• Ninodebest
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:40
De temperatuur en vochtigheidssensor blijft op kalibreren staan.

Ook bij jullie of?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Ninodebest schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 19:50:
De temperatuur en vochtigheidssensor blijft op kalibreren staan.

Ook bij jullie of?
Bij mij ook. Ik had ergens gelezen dat dat eventjes kan duren. Dus gewoon even geduld hebben.

[Voor 3% gewijzigd door meesje op 24-01-2023 19:58]

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:48
mprkooij schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:12:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem. Dacht dat het aan de leeftijd van de HomePods lag ondertussen. Ik heb ze nu sinds 2018. Ook dat momentje van stilte heb ik af en toe, en inderdaad ook iedere minuut als het gebeurt. Lijkt wel alsof die A8 Soc niet meer mee kan met de updates van nu. Ik heb hier last van sinds de HomePods van iOS naar audioOS 14 of 15 zijn geswitched.
Dit dus; schijtziek word ik ervan. En eigenlijk iedereen in ons huishouden.
Het "zelfstandig" kunnen streamen is fijn, maar het moet wel werken he!

Ik overweeg echt steeds vaker een Sonos setup, dan maar lekker (stabiel) airplay-2 de hele tijd.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:31
Bij mij staat de temperatuur en vochtigheidssensor wel al goed. Ik weet niet hoe lang dat al zo is, want de updates van de HomePod Mini draaien bij mij automatisch (ook de beta's). Hij staat ook wel op een mooie plek; in de douche. Ik luister graag radio terwijl ik douche. ;)

[Voor 4% gewijzigd door Dennisweb op 24-01-2023 20:09]

Dennisweb schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:07:
Bij mij staat de temperatuur en vochtigheidssensor wel al goed. Ik weet niet hoe lang dat al zo is, want de updates van de HomePod Mini draaien bij mij automatisch (ook de beta's). Hij staat ook wel op een mooie plek; in de douche. Ik luister graag radio terwijl ik douche. ;)
Bij mij nog bezig met kalibreren. Ach, de update heb ik er ook nog maar 15 min. opstaan. Ik had ergens gelezen dat sommige (beta) gebruikers een nachtje hebben gewacht en de volgende ochtend was het klaar. Het zal wel goed komen. De andere tips in hetzelfde artikel was Homepod verwijderen uit de Woning app (dat is nog te doen) of de hele Woning weg gooien. Daar heb ik niet echt zin in. :)

Edit: 20:22 uur, kalibreren is klaar. Dat kost dus nog geen half uur. Nu de sensoren van de tweede Homepod Mini nog een goede naam geven.

[Voor 7% gewijzigd door meesje op 24-01-2023 20:24]

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:30
Bij mij kruipt de update binnen…..

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:42

Rivanov

Apple freak

Hier beid me HomePod mini’s geüpdate en is nu aan het kalibreren voor temperatuur en luchtvochtigheid.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Gaan we hier straks ook allemaal de luchtvochtigheid delen 😏

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:33
De temperatuur tussen mijn homepod en Netatmo Home Coach heeft een verschil van 4,7 graden ,
ze staan in dezelfde kamer op 2m van elkaar
Ik heb nu de verlichting bij de tv uitgezet. De ene Mini stond in het licht en de andere niet. De ene Mini gaf 18 en de andere 19,5 aan. Ik ben benieuwd of ze nu een beetje hetzelfde aan gaan geven.
Hier is de kalibratie ook klaar, temperatuur is gelijk aan de sensoren die al in de ruimtes aanwezig waren dus dat lijkt wel aardig. Luchtvochtigheid wijkt ongeveer 10% af t.o.v de bestaande sensoren dus dat is dan weer jammer.

[Voor 13% gewijzigd door Donstil op 24-01-2023 22:06]

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-01 15:49
Het temperatuurverschil bij mij is 1 graden in de ene kamer en 1,5 in de andere. Was eerder deze avond zelfs 2,5.

Net contact gehad met Apple Support en ze willen dit soort problemen graag verzamelen en in kaart brengen.

[Voor 32% gewijzigd door Joshua op 24-01-2023 22:35]

• Gentleman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:19
Waar zien jullie de temperatuur? 😅🤔🫣

• RicoK
Gentleman schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 22:56:
Klimaat in de woning app misschien….
Inderdaad klimaat. Of anders de kamer selecteren waarin de HomePod staat.

• Gentleman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:19
Blijkbaar nog niet helemaal bijgewerkt. Nog niet zichtbaar

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:27
Mijn beide Homepod’s zijn op versie 16.3, maar ik zie nergens iets van temperatuur en/of vochtigheid van beide HomePod’s. Noch bij Klimaat, noch in de kamer?
Wie kan me vertellen waar of misschien moet ik ze eerst herstarten?

[Voor 4% gewijzigd door funske op 24-01-2023 23:42]

Have Fun Funske

• Dennisdn
  • Laatst online: 21:20
funske schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 23:41:
[...]

Mijn beide Homepod’s zijn op versie 16.3, maar ik zie nergens iets van temperatuur en/of vochtigheid van beide HomePod’s. Noch bij Klimaat, noch in de kamer?
Wie kan me vertellen waar of misschien moet ik ze eerst herstarten?
Kun je als je op klimaat drukt niet selecteren welke je in beeld wilt hebben?
Zo niet> Woning>Homepods>Instellingen>Woningweergave aanzetten (en eventueel favorieten)

En anders alles een keer herstarten idd.

[Voor 10% gewijzigd door Dennisdn op 25-01-2023 06:53]

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:45

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Vanacht zijn de homepods geupdate, en inderdaad de temp en vochtigheids sensoren werken, ideaal!
je kan het zien in de hone app en dan klimaat

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Als de nieuwe luchtvochtigheid sensor tussen de 40-60 zit is het blijkbaar goed als we onderstaande mogen geloven.

Mis nu eigenlijk wel iets van een historisch (dag) rapport aangezien het in de nacht natuurlijk kouder en vochtiger is dan overdag.

https://www.philips.nl/c-.../luchtvochtigheid-in-huis

Wat een verademing is de nieuwe functie dat de HomePod alleen een geluid signaal afspeelt wanneer vi Siri HomeKit devices worden bediend die zich niet in dezelfde kamer bevinden waar de HomePod ook staat.
In HomeKit heb een kamer Voortuin en Tuin. Deze laatste is de tuin achter. Beide kamers heb ik ondergebracht in de zone Buiten. Als ik voorheen zei “Hey Siri, zet de lampen buiten aan” kreeg ik een reactie “Ik heb de lampen in de buiten aan gezet”. Dit klinkt niet echt natuurlijk. :) Het korte geluidssignaal nu vind ik veel fijner.

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:57
In de Home App heb ik een scene die Off heet. Dan gaat alles uit. Maar als ik zeg scene to Off begrijpt siri het niet, terwijl andere scenes wel worden begrepen. Hoe zetten jullie alles in 1 keer uit met een Siri command?

Mixed Reality dev- HoloLens2, Magic Leap, Quest, Unity, Unreal Engine, 3ds max

• funske
Dennisdn schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 06:50:
[...]

Kun je als je op klimaat drukt niet selecteren welke je in beeld wilt hebben?
Zo niet> Woning>Homepods>Instellingen>Woningweergave aanzetten (en eventueel favorieten)

En anders alles een keer herstarten idd.
Allemaal geprobeerd, maar ik heb geen temp of vochtigheid. Hoe ziet er dat bij jullie uit dan?
meesje schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 23:26:
[...]

Inderdaad klimaat. Of anders de kamer selecteren waarin de HomePod staat.
Hoe ziet er dat bij jullie uit dan?

[Voor 21% gewijzigd door funske op 25-01-2023 11:50]

Have Fun Funske

Menesis schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:45:
In de Home App heb ik een scene die Off heet. Dan gaat alles uit. Maar als ik zeg scene to Off begrijpt siri het niet, terwijl andere scenes wel worden begrepen. Hoe zetten jullie alles in 1 keer uit met een Siri command?
Advies: geef de scène een andere naam. Off is al een gangbare term voor devices uit te zetten. Dan is een scène met dezelfde naam te verwarrend. “Scène to off” gaat Siri nooit begrijpen. Welke scène? Het commando zou als volgt moeten zijn “zet scène <naam scène> aan” (of uit). Je zou dus moeten zeggen “turn scène off off”, maar dat kan denk ik verwarrend zijn.

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:41
Die temperatuur van de HomePod is een farce. Het scheelt onder de overkapping maar liefst 7 graden. Ik zou willen dat het buiten al 10º C was!

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• RicoK
funske schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:46:
[...]

Allemaal geprobeerd, maar ik heb geen temp of vochtigheid. Hoe ziet er dat bij jullie uit dan?

[...]

Heb je de HomePod bijgewerkt naar 16.3? Zo ja, hoe lang geleden? Bij mij duurde het 20/25 minuten voordat het kalibreren klaar was. Maar ook dit zou je overigens moeten zien (op een wat dieper verscholen plek).

Mijn stappen: open de woning app, klik op de Woning ‘tab’ (standaard wordt deze geopend). Klik bovenin op klimaat. Daar zie je temperatuur en luchtvochtigheid. Als je daar op klikt, zie je meer details. Handig als je meer temp/hum sensoren hebt.
Serena schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:57:
Die temperatuur van de HomePod is een farce. Het scheelt onder de overkapping maar liefst 7 graden. Ik zou willen dat het buiten al 10º C was!
Ik had ergens gelezen dat deze sensoren maar een bepaalde range van temp. en hum. kan meten. Pin me er niet op vast, maar qua temp staat me iets bij van 15-25 graden. Dus echt voor binnen bedoeld.

• RicoK
@funske Welke HomePods heb je eigenlijk? De nieuwe feature is alleen van toepassing op de HomePod Mini en de HomePod v2 die volgende maand beschikbaar gaat komen. Als je dus de HomePod OG hebt dan pies je helaas naast de pot.

• funske
@meesje en @RicoK Ik heb gisteravond mijn HomePod Mini's geüpdatet naar 16.3 en vanmorgen nog eens een keer opnieuw opgestart, maar er verandert niets. Ik krijg de temp /vochtigheid van andere apparaten prima te zien, maar van de Mini Homepods helemaal niets.
Als ik bij de instellingen van de Homepods ga kijken staat een onder Kamer ook geen '2 accessoires' wat eigenlijk zou moeten.
Ik snap het niet meer.......

Have Fun Funske

• Menesis
meesje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:56:
[...]

Advies: geef de scène een andere naam. Off is al een gangbare term voor devices uit te zetten. Dan is een scène met dezelfde naam te verwarrend. “Scène to off” gaat Siri nooit begrijpen. Welke scène? Het commando zou als volgt moeten zijn “zet scène <naam scène> aan” (of uit). Je zou dus moeten zeggen “turn scène off off”, maar dat kan denk ik verwarrend zijn.
Vroeger (OS15) kon ik gewoon zeggen switch everything off. Maar nu krijg ik de vraag "which room? bedroom, living room, etc etc etc" dus dat duurt eindeloos.. Maar goed, ik zal eens met je tips proberen :)

Menesis schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:27:
[...]

Vroeger (OS15) kon ik gewoon zeggen switch everything off. Maar nu krijg ik de vraag "which room? bedroom, living room, etc etc etc" dus dat duurt eindeloos.. Maar goed, ik zal eens met je tips proberen :)
“Alles uit” is iets anders dan “zet scène ‘uit’ aan”. “Zet alles uit” moet gewoon werken zonder scène.
Het bedienen van een scène is een ander commando dan het direct bedienen van devices.

[Voor 8% gewijzigd door meesje op 25-01-2023 13:33]

• Menesis
meesje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:30:
[...]

“Alles uit” is iets anders dan “zet scène ‘uit’ aan”. “Zet alles uit” moet gewoon werken zonder scène.
Het bedienen van een scène is een ander commando dan het direct bedienen van devices.
Ja dat werkt wel, maar ik krijg tegenwoordig dus altijd die extra vraag van Siri waar ik niet op zit te wachten. Mijn doel is alles in 1 keer uitzetten via een voice command :P

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:54

Aiii

何これ

Menesis schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:36:
[...]
Ja dat werkt wel, maar ik krijg tegenwoordig dus altijd die extra vraag van Siri waar ik niet op zit te wachten. Mijn doel is alles in 1 keer uitzetten via een voice command :P
Dan voeg je het woordje “everywhere” toe aan je opdracht, probleem opgelost.

• Dennisdn
funske schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:46:
[...]

[...]

Uiteindelijk zou je dit moeten zien

[Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 25-01-2023 14:18]

• funske
@meesje , @RicoK en @Dennisdn
Inmiddels heb ik het gevonden. Ik dacht alles ge-update te hebben, alleen mijn iPad en iPhone waren nog niet geupdate met 16.3. Inmiddels dus ook gedaan en zijn ze er wel. 8)7 |:(

Hier zie ik ze (nog) niet:

Ze staan dus niet als zelfstandig icoon op het scherm!?!??

Alleen als op “Temperatuur” of “Vochtigheid” klik, krijg ik ze te zien:

Ik weet dus niet of het normaal is, dat ik ze niet als zelfstandig icoon zie zoals die andere sensoren.

[Voor 5% gewijzigd door funske op 25-01-2023 14:49]

Have Fun Funske

@funske Jouw screenshots is conform hoe temp/hum wordt weergegeven sinds iOS 16. Op het eerste scherm de range en wanneer je er op klikt de details per sensor.
Menesis schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:36:
[...]
Ik heb lampen en een ATV in mijn HomeKit. “Zet alle lampen uit” werkt, ongeacht in welke kamer de lampen zich bevinden. Zo’n opdracht is dus wel tricky als je op andere kamers ook HomeKit lampen hebt.
“Zet alles uit” doet bij helemaal niks. Ik had een hoopje dat dan zowel de lampen als de ATV uit zouden gaan. De ATV krijg ik alleen uit middels “Zet TV uit”. De ATV heet ‘TV’ in mijn Woning.

We beginnen nu overigens een beetje off topic te geraken. Dit lijkt me meer thuis in het HomeKit topic.

• Menesis
meesje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:01:
[...]

Ik heb lampen en een ATV in mijn HomeKit. “Zet alle lampen uit” werkt, ongeacht in welke kamer de lampen zich bevinden. Zo’n opdracht is dus wel tricky als je op andere kamers ook HomeKit lampen hebt.
“Zet alles uit” doet bij helemaal niks. Ik had een hoopje dat dan zowel de lampen als de ATV uit zouden gaan. De ATV krijg ik alleen uit middels “Zet TV uit”. De ATV heet ‘TV’ in mijn Woning.

We beginnen nu overigens een beetje off topic te geraken. Dit lijkt me meer thuis in het HomeKit topic.
Ja een beetje OffTopic, behalve dat Siri op HomePods zich iets anders gedraagt dan op iPhone.

• Dennisdn
@funske dan moet je ze in de HomePod instellingen nog even woningweergave aanvinken waarschijnlijk.

Ik zie dat je net als ik nog een berg andere temperatuurmetingen hebt in huis, dan geeft ie bij klimaat alleen de hoogste en laagste weer. Ik heb daarom juist alles uit gezet behalve de belangrijkste, dat is ook fijner voor de lockscreen-widget die maar 1 meter kan weergeven.

[Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 25-01-2023 15:05]

Menesis schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:04:
[...]
Ja een beetje OffTopic, behalve dat Siri op HomePods zich iets anders gedraagt dan op iPhone.
Terechte opmerking! Zojuist even op iPhone getest. “Zet alles aan” zet alle lampen en de ATV aan. “Zet alles uit” resulteert in dat alles uit gaat, ook de ATV. Inderdaad vreemd dat Siri op de iPhone wel werkt conform verwachting. Niet vreemd dat je dus een scène hebt gemaakt als workaround. In mijn situatie zou de ATV buiten de boot vallen. Deze kan je niet meenemen in een scène voor aan/uit. Dit zou ik dan moeten doen via Siri Shortcuts. Apple heeft nog wat werk. :)

• Menesis
meesje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:11:
[...]

Terechte opmerking! Zojuist even op iPhone getest. “Zet alles aan” zet alle lampen en de ATV aan. “Zet alles uit” resulteert in dat alles uit gaat, ook de ATV. Inderdaad vreemd dat Siri op de iPhone wel werkt conform verwachting. Niet vreemd dat je dus een scène hebt gemaakt als workaround. In mijn situatie zou de ATV buiten de boot vallen. Deze kan je niet meenemen in een scène voor aan/uit. Dit zou ik dan moeten doen via Siri Shortcuts. Apple heeft nog wat werk. :)
Ja about that... Die shortcuts. Ik heb ook een shortcut die ik veel gebruik. Het lijkt erop dat Siri extra kieskeurig is als je een shortcut probeert aan te spreken voordat die ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd. In principe kun je de naam van een shortcut als commando gebruiken, maar in de praktijk merk ik dat ik het heel overdreven duidelijk moet zeggen voordat het wordt uitgevoerd, terwijl ik bij alle andere commandos normaal kan praten en het dan wel wordt verstaan. Misschien is dat een extra zekerheid die ze hebben ingebouwd. Op HomePod uiteraard! Want -again- op mijn iPhone pakt hij die shortcut wel altijd in een keer.

• funske
Dennisdn schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:04:
@funske dan moet je ze in de HomePod instellingen nog even woningweergave aanvinken waarschijnlijk.
Ze zijn bij allebei aangevinkt, maar ik heb al begrepen dat je ze niet als apart icoon krijgt te zien.

Have Fun Funske

funske schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:53:
[...]

Ze zijn bij allebei aangevinkt, maar ik heb al begrepen dat je ze niet als apart icoon krijgt te zien.
Niet direct, dan moet je doorklikken. Dus mochten er meerdere temp sensoren zich in een kamer bevinden moet je even een niveau dieper gaan om een specifieke temp af te lezen. Volgens mij had je bij iOS 15 hiervoor nog aparte tegels.
Menesis schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:15:
[...]
Ja about that... Die shortcuts. Ik heb ook een shortcut die ik veel gebruik. Het lijkt erop dat Siri extra kieskeurig is als je een shortcut probeert aan te spreken voordat die ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd. In principe kun je de naam van een shortcut als commando gebruiken, maar in de praktijk merk ik dat ik het heel overdreven duidelijk moet zeggen voordat het wordt uitgevoerd, terwijl ik bij alle andere commandos normaal kan praten en het dan wel wordt verstaan. Misschien is dat een extra zekerheid die ze hebben ingebouwd. Op HomePod uiteraard! Want -again- op mijn iPhone pakt hij die shortcut wel altijd in een keer.
Net een shortcut gemaakt, genaamd ‘Zet alles uit’. Deze shortcut activeert de scène Welterusten en zet de Apple TV in sluimer.
Getest via de HomePod. Even ‘even geduld’ en toen ging alles uit. Hopelijk was dat ‘even geduld’ een incident. De komende tijd even aankijken. Van mij hoeft er niks terug gezegd te worden. Alleen dat enkele geluidje (nieuw per 16.3) vind ik prima.

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

the-body schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 16:38:
Mijn nieuwe Homepod weigert structureel om nummers te vinden in Apple Music. Als ik zeg: "Hey Siri, speel een liedje van XYZ", dan is het antwoord: "Ik kan XYZ niet vinden in je Apple Music bibliotheek". Maakt niet uit wat ik zeg eigenlijk, hij kan het niet vinden. Zijn op bv Rediit ook al wel heel veel meldingen van. Eigenlijk alle "oplossingen" al geprobeerd:
- Homepod uit mijn woning verwijderd
- Homepod gereset
- Netwerkinstellingen van mijn iPhone gereset
- Alles tig keer opnieuw opgestart enzovoort

Alle instellingen staan goed. De Homepod kan gewoon muziek afspelen van Apple Music, maar dat moet dan via Airplay, of via het overzetten van de muziek door de iPhone er dicht bij te houden. Ik heb trouwens iTunes Match met een aardig grote bibliotheek en door de aankoop van de Homepod nu ook 6 maanden Apple Music.

Het enige dat wel schijnt te werken is als ik zeg: "Hey Siri, speel XYZ uit de iTunes muziekbibliotheek". Is dat gek, of heel gek? Meer mensen hier bij wie het hele Siri-Homepod gebeuren niet lekker loopt?

Nog een probleem is dat de Homepod tijdens het afspelen van muziek vaak eventjes drop-outs heeft, momentje van stilte. Als het gebeurt dan gebeurt het ook bijna elke minuut.
Probleem is opgelost na de update naar 16.3. Gelukkig maar!

This title is for sale, please send me a PM

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hier ook maar een nieuwe HomePod besteld ter vervanging van de OG.

Beetje irritant dat ik in de woonkamer nu niet kan zien wat de luchtvochtigheid is :+

Ben vooral benieuwd of die nieuwe afneembare stroomkabel nog wel net zo lang is, want hij staat bij mij op een dressoir. Weet iemand wanneer de Review embargo's verlopen, Maandag, Woensdag?

Greatsword schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 19:48:
Hier ook maar een nieuwe HomePod besteld ter vervanging van de OG.

Beetje irritant dat ik in de woonkamer nu niet kan zien wat de luchtvochtigheid is :+

Ben vooral benieuwd of die nieuwe afneembare stroomkabel nog wel net zo lang is, want hij staat bij mij op een dressoir. Weet iemand wanneer de Review embargo's verlopen, Maandag, Woensdag?
Ooh nice, Ben benieuwd hoe je de audio kwaliteit gaat ervaren.

Pagina: 1 ... 34 35 36 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee