoe meer PSV in de buurt van de landstitel komt, hoe meer ik geniet van de haat. Iedereen verliest van zichzelf dit seizoen, behalve PSV, die wint van de rest. Heerlijk.
Het kwam ook weer door AZ. Die zouden tegen Ajax veel meer strijd getoond hebben. Dat was ook wel te zien bij de goals van Wout Weghorst. Vooral die tweede toen Wout één keer zijn vuist balde en weer heel rustig terugliep naar de middenlijn met een ingetogen glimlach /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:34
https://www.gelderlander....r-jong-ajax-nec~a174997b/

Wat een falers bij de KNVB 8)7 8)7 _O- _O-

Jong Ajax met een geschorste speler laten spelen omdat ze zelf hun shit niet op orde hebben. Ben benieuwd wat ze hier aan gaan doen, zeker omdat Ajax zeer waarschijnlijk niets fout heeft gedaan(lijkt mij wel dat die brief bestaat, Bijleveld ontbrak namelijk op de KNVB lijstjes met geschorste spelers)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Nou PSV’ers, mag nu toch zeker niet meer misgaan :) gefeliciteerd alvast, niemand begin van het seizoen verwacht, maar uiteindelijk gewoon stoïcijns wedstrijden winnen en dik bovenaan staan, chapeau!

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Fleximex schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:39:
[...]

Het kwam ook weer door AZ. Die zouden tegen Ajax veel meer strijd getoond hebben. Dat was ook wel te zien bij de goals van Wout Weghorst. Vooral die tweede toen Wout één keer zijn vuist balde en weer heel rustig terugliep naar de middenlijn met een ingetogen glimlach /s
:? Hij stond juist samen met Jahanbakhsh enorm de bokito uit de hangen na dat doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:10
jaapstobbe schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:34:
[...]

Feyenoord wordt tenminste nog eens kampioen. Ajax wordt voor de 4e keer op rij 2e. Frustrerend.
Precies. Nog eens.

Kan allemaal uiteraard erger. Je zou kampioen kunnen zijn en dan een paar jaar later degraderen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Net de samenvatting gezien. Overall wellicht PSV de terechte winnaar maar oh oh oh, wat is die de Jong een matennaaier zeg. Alleen de reactie al toen de strafschop werd toegekend, dat spreekt boekdelen. Wat een vreselijk mannetje, gatver, zum kotzen.

De titel kan PSV niet meer ontgaan, de meest stabiele ploeg van het seizoen en de terechte kampioen. Waar anderen zichzelf hebben benadeeld hebben bleef PSV de punten pakken. Het hoeft niet mooi, want daar verdien je geen punten mee. Aan het einde maalt niemand meer om want het gaat om de punten. PSV’ers gefeliciteerd. Vooraf onterecht afgeschreven maar uiteindelijk een lange neus, concrats :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
De minst onstabiele zul je bedoelen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

OPSLAGHOND schreef op zondag 8 april 2018 @ 00:36:
De minst onstabiele zul je bedoelen.
Tja... dat riepen anderen ook toen Ajax de laatste twee titels onder de Boer binnenhaalde. Vaak niet om aan te gluren maar gewoon wel de punten halen. Dan ben je gewoon de terechte kampioen. Dan moet je in dit geval niet naar PSV wijzen maar naar jezelf. Wannneer je je zelf beter acht dan moet je meer punten binnen hengelen. Zoals Ajax afgelopen week deed; lelijk maar wel drie punten.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 08:41
PatrickC schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:19:
Volledig mee eens! Heb hem hier ook zien fluiten bij Dordt. Zelfs daar kon ie nog geen eens mee. Lachwekkend dat deze man betaald voetbal fluit. Totaal belachelijke beslissingen weer. En die Luuk de Jong mag ook weleens aangepakt worden. Kots en kotsmisselijk word ik van dat ventje met z'n vallen en zeiken en de scheidsrechters er maar in meegaan. :r

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Fleximex schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:26:
[...]
Dus hoezo helpt Blom PSV? Doe eens normaal.
Wacht maar af wat ze vandaag allemaal in die voetbal praatprogramma’s zeggen hierover. Een aantal beslissingen van Blom waren erg twijfelachtig en veruit de meeste van die beslissingen in het voordeel van PSV. Maar ja, die voetbal analisten zullen dan ook wel ‘normaal moeten doen’ in jouw ogen.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 06:23
PatrickC schreef op zondag 8 april 2018 @ 07:23:
[...]

Wacht maar af wat ze vandaag allemaal in die voetbal praatprogramma’s zeggen hierover. Een aantal beslissingen van Blom waren erg twijfelachtig en veruit de meeste van die beslissingen in het voordeel van PSV. Maar ja, die voetbal analisten zullen dan ook wel ‘normaal moeten doen’ in jouw ogen.
Knap dat je dat allemaal uit een samenvatting kan halen man. Jij moet je wel heel beroerd voelen als je met zulk soort onzin komt nadat je de wedstrijd niet eens hebt gezien :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
chim0 schreef op zondag 8 april 2018 @ 04:24:
[...]

Volledig mee eens! Heb hem hier ook zien fluiten bij Dordt. Zelfs daar kon ie nog geen eens mee. Lachwekkend dat deze man betaald voetbal fluit. Totaal belachelijke beslissingen weer. En die Luuk de Jong mag ook weleens aangepakt worden. Kots en kotsmisselijk word ik van dat ventje met z'n vallen en zeiken en de scheidsrechters er maar in meegaan. :r
Tsja, als je dit als scheidsrechter ziet, dan ben ik niet heel verbaasd dat de beste man fluit voor een strafschop
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XsnktQO.png

Waarom zou je uberhaupt de tegenstander de kans geven om die handen daar te voelen en geef je zo'n beeld richting de scheidsrechter...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

PatrickC schreef op zondag 8 april 2018 @ 07:23:
[...]

Je bedoelt het altijd objectieve ( :') ) Studio Voetbal en Rondo die "toevallig" de elleboog van Neres niet bespraken vorige week?
Ik kijk iig al uit naar al die zure gezichten vanavond!

Maar De Jong is idd een matenmaaier,waar haalt hij het lef vandaan om door 2 AZ'ers tegelijk geduwd en vastgepakt te worden...

[ Voor 9% gewijzigd door Kez op 08-04-2018 08:23 ]

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Snowdog schreef op zondag 8 april 2018 @ 07:49:
[...]

Knap dat je dat allemaal uit een samenvatting kan halen man. Jij moet je wel heel beroerd voelen als je met zulk soort onzin komt nadat je de wedstrijd niet eens hebt gezien :)
Hoe weet je eigenlijk dat ik de wedstrijd niet helemaal heb gezien? Ik heb gezegd dat ik de samenvatting gekeken heb, maar ik heb niet gezegd dat ik niet ook de hele wedstrijd heb gezien (wat namelijk wel zo is). Maar als je dan in de samenvatting nog eens alles voorbij ziet komen, dan kan dat een bepaald beeld van wat je had bevestigen. Als jij het verder anders ziet, dan vind ik dat prima. Iedereen heeft recht op een eigen mening. Ik ga dan niet op de persoon reageren als ik het daar niet mee eens ben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
Napo schreef op zondag 8 april 2018 @ 08:07:
[...]

Tsja, als je dit als scheidsrechter ziet, dan ben ik niet heel verbaasd dat de beste man fluit voor een strafschop
[afbeelding]

Waarom zou je uberhaupt de tegenstander de kans geven om die handen daar te voelen en geef je zo'n beeld richting de scheidsrechter...
Je zet het plaatje wel precies stil op het juiste moment. ;) Dit soort contact zie je heel veel tussen verdedigers en aanvallers, dus kom maar op met al die penalties zou ik zeggen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
PatrickC schreef op zondag 8 april 2018 @ 08:27:
[...]

Je zet het plaatje wel precies stil op het juiste moment. ;) Dit soort contact zie je heel veel tussen verdedigers en aanvallers, dus kom maar op met al die penalties zou ik zeggen. >:)
Want in de tijd voor en na deze seconde waren de handen van de verdediger inderdaad compleet ergens anders... Een overtreding zegt uberhaupt niets over de duur van de actie maar over de actie die je maakt en de gevolgen daarvan.

Het is niet alsof je een seconde wel aan een speler zijn arm mag hangen maar 3 seconde zou compleet onacceptabel zijn

[ Voor 10% gewijzigd door Napo op 08-04-2018 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
PatrickC schreef op zondag 8 april 2018 @ 08:23:
[...]

Hoe weet je eigenlijk dat ik de wedstrijd niet helemaal heb gezien? Ik heb gezegd dat ik de samenvatting gekeken heb, maar ik heb niet gezegd dat ik niet ook de hele wedstrijd heb gezien (wat namelijk wel zo is). Maar als je dan in de samenvatting nog eens alles voorbij ziet komen, dan kan dat een bepaald beeld van wat je had bevestigen. Als jij het verder anders ziet, dan vind ik dat prima. Iedereen heeft recht op een eigen mening. Ik ga dan niet op de persoon reageren als ik het daar niet mee eens ben.
Vast. In ieder geval lijkt uit je post te blijken dat je op basis van de samenvatting je conclusies trekt en dat is natuurlijk nooit een goed idee. Maja, je moet toch iets of iemand de schuld geven als het resultaat niet bevalt i guess. In mijn ogen viel het allemaal wel mee en als ik denk aan slecht gefloten wedstrijden zou ik nou niet direct aan deze wedstrijd denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:55
Het is bij de Jong natuurlijk ook een combinatie van verschillende factoren. Als je kijkt hoevaak een speler van de tegenstander hem duwt of zijn shirt vasthoudt kan je elke wedstrijd regeltechnisch wel een paar penalties geven. Ik heb thuiswedstrijden gezien waar je zijn shirt duidelijk vastgehouden zag worden vanaf de tweede ring, maar daar fluiten ze dan niet voor. Dat hij zich na een tijdje maar laat vallen als er weer eens een verdediger aan hem hangt is niet gek, want als hij blijft staan krijgt hij ze niet (terwijl het vaak genoeg terecht zou zijn). Actie reactie dus.

Verder denk ik dat PSV gewoon enorm terecht gewonnen heeft. Twee goals vallen bijna vanuit het niks en daarna is AZ er op een buitenspel goal niet meeer aan toegekomen. Opvallend ook dat de samenvatting toont alsof AZ de volle 90 minuten gelijkwaardig was terwijl PSV vooral na de 2-0 compleet heer en meester was. Maarja, samenvattingen heb ik zelden goed gezien. Volgende week wordt spannend, dat wint PSV niet zomaar. We zullen het meemaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Vergeet niet dat de aanvallers en zeker ook Luuk net zo hard vasthouden, waar echt pas zelden voor gefloten wordt ;)
Zelf verdediger geweest en het is behoorlijk frustrerend dat de aanvaller haast nooit afgefloten wordt voor er vasthouden van je shirt achter zn rug etc. Maar goed dat weet je dus hou je daar rekening mee.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 08:41
Wat moet je anders zien in een samenvatting anders dan hoogtepunten, kansen en opvallende momenten? Heer en meester? Wat heer en meester? De rest van de wedstrijd is balbezit en rondtikken? Wat interesseert mij dat nou? In een samenvatting gaat het om de hoogtepunten, kansen en opvallende momenten. Wat dat betreft vind ik het spelbeeld van AZ - PSV gisteren hetzelfde als City - United: 2 - 0 voorkomen, weggeven en ook nog cruciale arbitrale dwalingen. Alleen een Luuk de Jong ontbrak bij City - United.

Weet alleen niet wat ik erger vind, figuren als Luuk de Jong of onkundige scheidsrechters, die het gedrag van figuren als Luuk de Jong niet herkennen en bestraffen. En ja, dat vind ik ook van Ronaldo, Suarez, Robben etc. voordat men weer begint over brillen. Maar goed, ik hou bij deze op want ik begin alweer te zweten en te irriteren aan de reacties van sommigen. Altijd maar dat goedpraten en rechtvaardigen. Kijken of Ajax er wat van bakt vanmiddag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Dat er voor dat soort situaties bijna nooit wordt gefloten maakt het nog geen foute beslissing. Hij wordt geduwd en daar kan voor gefloten worden. Dan is het niet onterecht. Dat er meestal niet voor wordt gefloten verandert daar weinig aan.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Snowdog
chim0 schreef op zondag 8 april 2018 @ 09:07:
Wat moet je anders zien in een samenvatting anders dan hoogtepunten, kansen en opvallende momenten? Heer en meester? Wat heer en meester? De rest van de wedstrijd is balbezit en rondtikken? Wat interesseert mij dat nou? In een samenvatting gaat het om de hoogtepunten, kansen en opvallende momenten. Wat dat betreft vind ik het spelbeeld van AZ - PSV gisteren hetzelfde als City - United: 2 - 0 voorkomen, weggeven en ook nog cruciale arbitrale dwalingen. Alleen een Luuk de Jong ontbrak bij City - United.

Weet alleen niet wat ik erger vind, figuren als Luuk de Jong of onkundige scheidsrechters, die het gedrag van figuren als Luuk de Jong niet herkennen en bestraffen. En ja, dat vind ik ook van Ronaldo, Suarez, Robben etc. voordat men weer begint over brillen. Maar goed, ik hou bij deze op want ik begin alweer te zweten en te irriteren aan de reacties van sommigen. Altijd maar dat goedpraten en rechtvaardigen. Kijken of Ajax er wat van bakt vanmiddag.
Niet mee eens, City was gisteren in de eerste helft echt zoveel beter dan Utd en ze hadden enorm veel kansen. Tweede helft niet gezien, dus daar kan ik weinig over zeggen. AZ had gisteren in de eerste 10 minuten ofzo een paar kansen (waaronder een hele grote), maar daarna was het PSV dat de kansen kreeg tot AZ 1-0 en 2-0 maakte en die kwamen enigszins uit de lucht vallen. Het was in die fase in ieder geval niet verdiend te noemen. Dan krijgt PSV uiteindelijk misschien wat makkelijk gegeven penalty, maar het was niet zo dat het absoluut helemaal niks was. Waar het meervoud (dwalingen) vandaan komt is mij niet duidelijk.

Wat betreft de Jong, tsjah hij wordt vaak vastgehouden, denk dat dat niet te ontkennen valt. En natuurlijk is dat ook een spelletje waarbij de Jong zelf ook regelmatig vasthoudt. Maar ik vind het persoonlijk toch niet echt te vergelijken met 'schwalbe-koningen' als Suarez of Robben. Denk dat je als kopsterke spits ook gewoon vaker met vasthouden te maken hebt (en zelf ook vaker vasthoudt) en daar wordt eigenlijk gewoon te weinig voor gefloten in zijn algemeenheid. Als het dan wel een keer gebeurt, dan is het al snel onterecht ondanks dat er eigenlijk wel gewoon een overtreding wordt gemaakt (imo). Lastig probleem.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Han schreef op zondag 8 april 2018 @ 00:42:
[...]
Dan ben je gewoon de terechte kampioen.
Gelul altijd over terecht of onterecht. Je kunt geen kampioen worden zonder dat het terecht is, je mag geen fan zijn van het voetbal wat PSV speelt maar is geen discussie over wel of niet terecht.

Als je binnen tien minuten een 2-0 achterstand weet om te buigen is dat pure klasse.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:53
Vincent Dave schreef op zondag 8 april 2018 @ 09:35:
[...]

Gelul altijd over terecht of onterecht. Je kunt geen kampioen worden zonder dat het terecht is, je mag geen fan zijn van het voetbal wat PSV speelt maar is geen discussie over wel of niet terecht.

Als je binnen tien minuten een 2-0 achterstand weet om te buigen is dat pure klasse.
Pure klasse dat die keeper een enorme blunder maakt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 00:26

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Leon Zwiers schreef op zondag 8 april 2018 @ 09:39:
[...]

Als Feyenoorder moet je oppassen met dit soort opmerkingen. Ik herinner me een momentje Zoet afgelopen jaar... :X ;)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Family Guy schreef op zondag 8 april 2018 @ 09:45:
[...]

Als Feyenoorder moet je oppassen met dit soort opmerkingen. Ik herinner me een momentje Zoet afgelopen jaar... :X ;)
Als Feyenoorder moet je zorgen dat je ploeg vandaag FC Twente de genadeslag toebrengt en de beker wint, tot die tijd mondje dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 20:47
[...]

Toch dwing je dat soms af. De kans dat de keeper een blunder maakt wordt aanzienlijk groter als hij veel te doen heeft en als je bijv jaagt ipv inzakt

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:49
PSV staat straks na 34 wedstrijden met de schaal in handen en dat is waar het om gaat.
Natuurlijk hebben ze dit seizoen behoorlijk wat geluk en gelukkige ontsnappingen gehad en ze waren zeker niet zo oppermachtig als Feyenoord vorig jaar was, maar als je minder slippertjes maakt dan de concurrentie ben je gewoon de betere ploeg en dus de terechte winnaar.
Alvast een voorzichtige gefeliciteerd richting de PSV'ers, dit gaat nu niet meer fout toch :)
Ik heb de wedstrijd gezien en blijf van mening dat ie niet geduwd wordt.
Hij voelt 2 handen op z'n rug en gaat liggen. Ik raad Luuk dan ook aan om met windkracht 2 maar binnen te blijven anders komt ie onder de blauwe plekken thuis.
In de eerste helft, waar hij nog knap op de paal kopt, had ie er wel één mogen hebben.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

dvdkiwi schreef op zondag 8 april 2018 @ 10:02:

Hij voelt 2 handen op z'n rug en gaat liggen. Ik raad Luuk dan ook aan om met windkracht 2 maar binnen te blijven anders komt ie onder de blauwe plekken thuis.
Hij zegt het zelf letterlijk na de wedstrijd: Ik voelde een hand.

Wel mooie spannende pot volgende week. PSV word wel kampioen natuurlijk, maar PSV-Ajax zal toch vol spanning staan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:03

JdM

Humbled

[...]

Die keeper maakt niet op zichzelf een blunder, daar had ie Lozano voor nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Vlassie1980 schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:34:
Moehahahaha!!!!

Dickie zal wel een paar bitterballetjes lusten :-P
Wat.een.wedstrijd. _/-\o_

Ik heb me zelden zó aan een scheidsrechter geërgerd, maar de uitkomst was fantastisch...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleximex
Leuk dat het weer over die makkelijk gegeven strafschop gaat, maar weer niemand ingaat op het moment dat De Jong op de paal kopt. Daar verdiend PSV een 100% strafschop.

[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 08-04-2018 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Fleximex schreef op zondag 8 april 2018 @ 10:48:
Leuk dat het weer over die makkelijk gegeven strafschop gaat, maar weer niemand ingaat op het moment dat De Jong op de paal kopt. Daar verdiend PSV een 100% strafschop.
Neem nog een kopje koffie ;)
[...]
In de eerste helft, waar hij nog knap op de paal kopt, had ie er wel één mogen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Ik zie dat in mijn afwezigheid gisteravond - ik zat zelf bij SP-AR-TA *O* (*) - men flink is los gegaan over van alles en nog wat.

Als ik puur op trolls, flames en andere verschijningsvormen van extreme subjectiviteit en soms zelfs onverholen onsportiviteit en/of slechte verliezers zou moeten modereren, is minstens de helft van de posts van gisteravond weg.

Ik ben vandaag niet van plan hetzelfde te laten gebeuren.

(* op naar de nacompetitie?)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Bizot vind dat ie een super wedstrijd heeft gekeept. Die goal van Lozano "kan wel eens gebeuren"....
Zie daar hét voorbeeld waarom AZ nooit presteert als het echt moet.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Fleximex
dvdkiwi schreef op zondag 8 april 2018 @ 10:52:
[...]

Neem nog een kopje koffie ;)

[...]
Het gaat mij er om dat de beeldvorming gemaakt wordt dat Blom in het voordeel van PSV floot. Je kunt beide penalty momenten tegen elkaar wegstrepen. De rode kaart komt als de wedstrijd is afgelopen. Blom fluit daar voor een overtreding. Dus de afweging is niet rood of doorspelen. Maar wel of geen overtreding, waar bij een overtreding het natuurlijk rood is (misschien zag Blom dat Vlaar de hakken van Lozano raakte).

En ik stoor me aan Van Den Brom die de rode kaart en strafschop moment van AZ duidelijk heeft gezien blijkbaar. Het strafschop moment van PSV negeert en het buitenspel moment (best duidelijk buitenspel) in het midden laat, want dat kon hij opeens niet goed zien.

Maar de beeldvorming moet blijkbaar zijn dat Blom PSV aan een overwinning hielp. En niet dat PSV driekwart van de wedstrijd de betere was en meer kansen afdwong. En dat het ow zo leuk voetballende AZ niet stierf in hun naïviteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
PWM schreef op zondag 8 april 2018 @ 10:28:
[...]
Wel mooie spannende pot volgende week. PSV word wel kampioen natuurlijk, maar PSV-Ajax zal toch vol spanning staan.
Tja ik kan mij de heer en meester pot Ajax-PSV nog herinneren in de Arena. Ik verwacht dat Ajax wint, net zoals Ajax tegen AZ thuis ook gaat winnen en dan tegen de top 4 geen punt verloren hebben. Maar wel 2e zijn. Ajax is metaal niet best dit jaar en verliest wederom kampioenschap tegen clubs als Utrecht, Ado en Vitesse, wedstrijden die met alle respect gewoon winst voor Ajax zouden moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 8 april 2018 @ 11:45:
Bizot vind dat ie een super wedstrijd heeft gekeept. Die goal van Lozano "kan wel eens gebeuren"....
Zie daar hét voorbeeld waarom AZ nooit presteert als het echt moet.
En dat moet dan opgeroepen worden voor het NL elftal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 21:01

Typhone

Who Dares Wins

Bizot de kwal, wist gisterenochtend de uitslag al. Als je zo de media te woord staat ben je niet helemaal 100. Ik ben benieuwd wat onze meester vandaag op het veld legt voor een spel. Krijgen we een wakker Ajax of is het weer gezapig rondtikken tot de 0-1 om dan wakker te schrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramzzz schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 09:34:
[...]

Lachman veroorzaakte een (terechte) pingel, maar Willem II had nog 2 (!) verdedigers tussen de bal en het doel.

8)7

Dat is nog nooit een rode kaart waard geweest, zeker als je ook nog de valpartij zag, nauwelijks contact.

Terechte pingel, zeer onterecht rood.
Dank voor je uitleg! Dan is Willem II wel benadeeld. Niet echt een doorgebroken speler dus.

Van de Brom voelde zich ook al benadeeld door in zijn geval Blom. Terwijl ik dat nog wel mee vond vallen. AZ was af en toe niet zo slim. Voetbal speel je ook met je koppie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent Dave schreef op zondag 8 april 2018 @ 09:48:
[...]

Als Feyenoorder moet je zorgen dat je ploeg vandaag FC Twente de genadeslag toebrengt en de beker wint, tot die tijd mondje dicht.
Denk dat Feyenoorders als regerend landskampioen best wel hun mondje open mogen doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
[...]

Ik heb de wedstrijd gezien en blijf van mening dat ie niet geduwd wordt.
Conclusie, ontzettend dom verdedigd, je moet als verdediger gewoon niet de situatie creeeren waarbij een aanvaller jouw handen in zijn rug voelt

Bovenal een zeer lichte "duw" maar je moet de aanvaller en de scheidsrechter simpelweg niet de mogelijkheid geven om hier voor te fluiten

[ Voor 12% gewijzigd door Napo op 08-04-2018 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gaat die discussie over een tweede gele kaart in de laatste minuut van de wedstrijd, dus zonder enige impact, nou nog steeds door?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:11
Het is de volgende dag, we kunnen het niet meer veranderen, dus laten we het over de wedstrijden van vandaag hebben.

Leuke wedstrijd FC Utrecht - ADO Den Haag, vallen ineens veel doelpunten.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Utreg Ado was een leuke pot zeg.

Nu hopen dat F'noord Twente de genadeslag geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere sfeer in de Grolsch Veste. Ni nog goed voetbal van beide kanten en iedereen kan weer genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Bam! Doei twente!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk voor JPB.

Wel vreemd overigens dat Twente zo laag staat. Het voetbal kan toch niet plots verdwenen zijn in die club. Daarvoor is daar toch echt te veel geïnvesteerd in spelers en stenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Mooi spandoek: 'doei'

Kort maar krachtig het gevoel dat in Nederland leeft uitgesproken :)

Oef wat een blunder ze leven nog. :( is dit het wonder dat Twente gaat redden?

[ Voor 30% gewijzigd door ph4ge op 08-04-2018 14:53 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 16:34
Typisch Feyenoord weer dit seizoen: na de 1-0 meteen weer de gelijkmaker tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
omfg..... Jones weer. Echt he, laat Vermeer lekker gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:47
chengbondkwok schreef op zondag 8 april 2018 @ 14:52:
Typisch Feyenoord weer dit seizoen: na de 1-0 meteen weer de gelijkmaker tegen...
Nou, alsof Feyenoord daar wat aan kan doen, dit is gewoon oerdom van de keeper.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Jones toch. Is er soms nog een competitie gaande, wie maakt de grootste keepersblunder dit seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Slappe hap die Jones. Volgend seizoen nieuwe keeper in de goal. Zoveel lijkt me toch wel duidelijk.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Pff, krijgt Berghuis gelijk geel voor een lichte overtreding terwijl die Tigahoudini maar gewaarschuwd blijft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Al de zoveelste keer dat die eikel dit flikt he..... het is dat je nu al klaar bent in de competitie, maar man man man. wat een enorme blunder om Vermeer te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 16:34
carpebios schreef op zondag 8 april 2018 @ 14:53:
[...]

Nou, alsof Feyenoord daar wat aan kan doen, dit is gewoon oerdom van de keeper.
Bedoelde meer dat ze dit seizoen na de 1-0 voorsprong heel snel een tegengoal krijgen. Is het niet een blunder van Jones dan wel gebrek aan concentratie. Niet de eerste keer dit seizoen. Groot contrast met vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog een competitie gaande lijkt het. wie krijgt een gele kaart voor de minste overtreding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
CR1691 schreef op zondag 8 april 2018 @ 14:54:
Slappe hap die Jones. Volgend seizoen nieuwe keeper in de goal. Zoveel lijkt me toch wel duidelijk.
Hij wil blijkbaar voorkomen dat Twente direct degradeert? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Matchfixing, Jones is dit seizoen niet in dienst van Feyenoord maar van een of andere betting site

[ Voor 79% gewijzigd door LZ86 op 08-04-2018 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

In de rust wisselen voor Bijlow die kerel. Ben klaar met al die fouten en dat trage gedoe.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:58

OMX2000

By any means necessary...

Leon Zwiers schreef op zondag 8 april 2018 @ 14:53:
Ik heb ff gemist wat er met Vermeer is gebeurd, m.a.w. nog in dienst bij Feyenoord? Ik zou hem volgende week onder de lat zetten.

Laat maar. Spuit 11 heeft ff gegoogled...

[ Voor 6% gewijzigd door OMX2000 op 08-04-2018 15:36 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Die jones heeft je dit seizoen ongeveer 12 punten gekost, en dan tel ik deze nog niet mee. En allemaal met enorme blunders.

Feyenoord speelt veel beter dan Twente, fuck die Jones..

[ Voor 20% gewijzigd door LZ86 op 08-04-2018 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedere keeper maakt wel eens foutjes. Gelukkig maar, zijn niet mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou in mijn ogen de tweede helft moeten beginnen met Vente voor Toornstra. Krijg je én meer beweging centraal op het middenveld én een minder zwervende Jørgensen. Anders zie ik niet hoe je 1-2-3 dit toch wel erg defensief ingestelde Twente gemakkelijk kunt verslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 13:08:
Denk dat Feyenoorders als regerend landskampioen best wel hun mondje open mogen doen hoor.
Toch een bijzondere uitdrukking met dat 'regerend'. O-)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op zondag 8 april 2018 @ 15:23:
[...]

Toch een bijzondere uitdrukking met dat 'regerend'. O-)
Nu kan ik dat tenminste nog zeggen! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 8 april 2018 @ 15:01:
Die jones heeft je dit seizoen ongeveer 12 punten gekost, en dan tel ik deze nog niet mee. En allemaal met enorme blunders.

Feyenoord speelt veel beter dan Twente, fuck die Jones..
12 punten? Haha.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:20
Leon Zwiers schreef op zondag 8 april 2018 @ 14:53:
:+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou, die mocht er echt wel in hoor Jørgensen! Goedemorgen, hoe wil je ze anders hebben als spits?

Was een onvervalst Huntelaartje! :Y :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2018 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Kwestie van tijd voor de 1-2 valt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:22
Wat heeft Vermeer ooit gedaan bij Gio dat hij weg moest en die Jones mocht blijven als eerste keeper? Ik snap dit werkelijk niet. Zoveel onrust gaat er van die Jones uit al het hele seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Wat is dit dan voor wissel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorig seizoen had Feyenoord weinig last van blessures, helemaal in de verdediging. Dit seizoen is Feyenoord de club die met de grootste hoeveelheid verschillende verdedigers heeft gespeeld. Lijkt mij dat dat echt wel invloed heeft op het aantal doelpunten wat Jones tegen heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aparte wissel. Had Larsson niet aan zien komen als wissel. Dacht aan Vente voor Toornstra en van Persie voor een verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Laat dat maar aan Feyenoord over, een degradatiestrijd spannend houden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Leon Zwiers schreef op zondag 8 april 2018 @ 15:51:
Wat is dit dan voor wissel......
Gezien het feit dat je verbaasd lijkt doet Gio een logische wissel?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik had Toornstra er niet uitgehaald. Die speelde de beste wedstrijd van zijn seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 8 april 2018 @ 15:53:
Laat dat maar aan Feyenoord over, een degradatiestrijd spannend houden :+
Opzienbarend vond ik jaren geleden nu alweer die 0-4 winst van Roda in de Kuip waardoor Roda alsnog in de eredivisie bleef. Niet veel later werd van Geel TD bij Feyenoord. Kan niets hard maken maar dat riekte echt wel ergens naar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:22
Daar is ie dan, 1-2 van Berghuis. Mooi zo, hopelijk blijft Twente daar op die 18de plaats staan voor het restant van de competitie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Yes! En nu houden zo. Twente naar de Jupiler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Mooi goaltje hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere draai aan dat schot. Maar goedemorgen, hoe is nu toch mogelijk dat die Berghuis daar zo maar aan mag leggen? Wat is dat nu voor verdedigen van Twente?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op zondag 8 april 2018 @ 15:56:
Wat is dat nu voor verdedigen van Twente?
Jupiler League middenmoot defensie...

Pagina: 1 ... 102 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!