Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

WhatsappHack schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 23:35:
Je gaat je toch afvragen of het aangeven van de accucapaciteit tov designcapaciteit nu wel zo’n slim plan is geweest van Apple. Zoveel mensen die er angstig van worden of het niet snappen, en dat alleen op Tweakers al waar juist veel techneuten zitten. Dat voorspelt weinig goeds voor complete leken die het al helemaal niet zullen snappen. ;(

Enkel aangeven of ie gezond is en wel/geen piekprestaties ondersteunt was beter geweest, en de percentages uitlezen lekker over blijven laten aan tooltjes als Coconut.
Veel onwetenden kijken er niet naar. Nieuwsgierige kijken van alles na en voeren vaak alle adviezen uit van YT kanalen. Juist dat zorgt vaak voor problemen, omdat er zoveel aangepast is dat ze niet meer weten wat.
Ook degene die dat nog niet durven, maar wel van alles bekijken schrikken vaak van hun batterijconditie, Die de vorige keer 98% was en nu mnd later 96%.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Dannydekr schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:33:
Heb nu sinds november een iPhone X (half jaar dus).
Laad hem niet onevenredig veel op, gewoon in de nacht zoals bijna iedereen doet. Als ik kijk bij de batterij-health zie ik dat deze nog maar 98% is. Is dit normaal? En wat zijn jullie ervaringen?
Ik denk niet dat je er heel zwaar aan moet wegen. Ik laad mijn X (uit de eerste batch) wel 10x per dag een klein beetje bij. Zodra ik in de auto stap kan hij soms voor maar 5 minuten bijladen. Thuis hangt hij aan verschillende laders. Gewone laders, iPad-laders, cheapass inductieladers e.d. En nog steeds geeft hij 100% aan. Kan haast niet.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:30

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Het is een beta feature he. Niet zo zwaar aan tillen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-11 20:58

Ttje

"We shall never surrender"

Dennisdn schreef op maandag 18 juni 2018 @ 06:58:
[...]

Ik denk niet dat je er heel zwaar aan moet wegen. Ik laad mijn X (uit de eerste batch) wel 10x per dag een klein beetje bij. Zodra ik in de auto stap kan hij soms voor maar 5 minuten bijladen. Thuis hangt hij aan verschillende laders. Gewone laders, iPad-laders, cheapass inductieladers e.d. En nog steeds geeft hij 100% aan. Kan haast niet.
Bedenk ook dat 'steeds een beetje' ook helemaal niet slecht is voor de accu. Wat betreft die cheapass laders en (snelle) iPad laders weet ik het zo niet, volgens mij ga je dat alleen merken op lange termijn (? correct me if I'm wrong!)

Zie: https://www.coolblue.nl/advies/telefoon-opladen.html
Nou is misschien info van een webshop niet de beste bron, maar het internet staat vol met soortgelijke 'tips' :+

[ Voor 11% gewijzigd door Ttje op 18-06-2018 09:43 ]

@Verwijderd Wel als de accu (bijna) vol is. Dan zijn korte “trickle charges” niet bepaald gezond. Dat is ook waarom Apple maatregelen heeft genomen voor iPad’s omdat sommige mensen/bedrijven die veel aan de lader hebben hangen en maar kortstondig eraf.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-11 03:33
Nu we het toch hebben over de gezondheid van batterijen.

Ik lees gemende punten over draadloos laden. Zou er graag een aanschaffen lijkt mij ideaal op het nachtkastje, telefoon neerleggen en tukken. Oppakken zonder kabels als je net wakker bent.

Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen.

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Zojuist tijdens het updaten van apps opeens een flikkerend scherm (werd 8x in het klein weergegeven), daarna nog wat gesputter en nu helemaal zwart...
Als ik 'm in de oplader stop hoor ik gewoon het oplaad-geluidje en nieuwe berichtjes hoorde ik ook binnenkomen.

Hard reset levert niets op, 0 reactie op het scherm.
Geen goed teken vrees ik...

Echter heeft de apple store pas dinsdag plek..... 8)7

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
Novarion schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:31:

Ik lees gemende punten over draadloos laden. Zou er graag een aanschaffen lijkt mij ideaal op het nachtkastje, telefoon neerleggen en tukken. Oppakken zonder kabels als je net wakker bent.

laad nu een aantal maanden (3-4) via draadloze laders van een niet nader te noemen chinese webshop.
Had er gelijk 3 besteld (rond de 12eu per stuk). 1 voor woonkamer, 1 voor slaapkamer, 1 voor op werk.
zgn. desktop model, telefoon staat erin zeg maar.
Na al die maanden (ben geen heftige gebruiker), regelmatig laden is mijn accu nog altijd 100% (volgens de beta tool van de iphone zelf).

Overigens worden deze (en z'n soortgenoten) vaak geleverd zonder adapter.

Enige nadeel, een te fel blauw ledje (tegenwoordig op veel apparatuur). Maargoed stukje tape doet dan wonderen.

Afbeeldingslocatie: https://gloimg.gbtcdn.com/gb/pdm-product-pic/Distribution/2018/01/18/source-img/20180118100039_64063.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door mvrhrln op 19-06-2018 22:44 ]

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-11 15:27
SmithNL schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:15:
Zojuist tijdens het updaten van apps opeens een flikkerend scherm (werd 8x in het klein weergegeven), daarna nog wat gesputter en nu helemaal zwart...
Als ik 'm in de oplader stop hoor ik gewoon het oplaad-geluidje en nieuwe berichtjes hoorde ik ook binnenkomen.

Hard reset levert niets op, 0 reactie op het scherm.
Geen goed teken vrees ik...

Echter heeft de apple store pas dinsdag plek..... 8)7
Mijn X heeft hetzelfde, echter niet door/na/tijdens updaten van apps, maar simpelweg het op tafel leggen.

Zwart beeld, kon nog horen dat ie wel aanstond, kon nog mbv Siri bellen etc, gewoon compleet zwart beeld

Weggebracht bij mn provider en 8 dagen wachten....... nu hopen dat ze me geen refurbished willn aansmeren. Telefoon zelf in feb gekocht,.

• SmithNL
knakker2 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 04:53:
[...]

Mijn X heeft hetzelfde, echter niet door/na/tijdens updaten van apps, maar simpelweg het op tafel leggen.

Zwart beeld, kon nog horen dat ie wel aanstond, kon nog mbv Siri bellen etc, gewoon compleet zwart beeld

Weggebracht bij mn provider en 8 dagen wachten....... nu hopen dat ze me geen refurbished willn aansmeren. Telefoon zelf in feb gekocht,.
Ik heb m via Apple, dus hoop daar op een iets beter service ;)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:38
Grin schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 18:29:
100%... Amateurs ;) :+

Battery Current Charge: 1887 mAh (67.7%)
Battery Design Max. Charge: 2701 mAh
Battery Effective Max. Charge: 2789 mAh (103.3%)
Battery Charge Cycles: 49
Battery Temperature: 23.2 °C / 73.7 °F
Battery State: Discharging (-0.1 Watt)
Battery Instant Amperage: -21 mA
Battery Instant Voltage: 3973 mV
Battery At Warn Level: No
Battery At Critical Level: No
Battery Manufacture Date: Y743
Battery Avg. Temperature: 21.0 °C / 69.8 °F
Battery Min. Temperature: 6.3 °C / 43.3 °F
Battery Max. Temperature: 44.4 °C / 111.9 °F
Battery Max. Charge: 1879 mA
Battery Max. Discharge: -2553 mA
Hoe kom je aan dit soort statistieken? :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:00

Grin

Ride si sapis.

coconutBattery kan dat wellicht ook maar ik haal het uit iMazing.
Zat al een tijdje te zoeken naar een fatsoenlijke manier om automatisch/gepland, via WiFi, een complete lokale backup te maken van mijn iPhone. Inclusief mijn zelfgemaakte ringtones, heb ik er nogal veel van. iTunes volstaat dan niet en wat moet je dan? Toen kwam dit programma voorbij, enkele weken terug hadden ze een leuke aanbieding en toen de knoop doorgehakt. Geen seconde spijt van gehad.
Nu wordt er elke week netjes een lokale backup gemaakt waar ik totaal geen omkijken naar heb. Leest u mee Apple? ;)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-11 08:58

JB

Cédric roelt!

Zoooo fijn!

Gebruik al sinds begin de Belkin Boost Up, geen gezeik met kabels meer en geen fel ledje :)

Mijn boefje is liev!

• PressPlayOnTape
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-11 16:17

PressPlayOnTape

Loading.. Ready... Run!

Dat is precies hoe ik het al jaren doe (Lumia 920 -> Lumia 950 -> iPhone X) met ook al jaren dezelfde lader. Werkt perfect! Ben geen zware gebruiker, dus ik kom met gemak een dag (of zelfs wel 2) door op een volle accu. Maar ik leg hem iedere avond voor het slapen gaan op de lader en 's ochtends heb ik een telefoon met volle accu.

Kortom, aanrader dus!

You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.

• SmithNL
knakker2 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 04:53:
[...]

Vanmiddag is bij Apple Den Haag het scherm vervangen, zonder verdere vragen of gedoe. Helaas wel mn screenprotector verloren gegaan..

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-11 13:47
[verwijderd]

[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:03 ]

• Mbeen1
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-11 20:14
Na te lang twijfelen vorige week toch maar de iPhone X gehaald. Bevalt prima allemaal maar wat mij opvalt is dat er best een scherpe rand zit waar het glas overgaat in de zijkanten. Heb dit zowel aan de voor en achterkant. Ik kan er mijn nagel achter zetten. Voelt niet echt premium. Meer mensen dit of heb ik een maandagochtend modelletje?

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 09:20
@Mbeen1 Ik heb hier ook last van gehad in het begin. Na enkele weken twijfelen om er mee terug te gaan naar Apple was het randje verdwenen. Een reden van mij om er niks aan te doen was omdat ik ‘m sinds dag één had. Ik had ingeschat dat ik weken moest wachten voor een vervanging.
Nu de levertijden weer normaal zijn was ik wellicht wel naar Apple gegaan.

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-11 15:27
SmithNL schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 17:16:
[...]

Vanmiddag is bij Apple Den Haag het scherm vervangen, zonder verdere vragen of gedoe. Helaas wel mn screenprotector verloren gegaan..
Jammer,.. nieuwe telefoon had leuk geweest ;-)

Ik zit nu op dag 6... nog 2 dagen volgens de provider-status-pagina...
Ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn.

Volgens het rapport geheel krasvrij ingeleverd (logisch, want hoes en screenprot.), maar wat als ik iets in handen krijg wat vol zit met krassen..

Heb nog nooit eerder een iphone terug hoeven brengen en kijkend naar hoe krasgevoelig ie is, dat ie ook in handen is van mensen die het mogelijk niet zo bijzonder nodig vinden er supervoorzichtig mee om te gaan ben ik erg benieuwd hoe hij terug komt..

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-09 09:21
Hoe is jullie accu gebruik? Ik heb het gevoel dat mijn accu veel sneller leegloopt sinds ongeveer een maand na de laatste update. Eerst kon ik makkelijk een dag halen zelf meer maar nu kom ik amper de dag door met 1 accu lading.

• Lucifertje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-11 12:24
Ik heb te maken met een dilemma, in november verloopt mijn mobiele abonnement en deze mag ik dus per juli gaan verlengen bij KPN. Nu ben ik opzich wel gecharmeerd van de iPhone X, vanwege veel foto's en video's zou ik dan de 256GB variant nodig hebben omdat ik nu op mijn iPhone 7 bijna het geheugen vol heb staan (ja, staan zeker ook op de computer en zelfs op de NAS maar heb ze eenmaal graag ook op iPhone).

Nu zijn er natuurlijk zat geruchten dat er in september iets nieuws aangekondigd wordt, nu kan ik daarop wachten maar mijn iPhone 7 is wel toe aan vervanging. En ik vind de prijs van de iPhone X 256GB al genoeg want moet zo'n EUR 400,00 bij betalen. Bovendien gebruik ik op mijn iPhone 7 maar de helft van de functies, echter wil ik een high-end toestel voor o.a. de camera. Deze gebruiken we enorm veel, we hebben zelfs geen digitale camera meer en doen alles met telefoon. Zeker vanwege de portretfoto's en onze kinderen lijkt me dat de iPhone X met de dubbele camera prima. En verder vindt ik hem er tof uit zijn zonder homebutton en wil ik hem grotendeels voor de heb.

Dus wat ga ik doen; wachten tot er een nieuwer, beter en nóg duurder high-end toestel uitkomt en mezelf nog meer scheel betalen of kies ik de iPhone X?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Lucifertje €400,- bijbetalen ?
Welk abonnement neem je en voor hoe lang ?
Wat betaal je dan maandelijks aan toestel afbetaling ?
Zit je vast aan KPN ?
oa hier kun je zelf verschillende aanbiedingen bekijken: https://www.belsimpel.nl/...laggeheugen%5B0%5D=256000

Je weet nu nog niet of er (weer) een 256gb toestel komt of 128 en 64.

[ Voor 27% gewijzigd door Hackus op 22-06-2018 20:49 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:05

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Lucifertje schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:36:
Ik heb te maken met een dilemma, in november verloopt mijn mobiele abonnement en deze mag ik dus per juli gaan verlengen bij KPN. Nu ben ik opzich wel gecharmeerd van de iPhone X, vanwege veel foto's en video's zou ik dan de 256GB variant nodig hebben omdat ik nu op mijn iPhone 7 bijna het geheugen vol heb staan (ja, staan zeker ook op de computer en zelfs op de NAS maar heb ze eenmaal graag ook op iPhone).

Nu zijn er natuurlijk zat geruchten dat er in september iets nieuws aangekondigd wordt, nu kan ik daarop wachten maar mijn iPhone 7 is wel toe aan vervanging. En ik vind de prijs van de iPhone X 256GB al genoeg want moet zo'n EUR 400,00 bij betalen. Bovendien gebruik ik op mijn iPhone 7 maar de helft van de functies, echter wil ik een high-end toestel voor o.a. de camera. Deze gebruiken we enorm veel, we hebben zelfs geen digitale camera meer en doen alles met telefoon. Zeker vanwege de portretfoto's en onze kinderen lijkt me dat de iPhone X met de dubbele camera prima. En verder vindt ik hem er tof uit zijn zonder homebutton en wil ik hem grotendeels voor de heb.

Dus wat ga ik doen; wachten tot er een nieuwer, beter en nóg duurder high-end toestel uitkomt en mezelf nog meer scheel betalen of kies ik de iPhone X?
Apple is jaar op jaar grote stappen aan het maken qua fotografie, dus als dat belangrijk is dan zou ik het overwegen. Maar zelfs als je besluit dat het het geld niet waard is, wordt de iPhone X waarschijnlijk ook goedkoper in september. Heb zelf geen iPhone 7, maar het lijkt me sterk dat het zó slecht is dat hij niet nog 2 maanden meegaat?

• Lucifertje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-11 12:24
Hackus schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:48:
@Lucifertje €400,- bijbetalen ?
Welk abonnement neem je en voor hoe lang ?
Wat betaal je dan maandelijks aan toestel afbetaling ?
Zit je vast aan KPN ?
oa hier kun je zelf verschillende aanbiedingen bekijken: https://www.belsimpel.nl/...laggeheugen%5B0%5D=256000

Je weet nu nog niet of er (weer) een 256gb toestel komt of 128 en 64.
Nou, zit er niet aan vast maar vanwege het voordeel dat ik ontvang vanwege de combinatie met XS4ALL tv en internet is het de moeite waard om te blijven. Namelijk verdubbeling van data, EUR 5,00 korting per maand op mobiel en extra zenderpakket. Als ik alleen al de korting en het zenderpakket zou missen is dat EUR 12,50 per maand en dus EUR 15,00 per jaar.

Ik heb via mobiel.nl gekeken, volgens mij abonnement met onbeperkt bellen, 10 GB data (wordt 20 GB) en dan EUR 31,00 per maand voor het toestel. Zou dan op EUR 55,00 uitkomen wat ik reeds betaal, wil niet meer betalen. De bijbetaling zou dan EUR 380,00 en een beetje zijn voor toestel en thuiskopieheffing.

Nu ik dit zo zit te typen realiseer ik me net wat een geld het eigenlijk is, EUR 1.700,00 voor een telefoon en wat internet/bellen. En dan ook nog tweede toestel van kantoor op zak hebben met zelfde specificaties qua abonnement :?

Ik denk dat ik maar wacht, wellicht komt er een vergelijkbaar toestel uit maar voordeliger of keldert de iPhone X 256 GB vanwege lancering van iets nieuws.

@Scott ; Helaas zit er rechts onder naast de homebutton een scheur, die trekt door naar de homebutton dus eerdaags werkt die niet meer. Een schermreparatie van minimaal EUR 160,00 heb ik er eigenlijk niet meer voor over, zet hem liever vanavond nog op marktplaats zodat Beun de Haas er nog wat geld voor geeft en hem fixt zodat hij weer een goed toestel heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Lucifertje op 22-06-2018 21:02 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55
Uhm...
Vanochtend deed FaceID het perfect maar midden op de dag deed het opeens niets meer..

Gek, want hoe dan ook werkte het altijd feilloos. Zelfs van een bos krullen naar kort haar “snapte” de iPhone het, veranderingen maakte niets uit.

Het maakte niet uit hoe vaak ik de iPhone uit de zak haalde en FaceID probeerde maar het lukte geen enkele keer.
Thuis probeerde ik FaceID opnieuw in stellen maar hij gaf een melding dat het niet kon “FaceID is niet beschikbaar”. De twee linkse camera’s waren niet te zien in de notch, viel me op.

Toestel opnieuw opgestart en beide lenzen waren terug in de notch, FaceID werkte weer... erg gek nog nooit meegemaakt zoiets.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:15
Heb idee dat mijn gps niet zo sterk is als vorige iPhones. Gebruik zelf strava en pakt heel veel delen van mijn route niet. Ook op Google maps pakt ie soms gewoon een andere weg of is hij het heel even kwijt. Als ik huidige locatie zoek zit die wel goed maar heb het idee dat hij minder sterk is. Meerdere mensen die dit opvalt?

• Tylen

Tylen

nickdew schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:13:
Heb idee dat mijn gps niet zo sterk is als vorige iPhones. Gebruik zelf strava en pakt heel veel delen van mijn route niet. Ook op Google maps pakt ie soms gewoon een andere weg of is hij het heel even kwijt. Als ik huidige locatie zoek zit die wel goed maar heb het idee dat hij minder sterk is. Meerdere mensen die dit opvalt?
Lol ik zit net in strava te kijken waarom ik sommige segmenten mis.Het komt omdat de gps er heel vaak gewoon naast zit. Ik zelf denk dat het aan ios 12 lig. Maar wil niet downgraden,

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:52
Prachtig setje nieuwe wallpapers voor onze iPhone X op idownloadblog...

http://www.idownloadblog....ient-wallpapers-iphone-x/

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 01-07-2018 18:20 ]

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
dafmay schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:19:

Zulke gradients prachtig noemen is ook wel een beetje overdrijven of niet dan? :+ :P

• dafmay
Propane schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:01:
[...]

Zulke gradients prachtig noemen is ook wel een beetje overdrijven of niet dan? :+ :P
Ik hou er wel van...lekker clean. En als het goed is gedaan en met mooie kleuren...ja dan vind ik het prachtig.

:P

• TomPlant0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-10 18:13
Dit lijkt op een nieuwe iPhone X met 4GM ram

http://www.slashleaks.com...-benchmarked-with-4gb-ram

[ Voor 23% gewijzigd door TomPlant0 op 02-07-2018 09:27 ]

• Tylen

Tylen

_O- _O-

Dat had mijn zoon van 3 nog kunnen tekenen in paint.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
dafmay schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:10:
[...]

Ik hou er wel van...lekker clean. En als het goed is gedaan en met mooie kleuren...ja dan vind ik het prachtig.

:P
Mooi strak inderdaad... I like it!

En omdat iemand van 3 het ook kan maken in Paint, is het dan ineens minder mooi?
Erg vreemde stelling, imho

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:15
Tylen schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 22:32:
[...]

Lol ik zit net in strava te kijken waarom ik sommige segmenten mis.Het komt omdat de gps er heel vaak gewoon naast zit. Ik zelf denk dat het aan ios 12 lig. Maar wil niet downgraden,
Ik heb het op 11.4. Heb soms met navigeren ook dat die er een straat naast zit. Maat van mij had met een mountainbike route bijna 40 segmenten. Ik maar 7. Hij miste ook gewoon 10 km. Gps is erg slecht. Vraag me af of een fabrieksreset helpt

• dafmay
Geert1976 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:46:
[...]
Mooi strak inderdaad... I like it!

En omdat iemand van 3 het ook kan maken in Paint, is het dan ineens minder mooi?
Erg vreemde stelling, imho
Exact Geert (y)

Btw zometeen beta 3? >:)

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-11 14:56
dafmay schreef op maandag 2 juli 2018 @ 18:36:
[...]

Exact Geert (y)

Btw zometeen beta 3? >:)
Ik hoop et :p

A person who never made a mistake never tried anything new.

Mooi idd, lekker rustig.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:32

Fjeze

AllesPerfect!

Mar.tin schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:51:
[...]

Afgelopen vrijdag eindelijk de tijd genomen om "even" langs een Apple Amsterdam te rijden, mijn vertrouwen in de betaalprocessen rondom een Express-Replacement zijn een beetje afgenomen. Heb nu al met 3 transacties met Apple, op verschillende systemen, met verschillende browsers een foutmelding gekregen na betalen. (O.a. 2x een accu replacement voor mijn werkgever).

Anyway.

In de Apple Store mijn probleem uitgelegd. Namelijk dat ik niet / nauwelijks kon bellen op het T-Mobile netwerk, bijna elk telefoontje dropte, daarna minutenlang geen data. (Aanvullend met in general matig bereik.)

Toestel geswapped voor een replacement. Sindsdien geen dropped call meer, geen smsjes van "gemiste" oproepen zonder gemist gesprek. En als bonus is mijn scherm niet meer roze aan de randjes.

Het is net alsof ze het proces een beetje verbeterd hebben sinds november.

Ik ben weer tevreden met mijn iPhone X :). Misschien gaat ie nu wel een jaartje extra mee voor het éérst in 10 jaar O+
Ik heb exact hetzelfde probleem echter dan met mijn simkaart van Vodafone. Veel drops tijdens gesprekken, sms van gemiste oproep zonder gemist gesprek, algemeen slecht bereik, bijna geen 4G.

Is jou toestel meteen omgeruild omdat je Apple care+ hebt? Of kunnen ze hem sowieso omruilen?
(Gekocht bij T-mobile trouwens)

Fly or Die

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-11 13:47
[verwijderd]

[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:03 ]

• keepitfrosty
  • Laatst online: 19-11 16:07

Zo zie je maar weer dat smaak persoonlijk is :) want een simpel gradient prachtig noemen? Hmmz ik vind het maar niks

• _Bailey_
  • Niet online
had het al bij een eerdere iOS 12 beta aangegeven, maar man..man...nu na die 3e beta; mijn iPhone X ''vliegt'' als een malle.
Unlocken gaat 9 van de 10 keer echt razendsnel, alles in z'n geheel is gewoon weer sneller dan de 2e beta.

Qua snelheid en smoothness krijgen we denk ik in september echt een zeer mooie public release van iOS 12.

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:41

B2

wa' seggie?

Ik ben een beetje aan het kijken naar een wireless charger, en met name een waar de iphone niet plat ligt. Zodat ik hem op mijn bureau kan zetten en FaceID toch nog werkt. Volgens mij is *kuch* Samsung de enige die zulke wireless chargers maakt? Ik zie alleen een hoop typenummers. Moet ik dan de EP-PG950BBEGWW hebben? Heb ik dan voor snel laden nog een aparte adapter nodig?

• keepitfrosty
B2 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:49:
Ik ben een beetje aan het kijken naar een wireless charger, en met name een waar de iphone niet plat ligt. Zodat ik hem op mijn bureau kan zetten en FaceID toch nog werkt. Volgens mij is *kuch* Samsung de enige die zulke wireless chargers maakt? Ik zie alleen een hoop typenummers. Moet ik dan de EP-PG950BBEGWW hebben? Heb ik dan voor snel laden nog een aparte adapter nodig?
Even op iets als ali express kijken. Staat vol met deze wireless chargers.

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:41

B2

wa' seggie?

keepitfrosty schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:53:
[...]

Even op iets als ali express kijken. Staat vol met deze wireless chargers.
Qua adapters en kabels koop ik liever niet iets op Aliexpress.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:36
B2 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:49:
Ik kan deze van Belkin aanraden: http://www.belkin.com/nl/p/P-F7U052/
Die Belkin is wel heel erg duur. Voor €22 heb je er een van Anker, wat een topmerk is in deze categorie. https://www.amazon.de/dp/B0753Z4PGC/

Waarom Belkin toch altijd het drie tot vierdubbele wil vragen voor producten is mij een raadsel :P

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1807/429040/DuFxmkgo.jpeg

Eindelijk!!

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/l3nWmPFBffbkCd3Ow/giphy.gif

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 14:22
Zat er al maanden op te wachten

[ Voor 85% gewijzigd door emiel74 op 05-07-2018 20:28 ]

emiel74 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 20:27:
Zat er al maanden op te wachten
Zo ik ook, de laatste dagelijkse app hier zonder update.

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Serieuze vraag hier: wat is er zo super aan de gmail app van google dat ik de stock app van apple zou willen verruilen? Ik gebruik die laatste al jaren en werkt eigenlijk prima voor mij. dus ben nieuwsgierig wat er beter / anders kan. Ik vraag met name ook dus naar jullie ervaringen.

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:11
Zonnetje83 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 21:42:
Serieuze vraag hier: wat is er zo super aan de gmail app van google dat ik de stock app van apple zou willen verruilen? Ik gebruik die laatste al jaren en werkt eigenlijk prima voor mij. dus ben nieuwsgierig wat er beter / anders kan. Ik vraag met name ook dus naar jullie ervaringen.
Volgens mij werkt push mail niet met Gmail in de Apple mail app. Ik krijg structureel geen notificaties via de mail app van Apple. Wel in apps van derden zoals inbox.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Zonnetje83 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 21:42:
Komt dit vraag door het screenshot hierboven? Want die gaat namelijk niet over de Gmail app.

Direct antwoord op je vraag: Ik vind de Gmail app niet fantastisch maar de iOS mail app is ook maar een beperkt ding (en dus verwijderd hier). Als ik zou moeten kiezen met een gMail box zou ik voor de originele Gmail cliënt gaan.

Gelukkig hoef ik niet te kiezen want er is Inbox :)

• Zonnetje83
  • Niet online
Alekz87 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 22:32:
[...]

Volgens mij werkt push mail niet met Gmail in de Apple mail app. Ik krijg structureel geen notificaties via de mail app van Apple. Wel in apps van derden zoals inbox.
Ah ok. Push mail werkt inderdaad niet met de Apple mail app, ik meen omdat Google daar een jaar of wat een stokje voor gestoken had. Had ik ergens gelezen.

Ik gebruik voor meerdere Gmail accounts gewoon auto fetch elke kwartier en krijg dan gewoon nee mail notifications. Push zou fijner zijn, maar elk kwartier mail krijgen is voor mij prima. En als ik een mail zit te wachten dan open ik de app gewoon of pull to refresh dan gaat ie meteen ophalen.

• Zonnetje83
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 22:40:
[...]

Komt dit vraag door het screenshot hierboven? Want die gaat namelijk niet over de Gmail app.

Direct antwoord op je vraag: Ik vind de Gmail app niet fantastisch maar de iOS mail app is ook maar een beperkt ding (en dus verwijderd hier). Als ik zou moeten kiezen met een gMail box zou ik voor de originele Gmail cliënt gaan.

Gelukkig hoef ik niet te kiezen want er is Inbox :)
Hi sorry ja, over die screenshot, dat was toch de app waar jullie het over hadden? Of begreep ik dat verkeerd...?

Ik ben benieuwd waarom ik die zou willen hebben. Maar inbox is dus niet van Gmail maar werkt wel met Gmail accounts? Wat is daar beter aan dan? Nieuwsgierig!
Zonnetje83 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 23:15:
[...]

Hi sorry ja, over die screenshot, dat was toch de app waar jullie het over hadden? Of begreep ik dat verkeerd...?

Ik ben benieuwd waarom ik die zou willen hebben. Maar inbox is dus niet van Gmail maar werkt wel met Gmail accounts? Wat is daar beter aan dan? Nieuwsgierig!
Nou niet helemaal dat screenshot ging over “Inbox” niet over de Gmail app. Inbox is echter dan weer wel een app van Google. Het is het makkelijkst uit te leggen als inbox zero voor Gmail.

• dafmay
Mooi dat Inbox nu ook eindelijk de X update heeft gekregen. Maar...wat is dat geneuzel toch dat je slechts mbv de knop helemaal linksboven terug kan of de lijst tonen...ipv swipen vanaf de zijkant... :? 8)7

• Zonnetje83
  • Niet online
Dankjewel Donstil! ik ga het eens proberen!

• Reservoir_Dog
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-10-2022
Weet niet of ik het hier mag zetten, maar ik zou graag de X kopen, doen of wachten op de volgende? Immers, het is reeds juli....

• Tylen

Tylen

Reservoir_Dog schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:19:
Weet niet of ik het hier mag zetten, maar ik zou graag de X kopen, doen of wachten op de volgende? Immers, het is reeds juli....
Wachten.

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-11 17:59
Is helemaal aan jezelf. Ben je iemand die altijd het nieuwste wil wachten... ben je iemand die spijt krijgt als er net iets beters uitkomt (bijv USB c i.p.v. lichting) wachten. Interesseert je dat allemaal niks en wil je een snelle goed werkende telefoon. Ik hou je niet tegen. Dijk van een telefoon die ik voor geen goud meer zou willen inruilen voor wat anders! (Heb m net 3 weken) 2e hands gehaald splik splinter nieuw voor 800!

Vraagje: normaal dat de telefoon een stuk warmer word dan de voorgangers ? Vind t wel erg veel verschil met de 8 plus en deze kwa warmte!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:05

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Sowieso wachten. Als je dan de nieuwe niet wil zal de X in ieder geval goedkoper zijn.

• eelkoh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-01 22:04
Wachten

• _Bailey_
  • Niet online
wellicht beeld ik het me in, maar heb het idee dat de kijkhoek van FaceID in de beta van iOS 12 iets groter is geworden, meer mensen met iOS 12 beta die dit ervaren?

• Tylen

Tylen

Geert1976 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 11:15:
wellicht beeld ik het me in, maar heb het idee dat de kijkhoek van FaceID in de beta van iOS 12 iets groter is geworden, meer mensen met iOS 12 beta die dit ervaren?
Kan placebo zijn. Maar viel mij ook op. Faceid gaat over het algemeen veel soepeler

• keepitfrosty
B2 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:57:
[...]

Qua adapters en kabels koop ik liever niet iets op Aliexpress.
Eens hoor voor het gros aan kabel spul op ali maar iets van anker of aukey is prima kwaliteit.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Laatste tijd blijven er berichten binnen komen als ik de de X op vliegtuigmodus heb staan? Ik doe dit snachts, maar de volgende ochtend zijn er allemaal berichten binnen gekomen? Ik zet niet storen er nu maar bij aan...Meer die dit hebben?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-11 14:38

s0kkie

Cowabunga

Sinds gisteren als ik mijn X aansluit op mijn Macbook krijg ik direct een melding of ik een update wil downloaden (geen iTunes, geen App Store en ik heb de nieuwste iOS12 beta). Maar als ik op accepteren klik dan gaat er niks downloaden en na een minuutje kapt de download weer omdat er geen verbinding gemaakt kan worden.
Ik heb in mijn 10 jaar al iPhone dit nog nooit eerder meegemaakt, weet iemand toevallig wat dit kan zijn?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Sinds gister in het bezit van een iPhone X, erg tevreden mee. Maar 1 ding wat met opvalt.

In het linkerbovenscherm waar de provider naam staat, in mijn geval Vodafone NL is de v erg vaag, zoals ook de N (van NL)

Hoort dit zo?

Elect a clown, expect a circus.

• CatchEmAll
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:57
Slasher schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:28:
Sinds gister in het bezit van een iPhone X, erg tevreden mee. Maar 1 ding wat met opvalt.

In het linkerbovenscherm waar de provider naam staat, in mijn geval Vodafone NL is de v erg vaag, zoals ook de N (van NL)

Hoort dit zo?
Ja dat hoort zo naar de rand toe fade het als het ware een beetje weg

• CatchEmAll
pdavie2311 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 07:27:
Laatste tijd blijven er berichten binnen komen als ik de de X op vliegtuigmodus heb staan? Ik doe dit snachts, maar de volgende ochtend zijn er allemaal berichten binnen gekomen? Ik zet niet storen er nu maar bij aan...Meer die dit hebben?
Kan het zijn dat je de vliegtuig modus aan hebt staan maar daarnaast je wifi wel ook aanstaat? Dan kan het dat je via je wifi berichten binnen krijgt

• pdavie2311

pdavie2311

Kiki-1989 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:35:
[...]

Kan het zijn dat je de vliegtuig modus aan hebt staan maar daarnaast je wifi wel ook aanstaat? Dan kan het dat je via je wifi berichten binnen krijgt
Schakelt vliegtuig niet alles uit dan, niet de WiFi?? Eerder wel dan heb ik het idee

• CatchEmAll
pdavie2311 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:42:
[...]

Schakelt vliegtuig niet alles uit dan, niet de WiFi?? Eerder wel dan heb ik het idee
In principe schakeld de vliegtuig modus alle draadloze verbindingen uit dus ook je wifi en bluetooth. Als je je vliegtuig modus aan zet komt er dan een streep door het wifi icoontje te staan?
Ik weet wel dat wanneer je handmatig je wifi weer aanzet in vliegtuig modus dat deze dan de volgende keer dat je je telefoon in vliegtuig modus soms ook aan blijft staan.

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11 12:41
Dat heb ik ook (iOS 12 beta).

• _Bailey_
  • Niet online
Herrezen uit de dood!!? :9

Bij mij is vliegtuigmodus echt stil, maar staat eigenlijk vrijwel altijd op Niet Storen

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 18:31:
[...]

Herrezen uit de dood!!? :9

Bij mij is vliegtuigmodus echt stil, maar staat eigenlijk vrijwel altijd op Niet Storen
Whaha! Lees elke dag mee hoor Geert...

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Keer helemaal wipen en opnieuw installeren denk ik. Klinkt als een lokale bug. In theorie zou het niet moeten kunnen omdat alle verbindingen geblocked worden. Apple komt uit het land van suen en "kapot maken" als er ook maar iets te verwijten is. En neerstortende vliegtuigen zal Apple niet gaan riskeren. Vraag is of de straling uberhaupt nog storend is in vliegtuigen aangezien ze nu vaak zelf wifi bieden. Maar officieel weten we als consument alleen dat vliegtuigen kunnen neerstorten van straling.

Ik heb mijn telefoon snachts standaard op flightmode staan omdat wij werken in alle tijdszones en ze echt geen rekening houden met "die Hollander die wil slapen". En dat gaat echt altijd goed.

[ Voor 10% gewijzigd door Dennisdn op 13-07-2018 07:03 ]

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisdn schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 07:01:
[...]

Keer helemaal wipen en opnieuw installeren denk ik. Klinkt als een lokale bug. In theorie zou het niet moeten kunnen omdat alle verbindingen geblocked worden. Apple komt uit het land van suen en "kapot maken" als er ook maar iets te verwijten is. En neerstortende vliegtuigen zal Apple niet gaan riskeren. Vraag is of de straling uberhaupt nog storend is in vliegtuigen aangezien ze nu vaak zelf wifi bieden. Maar officieel weten we als consument alleen dat vliegtuigen kunnen neerstorten van straling.

Ik heb mijn telefoon snachts standaard op flightmode staan omdat wij werken in alle tijdszones en ze echt geen rekening houden met "die Hollander die wil slapen". En dat gaat echt altijd goed.
Inderdaad! Ik wil die straling snachts ook niet naast mijn bed...ja, de telefoon kan uit, maar dit moet gewoon werken zoals het hoort...Je bedoelt alles opnieuw installeren? Fresh install?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:27

Yucko

One clown to rule them all !

nou blijkbaar onthoudt iOS wat de status van je wifi was tijdens de vorige keer dat vliegtuigmodus gebruikt werd.

Gisteravond even getest:
- <vliegtuigmodus aan> --> wifi bleef uit (blijkbaar had ik de vorige keer wifi niet aangezet in vliegtuigmodus)
- <wifi aan>
- <vliegtuigmodus uit>
- <vliegtuigmodus aan> --> wifi blijft aan
- <wifi uit>
- <vliegtuigmodus uit>
- <vliegtuigmodus aan> --> wifi blijft uit

lijkt me dus geen bug maar een feature, en geldt ook voor bluetooth als je die ooit weer enabled hebt tijdens vliegtuigmodus.

Here’s How Airplane Mode is Different in iOS 11

[ Voor 27% gewijzigd door Yucko op 13-07-2018 09:48 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 09:36

racoon

mooowwww

Ik heb een vraag over de iPhone x en abonnement,kan ik deze hier stellen of is er een apart topic voor

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Het staat letterlijk onderin het scherm bij de reactie ;)

Maar vooruit: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Ik stel net de nieuwe iPhone X van mijn zus in. Haar valt het op dat haar scherm niet meer oplicht als ze een berichtje krijgt.

Weet iemand of dit nog ergens aan te zetten is? Ik kan het niet vinden.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 18:12:
Ik stel net de nieuwe iPhone X van mijn zus in. Haar valt het op dat haar scherm niet meer oplicht als ze een berichtje krijgt.

Weet iemand of dit nog ergens aan te zetten is? Ik kan het niet vinden.
Staat niet storen toevallig aan?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

DennusB schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 18:47:
[...]

Staat niet storen toevallig aan?
Nee dat staat niet aan.
Edit: mijn vrouw haar X doet het wel.

Edit2: paar keer met de instellingen zitten klooien > het werkt nu gek genoeg ineens.

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 13-07-2018 18:57 ]

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-11 07:30
Ik loop met een vraag rond! Zoals meerdere mensen dat waarschijnlijk hadden.

Zal ik een X of een 8 kopen?

X is gewoon mooi. 8 is het zelfde als mijn iPhone 7. Enig minpunt wat ik kan bedenken is Face ID. Werkt het nu sneller bij jullie dan aan het begin? Touch ID is al unlocked als ik hem uit mijn zak haal met mijn vinger er op. Ik vind die snelheid echt mega fijn. Ik ben bang dat ik niet aan de minder snelle Face ID kan wennen. Daar tegenover staat dat de 8 eigenlijk het zelfde is als mijn 7 en dat voelt niet 'nieuw' aan.

Wat zijn de ervaringen nu met Face ID ten opzichte van Touch ID?

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-11 18:08
Citroentaart schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 07:36:

X is gewoon mooi. 8 is het zelfde als mijn iPhone 7. Enig minpunt wat ik kan bedenken is Face ID. Werkt het nu sneller bij jullie dan aan het begin? Touch ID is al unlocked als ik hem uit mijn zak haal met mijn vinger er op. Ik vind die snelheid echt mega fijn. Ik ben bang dat ik niet aan de minder snelle Face ID kan wennen. Daar tegenover staat dat de 8 eigenlijk het zelfde is als mijn 7 en dat voelt niet 'nieuw' aan.

Ik zou voor de 10 gaan. Ik was ook sceptich over faceID, vond touchID heel fijn werken (had ook een 7). Inderdaad zoals je zegt, je hebt je duim al op de homeknop als je 'm uit je zak wil halen en je hebt hem unlocked als je de telefoon voor je hebt.
FaceID zal inderdaad iets minder snel werken, maar in dit geval zie ik het 'minder snel' niet als nadelig. Want de manier waarop de gestures zijn verwerkt in de 10 zijn heerlijk. Het vanaf de 'homeknop' omhoogswipen om te unlocken of om een app te sluiten is een veel fijnere ervaring dat het indrukken van een homeknop.
Maar het sterkst van de 10 blijft het scherm. Het is echt een prachtig scherm, qua grootte en qua kleuren.
Wel is de 10 een stuk forser dan de 7. Groter maar ook aanzienlijk dikker en wat zwaarder. Dat merk je wel. Als je de 10 een tijdje gewend bent en je pakt dan een 7 dan merk je hoe slank en licht zo'n 7 eigenlijk is.

Maar ik zou voor die 10 gaan, of wachten tot de opvolger komt! :)

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:01

Persoonlijk zou ik in juli/augustus niet meer voor een nieuw toestel gaan, maar gewoon september afwachten.

Face id werkt voor mij nu net zo goed als touch id, er zijn ook momenten dat het beter werkt. In de winter hoef je je handschoenen niet uit te doen :)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En als je van selfies houdt natuurlijk de 10, Portrait mode op je front camera :)

Ben zelf van een 6s naar de X gegaan en geen seconde spijt van gehad.

• Citroentaart
Aha, bedankt voor ervaringen. Face ID toch een stukje slomer..

Camera maakt me niet zoveel eigenlijk. ;)

Wachten tot september wordt dan waarschijnlijk half september en prijzen die een stuk hoger liggen. En wat zal de update zijn?? Snellere chipje? Ik verwacht niet veel van een update. Van de X dan. Tenzij je een X+ wilt hebben.

• Jimijames75
Citroentaart schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:22:
Aha, bedankt voor ervaringen. Face ID toch een stukje slomer..

Camera maakt me niet zoveel eigenlijk. ;)

Wachten tot september wordt dan waarschijnlijk half september en prijzen die een stuk hoger liggen.
Die van de x niet natuurlijk, die zal wel een stuk lager liggen. Koop de x maar gewoon, ik denk dat je al weet wat je wil. ;)

• Citroentaart
Jimijames75 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:30:
[...]

Die van de x niet natuurlijk, die zal wel een stuk lager liggen. Koop de x maar gewoon, ik denk dat je al weet wat je wil. ;)
De vorige keer scheelde het 50 euro met een 6s of een nieuwe 7 (inclusief abo). Nu mag ik weer verlengen.
Ja ik wil de X haha. Maar iets houd me tegen en dat is Face ID.

Ik heb nu namelijk een iPhone SE met 1e gen Touch ID en 7 met 2e gen Touch ID. De SE is gewoon sloom met unlocken (1 zakelijk gebruik, 1 privé). Ik wil dat gevoel straks met een X niet ook hebben. :+

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Citroentaart schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:38:
[...]

De vorige keer scheelde het 50 euro met een 6s of een nieuwe 7 (inclusief abo). Nu mag ik weer verlengen.
Ja ik wil de X haha. Maar iets houd me tegen en dat is Face ID.

Ik heb nu namelijk een iPhone SE met 1e gen Touch ID en 7 met 2e gen Touch ID. De SE is gewoon sloom met unlocken (1 zakelijk gebruik, 1 privé). Ik wil dat gevoel straks met een X niet ook hebben. :+
Ik zou niet meer willen ruilen met touchid. Echt wel heel snel.
En andere voordeel van faceid, is dat je notificaties kan lezen. Bij touchid had ik ze al weggeklikt bij het ontgrendelen.

• Cougar
  • Laatst online: 18-09 10:16
Ik heb zelf de X sinds 2 weken nu, ook in combinatie met verlenging contact. Heb er nog geen seconde spijt van gehad. Eerste week wel even wennen qua gebruik, maar face id werkt snel genoeg, misschien in 2 weken 2 keer een moment dat ik mijn wachtwoord moest invoeren.

Kan je wel adviseren direct een hoesje te kopen en een beschermend glasplaatje op de voorkant te plakken. De mijne bij de Hema gekocht omdat aliexpress niet snel genoeg kwam.

• JSchut
  • Laatst online: 22:27

JSchut

.....

Ik heb de X nu even langer dan 2 maanden. Geweldig toestel. 1 ding wat ik apart blijf vinden is dat ik het idee heb dat ik vaak boven de plek "touch". Bijvoorbeeld in whatsapp heb ik heel vaak als ik vorige wil indrukken, dan druk ik volgens de iPhone er boven en scrollt hij omhoog. Voor mijn gevoel druk ik echter recht op de knop. Zelfde heb ik bijvoorbeel met het invoerveld. Dan druk ik en dan doet hij niks en dan moet ik lager drukken en dan werkt het.

Het gaat op een maar milimeter ofzo.

In het begin dacht ik dat het gewoon gewenning was maar begin me nu wel af te vragen of dit een defect kan zijn. Aangezien ik er nog steeds vrij veel last van heb.

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 20-07-2018 15:17 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Jimijames75
Citroentaart schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:38:
[...]

Maar iets houd me tegen en dat is Face ID.

Zoals het er nu naar uit ziet neemt Apple in september in zn geheel afscheid van touch id voor de iPhone. De toekomst ziet er donker uit voor touch id liefhebbers ;)

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-11 12:05

Faceid werkt bijna perfect hoor, en meer dan snel genoeg. Amper verschil in snelheid met touchID.

Als je twijfelt, hou dan je 7, de 8 is imo echt geldverspilling, zeker omdat de X op de markt is.

• Citroentaart
Ok, het wordt de iPhone X 256gb :)

Verwijderd

Jimijames75 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:32:
[...]

Zoals het er nu naar uit ziet neemt Apple in september in zn geheel afscheid van touch id voor de iPhone. De toekomst ziet er donker uit voor touch id liefhebbers ;)
Dat hoop ik niet, dan maar een jaar langer door met m'n 8+ :'(

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-11 12:24

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 11:28:
[...]

Dat hoop ik niet, dan maar een jaar langer door met m'n 8+ :'(
Je kan ook overstappen :P Maar serieus, ik mis touchid echt niet.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03:37
Hebben jullie ook vaak last van grote frame drops? Telefoon voelt erg traag aan en heb vaak een clean install gedaan. draai op 11.4.1 en heb het bij de vorige versies ook gehad. Ook voelt me iphone x erg warm aan.
Pagina: 1 ... 56 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.