Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 15:47:
[...]

Ja geruchten over een kleinere gaan al een tijdje inderdaad. Sinds de release van de originele HomePod ongeveer.
Gerucht <> wens
Verder ook zo concreet als nu......? Nee dus. Wederom categorie 'wat roepen'.

[ Voor 9% gewijzigd door meesje op 17-04-2020 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 21:19:
[...]

Wat een flauwe reactie. Vanaf de launch waren er altijd twee in de code terug te vinden? Nu ben je gewoon aan het blaten. Als je het niet kunt onderbouwen, hou dan gewoon je mond.
meesje schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 15:53:
[...]

Gerucht <> wens
Verder ook zo concreet als nu......? Nee dus. Wederom categorie 'wat roepen'.
Wij hebben niet samen geknikkerd hè. Dus de manier waarop je de laatste berichten tegen mij spreekt mag je achterwegen laten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 16:50:
[...]

[...]

Wij hebben niet samen geknikkerd hè. Dus de manier waarop je de laatste berichten tegen mij spreekt mag je achterwegen laten.
Mee eens. Maar onderbouw dan gewoon wat je roept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 16:50:
[...]

[...]

Mee eens. Maar onderbouw dan gewoon wat je roept. Nu is het volledig niks zeggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga hier niet verder op in. Ik zeg alleen dat er al sinds release geruchten zijn over meerdere versie en dat staat verder los van het feit dat er nu meerdere modellen in iOS gevonden zijn.

Dat jij daar zo hard op gaat is je goed recht maar leg dat niet op aan mij.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 17-04-2020 17:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
Klaar nu. Back on-tolpic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Kunnen we alle sneren en het op de man spelen achterwege laten? Laten we dit topic houden voor het delen van ervaringen met de HomePod. Discussies over geruchten mogen op een vriendelijke manier in een eigen topic.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*snip* offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Daedalus op 17-04-2020 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet rottig bedoeld hoor. In welke topic kan ik berichten over geruchten kwijt of over lezen? Dan plaats ik ze daar. Zelf vind ik het wel leuk om over geruchten (het liefst in een iets verder gevorderd stadium) te lezen. Zijn deze er ook voor andere Apple devices? Ik heb ze niet in mijn bookmarks staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

meesje schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:02:
Niet rottig bedoeld hoor. In welke topic kan ik berichten over geruchten kwijt of over lezen? Dan plaats ik ze daar. Zelf vind ik het wel leuk om over geruchten (het liefst in een iets verder gevorderd stadium) te lezen. Zijn deze er ook voor andere Apple devices? Ik heb ze niet in mijn bookmarks staan.
Zie het beleid :) Vaak is het wel handig om een topic pas te openen als er meer concrete geruchten zijn (daarom het verzoek om minstens een bron te noemen), aangezien het anders alleen maar gefantaseer in de ruimte wordt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daedalus schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:07:
[...]
Zie het beleid :) Vaak is het wel handig om een topic pas te openen als er meer concrete geruchten zijn (daarom het verzoek om minstens een bron te noemen), aangezien het anders alleen maar gefantaseer in de ruimte wordt.
OK. Helder!

[ Voor 49% gewijzigd door meesje op 25-04-2020 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-09 20:13
Iemand hier die regen/slaap geluiden
geautomatiseerd heeft met een homepod? Nu moet ik 3 dingen zeggen;
Set volume to 25%
Play rain
Stop playing in 3 hours
Geen ramp maar toch jammer, ik heb dit gedaan met een homekit audio automatisering en dan een itunes nummer. Echter heb ik nu geen apple music meer. Misschien heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
@Torac ik had de radio ook geautomatiseerd met HomeKit.
Als je geen Apple Music Abo meer werkt dat idd niet meer.

Ik heb er een Sonos One bijgekocht omdat ik 75% Naar BNR luister en Ik nu gewoon weer kan zeggen: ok Google speel radio BNR.

Siri heeft nog een lange weg te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Hey homepod gebruikers; simpele vraag hier. Ik heb de homepod en iOS devices op de Engelse taal gezet. Werkt prima; echter nu vroeg ik me af: hoe vraag ik de homepod (Siri dus) of muziek uit mijn library te spelen die ik "ge-loved" heb?

Ik kan vragen: "Hey Siri, play loved songs". Dit werkt, maar dan krijg ik niet enkel muziek uit mijn library.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds de laatste update werkt mijn (launch) HomePod beduidend minder dan daarvoor.
Siri verstaat ons vaak niet, slaat minder goed aan of zegt “working on it” bij de simpelste taken (Hey Siri, set a timer for 4 minutes > working on it > 20 seconde stil > timer gaat lopen).

Meer mensen hier last van? Best wel waardeloos zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Nu online
Denk dat we moeten wachten tot de HomePod officieel in Nederland ondersteunt gaat worden.

Blijft wel een top speaker net geweldig geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thallyos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:57
Donstil schreef op zondag 17 mei 2020 @ 00:36:
Sinds de laatste update werkt mijn (launch) HomePod beduidend minder dan daarvoor.
Siri verstaat ons vaak niet, slaat minder goed aan of zegt “working on it” bij de simpelste taken (Hey Siri, set a timer for 4 minutes > working on it > 20 seconde stil > timer gaat lopen).

Meer mensen hier last van? Best wel waardeloos zo.
Ik dacht al dat ik de enige was. Gisteren Siri op de HomePod veel gebruikt in de keuken (wekkers zetten, info over artiest vragen, playlist maken op basis van bepaalde artiest...) en telkens kwam die ‘working on it’ er tussen. Vroeger kwam het antwoord quasi onmiddellijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thallyos schreef op zondag 17 mei 2020 @ 11:46:
[...]

Ik dacht al dat ik de enige was. Gisteren Siri op de HomePod veel gebruikt in de keuken (wekkers zetten, info over artiest vragen, playlist maken op basis van bepaalde artiest...) en telkens kwam die ‘working on it’ er tussen. Vroeger kwam het antwoord quasi onmiddellijk.
Aah dat is “goed” om te horen. Bij ons in de netwerk situatie is niets veranderd dus moest haast wel extern liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Hier de laatste tijd ook wel wat problemen. Als ik vanaf mijn telefoon wat muziek op de HomePod start, dan werkt dit. Echter na een minuut of twee stopt se HomePod ermee. Muziek stopt. Iemand enig idee hoe te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:08
Torac schreef op zondag 26 april 2020 @ 23:35:
Iemand hier die regen/slaap geluiden
geautomatiseerd heeft met een homepod? Nu moet ik 3 dingen zeggen;
Set volume to 25%
Play rain
Stop playing in 3 hours
Geen ramp maar toch jammer, ik heb dit gedaan met een homekit audio automatisering en dan een itunes nummer. Echter heb ik nu geen apple music meer. Misschien heeft iemand hier ervaring mee?
als ik Siri vraag om Rain te spelen dan krijg ik telkens Rain van Terence Trent D'arby..

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:30
Hier ook; ik merk steeds vaker dat de Homepod mij niet hoort en de iPhone het overneemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weer nieuwe geruchten. Wellicht een presentatie tijdens de komende WWDC? Drie jaar geleden werd de HomePod ook gepresenteerd tijdens de WWDC. Hopelijk presenteren ze dan ook gelijk dat Siri op de HomePod de NL taal beheerst. Natuurlijk zot dat dit allemaal afzonderlijke ontwikkelteams zijn/waren.

[ Voor 4% gewijzigd door meesje op 19-05-2020 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Nu online
HomePod in IOS 14 Support Third party steaming services :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:36
Ronvgs schreef op maandag 22 juni 2020 @ 21:56:
HomePod in IOS 14 Support Third party steaming services :)
Dit heb ik gemist, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carcept2009
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 01:18
Meer mensen die de beta os14 draaien?
Ik zie nog niet echt de toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 08:35
carcept2009 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 17:39:
Meer mensen die de beta os14 draaien?
Ik zie nog niet echt de toegevoegde waarde.
Ik… Enige toevoeging tot nu toe is dat ik nu op de studeerkamer dus ook de deurbel hoor.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carcept2009
Serena schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:11:
[...]

Ik… Enige toevoeging tot nu toe is dat ik nu op de studeerkamer dus ook de deurbel hoor.
Ik hoop dat snel 3th party apps voor de music geslecteerd kunnen worden.
Nederlandse Siri zou helemaal top zijn. Snap totaal niet wat daarvan het probleem is.
Alles is al Nederlands. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
carcept2009 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 19:05:
[...]

Ik hoop dat snel 3th party apps voor de music geslecteerd kunnen worden.
Nederlandse Siri zou helemaal top zijn. Snap totaal niet wat daarvan het probleem is.
Alles is al Nederlands. 8)7
Daarom zijn mijn HomePods inmiddels naar boven verhuisd. Beneden staat nu alleen nog maar Sonos met NL Google Assistent.
Was het Engels praten beu.
Gebruik ze nu alleen nog voor muziek op de studeerkamer en overloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carcept2009
Serena schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 19:22:
[...]

Daarom zijn mijn HomePods inmiddels naar boven verhuisd. Beneden staat nu alleen nog maar Sonos met NL Google Assistent.
Was het Engels praten beu.
Gebruik ze nu alleen nog voor muziek op de studeerkamer en overloop.
Ik snap je enig sinds.

Het werk bij mij wel met als start Engels en dan in het Nederlands de HomeKit optie.
Maar kom op..!!

Heb ze pas sinds deze week. Lang getwijfeld maar moest ze toch hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
carcept2009 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 21:29:
[...]

Ik snap je enig sinds.

Het werk bij mij wel met als start Engels en dan in het Nederlands de HomeKit optie.
Maar kom op..!!

Heb ze pas sinds deze week. Lang getwijfeld maar moest ze toch hebben :9
Hahaha, ik heb ze al 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb een beetje adviesvraag.

Sinds maart werken mijn partner en ik thuis. Had toen al overwogen om een HomePod aan te schaffen, maar we hadden al een bluetooth-speakertje en dat was wel ok genoeg voor de extra tijd die we met muziek/podcasts wilden doorbrengen.

Sinds ongeveer vorige week hebben we in de woonkamer regelmatig niet meer onze handen vrij en een toegenomen behoefte aan rustige achtergrondmuziek*.

Mijn partner heeft een Apple Music abbo, ik luister veel naar podcasts via Overcast.

a) Is de HomePod een goed idee (Engels moeten praten is niet zo'n probleem)? Zijn er alternatieven die ik zou moeten verkennen.

b) zijn er nog dingen waar we rekening moeten houden wanneer we muziek willen afspelen? Bvb. moeten we de account van mijn partner instellen op de homepod en vanaf mijn telefoon streamen?

Alvast bedankt voor de antwoorden. (En excuses, ik kan zelf meer onderzoek doen, maar heb wat last van slaaptekort, wat mijn concentratie niet helpt).

*Ja, er is een mini-punchie bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Keypunchie schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:11:

Sinds maart werken mijn partner en ik thuis. Had toen al overwogen om een HomePod aan te schaffen, maar we hadden al een bluetooth-speakertje en dat was wel ok genoeg voor de extra tijd die we met muziek/podcasts wilden doorbrengen.

Sinds ongeveer vorige week hebben we in de woonkamer regelmatig niet meer onze handen vrij en een toegenomen behoefte aan rustige achtergrondmuziek*.

Mijn partner heeft een Apple Music abbo, ik luister veel naar podcasts via Overcast.

a) Is de HomePod een goed idee (Engels moeten praten is niet zo'n probleem)? Zijn er alternatieven die ik zou moeten verkennen.

b) zijn er nog dingen waar we rekening moeten houden wanneer we muziek willen afspelen? Bvb. moeten we de account van mijn partner instellen op de homepod en vanaf mijn telefoon streamen?

Alvast bedankt voor de antwoorden. (En excuses, ik kan zelf meer onderzoek doen, maar heb wat last van slaaptekort, wat mijn concentratie niet helpt).

Ik moet eerlijk bekennen, hier zijn ze inmiddels naar de bovenverdieping verhuisd. Het begon me steeds meer te irriteren dat er nog steeds geen NL Siri ondersteuning is. Wat dus ook inhoudt dat ‘ze’ niet snapt welke apparaten ze aan moet zetten omdat alles gewoon Nederlandse namen heeft.

Heb je wel eens Sonos overwogen? Inmiddels is hier de hele benedenverdieping en ook de slaapkamer voorzien van Sonos en ik kon niet blijer zijn. Nederlandse commando’s naar Google, toegang tot alle muziekplatformen (Pocket Casts is een aanrader voor podcasting, synct over alle platformen)

Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je verder wil. Slim huis? Alleen muziek luisteren?
Ik heb HomeKit en Google aan elkaar gekoppeld, kan met beide platformen mijn apparaten bedienen.

[ Voor 5% gewijzigd door Serena op 22-08-2020 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je verder wil. Slim huis? Alleen muziek luisteren?
Voorlopig: Muziek en podcasts, zo nu en dan een timer. Ik heb toevallig wel wat IKEA Tradfri lampen in de woonkamer, dus als die te bedienen zijn, mooi meegenomen (merk dat ik er bijna nooit wat mee doe).

NL is niet zo'n issue, we praten sowieso voornamelijk Engels in huis.

Sonos zal ik naar kijken (DM me gerust wat links met informatie, als je bepaalde suggesties hebt).

Ik zit redelijk diep in het Apple ecosysteem en voel me daar prima. Mijn grootste angst is denk ik de Wet van Murphy, dat zodra ik een HomePod bestel, er een nieuwere/betere op de markt komt.

[update 24-8]
Heb hem in huis. Tot nu toe doet hij het goed. Wel een grappig moment toen ik Siri toch in het NL aansprak "Speel de Beatles"
"Beetles. B-E-E-T-L-E-S"
*doh*

[update 29-8]
De Homepod is een blijvertje. In combinatie met Apple Music abonnement werkt het heel goed.

Als liefhebber van jaren ‘90 Star Trek voelt het soms zeer dichtbij de ‘computer’ uit die serie.

“Hey Siri, play some ocean sounds at 15% volume” geeft precies het resultaat dat je hoopt.

Wat erg fijn is als je met een nieuw mensje in je armen staat dat maar niet in slaap wil vallen...

[ Voor 29% gewijzigd door Keypunchie op 29-08-2020 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Het lijkt er nu op dat @meesje eindelijk zijn zin gaat krijgen.

'Kleinere HomePod en AirPods Studio dit najaar in de winkel'

https://www.iculture.nl/n...airpods-studio-bloomberg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Serena schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 09:08:

Yes! Hopelijk ondersteuning voor de NL taal. Anders wordt het voor mij echt nog geen HomePod. Je zou denken dat dat toch wel mogelijk moet zijn: Siri op de ATV ondersteunt wel NL en zowel HomePod als ATV maken gebruik van tvOS. Ook even kijken hoe 'mini' de prijs gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:18
meesje schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 09:23:
[...]

Yes! Hopelijk ondersteuning voor de NL taal. Anders wordt het voor mij echt nog geen HomePod. Je zou denken dat dat toch wel mogelijk moet zijn: Siri op de ATV ondersteunt wel NL en zowel HomePod als ATV maken gebruik van tvOS. Ook even kijken hoe 'mini' de prijs gaat worden.
Amen. Vaak op iBOOD gekeken naar een “goedkopere” HomePod. Echter nog te duur naar mijn smaak. Een mini zou de uitkomst kunnen zijn, mits NL ondersteuning. Dat is hier ook een vereiste.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Wat mij zo opvalt (lees tegenvalt) is dat de HomePod nooit rond de 200/220 euro is geweest. Zeker nu is een prijskaartje rond de 200 euro toch wel een nettere prijs. Zodra de prijsdaling echt inzet wil ik zeker nog wel 1 of 2 bijkopen. Maar niet voor 300 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:13
MartijnMartijn schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 10:57:
Wat mij zo opvalt (lees tegenvalt) is dat de HomePod nooit rond de 200/220 euro is geweest. Zeker nu is een prijskaartje rond de 200 euro toch wel een nettere prijs. Zodra de prijsdaling echt inzet wil ik zeker nog wel 1 of 2 bijkopen. Maar niet voor 300 euro.
Ik heb de HomePod vorig jaar wel bij iBOOD gekocht voor 200, dat was echter geen nieuw maar een refurbished model. Meer dan dat vind ik de HomePod in de huidige staat het eigenlijk ook niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheKerremenke schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 09:53:
[...]

Amen. Vaak op iBOOD gekeken naar een “goedkopere” HomePod. Echter nog te duur naar mijn smaak. Een mini zou de uitkomst kunnen zijn, mits NL ondersteuning. Dat is hier ook een vereiste.
Indien straks nog steeds geen NL ondersteuning dan ga ik toch overwegen om in meerdere kamers een Nest Mini te plaatsen. Mijn voornaamste doel is om domotica te bedienen. Sowieso denk ik een stuk goedkoper dan Apple... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha ik zei het al eerder, Dit popt steeds even op en zakt dan weer weg.
Dit keer is het "dit najaar" zie ik 8)7

AirPods Studio zit ik overigens wel op te wachten (ook een gerucht wat al even meegaat), dus ik hoop een klein beetje mee.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 01-09-2020 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Keypunchie schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:11:

Moet zeggen dat ik hem sinds release in huis heb maar er maar zeer weinig gebruik van maakte. Het was hier vooral een kook wekker van 300,-

Sinds het thuis werken is dat helemaal veranderd, ding staat nu wel veel aan en precies wat jij omschrijft.
Even wat muziek op de achtergrond of een podcast (Pocketcasts in mijn geval) tijdens het werken, veel makkelijker dan helemaal de receiver aan gooien enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Serena schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:11:
[...]

Kan je deurbel over de Homepod? Of moet je Homepod dan 14 beta draaien (Want dat laatste heb ik niet)?

Edit: Ooh ik zie dat hier ook "gewoon" een profiel beschikbaar voor is, ik ram hem er even op want dan kan de "door chime" mooi uit als wij in de woonkamer zitten.

Edit: Huh het is iOS 14.1, nou ja het zal wel :)

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 01-09-2020 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 14:48:
[...]

Haha ik zei het al eerder, Dit popt steeds even op en zakt dan weer weg.
Dit keer is het "dit najaar" zie ik 8)7

AirPods Studio zit ik overigens wel op te wachten (ook een gerucht wat al even meegaat), dus ik hoop een klein beetje mee.
Ach, wat wil je nog meer? Straks met de Kerst Mariah Carey op ATV+ en geluid via je HomePod Mini of AirPods Studio. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Ik sla over, heb dit jaar mijn hele huis volgehangen met Sonos. Moet zeggen dat dit ook een stuk stabieler is dan AirPlay 2.
Mariah Carey… 🤣

[ Voor 4% gewijzigd door Serena op 01-09-2020 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze staat wel je Kerst lijst. :-)
In mijn ogen een artiest waarbij het na de debuutsingle alleen maar bergafwaarts is gegaan. Ik snap echt niet waar Apple mee bezig is. Misschien nog hot in de US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lex
  • Laatst online: 17:02

Ik zit hier echt op te wachten. Indien deze variant betaalbaarder wordt dump ik er 1 in elke kamer van het huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-lex schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:03:
[...]

Ik zit hier echt op te wachten. Indien deze variant betaalbaarder wordt dump ik er 1 in elke kamer van het huis.
Ik weet niet wat je onder betaalbaarder verstaat. In een ander artikel van iculture wordt gegokt op 150-200 euro. Weer ergens anders wordt aangegeven dat de Mini meer zou moeten concurreren met bv Sonos One. Deze heeft als adviesprijs 229 euro. Zelf zou ik dat nog best een aardig hoog bedrag vinden om in elke kamer even een speaker te plaatsen.

Btw, de geruchten over de prijs en concurreren met Sonos One had eigenlijk ook iedereen kunnen verzinnen.....

[ Voor 8% gewijzigd door meesje op 02-09-2020 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lex
  • Laatst online: 17:02
meesje schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:13:
[...]

Ik weet niet wat je onder betaalbaarder verstaat. In een ander artikel van iculture wordt gegokt op 150-200 euro. Weer ergens anders wordt aangegeven dat de Mini meer zou moeten concurreren met bv Sonos One. Deze heeft als adviesprijs 229 euro. Zelf zou ik dat nog best een aardig hoog bedrag vinden om in elke kamer even een speaker te plaatsen.

Btw, de geruchten over de prijs en concurreren met Sonos One had eigenlijk ook iedereen kunnen verzinnen.....
Ik hoop op prijzen in de buurt van de Google Home. De Sonos One is imho overpriced voor wat je krijgt. Als ze die adviesprijs gaan hanteren vind ik het ook te duur voor alle kamers. Dan wellicht alleen woonkamer-keuken/badkamer.

Apple kennende zal de prijs echter dichter richting de €199,- liggen dan richting de €99,- :+

[ Voor 5% gewijzigd door B-lex op 02-09-2020 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-lex schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:54:
[...]

Ik hoop op prijzen in de buurt van de Google Home. De Sonos One is imho overpriced voor wat je krijgt. Als ze die adviesprijs gaan hanteren vind ik het ook te duur voor alle kamers. Dan wellicht alleen woonkamer-keuken/badkamer.

Apple kennende zal de prijs echter dichter richting de €199,- liggen dan richting de €99,- :+
Ik hoop het ook, maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
€ 99,- kan je echt je hoofd zetten haha. Een kabeltje kost bij Apple al 3 tientjes. Maar € 200,- voor een goede speaker met NL Siri is ook marktconform.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJGizbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 10:19
Wat ik zo frustrerend vind is dat HomePod altijd achter loopt qua updates. Mijn telefoon draait nu iOS 14, mijn apple tv is nu tvOS 14, de HomePod is sinds kort gebaseerd op tvOS en draait op... 13.4.8 en is up-to-date volgens Woning app op iPhone. Waarom loopt dat niet synchroon? :-(

• Torac
Weet iemand wanneer de homepod os 14 update uitkomt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
‘HomePod mini kost $99’
Tegelijkertijd heeft een bron op het Chinese Weibo laten weten dat de HomePod mini er wel aan zit te komen. Deze kleinere speaker zou tijdens het event aangekondigd worden en vanaf 16 november verkrijgbaar zijn. De prijs van de speaker is volgens de bron $99. Of de HomePod mini ook naar Nederland komt, is nog altijd onduidelijk.

De speaker doet zijn naam eer aan. De kleinere versie is volgens de info 3,3-inch hoog (bijna 8,5 centimeter). De gewone HomePod is 6,8-inch groot (ruim 17 centimeter). De nieuwe HomePod mini zou een S5-processor hebben. Dat is dezelfde chip als in de Apple Watch Series 5 en Apple Watch SE. Die keuze is opmerkelijk, want de gewone HomePod heeft nog een A8-chip.

bron: https://www.iculture.nl/n...studio-airtag-uitgesteld/

Hopelijk is dit inderdaad de prijs. Ongetwijfeld zal het wel iets van 120 euro worden. Voor Apple begrippen is dit nog redelijk en ook wel te doen om meerdere verdiepingen te voorzien van zo'n Mini. We zullen het de 13e wel zien. O ja, leverbaar in NL en ondersteuning voor onze taal ook wel fijn zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
meesje schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:03:
‘HomePod mini kost $99’
Tegelijkertijd heeft een bron op het Chinese Weibo laten weten dat de HomePod mini er wel aan zit te komen. Deze kleinere speaker zou tijdens het event aangekondigd worden en vanaf 16 november verkrijgbaar zijn. De prijs van de speaker is volgens de bron $99. Of de HomePod mini ook naar Nederland komt, is nog altijd onduidelijk.

De speaker doet zijn naam eer aan. De kleinere versie is volgens de info 3,3-inch hoog (bijna 8,5 centimeter). De gewone HomePod is 6,8-inch groot (ruim 17 centimeter). De nieuwe HomePod mini zou een S5-processor hebben. Dat is dezelfde chip als in de Apple Watch Series 5 en Apple Watch SE. Die keuze is opmerkelijk, want de gewone HomePod heeft nog een A8-chip.

bron: https://www.iculture.nl/n...studio-airtag-uitgesteld/

Hopelijk is dit inderdaad de prijs. Ongetwijfeld zal het wel iets van 120 euro worden. Voor Apple begrippen is dit nog redelijk en ook wel te doen om meerdere verdiepingen te voorzien van zo'n Mini. We zullen het de 13e wel zien. O ja, leverbaar in NL en ondersteuning voor onze taal ook wel fijn zijn.
Ik zeg; laat maar komen. €99,- of €150 allemaal prima. Daarvoor wil ik er wel een of twee aanschaffen. Een voor in de keuken en een voor op de badkamer >:)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheKerremenke schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:13:
[...]

Ik zeg; laat maar komen. €99,- of €150 allemaal prima. Daarvoor wil ik er wel een of twee aanschaffen. Een voor in de keuken en een voor op de badkamer >:)
Het verbaast me altijd hoeveel mensen muziek nodig hebben om te kunnen douchen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Niet nodig, eigenlijk overbodig zelfs. Luxe probleem inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJGizbo
meesje schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:03:
‘HomePod mini kost $99’
...
Hopelijk is dit inderdaad de prijs. ...
O ja, leverbaar in NL en ondersteuning voor onze taal ook wel fijn zijn.
Precies, als ze eindelijk Nederlands spreken en verstaan en rond de 100-120 EUR zijn komen er twee mini's bij. Naast het twee stereo paar in de woonkamer 1 op de slaapkamer en 1 op de kantoor op zolder. Dan kan ik door hele huis opdrachten roepen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat boeit mij die iPhone 12 (mini, max, pro, turbo)! :) :+
Begin de presentatie maar gelijk met de HomePod Mini en het liefst als eerste een slide met de landen. ;)
https://www.iculture.nl/n...mini-gelekt-afbeeldingen/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
meesje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:33:
Begin de presentatie maar gelijk met de HomePod Mini en het liefst als eerste een slide met de landen. ;)
Ik gooi natuurlijk een bom nu, maar als dit het idd design is.
Ik vind het ronduit (see what I did there) lelijk…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Serena schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:01:
[...]

Ik gooi natuurlijk een bom nu, maar als dit het idd design is.
Ik vind het ronduit (see what I did there) lelijk…
Ik moet toegeven, je hebt gelijk. Maar als Siri NL ondersteunt en de prijs is rond de eerder genoemde 100 dollar (120/130 euro?) dan komt er wel eentje in de woonkamer. Waarschijnlijk wel een beetje uit het zicht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Nu online
Torac schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 19:56:
Weet iemand wanneer de homepod os 14 update uitkomt?
Dat zal nu niet lang meer duren.
Ik ben er nu ook al dik tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:48
Ronvgs schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:19:
[...]

Dat zal nu niet lang meer duren.
Ik ben er nu ook al dik tevreden mee.
Wat zou er dan toegevoegd worden?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torac
carpebios schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:22:
[...]

Wat zou er dan toegevoegd worden?
Standaard apps;

Muziek spotify
Podcast andere app etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
meesje schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:15:
[...]

Het verbaast me altijd hoeveel mensen muziek nodig hebben om te kunnen douchen. :)
In een badkamer doe je wel meer dan alleen douchen. Alleen neem ik dan voor dit soort dingen gewoon een bluetooth speakertje mee óf zet m'n tel op speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
meesje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:33:
Ja, voor deze prijs en het leuke uiterlijk word ik ook wel enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:52:
[...]

In een badkamer doe je wel meer dan alleen douchen. Alleen neem ik dan voor dit soort dingen gewoon een bluetooth speakertje mee óf zet m'n tel op speaker.
Was ook geen serieuze opmerking hoor.
Ik weet trouwens ook niet of een HomePod (Mini) geschikt is voor vochtige ruimtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
meesje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:56:
[...]

Was ook geen serieuze opmerking hoor.
Ik weet trouwens ook niet of een HomePod (Mini) geschikt is voor vochtige ruimtes.
Geloof ik hoor haha, maar mensen verwarren vaak een badkamer met alleen een toilet of douche. Ik denk dat het geen kwaad kan met de Homepod, maar hij daar eigenlijk niet voor gemaakt is. De meeste hebben tegenwoordig prima ventilatie/afzuiging dus ik verwacht geen problemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
M.b.t. de HomePod Mini:

Customers in Australia, Canada, France, Germany, Hong Kong, India, Japan, Spain, the UK, and the US are able to order HomePod mini beginning at 5 a.m. PST on Friday, November 6, with availability beginning the week of November 16. HomePod mini will be available in China, Mexico, and Taiwan later this year.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JozbyQa2gBXyGgFmepKpdR8kH98=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YsiZI3AnqeVt7taOirx4LBA2.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door robcoenen op 13-10-2020 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robcoenen schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:14:
M.b.t. de HomePod Mini:

Customers in Australia, Canada, France, Germany, Hong Kong, India, Japan, Spain, the UK, and the US are able to order HomePod mini beginning at 5 a.m. PST on Friday, November 6, with availability beginning the week of November 16. HomePod mini will be available in China, Mexico, and Taiwan later this year.

[Afbeelding]
Balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Wat hebben die toch tegen de Benelux :(

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Laatst online: 17:45

jdh009

FP ProMod
4bit schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:26:
Wat hebben die toch tegen de Benelux :(
Ik gok dat dit iets te maken heeft met de Nederlandse taal... :)

Edit: @meesje Daar heb je gelijk ik. Ik sta gecorrigeerd.

[ Voor 12% gewijzigd door jdh009 op 13-10-2020 20:31 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jdh009 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:04:
[...]

Ik gok dat dit iets te maken heeft met de Nederlandse taal... :)
Niet helemaal hé, want op de iPhone, iPad en Apple Watch begrijpt Siri gewoon NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou weer geen Nederlandse Siri, net zo nutteloos als de HomePod die ik al heb staan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:26

TheVMaster

Moderator WOS
Wat ik mij trouwens afvraag of die Intercom functie ook werkt zonder HomePod. Verwacht het wel trouwens (aangezien het volgens mij onderdeel is van Homekit, als ik het zo in de video zag). Maar het wordt zo mooi gebracht i.c.m. de HomePod Mini....

Ach...een paar HomePod mini's misstaan ook niet in de woonkamer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor £120 haal je er wel eentje naar Nederland overigens. (£99 HomePod mini £20,- voor doorstuur service).

Edit: ooh hij is in DE maar €93,-
Dan is hij hier wel voor €110,-

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 13-10-2020 21:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:57:
Voor £120 haal je er wel eentje naar Nederland overigens. (£99 HomePod mini £20,- voor doorstuur service).

Edit: ooh hij is in DE maar €93,-
Dan is hij hier wel voor €110,-
Je zou maar 10 minuten van de Duitse Media Markt wonen. Ik ga hem overigens NIET halen. Ben overgestapt naar Sonos, was het Engels praten beu.
En zo te zien gaat NL voorlopig niet komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Op Apple.de 96,50 voor de Mini. Komt waarschijnlijk door de tijdelijke btw verlaging. Daarna zal het wel 99 euro zijn. Dat is in principe wel een gunstige ‘wisselkoers’. We hebben wel eens beroerder gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 22:32

3DDude

I void warranty's

Wat is dit een mislukte voetbal?
Ik zoek nog een (smart) speaker maar dit word m niet zo.
En waarom is die oude grotere homepod niet geupdated? -_-'

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
is het echt zo dat je geen NL kan inspreken als je hem zou importeren vanuit duitsland of zo? Want vind dit eigenlijk nog het interessantste van vanavond

[ Voor 24% gewijzigd door pina op 13-10-2020 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pina schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:38:
is het echt zo dat je geen NL kan inspreken als je hem zou importeren vanuit duitsland of zo? Want vind dit eigenlijk nog het interessantste van vanavond
Ja dat is helaas zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
De homepod mini vind ik wel een interessante voor een inkoopactie. Als er iemand naar Duitsland gaat om die dingen te halen heb ik wel interesse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Serena schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:20:
[...]

Je zou maar 10 minuten van de Duitse Media Markt wonen. Ik ga hem overigens NIET halen.
En als wij het nou eens vriendelijk vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Dancing_Animal schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 01:00:
[...]

En als wij het nou eens vriendelijk vragen?
Hahaha, nog niet misschien dat ik in deze tijd even naar Duitsland ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dancing_Animal schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 00:58:
De homepod mini vind ik wel een interessante voor een inkoopactie. Als er iemand naar Duitsland gaat om die dingen te halen heb ik wel interesse.
Als je een beetje uit de buurt van Gorinchem komt wil ik er wel een voor je mee bestellen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Kunnen we die niet via Amazon.de bestellen? Of zitten we dan vast aan een Duitse Siri....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Laatst online: 17:40
In het verleden via Gravis (Authorised Apple Reseller in Duitsland) ook wel eens iPhones besteld, kostte destijds iets van 15 euro voor verzending naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrameWork. schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:37:
In het verleden via Gravis (Authorised Apple Reseller in Duitsland) ook wel eens iPhones besteld, kostte destijds iets van 15 euro voor verzending naar Nederland.
Klopt, Gravis en Cyberport versturen voor iets van 13-15 euro naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Ik ga er sowieso een halen. Mis nog een (smart) speaker boven en vind de prijs schappelijk.
De HomePod heb ik al en inderdaad alles moet in het Engels. Maar dat wend vrij snel en werkt ook prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrameWork. schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:37:
Klopt alleen op release van de Homepod hadden zowel, Amazon, Gravis als Cyberport deze nog niet. Dat ging toen alleen via Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondanks dat ik mijn Homepod nog best waardeloos vind in het Engels ga ik er toch ook Mini's bij kopen.

Wij hebben sinds kort de gang gong uit en gaat de "bel" via Homekit, boven is dat wel eens onhandig als je geen watch omhebt dus ik ga op twee verdiepingen een Mini zetten om dat op te vangen.

Hebben we daar ook gelijk muziek als we het nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 19:34

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik zag dat bol tegenwoordig de homepod verkoopt.. wist niet dat die officieel in NL verkocht werd.

Vraagje Als je apple kusic of tune in radio afspeeld op de homepod speeld die dan van de iphone/ipad af of pakt die zn eigen seed van het internet en is ke ipad/iphone/ awatch alleen soort van afstandbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:54
Donstil schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:58:
Ondanks dat ik mijn Homepod nog best waardeloos vind in het Engels ga ik er toch ook Mini's bij kopen.

Wij hebben sinds kort de gang gong uit en gaat de "bel" via Homekit, boven is dat wel eens onhandig als je geen watch omhebt dus ik ga op twee verdiepingen een Mini zetten om dat op te vangen.

Hebben we daar ook gelijk muziek als we het nodig hebben.
Jij doet ook maar heh :P

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coldbullet schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:59:
Ik zag dat bol tegenwoordig de homepod verkoopt.. wist niet dat die officieel in NL verkocht werd.

Vraagje Als je apple kusic of tune in radio afspeeld op de homepod speeld die dan van de iphone/ipad af of pakt die zn eigen seed van het internet en is ke ipad/iphone/ awatch alleen soort van afstandbediening?
Niet officieel. Ze worden ook niet door bol.com zelf aangeboden.
Correctie: de witte wel door bol.com, de zwarte niet.

[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 14-10-2020 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

meesje schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:05:
[...]

Niet officieel. Ze worden ook niet door bol.com zelf aangeboden.
Oke, ben namelijk wel in voor een homepod/mini
In de keuken als we muziek willen moet het zo hard in de woonkamer om het fatsoenlijk te horen, en in de game/speelkamer idem.. dus dat mag en kan beter!

Mis homepod in de living, en mini in de keuken en een in de gameroom..
Siri gebruiken wij heel weinig home automation alleen de hue lampen mis de deurbel wel een optie als er nu aan gebeld word zon schele bel en de hond word gek..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Coldbullet schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:59:

TuneIn radio gebruik ik niet maar Apple Music gebruikt daarvoor zijn eigen verbinding en heeft geen device nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJGizbo
Donstil schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:08:
[...]

TuneIn radio gebruik ik niet maar Apple Music gebruikt daarvoor zijn eigen verbinding en heeft geen device nodig.
TuneIn ook eigen verbinding, zonder device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De HomePod mini kan ook als HomeKit hub gebruikt worden.
Zie: https://9to5mac.com/2020/...ni-vs-homepod-comparison/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coldbullet schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:08:
[...]

Oke, ben namelijk wel in voor een homepod/mini
In de keuken als we muziek willen moet het zo hard in de woonkamer om het fatsoenlijk te horen, en in de game/speelkamer idem.. dus dat mag en kan beter!

Mis homepod in de living, en mini in de keuken en een in de gameroom..
Siri gebruiken wij heel weinig home automation alleen de hue lampen mis de deurbel wel een optie als er nu aan gebeld word zon schele bel en de hond word gek..
Nou ik heb ook wel een aardig IOT huis met vrijwel alles in Homekit (c.a. 35 lampen, deurbel, alarm, sensoren, rookmelders, Harmony, enz)
.
Wat ik alleen wel irritant vind is dat je dan een combinatie van Engels en Nederlands krijgt als je dergelijke zaken met de Homepod wilt bedienen.

"Turn off the lights in Woonkamer" - "Turn of the lights in Gang beneden" werkt gewoon niet zo goed :P en ik wacht daarom al bijna 3 jaar op Nederlandse support. Ze zijn ons echter vergeten zo lijkt het 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Danku danku! Fijn om te weten dat die eigen verbinding hebben.. als ik t huis verlaat dat de muziek of radio gewoon door gaat...
Pagina: 1 ... 10 ... 44 Laatste

Let op:
Bestellingen en Levertijden mogen in [Apple producten] Levertijden - Deel 9