Ik merk al sinds een tijdje dat als ik met mijn vinger rechtsonder over het glas en metaal voel, ik de (bijna scherpe) rand voel van het metaal. Hebben anderen daar ook last van? rechtsonder en op de andere hoeken merk ik het niet.
Ik Gebruik een case en screenprotector. Heb hier dusver geen last niet zo te voelen.UncleSam schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:37:
Ik merk al sinds een tijdje dat als ik met mijn vinger rechtsonder over het glas en metaal voel, ik de (bijna scherpe) rand voel van het metaal. Hebben anderen daar ook last van? rechtsonder en op de andere hoeken merk ik het niet.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik had bij mijn eerste iPhone een gat tussen scherm en de stalen rand. Tweede zat glas van de achterkant er schreef in waardoor ik een scherpe rand had. 3e iPhone is nu eindelijk gewoon zoals het hoortAlekz87 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:28:
[...]
Ik Gebruik een case en screenprotector. Heb hier dusver geen last niet zo te voelen.
Ik zou geen iPhoneX, iPhone8 of Plus kopen en dan koppelen aan t-mobile, honderden mensen hebben problemen met de combi tussen dat toestel en het netwerk van T-Mobile... ikzelf incluis..
https://forum.t-mobile.nl...binding-met-iphone-283693
Hmm...ik heb totaal geen klachten met mijn iPhone X (en hiervoor de iPhone 8 Plus) icm T-Mobile.mduijm schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:56:
Ik zou geen iPhoneX, iPhone8 of Plus kopen en dan koppelen aan t-mobile, honderden mensen hebben problemen met de combi tussen dat toestel en het netwerk van T-Mobile... ikzelf incluis..
1 op de 1000 toestellen.. hoorde vandaag in de shop dat het ws wel meer was.. koppel had 2 toestellen gekocht, 1 prima, de andere had dit probleem..dafmay schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:09:
[...]
Hmm...ik heb totaal geen klachten met mijn iPhone X (en hiervoor de iPhone 8 Plus) icm T-Mobile.
het is dus een gok.. van 1000 euro..
Verwijderd
Het 2de jaar veranderd er optisch/fysiek weinig aan een opvolger, dat is nu al jaren zo bij Apple.pacificocean schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:43:
[...]
Dit geeft mij wel de indruk dat de nieuwe X weinig vernieuwend zal zijn ten opzichte van de huidige X.
Focus is dan meer software en interne hardware.
Geruchten zullen ook wel kloppen, een LCD middenklasse en een X plus wat erbij gaat komen.
Geen echte opvolger van de 8 en 8 plus, dat gaat de LCD 6.1 dan worden. De 8 zal wel een prijscut van 100 euro krijgen en leverbaar blijven en de oude X niet meer.
Hmm...indianen verhalen noemde men dat vroeger...maar dat is hedendaags niet politiek correct dus ik noem het dan maar overtrokken geneuzel oftewel broodje aap verhaal. Het zal allemaal best meevallen.mduijm schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:11:
[...]
1 op de 1000 toestellen.. hoorde vandaag in de shop dat het ws wel meer was.. koppel had 2 toestellen gekocht, 1 prima, de andere had dit probleem..
1 op 1000 lijkt niet veel, maar je zal maar 1000 euro hebben uitgegeven aan een telefoon en je kan er nauwelijks mee bellen. Ik ken in ieder geval in mijn omgeving een persoon met dit probleem.dafmay schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:46:
[...]
Hmm...indianen verhalen noemde men dat vroeger...maar dat is hedendaags niet politiek correct dus ik noem het dan maar overtrokken geneuzel oftewel broodje aap verhaal. Het zal allemaal best meevallen.
Al heb je dat probleem. Dan zorgen ze toch maar dat het opgelost word. Niet zo van dat benauwde.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
buiten het feit dat het probleem uiteraard zeer vervelend is, pik een willekeurig product/merk uit en ga daar op mogelijke probleem/problemen Googlen....succes gegarandeerd!mduijm schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:11:
[...]
1 op de 1000 toestellen.. hoorde vandaag in de shop dat het ws wel meer was.. koppel had 2 toestellen gekocht, 1 prima, de andere had dit probleem..
Er is geen enkel product in de wereld dat 100% probleemloos is.
Vaak worden problemen van een Apple product enorm onder de loep genomen, iets met oa clickbaits voor veel websites.
En je weet, hoe meer clickbaits, hoe meer €€€€ of $$$$ voor de betreffende website
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 04-05-2018 07:37 ]
Hier twee keer een iPhoneX met T-Mobile thuis. Nergens last van...mduijm schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:56:
Elk product dat je koopt kan problemen hebben, gelukkig heb je garantie.
Dit!Tylen schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 07:14:
Al heb je dat probleem. Dan zorgen ze toch maar dat het opgelost word. Niet zo van dat benauwde.
...en dit!@Geert1976 schreef :
Er is geen enkel product in de wereld dat 100% probleemloos is.
Vaak worden problemen van een Apple product enorm onder de loep genomen, iets met oa clickbaits voor veel websites.
En je weet, hoe meer clickbaits, hoe meer €€€€ of $$$$ voor de betreffende website
[ Voor 43% gewijzigd door dafmay op 04-05-2018 09:44 ]
Man zit zo te twijfelen om een iPhone X te kopen. Wat een mooi toestel is dat. Hoop geld maar goed.
Wat mij tegenhoud is de geruchten van de volgende toestellen.
- 100 dollar goedkoper. Waardoor de waarde van de X niet de gebruikelijke 100$ maar misschien wel $250 zakt.
- Kleinere notch (Al twijfel ik of dat wel mooier is.)
Mijn huidige Galaxy S7 edge doet het nog wel. Maar ik begin me wel te irriteren aan de slowdowns.
Luxe probleem ik weet het
Nvm gewoon gekocht.
Wat mij tegenhoud is de geruchten van de volgende toestellen.
- 100 dollar goedkoper. Waardoor de waarde van de X niet de gebruikelijke 100$ maar misschien wel $250 zakt.
- Kleinere notch (Al twijfel ik of dat wel mooier is.)
Mijn huidige Galaxy S7 edge doet het nog wel. Maar ik begin me wel te irriteren aan de slowdowns.
Luxe probleem ik weet het
Nvm gewoon gekocht.
[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 04-05-2018 14:02 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Uiteraard, persoon in kwestie kreeg andere telefoon van Apple met de mededeling, dat als die hetzelfde probleem zou vertonen ze niet nog een keer zouden helpen.Tylen schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 07:14:
Het is een probleem van Apple en T-mobile, toch vervelend als je als gewone consument tussen deze twee komt te zitten met je probleem.
vraagje.... ik heb een 10W iPad opladen...zou ik dat ook kunnen gebruiken om m'n X op te laden? Of sloop ik de accu daarmee?
Dat gaat gewoon goed. Ik laad al jaren mijn iPhones op met de iPad lader.Ladykiller007 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 06:25:
vraagje.... ik heb een 10W iPad opladen...zou ik dat ook kunnen gebruiken om m'n X op te laden? Of sloop ik de accu daarmee?
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Same here. Werkt uiteraard prima en laadt snel op.Tylen schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 07:02:
[...]
Dat gaat gewoon goed. Ik laad al jaren mijn iPhones op met de iPad lader.
Gebruik al sinds de originele iPad de lader ervan. De iPhone oplader blijft altijd netjes in de doos.
Ik doe al jaren niets anders.Ladykiller007 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 06:25:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb sinds vandaag last van ghosting. Mijn telefoon gaat dan random allemaal dingen doen, toetsen indrukken etc. Ik kan niet eens meer inloggen, want krijg niet de mogelijkheid om code in te toetsen. Nu moet ik alweer 1 uur wachten.
Onderzoek op google leert mij dat dit behoorlijk vaak voorkomt. Waarschijnlijk defect scherm.
Wat kan ik het beste doen? Naar mediamarkt (waar ik hem heb gekocht) of apple store?
Onderzoek op google leert mij dat dit behoorlijk vaak voorkomt. Waarschijnlijk defect scherm.
Wat kan ik het beste doen? Naar mediamarkt (waar ik hem heb gekocht) of apple store?
Mediamarkt, daar heb je hem gekocht. Apple Store kan wel, maar dan sturen ze je denk ik naar de Mediamarkt.Menace_1981 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 23:24:
Ik heb sinds vandaag last van ghosting. Mijn telefoon gaat dan random allemaal dingen doen, toetsen indrukken etc. Ik kan niet eens meer inloggen, want krijg niet de mogelijkheid om code in te toetsen. Nu moet ik alweer 1 uur wachten.
Je kunt het eerste jaar gewoon een afspraak maken bij de Genius Bar (Apple Store Amsterdam, Den Haag of Haarlem). Het tweede jaar moet je naar het punt van aankoop.Menace_1981 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 23:24:
Hoe iStijn bij die informatie komt weet ik niet, maar het klopt niet in ieder geval.
Bedankt, maar waar verwachten jullie dat ik sneller en beter geholpen kan worden?
Bij de Apple Store natuurlijk. Mediamarkt zal hem waarschijnlijk opsturen en dan ben je hem een poosje kwijt. Bij Apple krijg je in het geval van een defect een remanufactured toestel mee of ze repareren je toestel ter plekke (moet je wel een paar uur wachten).Menace_1981 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 07:50:
Bedankt, maar waar verwachten jullie dat ik sneller en beter geholpen kan worden?
Wel een afspraak maken via https://getsupport.apple.com/?caller=arshw&locale=nl_NL voordat je gaat, je wordt namelijk niet ter plekke geholpen als je zonder afspraak binnen komt lopen.Menace_1981 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 08:29:
Okay, bedankt voor de info!
Oh, wist ik niet. Ik dacht dat je dan bij de mediamarkt moet zijn omdat ze hun eigen technical support hebben enzo, maar dat is dus niet.turkeyhakan schreef op maandag 7 mei 2018 @ 07:20:
[...]
Je kunt het eerste jaar gewoon een afspraak maken bij de Genius Bar (Apple Store Amsterdam, Den Haag of Haarlem). Het tweede jaar moet je naar het punt van aankoop.
Hoe iStijn bij die informatie komt weet ik niet, maar het klopt niet in ieder geval.
Handig om te weten!
Heb nu twee weken een iPhone. Omdat ik geen fan ben van screenprotectors had ik enkel iets aan de achterkant, niet aan de voorkant.
Super voorzichtig mee geweest, en toch een kras op het scherm. Ik vind dat onvoorstelbaar, hoe kan dat nou met een toestel van 1150 euro.
'Custom scherm gemaakt bij Corning, de maker van Gorilla Glass 5'.
Ik doe hem in mijn broekzak, geen sleutels, geen rare dingen.
Super voorzichtig mee geweest, en toch een kras op het scherm. Ik vind dat onvoorstelbaar, hoe kan dat nou met een toestel van 1150 euro.
'Custom scherm gemaakt bij Corning, de maker van Gorilla Glass 5'.
Ik doe hem in mijn broekzak, geen sleutels, geen rare dingen.
De verhalen in dit topic van (kleine/micro)krassen zijn overvloedig aanwezig. Ook van mensen die nooit eerder screenprotectors hebben gebruikt op voorgaande iPhones en waar dit altijd goed ging. Tot aan de iPhone X...
Ik heb nooit screenprotectors gebruikt op mijn iPhone (3G, 3GS, 4, 5 en 6) maar met m'n X heb ik er wel een laten plakken. Nog geen seconde spijt van gehad. Met de homeknop van voorgaande iPhone's kreeg ik altijd rillingen van screenprotectors, ik vond het er maar smerig uitzien rondom die knop. Maar met de X is het een clean geheel; niks mis mee.
Ik heb nooit screenprotectors gebruikt op mijn iPhone (3G, 3GS, 4, 5 en 6) maar met m'n X heb ik er wel een laten plakken. Nog geen seconde spijt van gehad. Met de homeknop van voorgaande iPhone's kreeg ik altijd rillingen van screenprotectors, ik vond het er maar smerig uitzien rondom die knop. Maar met de X is het een clean geheel; niks mis mee.
Sinds zaterdag in het bezit van een iPhone X. Echt supervet toestel! Lang in dubio gezeten. Maar heel erg blij dat ik hem toch gehaald heb.
Nu twijfel ik heel erg of ik hem naked ga gebruiken of toch een case en een screen protector moet gaan gebruiken.
Toen ik naar een case zat te kijen las ik heel veel mensen met kleine krasjes op het staal door de cases. Bijvoorbeeld de Spigen Ultra Hybrid. Hebben meer mensen hier last van?
Een screenprotector ga ik denk ik van het weekend maar even bij de amac laten plaatsen. Hopenlijk blijft hij krasvrij tot die tijd
Nu twijfel ik heel erg of ik hem naked ga gebruiken of toch een case en een screen protector moet gaan gebruiken.
Toen ik naar een case zat te kijen las ik heel veel mensen met kleine krasjes op het staal door de cases. Bijvoorbeeld de Spigen Ultra Hybrid. Hebben meer mensen hier last van?
Een screenprotector ga ik denk ik van het weekend maar even bij de amac laten plaatsen. Hopenlijk blijft hij krasvrij tot die tijd
Ik kan nu een gesealde X overnemen voor 850. Ben ook in dubio. Moeilijk!!!JSchut schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:27:
Sinds zaterdag in het bezit van een iPhone X. Echt supervet toestel! Lang in dubio gezeten. Maar heel erg blij dat ik hem toch gehaald heb.
Wat kost het om zo screen te laten plaatsen bij Amac?
Gewoon doen!Dirk0s schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:30:
[...]
Ik kan nu een gesealde X overnemen voor 850. Ben ook in dubio. Moeilijk!!!
Wat kost het om zo screen te laten plaatsen bij Amac?
De screen protector is 35 euro. (Ik moet er ook nog even 40 minuten voor rijden
Heb het uit dit topic vandaan:
WhatsappHack schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:19:
[...]
Ja, kaarsrecht, perfect aangebracht.
Geen idee hoe t precies heet, heb het bij Amac laten doen waar ze dat apparaat hebben staan.
Koste €34,95 incl de protector zelf.
[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 07-05-2018 16:41 ]
Volgens mij doen ze daar Belkin, als ik daar reviews over lees is het echt bras wat je koopt.JSchut schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:39:
[...]
Gewoon doen!
De screen protector is 35 euro. (Ik moet er ook nog even 40 minuten voor rijden)
Heb het uit dit topic vandaan:
[...]
https://www.apple.com/sho...en-protector-for-iphone-x
Deze reviews gaan zeer waarschijnlijk over de eerste versie van deze screenprotector, inmiddels hebben de een tweede versie waarin ze het 'spontaan breken' hebben opgelost. De eerste versie wordt iig niet meer aangebracht/verkocht bij de A-Mac.Dirk0s schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:48:
[...]
Volgens mij doen ze daar Belkin, als ik daar reviews over lees is het echt bras wat je koopt.
https://www.apple.com/sho...en-protector-for-iphone-x
meh, als ik lees dat mensen in April 2018 nog steeds problemen hebben met deze screenprotector dan lijkt het mij stug dat ze nog steeds v1 screenprotectors aan het plaatsen zijn in sommige winkels (die ik trouwens ook heb, en ik heb vooralsnog 0 problemen)Grin schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:52:
[...]
Deze reviews gaan zeer waarschijnlijk over de eerste versie van deze screenprotector, inmiddels hebben de een tweede versie waarin ze het 'spontaan breken' hebben opgelost. De eerste versie wordt iig niet meer aangebracht/verkocht bij de A-Mac.
Maar goed, ik snap sommige commentaren daar ook niet echt. Een screenprotector is om krasjes op het scherm van de iPhone zelf te voorkomen, niet voor valschade te voorkomen ... daarvoor gebruik je een bumpercover o.i.d.
[ Voor 36% gewijzigd door Yucko op 07-05-2018 17:35 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Klopt, de eerste batches screenprotectors waren ruk en toen bleek de vervanging ook niet helemaal lekker te zijn. Die zijn op hun beurt in Februari allemaal zo'n beetje omgewiddeld in de voorraden, als je in of voor die tijd nog een screenprotector hebt gekocht van dat InvisiGlass, dan kan het voorkomen dat je nog de oude batch hebt. Als die dan de productiefout heeft waardoor ie spontaan scheurt, dan zet AMAC er gewoon een nieuwe voor je op. Zonder kosten.
Ik moest die van mij ook laten doen omdat de gellaag niet goed was. Vorige week laten doen.
Even AMAC binnen lopen, factuur laten zien en hij werd direct vervangen voor de nieuwe versie; geen verdere vragen, stond met 10 minuten weer buiten met een nieuwe protector.
Die voor de iPhone 8 gaat van de week ook.
Ja het is even vervelend dat we langs de winkel moeten lopen, maar soit. Shit happens.
Ik ben allang blij dat ze hem gewoon vervangen, heb wel eens anders meegemaakt met bedrijven die garantie moeten verlenen op verbruiksvoorwerpen.
Ik moest die van mij ook laten doen omdat de gellaag niet goed was. Vorige week laten doen.
Even AMAC binnen lopen, factuur laten zien en hij werd direct vervangen voor de nieuwe versie; geen verdere vragen, stond met 10 minuten weer buiten met een nieuwe protector.
Ja het is even vervelend dat we langs de winkel moeten lopen, maar soit. Shit happens.
Ik ben allang blij dat ze hem gewoon vervangen, heb wel eens anders meegemaakt met bedrijven die garantie moeten verlenen op verbruiksvoorwerpen.
[ Voor 20% gewijzigd door WhatsappHack op 07-05-2018 17:48 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik heb versie 1 sinds launch en heb echt null problemen.
Er is waarschijnlijk een grote groep die versie 1 heeft laten plakken (de eerste maanden na de lunch). Dus ik verbaas me niet over de vele slechte reviews. Ik raad het iedereen aan. Kon me echt niet voorstellen dat ik zo positief zou kunnen zijn over een screenprotector.
Er is waarschijnlijk een grote groep die versie 1 heeft laten plakken (de eerste maanden na de lunch). Dus ik verbaas me niet over de vele slechte reviews. Ik raad het iedereen aan. Kon me echt niet voorstellen dat ik zo positief zou kunnen zijn over een screenprotector.
Helaas heb ik een maand geleden de screenprotector bij de Amac laten plakken en na een dag een kleine scheurtje rechtsboven de protector.
Teruggegaan bij de Amac en zij stuurden me gelijk weer weg. Contact gezocht via de klantenservice en die verwezen me weer naar de winkel.
Weggegooid geld, dus ik zou toch wel eerder de screenprotector bij de Apple Store laten plakken i.p.v. bij de Amac, mocht er wat misgaan en je 34,95 voor een stukje glas verder bent
Teruggegaan bij de Amac en zij stuurden me gelijk weer weg. Contact gezocht via de klantenservice en die verwezen me weer naar de winkel.
Weggegooid geld, dus ik zou toch wel eerder de screenprotector bij de Apple Store laten plakken i.p.v. bij de Amac, mocht er wat misgaan en je 34,95 voor een stukje glas verder bent
hi!
Raar, ze horen je 2 maanden garantie te geven tenzij er duidelijk sprake is van drukschade. Als ze dat niet kunnen aantonen moeten ze je gewoon een nieuwe geven. Ik zou me niet af laten schepen.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Top thnx!Tylen schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 07:02:
[...]
Dat gaat gewoon goed. Ik laad al jaren mijn iPhones op met de iPad lader.
Zijn er nog tips voor mij als ik een iPhone x geseald op marktplaats wil kopen op testen van echtheid? :-)
Waarom niet bij een betrouwbare Tweaker kopen? Er staan er genoeg gesealed hier in V&A.Dirk0s schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:48:
Zijn er nog tips voor mij als ik een iPhone x geseald op marktplaats wil kopen op testen van echtheid? :-)
Op Marktplaats weet je vrijwel nooit met wie je zaken doet, dit itt hier op V&A vrijwel altijd. (profiel/feedbackscores)
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 08-05-2018 09:59 ]
[verwijderd]
[ Voor 99% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:05 ]
Ik heb iets aparts. Mijn iPhone trilt niet meer. Alle instellingen nagelopen en alles staat goed. Ook andere vibraties gekozen om te kijken of het niet aan de default ligt. Als ik een vibratie selecteer dan doet hij het voorbeeld wel gewoon.
uiteindelijk een restart gedaan en het probleem was opgelost. Voor 3 a 4 berichten en toen stopte hij weer. Ook als ik gebeld word krijg ik geen vibraties.
Nu een hard reset gedaan. Eens kijken of dat wat doet. (Eerste bericht trilde wel weer. Maar dit was na een gewone restart ook zo. Even afwachten dus.)
Ik gebruik wel een Gear S2 misschien dat dit de boosdoener is maar zou volgens mij niet moeten kunnen.
Ook heb ik het gevoel dat ik veel te laag moet touchen op de buttons in whatsapp. Zoals bijvoorbeeld het invulveld voor je bericht. ik moet meer naar de onderkant van het invulveld touchen anders doet hij het niet. Gok dat dit een software issue is.
Edit: Nu trilt hij random wel en niet. Net 2 berichten wel en toen 3 a 4 berichten niet en toen weer 1 wel. Heel vaag.
uiteindelijk een restart gedaan en het probleem was opgelost. Voor 3 a 4 berichten en toen stopte hij weer. Ook als ik gebeld word krijg ik geen vibraties.
Nu een hard reset gedaan. Eens kijken of dat wat doet. (Eerste bericht trilde wel weer. Maar dit was na een gewone restart ook zo. Even afwachten dus.)
Ik gebruik wel een Gear S2 misschien dat dit de boosdoener is maar zou volgens mij niet moeten kunnen.
Ook heb ik het gevoel dat ik veel te laag moet touchen op de buttons in whatsapp. Zoals bijvoorbeeld het invulveld voor je bericht. ik moet meer naar de onderkant van het invulveld touchen anders doet hij het niet. Gok dat dit een software issue is.
Edit: Nu trilt hij random wel en niet. Net 2 berichten wel en toen 3 a 4 berichten niet en toen weer 1 wel. Heel vaag.
[ Voor 29% gewijzigd door JSchut op 08-05-2018 13:35 ]
Ben al tijdje aan kijken op marktplaats en nu heeft een persoon die vaker gesealde iPhones inkoopt van mensen die geld nodig hebben en door verkoopt. ID, Telefoonnummer en bankrekening nummer staan bij marktplaats als gecontroleerd. Ook woont hij nog eens in de buurt. Heb niet echt vermoeden dat deze een oplichter is.Geert1976 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:53:
[...]
Waarom niet bij een betrouwbare Tweaker kopen? Er staan er genoeg gesealed hier in V&A.
Op Marktplaats weet je vrijwel nooit met wie je zaken doet, dit itt hier op V&A vrijwel altijd. (profiel/feedbackscores)
Dus er zijn mensen die kopen een iPhone, maken de verpaking niet open en komen daarna tot de conclusie dat ze geld nodig hebben?Dirk0s schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 19:08:
[...]
Ben al tijdje aan kijken op marktplaats en nu heeft een persoon die vaker gesealde iPhones inkoopt van mensen die geld nodig hebben en door verkoopt. ID, Telefoonnummer en bankrekening nummer staan bij marktplaats als gecontroleerd. Ook woont hij nog eens in de buurt. Heb niet echt vermoeden dat deze een oplichter is.
Sommigen kunnen via hun werk voordelig (via bruto-inkomen) een toestel kopen, maar hebben geen nieuw toestel nodig en willen toch gebruik maken van het voordeel. Dus dan koop je een toestel van 1100 euro, betaalt 600 netto en verkoopt 'm voor 900 euro. 300 euro winst, en de nieuwe eigenaar heeft het toestel 200 euro goedkoper.pacificocean schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:19:
[...]
Dus er zijn mensen die kopen een iPhone, maken de verpaking niet open en komen daarna tot de conclusie dat ze geld nodig hebben?
Het kan ook zijn dat iemand een toestel heeft gewonnen of gekregen (relatiegeschenk oid) maar er geen behoefte aan heeft. Er zijn genoeg redenen te verzinnen waarom iemand een gesealde iPhone te koop kan aanbieden, ze zijn niet allemaal malafide.
Staat hij op Do Not Disturb? (Halve maantje), en als je je Gear2 niet koppelt? Doet hij het dan nog?JSchut schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:57:
Ik heb iets aparts. Mijn iPhone trilt niet meer. Alle instellingen nagelopen en alles staat goed. Ook andere vibraties gekozen om te kijken of het niet aan de default ligt. Als ik een vibratie selecteer dan doet hij het voorbeeld wel gewoon.
[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 09-05-2018 00:32 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nope. Het was echt heel vaag. Alle instellingen stonden gewoon goed. Had ook alle instellingen een keer uit en weer aan gezet. Met Gear getest en zonder. Getest met bluetooth uit.Nitai schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 00:31:
[...]
Staat hij op Do Not Disturb? (Halve maantje), en als je je Gear2 niet koppelt? Doet hij het dan nog?
Uiteindelijk een reset al settings gedaan en alles weer nagelopen. Alles stond zoals voor de reset maar nu werkt het allemaal wel zoals het hoort.
Vreemd maar iig opgelost
[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 09-05-2018 06:32 ]
Dan zijn die werkgevers erg gevaarlijk bezig. Helaas heeft de Belastingdienst geen tijd om te handhaven tegenwoordig. Je mag een deeltje van een telefoon vergoeden uit de werkkostenregeling. Maar dan mag je geen kerstpakket of borrel-op-vrijdagmiddag meer geven. En het moet eigendom van het bedrijf blijven, dus mag nooit door de werknemer verkocht worden.PhilipsFan schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 00:06:
[...]
Sommigen kunnen via hun werk voordelig (via bruto-inkomen) een toestel kopen, maar hebben geen nieuw toestel nodig en willen toch gebruik maken van het voordeel. Dus dan koop je een toestel van 1100 euro, betaalt 600 netto en verkoopt 'm voor 900 euro. 300 euro winst, en de nieuwe eigenaar heeft het toestel 200 euro goedkoper.
Een leuk voorbeeld is RTL die alle medewerkers een iPad dacht te kunnen geven. Die hebben een aanslag van bijna een half miljoen gekregen.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 09-05-2018 07:33 ]
Ik vind 1 dingetje niet zo fijn werken aan de foto’s app, maar misschien kan iemand van jullie daar wat duidelijkheid over scheppen.
Telkens als ik een foto van mijn auto naar mijn album “auto” verplaatst blijft hij staan in het album “filmrol” die heeft iedereen hier als het goed is. Maar als ik hem verplaats en ik verwijder de foto vanuit de filmrol, dan is hij ook weg in mijn nieuwe album
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? En neemt het ook extra opslag in?
Telkens als ik een foto van mijn auto naar mijn album “auto” verplaatst blijft hij staan in het album “filmrol” die heeft iedereen hier als het goed is. Maar als ik hem verplaats en ik verwijder de foto vanuit de filmrol, dan is hij ook weg in mijn nieuwe album
De 'filmrol' is de totale collectie van al je foto's en video's. Verwijder je daar iets, dan verwijder je het dus van je hele telefoon.Mosin schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:04:
Ik vind 1 dingetje niet zo fijn werken aan de foto’s app, maar misschien kan iemand van jullie daar wat duidelijkheid over scheppen.
Telkens als ik een foto van mijn auto naar mijn album “auto” verplaatst blijft hij staan in het album “filmrol” die heeft iedereen hier als het goed is. Maar als ik hem verplaats en ik verwijder de foto vanuit de filmrol, dan is hij ook weg in mijn nieuwe album![]()
Als je de foto in een andere map zet, wordt daar alleen een kopie neer gezet.
De foto is niet dubbel, er is alleen een tag aangekoppeld dat hij ook onder een andere noemer te vinden is.s0kkie schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:38:
[...]
De 'filmrol' is de totale collectie van al je foto's en video's. Verwijder je daar iets, dan verwijder je het dus van je hele telefoon.
Als je de foto in een andere map zet, wordt daar alleen een kopie verwijzing neer gezet.
Gisteren een raar probleem met mijn iPhone gehad.
Wilde muziek aanzetten voor op de fiets maar heel Spotify liep vast. Scherm reageerde nergens meer op en wilde ook niet uit. Uiteindelijk reageerde telefoon weer maar muziek wilde nog steeds niet afspelen.
Scherm werd hierna zwart, en wilde niet meer aan. Hij trilde wel als ik de mute switch omhaalde. Geirriteerd en zonder muziek toch maar naar huis gefietst om hem hier proberen te maken.
Oplader er in, deed niks. Power button inhouden deed ook niks. Uiteindelijk de telefoon opnieuw opgestart met volume up, down en dan de power button inhouden.
Inmiddels doet die 't weer alsof er niks aan de hand was.
Wilde muziek aanzetten voor op de fiets maar heel Spotify liep vast. Scherm reageerde nergens meer op en wilde ook niet uit. Uiteindelijk reageerde telefoon weer maar muziek wilde nog steeds niet afspelen.
Scherm werd hierna zwart, en wilde niet meer aan. Hij trilde wel als ik de mute switch omhaalde. Geirriteerd en zonder muziek toch maar naar huis gefietst om hem hier proberen te maken.
Oplader er in, deed niks. Power button inhouden deed ook niks. Uiteindelijk de telefoon opnieuw opgestart met volume up, down en dan de power button inhouden.
Inmiddels doet die 't weer alsof er niks aan de hand was.
De iPhone X is binnen. Prima verkoper op marktplaats.
Nu opzoek naar een goede screenprotector voor de voor en achterkant, is de Belkin de beste keuze? En wat hebben jullie aan de achterkant?
Nu opzoek naar een goede screenprotector voor de voor en achterkant, is de Belkin de beste keuze? En wat hebben jullie aan de achterkant?
Onzin. Mijn werkgever doet dit ook, vergoedt zelfs een deel van de telefoon en de rest mag uit bruto inkomen. Ik kan je verzekeren dat dit volkomen legaal is en dat het toestel volledig mijn eigendom is. Het mag alleen niet onbeperkt: met de belastingdienst is overeengekomen dat er maximaal 1 telefoon per anderhalf jaar mag worden afgenomen met deze regeling. Aangezien veel collega's langer dan anderhalf jaar met hun telefoon doen, wordt er regelmatig op deze manier een dealtje gesloten.Dennisdn schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 07:31:
[...]
Dan zijn die werkgevers erg gevaarlijk bezig. Helaas heeft de Belastingdienst geen tijd om te handhaven tegenwoordig. Je mag een deeltje van een telefoon vergoeden uit de werkkostenregeling. Maar dan mag je geen kerstpakket of borrel-op-vrijdagmiddag meer geven. En het moet eigendom van het bedrijf blijven, dus mag nooit door de werknemer verkocht worden.
Na een maandje een 3 maand oude X gebruikt te hebben hield Face ID er afgelopen zaterdag er bij mij ineens mee op. Kreeg iedere keer de melding "Face ID is unavailable". En je merkt het pas dat je het zoveel gebruikt als je het niet meer hebt... unlocken, Apple Pay, alles moest met de passcode...
Gelukkig was ik deze week in Londen dus eergisteren maar een afspraak gemaakt bij de store op Covent Garden, kon er na een kwartier al terecht. Technician maakte een diagnose en zag dat Face ID niet meer werkte, liep even naar achteren en kwam 5 minuten met een klein doosje aan, ik moest even tekenen en daar had ik ineens een gloednieuwe X in m'n handen!
Meneer zegt ook nog doodleuk "this is our fix for problems with Face ID"... bizar, maar erg snel opgelost!
Gelukkig was ik deze week in Londen dus eergisteren maar een afspraak gemaakt bij de store op Covent Garden, kon er na een kwartier al terecht. Technician maakte een diagnose en zag dat Face ID niet meer werkte, liep even naar achteren en kwam 5 minuten met een klein doosje aan, ik moest even tekenen en daar had ik ineens een gloednieuwe X in m'n handen!
Misschien goed om je eerst ergens in te verdiepen voor je roept dat iemand onzin praat. Daar zal ik het bij laten voor het genant gaat worden. Maar met een goede zoekopdracht kom je op internet een heel eind.PhilipsFan schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:34:
[...]
Onzin. Mijn werkgever doet dit ook, vergoedt zelfs een deel van de telefoon en de rest mag uit bruto inkomen. Ik kan je verzekeren dat dit volkomen legaal is en dat het toestel volledig mijn eigendom is. Het mag alleen niet onbeperkt: met de belastingdienst is overeengekomen dat er maximaal 1 telefoon per anderhalf jaar mag worden afgenomen met deze regeling. Aangezien veel collega's langer dan anderhalf jaar met hun telefoon doen, wordt er regelmatig op deze manier een dealtje gesloten.
Dat is officieel beleid sinds echt pas een paar dagen, dus een gevalletje "juiste moment op de juiste plaats"WesselP schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 00:15:
Gelukkig was ik deze week in Londen dus eergisteren maar een afspraak gemaakt bij de store op Covent Garden, kon er na een kwartier al terecht. Technician maakte een diagnose en zag dat Face ID niet meer werkte, liep even naar achteren en kwam 5 minuten met een klein doosje aan, ik moest even tekenen en daar had ik ineens een gloednieuwe X in m'n handen!Meneer zegt ook nog doodleuk "this is our fix for problems with Face ID"... bizar, maar erg snel opgelost!
https://www.iculture.nl/n...-face-id-issues-omruilen/
[ Voor 39% gewijzigd door Dennisdn op 10-05-2018 06:52 ]
Klopt, ik zag het ja, was blij dat ik niet hoefde te wachten op een compleet onderzoek van de back-cameraDennisdn schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 06:46:
[...]
Dat is officieel beleid sinds echt pas een paar dagen, dus een gevalletje "juiste moment op de juiste plaats"
https://www.iculture.nl/n...-face-id-issues-omruilen/
[ Voor 19% gewijzigd door WesselP op 10-05-2018 07:33 ]
Mijn werkgever doet dit ook, al zijn het voor ons alleen fietsen, fitness en vakantiecouponsDennisdn schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 06:46:
[...]
Misschien goed om je eerst ergens in te verdiepen voor je roept dat iemand onzin praat. Daar zal ik het bij laten voor het genant gaat worden. Maar met een goede zoekopdracht kom je op internet een heel eind.
Inloggen bij een bedrijf wat FiscFree heet, je accoiunt maken met de door HR gekregen code, en kiezen uit de producten die voor ons beschikbaar zijn.
Er zal toch een kern van waarheid zijn
[ Voor 21% gewijzigd door FreshMaker op 10-05-2018 08:48 ]
Klopt helemaal. Dat is een, moet zeggen, zo te zien een netjes ingevoerde werkkostenregeling.FreshMaker schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 08:44:
[...]
Mijn werkgever doet dit ook, al zijn het voor ons alleen fietsen, fitness en vakantiecoupons
Inloggen bij een bedrijf wat FiscFree heet, je accoiunt maken met de door HR gekregen code, en kiezen uit de producten die voor ons beschikbaar zijn.
[afbeelding]
Er zal toch een kern van waarheid zijn
Maar in het rijtje wat je noemt zitten achter de schermen wat verschillende regelingen. Sporten is sinds vorig jaar bijvoorbeeld helemaal belastingvrij voor de werkgever. Fietsen komen uit de echte werkkostenregeling (als vervanging van het oude fiets-privé zoals er ook een pc-privé regeling was).
En een telefoon kan een werkgever gewoon in bruikleen geven als er een noodzakelijkheidsbelang is. Onder de noemer “medewerker moet bereikbaar zijn” mag je dus gewoon een telefoon in bruikleen geven. Wij krijgen elke 2 jaar een nieuwe iPhone. Die blijft dan op papier eigendom van de zaak. Wij mogen ze na die 2 jaar gewoon privé in de la gooien, maar dat is al een grijs gebied en iets heel anders dan een complete telefoon kado geven.
[ Voor 40% gewijzigd door Dennisdn op 10-05-2018 09:04 ]
Mijn X wordt warm en op een gegeven moment zelfs erg warm bij lang gebruik achter elkaar en als de hotspot aanstaat. Ik draai 11.4. Meer mensen hier last van?
Vandaag mijn iPhone gegevens overgezet naar mijn X. Nu kwam ik erachter dat bij WhatsApp heel veel gesprekken ineens geen naam meer hebben en alleen telefoonnummers. Dus niet alle contacten zijn mee overgegaan terwijl ik nog een nieuwe reservekopie had gemaakt van mijn 6S ?? Hoe kan dit?
Nooit gehad nee, miss iets fout gegaan met je iphone backup of juist je whatsapp backup?Dirk0s schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:08:
Vandaag mijn iPhone gegevens overgezet naar mijn X. Nu kwam ik erachter dat bij WhatsApp heel veel gesprekken ineens geen naam meer hebben en alleen telefoonnummers. Dus niet alle contacten zijn mee overgegaan terwijl ik nog een nieuwe reservekopie had gemaakt van mijn 6S ?? Hoe kan dit?
Zijn er btw meerdere mensen waar de chrome rand van de wit/zilveren X onder de soort van krassen zit? Heb dit terwijl hij bijna altijd in een hoesje zit die ik vaker eruit haal om hem schoon te maken en ook wel eens naked gebruik
Ik mis dus gewoon 300 contacten die ik niet overgezet krijg, beetje vreemd dit.Scrtz schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:17:
[...]
Nooit gehad nee, miss iets fout gegaan met je iphone backup of juist je whatsapp backup?
Zijn er btw meerdere mensen waar de chrome rand van de wit/zilveren X onder de soort van krassen zit? Heb dit terwijl hij bijna altijd in een hoesje zit die ik vaker eruit haal om hem schoon te maken en ook wel eens naked gebruik
Double-checked of ze niet in je contactenlijst staan?Dirk0s schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:37:
[...]
Ik mis dus gewoon 300 contacten die ik niet overgezet krijg, beetje vreemd dit.
Dat WhatsApp ze niet herkent hoeft niet meteen te betekenen dat ze niet in je contacten staan, al is dat over het algemeen wel het geval.
Staan die contacten in iCloud toevallig en synchroniseer je daar wel mee op je nieuwe X?
Of stonden ze op een andere cloud dienst waarmee je nu niet synchroniseert? (Zoals Google?)
Of, god forbid, stonden ze nog enkel op je simkaart en heb je nu een nieuwe?
Ik heb een app gedownload, en daarmee alles overgezet. De meeste zijn terug dus ik ben blij :-)WhatsappHack schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:09:
[...]
Double-checked of ze niet in je contactenlijst staan?
Dat WhatsApp ze niet herkent hoeft niet meteen te betekenen dat ze niet in je contacten staan, al is dat over het algemeen wel het geval.
Staan die contacten in iCloud toevallig en synchroniseer je daar wel mee op je nieuwe X?
Of stonden ze op een andere cloud dienst waarmee je nu niet synchroniseert? (Zoals Google?)
Of, god forbid, stonden ze nog enkel op je simkaart en heb je nu een nieuwe?
Voor tijdelijk een Kruidvat cass gekocht. Bij mijn vorige iPhone’s nooit een case gehad. Twijfel om er 1 te gaan gebruiken, of de Kruidvat houden of een andere erbij. Even uitzoeken :-)
Misschien heeft AliExpress nog wat leuks
Ik ben super tevreden met mijn iPhone x,
Echter heb ik wel het idee dat sommige animaties of games soms niet helemaal vloeiend lopen. Dit is niet altijd het geval en op sommige momenten is het erger dan andere momenten. Wat een beïnvloedende factor kan zijn weet ik dus niet.
Een voorbeeld is het slotje dat zo gaat draaien bij face ID, of games zoals clash royale en harry potter.
Het rare is dat dan direct erna animatie om terug te gaan naar het thuisscherm is daarentegen altijd vloeiend. Eigelijk alle belangrijke iOS animaties hebben hier geen last van. Je zou bijna denken dat het aan de GPU ligt maar dat lijkt mij stug.
Deelt iemand deze ervaringen?
Echter heb ik wel het idee dat sommige animaties of games soms niet helemaal vloeiend lopen. Dit is niet altijd het geval en op sommige momenten is het erger dan andere momenten. Wat een beïnvloedende factor kan zijn weet ik dus niet.
Een voorbeeld is het slotje dat zo gaat draaien bij face ID, of games zoals clash royale en harry potter.
Het rare is dat dan direct erna animatie om terug te gaan naar het thuisscherm is daarentegen altijd vloeiend. Eigelijk alle belangrijke iOS animaties hebben hier geen last van. Je zou bijna denken dat het aan de GPU ligt maar dat lijkt mij stug.
Deelt iemand deze ervaringen?
[ Voor 14% gewijzigd door Maikjuh op 11-05-2018 12:31 ]
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
En ik krijg soms na een telefoongesprek de melding: Je simkaart heeft een sms verstuurd???
Nog nooit gehad in voorgaande iPhones?
Nog nooit gehad in voorgaande iPhones?
Hee mensen. Alweer een vraagje. Ik heb een hoesje om mijn iPhone gehad waarop het lijkt dat er bepaald vuil op dat chrome randje zit dat ik er amper/niet vanaf krijg. Ik las dat je dit kan polijsten, maar kan ik het met een bepaald spul eraf halen?
Daarnaast ben ik totaal niet slim geweest door een lege beker frape met caramel in mijn tas te doen (ja indd wtf) waardoor er spul op mijn speaker en microfoon onder op de telefoon is gekomen. Is het misschien handig om het even te laten na kijken? Denk altijd dat er direct iets kapot gaat wanneer er vocht tegen de telefoon aankomt..
Daarnaast ben ik totaal niet slim geweest door een lege beker frape met caramel in mijn tas te doen (ja indd wtf) waardoor er spul op mijn speaker en microfoon onder op de telefoon is gekomen. Is het misschien handig om het even te laten na kijken? Denk altijd dat er direct iets kapot gaat wanneer er vocht tegen de telefoon aankomt..
Als ik stof o.i.d. in het rooster aan de onderkant van mijn X heb, spoel ik hem met lauw water af onder de kraan. Let er wel op dat je een zachte straal gebruikt. Heb ik met mijn iPhone 7 en Galaxy S8 ook altijd gedaan. Nooit problemen mee gehad. Ze zijn niet voor niks waterdicht.Mosin schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:06:
Hee mensen. Alweer een vraagje. Ik heb een hoesje om mijn iPhone gehad waarop het lijkt dat er bepaald vuil op dat chrome randje zit dat ik er amper/niet vanaf krijg. Ik las dat je dit kan polijsten, maar kan ik het met een bepaald spul eraf halen?
Toch lijkt me dat wel een onprettig idee, ondanks dat ze water dicht zijn. Denk niet dat ik het ga proberen, maar bedankt voor de tip in ieder gevalUdrene schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:45:
[...]
Als ik stof o.i.d. in het rooster aan de onderkant van mijn X heb, spoel ik hem met lauw water af onder de kraan. Let er wel op dat je een zachte straal gebruikt. Heb ik met mijn iPhone 7 en Galaxy S8 ook altijd gedaan. Nooit problemen mee gehad. Ze zijn niet voor niks waterdicht.
Heb gister een hoesje bij de Turk gehaald waarbij het plastic tegen die microfoon zit en er gaatjes aan de bovenkant zitten. Hoop dat dat al iets beter werkt.
Heb hier ook last van gehad met nieuwe iPhones of bij nieuwe xx.0 releases van iOS. Kwestie van optimalisatie van Apple. Het feit dat het op andere plekken wel vloeiend gaat (of op iPhones met een oudere SOC) geeft al aan dat het wel moet kunnen.Maikjuh schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 12:30:
Ik ben super tevreden met mijn iPhone x,
Waar ik me de laatste tijd steeds meer aan stoor op mijn X is dat ik in Safari links niet kan openen. Dit gebeurt bijvoorbeeld op Autoweek, Telegraaf en op GPupdate. Als ik op een link druk gebeurt er niks behalve als ik de link via force touch in een nieuw tabblad open of eerst de pagina vernieuw dan werkt het wel weer. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? En zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ook heb ik regelmatig, maar niet altijd, dat een in een website embedded video gewoon doorspeelt met geluid terwijl ik al weer op het homescreen zit. Dan moet ik Safari geforceerd afsluiten om het te stoppen.
Ook heb ik regelmatig, maar niet altijd, dat een in een website embedded video gewoon doorspeelt met geluid terwijl ik al weer op het homescreen zit. Dan moet ik Safari geforceerd afsluiten om het te stoppen.
[ Voor 20% gewijzigd door Udrene op 13-05-2018 10:40 ]
Nergens last van hier. Getest met telegraaf en gpupdate siteUdrene schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 18:44:
Waar ik me de laatste tijd steeds meer aan stoor op mijn X is dat ik in Safari links niet kan openen. Dit gebeurt bijvoorbeeld op Autoweek, Telegraaf en op GPupdate. Als ik op een link druk gebeurt er niks behalve als ik de link via force touch in een nieuw tabblad open of eerst de pagina vernieuw dan werkt het wel weer. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? En zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Dit herken ik wel maar eerst de video stopzetten of de tab sluiten verhelpt dat. Na een tijdje werd het automatisme van mijn kant om zo te werken.Ook heb ik regelmatig, maar niet altijd, dat een in een website embedded video gewoon doorspeelt met geluid terwijl ik al weer op het homescreen zit. Dan moet ik Safari geforceerd afsluiten om het te stoppen.
True, safari heeft zijn eigenaardigheden maar ik vind het een fijnere browser dan Chrome als ik eerlijk ben. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen toen ik afgelopen November (don't be fooled by the number of Apple products in my signature
[ Voor 3% gewijzigd door Yucko op 13-05-2018 11:07 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ik heb dezelfde issues bij Facebook.com. Gebruik de mobile website als “app”. Heel vaak werken links niet meer en moet ik 3D touchen naar nieuw tabblad.Udrene schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 18:44:
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Dit probleem heb ik ook op mijn 8, welke website ik op dat moment opzit maakt niet uit. Gebeurd ook regelmatig hier op tweakers.net. Herladen van de pagina lost het altijd op. Wel erg irritant.Udrene schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 18:44:
Dan weet ik in elk geval dat het niet aan mijn exemplaar ligt. It’s not a bug, it’s a feature!
edit: na een poosje stoeien werkt het volgende wel bij de links die niet willen openen in Safari. Als je de “onklikbare” link wilt openen laat je je vinger/duim even zachtjes op de link rusten. Dan opent hij hem wel.
edit: na een poosje stoeien werkt het volgende wel bij de links die niet willen openen in Safari. Als je de “onklikbare” link wilt openen laat je je vinger/duim even zachtjes op de link rusten. Dan opent hij hem wel.
[ Voor 52% gewijzigd door Udrene op 14-05-2018 10:15 ]
Verwijderd
Zit te twijfelen, nu de 8 of X, denk dat de X een veiligere optie wordt omdat de apps steeds meer op de X en zijn opvolgers afgestemd wordt en ik denk dat de "gewone Iphone" binnenkort een hoop apps niet meer kan draaien of zie ik het misschien verkeerd??
gezien de vele problemen die ik voorbij zie komen, voor deze bedragen , ben ik toh wel een beetje terughoudend wat de X aangaat, maar zal een dezer dagen toch moeten gaan vervangen, mijn 5s staat op instorten.
gezien de vele problemen die ik voorbij zie komen, voor deze bedragen , ben ik toh wel een beetje terughoudend wat de X aangaat, maar zal een dezer dagen toch moeten gaan vervangen, mijn 5s staat op instorten.
Ik zit met het zelfde “probleem” . Het is maar net of je de 1000 euro wil uitgeven of niet . Of je wil wachten op de SE2 of de nieuwe IPhone X die in september het levenslicht gaat zien. Ik heb nog weinig X specifieke problemen gezien waar Apple geen raad mee weet.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 23:44:
Zit te twijfelen, nu de 8 of X, denk dat de X een veiligere optie wordt omdat de apps steeds meer op de X en zijn opvolgers afgestemd wordt en ik denk dat de "gewone Iphone" binnenkort een hoop apps niet meer kan draaien of zie ik het misschien verkeerd??
De 8 daarin tegen heeft ook weer zijn eigen set aan problemen . Maar dit is niet anders als een telefoon van ieder ander merk je moet onthouden dat de techniek vrij klein en ingewikkeld is .
Verwijderd
Ga denk toch proberen te rekken tot september. Dan ff zien wat de opvolgers worden.
Als mijn 5s het maar volhoudt, begint kuren te krijgen, ander zal het denk toch de X worden.
Deze zegt eigenlijk genoeg
YouTube: iPhone X After 6 Months | Painfully Honest Review
Als mijn 5s het maar volhoudt, begint kuren te krijgen, ander zal het denk toch de X worden.
Dat kon echt minstens 5 minuten korter.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:05:
Ga denk toch proberen te rekken tot september. Dan ff zien wat de opvolgers worden.
Volgens mij is ie er best blij mee
Vind dit zo overdreven had inderdaad 5 min korter kunnen zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:05:
X is echt The best iPhone
A person who never made a mistake never tried anything new.
Mooie originele Oneplus 6 wallpapers...(in afwachting ontvangst van mijn bestelde midnight black 128gb
)
http://hampusolsson.com/blog/2018/5/16/oneplus-6-wallpapers
whydafmay schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:33:
Mooie originele Oneplus 6 wallpapers...(in afwachting ontvangst van mijn bestelde midnight black 128gb)
toch geen ekte overstap toch
Geen noodzaak...ben zeer tevreden met m'n iphone X. Maar ben wel weer eens benieuwd naar (bijna) stock Android...en naar de Oneplus 6.
Stock Android kan je natuurlijk ook gewoon in de emulator draaien he.dafmay schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:12:
[...]
Geen noodzaak...ben zeer tevreden met m'n iphone X. Maar ben wel weer eens benieuwd naar (bijna) stock Android...en naar de Oneplus 6.
WhatsappHack schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 17:01:
[...]
Stock Android kan je natuurlijk ook gewoon in de emulator draaien he.
zeer benieuwd naar je ervaringen met de OP!dafmay schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:12:
[...]
Maar die ga ik wel even volgen in het daarvoor bestemde topic
Geert1976 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 19:14:
[...]
zeer benieuwd naar je ervaringen met de OP!
Maar die ga ik wel even volgen in het daarvoor bestemde topic
Lekker kromme vergelijking, iPhone 6 vs Galaxy S9!
<Zinloze tekst hier>
Hey allen! Nog mensen die in september voor de Xs of de X Plus gaan?
Ps: nog altijd aan het genieten van het scherm en gestures van de X
[ Voor 34% gewijzigd door Jaymone op 18-05-2018 20:32 ]
Het is weer bijna September 2026 :)
Nee ik blijf max jaartje of 2 bij de X. Vind die tussen modellen altijd maar zo weinig vernieuwend.Jaymone schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:30:
Voor mij is nu al zeker dat ik de iPhone X Plus bestel zodra ‘ie uit is. Ik heb de iPhone X sinds releasedag. Ik vind ‘t een geweldig toestel en al het andere voelt ouderwets aan. Ik blijf gestures maken!Jaymone schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:30:
Alleen lijkt een groter scherm me heel erg vet. Moest erg wennen aan het kleiner formaat van dit toestel. Een groter formaat edge-to-edge zou helemaal top zijn. Wel weer de duurste, maar dat zijn we inmiddels wel gewend.
Ik moet altijd erg mijn best doen, wil ik niet upgraden. Al ben ik het wel tot op zekere hoogte met je eens, behalve toen ze met TouchID versie 2 uitbrachten, dat vond ik alleen al upgrade waardig. Misschien dat dat voor FaceID ook gaat gelden..Alekz87 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 21:54:
[...]
Nee ik blijf max jaartje of 2 bij de X. Vind die tussen modellen altijd maar zo weinig vernieuwend.
H5, hier nog eenDennisweb schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 00:22:
[...]
Voor mij is nu al zeker dat ik de iPhone X Plus bestel zodra ‘ie uit is. Ik heb de iPhone X sinds releasedag. Ik vind ‘t een geweldig toestel en al het andere voelt ouderwets aan. Ik blijf gestures maken!
Alleen lijkt een groter scherm me heel erg vet. Moest erg wennen aan het kleiner formaat van dit toestel. Een groter formaat edge-to-edge zou helemaal top zijn. Wel weer de duurste, maar dat zijn we inmiddels wel gewend.
[ Voor 49% gewijzigd door Jaymone op 19-05-2018 11:55 ]
Het is weer bijna September 2026 :)
Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.