Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:05
Jaymone schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:30:
Hey allen! Nog mensen die in september voor de Xs of de X Plus gaan?
Ps: nog altijd aan het genieten van het scherm en gestures van de X ;)
Ik iets minder - laat net m'n X vallen en scherm is stuk. Ondanks screenprotector (zo'n glas ding) en een hoesje eromheen. Glas is onder de screenprotector gebroken.

Had al forse krassen op het scherm van vóór de screenprotector, ook al zoiets vreemds - ik heb al iPhones sinds de eerste generaties en nog nooit 1 schade gehad. Maar de X is al vanaf het begin zo extreem kwetsbaar. Niet normaal.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
NiGeLaToR schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:25:
[...]

Ik iets minder - laat net m'n X vallen en scherm is stuk. Ondanks screenprotector (zo'n glas ding) en een hoesje eromheen. Glas is onder de screenprotector gebroken.

Had al forse krassen op het scherm van vóór de screenprotector, ook al zoiets vreemds - ik heb al iPhones sinds de eerste generaties en nog nooit 1 schade gehad. Maar de X is al vanaf het begin zo extreem kwetsbaar. Niet normaal.
Dat is balen, toevallig AppleCare+?
Scherm is wel meer gevoeliger lijkt het voor haarkrasjes maar met normaal gebruik, dus niet onder een TL oid, merk ik dat persoonlijk niet

Het is weer bijna September 2026 :)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:05
Jaymone schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:29:
[...]

Dat is balen, toevallig AppleCare+?
Scherm is wel meer gevoeliger lijkt het voor haarkrasjes maar met normaal gebruik, dus niet onder een TL oid, merk ik dat persoonlijk niet
Nee, neem nooit de dure applecare+ erbij, omdat ik werkelijk nooit wat heb met een telefoon. Die verzekeringspolis moet ik nu dus zelf spelen zeg maar voor al die jaren dat ik het niet nodig heb gehad.

Maar heb wel in ene ernstige twijfels bij m'n Apple-ecosysteem - ding was al zo duur en absoluut prachtig, maar als gebruiksvoorwerp wellicht iets minder geschikt. Wellicht had ik even dikke pech, maar meer dan 30 cm is het niet geweest dat ie viel - maar wel precies op een randje.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:42
[...]

Ik heb een andere ervaring. Mijn 7 en 8 zijn beide gelijk kapot gegaan door een kleine val op de grond (beton) de X heeft er al 2 overleefd. Ook de krassen herken ik niet en had ik juist bij de 7 en 8 veel erger in de eerste weken.

De roestvrijstalen rand daarin tegen is echt rampzalig. Binnenkort maar een polijsten want het lijkt net alsof ik er met licht schuurpapier overheen gegaan ben.

Maar daarvoor blijft het in mijn ogen een gebruikersvoorwerp. Ik vind het mooi dat een product slijt en 'gebruikskenmerken' krijgt zoals slijtage en krassen. Hij hoeft van mij dan ook niet meer puntgaaf te zijn na enkele maanden.

[ Voor 20% gewijzigd door SgtElPotato op 19-05-2018 16:12 ]

Zucht...

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:31:
[...]

Nee, neem nooit de dure applecare+ erbij, omdat ik werkelijk nooit wat heb met een telefoon. Die verzekeringspolis moet ik nu dus zelf spelen zeg maar voor al die jaren dat ik het niet nodig heb gehad.

Maar heb wel in ene ernstige twijfels bij m'n Apple-ecosysteem - ding was al zo duur en absoluut prachtig, maar als gebruiksvoorwerp wellicht iets minder geschikt. Wellicht had ik even dikke pech, maar meer dan 30 cm is het niet geweest dat ie viel - maar wel precies op een randje.
Probeer je inboedelverzekering is, ik heb mijne 6 weken geleden ook laten vallen, achterkant gebarsten en dat houdt een ‘reparatie’ in van 610 euro en kreeg het volledige bedrag vergoed.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-11 12:05
Jaymone schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:49:
[...]

Ik moet altijd erg mijn best doen, wil ik niet upgraden. Al ben ik het wel tot op zekere hoogte met je eens, behalve toen ze met TouchID versie 2 uitbrachten, dat vond ik alleen al upgrade waardig. Misschien dat dat voor FaceID ook gaat gelden..

[...]

H5, hier nog een ;) Wacht ook al sinds het begin op de Plus. Wel moet ik zeggen dat ik inmiddels weer gewend bent geraakt aan dit formaat en ik het ergens ook wel fijn vindt. Maar meer scherm en idd meer edge-to-edge zal toch geweldig zijn! En kwa kosten..ach als je het per dag bekijkt/uitrekent dan valt het wel weer mee (here we go again :D )
Mwa ik denk niet dat er echt een faceid versie 2 uitkomt, dat zou dan eerder gewoon een softwarematige update zijn lijkt me dan een hardwarematige update.

Tot nu toe ook altijd de S versies meegepikt, maar die zijn idd niet heel bijzonder, denk dat ik met de X nu ook 2 jaartjes ga doen. Ook de Plus 2x gehad maar de X vind ik eigenlijk juist het perfecte formaat, ik hoef niet meer groter.

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:25
Meer mensen problemen met het niet draaien van het scherm, bij bijvoorbeeld een spelletje (draait die net de andere kant op), of bij Dumpert en NOS filmpjes, waarbij er gewoon niet gedraaid wordt? Telefoon opnieuw opstarten helpt, maar dat ga ik niet dagelijks doen vanwege zoiets...

• eelkoh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-01 22:04
Jaymone schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:30:
Hey allen! Nog mensen die in september voor de Xs of de X Plus gaan?
Ps: nog altijd aan het genieten van het scherm en gestures van de X ;)
Zit ontzettend te twijfelen wat te doen. Aan de ene kant vind ik het toestel super mooi . O+ Maar meer dan 1000 euro incl AppleCare hoesje screen protector vind ik toch wat aan de hoge kant . :'(

Ben wel ontzettend benieuwd wat Apple voor ons in petto heeft tijdens het komende Apple event . Ik wacht sowieso nog even af wat Apple gaat doen maar de bezel van rvs naar alu is voor mij een minder punt.

Ik ben benieuwd of ik het tot september volhou :'(

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:45
eelkoh schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 02:27:
[...]

Zit ontzettend te twijfelen wat te doen. Aan de ene kant vind ik het toestel super mooi . O+ Maar meer dan 1000 euro incl AppleCare hoesje screen protector vind ik toch wat aan de hoge kant . :'(

Ben wel ontzettend benieuwd wat Apple voor ons in petto heeft tijdens het komende Apple event . Ik wacht sowieso nog even af wat Apple gaat doen maar de bezel van rvs naar alu is voor mij een minder punt.

Dat is nog maar 3 maanden. Dat moet wel lukken toch? Als je nu een X koopt ga je straks spijt krijgen dat je niet gewacht hebt. Dit maak ik puur op uit je bericht, als je de X echt graag wilde, dan had je m al gekocht.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:42
Alekz87 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:00:
[...]

Dat is nog maar 3 maanden. Dat moet wel lukken toch? Als je nu een X koopt ga je straks spijt krijgen dat je niet gewacht hebt. Dit maak ik puur op uit je bericht, als je de X echt graag wilde, dan had je m al gekocht.
Als het je lukt bij de eerste bestellers te zitten heb je hem meestal pas ergens eind november, dus al gauw 6 i.p.v. 3 maanden.

Een ander ding is dat de opvolger een stuk goedkoper lijkt te gaan worden, met goedkopere materialen. Daarmee lijken ze er (onbedoeld) naar toe te gaan werken dat de huidige X toch een bijzonder jubilieum-model is geworden/zal zijn. In mijn omgeving kiezen ze om die reden nu vaak toch voor de huidige X i.p.v. wachten op de volgende.

Verwijderd

Wie kan mij hiermee helpen? Heb de iPhone X ontvangen maar vindt het scherm wat tegenvallen in vergelijking met mijn iPhone 6S(heb de iPhone 6s wel vaak op het aller helderst staan) lijkt of de X minder helder/fel is? Of heb ik gewoon een blauwe maandag model?
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 22:13:
Wie kan mij hiermee helpen? Heb de iPhone X ontvangen maar vindt het scherm wat tegenvallen in vergelijking met mijn iPhone 6S(heb de iPhone 6s wel vaak op het aller helderst staan) lijkt of de X minder helder/fel is? Of heb ik gewoon een blauwe maandag model?
Dan zet je de helderheid hoger?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Scrtz
Denk ook even wennen aan true color :)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55
Scrtz schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 23:16:
Denk ook even wennen aan true color :)
Dit.
Bij de X laat ik auto brightness aanstaan, voorheen nooit. Wellicht ook mee te maken? Eventueel night shift?

Ben eigenlijk nog erg tevreden met mijn X..
Merkte wel dat hij laatst af en toe wat “raar” deed (bugje bijv.) maar een restart heeft het opgelost.

Denk dat dit de eerst iPhone wordt in lange tijd die ik niet direct voor een nieuw model wissel :Y
een van de weinige ook die het ‘heel’ heeft uitgehouden :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Jaymone
eelkoh schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 02:27:
[...]

Als je een abonnement neemt, ipv los toestel, heb je minder verlies (scheelt 100,-?) wanneer je het over 4 maanden weer verkoopt en de X2 koopt, ikzelf koop het altijd los. In geval van los toestel kan je nu beter wachten, lijkt mij.
Maar verder geen heavy users ;) die voor de X Plus zullen gaan? Ik denk dat de Plus, buiten schermformaat om, zich ook weer zal onderscheiden met zn batterij en camera. Ben benieuwd, ook dat gaan we meemaken tegen die tijd :) Maar eerst nog WDC 4 juni :9

• Scrtz
Jaymone schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:32:
[...]

Als je een abonnement neemt, ipv los toestel, heb je minder verlies (scheelt 100,-?) wanneer je het over 4 maanden weer verkoopt en de X2 koopt, ikzelf koop het altijd los. In geval van los toestel kan je nu beter wachten, lijkt mij.
Maar verder geen heavy users ;) die voor de X Plus zullen gaan? Ik denk dat de Plus, buiten schermformaat om, zich ook weer zal onderscheiden met zn batterij en camera. Ben benieuwd, ook dat gaan we meemaken tegen die tijd :) Maar eerst nog WDC 4 juni :9
Voor een toestel van ruim 1000+ verwacht ik toch geen onderscheid meer tussen de X en X plus.. maar goed het blijft Apple dus..

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-11 21:01
Scrtz schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:35:
[...]

Voor een toestel van ruim 1000+ verwacht ik toch geen onderscheid meer tussen de X en X plus.. maar goed het blijft Apple dus..
Ik ben er bang voor, er is altijd wel iets wat het grotere model wel heeft, portret modus, optische beeld stabilisatie.

• Alekz87
Jimijames75 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:26:
[...]

Ik ben er bang voor, er is altijd wel iets wat het grotere model wel heeft, portret modus, optische beeld stabilisatie.
Ik zou echt niet weten wat mijn X nog meer zou moeten kunnen als ik heel eerlijk ben. Snel, mooi design en een uitstekende camera. Ik ben tevreden.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-11 21:01
Alekz87 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:05:
[...]

Ik zou echt niet weten wat mijn X nog meer zou moeten kunnen als ik heel eerlijk ben. Snel, mooi design en een uitstekende camera. Ik ben tevreden.
Dat weet ik ook niet, maar de historie laat zien dat er altijd wel een aantal opties zijn die Apple toevoegd aan het grotere model.

• Jaymone
Alekz87 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:05:
[...]

Het werkt, maar zou graag zien dat FaceID net iets beter werkt (vanuit bepaalde hoeken bijv) en batterijduur mag ook iets beter. Voor de rest is het een top toestel!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-10 22:33
Zojuist mijn iPhone X ontvangen. Wat een prachtig toestel. Het scherm is echter wel heel erg geel, zowel met True Tone aan als uit. Zeker naast m'n iPhone 7 valt het echt op en vraag ik me af of het de bedoeling is, maar misschien moet ik gewoon wennen aan het OLED scherm.

• Jaymone
Micheeels schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:43:
Zojuist mijn iPhone X ontvangen. Wat een prachtig toestel. Het scherm is echter wel heel erg geel, zowel met True Tone aan als uit. Zeker naast m'n iPhone 7 valt het echt op en vraag ik me af of het de bedoeling is, maar misschien moet ik gewoon wennen aan het OLED scherm.
Kwestie van wennen inderdaad. Geniet ervan!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-10 22:33
Grappig hoe na een dag met de X m’n iPhone 7 gelijk “ouderwets” aanvoelt. Het scherm is prachtig en FaceID werkt als een zonnetje. Wel is het toestel toch net ietsje groter en daarmee net iets minder handzaam, maar ik verwacht dat dit ook nog wel went.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:56

JB

Cédric roelt!

-DD- schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:46:
Ik heb de iPhone X inmiddels 3 dagen in bezit. Mijn vorige iPhone was de 5S dus dit is een flinke upgrade :). Over het algemeen ben ik zeer blij met het toestel, mooi scherm, super snel tov de 5S en FaceID werkt bijzonder goed en vlot.

Toch één dingetje waar ik minder blij mee ben. Er zitten een aantal stofjes / vuiltjes bij de camera's. Bij de bovenste camera (links op de foto) twee en bij de onderste één.
[afbeelding].

Nu heb ik al even gezocht of meer mensen hier last van hebben. Op Tweakers heb ik er geen berichten van kunnen vinden, maar ik vond oa dit topic bij MacRumors: https://forums.macrumors.com/threads/dust-speck-inside-the-iphone-x-camera-lens.2084349/.

De conclusie lijkt dat praktische alle iPhone's (niet alleen de X) wel iets van stof in de camera lens hebben, maar dat het in 99.9% van de gevallen niets uitmaakt voor de kwaliteit van de foto's. Nog een interessant linkje uit dat topic: https://www.lensrentals.com/blog/2011/08/the-apocalypse-of-lens-dust/.

Ook bij mijn iPhone heb ik niet het idee dat het de kwalteit van de foto's beïnvloed, maar toch..
Zien meer mensen hier dit soort vuiltjes onder de lens? Zou het dan echt geen kwaad kunnen? Zouden jullie voor een omruil gaan?
Hier ook een stofdeeltje in bovenste lens achterkant :( Ik ga er mee langs naar een lokale Amac, kijken wat ze zeggen. Apple Store zit voor mij gewoon onhandig ver weg :/

Is het bij jou opgelost zonder moeilijkheden :?

Mijn boefje is liev!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Mijn iPhone X moeten omruilen vanwege een defecte in de OIS. De OIS deed het niet meer naar behoren en daardoor trilde het beeld bij het maken van video's. Heb gebruik gemaakt van Express Replacement, zodat ik niet zonder iPhone kwam te zitten. De volgende dag stond UPS al voor de deur met een nieuw toestel en mijn oude toestel is inmiddels weer terug naar Apple. Erg blij mee dat het zo kan :)

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-11 22:34
Sinds begin maart in het bezit van een iPhone x. Het valt me op dat met enige regelmaat het scherm niet reageert in apps als de telegraaf of whatsapp. Vooral als je bijv een nieuwsartikel hebt gelezen en terug wil naar het overzicht, of een van een chat in whatsapp naar het overzicht gaat.

Lijkt op een korte freeze en dan is het scherm weer te bedienen. De “menu” knopt werkt wel altijd. Maar rest niet... meer mensen last van? Kan me niet herinneren dat de iPhone 6 dit ook had

...

• JB

JB

Cédric roelt!

MelvinW schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 16:22:
Mijn iPhone X moeten omruilen vanwege een defecte in de OIS. De OIS deed het niet meer naar behoren en daardoor trilde het beeld bij het maken van video's. Heb gebruik gemaakt van Express Replacement, zodat ik niet zonder iPhone kwam te zitten. De volgende dag stond UPS al voor de deur met een nieuw toestel en mijn oude toestel is inmiddels weer terug naar Apple. Erg blij mee dat het zo kan :)
Express replacement gaat tegenwoordig toch alleen met Apple Care+ :? Of een defect moet als DOA worden geconstateerd, begreep ik?

Mijn boefje is liev!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
JB schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:26:
[...]

Express replacement gaat tegenwoordig toch alleen met Apple Care+ :? Of een defect moet als DOA worden geconstateerd, begreep ik?
Klopt, ik heb AC+ en kon daardoor voor Express Replacement kiezen.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Loop hier al sinds Januari met een iPhone X, fijn toestel. Maar nog steeds heb ik soms hele, hele forse haperingen. Gisteren vlak voor de iOS 11.4 update wilde ik even een Whatsapp sturen, dan kan ik het hele bericht al typen, verschijnt er niks en na 4/5 seconden staat opeens alles op het scherm. Evenals met het wisselen van apps gebeurt dit regelmatig. Is dit nou gewoon iets wat ze nog met een update moeten fixen of heb ik een rotte iPhone X?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ik heb het ook al in het iOS topic gemeld, wellicht is het een iPhone X probleem.

Na iOS 11.4 openen mijn apps aanzienelijk trager dan daarvoor. Indexeren lijkt mij niet het probleem, daar ik met vorige iOS updates na het installeren ervan, vlot mijn Apps kon openen.

Herkenbaar voor iPhone X eigenaren?

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-11 19:52
Geert1976 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:53:
Ik heb het ook al in het iOS topic gemeld, wellicht is het een iPhone X probleem.

Na iOS 11.4 openen mijn apps aanzienelijk trager dan daarvoor. Indexeren lijkt mij niet het probleem, daar ik met vorige iOS updates na het installeren ervan, ik vlot mijn Apps kon downloaden.

Hier niet herkenbaar Geert...vreemd!

• _Bailey_
  • Niet online
dafmay schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:03:
[...]

Hier niet herkenbaar Geert...vreemd!
thanks ;)

Wellicht dan toch ergens een indexering van het OS die op mijn telefoon wat langer nodig heeft.

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 14:32
Geert1976 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:08:
[...]

thanks ;)

Wellicht dan toch ergens een indexering van het OS die op mijn telefoon wat langer nodig heeft.
Heb er ook geen last van, ook niet met de beta's van iOS 11.4.

• _Bailey_
  • Niet online
Een herstart (1e na de 11.4 update) heeft er weer voor gezorgd dat mijn Apps weer normaal snel opstarten.

Soms is de oplossing makkelijker dan je aanvankelijk had gedacht :+

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-11 19:52
Geert1976 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:22:
Een herstart (1e na de 11.4 update) heeft er weer voor gezorgd dat mijn Apps weer normaal snel opstarten.

Soms is de oplossing makkelijker dan je aanvankelijk had gedacht :+
Haha...en ik maar denken dat hoef ik Geert onze Super-Tweaker niet te vragen.... ;) >:)

Mooi dat het is opgelost (y)

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 30-05-2018 11:29 ]

• Jaymone
Geert1976 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:53:

Na iOS 11.4 openen mijn apps aanzienelijk trager dan daarvoor. Indexeren lijkt mij niet het probleem, daar ik met vorige iOS updates na het installeren ervan, vlot mijn Apps kon openen.

Ik vind na 11.4 het weer juist wat vloeiender, zo ook Watch update

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-11 03:33
In het kader van beter laat dan nooit, ben ook ik sinds gister de gelukkige eigenaar geworden van een iPhone X.

Dat scherm, damn! :$
Kom vanaf de iPhone 7, ook nooit eerder een Plus gehad. Dus de combo OLED en het formaat is fantastisch! Faceid bevalt mij goed, heeft het maar een enkele keer niet gedaan.

Batterij vind ik nog wat snel gaan maar dat zal hopelijk de nieuwigheid zijn en/of het synchroniseren van apps en data.
Bij het testen van animoji merkte ik wat wiebelingen en ruis, had ik niet verwacht, ik had het idee dat dit heel vloeiend moest zijn.

Er is mij wel één klein dingetje opgevallen aan het toestel. Dat de hoek rechts onder aan de achterzijde wat scherp is. Na kort googelen blijkt dit vaker voor te komen, iemand hier ervaring met dit fenomeen?

Anyway.. enorm blij mee! :)
Iemand van jullie wel eens gehad dat de camera niet start en die dan gaat trillen? (Niet de trilmotor maar echt een motortje in de camera dat t niet goed doet en daarom hoor en voel je dat.)

Ik heb dat steeds vaker. Apple wil het toestel uit voorzorg wel vervangen, maar vroeg me toch af of anderen dit ook ervaren en dus “normaal” is voor dit model.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Jaymone
WhatsappHack schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 00:58:
Iemand van jullie wel eens gehad dat de camera niet start en die dan gaat trillen? (Niet de trilmotor maar echt een motortje in de camera dat t niet goed doet en daarom hoor en voel je dat.)

Ik heb dat steeds vaker. Apple wil het toestel uit voorzorg wel vervangen, maar vroeg me toch af of anderen dit ook ervaren en dus “normaal” is voor dit model.
Heb wel eens gehad dat de camera bleef hangen en niet wilde starten maar daarbij geen getril ervaren

• Blackah
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:12
WhatsappHack schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 00:58:

Heb na de release van de X deze melding terug gezien op sommige filmpjes op Youtube. Motortje trilt hoorbaar wat er voor zorgt dat je geen foto's of video's meer kan maken..
Wel een echte defect!
Blackah schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:04:
[...]

Heb na de release van de X deze melding terug gezien op sommige filmpjes op Youtube. Motortje trilt hoorbaar wat er voor zorgt dat je geen foto's of video's meer kan maken..
Wel een echte defect!
Klopt, de amera moet herstart worden en dan doet ie het meestal weer.
Afijn ze willen hem vervangen om te voorkomen dat ie helemaal ermee kapt, dus mooi dat we dat preventief kunnen regelen. :P

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:24

Grin

Ride si sapis.

Na de post op MacRumors iMazing geïnstalleerd en moet zeggen dat het prima bevalt, eindelijk een manier om de hele iPhone fatsoenlijk te backuppen. Ook incl. bijvoorbeeld ringtones die niet via iTunes zijn aangeschaft.
Er is ook een optie om te kijken hoe de batterij d'r bij hangt, en ik was aangenaam verrast, 101% kan ik prima mee leven! :)
Ook leuk om te zien, max/min temperatuur en nog vele andere zaken.
Afbeeldingslocatie: https://photos.smugmug.com/Random-dingen/n-2nqf4j/i-FGCgQJz/0/62ad85f7/M/i-FGCgQJz-M.jpg

NewsBlur || My Fujifilm gear

• thecrazygun11
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-11 20:56
[...]

Bedankt!

Ik bestelde vandaag de X, met lifeproof fre case.
Komt wel goed uit, met fysiek af en toe stotend werk in de auto industrie. 8)
Ik heb nu een 6S, die gaat met pensioen!

Mvg,

[ Voor 3% gewijzigd door thecrazygun11 op 02-06-2018 23:27 ]

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Wat een telefoon :9~

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6ih7G6Q_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium
Tien uur SOT? Of telt muziek luisteren met het scherm uit ook als gebruikt?

Tien uur SOT haal ik namelijk bij lange na niet (automatische helderheid).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• KaiseRRuby
  • Laatst online: 07:38
Verhaaltje, mogelijk herkennen mensen dit.

Mijn iPhone (1 maand oud) deed raar. Het scherm reageerde niet goed boven in de notch, dus aan beide kanten. Hij registreerde touch vaak niet, maar met enige regelmaat registreerde hij touch wel terwijl ik hem dan juist niet aanraakte.

Dat zorgt voor onwerkbare situaties, het lezen van het GoT forum bijvoorbeeld was vrijwel onmogelijk omdat de telefoon constant naar boven scrollde (uit zichzelf). YouTube kijken zorgde voor constant terugspoelen, navigeren was prima te doen maar iets anders doen naast navigeren onmogelijk omdat hij dan constant uit zichzelf van screen wisselde.

Contact met Apple Support. Herstellen, weer herstellen, beta versie installeren, screenprotector verwijderen. Afspraak bij Genius Bar gistermiddag, binnen 2 seconden: scherm defect, wordt gerepareerd.

Helaas kon het gistermiddag niet meer omdat het te laat was, nu donderdag nog eens terug.

Natuurlijk ben ik blij met de reparatie, vooral omdat er een klein krasje op het scherm zat en ik nu een nieuw scherm krijg.

Toch zit ik met een paar dingen, ben benieuwd of ik gewoon te verwend ben of dat dit logische gedachten zijn.

1. Er zat net twee weken een screenprotector van de aMac op a 25 euro. Die kan ik er nu weer op laten zetten maar daar kan ik toch niks aan doen?
2. Twee keer naar Amsterdam plus parkeerkosten..
3. Ik heb weinig tijd, daar kunnen zij niks aan doen maar het kost me wel weer een donderdagochtend.

Al met al kost dat geintje me toch wel honderd euro... Ik vind dat best wel veel.

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-11 13:38
KaiseRRuby schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:59:

Mijn iPhone (1 maand oud) deed raar. Het scherm reageerde niet goed boven in de notch, dus aan beide kanten. Hij registreerde touch vaak niet, maar met enige regelmaat registreerde hij touch wel terwijl ik hem dan juist niet aanraakte.

Dat zorgt voor onwerkbare situaties, het lezen van het GoT forum bijvoorbeeld was vrijwel onmogelijk omdat de telefoon constant naar boven scrollde (uit zichzelf). YouTube kijken zorgde voor constant terugspoelen, navigeren was prima te doen maar iets anders doen naast navigeren onmogelijk omdat hij dan constant uit zichzelf van screen wisselde.

Contact met Apple Support. Herstellen, weer herstellen, beta versie installeren, screenprotector verwijderen. Afspraak bij Genius Bar gistermiddag, binnen 2 seconden: scherm defect, wordt gerepareerd.

Helaas kon het gistermiddag niet meer omdat het te laat was, nu donderdag nog eens terug.

Natuurlijk ben ik blij met de reparatie, vooral omdat er een klein krasje op het scherm zat en ik nu een nieuw scherm krijg.

Toch zit ik met een paar dingen, ben benieuwd of ik gewoon te verwend ben of dat dit logische gedachten zijn.

1. Er zat net twee weken een screenprotector van de aMac op a 25 euro. Die kan ik er nu weer op laten zetten maar daar kan ik toch niks aan doen?
3. Ik heb weinig tijd, daar kunnen zij niks aan doen maar het kost me wel weer een donderdagochtend.

Al met al kost dat geintje me toch wel honderd euro... Ik vind dat best wel veel.
Is inderdaad een aardig bedrag!

DaveD

• WesselP
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-11 15:59

...

...
Toevallig kan ik hiermee over meepraten, had net een vervangende X in Londen gekregen, direct een Bellkin screenprotector van 25 euro op laten zetten; twee weken later de X in Nederland opgestuurd omdat deze niet goed werkte op het T-Mobile netwerk (wegvallende gesprekken, 4G verbinding welke wegviel). Ik was het ook wel zat dat ik het toestel iedere keer kwijt was en dat ik iedere keer een niewe screenprotector erop moest zetten (en betalen), dus heb dit aangegeven aan de AppleCare medewerker welke me heeft geholpen, en als het goed is krijg ik vandaag een nieuwe screenprotector binnen voor niks _/-\o_

Niet geschoten is altijd mis, soms moet je een beetje brutaal zijn ;)

• KaiseRRuby
WesselP schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:02:
[...]

Toevallig kan ik hiermee over meepraten, had net een vervangende X in Londen gekregen, direct een Bellkin screenprotector van 25 euro op laten zetten; twee weken later de X in Nederland opgestuurd omdat deze niet goed werkte op het T-Mobile netwerk (wegvallende gesprekken, 4G verbinding welke wegviel). Ik was het ook wel zat dat ik het toestel iedere keer kwijt was en dat ik iedere keer een niewe screenprotector erop moest zetten (en betalen), dus heb dit aangegeven aan de AppleCare medewerker welke me heeft geholpen, en als het goed is krijg ik vandaag een nieuwe screenprotector binnen voor niks _/-\o_

Niet geschoten is altijd mis, soms moet je een beetje brutaal zijn ;)
Goeie tip, dat ga ik even aangeven ook bij de Genius Bar.

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Lekker zeg; haal ik een nieuwe iPhone X in huis, doet het meegeleverde oplaadkabeltje niks... iPhone werd niet opgeladen.

Ik probeer een andere Apple lader in huis, welke wel gewoon werkt. Een werkend kabeltje in het nieuwe muurblokje doet het ook gewoon...

Kabeltje dus defect in de doos. Nog niet eerder meegemaakt.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-11 14:56
freddyathlon schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:07:
Lekker zeg; haal ik een nieuwe iPhone X in huis, doet het meegeleverde oplaadkabeltje niks... iPhone werd niet opgeladen.

Ik probeer een andere Apple lader in huis, welke wel gewoon werkt. Een werkend kabeltje in het nieuwe muurblokje doet het ook gewoon...

Kabeltje dus defect in de doos. Nog niet eerder meegemaakt.
Liever kabel kapot dan je telefoon :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Nick25 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:08:
[...]

Liever kabel kapot dan je telefoon :)
Heb je absoluut gelijk in. Maar wel vreemd.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Bij mijn swap heb ik ook een nieuwe protector gekocht. Alleen zit er stof onder waar ik me kapot aan erger, toch eens vragen wat ik daarmee moet.

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:22
De BNP Paribas Fortis app is ook aangepast voor IPhone X.
Voor de Belgen onder ons nu ook inloggen met de app Its me

Wel grappig, heb ongeveer 2 uur geleden nog mailtje gestuurd wanneer de app eindelijk werd aangepast voor IPhone X....

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 16:48
Donstil schreef op zondag 3 juni 2018 @ 18:22:
Tien uur SOT? Of telt muziek luisteren met het scherm uit ook als gebruikt?

Tien uur SOT haal ik namelijk bij lange na niet (automatische helderheid).
Hier ook onmogelijk om zoveel uit de telefoon te halen maar heeft ook wel te maken met het belabberde ontvangst hier.

@Msi92 batterij besparing constant aan gehad? Automatische helderheid uit en scherm op z'n laagste helderheid?

Zit op moment van schrijven op 28% met 6 uur 24 minuten gebruik en 13 uur 36 minuten standby.
Automatische helderheid aan, Bluetooth aan, batterij besparing uit.

• JB

JB

Cédric roelt!

Ja das gewoon k*t inderdaad. Eerst was het express replacement programma nog wel prettig (ook al krijg je een refurb) maar dan zat je niet zonder toestel. Nu moet je daar alweer Apple Care+ voor aanschaffen om de "extra garantie" te verkrijgen :/ Niet iedereen woont in de regio A'dam, dus ik vind het nogal kortzichtig hoe dit laatste tijd gaat bij Apple. Toestellen worden alleen maar duurder maar de service beperkter.

Wil ook graag dat ze naar stofpluisje in mijn lens van de camera kijken. Zie het gelukkig niet op de foto, maar verwacht gewoon dat dit niet voor mag komen. Zeker omdat het toestel "waterdicht" is... Nu kan ik naar Oberhausen (stuk dichterbij en gratis parkeren) maar in het Duits sta ik niet zo sterk als ik discussie heb/krijg.

[ Voor 7% gewijzigd door JB op 08-06-2018 10:32 ]

Mijn boefje is liev!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Evernote schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 20:10:
[...]

Hier ook onmogelijk om zoveel uit de telefoon te halen maar heeft ook wel te maken met het belabberde ontvangst hier.

@Msi92 batterij besparing constant aan gehad? Automatische helderheid uit en scherm op z'n laagste helderheid?

Zit op moment van schrijven op 28% met 6 uur 24 minuten gebruik en 13 uur 36 minuten standby.
Automatische helderheid aan, Bluetooth aan, batterij besparing uit.
Het hangt heel er af van wat je met een telefoon doet en welke apps je gebruikt. Gebruik je geen apps van Facebook (Messenger, FB app, WhatsApp, Instagram, etc) en Google dan gaat je telefoon echt heel lang mee. Ik zit nu op 90 uren, 11 uren gebruik en nog 36% over. Hier ook maar 1 blokje ontvangst, auto helderheid, BT+Wifi aan en zonder batterijbesparing.
Ik gebruik de telefoon voornamelijk voor muziek, browsen e-mail en het nieuws. Maar ik heb de mazzel van een goede batterij, deze is nu nog bijna 102% van de maximale capaciteit en gebruik hem al sinds de introductiedatum. Gewoon mazzel gehad met deze accu.

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-11 15:00
Grin schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:47:
[...]

Het hangt heel er af van wat je met een telefoon doet en welke apps je gebruikt. Gebruik je geen apps van Facebook (Messenger, FB app, WhatsApp, Instagram, etc) en Google dan gaat je telefoon echt heel lang mee. Ik zit nu op 90 uren, 11 uren gebruik en nog 36% over. Hier ook maar 1 blokje ontvangst, auto helderheid, BT+Wifi aan en zonder batterijbesparing.
Ik gebruik de telefoon voornamelijk voor muziek, browsen e-mail en het nieuws. Maar ik heb de mazzel van een goede batterij, deze is nu nog bijna 102% van de maximale capaciteit en gebruik hem al sinds de introductiedatum. Gewoon mazzel gehad met deze accu.
Wat heeft het echt zoveel invloed?
Van genoemde bedrijvenapps gebruik ik alleen Gmail en Whatsapp (die waarschijnlijk constant synchroniseren), misschien toch maar eens helemaal afstappen van deze meuk?

Ik zit door de dag met 6 uur gebruik al wel op 40%.

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

xaliton schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:34:
[...]

Wat heeft het echt zoveel invloed?
Van genoemde bedrijvenapps gebruik ik alleen Gmail en Whatsapp (die waarschijnlijk constant synchroniseren), misschien toch maar eens helemaal afstappen van deze meuk?

Ik zit door de dag met 6 uur gebruik al wel op 40%.
Behoorlijk, een aantal slimmigheden doen ook veel goed. E-mail haalt mijn iPhone niet live op maar checkt hij twee keer per uur, zwart groene achtergrond, etc. Maar er zijn ook dagen dat hij bij mij in twee dagen leeg is. 10 uur gebruik bij persoon A, kan iets totaal verschillends zijn dan bij persoon B.

Verwijderd

Wordt nu wel heel aantrekkelijk om een iPhone X te halen. Een maat van mij heeft er gister één opgehaald voor €580 via Marktplaats. Laat staan bij de aankondiging van de opvolger, dan zal er een stortvloed aan iPhone X modellen te koop worden aangeboden. Prijs zal alleen maar dalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2018 18:28 ]

• GvNL
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23:48
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:27:
Wordt nu wel heel aantrekkelijk om een iPhone X te halen. Een maat van mij heeft er gister één opgehaald voor €580 via Marktplaats. Laat staan bij de aankondiging van de opvolger, dan zal er een stortvloed aan iPhone X modellen te koop worden aangeboden. Prijs zal alleen maar dalen.
580 euro voor een nieuw model? Zelfs voor een uitvoering met 64 GB is dat een bodemprijs. Je kunt je bijna afvragen of zo'n toestel nog op legitieme wijze is verkregen.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:27:
Prijs van gebruikte ligt nog boven de €700,-
(zal wel een stuiterbal zijn)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Voor 580 zou ik een 64GB exemplaar zeker niet van de hand doen. Of er moet iets aan mankeren...

Verwijderd

GvNL schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:53:
[...]

580 euro voor een nieuw model? Zelfs voor een uitvoering met 64 GB is dat een bodemprijs. Je kunt je bijna afvragen of zo'n toestel nog op legitieme wijze is verkregen.
Je moet gewoon goed kijken. Staan er nu ook een aantal op voor onder de €700 euro.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2018 23:26 ]

• Evernote
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 23:23:
[...]

Je moet gewoon goed kijken. Staat er nu ook een op voor €600 euro dat opgehaald kan worden.
Mark uit Heerlen, 2 dagen actief.
€ 600 voor 256GB, seems legit.

Verwijderd

Evernote schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 23:26:
[...]

Is blijkbaar al weg vandaar bericht aangepast.

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 08:26
[...]

Deze? Check vooral ook foto 2...

http://link.marktplaats.n...tm_campaign=socialbuttons

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Paar dagen terug zomaar uit het niets een melding gekregen dat er geen simkaart geplaatst was. Via De support app contact gehad waarna de x een dag later opgehaald werd. Weer een dag later een andere x gekregen omdat de mijne niet gerepareerd kon worden. Als ik de informatie op het internet mag geloven, betreft het wel een refurb. Deze is helemaal in nieuwstaat maar toch jammer. Ik heb immers wel een nieuwe aangeschaft en ook dito prijs betaald. Face id lijkt met de ‘nieuwe’ wel een stuk beter te werken wat dan weer een meevaller is.

• Evernote
Dit is iemand die door 'm opgelicht is zo te zien.. Zou een iPhone X echt niet laten versturen voor dat geld.

Sneu dat mensen hier in trappen.

[ Voor 4% gewijzigd door Evernote op 09-06-2018 09:47 ]

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 08:26
Evernote schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 09:47:
[...]

Dit is iemand die door 'm opgelicht is zo te zien.. Zou een iPhone X echt niet laten versturen voor dat geld.

Sneu dat mensen hier in trappen.
Ja, heel sneu. Als je de titel leest "met vacatuur", dan maak je natuurlijk geen geld vooraf over. Harde les.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

iPhone X plus, met vacatuur. ook nog 256GB, dat is de helft van winkelprijs. Jammer dat er zulke figuren bestaan, maar je moet zelf ook beter opletten.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-11 13:38
Inderdaad niet al te slim om daar in te trappen! Zeker ook gezien het feit dat je ook veilig met iDeal kan betalen met gelijk oversteken. Echt sommige mensen zijn niet al te snugger en denken zo goedkoop te kunnen scoren!
Sorry maar moet daar echt een beetje om lachen!

DaveD

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:39
Marktplaats zit tegenwoordig helaas vol met dit soort paupers. Niet enkel qua aanbod maar ook de biedingen. Ik ben er dermate allergisch voor geworden dat ik spullen enkel nog inruil of hier in Vraag & Aanbod verkoop.

dion.dev

• Nick25
Ik heb via een handelaar mijn 8 (64gb) ingeruild tegen een X 64gb nieuw in doos en bij betaling van 200 euro factuur van vodafone alles erbij hij doet er ook nog een glas protector erop die ze bij amac ook verkopen marktplaats hoeft niet altijd slecht te zijn :)

• Alekz87
Nick25 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:32:
Ik heb via een handelaar mijn 8 (64gb) ingeruild tegen een X 64gb nieuw in doos en bij betaling van 200 euro factuur van vodafone alles erbij hij doet er ook nog een glas protector erop die ze bij amac ook verkopen marktplaats hoeft niet altijd slecht te zijn :)
Zeker waar. Ik heb 2 weken geleden een Apple watch S2 gekocht via de marktplaats van Facebook. Voordeel daarvan is dat het gekoppeld is aan een bestaand persoon. Er vanuitgaande dat het profiel echt is (soort ticketswap). Je kan na beetje goed kijken zo zien of een profiel nep of echt is. En bij elk kleintje beetje wantrouwen doe ik het bij voorbaat al niet.

Ik haal echter ALTIJD m’n spullen op en spreek ALTIJD thuis af bij iemand. En ik kom nooit alleen 🤓.

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 13:39
Het is dat ik geen algemeen iPhone 8 (Plus) topic zie, dus even hier:

Ik neem aan dat het niet normaal is dat al na een halfjaar mijn Maximum Capacity van 100% Maar 94% is gezakt? Hij was vijf dagen geleden nog 96%, nu 94%.

• traxxion
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:32

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

[...]

Te goedkoop en te ver weg voor de meesten om op te halen en laten ze dus meestal versturen tenminste daar hoopt de “verkoper” op. Grote kans dat het een scam is. Je maakt geld over maar krijgt niets. 600 voor 256GB is te goedkoop daar kan een verkoper echt veel meer voor krijgen. 850 voor 64GB is een nette prijs. Je kunt dus door logisch nadenken beseffen dat het geen zuivere koffie is.

Check mijn post met betrekking tot een iPhone X 256GB Slasher in "Marktplaats... ik word er gek van - Deel 2"

[ Voor 33% gewijzigd door Slasher op 11-06-2018 11:10 ]

Elect a clown, expect a circus.

• KaiseRRuby

Om het verhaal af te maken, afgelopen donderdag is mijn scherm vervangen. Was in 1,5 uur gepiept. Wederom de nieuwe screenprotector van 30 euro moest ik inderdaad zelf betalen.

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Da.Rock schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 09:44:
Paar dagen terug zomaar uit het niets een melding gekregen dat er geen simkaart geplaatst was. Via De support app contact gehad waarna de x een dag later opgehaald werd. Weer een dag later een andere x gekregen omdat de mijne niet gerepareerd kon worden. Als ik de informatie op het internet mag geloven, betreft het wel een refurb. Deze is helemaal in nieuwstaat maar toch jammer. Ik heb immers wel een nieuwe aangeschaft en ook dito prijs betaald. Face id lijkt met de ‘nieuwe’ wel een stuk beter te werken wat dan weer een meevaller is.
Ik heb dit ook 1x gehad (een week of 4 geleden). Vervolgens de simkaart eruit en weer erin gedaan, en toen herkende die 'm gewoon weer. Heb je dit überhaupt geprobeerd of meteen een melding gemaakt? Anders, mocht dit mij nog een keer gebeuren, maak ik ook wel een melding als ik daardoor een nieuw (of gerefurbished) exemplaar krijg. Op het moment dat me dit gebeurde heb ik er ook geen seconde over nagedacht om er meteen een probleem van te maken, mits die het uiteraard weer ging doen na het opnieuw plaatsen.

• kevinkrs
  • Laatst online: 15-11 20:45
Ik heb een nieuwe iPhone X en ik heb het probleem ook. Ik krijg ongeveer 5 keer per week deze melding en kan het alleen op lossen door mijn simkaart er opnieuw in te doen.

• Da.Rock
  • Niet online
marijni12 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:58:
[...]

Ik heb dit ook 1x gehad (een week of 4 geleden). Vervolgens de simkaart eruit en weer erin gedaan, en toen herkende die 'm gewoon weer. Heb je dit überhaupt geprobeerd of meteen een melding gemaakt? Anders, mocht dit mij nog een keer gebeuren, maak ik ook wel een melding als ik daardoor een nieuw (of gerefurbished) exemplaar krijg. Op het moment dat me dit gebeurde heb ik er ook geen seconde over nagedacht om er meteen een probleem van te maken, mits die het uiteraard weer ging doen na het opnieuw plaatsen.
Eerst is de SIM nog in een andere telefoon getest en is er ook een andere SIM in de X getest. Daarna ook nog een factory reset gedaan. Van de support dame moest de firmware met iTunes hersteld worden. Het mocht allemaal niet baten en hebben ze een koerier aangestuurd om het op te halen.
kevinkrs schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:07:
[...]

Ik heb een nieuwe iPhone X en ik heb het probleem ook. Ik krijg ongeveer 5 keer per week deze melding en kan het alleen op lossen door mijn simkaart er opnieuw in te doen.
Dat is natuurlijk niet normaal. Zou ze er wel naar laten kijken.

[ Voor 16% gewijzigd door Da.Rock op 12-06-2018 16:26 ]

• kevinkrs
  • Laatst online: 15-11 20:45
Da.Rock schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:24:
[...]
Eerst is de SIM nog in een andere telefoon getest en is er ook een andere SIM in de X getest. Daarna ook nog een factory reset gedaan. Van de support dame moest de firmware met iTunes hersteld worden. Het mocht allemaal niet baten en hebben ze een koerier aangestuurd om het op te halen.
[...]
Dat is natuurlijk niet normaal. Zou ze er wel naar laten kijken.
Kan misschien ook komen als er een stofje op zit. Zodra hij het eenmaal doet blijft hij het ook doen 😛

• Dannydekr
  • Laatst online: 11-11 13:41
Heb nu sinds november een iPhone X (half jaar dus).
Laad hem niet onevenredig veel op, gewoon in de nacht zoals bijna iedereen doet. Als ik kijk bij de batterij-health zie ik dat deze nog maar 98% is. Is dit normaal? En wat zijn jullie ervaringen?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Nick25
Dannydekr schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:33:
nog maar 98% is. Is dit normaal?
Hoezo nog maar? 2% minder en dan 8 maanden oud :?

• Dannydekr
  • Laatst online: 11-11 13:41
Nick25 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:47:
[...]

Hoezo nog maar? 2% minder en dan 8 maanden oud :?
Ik vraag me gewoon af of het normaal is en wat anderen ervaren. Hij is overigens 6 maanden oud.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Nick25
Dannydekr schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:52:
[...]

Ik vraag me gewoon af of het normaal is en wat anderen ervaren. Hij is overigens 6 maanden oud.
Ik heb 97% :)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-11 19:27

Yucko

One clown to rule them all !

Laad hem niet onevenredig veel op, gewoon in de nacht zoals bijna iedereen doet. Als ik kijk bij de batterij-health zie ik dat deze nog maar 98% is. Is dit normaal? En wat zijn jullie ervaringen?
hou er rekening mee dat het een beta-functionaliteit betreft :)

* Yucko zit trouwens op 99% (2e batch die in November uitgeleverd is) waarbij ik soms draadloos laad op het werk, maar meestal via een draadje (thuis of onderweg in auto) icm met een 12W iPad Pro lader)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:51
Refurb geven ze niet veel gedoe om geweest ;)
Die worden werden enkel verkocht via Leap ed :)
Maar kijk maar eens hier,
http://www.chipmunk.nl

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-11 14:38

s0kkie

Cowabunga

Dannydekr schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:52:
[...]

Hier eerste batch uit november en nog steeds 100% :)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-11 12:24

Nitai

Live the life you love.

s0kkie schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:05:
[...]

Hier eerste batch uit november en nog steeds 100% :)
Hier ook, eerste batch uit nov. en 100%.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:11

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Hier eerste batch. Had vorige week 98% ofzo en vandaag 99%. Dus het fluctueert nog een beetje ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Jaymone
Nog steeds 100% _/-\o_

• Grin

Grin

Ride si sapis.

100%... Amateurs ;) :+

Battery Current Charge: 1887 mAh (67.7%)
Battery Design Max. Charge: 2701 mAh
Battery Effective Max. Charge: 2789 mAh (103.3%)
Battery Charge Cycles: 49
Battery Temperature: 23.2 °C / 73.7 °F
Battery State: Discharging (-0.1 Watt)
Battery Instant Amperage: -21 mA
Battery Instant Voltage: 3973 mV
Battery At Warn Level: No
Battery At Critical Level: No
Battery Manufacture Date: Y743
Battery Avg. Temperature: 21.0 °C / 69.8 °F
Battery Min. Temperature: 6.3 °C / 43.3 °F
Battery Max. Temperature: 44.4 °C / 111.9 °F
Battery Max. Charge: 1879 mA
Battery Max. Discharge: -2553 mA

• Da.Rock
  • Niet online
Roos79 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:56:
[...]

Het is me niet helemaal duidelijk wat ik op die site zou moeten zien. Maar je lijkt wel gelijk te hebben. Na wat verder zoeken blijken ze een replacement device gestuurd te hebben en niet een refurbished device. Ikke blij :).
http://osxdaily.com/2018/...new-refurbished-replaced/

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:11

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Grin schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 18:29:
100%... Amateurs ;) :+

Battery Current Charge: 1887 mAh (67.7%)
Battery Design Max. Charge: 2701 mAh
Battery Effective Max. Charge: 2789 mAh (103.3%)
Battery Charge Cycles: 49
Battery Temperature: 23.2 °C / 73.7 °F
Battery State: Discharging (-0.1 Watt)
Battery Instant Amperage: -21 mA
Battery Instant Voltage: 3973 mV
Battery At Warn Level: No
Battery At Critical Level: No
Battery Manufacture Date: Y743
Battery Avg. Temperature: 21.0 °C / 69.8 °F
Battery Min. Temperature: 6.3 °C / 43.3 °F
Battery Max. Temperature: 44.4 °C / 111.9 °F
Battery Max. Charge: 1879 mA
Battery Max. Discharge: -2553 mA
49 cycles??? Wie is er nou hier de amateur ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:51
Da.Rock schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 18:43:
[...]

Het is me niet helemaal duidelijk wat ik op die site zou moeten zien. Maar je lijkt wel gelijk te hebben. Na wat verder zoeken blijken ze een replacement device gestuurd te hebben en niet een refurbished device. Ikke blij :).
http://osxdaily.com/2018/...new-refurbished-replaced/
Je kan daar je nummer van je toestel ingeven en als het een refurb was had t daar gestaan mijn 5s is bv een refurb dat mocht toen nog een soort van.
Heel eerlijk die batterij is 10 keer beter dan de batterij van mijn 6s die geen refurb is.
Maar die site van jouw is een vage en ik vraag mij af hoe je daar op gekomen bent?

[ Voor 5% gewijzigd door Roos79 op 14-06-2018 18:57 ]

Roos79 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:56:
[...]

Remanufacured geven ze nog steeds. Ondanks het “gedoe” wat daar om is geweest. Refurb hebben ze überhaupt nooit gegeven.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Je gaat je toch afvragen of het aangeven van de accucapaciteit tov designcapaciteit nu wel zo’n slim plan is geweest van Apple. Zoveel mensen die er angstig van worden of het niet snappen, en dat alleen op Tweakers al waar juist veel techneuten zitten. Dat voorspelt weinig goeds voor complete leken die het al helemaal niet zullen snappen. ;(

Enkel aangeven of ie gezond is en wel/geen piekprestaties ondersteunt was beter geweest, en de percentages uitlezen lekker over blijven laten aan tooltjes als Coconut.

[ Voor 19% gewijzigd door WhatsappHack op 14-06-2018 23:35 ]

Pagina: 1 ... 55 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.