Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je verder wil. Slim huis? Alleen muziek luisteren?
Voorlopig: Muziek en podcasts, zo nu en dan een timer. Ik heb toevallig wel wat IKEA Tradfri lampen in de woonkamer, dus als die te bedienen zijn, mooi meegenomen (merk dat ik er bijna nooit wat mee doe).
NL is niet zo'n issue, we praten sowieso voornamelijk Engels in huis.
Sonos zal ik naar kijken (DM me gerust wat links met informatie, als je bepaalde suggesties hebt).
Ik zit redelijk diep in het Apple ecosysteem en voel me daar prima. Mijn grootste angst is denk ik de Wet van Murphy, dat zodra ik een HomePod bestel, er een nieuwere/betere op de markt komt.
[update 24-8]
Heb hem in huis. Tot nu toe doet hij het goed. Wel een grappig moment toen ik Siri toch in het NL aansprak "Speel de Beatles"
"Beetles. B-E-E-T-L-E-S"
*doh*
[update 29-8]
De Homepod is een blijvertje. In combinatie met Apple Music abonnement werkt het heel goed.
Als liefhebber van jaren ‘90 Star Trek voelt het soms zeer dichtbij de ‘computer’ uit die serie.
“Hey Siri, play some ocean sounds at 15% volume” geeft precies het resultaat dat je hoopt.
Wat erg fijn is als je met een nieuw mensje in je armen staat dat maar niet in slaap wil vallen...
[
Voor 29% gewijzigd door
Keypunchie op 29-08-2020 15:21
]