De temperatuur en vochtigheidssensor blijft op kalibreren staan.
Ook bij jullie of?
Ook bij jullie of?
Bij mij ook. Ik had ergens gelezen dat dat eventjes kan duren. Dus gewoon even geduld hebben.DeVliegendeNLer schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 19:50:
De temperatuur en vochtigheidssensor blijft op kalibreren staan.
Ook bij jullie of?
[ Voor 3% gewijzigd door meesje op 24-01-2023 19:58 ]
Dit dus; schijtziek word ik ervan. En eigenlijk iedereen in ons huishouden.mprkooij schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:12:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem. Dacht dat het aan de leeftijd van de HomePods lag ondertussen. Ik heb ze nu sinds 2018. Ook dat momentje van stilte heb ik af en toe, en inderdaad ook iedere minuut als het gebeurt. Lijkt wel alsof die A8 Soc niet meer mee kan met de updates van nu. Ik heb hier last van sinds de HomePods van iOS naar audioOS 14 of 15 zijn geswitched.
[ Voor 4% gewijzigd door Dennisweb op 24-01-2023 20:09 ]
Bij mij nog bezig met kalibreren. Ach, de update heb ik er ook nog maar 15 min. opstaan. Ik had ergens gelezen dat sommige (beta) gebruikers een nachtje hebben gewacht en de volgende ochtend was het klaar. Het zal wel goed komen. De andere tips in hetzelfde artikel was Homepod verwijderen uit de Woning app (dat is nog te doen) of de hele Woning weg gooien. Daar heb ik niet echt zin in.Dennisweb schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:07:
Bij mij staat de temperatuur en vochtigheidssensor wel al goed. Ik weet niet hoe lang dat al zo is, want de updates van de HomePod Mini draaien bij mij automatisch (ook de beta's). Hij staat ook wel op een mooie plek; in de douche. Ik luister graag radio terwijl ik douche.
[ Voor 7% gewijzigd door meesje op 24-01-2023 20:24 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 24-01-2023 22:06 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 32% gewijzigd door Joshua op 24-01-2023 22:35 ]
Klimaat in de woning app misschien….Gentleman schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 22:56:
Waar zien jullie de temperatuur? 😅🤔🫣
Inderdaad klimaat. Of anders de kamer selecteren waarin de HomePod staat.Gentleman schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 22:56:
Mijn beide Homepod’s zijn op versie 16.3, maar ik zie nergens iets van temperatuur en/of vochtigheid van beide HomePod’s. Noch bij Klimaat, noch in de kamer?Gentleman schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 22:56:
[ Voor 4% gewijzigd door funske op 24-01-2023 23:42 ]
Have Fun Funske
Kun je als je op klimaat drukt niet selecteren welke je in beeld wilt hebben?funske schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 23:41:
[...]
Mijn beide Homepod’s zijn op versie 16.3, maar ik zie nergens iets van temperatuur en/of vochtigheid van beide HomePod’s. Noch bij Klimaat, noch in de kamer?
Wie kan me vertellen waar of misschien moet ik ze eerst herstarten?
[ Voor 10% gewijzigd door Dennisdn op 25-01-2023 06:53 ]
Mixed Reality dev
Allemaal geprobeerd, maar ik heb geen temp of vochtigheid. Hoe ziet er dat bij jullie uit dan?Dennisdn schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 06:50:
[...]
Kun je als je op klimaat drukt niet selecteren welke je in beeld wilt hebben?
Zo niet> Woning>Homepods>Instellingen>Woningweergave aanzetten (en eventueel favorieten)
En anders alles een keer herstarten idd.
Hoe ziet er dat bij jullie uit dan?meesje schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 23:26:
[...]
Inderdaad klimaat. Of anders de kamer selecteren waarin de HomePod staat.
[ Voor 21% gewijzigd door funske op 25-01-2023 11:50 ]
Have Fun Funske
Advies: geef de scène een andere naam. Off is al een gangbare term voor devices uit te zetten. Dan is een scène met dezelfde naam te verwarrend. “Scène to off” gaat Siri nooit begrijpen. Welke scène? Het commando zou als volgt moeten zijn “zet scène <naam scène> aan” (of uit). Je zou dus moeten zeggen “turn scène off off”, maar dat kan denk ik verwarrend zijn.Menesis schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:45:
In de Home App heb ik een scene die Off heet. Dan gaat alles uit. Maar als ik zeg scene to Off begrijpt siri het niet, terwijl andere scenes wel worden begrepen. Hoe zetten jullie alles in 1 keer uit met een Siri command?
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Heb je de HomePod bijgewerkt naar 16.3? Zo ja, hoe lang geleden? Bij mij duurde het 20/25 minuten voordat het kalibreren klaar was. Maar ook dit zou je overigens moeten zien (op een wat dieper verscholen plek).funske schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:46:
[...]
Allemaal geprobeerd, maar ik heb geen temp of vochtigheid. Hoe ziet er dat bij jullie uit dan?
[...]
Hoe ziet er dat bij jullie uit dan?
Ik had ergens gelezen dat deze sensoren maar een bepaalde range van temp. en hum. kan meten. Pin me er niet op vast, maar qua temp staat me iets bij van 15-25 graden. Dus echt voor binnen bedoeld.Serena schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:57:
Die temperatuur van de HomePod is een farce. Het scheelt onder de overkapping maar liefst 7 graden. Ik zou willen dat het buiten al 10º C was!
Have Fun Funske
Vroeger (OS15) kon ik gewoon zeggen switch everything off. Maar nu krijg ik de vraag "which room? bedroom, living room, etc etc etc" dus dat duurt eindeloos.. Maar goed, ik zal eens met je tips proberenmeesje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:56:
[...]
Advies: geef de scène een andere naam. Off is al een gangbare term voor devices uit te zetten. Dan is een scène met dezelfde naam te verwarrend. “Scène to off” gaat Siri nooit begrijpen. Welke scène? Het commando zou als volgt moeten zijn “zet scène <naam scène> aan” (of uit). Je zou dus moeten zeggen “turn scène off off”, maar dat kan denk ik verwarrend zijn.
Mixed Reality dev
“Alles uit” is iets anders dan “zet scène ‘uit’ aan”. “Zet alles uit” moet gewoon werken zonder scène.Menesis schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:27:
[...]
Vroeger (OS15) kon ik gewoon zeggen switch everything off. Maar nu krijg ik de vraag "which room? bedroom, living room, etc etc etc" dus dat duurt eindeloos.. Maar goed, ik zal eens met je tips proberen
[ Voor 8% gewijzigd door meesje op 25-01-2023 13:33 ]
Ja dat werkt wel, maar ik krijg tegenwoordig dus altijd die extra vraag van Siri waar ik niet op zit te wachten. Mijn doel is alles in 1 keer uitzetten via een voice commandmeesje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:30:
[...]
“Alles uit” is iets anders dan “zet scène ‘uit’ aan”. “Zet alles uit” moet gewoon werken zonder scène.
Het bedienen van een scène is een ander commando dan het direct bedienen van devices.
Mixed Reality dev
Dan voeg je het woordje “everywhere” toe aan je opdracht, probleem opgelost.Menesis schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:36:
[...]
Ja dat werkt wel, maar ik krijg tegenwoordig dus altijd die extra vraag van Siri waar ik niet op zit te wachten. Mijn doel is alles in 1 keer uitzetten via een voice command
Uiteindelijk zou je dit moeten zienfunske schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:46:
[...]
Allemaal geprobeerd, maar ik heb geen temp of vochtigheid. Hoe ziet er dat bij jullie uit dan?
[...]
Hoe ziet er dat bij jullie uit dan?
[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 25-01-2023 14:18 ]
[ Voor 5% gewijzigd door funske op 25-01-2023 14:49 ]
Have Fun Funske
Ik heb lampen en een ATV in mijn HomeKit. “Zet alle lampen uit” werkt, ongeacht in welke kamer de lampen zich bevinden. Zo’n opdracht is dus wel tricky als je op andere kamers ook HomeKit lampen hebt.Menesis schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:36:
[...]
Ja dat werkt wel, maar ik krijg tegenwoordig dus altijd die extra vraag van Siri waar ik niet op zit te wachten. Mijn doel is alles in 1 keer uitzetten via een voice command
Ja een beetje OffTopic, behalve dat Siri op HomePods zich iets anders gedraagt dan op iPhone.meesje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:01:
[...]
Ik heb lampen en een ATV in mijn HomeKit. “Zet alle lampen uit” werkt, ongeacht in welke kamer de lampen zich bevinden. Zo’n opdracht is dus wel tricky als je op andere kamers ook HomeKit lampen hebt.
“Zet alles uit” doet bij helemaal niks. Ik had een hoopje dat dan zowel de lampen als de ATV uit zouden gaan. De ATV krijg ik alleen uit middels “Zet TV uit”. De ATV heet ‘TV’ in mijn Woning.
We beginnen nu overigens een beetje off topic te geraken. Dit lijkt me meer thuis in het HomeKit topic.
Mixed Reality dev
[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 25-01-2023 15:05 ]
Terechte opmerking! Zojuist even op iPhone getest. “Zet alles aan” zet alle lampen en de ATV aan. “Zet alles uit” resulteert in dat alles uit gaat, ook de ATV. Inderdaad vreemd dat Siri op de iPhone wel werkt conform verwachting. Niet vreemd dat je dus een scène hebt gemaakt als workaround. In mijn situatie zou de ATV buiten de boot vallen. Deze kan je niet meenemen in een scène voor aan/uit. Dit zou ik dan moeten doen via Siri Shortcuts. Apple heeft nog wat werk.Menesis schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:04:
[...]
Ja een beetje OffTopic, behalve dat Siri op HomePods zich iets anders gedraagt dan op iPhone.
Ja about that... Die shortcuts. Ik heb ook een shortcut die ik veel gebruik. Het lijkt erop dat Siri extra kieskeurig is als je een shortcut probeert aan te spreken voordat die ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd. In principe kun je de naam van een shortcut als commando gebruiken, maar in de praktijk merk ik dat ik het heel overdreven duidelijk moet zeggen voordat het wordt uitgevoerd, terwijl ik bij alle andere commandos normaal kan praten en het dan wel wordt verstaan. Misschien is dat een extra zekerheid die ze hebben ingebouwd. Op HomePod uiteraard! Want -again- op mijn iPhone pakt hij die shortcut wel altijd in een keer.meesje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:11:
[...]
Terechte opmerking! Zojuist even op iPhone getest. “Zet alles aan” zet alle lampen en de ATV aan. “Zet alles uit” resulteert in dat alles uit gaat, ook de ATV. Inderdaad vreemd dat Siri op de iPhone wel werkt conform verwachting. Niet vreemd dat je dus een scène hebt gemaakt als workaround. In mijn situatie zou de ATV buiten de boot vallen. Deze kan je niet meenemen in een scène voor aan/uit. Dit zou ik dan moeten doen via Siri Shortcuts. Apple heeft nog wat werk.
Mixed Reality dev
Ze zijn bij allebei aangevinkt, maar ik heb al begrepen dat je ze niet als apart icoon krijgt te zien.Dennisdn schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:04:
@funske dan moet je ze in de HomePod instellingen nog even woningweergave aanvinken waarschijnlijk.
Have Fun Funske
Niet direct, dan moet je doorklikken. Dus mochten er meerdere temp sensoren zich in een kamer bevinden moet je even een niveau dieper gaan om een specifieke temp af te lezen. Volgens mij had je bij iOS 15 hiervoor nog aparte tegels.funske schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:53:
[...]
Ze zijn bij allebei aangevinkt, maar ik heb al begrepen dat je ze niet als apart icoon krijgt te zien.
Net een shortcut gemaakt, genaamd ‘Zet alles uit’. Deze shortcut activeert de scène Welterusten en zet de Apple TV in sluimer.Menesis schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:15:
[...]
Ja about that... Die shortcuts. Ik heb ook een shortcut die ik veel gebruik. Het lijkt erop dat Siri extra kieskeurig is als je een shortcut probeert aan te spreken voordat die ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd. In principe kun je de naam van een shortcut als commando gebruiken, maar in de praktijk merk ik dat ik het heel overdreven duidelijk moet zeggen voordat het wordt uitgevoerd, terwijl ik bij alle andere commandos normaal kan praten en het dan wel wordt verstaan. Misschien is dat een extra zekerheid die ze hebben ingebouwd. Op HomePod uiteraard! Want -again- op mijn iPhone pakt hij die shortcut wel altijd in een keer.
Probleem is opgelost na de update naar 16.3. Gelukkig maar!the-body schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 16:38:
Mijn nieuwe Homepod weigert structureel om nummers te vinden in Apple Music. Als ik zeg: "Hey Siri, speel een liedje van XYZ", dan is het antwoord: "Ik kan XYZ niet vinden in je Apple Music bibliotheek". Maakt niet uit wat ik zeg eigenlijk, hij kan het niet vinden. Zijn op bv Rediit ook al wel heel veel meldingen van. Eigenlijk alle "oplossingen" al geprobeerd:
- Homepod uit mijn woning verwijderd
- Homepod gereset
- Netwerkinstellingen van mijn iPhone gereset
- Alles tig keer opnieuw opgestart enzovoort
Alle instellingen staan goed. De Homepod kan gewoon muziek afspelen van Apple Music, maar dat moet dan via Airplay, of via het overzetten van de muziek door de iPhone er dicht bij te houden. Ik heb trouwens iTunes Match met een aardig grote bibliotheek en door de aankoop van de Homepod nu ook 6 maanden Apple Music.
Het enige dat wel schijnt te werken is als ik zeg: "Hey Siri, speel XYZ uit de iTunes muziekbibliotheek". Is dat gek, of heel gek? Meer mensen hier bij wie het hele Siri-Homepod gebeuren niet lekker loopt?
Nog een probleem is dat de Homepod tijdens het afspelen van muziek vaak eventjes drop-outs heeft, momentje van stilte. Als het gebeurt dan gebeurt het ook bijna elke minuut.
This title is for sale, please send me a PM
Ooh nice, Ben benieuwd hoe je de audio kwaliteit gaat ervaren.Greatsword schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 19:48:
Hier ook maar een nieuwe HomePod besteld ter vervanging van de OG.
Beetje irritant dat ik in de woonkamer nu niet kan zien wat de luchtvochtigheid is![]()
Ben vooral benieuwd of die nieuwe afneembare stroomkabel nog wel net zo lang is, want hij staat bij mij op een dressoir. Weet iemand wanneer de Review embargo's verlopen, Maandag, Woensdag?
Bloed kruipt waar het niet gaan kanGreatsword schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 19:48:
Hier ook maar een nieuwe HomePod besteld ter vervanging van de OG.
Beetje irritant dat ik in de woonkamer nu niet kan zien wat de luchtvochtigheid is![]()
Ben vooral benieuwd of die nieuwe afneembare stroomkabel nog wel net zo lang is, want hij staat bij mij op een dressoir. Weet iemand wanneer de Review embargo's verlopen, Maandag, Woensdag?
I don't have dreams, I have goals!!
Ach ja, met 11% korting kunnen kopen en verwacht dat ik voor de OG ook nog wel 199,- kan krijgen dus dan valt het wel mee toch. Nu alleen nog hopen dat hij niet slechter klinkt door bepaalde downgrades.
Lekker hoor! 11% korting, waar komt dit vandaan? Onderwijs?Greatsword schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 08:58:
[...]
Ach ja, met 11% korting kunnen kopen en verwacht dat ik voor de OG ook nog wel 199,- kan krijgen dus dan valt het wel mee toch. Nu alleen nog hopen dat hij niet slechter klinkt door bepaalde downgrades.
the-body schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 16:38:
Mijn nieuwe Homepod weigert structureel om nummers te vinden in Apple Music. Als ik zeg: "Hey Siri, speel een liedje van XYZ", dan is het antwoord: "Ik kan XYZ niet vinden in je Apple Music bibliotheek". Maakt niet uit wat ik zeg eigenlijk, hij kan het niet vinden. Zijn op bv Rediit ook al wel heel veel meldingen van. Eigenlijk alle "oplossingen" al geprobeerd:
- Homepod uit mijn woning verwijderd
- Homepod gereset
- Netwerkinstellingen van mijn iPhone gereset
- Alles tig keer opnieuw opgestart enzovoort
Alle instellingen staan goed. De Homepod kan gewoon muziek afspelen van Apple Music, maar dat moet dan via Airplay, of via het overzetten van de muziek door de iPhone er dicht bij te houden. Ik heb trouwens iTunes Match met een aardig grote bibliotheek en door de aankoop van de Homepod nu ook 6 maanden Apple Music.
Het enige dat wel schijnt te werken is als ik zeg: "Hey Siri, speel XYZ uit de iTunes muziekbibliotheek". Is dat gek, of heel gek? Meer mensen hier bij wie het hele Siri-Homepod gebeuren niet lekker loopt?
Nog een probleem is dat de Homepod tijdens het afspelen van muziek vaak eventjes drop-outs heeft, momentje van stilte. Als het gebeurt dan gebeurt het ook bijna elke minuut.
Nou, te vroeg gejuicht. Op de 1 of andere manier werkt het zoeken van muziek na 2 dagen met Siri weer voor geen meter. Ik moet weer zeggen "Hey Siri speel XYZ uit mijn iTunes bibliotheek" om het werkend te krijgen. Kom op Apple!the-body schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:22:
[...]
Probleem is opgelost na de update naar 16.3. Gelukkig maar!
This title is for sale, please send me a PM
Nee HomePods doen daar niet aan mee.Redondo1982 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:19:
[...]
Lekker hoor! 11% korting, waar komt dit vandaan? Onderwijs?
Zoals jij het beschrijft is volgens mij de juiste weg om muziek uit je iTunes bibliotheek af te spelen. Als je Apple Music en iTunes Match gebruikt, moet je dus specifiek aangeven dat je iets uit je bibliotheek wil afspelen.the-body schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:25:
[...]
[...]
Nou, te vroeg gejuicht. Op de 1 of andere manier werkt het zoeken van muziek na 2 dagen met Siri weer voor geen meter. Ik moet weer zeggen "Hey Siri speel XYZ uit mijn iTunes bibliotheek" om het werkend te krijgen. Kom op Apple!
[ Voor 11% gewijzigd door meesje op 27-01-2023 09:50 ]
Die moet ik even onthouden, ik heb recent bol.com bonnen gekocht via CashbackXL, maar dan krijg je maar 4%. Via jouw manier had ik dus zelfs 6% kunnen krijgen.Greatsword schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:37:
[...]
Nee HomePods doen daar niet aan mee.
CashbackXL > Wissel (En daar dan wat Apple Gift Cards met 10% korting gekocht en van CashbackXL krijg je dan 1% terug.
Of de stekker er even 1 minuutje uithalen.Ronzz schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:56:
HomePod gisteravond geupdate maar tot op heden nog geen klimaat opties. iPhone is overigens ook voorzien van de laatste versie. Ik moet vast nog even geduld hebben
Have Fun Funske
Niet herkenbaar. Al beide Mini’s opnieuw opgestart (via Woning app of even van het stroom halen)?RicoK schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:34:
Hmm, ik heb toch ook wel een 'buggy-gevoel' bij die temperatuur en vochtigheidssensors.
Ik heb twee HomePod Mini's in stereo-opstelling in huis. Van de week werd van elke HP de door hem/haar gemeten temp en hum weergegeven, maar nu sinds gisteren geeft van een stereo-paar een van de twee geen temp weer en de ander geeft geen vochtigheid weer.
Altijd op de feitelijke releasedatum (de dag dat je ze in de winkel kunt kopen toch?thomastvd schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 13:03:
Dat embargo's lopen laat af voor de HomePod. Of is dat altijd zo laat?
[ Voor 18% gewijzigd door Ferruginous Hwk op 27-01-2023 18:24 ]
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
Inderdaad, nog niet gedaan. Maar beide sensoren van beide HPM’s werden van de week wel getoond.meesje schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 18:19:
Niet herkenbaar. Al beide Mini’s opnieuw opgestart (via Woning app of even van het stroom halen)?
Opnieuw opstarten via de Woning App did the job 👍🏻meesje schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 18:19:
Al beide Mini’s opnieuw opgestart (via Woning app of even van het stroom halen)?
Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+
Via Airplay zou dat zonder meer moeten kunnen.mcmiles schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 20:42:
Streaming vraag. Ik heb een abonnement op Qobuz, vooral voor gebruik icm hifi en iPhone app bijv via Carplay. Kan ik nu via de iPhone app naar de nieuwe HomePod streaming. Tot nu toe denk ik van niet en is dit alleen voorbehouden icm Apple Music. Klopt dit?
Dank, het is me helder!wvanommen schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 21:50:
[...]
Via Airplay zou dat zonder meer moeten kunnen.
Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+
Wat kunnen mensen toch tegengestelde wensen hebben; jij bent blij dat je van de gesproken reactie van Siri af bent en mijn vrouw mist die gesproken reactie juist heel erg.meesje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:55:
Wat een verademing is de nieuwe functie dat de HomePod alleen een geluid signaal afspeelt wanneer vi Siri HomeKit devices worden bediend die zich niet in dezelfde kamer bevinden waar de HomePod ook staat.
In HomeKit heb een kamer Voortuin en Tuin. Deze laatste is de tuin achter. Beide kamers heb ik ondergebracht in de zone Buiten. Als ik voorheen zei “Hey Siri, zet de lampen buiten aan” kreeg ik een reactie “Ik heb de lampen in de buiten aan gezet”. Dit klinkt niet echt natuurlijk.Het korte geluidssignaal nu vind ik veel fijner.
Have Fun Funske
Shit happens, zeg ik dan maar. Maar mijn vrouw vind dit minder; zij hoort graag een bevestiging van Siri van wat ze gevraagd had.RoRoNL schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:57:
@funske Nee, dat is vanaf 16.3 permanent, ten goede, gewijzigd. Helaas voor sommigen.
Have Fun Funske
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik verwacht dat je ze vrijdag op release vast wel kunt krijgen. Ze staan ook gewoon in de pricewatchpinokkia schreef op maandag 30 januari 2023 @ 17:53:
Jammer dat HomePod 2023 een levertijd maart hebben. Ik wilde toch een 2e HomePod 2023 bestellen. Maar daar wacht ik nu mee totdat de HomePod 2023 gelijk beschikbaar is.
[ Voor 8% gewijzigd door Greatsword op 30-01-2023 18:03 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Soepie op 30-01-2023 21:48 ]
Gewoon spullen
Klopt inderdaad de zwarte HomePod 2023 is bij Apple verschoven naar begin maart. Trouwens ik ben een vrouw.Soepie schreef op maandag 30 januari 2023 @ 18:12:
Ik denk dat hij bedoeld dat de zwarte middernacht al naar begin maart verschoven is bij Apple zelf.
Wit is wel 3-7 feb.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik verwacht geen groot verschil in kwaliteit tussen de nieuwe en oude generatie. Dus reviews van die zullen grotendeels overeen komen. De nieuwe chip is hetzelfde als de Mini en de functionaliteiten zijn gelijk aan de oude HomePod met uitzondering van de extra sensor en dat de Siri animatie nu wat groter is.John schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:10:
Wanneer gaat de embargo van de grote HomePods eraf? Ik gebruik mijn mini dagelijks en ben wel geinteresseerd in de grotere broer maar wil de eerste impressie eerst afwachten.
Meestal de dinsdag of woensdag voor release bij zulke lanceringen.John schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:10:
Wanneer gaat de embargo van de grote HomePods eraf? Ik gebruik mijn mini dagelijks en ben wel geinteresseerd in de grotere broer maar wil de eerste impressie eerst afwachten.
If you are such a fan of Apple products and sound quality that you want to hear exactly how bad Siri is.. then this is the speaker for you.
We know Siri sucks but at least Siri sucks seamlessly on a smart speaker that sounds pretty sweet
[ Voor 77% gewijzigd door Donstil op 31-01-2023 16:07 ]
Die luchtvochtigheidsensor en notificatie bij Alarm geluiden zoals de Rookmelder zijn het voor mij in ieder geval waard.Redondo1982 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:31:
Dus het is heel simpel: heb je al de eerste versie? Dan hoef je niet te upgraden.
Ik heb hem ook gewoon blind gekocht hoor. Heb hem niet eens nodig ofzo, maar ja ik vind het wel gaaf ding. Ga weer beetje schuiven met de spullen. Homepod 2023 op kantoor thuis en Homepod Mini naar een regiokantoor ofzo haha.Greatsword schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:41:
[...]
Die luchtvochtigheidsensor en notificatie bij Alarm geluiden zoals de Rookmelder zijn het voor mij in ieder geval waard.
Hopelijk komt hij vrijdag binnen en als mijn ervaring net zo positief is gaat de OG de deur uit
Ooh wat kan hij daarmee anders dan?Greatsword schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:41:
[...]
en notificatie bij Alarm geluiden zoals de Rookmelder zijn het voor mij in ieder geval waard.
Ah oke en wat gaat er dan gebeuren?meesje schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 17:59:
[...]
Net als de Mini kan de HomePod v2 deze geluiden herkennen.
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 31-01-2023 18:27 ]
Exact dat laatste!Donstil schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 18:26:
[...]
Ah oke en wat gaat er dan gebeuren?
Want die alarm meldingen komen nu al via push meldingen op alle mobiele devices in de woning en via audio uit de HomePods.
Of is dat voor als je nog “ouderwetse” rookmelder hebt oid?
Reken maar dat er iemand bij Google Nest zichzelf verslikte in zijn ontbijt toen hij dat nieuws zag.Donstil schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 18:58:
Ah got it. Das wel een aardige feature dan inderdaad.
Hier ook nog op verwerken. Hopelijk met een beetje geluk snel verandering en voor het weekend (vrijdag 3 feb) binnen! Miste met de HP Mini's in Stereo opstelling toch ook net een beetje vermogen dus ga er blind vanuit dat de Homepod v2 hier voor voldoende spektakel kan zorgen.mprkooij schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:39:
Is bij iemand de status al veranderd naar verzending wordt voorbereid? Staat bij mij nog steeds op verwerken
[ Voor 34% gewijzigd door Scrtz op 01-02-2023 14:16 ]
Bij Google hadden ze het al gehoord toen een van de gebruikers het er over had, in zijn eigen woonkamerAiii schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:12:
[...]
Reken maar dat er iemand bij Google Nest zichzelf verslikte in zijn ontbijt toen hij dat nieuws zag.
Ja hier is dat ook, geen pijl op te trekken ook.Scrtz schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:07:
Overigens, zijn er hier meer mensen waar het lijkt alsof Siri steeds slechter reageert? In het begin van mijn nieuwe woning en Homepod Mini setup in de woonkamer (3 stuks) reageerde Siri eigenlijk altijd snel en adequaat (we gebruiken Siri voornamelijk voor muziek/radio af te spelen en om Philips Hue verlichting te bedienen). Nu steeds vaker 'wacht even' etc voornamelijk bij muziek afspelen. Of dat we zeggen 'speel q-music af in de woonkamer' en Siri denkt dat we een of andere playlist benoemen en die wil gaan afspelen..
Ja precies, rare is dat ik dat in het begin (lees de eerste maanden dat ik in het huis woonde, vanaf juli) eigenlijk vrijwel niet ervaarde. Alles was lekker snel. Aan de internetverbinding en WiFi dekking ligt het ook niet, 3 AP's allemaal bedraad aangesloten..Donstil schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:56:
[...]
Ja hier is dat ook, geen pijl op te trekken ook.
Ene moment is het snel andere komt ze niet verder dan “wacht even”. Of “de woonkamer lampen reageren niet” als ik het dan direct nog eens doe werkt het wel. Etc.
Siri moeten ze echt even aanpakken bij Apple, anders raakt ze/hij te ver achterop.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq