Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maatjewieker
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20-06-2022
Kan iemand mij uitleggen waarom het totaal bij account saldo altijd lager is dan de totale winst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:38
Maatjewieker schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:43:
Kan iemand mij uitleggen waarom het totaal bij account saldo altijd lager is dan de totale winst?
Pending Payments?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maatjewieker
Was dat het maar. Het is bij mij altijd zo geweest. Er zit altijd 50 cent tot een euro verschil tussen. Ik weet, het is niet veel maar het is wel raar toch?

Support zegt dat het afrondingsverschillen zijn maar dat vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerry1982
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15-09 13:00
Ik heb het ook en volgens mij zou het wel eens aan het volgende kunnen liggen:

Het kan wel eens voorkomen dat je leningen verkoopt en er 0,01ct overblijft deze zijn dan niet meer zichtbaar.

Zou dat kunnen?

23x Trina 340Wp | 7820Wp | Plat dak ZO-NW opstelling | SMA Sunny Tripower 6.0 3AV40 - Hé wat gebeurt er op de financiële markten daar moet ik ook bij zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Gerry1982 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:07:
Het kan wel eens voorkomen dat je leningen verkoopt en er 0,01ct overblijft deze zijn dan niet meer zichtbaar.
Die zijn sinds kort wel zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maatjewieker
Hmm dat zou kunnen. Ik handel regelmatig in de SM.

Het irritante vind ik, dan staat je totale winst zeg maar op 3 euro maar totaal geïnvesteerd/pending ed op 2,5 euro. Dan loop ik dus steeds 0,5 aan investeringen mis. Zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerry1982
Maatjewieker schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:12:
Hmm dat zou kunnen. Ik handel regelmatig in de SM.

Het irritante vind ik, dan staat je totale winst zeg maar op 3 euro maar totaal geïnvesteerd/pending ed op 2,5 euro. Dan loop ik dus steeds 0,5 aan investeringen mis. Zo lijkt het.
Even nagekeken maar bij mij scheelt het op ongeveer 4000 Euro winst 1,68 Euro....

23x Trina 340Wp | 7820Wp | Plat dak ZO-NW opstelling | SMA Sunny Tripower 6.0 3AV40 - Hé wat gebeurt er op de financiële markten daar moet ik ook bij zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maatjewieker
Ja precies. Het zijn geen grote bedragen maar het klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerry1982
Maatjewieker schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:16:
Ja precies. Het zijn geen grote bedragen maar het klopt niet.
Voor ons autisten is het wel vervelend ja ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maatjewieker
Hahaha precies. Bedankt luitjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Sinds gisteren is er ook een cashback van 2% beschikbaar op de nieuwe Forward Flow loans van Finko Armenië: https://blog.mintos.com/f...ampaign-for-forward-flow/

En ik kreeg dit mailtje van Mintos over de Finko loans die ik heb:
You are receiving this email because you have invested in loans issued by Finko in Ukraine, Russia or Armenia.

Recently Finko experienced a technical issue with loans which were planned to be extended, and instead were bought-back. The actions for extending a loan or buy-back are implemented as API requests in systems, commanding one or another action. Due to a wrong API request, Finko accumulated an unexpected amount of loans being bought-back and that way created additional volume of pending payments for its investors.

At this point, this issue is being fixed by separating the investments which were bought-back and using them to invest in the same loans that were extended to the borrowers. It means that the amount you see in your account as pending from Finko, will decrease.

The principal amount from the loan that was mistakenly bought back will now be invested in the same loan that was placed on the marketplace after it was bought back. This process will happen automatically in the next 24h.

It might not be possible to revert all pending amounts which happened due to this issue, therefore the remaining money from pending payments will be added to your account balance when the loan matures, including the interest earned during that time.

We thank you for your patience as we investigated the issue of sudden unexpected pending payments amounts by Finko.

[ Voor 6% gewijzigd door FabiandJ op 17-03-2020 19:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:56
Mintos gaat rente op pending payments > 7 dagen vergoeden: https://blog.mintos.com/i...rest-on-pending-payments/

En inderdaad, op de secondary market zijn nu leuke koopjes te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan1980
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 24-10-2024
ondertussen leningen op primaire markt van 20,6%

En zeggen dat ik in oktober dacht: als de rente nu nog even daalt, kan ik het evengoed op spaarboekje zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

30% van m'n kapitaal staat late :/ anders had ik nu flink gaan shoppen op de secondary market.

[ Voor 3% gewijzigd door nst6ldr op 18-03-2020 11:01 ]

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:18

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Yup hier staat ook heel veel op pending of late. Daarnaast, meer dan 7 dagen pending is van de zotte, zeker bij kortlopende (<1 maand) leningen...
Zeg dan dat het gewoon 'late' is en reken daar de rente over.

(afgelopen dagen helaas amper euros binnengekregen, zou het betalingsverkeer ook corona hebben?)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:28
FreezeXJ schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 11:18:
Yup hier staat ook heel veel op pending of late. Daarnaast, meer dan 7 dagen pending is van de zotte, zeker bij kortlopende (<1 maand) leningen...
Zeg dan dat het gewoon 'late' is en reken daar de rente over.

(afgelopen dagen helaas amper euros binnengekregen, zou het betalingsverkeer ook corona hebben?)
Ik heb een mail gehad van Mintos "About your pending payments with Finko"
You are receiving this email because you have invested in loans issued by Finko in Ukraine, Russia or Armenia.

Recently Finko experienced a technical issue with loans which were planned to be extended, and instead were bought-back. The actions for extending a loan or buy-back are implemented as API requests in systems, commanding one or another action. Due to a wrong API request, Finko accumulated an unexpected amount of loans being bought-back and that way created additional volume of pending payments for its investors.

At this point, this issue is being fixed by separating the investments which were bought-back and using them to invest in the same loans that were extended to the borrowers. It means that the amount you see in your account as pending from Finko, will decrease.

The principal amount from the loan that was mistakenly bought back will now be invested in the same loan that was placed on the marketplace after it was bought back. This process will happen automatically in the next 24h.

It might not be possible to revert all pending amounts which happened due to this issue, therefore the remaining money from pending payments will be added to your account balance when the loan matures, including the interest earned during that time.

We thank you for your patience as we investigated the issue of sudden unexpected pending payments amounts by Finko.
Wellicht hier mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 16-09 09:38
Ook een flink portie hier welke op pending staat. Dacht eerst ook dat het met Finko te maken had, maar het merendeel is geen Finko.

Zou die "API-bug" breder effect hebben gehad?

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

mjjveldt schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 11:41:
Ook een flink portie hier welke op pending staat. Dacht eerst ook dat het met Finko te maken had, maar het merendeel is geen Finko.

Zou die "API-bug" breder effect hebben gehad?
Kredit Pintar is hier de grootste boosdoener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 09:35
Nu statistieken beschikbaar over pending payments. Daar waarhet was bedoelt om betalingen onderweg (1 of 2 dagen ivm vertraging betalingsverkeer) niet gelijk als late aan te merken, lijkt het toch wel bewust plaats te vinden, scheelt immers rente en bij korte leningen hakt dat er serieus in. Vanaf heden boete rente van 1,2% boven de 7 dagen pending.
Gelukkig, want Finko heeft bv. 9mln pending.

https://www.mintos.com/en/statistics/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
nst6ldr schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 11:42:
[...]

Kredit Pintar is hier de grootste boosdoener.
Dit is mijn verhouding
39% finko (alles finished)
11% dozarplati (50/50)
12% cashwagon (alles finished)
10% sunfinance (alles finished)
6% iutecredit (alles current)
0% watu (alles current)
22% kredit pintar (alles current)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Ik heb besloten om mijn investeringen op Mintos af te bouwen. Dat betekent dat ik geen nieuwe investeringen meer doe, auto-invest staat uit, en ik heb alles op de secondary market geplaatst (zonder discount).

Mintos als platform vertrouw ik nog, maar ik geloof niet meer in de houdbaarheid van LO's met hoge rentes. En voor lage rentes investeer ik liever elders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Laatst online: 21:28
@Zr40 Wat heeft er voor gezorgd dat je niet meer gelooft in LO's met hoge rentes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Laatst online: 22:14

Qwerty-273

Meukposter

Van CircleWise voor de affiliate acties van Mintos:
We’re writing to inform you of upcoming changes to the Mintos Affiliate Program. These changes are being introduced as part of the measures Mintos is taking to safeguard the platform and our investors in the current financial market’s turmoil, intensified by COVID-19. At this time, investor activity is slowing down across the globe, and crowdlending platforms like ours have not been an exception to this trend.

We’re implementing some small cost-saving changes to our affiliate program that will allow us to continue to work with you – now and in the future. We want to emphasize that these measures are being taken as a direct result of the current global crisis, and will likely revert back to normal, once the global investment economy picks up again.

As of the 25th March 2020 the following changes will be introduced to the Mintos Affiliate Program commission plan, and remain in effect until further notice:

1) The cashback bonus for the referred investors (currently 0.5% for the initial 90 days after registration) will be put to hold.
2) The part of the commission model which is the 1% (CPA) based on the average daily invested funds by the referred investors for the first 30 days, and 1% for the average increase on days 31-60, and 61-90 after registration, will be amended to 1% for first 30 days and increase on days 31-60.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Zr40 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 10:21:
Ik heb besloten om mijn investeringen op Mintos af te bouwen. Dat betekent dat ik geen nieuwe investeringen meer doe, auto-invest staat uit, en ik heb alles op de secondary market geplaatst (zonder discount).

Mintos als platform vertrouw ik nog, maar ik geloof niet meer in de houdbaarheid van LO's met hoge rentes. En voor lage rentes investeer ik liever elders :)
Ik heb hetzelfde gedaan. Als/zodra de crisis/recessie zich doorzet naar de reële economie verwacht ik veel defaults en het zou best eens kunnen dat LO's in de problemen komen.

Sowieso maar een klein deel van mijn portefeuille (ca. 5%).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerry1982
Twee updates van Mintos:

A look at current affairs in March 2020
https://blog.mintos.com/a...nt-affairs-in-march-2020/

IuteCredit Group reports strong 2019
https://blog.mintos.com/i...roup-reports-strong-2019/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-09 15:48
Wat me erg opvalt is dat ze het woordje "some" veel gebruiken in dat artikel. Om ons toch te overtuigen dat het allemaal wel goedkomt want "sommige" bedrijven hebben de crisis in 2008 ook overleefd, dus waarom niet deze?.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

En ook nog de volgende blog met reacties van LOs:
https://blog.mintos.com/w...or-investors-and-clients/

--edit

Tomorrow, March 20, 2020, at 15:00 CET, Mintos will host a public live-stream discussion. I’ll be speaking about the measures and steps we are currently working on to ensure that Mintos remains a sustainable environment for our investors and the lending companies involved in the operations of our marketplace.

I will also reply to your questions, so feel welcome to ask anything. You can submit your questions via this link: https://app.sli.do/event/vorkflji/live/questions and I’ll be happy to reply to as many of you as possible.”

Martins Sulte, Mintos CEO and Co-founder

The live-stream will be broadcast at YouTube: YouTube: Updates from Mintos with CEO Martins Sulte

Please note that due to time limitation, we might not be able to respond to all your questions shared via sli.do, so use the upvote feature to push the questions to the top of the list: https://app.sli.do/event/vorkflji/live/questions

[ Voor 83% gewijzigd door Qwerty-273 op 19-03-2020 23:47 ]

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
Lan1980 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:48:
Ik heb paar lenignen gekocht met 10% korting waarvan overmorgen buyback in actie schiet. Zelfs als ze dan nog weekje in pending zitten, is dat niet zo slecht :-)

Of de LO moet crashen
Mag ik vragen hoe je die leningen selecteert? Op de secondary market kan je selecteren op status, maar als je dan kiest voor '31-60 Days late' dan kan het toch nog steeds max. 30 dagen (excl. pending payments) duren voordat de buyback in werking treedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Ik vind het gek dat mijn Pending Payments in mijn overview veel hoger is dan wanneer ik naar mijn investeringen ga en daar kijk bij Pending Payments.

Bij mijn investering staat maar een paar euro en in het overview staat enkele 10 tallen euro's... raar toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toml83
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-09 09:41
check je pending payments bij de finished investments in je portfolio..
Daar staat het andere deel namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Toml83 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 16:32:
check je pending payments bij de finished investments in je portfolio..
Daar staat het andere deel namelijk
helemaal gelijk... ik stop ermee voor vandaag is al de 2de keer dat ik echt iets compleet logisch over het hoofd zie. |:(

Fijn weekend allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan1980
TheDeuce schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 15:27:
[...]

Mag ik vragen hoe je die leningen selecteert? Op de secondary market kan je selecteren op status, maar als je dan kiest voor '31-60 Days late' dan kan het toch nog steeds max. 30 dagen (excl. pending payments) duren voordat de buyback in werking treedt?
Er kruipt wat werk in: Je selecteert 31-60 dagen late
En vervolgens open je de leningen individueel en kijk je naar "Payment schedule". En soms kom je leningen tegen waarbij de buyback binnen enkele dagen optreedt

Of het sop de kolen waard is, dat laat ik over aan jou :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerry1982
Ongelofelijk Finko bied leningen met 25% aan. Desperate for money 💰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Gezien ik amper geld terugkrijg en ze nog best een paar honderd euro van ze tegoed heb kunnen ze het even bekijken. Ja, 25% is leuk, maar ik acht opeens de kans een stuk groter dat er LOs gaan omvallen, en dan is Finko een goeie kanshebber.

Juist de cashflow is minimaal nu, ik heb 40% achterstallig onderhoud, en dat is me wat teveel.
Dus sorry boys, nu even niet.

(Ik zie nu dat het Forward Flows betreft, dus an sich ietsje beter dan de standaard 15 dagen + 7 dagen onbetaald wachten, maar toch...)

[ Voor 15% gewijzigd door FreezeXJ op 21-03-2020 20:03 ]

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Finko komt met mooie percentages aanzetten, maar ik heb ze vooralsnog even uit m'n AI gehaald. Pending payments begonnen aardig op te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Ik heb ook redelijk wat pending payments inmiddels (3% van portfoliowaarde) maar Finko doet het hier zo slecht nog niet:

Top 5 pending (portfolio):
IDF EURASIA: 31,7% (15,6%)
IuteCredit: 23,8% (17,0%)
Capital Service: 14,6% (9,3%)
Kredit Pintar: 10,3% (16,7%)
Creditstar: 7,7% (10,5%)
...
Finko: 1,6% (10,9%)

Totaal: 100% (100%) ;)

De exacte percentages zeggen niets over de LO's, alleen over mijn spreiding, maar je kan wel zien dat de eerste drie meer pending hebben dan je zou verwachten bij mijn spreiding.

En dan zit er nog een hoop pending in mijn finished investments (ongeveer twee-derde van het totaal pending), grotendeels van Capital Service.

[ Voor 23% gewijzigd door Zr40 op 21-03-2020 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
In de webinar van gisteren zat wel een goede uitleg over de pending payments en dat ze maar 1x per week overboeken (lo naar mintos en andersom). Inclusief een uitleg over waarom hiervoor minder pending payments waren.
Zou maximaal 7 dagen horen te duren duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan1980
Ik heb hier toch een finko lening die al 9 dagen pending is...
Bijna 8% van mijn portfolio is pending, voornamelijk Finko, Captital Service, Kredit Pintar en ID Finance; Die laatste lost dat doorgaans snel op, dus denk begin volgende week weer weg.

Even auto invest (die ik al had aangepast) uitgezet.Het is vooral voor die pending payments, want iets zegt me dat er toch meer aan de hand is dan gewoon dat "wekelijks" betalen.

[ Voor 17% gewijzigd door Lan1980 op 22-03-2020 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:21
oef, secondary market van Mintos staan leningen met -60% discount. Probeer zelf ook mijn resterende leningen te slijten, krijg ze niet kwijt voor -10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerry1982
haakjesluiten schreef op zondag 22 maart 2020 @ 08:47:
oef, secondary market van Mintos staan leningen met -60% discount. Probeer zelf ook mijn resterende leningen te slijten, krijg ze niet kwijt voor -10.
Zijn dat niet gewoon leningen zonder buyback en in default??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Gerry1982 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 08:56:
[...]

Zijn dat niet gewoon leningen zonder buyback en in default??
ik heb er gezonde B+ leningen met buyback opgezet die raak ik ook niet kwijt. doe er je voordeel mee zou ik zeggen. ook voor -25% raak ik ze niet kwijt voor minder verkoop ik ze niet kan je beter het risico nemen dat er wat lenders omvallen.

[ Voor 23% gewijzigd door haakjesluiten op 22-03-2020 09:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerry1982
haakjesluiten schreef op zondag 22 maart 2020 @ 09:04:
[...]

ik heb er gezonde B+ leningen met buyback opgezet die raak ik ook niet kwijt. doe er je voordeel mee zou ik zeggen. ook voor -25% raak ik ze niet kwijt voor minder verkoop ik ze niet kan je beter het risico nemen dat er wat lenders omvallen.
Wees eens duidelijk. Want er staan geen leningen boven de -25% en met buyback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Gerry1982 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 09:32:
[...]

Wees eens duidelijk. Want er staan geen leningen boven de -25% en met buyback.
iemand is ze ass we speak aan het opkopen, ik ben die van mij net ook kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan1980
ik zie enkel -21,5%. En nu niet van LO's waarvan ik zeg: die moet ik kopen, das een koopje :-p

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/zVv1DhBP/mintos.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Lan1980 op 22-03-2020 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
haakjesluiten schreef op zondag 22 maart 2020 @ 09:04:
[...]

Weet je zeker dat ze gepost worden? Kan nogal lang duren op het moment bij Mintos namelijk.
Ik zie op de secondary markt namelijk niks van B+ en hoger met 25% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Flinke secondary market discounts op kortlopende leningen van redelijke LO's zonder extreem hoge rente? Ik ben dan wel mijn investeringen in Mintos aan het afbouwen, maar daar doe ik nog wel even aan mee. :P

Verkoper blij dat 'ie ze kwijt kan :)

Het afbouwen zal vast nog veel langer duren dan de resterende looptijd van deze leningen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zr40 op 22-03-2020 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerry1982
Mijn NAR is nog maar 9,73% :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

@Gerry1982 je verkoopt met discount? Of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerry1982
Zr40 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 11:24:
@Gerry1982 je verkoopt met discount? Of...?
Ja heb veel verkocht en ga wellicht voor de uitverkoop straks >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

mjjveldt schreef op zondag 22 maart 2020 @ 10:11:
[...]

Weet je zeker dat ze gepost worden? Kan nogal lang duren op het moment bij Mintos namelijk.
Ik zie op de secondary markt namelijk niks van B+ en hoger met 25% korting.
Nou op die link zie ik anders honderden leningen met kortingen tegen de 20%. Valt best wat leuks mee te verdienen zo.

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 22-03-2020 12:00 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistachenootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 00:52
Op Facebook toont iemand zijn NAR van 51.57%

https://facebook.com/grou...alink&id=1512102052299171

Wel verleidelijk om nu flink in te slaan op de secondary market. Ik hou me in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-09 15:48
Mijn pending, grace period en late leningen zijn ook aan het oplopen. Samen is het zo'n 25-30% van de Current leningen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Pistachenootje schreef op zondag 22 maart 2020 @ 12:35:
Op Facebook toont iemand zijn NAR van 51.57%

https://facebook.com/grou...alink&id=1512102052299171

Wel verleidelijk om nu flink in te slaan op de secondary market. Ik hou me in.
Hoppa

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8xrLHvz.png

:9~

Ik heb alleen geen geld, m'n AI heeft alles al uitgegeven. Tijd om een limiet in te stellen.

[ Voor 10% gewijzigd door nst6ldr op 22-03-2020 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

nst6ldr schreef op zondag 22 maart 2020 @ 14:19:
[...]

Hoppa

[Afbeelding]

:9~

Ik heb alleen geen geld, m'n AI heeft alles al uitgegeven. Tijd om een limiet in te stellen.
Dat is niet zo moeilijk, beetje geld overzetten in een vage valuta, dan iets op de secondary markt kopen met een flinke discount en voila: mega NAR.

Als hij de rest van het plaatje zou laten zien zou wel blijken dat hij niet duurzaam 200%+ profit maakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechLight
  • Niet online
Sowieso een race met leningen nu. 1M op de primary markt en bijna 2M secondary. Volgens mij niet eerder zo veel lenigen in omloop geweest. Mooie kortingen en primary market rente. Blijft in deze omstandigheden een gokje natuurlijk, maar ik denk dat een paar van de betere LOs het wel gaan overleven, zeker omdat overheden mensen toch ook extra ondersteunen ipv alleen 'de economie' in het algemeen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lan1980
Sinds vorige week maandag vloeit er nauwelijks geld naar mijn account. Ik kan zelfs niet profiteren van de koopjes op secondaire markt, want alle leningen die afgelopen zijn, gaan in pending. Als dit zo blijft, ga ik natuurlijk mijn geld, moest het vrijkomen, verder investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Ik zie hier niets abnormaals. Alleen zaterdag gebeurde er vrij weinig, maar de rest van de week heb ik gewoon betalingen ontvangen en zo'n rustige dag komt anders ook wel eens voor.

Pending staat nog steeds op ongeveer 3% maar is afgelopen week niet noemenswaardig gegroeid.

[ Voor 9% gewijzigd door Zr40 op 23-03-2020 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-09 09:41
Voor de crowdfunding en P2B leningen zie ik een opschorting van 3 maanden.
Kunnen ze dat ook niet voor de P2P leningen beter doen.
Er wordt nauwelijks iets geïnvesteerd,
Mensen trekken massaal hun geld terug met hoge kortingen, alsmede de primary market 25% rente biedt met 2% cashback. En nog zit er niet veel beweging in.

Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen.
De beurzen zakken overal in. Er zal eerder geld ontrokken worden uit de P2P om daar in te investeren dan andersom...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerry1982
Pending payments is uitgelegd in de video van Mintos laatst.

Komt erop neer dat normaal de LO moet wachten op het geld maar omdat de markt nu op zijn koop staat met meer aanbod dan vraag moeten wij wachten op de wekelijkse betaling omdat er geen buffer tussen zit.

Het betekend dus niet 1 2 3 iets zorgwekkends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zr40 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 11:38:
Ik zie hier niets abnormaals. Alleen zaterdag gebeurde er vrij weinig, maar de rest van de week heb ik gewoon betalingen ontvangen en zo'n rustige dag komt anders ook wel eens voor.

Pending staat nog steeds op ongeveer 3% maar is afgelopen week niet noemenswaardig gegroeid.
Als ik even kijk naar een maandag een tijdje terug, bijv. 9 maart. Toen kwam er bij mij €438 binnen, vandaag €5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

@fsfikke De betaaldata van de leningen die je in bezit hebt heeft hier natuurlijk een grote invloed op. De meeste leningen worden op een vaste dag in de maand betaald, afhankelijk van de startdatum van die lening.

Als je langlopende leningen hebt dan kan je per een dag het beste kijken naar die dag exact een maand eerder. Bij korte leningen is er geen zinvolle vergelijking mogelijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Zr40 op 23-03-2020 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zr40 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 11:47:
@fsfikke De betaaldata van de leningen die je in bezit hebt heeft hier natuurlijk een grote invloed op. De meeste leningen worden op een vaste dag in de maand betaald, afhankelijk van de startdatum van die lening.

Als je langlopende leningen hebt dan kan je per een dag het beste kijken naar die dag exact een maand eerder. Bij korte leningen is er geen zinvolle vergelijking mogelijk.
Natuurlijk, maar dat bedrag wat ik noemde is een goed gemiddelde over wat er dagelijks binnen kwam voor de hele Corona perikelen. Dat is gewoon sterk teruggelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan1980
Hier lopen enkel de pending payments op, maar echt geld op mijn account, nauwelijks. Bv vandaag:
2 euro bij mijn account gekomen en ook 50 euro pending payments; en zo loopt het al een week. In de afgelopen week dus ongeveer in totaal 10 euro gekregen, maar wel +150 euro pending payments.

Ik heb mijn account niet afgebouwd en normaal krijg ik dagelijks toch ook wel wat binnen. Dat is echt veranderd sinds vorige week (en niet omdat er nu geen leningen aflopen).

Nuja, we zullen zien hoelang de pending payment zullen blijven hangen. De oudste is nu 12 maart Finko (behalve 1 cent van monego, dat dateert van december :*) )

[ Voor 15% gewijzigd door Lan1980 op 23-03-2020 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Waar zie je zo snel hoe oud de pending payments zijn zonder iedere lening afzonderlijk te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan1980
Ik kijk dan enkel naar de pending payments van finished loans (misschien zitten er een paar oudere bij bij de nog lopende, geen idee).

Gewoon: portfolio, finished loans, selecteren op pending payments en dan laatste kolom "finished". Dat is datum dat loan is afgesloten en dat geld in pending gaat.

[ Voor 13% gewijzigd door Lan1980 op 23-03-2020 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDeuce
Gerry1982 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 11:43:
Pending payments is uitgelegd in de video van Mintos laatst.

Komt erop neer dat normaal de LO moet wachten op het geld maar omdat de markt nu op zijn koop staat met meer aanbod dan vraag moeten wij wachten op de wekelijkse betaling omdat er geen buffer tussen zit.

Het betekend dus niet 1 2 3 iets zorgwekkends.
Klopt, inleg wordt normaal gesaldeerd met uitbetalingen. Mintos geeft aan dat ze 1x per week settlen met de loan originators. Omdat er nauwelijks nieuwe inleg is moet je (in theorie) max. een week wachten op de uitbetaling waardoor de pending payments oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Lan1980 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 15:26:
Ik kijk dan enkel naar de pending payments van finished loans (misschien zitten er een paar oudere bij bij de nog lopende, geen idee).

Gewoon: portfolio, finished loans, selecteren op pending payments en dan laatste kolom "finished". Dat is datum dat loan is afgesloten en dat geld in pending gaat.
Ah, goeie. :) Maar voor de lopende leningen kan je dit niet, toch?

Mijn oudste finished met pending is van 13 maart. Creditstar.

Van de lopende leningen heeft deze het meeste pending. Kredit Pintar, sinds 3 maart.

[ Voor 14% gewijzigd door Zr40 op 23-03-2020 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
Zr40 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 16:13:
[...]

Ah, goeie. :) Maar voor de lopende leningen kan je dit niet, toch?

Mijn oudste finished met pending is van 13 maart. Creditstar.

Van de lopende leningen heeft deze het meeste pending. Kredit Pintar, sinds 3 maart.
Ook lopende leningen gaan mee in de settlement, alleen gaat het dan alleen om de interest en niet de prinicipal die meegaat.

Uiteindelijk doen ze bij Mintos heel erg versimpeld:
Alles wat Mintos moet overmaken naar LO + Alles wat LO moet overmaken naar Mintos = Saldo wat overgemaakt moet worden van / of naar Mintos.

Mijn oudste pending is: 27 dagen van Credius en daarna 12 dagen van Iutecredit

Ik ben vooral benieuwd hoe ze de boeterente gaan weergeven voor alles dat langer dan 7 dagen pending was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan1980
behalve ze individueel openen, weet ik ook niet hoe je het ziet bij de lopende leningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

En toen kwam er opeens een deposit binnen. Met 4 cijfers achter de komma... :?

Oh, het is de Finko forward flow cashback die niet als cashback maar als storting staat bijgeschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
4 cijfers.. jij durft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Achter, niet voor ;)

Wat wel al tijden met vier cijfers voor de komma getoond wordt zijn de pending payments :/

[ Voor 23% gewijzigd door fsfikke op 23-03-2020 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zr40 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:43:
En toen kwam er opeens een deposit binnen. Met 4 cijfers achter de komma... :?

Oh, het is de Finko forward flow cashback die niet als cashback maar als storting staat bijgeschreven :)
De rente op pending payments komt ook als deposit (+mail) binnen.
€8 aan rente, dat werkt dus iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Hier nog geen rente op pending payments ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Intrest op pending payments is niet als deposit toegevoegd bij mij (ook geen mail ontvangen). In mijn account statement van vandaag zie ik wel "Interest for pending payments" (+6,35 EUR).

EDIT: nu toch ook een mail rond deposit ontvangen...

[ Voor 13% gewijzigd door glennl op 24-03-2020 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerry1982

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Yup, weer precies de foute timing, ik heb er best wat euros uitstaan. Als die licenties nu links en rechts worden ingetrokken (waarom? Dat vermeldt het verhaal nooit) dan gaat P2P een zware tijd tegemoet.

Ik denk dat Mintos heel snel een nieuwe status erbij gaat krijgen: Fuxxored; for money that's stuck somewhere with a LO that doesn't respond any more.

[ Voor 27% gewijzigd door FreezeXJ op 25-03-2020 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan1980
ik was bijna weg uit Varks / finko... alleen zit alles in Pending :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Hier zit ongeveer 3,5% in lopende leningen van Varks. Waaronder die forward flow van de cashback actie. Die zal dan vast vervroegd beëindigd worden als ze geen nieuwe leningen meer kunnen uitgeven.

Vrijwel niets (0,05%) in pending van Varks bij finished.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
Jeetje. En weer is Mintos verrast, ik krijg steeds meer het idee dat ze niet in control zijn bij het moninitoren van de LO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
Als je het statement leest van de armeense autoriteiten is de licentie ingetrokken vanwege onvoldoende eigen capital.
Dan lijkt het erop dat de mintos investments niet meetellen als capital welke uitgeleend mag worden. (Indirecte structuur Mintos investor - Varks - Leninghouder, waarbij mogelijk het probleem zit dat Varks niet zelf mag kiezen wat ze doen met het geld dat ze krijgen van de mintos investor)

Zou de hele forwardflow daarom gemaakt zijn, en dat die wel mag meetellen als capital? En Varks daarom als eerste ermee kwam?

[ Voor 21% gewijzigd door mjjveldt op 25-03-2020 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
Dat weet ik vrij zeker. Een soort SPV om kredieten uit je portefeuille te halen en als een soort obligatie te positioneren. Dat hoeft helemaal niet slecht te zijn en kan cash genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan1980
Maar als je een bedrijf al enkele jaren rut, dan zijn dat toch zaken waar je op voorhand rekening mee houdt en je zorgt dat je voldoet aan die zaken? Of zou de wetgeving recent gewijzigd zijn? Of andere beoordeeld worden? Andere regering en andere leiders die het verschillend (willen) interpreteren?

Dat zijn toch geen zaken die plots op je afkomen, maar dat zie je toch van ver afkomen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Een zijstraat als vervolg op de volledige info in Qwerty-273 in "Peer-2-Peer lenen: de praktijk"
Ik ben zeer benieuwd hoe dit impact gaat hebben op de LO's, dit is dan specifiek Letland, maar vergelijkbare wetten worden ook in andere landen tijdelijk ingevoerd.
On March 20, 2020 in Latvia a law has been implemented on The Management of State Threats and Their Consequences in Connection With The Spread of Covid-19 (hereinafter - Crisis law) which introduces temporary measures in several areas to mitigate the possible economic consequences of stabilizing the situation, which came into force from the day when emergency was declared in Latvia - 12.03.2020.

One of the ways in which the legislation seeks to protect businesses and individuals affected by the crisis is by preventing immediate debt recovery processes. The Crisis Law introduces a new order in debt recovery procedure and litigation.

The Crisis Law corresponds for insolvency proceedings prohibiting creditors from filing an application with the court for the insolvency of a debtor until September 1, 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:12
Lan1980 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 12:06:
Maar als je een bedrijf al enkele jaren rut, dan zijn dat toch zaken waar je op voorhand rekening mee houdt en je zorgt dat je voldoet aan die zaken? Of zou de wetgeving recent gewijzigd zijn? Of andere beoordeeld worden? Andere regering en andere leiders die het verschillend (willen) interpreteren?

Dat zijn toch geen zaken die plots op je afkomen, maar dat zie je toch van ver afkomen denk ik.
Jij gaat er vanuit dat deze bedrijven willen voldoen aan regelgeving ipv de regelgeving domweg te negeren of er doorheen te slippen op onethische of illegale wijze.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

De eerste 'interest for pending payments' is hier nu ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan1980
Hier ook eerste interest van pending payments.
En mijn 1 cent die open stond bij monego heb ik ook terug vandaag :-)

Nu hopen op die paar 100 euro's van Finko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
Hier ook 28 centjes.

Nu wachten op ca 200 van Monego en 1000 van Finko. Dit debacle (weer een finding van de toezichthouder eind 2019, dus niet transparant) zorgt er wel voor dat ik verder ga afbouwen.

[ Voor 82% gewijzigd door BiLLY_daKid op 25-03-2020 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Uitgebreide Mintos blog over de pending payments: https://blog.mintos.com/p...thing-you-wanted-to-know/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDeuce
Balen van Varks/Finko zeg. Op zich hoeft het intrekken van de licentie niet te betekenen dat bestaande leningen niet meer actief kunnen blijven tot aan maturity. Mogelijk blijft het bij het niet meer mogen verstrekken van nieuwe leningen; evt. na storten extra kapitaal.

Hopelijk dat de verliezen meevallen, positieve punten: Finko heeft groepsgarantie alhoewel Varks wel hun grootste onderdeel is, Finko heeft in 2019 goed gedraaid, Mintos eigenaren hebben ook een belang in Finko en Varks heeft natuurlijk ook een skin in the game van 10%. Mintos gaat hiermee wel enorme imago schade mee oplopen als dit niet goed afgehandeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechLight
  • Niet online
Beetje optimistische titel, maar wel een goede uitleg voor de leek. Vind vooral positief dat Mintos ook in de comments hier en daar antwoorden geeft op verdere vragen en opmerkingen. Communicatie is duidelijk aan het verbeteren (en moet ook wel om investeerders in het huidige klimaat vast te houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Tis wel druk met updates. Maar goed nieuws over Monego.
We’re happy to share good news about Monego: the claims we filed with the Monego liquidator appointed by the Central Bank of Kosovo (CBK) on behalf of our investors have been partly satisfied. The liquidator made a first € 2 000 000 payment yesterday, 24 March 2020, which has been allocated to investors on Mintos with active investments in Monego loans. Investors who have waited the longest were repaid first.

Mintos investors are considered secured creditors of Monego, which means they will receive repayments before unsecured creditors. We are hence confident that further payments will be made to Mintos investors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan1980
Vandaag de oudste pending payment van Finko (12.03.2020) gekregen (Oekrainië). Dus Finko betaald nog een beetje voorlopig. Die van datum 13.03.2020 noppes. Dus die uitleg van die 7 dagen klopt niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Er is echt wel meer aan de hand... met betrekking tot betalingen. Mijn pending payments neemt alleen maar toe en ik heb er in de afgelopen week maar 10 euro "uit" gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
Mail verstuurd door Mintos namens CEO Varks (wij wisten van niks) en de website plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Hier staat de volledige statement.

Website is trouwens ook weer in de lucht.

[ Voor 213% gewijzigd door Zr40 op 26-03-2020 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TechLight
  • Niet online
Lan1980 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:36:
Vandaag de oudste pending payment van Finko (12.03.2020) gekregen (Oekrainië). Dus Finko betaald nog een beetje voorlopig. Die van datum 13.03.2020 noppes. Dus die uitleg van die 7 dagen klopt niet echt.
Die uitleg klopt wel, alleen houden niet alle LOs zich daar aan. In een weekly settlement zou nog een paar dagen extra kunnen zitten ivm internationale transfers, maar 2 weken is wel te lang en dus een LO die niet op tijd betaalt.

Of het verhaal overigens klopt dat het met Finko goed gaat weten we natuurlijk niet zonder geauditte financiele rapportage. Ik vermoed wel dat het 'verrassingseffect' bij Finko een beetje marketing verhaal is. Ze wisten ongetwijfeld dat dit zou kunnen gebeuren, maar hadden misschien gerekend op meer coulance; vandaar 'verrassing' terwijl ze het eigenlijk al sinds December weten.

Lijkt overigens wel knullig als het echt gaat om een kapitaal van <1M euro op een omzet (?) van 100M. Zal dus wel meer achter zitten.
stijn1309 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:41:
Er is echt wel meer aan de hand... met betrekking tot betalingen. Mijn pending payments neemt alleen maar toe en ik heb er in de afgelopen week maar 10 euro "uit" gekregen.
Dat pending payments nu oplopen komt prima doordat er netto meer geld uit gehaald wordt dan geinvesteerd. Toen het eerder vooral de andere kant op ging had je daar natuurlijk nul last van, maar nu loopt bijna alles via de pending payments. Zou me dan over het pending zijn op zich niet zo veel zorgen maken. Wel om de algehele stabiliteit van LOs en Mintos zelf wellicht, door de huidige crisis.

Ik ben zelf vooral benieuwd of de crisis meer kansen voor de LOs schept (meer mensen hebben tijdelijk geld nodig) of dat het risico uiteindelijk groter dan dat blijkt (mensen kunnen niet meer betalen). Met de economische stimulering overal vermoed ik dat het wel eens dat eerste kan zijn, met even een cashflow-crunch de komende 1 a 2 maanden tot alle stimuleringsregels echt beginnen te lopen (of zaken weer open kunnen).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Mintos schiet wel te kort bij het aan de pols houden van de financiële toezichthouder voor de betreffende LO. Ze gaan waarschijnlijk af op de informatie die de LO geeft aan Mintos, plus wellicht een bevestiging van de toezichthouder dat de papieren in orde zijn. Dat in orde zijn betekend natuurlijk niet dat een LO zicht niet op de kant van het mes kan balanceren en tot nu toe niet over de uiterste lijn is gevallen. Dat is namelijk een discussie tussen toezichthouder en LO.

Tot zo ver in de recente gevallen is de informatie die Mintos verstrekt (na het intrekken van een licentie/vergunning) wel transparant. Dat vind ik wel fijn. Jammer is wel dat de strubbelingen die natuurlijk al maanden spelen tussen een toezichthouder en LO dan weer niet transparant gemeld worden. Die worden trouwens ook niet door de toezichthouder publiekelijk gemeld - op de websites van de nationale banken worden voornamelijk alleen maar de genomen beslissingen vermeld en dan vaak ook nog alleen in de nationale taal.

Zelfs bij de CBA (centrale bank van Armenië) staat Varks nog gewoon tussen de krediet maatschappijen. In de Engelse versie zijn de rapporten niet beschikbaar. In de Armeense versie wel, maar daar vind je nog alleen de goedkeuring terug die dan wel weer in zowel het Armeens als Engels is vastgesteld. Als je dan wat verder zoekt in het Armeens (creatief knippen en plakken) dan kom je op een bericht uit van eind januari (?) waar de intrekking al aangekondigd wordt: https://www.cba.am/am/news/pages/news_24.01.20.aspx En vervolgens in maart (?) de daadwerkelijke intrekking gemeld wordt: https://www.cba.am/am/news/pages/news_15-04-19.aspx

De gedeponeerde financiële overzichten zijn ook weer alleen in het Armeens, en ook nog een scan van een papier met stempels, dus geen tekst die je 1-2-3 nog door een online vertaler zou kunnen gooien...

Dus hoewel Mintos een groot bedrijf is en een groot vermogen beheerd, hebben ze niet de juiste bureaucratische ingangen bij alle toezichthouders van de landen waar de LOs hun diensten aanbieden. Om daar de vinger aan de pols te houden met de ontwikkelingen van de LOs.

-- edit
Bij nader inzien lijken de datums in de nieuws artikelen niet de datums van het artikel (of de publicatie daar van) te zijn? Of ten minste die kloppen niet met de inhoud van het artikel zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Qwerty-273 op 27-03-2020 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
Ik heb inmiddels een Finko AM lening MET buyback die op 60+ dagen staat...ben benieuwd hoe dit gaat aflopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik heb inmiddels op een paar honderd euro die vast zit in het andere debacle (Aforti) al mijn geld van Mintos gehaald) 0 vertrouwen in die club. Gelukkig goede buffer aan winst opgebouwd waardoor ik er uiteindelijk geld heb overgehouden aan het Mintos avontuur.
Pagina: 1 ... 18 ... 35 Laatste