Op dit moment investeer ik in de volgende (de Mongoolse laat ik even buiten beschouwing, door afwezigheid penalty en geen interest tijdens late, wacht ik even af hoe goed ze op tijd betalen en hoelang hun leningen lopen). Van sommige investeer ik enkel in leningen die minstens x aantal maand duren, maar dat leidt te ver om dat hier allemaal neer te pennen.Opgegeven percentages zijn maximum. Kan uiteraard veel lager liggen (indien ze bv geen leningen hebben op dit moment met goeie rente).
De eerste 1 tot 4% vind ik groot risico, maar om te spreiden investeer ik er minimaal in; Vanaf 5 tot 9% heb ik er wel een goed oog in.
1 tot 4% portfolio:Alex Credit, Alfa Credit, Capital Service, Capitalia, Cashwagon, Dinerito, Ecofinace, Finko Moldavië,Fireof, ID finance spanje, ITF Group, LF tech, Peachy, SOS credit, Zenka
5 tot 9% portfolio:Akulala, Cashcredit, Creamfinance, Dineo Credito, Dozarplati, Dziesiątka Finanse, Esto, Evergreen, Extra finance, Kviku,Lime Zain, Mikro kapital, Novaloans, Stikcredit, Watu credit
10 tot 14% portfolio: Acema, BB finance Group, Creditstar, Credius, EBV finance, Finko Armenië, Kredit pintar, Wowwo
15 tot 20% portfolio:Banknote, Credissimo, Everest finance, ID finance Kazachstan, Iutekredit, Mogo, Placet Group, Vizia
[
Voor 10% gewijzigd door
Lan1980 op 10-01-2020 12:54
]