• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Oeh, hier word ik wel blij van:

While force was required to remove the original HomePod's power cable, the new HomePod has an easily detachable power cable.

Ideaal dus als je een wat langere of kortere kabel wilt gebruiken. Ben benieuwd wat voor aansluiting het wordt.

https://www.macrumors.com...ngs-for-the-2023-homepod/

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:00
De specificaties zijn teleurstellend. Hopelijk komt er nog eens een grotere smart speaker in de vorm van een soundbar met Apple TV geïntegreerd en dus ook de A15 chip en Wifi-6.

Dat de hand-off feature ook alleen maar werkt met Apple Music...
Dus wat haal je in huis? Een mono speaker van 17 cm die zonder abonnement niet uit zichzelf muziek kan afspelen.

Specs - iRacing Profiel - Pure Driving School - 4KUHD Checklist

• DJGizbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-01 15:20
Vergelijk tussen HomePod 1 en 2:

https://www.reddit.com/r/...homepod_2_gen_sidebyside/

[Voor 33% gewijzigd door DJGizbo op 19-01-2023 15:27]

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:37
glnk schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 15:18:
De specificaties zijn teleurstellend. Hopelijk komt er nog eens een grotere smart speaker in de vorm van een soundbar met Apple TV geïntegreerd en dus ook de A15 chip en Wifi-6.

Dat de hand-off feature ook alleen maar werkt met Apple Music...
Dus wat haal je in huis? Een mono speaker van 17 cm die zonder abonnement niet uit zichzelf muziek kan afspelen.
Is dat niet met eender welk merk “smart”speaker?

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 16:19
Ik vind het wel mooie spullen, maar die prijs is me het niet waard. Als ik ze wil, wil ik er wel meteen twee, want stereo. Maar ik heb geen zin om 700+ euro te betalen. Momenteel heb ik een oude versterker met boxen via een DAC aan mijn AppleTV gekoppeld. Werkt opzicht ook prima.

• glnk
TheKerremenke schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 15:27:
[...]

Is dat niet met eender welk merk “smart”speaker?
Geen idee hoe beperkt de overige fabrikanten zijn maar ik had op z'n minst verwacht dat een aantal grote diensten ondersteund zouden zijn. Spotify/Tidal/Qobuz/etc

• PrimusIP
Het is hierbij ook een beetje afwachten of die diensten wel beschikbaar willen zijn. Ik vermoed dat het aan beide kanten zo is dat ze wel willen, maar dan ook van beide kanten vinden dat het op hun voorwaarden moet en de ander wel heel dankbaar daar voor moet zijn.

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:20

Toppe

Oké ✅

glnk schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:50:
[...]

Geen idee hoe beperkt de overige fabrikanten zijn maar ik had op z'n minst verwacht dat een aantal grote diensten ondersteund zouden zijn. Spotify/Tidal/Qobuz/etc
Daarvoor hebben ze AirPlay uitgevonden :D

Wanneer praat je over een grote dienst? Spotify ken ik, tidal wel eens van gehoord maar Qobuz? Nog nooit van gehoord.

Straks willen we ook nog Ok Google tegen dat ding kunnen lullen.

[Voor 22% gewijzigd door Toppe op 19-01-2023 17:38]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• glnk
Toppe schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:35:
[...]

Werkt niet zo lekker als je in een call zit op de iPhone plus Airplay naar een apparaat. Of als je buiten netwerkbereik komt dan zit de rest zonder muziek.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

glnk schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:42:
[...]

Werkt niet zo lekker als je in een call zit op de iPhone plus Airplay naar een apparaat. Of als je buiten netwerkbereik komt dan zit de rest zonder muziek.
Tja. Keuzes maken.

Hier hebben we allemaal Apple apparaten en bewust spotify de deur uit geschopt en Apple Music afgesloten.
Werkt perfect! :D

• glnk
Toppe schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:53:
[...]

Tja. Keuzes maken.

Hier hebben we allemaal Apple apparaten en bewust spotify de deur uit geschopt en Apple Music afgesloten.
Werkt perfect! :D
Heb een tijd terug 6 maanden Apple Music gratis mogen proberen maar kwam snel tot de conclusie dat ze heel veel muziek niet hebben als je ook maar een beetje afwijkt van wat populair is. Soundtracks hebben ze amper, en je hebt vaak te maken met meldingen als 'not available in your country or region'

glnk schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:42:
[...]

Klopt. Daarom gaat menig Apple gebruiker uiteindelijk wel over op Apple Music. :)
Het duurde een eeuwigheid voordat Spotify offline muziek ondersteunde op de Apple Watch. Gezien de geruchten wat Spotify van plan is, zie ik nooit gebeuren dat je op de HomePod middels Siri volledig Spotify kunt bedienen (ook al heeft Apple dat open gesteld).

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:54

Aiii

何これ

Tweakwondo schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 13:47:
[...]

er staan 2 individuele sensoren/tempraturen in de home app.
Best vervelend dit. Als ik Siri naar de Living Temperature vraag zegt ze dat “it ranges from 17.1 to 17.4 degrees Celsius”

Afronden naar een heel mag ook wel lol, zet die .1 maar in de app. Maar nee, daar ronden ze af op halve graden.

[Voor 5% gewijzigd door Aiii op 19-01-2023 18:17]

• cwegh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:49
Toppe schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:35:
[...]

Wanneer praat je over een grote dienst? Spotify ken ik, tidal wel eens van gehoord maar Qobuz? Nog nooit van gehoord.

Straks willen we ook nog Ok Google tegen dat ding kunnen lullen.
Begrijp me niet verkeerd, maar dit is een typisch fanboy antwoord zonder de, terecht overigens, vraag te erkennen en te beantwoorden.

Airplay is streamen van een toestel naar de speaker en trekt de batterij leeg. Toestel leeg, kan je ook niets afspelen.

Om op onderstaande te antwoorden ...
glnk schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:50:
[...]
De HomePod integratie van Apple Music en andere 3rd party music services zijn directe integraties op de HomePod en streamen via wifi. Naast dat het bovenstaande nadelen niet heeft, krijg je hier oa ook hogere kwaliteit muziek streams en bediening via Siri (zonder de 3rd party service te benoemen kan je ook instellen)

Kortom 3rd party music services moeten dus zelf integraties/apps schrijven om het te laten werken op HomePod, Apple stelt die API's gewoon ter beschikking. Op dit moment zijn dat:

1) Apple Music en Apple Podcasts uiteraard
2) Pandora
3) Deezer
4) TuneIn Radio
5) iHeartRadio

Bron: https://www.xda-developer...epod-mini-music-services/

Andere providers zoals Spotify (die al 2,5 jaar weigert), Youtube Music, etc. hebben dit nog niet gedaan en dus werkt het zo ook niet.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

cwegh schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:59:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, maar dit is een typisch fanboy antwoord zonder de, terecht overigens, vraag te erkennen en te beantwoorden.
Sorry hoor, maar je reactie vind ik onzin. Het is gewoon een feit dat AirPlay daar ooit voor uitgevonden is, of het ideaal is moet je zelf maar oordelen.

Zo kunnen we het ook omdraaien en roepen dat het Spotify Fanboys zijn.

Aiii schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:12:
[...]

Best vervelend dit. Als ik Siri naar de Living Temperature vraag zegt ze dat “it ranges from 17.1 to 17.4 degrees Celsius”

Afronden naar een heel mag ook wel lol, zet die .1 maar in de app. Maar nee, daar ronden ze af op halve graden.
HomeKit/Woning app kan inderdaad op bepaalde punten wel verbeterd worden. In de woonkamer heb ik alleen een thermostaat hangen. Echter de Woning app toont in de woonkamer ook de luchtvochtigheid, terwijl de thermostaat deze niet kan meten. Waarom die ‘harde’ relatie tussen temp. en luchtvochtigheid?
Straks met 16.3 heb ik twee extra apparaten (Mini’s) die temperatuur gaan meten. Dat wordt een lekkere chaos. :) Het zou mooi zijn als je per kamer kan aangeven welke apparaat bepalend is voor de temperatuur in die kamer. Of geef een gemiddelde weer. Het mooiste zou zijn dat de gebruiker daar zelf een keuze in kan maken. Wellicht zijn er gebruikers die een range juist wel fijn vinden.
O ja, vroeger had je in de Woning app alleen maar een weergave in hele graden (Fahrenheit hé ;) ). Dat hebben ze later in een update aangepast, zodat de temperatuur ook in halve graden getoond werd.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Ik zie nog steeds geen 16.3 update… herstarten heeft ook geen nut :N

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

meesje schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 19:24:
[...]

HomeKit/Woning app kan inderdaad op bepaalde punten wel verbeterd worden. In de woonkamer heb ik alleen een thermostaat hangen. Echter de Woning app toont in de woonkamer ook de luchtvochtigheid, terwijl de thermostaat deze niet kan meten. Waarom die ‘harde’ relatie tussen temp. en luchtvochtigheid?
Straks met 16.3 heb ik twee extra apparaten (Mini’s) die temperatuur gaan meten. Dat wordt een lekkere chaos. :) Het zou mooi zijn als je per kamer kan aangeven welke apparaat bepalend is voor de temperatuur in die kamer. Of geef een gemiddelde weer. Het mooiste zou zijn dat de gebruiker daar zelf een keuze in kan maken. Wellicht zijn er gebruikers die een range juist wel fijn vinden.
O ja, vroeger had je in de Woning app alleen maar een weergave in hele graden (Fahrenheit hé ;) ). Dat hebben ze later in een update aangepast, zodat de temperatuur ook in halve graden getoond werd.
Dat is een goeie inderdaad.

Heb nu al Hue bewegingsensors die ook de temperatuur meten, de Fibaro Flood Sensor die ook de temp weergeeft en dan zometeen een boel HomePods erbij die dat ook nog eens doen. (Less is More!)

Wel benieuwd naar die luchtvochtigheid, heb daar nog niks voor in huis en ook niet echt behoefte aan, maar straks krijg je dan toch weer het gevoel dat je iets extra's moet gaan aanschaffen om dat op peil te krijgen.

[Voor 9% gewijzigd door Greatsword op 19-01-2023 19:31]

• Aiii

Aiii

何これ

[...]

Dat kan gewoon hoor, per sensor, met de Status toggle.

• Aiii

Aiii

何これ

Toppe schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 19:25:
Lijkt mij logisch, want die is nog niet uit.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:42

Rivanov

Apple freak

Aiii schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:22:
[...]

Lijkt mij logisch, want die is nog niet uit.
Release Candidate voor developers wel.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:37

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Toppe schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 19:25:
volgende week pas

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Aiii schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:20:
[...]

[Afbeelding]
Dat gaat om het woning overzicht, als ik dat voor een sensor uit zet blijft deze wel in de kamer zichtbaar.
[...]

Als je meerdere temperatuur sensoren in een kamer hebt zie je al wel een range, wat je weer als een soort gemiddelde kunt gebruiken.
(Het is geen 16,5 in mijn woonkamer, dat is een plant sensor die onder het roostertje staat)

[Voor 58% gewijzigd door Donstil op 19-01-2023 20:32]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Aiii schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:20:
[...]

[Afbeelding]
Zoals @Donstil al aangeeft, beïnvloedt deze toggle alleen de hoofdpagina van de Woning app.
Donstil schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:32:
[...]

Dat gaat om het woning overzicht, als ik dat voor een sensor uit zet blijft deze wel in de kamer zichtbaar.

[...]

Als je meerdere temperatuur sensoren in een kamer hebt zie je al wel een range, wat je weer als een soort gemiddelde kunt gebruiken.
[Afbeelding] (Het is geen 16,5 in mijn woonkamer, dat is een plant sensor die onder het roostertje staat)
Ja, het klopt dat de range al getoond wordt. Mijn zin ‘Wellicht zijn er gebruikers die een range juist wel fijn vinden.’ was meer bedoeld als zijnde dat als Apple ooit besluit een instelling te bedenken binnen de Woning app, deze keuze niet te vergeten (ook al klaagt menigeen over de range).

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:30
Nee, ik kon en wilde toch niet wachten op eerste reviews of wat dan ook.. Zojuist twee HomePods besteld :9 8)
Levering verwacht op 07/02.

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:47

page404

Website says no

Ik ben in de markt voor een nieuwe speaker in de woonkeuken. Ben erg benieuwd naar de geluidskwaliteit van de HomePods, zeker als stereopaar. Ik denk dat ik er binnenkort een of misschien 2 online bestel en dan ga luisteren of het goed genoeg is. Anders een keer kijken of ze te luisteren zijn in een winkel.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• Gentleman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:19
Hoe is jullie ervaring met de mini's op moment in vergelijking met een soundbar of center luidspreker? evenaart de mini dat of is het beter, geen verschil?
Vraag het voor de mini omdat ik verwacht dat geluidstechnisch met de Homepod beter zal worden.

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15:33
Gentleman schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:50:
Hoe is jullie ervaring met de mini's op moment in vergelijking met een soundbar of center luidspreker? evenaart de mini dat of is het beter, geen verschil?
Vraag het voor de mini omdat ik verwacht dat geluidstechnisch met de Homepod beter zal worden.
ik gebruik 2 mini's in stereo pair gekoppeld aan de apple tv. Dit systeem gebruik ik voor in de slaapkamer.
Voorheen had ik een een enkele mini in de slaapkamer puur voor wat muziek, echter afgelopen black friday een tweede gekocht om stereo geluid te krijgen.
Ik gebruik het dus vooral vanwege de muziek. Het geluid klinkt naar mijn mening wat voller vergeleken met de tv die er staat. (oude 3d tv uit 2012) Als ik moet kiezen tussen een soundbar of de homepod mini's, om tv te kijken zou ik zeker voor een (degelijke) soundbar gaan. Ik zou absoluut niet de twee mini's voor bij de woonkamer tv willen.

Ik heb zelf geen homepod maar de vorige generatie homepod schijnt wel heel goed te zijn in stereo mode om te gebruiken als tv speakers.

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:43
HomePod mini in stereopaar is leuk voor muziek en is mogelijk (iets) beter dan het geluid van TV's, maar kan wat mij betreft niet op tegen een goede Soundbar. Dan zou ik eerder naar een Soundbar kijken. Maar goed, dan ben je zeer waarschijnlijk meer geld kwijt.

Ik hoop overigens dat de gewone HomePod in stereopaar wel vergelijkbaar is met een Soundbar. Ik overweeg dan zeker om de HomePod Mini's te vervangen. Eerst maar de reviews afwachten.

[Voor 6% gewijzigd door _AN op 20-01-2023 14:30]

• Toppe

Toppe

Oké ✅

_AN schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 14:29:
HomePod mini in stereopaar is leuk voor muziek en is mogelijk (iets) beter dan het geluid van TV's, maar kan wat mij betreft niet op tegen een goede Soundbar. Dan zou ik eerder naar een Soundbar kijken. Maar goed, dan ben je zeer waarschijnlijk meer geld kwijt.

Ik hoop overigens dat de gewone HomePod in stereopaar wel vergelijkbaar is met een Soundbar. Ik overweeg dan zeker om de HomePod Mini's te vervangen. Eerst maar de reviews afwachten.
Vergelijkbaar? Beter!

_AN schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 14:29:

Ik overweeg om de twee Mini’s bij de tv te vervangen door twee nieuwe HomePods. Zojuist even gezocht naar ‘HomePod stereo vs soundbar’. Natuurlijk is het afhankelijk van wat voor soundbar je hebt, maar ik lees veel reacties dat het vergelijkbaar is, maar door het gemis van een center speaker klinken stemmen anders (of zelfs minder?) bij een stereo HomePod opstelling. Nogmaals ik heb dit niet zelf ervaren.

• Aiii

Aiii

何これ

Ik merk weinig verschil tussen mijn Sony soundbar van vergelijkbare prijs die ik voorheen gebruikte en de Homepods in Stereo. De Homepods zijn zeker beter qua geluid en ze doen net zo goed (als in, net zo slecht) "Atmos" als mijn HT-XF9000. Bass is ook vergelijkbaar.

Weet je wat het grootste verschil is? De Sony Soundbar en Sub gebruiken samen bijna 60W. De Homepods komen zo rond de 15W. Dus dat is op een avondje van zes uur al zo 0,27kWh, onder het prijsplafond scheelt dat dus per avond alweer tien cent.

• Gentleman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:19
Aiii schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 15:11:

Weet je wat het grootste verschil is? De Sony Soundbar en Sub gebruiken samen bijna 60W. De Homepods komen zo rond de 15W. Dus dat is op een avondje van zes uur al zo 0,27kWh, onder het prijsplafond scheelt dat dus per avond alweer tien cent.
Wie het kleine niet eert ;)

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:29
Toppe schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 07:54:
[...]

Ik vraag mij dan meteen af, als je een stereopaar hebt zal hij dan het gemiddelde van de temperatuur nemen, of krijg je 2 individuele sensoren krijgen?

Overigens heb ik ook overal losse sensoren hangen. Zo heb ik op de slaapkamer echt niets aan de temperatuur via een homepod mini omdat de airco er vol op staat te blazen :+
Per pod een temp en vocht uitslag

Bing

• RicoK
Ik vind de HP mini’s heus heel erg goed klinken voor muziek. Het geluidsniveau is ook best hoog, maar als je beseft dat een mini 350 gram weegt en de nieuwe HP 2 kilo (!) meer dan kan het niet anders dan dat dit het geluidsniveau ten goede moet komen.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

meesje schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 15:03:
[...]

Ik overweeg om de twee Mini’s bij de tv te vervangen door twee nieuwe HomePods. Zojuist even gezocht naar ‘HomePod stereo vs soundbar’. Natuurlijk is het afhankelijk van wat voor soundbar je hebt, maar ik lees veel reacties dat het vergelijkbaar is, maar door het gemis van een center speaker klinken stemmen anders (of zelfs minder?) bij een stereo HomePod opstelling. Nogmaals ik heb dit niet zelf ervaren.
Meteen doen. Als je een echte hifi fanaat bent dan kies je sowieso geen soundbar of HomePods.

Als één van de HomePods hier kapot gaan dan koop ik meteen weer een nieuw setje.

Moet me nog eens goed verdiepen in de tweede generatie maar als die echt energie zuiniger zijn dan zou dat voor mij de overstap wel eens kunnen versnellen.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:58
[...]

Ik heb zelf Böse Soundbar 700 met 2 wireless speakers. Maar ik merk wel degelijk dat mijn Böse Soundbar met wireless speakers veel voller en zuivere geluid heeft dan mijn HomePod mini. Ik heb wel inmiddels de HomePod 2023 in de pre-order besteld. Die HomePod 2023 wil ik bij de HomePod mini icm Apple TV 4K. Nu vraag ik mij af of dat kan? Dus de HomePod mini in stereo en 1 HomePod 2023. Deze opstelling is voor de slaapkamer van de kids.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:43
pinokkia schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 02:56:
[...]

Ik heb zelf Böse Soundbar 700 met 2 wireless speakers. Maar ik merk wel degelijk dat mijn Böse Soundbar met wireless speakers veel voller en zuivere geluid heeft dan mijn HomePod mini. Ik heb wel inmiddels de HomePod 2023 in de pre-order besteld. Die HomePod 2023 wil ik bij de HomePod mini icm Apple TV 4K. Nu vraag ik mij af of dat kan? Dus de HomePod mini in stereo en 1 HomePod 2023. Deze opstelling is voor de slaapkamer van de kids.
Je kan een HomePod en een HomePod Mini niet als stereopaar instellen.

• RicoK
pinokkia schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 02:56:
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Je bedoelt dat je twee Mini’s in stereo opstelling wil met een lose HP daaraan toegevoegd (voor de vermoedelijk krachtigere lagere tonen ofzo)?

• PrimusIP
Apple zou eigenlijk eentje moeten uitbrengen die enkel bedoeld is om van je HomePod stereo te maken. Dat kan dan iets worden voor lagere prijs die dan niets meer doet dan data van je primaire HomePod ontvangen en dat af te spelen.

• pinokkia
RicoK schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 11:20:
[...]

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Je bedoelt dat je twee Mini’s in stereo opstelling wil met een lose HP daaraan toegevoegd (voor de vermoedelijk krachtigere lagere tonen ofzo)?
Zo’n opstelling wil ik maken zoals je het schrijft. Maar kan dat?

• RicoK
pinokkia schreef op zondag 22 januari 2023 @ 01:08:
Ik weet niet hoe, maar er zijn er ook die 4 HP Mini’s als ‘surround-sound’ hebben gemonteerd, maar dat is dan natuurlijk geen surround sound, maar voor en achter twee stereoparen. Maar hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen weet ik niet. Zou je even moeten Googlen op ‘homepod surround’ of iets van die strekking.

• RicoK
PrimusIP schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 11:34:
Apple zou eigenlijk eentje moeten uitbrengen die enkel bedoeld is om van je HomePod stereo te maken. Dat kan dan iets worden voor lagere prijs die dan niets meer doet dan data van je primaire HomePod ontvangen en dat af te spelen.
Ja, ik begrijp wat je bedoelt. Een HP met alle functionaliteit als Siri en een domme(re) versie om puur aan de slimme versie te koppelen.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:01
Best interessant. De originele HomePod heeft WiFi 5 802.11ac en de nieuwe HomePod heeft WiFi 4 802.11n. Vraag me af waarom de downgrade. Daarnaast ben ik benieuwd of het geluid van de nieuwe HomePod beter/hetzelfde/minder is dan die van het oude met minder tweeters.

Wel goed dat er een removable power cable aanwezig is, die je gewoon makkelijk kunt vervangen.

[Voor 15% gewijzigd door mprkooij op 22-01-2023 09:36]

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
mprkooij schreef op zondag 22 januari 2023 @ 09:34:
Best interessant. De originele HomePod heeft WiFi 5 802.11ac en de nieuwe HomePod heeft WiFi 4 802.11n. Vraag me af waarom de downgrade. Daarnaast ben ik benieuwd of het geluid van de nieuwe HomePod beter/hetzelfde/minder is dan die van het oude met minder tweeters.

Wel goed dat er een removable power cable aanwezig is, die je gewoon makkelijk kunt vervangen.
De S7 ondersteunt geen WiFi 5, alleen 4.
pinokkia schreef op zondag 22 januari 2023 @ 01:08:
[...]

Ongetwijfeld kun je dit middels airplay2/multiroom bereiken, maar of dit mooi klinkt, vraag ik me af. Links een homepod mini, rechts een homepod mini, maar waar zet je de grote HomePod? In tegenstelling tot een subwoofer zal een grote HomePod hetzelfde geluid afspelen als over de twee Mini’s. Misschien dat Apple ooit een software update zal doorvoeren waarin iets dergelijks mogelijk is. Zelf zie ik dat niet snel gebeuren, ze hebben liever dat je twee grote HomePods koopt. :)
RicoK schreef op zondag 22 januari 2023 @ 09:32:
[...]

Ja, ik begrijp wat je bedoelt. Een HP met alle functionaliteit als Siri en een domme(re) versie om puur aan de slimme versie te koppelen.
Dit heeft Sonos destijds gedaan met de One: de SL uitvoering is zonder microfoon, verder identiek en in stereo opstelling te gebruiken met de gewone One. Zelf denk ik niet dat Apple snel een 50 euro goedkopere Homepod op de markt zal brengen. Of je nu 700 euro of 650 euro uitgeeft, menig Apple gebruiker zal die paar tientjes een zorg zijn. Daarnaast is juist de kracht van de HomePod om via Siri muziek, domotica, etc. te bedienen.

• pinokkia
meesje schreef op zondag 22 januari 2023 @ 12:15:
[...]

Ongetwijfeld kun je dit middels airplay2/multiroom bereiken, maar of dit mooi klinkt, vraag ik me af. Links een homepod mini, rechts een homepod mini, maar waar zet je de grote HomePod? In tegenstelling tot een subwoofer zal een grote HomePod hetzelfde geluid afspelen als over de twee Mini’s. Misschien dat Apple ooit een software update zal doorvoeren waarin iets dergelijks mogelijk is. Zelf zie ik dat niet snel gebeuren, ze hebben liever dat je twee grote HomePods koopt. :)
De grote HomePod komt in het midden te staan. Misschien tzt wordt de HomePod minis vervangen voor 1 grote HomePod en dan gewoon de opstelling links en rechts een HomePod en de HomePod mini’s gaan naar de kinderen.

pinokkia schreef op zondag 22 januari 2023 @ 13:33:
[...]

De grote HomePod komt in het midden te staan. Misschien tzt wordt de HomePod minis vervangen voor 1 grote HomePod en dan gewoon de opstelling links en rechts een HomePod en de HomePod mini’s gaan naar de kinderen.
Van een opstelling van mini-groot-mini verwacht ik niet veel. Hoor je hetzelfde geluid stereo en via het midden. Ik zou lekker voor twee grote exemplaren gaan. Daarnaast heb je gelijk dat het Atmos geluidsspoor wordt afgespeeld.

• pinokkia
meesje schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:48:
[...]

Van een opstelling van mini-groot-mini verwacht ik niet veel. Hoor je hetzelfde geluid stereo en via het midden. Ik zou lekker voor twee grote exemplaren gaan. Daarnaast heb je gelijk dat het Atmos geluidsspoor wordt afgespeeld.
Ik wil ook tzt 2 HomePods 2023 opstelling. Eerst ff afwachten of de HomePod 2023 het geld wel waard is van €349. Anders blijft deze opstelling als ik het niet waard vind. De HomePod en HomePod mini’s gebruik ik op de slaapkamer. In de woonkamer heb ik bose Soundbar met 4 Bose wireless rear speakers.

pinokkia schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:55:
[...]

Ik wil ook tzt 2 HomePods 2023 opstelling. Eerst ff afwachten of de HomePod 2023 het geld wel waard is van €349. Anders blijft deze opstelling als ik het niet waard vind. De HomePod en HomePod mini’s gebruik ik op de slaapkamer. In de woonkamer heb ik bose Soundbar met 4 Bose wireless rear speakers.
Ik blijf het wel een beetje een vreemde opstelling vinden hoor. Sowieso moet je elke keer een speaker toevoegen via AirPlay. Je kunt namelijk of de Mini’s of de grote HomePod als default output instellen bij je ATV. Daarnaast krijg je raar stereo geluid. De mini’s doen dat wel, maar dan gaat er opeens ook links/rechts geluid via het midden (HomePod) afgespeeld worden.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:14
[...]

Ik heb ze gisteren besteld, stereopaar Homepods als vervanging van stereopaar mini’s. Is de tv setup dus dan mag het wel, ben erg benieuwd.

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:52
Ik heb alle digitale assistenten in huis gehad en die van Apple is toch wel het meest statisch, gevolgd door Google en Alexa is de beste. Nu is de Homepod tevens ook een speaker en dat stukje doet ie prima. Ik gebruik mijn slimme speaker ook als wekker en dat is de druppel geweest om de Homepod een enkeltje Marktplaats te geven. Het wekkergeluid kun je alleen aanpassen als je een abbo hebt op Apple Music. WTF?! Pardon?! Ja, pas dan kun je een ander wekmuziekje instellen. 8)7 |:( Zolang Apple hier niets aan veranderd is de Homepod het enige Apple product wat ik niet hoef te hebben. Er zijn zoveel betere op de markt.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:23
Hm, heb de HomePod mini naar de update 16.3 gekregen, maar ik krijg nergens de twee nieuwe sensoren te zien. De enige die ik zie zijn die van de Eve Room 3. Zelfs de HomePods naar een andere kamer gezet in de Home-app, maar mag nog niet baten.

Iemand enig idee hoe ik dit aan de gang kan krijgen? Of moet ik gewoon wat geduld hebben? 😉

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Kuhr89 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 20:37:
Hm, heb de HomePod mini naar de update 16.3 gekregen, maar ik krijg nergens de twee nieuwe sensoren te zien. De enige die ik zie zijn die van de Eve Room 3. Zelfs de HomePods naar een andere kamer gezet in de Home-app, maar mag nog niet baten.

Iemand enig idee hoe ik dit aan de gang kan krijgen? Of moet ik gewoon wat geduld hebben? 😉
Geen ervaring mee. Maar moet wellicht je andere devices ook op 16.3 zitten? Indien dit al gebeurd is, kan het wellicht helpen om je homepod mini te rebooten.
rimave schreef op zondag 22 januari 2023 @ 20:26:
Ik heb alle digitale assistenten in huis gehad en die van Apple is toch wel het meest statisch, gevolgd door Google en Alexa is de beste. Nu is de Homepod tevens ook een speaker en dat stukje doet ie prima. Ik gebruik mijn slimme speaker ook als wekker en dat is de druppel geweest om de Homepod een enkeltje Marktplaats te geven. Het wekkergeluid kun je alleen aanpassen als je een abbo hebt op Apple Music. WTF?! Pardon?! Ja, pas dan kun je een ander wekmuziekje instellen. 8)7 |:( Zolang Apple hier niets aan veranderd is de Homepod het enige Apple product wat ik niet hoef te hebben. Er zijn zoveel betere op de markt.
In mijn ogen is Apple Music een must have als je een HomePod bezit. Niet alleen vanwege Siri (het is meestal net zo makkelijk om even in de AM app muziek op te zoeken), maar je hoeft niet meer te Airplayen vanaf een iPhone/iPad. De HomePod pakt de stream lekker zelfstandig op.

• Coldbullet
  • Laatst online: 19:45

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

de homepod word hier echt veel gebruikt. Standaard als iemand thuis komt of naar beneden gaat, word de radio afgespeeld op denhomepod. Apple music doen de kids heel erg veel. buiten onder de afdak in de zomermaanden als muziek. En als speaker voor de buiten tv.
In de keuken als radio en voor kookwekker handig als je hande onder zitten. of als ik of me vrouw aan het koken zijn ook makelijk om berichten te sturen. Debediening van de hue lampen. ideaal.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:48
Coldbullet schreef op maandag 23 januari 2023 @ 00:48:
de homepod word hier echt veel gebruikt. Standaard als iemand thuis komt of naar beneden gaat, word de radio afgespeeld op denhomepod. Apple music doen de kids heel erg veel. buiten onder de afdak in de zomermaanden als muziek. En als speaker voor de buiten tv.
In de keuken als radio en voor kookwekker handig als je hande onder zitten. of als ik of me vrouw aan het koken zijn ook makelijk om berichten te sturen. Debediening van de hue lampen. ideaal.
Ja, áls het werkt wel ja. Maar die oude 1e generatiei homepod is echt een drama tegenwoordig. Het loopt vast, reageert niet of traag, of andere problemen. Echt niet te doen meer :F .

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

smeerbartje schreef op maandag 23 januari 2023 @ 09:07:
[...]

Ja, áls het werkt wel ja. Maar die oude 1e generatiei homepod is echt een drama tegenwoordig. Het loopt vast, reageert niet of traag, of andere problemen. Echt niet te doen meer :F .
Vervelend, hier gelukkig geen problemen.

Al een keer helemaal gereset, hersteld en opnieuw toegevoegd aan de woning?

• surfing john
  • Laatst online: 20:37
Ik ga binnenkort op vakantie en de HomePod Mini gaat mee, ik zit te denken om een Powerbank aan te schaffen. Graag een advies welke Powerbank geschikt is hiervoor. Alvast bedankt voor het meedenken.

• RicoK
surfing john schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:25:
Ik ga binnenkort op vakantie en de HomePod Mini gaat mee, ik zit te denken om een Powerbank aan te schaffen. Graag een advies welke Powerbank geschikt is hiervoor. Alvast bedankt voor het meedenken.
Waarom een powerbank? Ga je er mee 'het veld in'? Een HP (mini) vereist wen een WiFi-verbinding.

• surfing john
RicoK schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:44:
[...]

Waarom een powerbank? Ga je er mee 'het veld in'? Een HP (mini) vereist wen een WiFi-verbinding.
Inderdaad ik zit in een buitengebied,

• RicoK
@surfing john Als het buitengebied WiFi heeft dan is de HP bruikbaar, maar als je denkt dat je via Bluetooth de HP kunt gebruiken, zul je helaas van een koude kermis uitkomen.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

meesje schreef op zondag 22 januari 2023 @ 21:34:
[...]

In mijn ogen is Apple Music een must have als je een HomePod bezit. Niet alleen vanwege Siri (het is meestal net zo makkelijk om even in de AM app muziek op te zoeken), maar je hoeft niet meer te Airplayen vanaf een iPhone/iPad. De HomePod pakt de stream lekker zelfstandig op.
Jammer genoeg mee eens en je komt ook al snel op een Familie abonnement of Apple one uit als je meerdere homepods in huis hebt. Kreeg toen iets van een melding dat er al een stream actief was op homepod 1. Homepod 2 kan dus geen andere muziek afspelen :( Uiteindelijk bij neergelegd en maar geabonneerd.

• PrimusIP
RicoK schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:50:
@surfing john Als het buitengebied WiFi heeft dan is de HP bruikbaar, maar als je denkt dat je via Bluetooth de HP kunt gebruiken, zul je helaas van een koude kermis uitkomen.
Je zou nog tethering kunnen gebruiken vanaf bijv. de iPhone.
Ik denk dat het best mogelijk is, maar of de HP voor dat doel nou de beste keuze is vraag ik me af.

• Aiii

Aiii

何これ

Greatsword schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:57:
[...]

Jammer genoeg mee eens en je komt ook al snel op een Familie abonnement of Apple one uit als je meerdere homepods in huis hebt. Kreeg toen iets van een melding dat er al een stream actief was op homepod 1. Homepod 2 kan dus geen andere muziek afspelen :( Uiteindelijk bij neergelegd en maar geabonneerd.
Ik bedoel, dit is hoe het overal werkt. Als je Spotify zou gebruiken zou je ook een Family abonnement nodig hebben om twee streams tegelijk te kunnen gebruiken.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:48
Greatsword schreef op maandag 23 januari 2023 @ 09:23:
[...]

Vervelend, hier gelukkig geen problemen.

Al een keer helemaal gereset, hersteld en opnieuw toegevoegd aan de woning?
Ja echt al heel veel geprobeerd; harde resets, normale reboots, etc. Niets helpt. Wifi verbinding kan het niet zijn, dus is echt 100% perfect. Hopelijk dat de nieuwe homepods goeie reviews krijgen.

• surfing john
PrimusIP schreef op maandag 23 januari 2023 @ 12:18:
[...]

Je zou nog tethering kunnen gebruiken vanaf bijv. de iPhone.
Ik denk dat het best mogelijk is, maar of de HP voor dat doel nou de beste keuze is vraag ik me af.
Nee dat niet, maar om nu ook nog een extra speaker aan te schaffen voor alleen de vakantie.

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
*snip* geen V&A op het forum.

[Voor 74% gewijzigd door Daedalus op 23-01-2023 14:08]

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:33
Ik had gehoopt dat vandaag 16.3 kwam, ivm de temperatuursensor in de homepod

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:34
Azmodann schreef op maandag 23 januari 2023 @ 20:54:
Die is er toch.. Mijn HP mini's zijn bezig met bijwerken naar 16.3.

[Voor 3% gewijzigd door RigolleM op 23-01-2023 21:01]

surfing john schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:25:
Ik weet niet of de Mini het ook ondersteund maar je kunt de originele HomePod ook gebruiken zonder WiFi.
Dat heb ik gedaan tijdens een verbouwing terwijl er nog geen WiFi was.

Zie hier: https://www.macworld.com/...homepod-without-wifi.html

• Azmodann
RigolleM schreef op maandag 23 januari 2023 @ 21:01:
[...]

Hier geen update voor de Homepod , heb 4 mini's en 1 1e gen.
Apple tv heeft ook geen 16.3
rimave schreef op zondag 22 januari 2023 @ 20:26:
Ik heb alle digitale assistenten in huis gehad en die van Apple is toch wel het meest statisch, gevolgd door Google en Alexa is de beste.
Wat bedoel je met “het meest statisch”?

Azmodann schreef op maandag 23 januari 2023 @ 21:12:
[...]

Hier geen update voor de Homepod , heb 4 mini's en 1 1e gen.
Apple tv heeft ook geen 16.3
Nee hier ook nog niet, blijft altijd een beetje Hit or Miss met die HomePod updates.

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:59
RigolleM schreef op maandag 23 januari 2023 @ 21:01:
[...]

Je draait vast de beta’s?
Huh is de update voor de HomePods nou wel of niet uit?

Donstil schreef op maandag 23 januari 2023 @ 22:28:
Huh is de update voor de HomePods nou wel of niet uit?
Volgens mij niet. Ik zie ook niks voor de ATV.
meesje schreef op maandag 23 januari 2023 @ 22:32:
[...]

Volgens mij niet. Ik zie ook niks voor de ATV.
Ah nee nu je het zegt, daar vond ik ook niets idd.

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:34
Neen, ik draai geen beta.. er staat 'WERK BIJ' naar 16.3, maar doet voorlopig niks meer...

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:23
Azmodann schreef op maandag 23 januari 2023 @ 20:54:
hier werkt alles nu sinds mijn iPhone ook naar 16.3 is gegaan.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Moet je trouwens naar de nieuwe Home Architecture hebben geupgrade om 16.3 te kunnen draaien?

Ze hadden dat laatst verwijderd omdat er wat issues waren en had er zelf bewust nog even mee gewacht.
https://support.apple.com/en-us/HT213481

[Voor 9% gewijzigd door Greatsword op 24-01-2023 10:07]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:42

Rivanov

Apple freak

Hier nog steeds geen 16.3 te zien voor m'n HomePod mini's.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB

Greatsword schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:06:
Moet je trouwens naar de nieuwe Home Architecture hebben geupgrade om 16.3 te kunnen draaien?

Ze hadden dat laatst verwijderd omdat er wat issues waren en had er zelf bewust nog even mee gewacht.
https://support.apple.com/en-us/HT213481
Het laatste wat ik had gelezen, is dat vanaf 16.3 de keuze voor nieuwe architectuur weer beschikbaar is.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:01
Rivanov schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:14:
Hier nog steeds geen 16.3 te zien voor m'n HomePod mini's.
Komt deze niet vanavond? Ik dacht dat dit bij 16.2 ook zo was. Maandag en dinsdag avond.

©2004

• Coldbullet
  • Laatst online: 19:45

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Heb nu de iphone naar 16.3
Maar de honepod mini geeft die aan uptodate 16.2

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Gewoon geduld hebben, komt op een gegeven moment vanzelf wel binnen.

Als je echt haast heb zou ik hem handmatig koppelen aan een Mac voor update en reset.

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:32
Na een van de HomePods hier als bèta aan te melden kreeg ik de update wel te zien. Ook na het uitschakelen van de bèta. Updaten doet hij nog niet.

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-01 23:43
@Prutsky
Dat is de 16.3 RC/beta versie en dat hoeft dus niet de uiteindelijke release versie te zijn.

tvOS is ook nog niet uitgebracht zo te zien dus we moeten nog even geduld hebben :)
https://developer.apple.com/documentation/tvos-release-notes

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:25
Hier eveneens hetzelfde issue, homepod mini nog steeds op 16.2, geen 16.3 te bekennen

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:53

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Update komt morgen.

www.oldskoolnl.nl

• the-body
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Mijn nieuwe Homepod weigert structureel om nummers te vinden in Apple Music. Als ik zeg: "Hey Siri, speel een liedje van XYZ", dan is het antwoord: "Ik kan XYZ niet vinden in je Apple Music bibliotheek". Maakt niet uit wat ik zeg eigenlijk, hij kan het niet vinden. Zijn op bv Rediit ook al wel heel veel meldingen van. Eigenlijk alle "oplossingen" al geprobeerd:
- Homepod uit mijn woning verwijderd
- Homepod gereset
- Netwerkinstellingen van mijn iPhone gereset
- Alles tig keer opnieuw opgestart enzovoort

Alle instellingen staan goed. De Homepod kan gewoon muziek afspelen van Apple Music, maar dat moet dan via Airplay, of via het overzetten van de muziek door de iPhone er dicht bij te houden. Ik heb trouwens iTunes Match met een aardig grote bibliotheek en door de aankoop van de Homepod nu ook 6 maanden Apple Music.

Het enige dat wel schijnt te werken is als ik zeg: "Hey Siri, speel XYZ uit de iTunes muziekbibliotheek". Is dat gek, of heel gek? Meer mensen hier bij wie het hele Siri-Homepod gebeuren niet lekker loopt?

Nog een probleem is dat de Homepod tijdens het afspelen van muziek vaak eventjes drop-outs heeft, momentje van stilte. Als het gebeurt dan gebeurt het ook bijna elke minuut.

This title is for sale, please send me a PM

• RicoK
@the-body Hoe nieuw is je nieuwe Homepod? Bij mij was de start, de eerste dag of misschien de eerste 2 dagen, ook niet perfect. Thans, enkele maanden later, werkt het nog altijd (bijna) probleemloos.

• the-body
  • Niet online

the-body

RicoK schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:16:
@the-body Hoe nieuw is je nieuwe Homepod? Bij mij was de start, de eerste dag of misschien de eerste 2 dagen, ook niet perfect. Thans, enkele maanden later, werkt het nog altijd (bijna) probleemloos.
Spiksplinternieuw, afgelopen zaterdag uit de verpakking gehaald. 't Is toch geen apparaat dat ingespeeld moet worden? >:)

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:01
the-body schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 16:38:
Mijn nieuwe Homepod weigert structureel om nummers te vinden in Apple Music. Als ik zeg: "Hey Siri, speel een liedje van XYZ", dan is het antwoord: "Ik kan XYZ niet vinden in je Apple Music bibliotheek". Maakt niet uit wat ik zeg eigenlijk, hij kan het niet vinden. Zijn op bv Rediit ook al wel heel veel meldingen van. Eigenlijk alle "oplossingen" al geprobeerd:
- Homepod uit mijn woning verwijderd
- Homepod gereset
- Netwerkinstellingen van mijn iPhone gereset
- Alles tig keer opnieuw opgestart enzovoort

Alle instellingen staan goed. De Homepod kan gewoon muziek afspelen van Apple Music, maar dat moet dan via Airplay, of via het overzetten van de muziek door de iPhone er dicht bij te houden. Ik heb trouwens iTunes Match met een aardig grote bibliotheek en door de aankoop van de Homepod nu ook 6 maanden Apple Music.

Het enige dat wel schijnt te werken is als ik zeg: "Hey Siri, speel XYZ uit de iTunes muziekbibliotheek. Is dat gek, of heel gek? Meer mensen hier bij wie het hele Siri-Homepod gebeuren niet lekker loopt?

Nog een probleem is dat de Homepod tijdens het afspelen van muziek vaak eventjes drop-outs heeft, momentje van stilte. Als het gebeurt dan gebeurt het ook bijna elke minuut.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Dacht dat het aan de leeftijd van de HomePods lag ondertussen. Ik heb ze nu sinds 2018. Ook dat momentje van stilte heb ik af en toe, en inderdaad ook iedere minuut als het gebeurt. Lijkt wel alsof die A8 Soc niet meer mee kan met de updates van nu. Ik heb hier last van sinds de HomePods van iOS naar audioOS 14 of 15 zijn geswitched.

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:53

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Je hebt wel een iTunes abbo? Het is lijkt me vreemd dat Siri het over je bibliotheek heeft en niet over iTunes. Staat liedje XYZ in je bibliotheek?

www.oldskoolnl.nl

• the-body
  • Niet online

the-body

Roppedop schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:37:
Je hebt wel een iTunes abbo? Het is lijkt me vreemd dat Siri het over je bibliotheek heeft en niet over iTunes. Staat liedje XYZ in je bibliotheek?
Wat bedoel je met iTunes abbo? Ik heb een abbo op Apple Music en op iTunes Match. Als ik "Hey Siri, speel XYZ uit de iTunes muziekbibliotheek" roep dan wordt XYZ vanaf Apple Music gespeeld.

• Azmodann
De update is er officieel.
Alsook voor Apple tv
Azmodann schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 19:15:
De update is er officieel.
Alsook voor Apple tv
Bedankt! Nu bezig met downloaden.
Pagina: 1 ... 34 35 36 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee