Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Play the album Thriller by Michael Jackson
Play my Playlist 'Singles'
Play Bodak Yellow by Cardi B

Doen het gewoon?

Play more songs like this:
"I'm sorry, Genius is not available" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 12:48:
Play the album Thriller by Michael Jackson
Play my Playlist 'Singles'
Play Bodak Yellow by Cardi B

Doen het gewoon?
Vraag je dat aan ons?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-05 10:17
Verzonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Nee, die doen het bij mij "gewoon" dus verbaas met over die rare playlist rename trucjes :)

[ Voor 12% gewijzigd door matthijst op 08-02-2018 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:36:
[...]

Nee, die doen het bij mij "gewoon" dus verbaas met over die rare playlist rename trucjes :)
Omdat er staat "Doen het gewoon?" dacht ik dat jij dat graag even bevestigd wilde zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-04 23:19
matthijst schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:34:
[...]
Het is gewoon vrij kansloos dat je de Homepod niet remote kan bedienen met bv. de Music App. Nummers skippen schijnt nog wel te kunnen, maar selecteren?

Moet je dan de hele tijd tegen Siri blèren, of is het een playlistmachine :D
Weet je zeker dat dat niet kan?
Lijkt me vrij stug namelijk, als ik zie hoe het sinds de laatste update werkt met de AppleTV.

Ik kan daarop nu gewoon vanuit de Music App (via airplay icoon, dan niet airplay maar appleTV kiezen als afspeelaparaat) de queue en alles gewoon bedienen vanaf iPhone.
Ik gebruik wel Apple music overigens.

Het lijkt me toch dat dit bij de HomePod op exact dezelfde manier werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Donstil schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:40:
[...]

Omdat er staat "Doen het gewoon?" dacht ik dat jij dat graag even bevestigd wilde zien.
Naja, bij mij doen ze het, maar schijnbaar is dat een uitzondering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
RFdeGroot schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:41:
[...]

Weet je zeker dat dat niet kan?
Lijkt me vrij stug namelijk, als ik zie hoe het sinds de laatste update werkt met de AppleTV.

Ik kan daarop nu gewoon vanuit de Music App (via airplay icoon, dan niet airplay maar appleTV kiezen als afspeelaparaat) de queue en alles gewoon bedienen vanaf iPhone.
Ik gebruik wel Apple music overigens.
Dan Airplay je toch :)

Start eens een nummer op de Apple TV met de ATV remote. En probeer die te bedienen met je iPhone :)
Of gooi je iPhone in Airplane mode terwijl je wat afspeelt op ATV.

[ Voor 14% gewijzigd door matthijst op 08-02-2018 13:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RFdeGroot
Nee, dat bedoel ik juist. Dat is geen Airplay, alleen je komt er wel via dat icoon.
Heb er laatst een schermopname van gemaakt:
[Video: https://www.dropbox.com/s/th4uwk8bj9fzzf4/Bestand%2008-02-18%2013%2047%2027.mp4?dl=0]
Start eens een nummer op de Apple TV met de ATV remote. En probeer die te bedienen met je iPhone :)
Exact dat werkt dus sinds de laatste updates bij mij echt geweldig.

[ Voor 26% gewijzigd door RFdeGroot op 08-02-2018 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
matthijst schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:42:
[...]

Naja, bij mij doen ze het, maar schijnbaar is dat een uitzondering :)
"Play the album <inserst album> by <insert artist>"
en "Play <insert song> by <insert artist>" doen het bij mij ook maar Play my Playlist <insert playlist> krijg ik hier niet werkend. Hij blijft dan maar openbare playlists spugen met een naam die er iets op lijkt. Terwijl het op het scherm van mijn iPhone wel goed "ingetikt" wordt.

Maar ik moet de tips hierboven nog toepassen, dat doe ik thuis maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78577

Ik vraag me af hoe't komt dat zoveel mensen problemen hebben met Siri. Bij mij staat ze ook gewoon in het Nederlands en ik kan perfect vragen om artiesten of nummers die spelen die Engels zijn. Heb zelden of nooit dat het niet werkt.

De enige moment waar ze me in de steek laat is in de wagen als ik gewoon naar de radio luister. Dan staat m'n iPhone in een houder en is hij verbonden via bluetooth. Ik denk dat te veel achtergrondgeluid daar de oorzaak is.

Ik ga dit weekend naar London om er een aantal te kopen, eentje voor mij en voor wat vrienden. Ben ENORM nieuwsgierig hoe de boel gaat werken...

En om even terug te komen op Siri: neemt niet weg dat Apple wat extra tijd en moeite mag steken in het verder ontwikkelen van Siri, want hoe revolutionair ze in het begin was, lijkt ze sinds toen amper verbeterd te zijn... Vooral het begrijpen van contextuele woorden zou handig zijn, zodat je kan doorvragen op je originele vraag bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217504

Anoniem: 78577 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:16:
Ik vraag me af hoe't komt dat zoveel mensen problemen hebben met Siri. Bij mij staat ze ook gewoon in het Nederlands en ik kan perfect vragen om artiesten of nummers die spelen die Engels zijn. Heb zelden of nooit dat het niet werkt.

De enige moment waar ze me in de steek laat is in de wagen als ik gewoon naar de radio luister. Dan staat m'n iPhone in een houder en is hij verbonden via bluetooth. Ik denk dat te veel achtergrondgeluid daar de oorzaak is.

Ik ga dit weekend naar London om er een aantal te kopen, eentje voor mij en voor wat vrienden. Ben ENORM nieuwsgierig hoe de boel gaat werken...

En om even terug te komen op Siri: neemt niet weg dat Apple wat extra tijd en moeite mag steken in het verder ontwikkelen van Siri, want hoe revolutionair ze in het begin was, lijkt ze sinds toen amper verbeterd te zijn... Vooral het begrijpen van contextuele woorden zou handig zijn, zodat je kan doorvragen op je originele vraag bijvoorbeeld...
Het afspelen van een Album/Artiest gaat hier ook meestal wel goed, maar een playlist daar heb ik toch wel wat gevechten mee gehad met siri ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
RFdeGroot schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:49:
[...]

Nee, dat bedoel ik juist. Dat is geen Airplay, alleen je komt er wel via dat icoon.
Heb er laatst een schermopname van gemaakt:
[video]

Exact dat werkt dus sinds de laatste updates bij mij echt geweldig.
Uhm.
ff geprobeerd: Muziek vanaf iPhone naar AppleTV. Gooi vervolgens de iPhone op Airplane miode, of van je wifi af en de muziek stopt op ATV (lijkt mij logisch, maar goed).

Start muziek op ATV met de remote, vanuit Apple Music op de ATV en je komt er niet "bij" vanaf iPhone: zodra ik op iphone vanuit Music app de ATV selecteer, stopt de muziek die dan op ATV zelf speelt en er komt een icoontje van het nummer dat klaarstaat op de iPhone in beeld (lijkt me ook logisch, want je neemt ATV over vanaf iPhone).

Dus over welke updates heb jij het waarmee je muziek op de ATV kunt selecteren, spelen en laten spelen als je iPhone weg is. En dat het geen Airplay is :)

[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 08-02-2018 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
matthijst schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:09:
[...]

Uhm.
ff geprobeerd: Muziek vanaf iPhone naar AppleTV. Gooi vervolgens de iPhone op Airplane miode, of van je wifi af en de muziek stopt op ATV (lijkt mij logisch, maar goed).

Start muziek op ATV met de remote, vanuit Apple Music op de ATV en je komt er niet "bij" vanaf iPhone: zodra ik op iphone vanuit Music app de ATV selecteer, stopt de muziek die dan op ATV zelf speelt en er komt een icoontje van het nummer dat klaarstaat op de iPhone in beeld (lijkt me ook logisch, want je neemt ATV over vanaf iPhone).

Dus over welke updates heb jij het waarmee je muziek op de ATV kunt selecteren, spelen en laten spelen als je iPhone weg is. En dat het geen Airplay is :)
Zie jij die onderste optie wel die in mijn schermopname te zien is?
Daar zie je heel duidelijk dat de AppleTV iets anders aan het afspelen is als mijn iPhone (geen airplay dus, de muziek op de iPhone staat namelijk op pauze ;) Daar kun je op drukken om de queue van de AppleTV te vullen/bewerken, dat zie je mij ook doen op het moment in die schermopname ) .
Draai verder geen beta versie momenteel, gewoon zowel iPhone als AppleTV 4 van laatste updates voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga dit weekend naar London trouwens om er een paar te kopen. Als er Belgen zijn die er ook eentje willen... Ik kom op 13/02 's avonds terug.

Op bol.com kan je ze kopen voor 599 euro trouwens :-D Hoop echt er niemand zo gek is omdat te doen... Dat ze wat bijvragen voor de moeite, ok, maar bijna het dubbel vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
RFdeGroot schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:18:
[...]

Zie jij die onderste optie wel die in mijn schermopname te zien is?
Daar zie je heel duidelijk dat de AppleTV iets anders aan het afspelen is als mijn iPhone (geen airplay dus, de muziek op de iPhone staat namelijk op pauze ;) Daar kun je op drukken om de queue van de AppleTV te vullen/bewerken, dat zie je mij ook doen op het moment in die schermopname ) .
Draai verder geen beta versie momenteel, gewoon zowel iPhone als AppleTV 4 van laatste updates voorzien.
Vaag. Dat krijg ik niet te zien. :?

Waar maak je dan die keus tussen spelen op iPhone of ATV?
Ik zie vanuit de music app alleen iPhone en Apple TV, maar dan airplayt ie.

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 08-02-2018 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Even een stomme vraag hoor. maar waarom werkt siri niet meteen in het NL eigenlijk?

Zijn toch geen andere commando's die we nu ook al kunnen vragen aan Siri?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
ATV geüpdate naar laatste public beta en zie nu idd ook die afspeelmogelijkheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die afspeelmogelijkheid is ook onderdeel van Airplay2 dacht ik. Met AirPlay 2 kun je vanaf je iOS device de afspeellijst van het andere AirPlay apparaat vullen/beïnvloeden.

Geen Chromecast maar een aardige stap vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-05 22:59
readytoflow schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:25:
Even een stomme vraag hoor. maar waarom werkt siri niet meteen in het NL eigenlijk?

Geen stomme vraag, want voor mij is dit ook kompleet onlogisch. Je zou zeggen dat het 1:1 doorgezet kan worden, maar ik denk dat Apple enorme problemen kent met Siri en ze verder achterop raken. Het komt maar niet van de grond en Apple mag blij zijn met de trouwe fans die geduldig blijven wachten.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ja, dat is weer een heel andere discussie... Ik vraag me ook af hoe dat komt?
Ze waren een van de eerste met een spraakassistent. Hebben bakken en bakken met geld om de beste mensen in hun vak aan te nemen. Maar raken wat dit betreft wel achterop.

Ik heb begrepen dat dit komt door het niet toestaan van open source broncodes? Daar waar anderen in de basis van elkaar kunnen leren blijft Apple het op eigen houtje doen.

Nou ja...zolang wij de hoop blijven houden dat ze ineens met een gigantische update komen waardoor ze in een klap weer mijlenver voorop lopen zoals met de iPhone X (ja, die heeft echt een paar dingen waar concurrenten jaloers op zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RFdeGroot
matthijst schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:42:
ATV geüpdate naar laatste public beta en zie nu idd ook die afspeelmogelijkheid.
Oh echt? Wat raar joh!
Ik heb 11.2.5 op die van mij, dit is er wel met die update bijgekomen.
Vind het alleen vreemd dat ik er eigenlijk nergens iets over lees.. ik was helemaal enthousiast toen ik het ontdekte Haha
Dit is wat mij betreft al echt een hele vooruitgang en verwacht eigenlijk dat dit ook gewoon mogelijk is met de HomePod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Super inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
Donstil schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:38:
Die afspeelmogelijkheid is ook onderdeel van Airplay2 dacht ik. Met AirPlay 2 kun je vanaf je iOS device de afspeellijst van het andere AirPlay apparaat vullen/beïnvloeden.

Geen Chromecast maar een aardige stap vooruit.
Klopt, dit zou eigenlijk een feature zijn die mee kwam met AirPlay 2.. maar dat is nog steeds niet af helaas en denk dat Apple dit er alvast in heeft gestopt voor de release van de HomePod.. tenminste.. ik kan me niet echt een andere reden bedenken.
Hoe dan ook.. ben er erg blij mee en gebruik Apple music thuis sinds dit mogelijk is heel veel op deze manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RFdeGroot schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:28:
[...]

Klopt, dit zou eigenlijk een feature zijn die mee kwam met AirPlay 2.. maar dat is nog steeds niet af helaas en denk dat Apple dit er alvast in heeft gestopt voor de release van de HomePod.. tenminste.. ik kan me niet echt een andere reden bedenken.
Hoe dan ook.. ben er erg blij mee en gebruik Apple music thuis sinds dit mogelijk is heel veel op deze manier :)
Ja dat zou wel kunnen idd. AirPlay 2.0 duurt ook niet lang meer. Het zit al in de laatste bèta’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:53
Anoniem: 78577 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:55:
Ik ga dit weekend naar London trouwens om er een paar te kopen. Als er Belgen zijn die er ook eentje willen... Ik kom op 13/02 's avonds terug.

Op bol.com kan je ze kopen voor 599 euro trouwens :-D Hoop echt er niemand zo gek is omdat te doen... Dat ze wat bijvragen voor de moeite, ok, maar bijna het dubbel vragen?
Let je wel op de stekker? ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:53:
[...]

Ja dat zou wel kunnen idd. AirPlay 2.0 duurt ook niet lang meer. Het zit al in de laatste bèta’s.
Maar AirPlay blijft AirPlay. Het blijft jammer dat je bij de HomePod (op dit moment) enkel via Siri van nummer kunt wisselen, wanneer je deze afspeelt via Apple Music.

Hopelijk komen ze nog een keer met een 'Sonos-achtige' manier dat je de HomePod bedient met je device (iOS, computer etc) i.p.v. het bedienen enkel via Siri of je muziek AirPlay'en naar de HomePod (Kost accuduur van je device en muziek stopt met spelen wanneer je de deur uit gaat)

Dit weerhoudt me op dit moment nog om voor de HomePod te gaan. M'n huis staat al vol met Sonos.

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 09-02-2018 07:38 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

readytoflow schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:25:

Siri is per soort OS anders spijtig genoeg. De iOS-versie kan ondertussen al enkele jaren Nederlands, maar de tvOS-versie en nu de HomePod-versie kunnen dat niet...
Toen ik destijds de nieuwe Apple TV kocht en ontdekte dat Siri niet werkte op de remote, was ik dan ook aardig teleurgesteld. Ondertussen heb ik een Apple TV 4K en nog altijd geen Siri.
Daarom vrees ik ook dat het nog lang gaat duren voor de HomePod bij ons te koop zal zijn, want bij de Apple TV is Siri maar een klein onderdeeltje van het hele pakket, maar bij de HomePod ligt dat net iets anders...

Of Apple moet z'n miljarden eens beginnen gebruiken om Siri door te ontwikkelen i.p.v. te blijven oppotten... Voor de iets ouderen onder ons: ik vermoed dat Tim Cook zo'n grote toren met zwembad heeft zoals Dagobert Duck ;-)
Donstil schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:53:
[...]

Maar zelfs de Airplay 2.0 is maar een zwak afkooksel van wat moet komen... Twee HomePods die samen spelen maakt ook deel uit van AirPlay 2.0 en we weten nu al dat dat pas iets voor later op het jaar zal zijn. Dus zelfs als 11.3 uit komt, gaat het eigenlijk nog altijd Airplay 2.0 beta zijn,..
Rivanov schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 07:29:
[...]

Let je wel op de stekker? ;)
Hoe bedoel je?

Neenee, grapje, tuurlijk, reisstekkertje ertussen en klaar :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 78577 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:49:
[...]

Siri is per soort OS anders spijtig genoeg. De iOS-versie kan ondertussen al enkele jaren Nederlands, maar de tvOS-versie en nu de HomePod-versie kunnen dat niet...
Toen ik destijds de nieuwe Apple TV kocht en ontdekte dat Siri niet werkte op de remote, was ik dan ook aardig teleurgesteld. Ondertussen heb ik een Apple TV 4K en nog altijd geen Siri.
Daarom vrees ik ook dat het nog lang gaat duren voor de HomePod bij ons te koop zal zijn, want bij de Apple TV is Siri maar een klein onderdeeltje van het hele pakket, maar bij de HomePod ligt dat net iets anders...

Of Apple moet z'n miljarden eens beginnen gebruiken om Siri door te ontwikkelen i.p.v. te blijven oppotten... Voor de iets ouderen onder ons: ik vermoed dat Tim Cook zo'n grote toren met zwembad heeft zoals Dagobert Duck ;-)

[...]

Maar zelfs de Airplay 2.0 is maar een zwak afkooksel van wat moet komen... Twee HomePods die samen spelen maakt ook deel uit van AirPlay 2.0 en we weten nu al dat dat pas iets voor later op het jaar zal zijn. Dus zelfs als 11.3 uit komt, gaat het eigenlijk nog altijd Airplay 2.0 beta zijn,..

[...]

Hoe bedoel je?

Neenee, grapje, tuurlijk, reisstekkertje ertussen en klaar :-)
tvOS kent wel Nederlands. Sinds versie 10.
https://www.appletips.nl/tvos-15-seconden-terugspoelen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 07:36:
[...]

Maar AirPlay blijft AirPlay. Het blijft jammer dat je bij de HomePod (op dit moment) enkel via Siri van nummer kunt wisselen, wanneer je deze afspeelt via Apple Music.

Hopelijk komen ze nog een keer met een 'Sonos-achtige' manier dat je de HomePod bedient met je device (iOS, computer etc) i.p.v. het bedienen enkel via Siri of je muziek AirPlay'en naar de HomePod (Kost accuduur van je device en muziek stopt met spelen wanneer je de deur uit gaat)

Dit weerhoudt me op dit moment nog om voor de HomePod te gaan. M'n huis staat al vol met Sonos.
Ja uiteraard maar dat is ook niet de discussie, Airplay is absoluut minder in dat opzicht dan casten.
Ik begrijp ook niet dat Apple daar niet op inzet.

De HomePod wordt hier echt een Podcast speaker (Voor muziek/film heb ik een andere setup) en dat kan prima via Airplay, er is altijd wel een device in de buurt die dat kan streamen en als ik dan buitenshuis ga mis ik de conversatie dus dan heeft doorspelen sowieso geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Rivanov schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 07:36:
[...]

Zie bovenstaande info (dropbox filmpje en discussie eromheen).
Dat werkt inmiddels wel op Apple TV.
Dus zal met Homepod ook wel werken.
Met dank aan RFdeGroot _/-\o_

Vanaf je iPhone de ATV vertellen welk nummer hij moet spelen en de queue bewerken.
Als dat niet zou werken (vreesde ik dus ook voor) dan zou hij rap de doos in gaan en naar Marktplaats.

Airplay is leuk, totdat je met meerdere mensen muziek zit te luisteren en de streamer een kratje bier bij gaat halen. Muziek weg ;)

[ Voor 17% gewijzigd door matthijst op 09-02-2018 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:46:
[...]

Ja uiteraard maar dat is ook niet de discussie, Airplay is absoluut minder in dat opzicht dan casten.
Ik begrijp ook niet dat Apple daar niet op inzet.

De HomePod wordt hier echt een Podcast speaker (Voor muziek/film heb ik een andere setup) en dat kan prima via Airplay, er is altijd wel een device in de buurt die dat kan streamen en als ik dan buitenshuis ga mis ik de conversatie dus dan heeft doorspelen sowieso geen zin.
Klopt. Maar aangezien Sonos ook AirPlay 2 ondersteuning gaat krijgen, lost het dat voor mij ook op. Tevens heb ik nu al met een omweg, Overcast als Music Service toegevoegd zodat mijn Sonos rechtstreeks m'n Podcast subscriptions kan benaderen in Overcast.
Mis dan enkel de Smart Speed en Voice Boost.

Begrijp me niet verkeerd, als Apple fan wil ik ook dolgraag een HomePod. Maar wacht even tot hij in Frankrijk en Duitsland verkrijgbaar is zodat ik 'm eerst even kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:18:
[...]

Klopt. Maar aangezien Sonos ook AirPlay 2 ondersteuning gaat krijgen, lost het dat voor mij ook op. Tevens heb ik nu al met een omweg, Overcast als Music Service toegevoegd zodat mijn Sonos rechtstreeks m'n Podcast subscriptions kan benaderen in Overcast.
Mis dan enkel de Smart Speed en Voice Boost.

Begrijp me niet verkeerd, als Apple fan wil ik ook dolgraag een HomePod. Maar wacht even tot hij in Frankrijk en Duitsland verkrijgbaar is zodat ik 'm eerst even kan bekijken.
Ik ben geen fan van de Sonos speakers, vind het geluid niet zo mooi (dat is met de HomePod natuurlijk ook nog afwachten) en daarom ben ik daar nooit aan begonnen.

Ik heb een receiver met 7 "Domme" speakers en 2 "domme" woofers. Die gebruik ik voor bijna alles. Alleen als ik tijdens het gamen toch een podcast wil luisteren deed ik dat nu op de iPhone. Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik de HomePod erbij ga zetten. Daarom ben ik ook wat minder kritisch op de beperkingen van Siri en Airplay 1of2.

Edit: Maar als de HomePod bevalt zoek ik nog wel een speaker voor de badkamer en slaapkamer. Daar kan er dus ook zomaar nog een komen :) .

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 09-02-2018 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Onderweg :) Hopelijk voegt Forward2Me het pakket snel toe aan m’n account.

Your order will be delivered today by Dawood, your DPD driver, between 12:49 and 13:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook, laat Dawood een beetje doorrijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huh? Bij mij lult hij steeds dat Siri niet beschikbaar is en enkel dicteren!! Vanavond eens uitzoeken...

----------------------------------

Ik vertrek zondagavond richting London en ga de mijne zelf oppikken maandagochtend ;-)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 78577 op 09-02-2018 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
HomePod wordt maandag verzonden, dus denk dat hij dan donderdag or vrijdag bij mij is via Forward2Me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
mprkooij schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:32:
HomePod wordt maandag verzonden, dus denk dat hij dan donderdag or vrijdag bij mij is via Forward2Me?
Als je voor DHL Express kiest, dan heb je hem de volgende werkdag al in huis. Meteen betalen zodra het pakket in je Forward2Me account verschijnt en dan is de kans groot dat ze het dezelfde dag nog verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
MelvinW schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:42:
[...]

Als je voor DHL Express kiest, dan heb je hem de volgende werkdag al in huis. Meteen betalen zodra het pakket in je Forward2Me account verschijnt en dan is de kans groot dat ze het dezelfde dag nog verzenden.
Toppie bedankt, ik zie inderdaad dat DHL Express binnen 1 dag levert, erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
mprkooij schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:51:
[...]

Toppie bedankt, ik zie inderdaad dat DHL Express binnen 1 dag levert, erg netjes.
UPS Express overigens ook, maar volgens mij is DHL Express iets goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
MelvinW schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:52:
[...]

UPS Express overigens ook, maar volgens mij is DHL Express iets goedkoper.
Ik zie het. Het liefst heb ik TNT/PostNL maar daar is de tijd N/A en 2 werkdagen, dan DHL en dan UPS dus ik denk dat ik maar voor DHL ga. UPS heb ik niet zo'n goede ervaring mee qua levertijden en de tijden dat ze komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ontvangen bij F2M en meteen betaald. Benieuwd of ie vandaag de deur nog uit gaat en maandag bezorgd wordt (DHL Express).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 78577 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:14:
[...]

Huh? Bij mij lult hij steeds dat Siri niet beschikbaar is en enkel dicteren!! Vanavond eens uitzoeken...
Hoe belachelijk! Siri op de Apple TV bestaat voor Nederland & Frankrijk, maar België wordt niet ondersteund!

Straks de boel eens instellen dat ik in Nederland ben... Dan zou het moeten werken...

Ga ik wel "sjudransj" moeten zeggen i.p.v. sinaasappelsap :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazydonNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:01
Digitale handleiding is nu te vinden op de website: http://help.apple.com/homepod/#/apde8d540e2a
You can use the Apple Music app on your iOS device to control the sound volume, play what you want to hear, and add or remove songs from the Up Next queue.

See what’s playing now, and next. Open Apple Music, then tap the HomePod playback controls. If you don’t see the HomePod controls, on the Now Playing screen, tap the AirPlay button, then choose HomePod.

Choose what’s next. After choosing HomePod in the Apple Music app, tap Library, For You, Browse, Radio, or Search to find music to play. You can choose to play an item next or add it to the end of the Up Next queue.

Use the Control Center. Open Control Center, press (or touch and hold) Now Playing to expand it, then tap your HomePod.
Zoals ik bovenstaande interpreteer is het inderdaad mogelijk om de HomePod naast Siri vanaf je iPhone te bedienen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog niets gehoord van Forward2Me helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:55:
Ik heb nog niets gehoord van Forward2Me helaas.
DPD heeft ook nog niet afgeleverd. Waarschijnlijk is die van hem met UKMail verzonden. Apple gebruikt beide voor HomePod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:57:
[...]
DPD heeft ook nog niet afgeleverd. Waarschijnlijk is die van hem met UKMail verzonden. Apple gebruikt beide voor HomePod :P
Ik hoor het net van een kennis idd. Hij had ook UK Mail (en bezorgd)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:58:
[...]

Ik hoor het net van een kennis idd. Hij had ook UK Mail (en bezorgd)
Krijg nu net een melding van DPD dat het is afgeleverd, dus zou zometeen in onze account moeten staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand hier of een van de mogelijkheden hier morgen bezorgd?

Ik zie online dat DHL Express Worldwide dat wel schijnt te doen (is een van de mogelijkheden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:03:
Weet iemand hier of een van de mogelijkheden hier morgen bezorgd?

Ik zie online dat DHL Express Worldwide dat wel schijnt te doen (is een van de mogelijkheden).
Klopt, maar dat kost wel een hoop extra: http://www.dhl.nl/nl/express/extra_services.html

Zaterdaglevering Per zending
0.45 EUR per KG, met een minimum van 40.00 per zending

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:08:
[...]

Klopt, maar dat kost wel een hoop extra: http://www.dhl.nl/nl/express/extra_services.html

Zaterdaglevering Per zending
0.45 EUR per KG, met een minimum van 40.00 per zending
Ooh laat dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Heb nog hoop dat ie morgen in NL bij de DHL-vestiging af te halen is als je 's ochtends ff belt.
Zending klaar om verstuurd te worden, benieuwd hoe rap dat gaat vanuit Manchester.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:27:
Heb nog hoop dat ie morgen in NL bij de DHL-vestiging af te halen is als je 's ochtends ff belt.
Zending klaar om verstuurd te worden, benieuwd hoe rap dat gaat vanuit Manchester.
Ja doen ze dat? Hoe moet je jezelf dan legitimeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Donstil schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:29:
[...]

Ja doen ze dat? Hoe moet je jezelf dan legitimeren?
Hoe?
Rijbewijs of Paspoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:30:
[...]

Hoe?
Rijbewijs of Paspoort?
Hoe weten ze dan dat ik "Meneer Janssen" ben die bij dat specifieke pakketje voor "Meneer Janssen" hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Pakket staat in account en heb betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Je hebt toch een code?
Paar keer gedaan al. Bel naar DHL. Noem de code en zeg dat je hem op wilt halen.
Bij afhalen ID en nummer mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
matthijst schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:47:
Je hebt toch een code?
Paar keer gedaan al. Bel naar DHL. Noem de code en zeg dat je hem op wilt halen.
Bij afhalen ID en nummer mee?
Cool wist niet dat dit op Zaterdag ook mogelijk is :)
Ik denk alleen niet dat hij morgen al in het lokale depot is, ik verwacht eerder dat hij dan vandaag opgehaald wordt (of bezorgd bij DHL) en dan zondagavond pas gaat bewegen.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 09-02-2018 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:46:
Pakket staat in account en heb betaald :)
Hier nemen ze de tijd nog. Ik wil hem wel vandaag weg hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:24
Ding is volgens Apple delivered een uur geleden bij Forward2me, maar zie nog niks staan, dus..... :P (geduld is een moeilijke zaak haha).

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakyoruto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 24-11-2024
Mijn HomePod is gearriveerd bij Borderlinx, moet wel 1 werkdag wachten.
Dus dat wordt waarschijnlijk pas Maandag verzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
tcviper schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:07:
Ding is volgens Apple delivered een uur geleden bij Forward2me, maar zie nog niks staan, dus..... :P (geduld is een moeilijke zaak haha).
Komt vast goed :) We zijn vast niet de enige die daar een HomePod hebben laten afleveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Reparatie kost £268.44 zonder AppleCare+. Dat is vrij prijzig als je stroomkabel stuk gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tcviper schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:07:
Haha hier nog een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
Nou de mijne zijn zojuist verzonden door Apple UK via DPD, iemand die erachter is gekomen of DPD levert in het weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
mprkooij schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:57:
Nou de mijne zijn zojuist verzonden door Apple UK via DPD, iemand die erachter is gekomen of DPD levert in het weekend?
Heeft Apple je geen leverdatum gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
MelvinW schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:59:
[...]

Heeft Apple je geen leverdatum gegeven?
Ja een geschatte leverdatum, maar soms zetten zij deze één of twee dagen verderop zodat het nooit kan tegenvallen :P Ben er alleen nog niet achter of DPD in UK in het weekend levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit: Mijn pakket is inmiddels ook verwerkt. DHL Worldwide Express gekozen.

Vond het pakketje nog wel aan de zwarte kant voor een kleine speaker (4 KG).

[ Voor 110% gewijzigd door Donstil op 09-02-2018 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
mprkooij schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:00:
[...]

Ja een geschatte leverdatum, maar soms zetten zij deze één of twee dagen verderop zodat het nooit kan tegenvallen :P Ben er alleen nog niet achter of DPD in UK in het weekend levert.
Heb even een vriend in de UK gevraagd en die zegt dat ze op zaterdag gewoon leveren. Zondag alleen op specifieke plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
MelvinW schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:10:
[...]

Heb even een vriend in de UK gevraagd en die zegt dat ze op zaterdag gewoon leveren. Zondag alleen op specifieke plekken.
Ooh yess, als ze dan toch op zaterdag versturen dan heb ik hem misschien al maandag/dinsdag binnen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:24
Jep hier nu ook, heb ook DHL Express gekozen :) Ben benieuwd!

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Pakket is aangemeld en wordt vandaag opgehaald door DHL bij Forward2Me!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/B2tcOQh.png

Edit: opgehaald door DHL en onderweg :)

[ Voor 14% gewijzigd door MelvinW op 09-02-2018 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
De huidige geplande aflevering is di feb 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
He tegenvallertje inderdaad.
Althans er staat hier “voor 13 feb”.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:17:
He tegenvallertje inderdaad.
Althans er staat hier “voor 13 feb”.
Ik ontvang wekelijks pakketten met DHL Express en de verwachte leverdatum heeft bij mij nog nooit geklopt. Het wordt altijd eerder. Waarschijnlijk komt 'ie gewoon maandag. Mijn verwacht leverdatum is maandag en dat wordt waarschijnlijk zondag, als de douane een beetje meezit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:19
De titel klopt niet van dit topic, het moet zijn, [HomePod] leveringstopic :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
carpebios schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:54:
De titel klopt niet van dit topic, het moet zijn, [HomePod] leveringstopic :+
Nou gelukkig maar dat jouw enige post in dit topic dan wel echt iets toevoegt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
de tandjes....zonder AC+ kost je een reparatie in de UK, 268 Engelse Ponden bij de Apple Store (en in de VS $279)

hoe laat ik mijn klanten ook hier weer mooi AC+ voor afsluiten!? :+

qua design en hardware zit de HomePod toch wel heul erg mooi in elkaar. Zag zo'n doorsnee van een HomePod, al die speakers geven een mooi ''surround'' geluidsbeeld, lijkt me.

Zeer benieuwd naar jullie 1ste bevindingen! (aldus een Sonos fanboy/nerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakyoruto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 24-11-2024
Geert1976 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:23:
de tandjes....zonder AC+ kost je een reparatie in de UK, 268 Engelse Ponden bij de Apple Store (en in de VS $279)

qua design en hardware zit de HomePod toch wel heul erg mooi in elkaar. Zag zo'n doorsnee van een HomePod, al die speakers geven een mooi ''surround'' geluidsbeeld, lijkt me.

Over het algemeen vind ik de AC+ prijzen reuze meevallen, met uitzondering van die voor de iPhone X, die was voor mij ook een flinke pil.

On a side-note.
Iemand ‘n idee of de HomePod een beetje waterbestendig is? Wil misschien ook een voor in de badkamer in de toekomst, en damp is ook water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:23:

Aan de andere kant. Andere fabrikanten bieden het in zijn geheel niet aan en sta je in je hempie met je “zelf veroorzaakte” defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:43:
[...]

Aan de andere kant. Andere fabrikanten bieden het in zijn geheel niet aan en sta je in je hempie met je “zelf veroorzaakte” defect.
toevallig vorige week een probleem met 1 van mijn Sonos Play:5 (2nd gen) boxen, keurig telefonisch
geholpen door een medewerker van de technische afdeling van Sonos.

Aantal tests uitgevoerd in opdracht van deze medewerker (deze tests gaven een defect aan), na het terug sturen van mijn Play:5 had ik binnen 36 uur kosteloos een splinternieuwe (geen refurb of o.i.d) Play:5 thuisbezorgd met DHL Express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-05 22:59
Geert1976 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:50:
[...]

toevallig vorige week een probleem met 1 van mijn Sonos Play:5 (2nd gen) boxen, keurig telefonisch

Aantal tests uitgevoerd in opdracht van deze medewerker (deze tests gaven een defect aan), na het terug sturen van mijn Play:5 had ik binnen 36 uur kosteloos een splinternieuwe (geen refurb of o.i.d) Play:5 thuisbezorgd met DHL Express.
Netjes! Apple heeft ook altijd goede service. Zou niet inzien waarom je AC (+) moet nemen op een HomePod. Je kan alles wel verzekeren cq indekken. Het is maar een apparaat van € 350,- die een zeer laag risico heeft.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:50:
[...]

Buiten de garantie? Dat zou wel erg keurig zijn inderdaad.

Binnen de garantie > Doet ieder zichzelf respecterend bedrijf toch wel tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:57:
[...]

Buiten de garantie? Dat zou wel erg keurig zijn inderdaad.

Binnen de garantie > Doet ieder zichzelf respecterend bedrijf toch wel tegenwoordig?
zoals @Redondo1982 ook al aangaf, keurige service/after sales.
Ik durf wel te stellen dat Sonos en Apple wellicht tot de (absolute) top horen van customer suport/after sales/garantie in electronica land.
Dit soort acties zorgt er toch wel voor dat ik klant blijf bij zo'n bedrijf.

De garantie was net 2 kleine maanden geleden afgelopen.

Het feit dat ik zo fanastisch geholpen ben door deze medewerker van Sonos, zorgt bij mij als klant echt voor een *wow* gevoel, ditzelfde gevoel heeft Apple mij afgelopen jaren ook al meerdere gegeven (ook buiten garantie tijd).

Je betaald dan wellicht een flinke bak geld aan deze bedrijven als Sonos en Apple, maar het betaald zich vrijwel altijd uit in top notch service/after sales.

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 09-02-2018 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
Verwacht dat mijn HomePod morgen toch niet bij Forward2Me is. Vannochtend de DPD Track and Trace gekregen maar die is nog steeds niet te zien, het systeem van DPD kan de code niet vinden. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:19
Donstil schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:09:
[...]

Nou gelukkig maar dat jouw enige post in dit topic dan wel echt iets toevoegt 8)7
Ik ben blij dat je je aangesproken voelde, want na mijn bericht gaat het weer over de HomePod :)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mprkooij schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:03:
Verwacht dat mijn HomePod morgen toch niet bij Forward2Me is. Vannochtend de DPD Track and Trace gekregen maar die is nog steeds niet te zien, het systeem van DPD kan de code niet vinden. Klopt dit?
Ja dat klopt wel, dat is net zoals hier in Nederland. Die worden pas later actief
carpebios schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:10:
[...]
Ik ben blij dat je je aangesproken voelde, want na mijn bericht gaat het weer over de HomePod :)
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/qla93nr.jpeg
Geert1976 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:01:
[...]

zoals @Redondo1982 ook al aangaf, keurige service/after sales.
Ik durf wel te stellen dat Sonos en Apple wellicht tot de (absolute) top horen van customer suport/after sales/garantie in electronica land.
Dit soort acties zorgt er toch wel voor dat ik klant blijf bij zo'n bedrijf.

De garantie was net 2 kleine maanden geleden afgelopen.

Het feit dat ik zo fanastisch geholpen ben door deze medewerker van Sonos, zorgt bij mij als klant echt voor een *wow* gevoel, ditzelfde gevoel heeft Apple mij afgelopen jaren ook al meerdere gegeven (ook buiten garantie tijd).

Je betaald dan wellicht een flinke bak geld aan deze bedrijven als Sonos en Apple, maar het betaald zich vrijwel altijd uit in top notch service/after sales.
Je hebt natuurlijk gelijk maar ik denk dat je mijn punt een beetje mist.

Stel je gaat naar een Apple Store met je HomePod zonder snoer omdat je cavia die heeft doorgebeten.

Dan krijg je dus voor $279 een vervangende/nieuwe HomePod zonder vragen.

Dat wordt nu op internet weer als “duur” in een hokje gezet maar het is eigenlijk top service.

Ga maar eens naar een willekeurige winkel met je willekeurige product wat defect is door eigen schuld. Krijg je echt niet zo makkelijk voor elkaar als bij Apple en zeker niet zo prijs transparant.

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 09-02-2018 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
DPD Zending aangepast!

We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly

Dus dan komt hij morgen aan bij Forward2Me. Hopelijk kan Forward2Me hem dan morgen verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:11:
Je hebt natuurlijk gelijk maar ik denk dat je mijn punt een beetje mist.

Stel je gaat naar een Apple Store met je HomePod zonder snoer omdat je cavia die heeft doorgebeten.

Dan krijg je dus voor $279 een vervangende/nieuwe HomePod zonder vragen.

Dat wordt nu op internet weer als “duur” in een hokje gezet maar het is eigenlijk top service.
Het zal voor mensen best slikken zijn als ze bij de Apple Store komen met een doorgebeten stroomkabel en ze krijgen te horen dat ze daar 279$ voor moeten betalen, omdat de hele HomePod vervangen moet worden. Dat is gewoon erg veel voor een defect dat vrij makkelijk te repareren moet zijn.
mprkooij schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:23:
DPD Zending aangepast!

We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly

Dus dan komt hij morgen aan bij Forward2Me. Hopelijk kan Forward2Me hem dan morgen verzenden.
DHL Express haalt geen zendingen op op zaterdag :P

[ Voor 19% gewijzigd door MelvinW op 09-02-2018 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
MelvinW schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:23:

DHL Express haalt geen zendingen op op zaterdag :P
Ach ach ach :( Dus dan niet maandag of dinsdag binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
mprkooij schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:24:
[...]

Ach ach ach :( Dus dan niet maandag of dinsdag binnen..
Waarschijnlijk niet. Forward2Me werkt sowieso maar tot 12:00 op zaterdag, dus als DPD later dan dat tijdstip komt staan ze voor een dichte deur en wordt het pas maandag afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
MelvinW schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:31:
[...]

Waarschijnlijk niet. Forward2Me werkt sowieso maar tot 12:00 op zaterdag, dus als DPD later dan dat tijdstip komt staan ze voor een dichte deur en wordt het pas maandag afgeleverd.
Hopen dat de DPD service morgen in een Porsche Panamera bezorgt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:23:
Het zal voor mensen best slikken zijn als ze bij de Apple Store komen met een doorgebeten stroomkabel en ze krijgen te horen dat ze daar 279$ voor moeten betalen, omdat de hele HomePod vervangen moet worden. Dat is gewoon erg veel voor een defect dat vrij makkelijk te repareren moet zijn.
Nou vervang de kabel door water schade (van de keuken bijvoorbeeld) en het is misschien wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:58:
[...]

Nou vervang de kabel door water schade (van de keuken bijvoorbeeld) en het is misschien wel duidelijk.
Bij water schade is het veel logischer dat het hele apparaat vervangen moet worden. Er hoort gewoon een ander bedrag te zijn voor het alleen repareren van een stroomkabel. Maar goed, niemand weet nog hoe het er van binnen uitziet. Even wachten op iFixit :p

[ Voor 6% gewijzigd door MelvinW op 09-02-2018 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MelvinW schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:09:
[...]

Bij water schade is het veel logischer dat het hele apparaat vervangen moet worden. Er hoort gewoon een ander bedrag te zijn voor het alleen repareren van een stroomkabel. Maar goed, niemand weet nog hoe het er van binnen uitziet. Even wachten op iFixit :p
De kabel is ook niet het punt maar goed laten we het weer over de verzending hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
Nou nou nou ik heb hoop. De HomePod is nu onderweg naar Preston, dat is waar Forward2Me ook zit. Dus misschien zijn ze er morgen nog voor 12.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mprkooij schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:38:
Nou nou nou ik heb hoop. De HomePod is nu onderweg naar Preston, dat is waar Forward2Me ook zit. Dus misschien zijn ze er morgen nog voor 12.00
Dit waarschijnlijk.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/36w7nfdm5lgm.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
Bij jouw om 12:55.. Net te laat haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
mprkooij schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:10:
Bij jouw om 12:55.. Net te laat haha.
Het maakt toch niet zoveel uit of het morgen of maandag afgeleverd wordt? In beide gevallen kan het toch pas op maandag met DHL mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
DHL gebeld, komt maandag (via Brussel op weg naar Amsterdam nu) :)

[ Voor 41% gewijzigd door matthijst op 10-02-2018 09:09 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 44 Laatste

Let op:
Bestellingen en Levertijden mogen in [Apple producten] Levertijden - Deel 9