Je kunt gewoon doorklikken en dan gebruikt 'ie het adres wat je hebt ingevuld.Redondo1982 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:21:
[...]
Ja, dit weet ik. Alleen Apple zegt als ik het heb ingevuld dat het adres niet overeen komt.
Maar je kan toch kiezen voor “toch gebruiken”. Heb ik in ieder geval wel gedaan.Redondo1982 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:21:
[...]
Ja, dit weet ik. Alleen Apple zegt als ik het heb ingevuld dat het adres niet overeen komt.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
He gadver. Ik dacht volgende week.MelvinW schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:19:
[...]
9 Februari was altijd al de releasedatum ja
Ja, maar durfde niet door te drukken. Het is m'n eerste keer en dus liet ik het maar even aan de experts over, jullie dus. Thx in ieder geval.
Apple vraagt ook om billing adress. Laten jullie je Nederlands adres staan of gebruiken jullie wederom het UK adres?
Apple vraagt ook om billing adress. Laten jullie je Nederlands adres staan of gebruiken jullie wederom het UK adres?
I don't have dreams, I have goals!!
Voor billing address gewoon je eigen adres gebruiken, anders krijg je mogelijk problemen met de betaling, omdat je CC maatschappij het als fraude ziet.Redondo1982 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:24:
Ja, maar durfde niet door te drukken. Het is m'n eerste keer en dus liet ik het maar even aan de experts over, jullie dus. Thx in ieder geval.
Ook besteld Forward2Me.
Apple UK belde al net, om te checken of het adres wel goed was
Apple UK belde al net, om te checken of het adres wel goed was
iets houdt me nog tegen, de HomePod staat geen multiple user accounts toe, iets wat mijn Sonos wel doet. Zo heb ik er zelf 1, mijn vriendin een eigen account als ook de kinderen van mijn vriendin.
Voor zover ik het goed heb gelezen, is het dus niet echt een '' family-device'', maar wellicht praat ik wel poep en zit ik er compleet naast
Voor zover ik het goed heb gelezen, is het dus niet echt een '' family-device'', maar wellicht praat ik wel poep en zit ik er compleet naast
Goed nieuws. Kabel is toch zelf te vervangen.
https://9to5mac.com/2018/01/26/homepod-2-meter-cable/
Edit: Nog steeds gewoon leverbaar voor launch. Langzaamst verkopende nieuwe product in jaren zo lijkt het.
https://9to5mac.com/2018/01/26/homepod-2-meter-cable/
Edit: Nog steeds gewoon leverbaar voor launch. Langzaamst verkopende nieuwe product in jaren zo lijkt het.
Iedereen kan toch gewoon naar AirPlay devices streamen op een netwerk? Dat werkt nu ook zo met al het andere AirPlay spul (AppleTV, Receivers, enz).Geert1976 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 17:24:
iets houdt me nog tegen, de HomePod staat geen multiple user accounts toe, iets wat mijn Sonos wel doet. Zo heb ik er zelf 1, mijn vriendin een eigen account als ook de kinderen van mijn vriendin.
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 26-01-2018 18:13 ]
sorry, ik had mezelf beter moeten verwoorden, wij hebben thuis allemaal Spotify en andere muziek services die prima op alle Sonos boxen hier werken.Donstil schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:12:
[...]
Iedereen kan toch gewoon naar AirPlay devices streamen op een netwerk? Dat werkt nu ook zo met al het andere AirPlay spul (AppleTV, Receivers, enz).
Met Apple's HomePod moet ik veel van die services laten varen (ja, AirPlay kan...maar vind ik niet een chique oplossing)
Ik denk als je, net als ik, al een flink Sonos-huishouden hebt, de HomePod niet echt een daadwerkelijke vervanging is.
Uiteraard ben ik zeer benieuwd naar vooral (en eigenlijk alleen) de geluidskwaliteit van de HomePod, Siri vragen om een liedje af te spelen of het weerbericht voor te lezen doen mij weinig tot niets.
Zeer benieuwd naar de 1ste ervaringen van mensen hier op Tweakers die 'm 9 feb zullen ontvangen
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 26-01-2018 20:25 ]
Ik heb zelf geen Sonos maar dat werkt ook met een app toch?Geert1976 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:23:
[...]
sorry, ik had mezelf beter moeten verwoorden, wij hebben thuis allemaal Spotify en andere muziek services die prima op alle Sonos boxen hier werken.
Met Apple's HomePod moet ik veel van die services laten varen (ja, AirPlay kan...maar vind ik niet een chique oplossing)
Ik denk als je, net als ik, al een flink Sonos-huishouden hebt, de HomePod niet echt een daadwerkelijke vervanging is.
Want mocht dat zo zijn dan vraag ik mij af hoe je Sonos bedienen met de Sonos app anders is dan je HomePod bedienen met de Spotify (of welke muziek dienst dan ook)? Of heeft Sonos daar tegenwoordig wat op verzonnen?
Met dat laatste heb je natuurlijk gelijk. Heb je al geïnvesteerd in een bepaald type speaker dan is het heel lastig voor Apple om dat te vervangen of te doorbreken inderdaad.
Ik zelf heb een Receiver met 5 High-end speakers en 2 woofers. Echter is het daarmee door alle features zo lastig om “gewoon” even spotify te streamen via AirPlay (wat er wel opzit) dat ik er een HomePod bij ga zetten.
Film/serie/game via Receiver.
Muziek/podcast via HomePod.
Ik hoop nu alleen nog dat de kwaliteit goed genoeg is, Apple heeft niet echt een goeie reputatie als het aankomt op audio kwaliteit natuurlijk (EarPods, Airpods, Beats kopen) dus een beetje een gok is het wel.
Volgens mij kan de Homepod toch nog steeds niet stand-alone muziek afspelen? Je moet er toch altijd muziek naar toe streamen vanaf een apparaat? Dat is namelijk hét voordeel van Sonos. Die bedien je met een app.. maar de muziek zelf streamed Sonos gewoon van het internet. Dat komt niet van één van je devices.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
dit blijft toch wel de allerbeste manier om muziek te luisterenDonstil schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:45:
[...]
Ik zelf heb een Receiver met 5 High-end speakers en 2 woofers. Echter is het daarmee door alle features zo lastig om “gewoon” even spotify te streamen via AirPlay (wat er wel opzit) dat ik er een HomePod bij ga zetten.
Sonos en HomePod zijn vooral voor het gebruiksgemak (en Siri in het geval van de HomePod).
Ik kan al mijn devices (Mac's/iPad's/ Pixel 2/ LG V30/iPhone X ) gebruiken om de Sonos te bedienen en een veelal aan muziek diensten.
Voor zover ik weet, heb je met AirPlay een constante verbinding nodig tussen bijv de iPhone en de HomePod/Apple TV.
Maar goed, ik wil dit mooie HomePod topic niet al teveel vervuilen met Sonos meuk
Dat kan AirPlay 2 in theorie ook maar Hoe ze dat daadwerkelijk gaan regelen is nog niet bekend dacht ik.Rivanov schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:55:
Volgens mij kan de Homepod toch nog steeds niet stand-alone muziek afspelen? Je moet er toch altijd muziek naar toe streamen vanaf een apparaat? Dat is namelijk hét voordeel van Sonos. Die bedien je met een app.. maar de muziek zelf streamed Sonos gewoon van het internet. Dat komt niet van één van je devices.
Tenzij je Apple Music gebruikt via Siri. Dan doet de speaker het zelf.
Edit: als je het werkend krijgt tenminste.
Ik had afgelopen week weer even Apple Music genomen maar kreeg het niet lekker werkend.
“Siri, play My <Playlist naam> playlist” kreeg ik simpelweg niet werkend. Ook niet toen ik de playlist “One” genoemd had en daardoor kon zeggen “Siri play playlist One”.
[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 26-01-2018 21:21 ]
Airplay 2 is in de basis toch gewoon Airplay, maar dan met een extra buffer. Maar als je het huis verlaat, stopt de muziek toch na enkele minuten (of hoe groot de buffer ook is..) wanneer je device buiten het netwerk komt.Donstil schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:17:
[...]
Dat kan AirPlay 2 in theorie ook maar Hoe ze dat daadwerkelijk gaan regelen is nog niet bekend dacht ik.
Tenzij je Apple Music gebruikt via Siri. Dan doet de speaker het zelf.
Edit: als je het werkend krijgt tenminste.
Ik had afgelopen week weer even Apple Music genomen maar kreeg het niet lekker werkend.
“Siri, play My <Playlist naam> playlist” kreeg ik simpelweg niet werkend. Ook niet toen ik de playlist “One” genoemd had en daardoor kon zeggen “Siri play playlist One”.
Sonos blijft gewoon altijd spelen, dat vind ik het grote voordeel van Sonos.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Toch wacht ik met smart op Airplay2 support op de Sonos. Zodat je meteen vanuit Apple music naar de speakers kunt streamen ipv via de Sonos app.
Homepod besteld om ermee te klooien. Als het geluid echt zo goed is als ze beweren vervang ik m'n Sonossen er denk ik mee. Mocht het gewoon leuk speelgoed zijn dan gaat ie naar een slaapkamer/hobbykamer
Homepod besteld om ermee te klooien. Als het geluid echt zo goed is als ze beweren vervang ik m'n Sonossen er denk ik mee. Mocht het gewoon leuk speelgoed zijn dan gaat ie naar een slaapkamer/hobbykamer
Slaapkamer is bij mij de hobbykamer en hier heb ik liever geen apparaat met microfoonmatthijst schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:31:
Toch wacht ik met smart op Airplay2 support op de Sonos. Zodat je meteen vanuit Apple music naar de speakers kunt streamen ipv via de Sonos app.
Ja als je het wil laten spelen als je niet thuis bent (leuk voor je kanarie enzRivanov schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:21:
[...]
Airplay 2 is in de basis toch gewoon Airplay, maar dan met een extra buffer. Maar als je het huis verlaat, stopt de muziek toch na enkele minuten (of hoe groot de buffer ook is..) wanneer je device buiten het netwerk komt.
Sonos blijft gewoon altijd spelen, dat vind ik het grote voordeel van Sonos.
Gek genoeg wordt dit altijd zonder onderbouwing aangehaald in berichten over dit soort speakers.Redondo1982 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:50:
[...]
Slaapkamer is bij mij de hobbykamer en hier heb ik liever geen apparaat met microfoon
Terwijl er juist al meermaals is aangetoond dat de huidige speakers niets versturen zonder code woord, met Apple zijn visie op privacy zal dat heus niet anders zijn.
[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 26-01-2018 23:22 ]
Nee, ik word er ook altijd een beetje gek van dat mensen dit als argument gebruiken zonder dat ze goed op de hoogte zijn. Maar dit is Apple’s taak en voor nu heb ik er één keer aan meegedaan om eens een grappige uitspraak te doen.Donstil schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 23:18:
[...]
Ja als je het wil laten spelen als je niet thuis bent (leuk voor je kanarie enz) dan kan dat een voordeel zijn. Wil je dat met de HomePod ook dan moet je de playlist dus met Siri starten.
[...]
Gek genoeg wordt dit altijd zonder onderbouwing aangehaald in berichten over dit soort speakers.
Terwijl er juist al meermaals is aangetoond dat de huidige speakers niets versturen zonder code woord, met Apple zijn visie op privacy zal dat heus niet anders zijn.
Feitelijk zei ik eigenlijk niks verkeerd: het is en blijft een apparaat met mic.
[ Voor 4% gewijzigd door Redondo1982 op 26-01-2018 23:57 ]
Ik bedoelde het ook meer in het algemeen trouwensRedondo1982 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 23:55:
[...]
Nee, ik word er ook altijd een beetje gek van dat mensen dit als argument gebruiken zonder dat ze goed op de hoogte zijn. Maar dit is Apple’s taak en voor nu heb ik er één keer aan meegedaan om eens een grappige uitspraak te doen.
Feitelijk zei ik eigenlijk niks verkeerd: het is en blijft een apparaat met mic.
Homepod was een nobrainer geweest als Siri feilloos werkte en op het niveau van Alexa en als je meerdere muziekdiensten kom gebruiken. Dus leuk allemaal maar ik wacht wel op v2 en Apple concludeert dat meerdere diensten toch wel handig is.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Anoniem: 217504
Zodra de Apple HomePod hier in de NL Apple store te koop is, ben ik zeker geïnteresseerd.
Maar laat dat wel afhangen van de diverse serieuze reviews. Nog even geduld 😎
Maar laat dat wel afhangen van de diverse serieuze reviews. Nog even geduld 😎
Ah deze had ik gemist...
Ik ben zelf wel van de Apple Producten.
En heb ook wel behoefte aan een goede speaker in keuken en badkamer.
Maar 2 dingen... ik heb in de badkamer een Onkyo ABX N-300 en in de keuken een gear4 airzone series 1 staan. Echter qua airplay zijn deze een drama! Continu haperen...
Ligt dat aan airplay? De speakers? Mijn netwerk? (Wat door 2 laatste gen airport extremes wordt geregeld)
En de homepod zelf dan...
Hij is best prijzig natuurlijk. Wat gaat de meerwaarde zijn? Want ik zie dat met siri nog niet zo? Dat heb ik toch ook al op de iPhones, iPads en ATV 4K?
Siri op de iPhone is natuurlijk ook maar zozo...
“Zet een timer, hoe lang is het rijden naar, wat is het weer in, speel .. af, doe lichten aan.”
Wat maakt de homepod daar dan zo speciaal in?
Ik ben zelf wel van de Apple Producten.
En heb ook wel behoefte aan een goede speaker in keuken en badkamer.
Maar 2 dingen... ik heb in de badkamer een Onkyo ABX N-300 en in de keuken een gear4 airzone series 1 staan. Echter qua airplay zijn deze een drama! Continu haperen...
Ligt dat aan airplay? De speakers? Mijn netwerk? (Wat door 2 laatste gen airport extremes wordt geregeld)
En de homepod zelf dan...
Hij is best prijzig natuurlijk. Wat gaat de meerwaarde zijn? Want ik zie dat met siri nog niet zo? Dat heb ik toch ook al op de iPhones, iPads en ATV 4K?
“Zet een timer, hoe lang is het rijden naar, wat is het weer in, speel .. af, doe lichten aan.”
Ik heb 'm vooral besteld in de hoop dat het geluid "beter" is dan van de Sonos, aangezien alles van Apple is dan (iPhone, iPad, Apple Music, Homepod).
Zit met Sonos nog weleens te klooien door de matige equalizer die erin zit (bass, treble, loudness).
Siri boeit me niet, ga geen Engels lullen tegen dat ding en als je 'm op Nederlands zou kunnen zetten dat snapt ie Engelse artiestennamen niet.
Zit met Sonos nog weleens te klooien door de matige equalizer die erin zit (bass, treble, loudness).
Siri boeit me niet, ga geen Engels lullen tegen dat ding en als je 'm op Nederlands zou kunnen zetten dat snapt ie Engelse artiestennamen niet.
[ Voor 22% gewijzigd door matthijst op 27-01-2018 10:39 ]
Ik begrijp de twijfel wel, want het kan dure ‘hoop’ zijn. Apple is geen audiobedrijf en doen dit nu ‘erbij’ en vaak is dit dan fiasco. Er is ook geen samenwerkingsverband kenbaar gemaakt met een groot audioconcern, dus de grote twijfels zijn terecht. Wat nu als het geluid tegenvalt en het Siri/HomeKit gebeuren ontwikkelt niet snel genoeg? Dan is het ding useless.matthijst schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 10:37:
Ik heb 'm vooral besteld in de hoop dat het geluid "beter" is dan van de Sonos, aangezien alles van Apple is dan (iPhone, iPad, Apple Music, Homepod).
Edit: 24 uur na lancering gewoon nog leverbaar op launch. Gaat niet goed met de verkoop zo te zien.
Ik vind persoonlijk dat het meerendeel van de €350,- categorie speakers (inclusief Sonos) niet geweldig klinkt. Middelmatig meestal, als de HomePod daar ook zit is het voor Podcasts prima en daar koop ik hem eigenlijk voor.
Ook hebben we hier alle lampen van het huis in HomeKit, dus als ik de woonkamer uit loop en tegen Siri op de HomePod kan zeggen “Siri Dimm the livingroom lights” zou dat zeker welkom zijn.
Haha ja soms moet je eens een gokje nemen in je leven. Gelukkig kost hij niet de wereld.Redondo1982 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 10:42:
[...]
Ik begrijp de twijfel wel, want het kan dure ‘hoop’ zijn. Apple is geen audiobedrijf en doen dit nu ‘erbij’ en vaak is dit dan fiasco. Er is ook geen samenwerkingsverband kenbaar gemaakt met een groot audioconcern, dus de grote twijfels zijn terecht. Wat nu als het geluid tegenvalt en het Siri/HomeKit gebeuren ontwikkelt niet snel genoeg? Dan is het ding useless.
Ik vind persoonlijk dat het meerendeel van de €350,- categorie speakers (inclusief Sonos) niet geweldig klinkt. Middelmatig meestal, als de HomePod daar ook zit is het voor Podcasts prima en daar koop ik hem eigenlijk voor.
Nou die timer en de lichten vind ik nou juist wel handig aan Siri. Ik kook graag en dan is die wekker wel fijn.readytoflow schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 10:21:
Ook hebben we hier alle lampen van het huis in HomeKit, dus als ik de woonkamer uit loop en tegen Siri op de HomePod kan zeggen “Siri Dimm the livingroom lights” zou dat zeker welkom zijn.
[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 27-01-2018 14:42 ]
Maar dat bedoel ik. Dat zijn zo ongeveer de enig functies die ik gebruik. Maar daar zorgen de iPhones en iPads ook al voor. Wat gaat de HomePod dan extra brengen?
iPhone is meestal binnen handbereik. HomePod zal ergens in een hoekje en waarschijnlijk de keuken komen te staan.
Ben echt benieuwd naar de eerste gebruikerservaringen.
Hoe stabiel is AirPlay nu bij anderen? Bij mij hapert het gigantisch veel. Alleen naar de ATV streamen werkt wel redelijk.
iPhone is meestal binnen handbereik. HomePod zal ergens in een hoekje en waarschijnlijk de keuken komen te staan.
Hoe stabiel is AirPlay nu bij anderen? Bij mij hapert het gigantisch veel. Alleen naar de ATV streamen werkt wel redelijk.
Wat een gemist dat dit alleen met Apple Music is te gebruiken. Niet dat Spotify geweldig is (geen fatsoenlijk iPad/Apple TV app), maar Apple Music is ook niet alles. Daarnaast jammer dat er geen ethernet aansluiting is.
Product is gewoon te vroeg gelanceerd. Maar door concurrentie hebben ze de boel vervroegd heb ik het idee. Ze wilden het launched hebben voordat Airplay2 komt, want anders heeft de Homepod een grotere achterstand om weg te werken op diverse gebieden. Sonos heeft de update dan ook al doorgevoerd en in prijs zijn ze ook al duurder. Siri is sowieso nog erg onvolwassen en in NL niet toereikend genoeg om allerlei dingen eraan te hangen.readytoflow schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:15:
Maar dat bedoel ik. Dat zijn zo ongeveer de enig functies die ik gebruik. Maar daar zorgen de iPhones en iPads ook al voor. Wat gaat de HomePod dan extra brengen?
Spotify werkt icm AirPlay natuurlijk prima, alleen Siri werkt dan niet.Ronwiel schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:42:
Wat een gemist dat dit alleen met Apple Music is te gebruiken. Niet dat Spotify geweldig is (geen fatsoenlijk iPad/Apple TV app), maar Apple Music is ook niet alles. Daarnaast jammer dat er geen ethernet aansluiting is.
Waarom zou je hier nog een ethernet aansluiting op wensen? Dit kan toch prima via WiFi, bandbreedte is daar meer dan prima voor.
Maar ik vind persoonlijk Siri te veel gedoe op iOS, ik kan alles met apps sneller als ik de telefoon/iPad toch al vast heb.readytoflow schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:15:
Dat is (naar verwachting) met de HomePod veel makkelijker.
AirPlay is hier naar de AppleTV meer dan prima verder, geen haperingen enz. Naar mijn Marantz is het echter drama maar dat ligt naar mijn mening eerder aan de Marantz dan aan AirPlay.
Geen idee ik er hier met de 2 AirPlay speakers ook last van in ieder geval.
Maar hoezo zou het makkelijker gaan met de HomePod dan?
‘Hé Siri’ blijft ‘Hé Siri’ lijkt me?
Zou toch ook leuk zijn wanneer je Siri een eigen naam kan geven. En dat je inderdaad complexere opdrachten/vragen kan stellen.
Net nog geprobeerd. Een vriend van me is morgen jarig. Dus ik vraag ‘wie is er morgen jarig’ krijg ik ‘sorry ik zie geen mogelijke kandidaten’ terwijl hij wel als dusdanig in de contacten en in de agenda staat.
Ik wil binnen een paar jaar meemaken dat ik op mijn werk tegen Siri kan zeggen dat wanneer ik na 20:30 thuis ben ze de voetbal op moet nemen.
Of ‘stuur een verjaardagskaart via Greetz naar Piet met de tekst blablabla’
Als ik ‘s ochtends de keuken inloop dat ik dan pro actief gevraagd wordt om mijn agenda door te nemen. En als er een verjaardag in mijn agenda staat dat ik dan pro actief gevraagd wordt ‘ik zie dat piet vandaag jarig is, wil je hem bellen of een bericht sturen? Of wil je dat ik je eraan herinner om hem later op de dag te bellen’
Natuurlijk daarvoor ook een hoop connected devices eens nodig, maar ik denk dat het allemaal wel dichtbij is. En qua taal zou dat toch ook niet zo heel moeilijk moeten zijn toch?
Maar goed back to the HomePod... ik zie nu nog niet hoe die makkelijker met Siri om zou kunnen gaan dan een iOS device.
Zou toch ook leuk zijn wanneer je Siri een eigen naam kan geven. En dat je inderdaad complexere opdrachten/vragen kan stellen.
Net nog geprobeerd. Een vriend van me is morgen jarig. Dus ik vraag ‘wie is er morgen jarig’ krijg ik ‘sorry ik zie geen mogelijke kandidaten’ terwijl hij wel als dusdanig in de contacten en in de agenda staat.
Ik wil binnen een paar jaar meemaken dat ik op mijn werk tegen Siri kan zeggen dat wanneer ik na 20:30 thuis ben ze de voetbal op moet nemen.
Of ‘stuur een verjaardagskaart via Greetz naar Piet met de tekst blablabla’
Als ik ‘s ochtends de keuken inloop dat ik dan pro actief gevraagd wordt om mijn agenda door te nemen. En als er een verjaardag in mijn agenda staat dat ik dan pro actief gevraagd wordt ‘ik zie dat piet vandaag jarig is, wil je hem bellen of een bericht sturen? Of wil je dat ik je eraan herinner om hem later op de dag te bellen’
Natuurlijk daarvoor ook een hoop connected devices eens nodig, maar ik denk dat het allemaal wel dichtbij is. En qua taal zou dat toch ook niet zo heel moeilijk moeten zijn toch?
Maar goed back to the HomePod... ik zie nu nog niet hoe die makkelijker met Siri om zou kunnen gaan dan een iOS device.
[ Voor 3% gewijzigd door readytoflow op 27-01-2018 22:26 ]
Is de Homepod ook als mini homecinema set in te zetten. Nu of eventueel later met Airplay 2 i.c.m. twee homepods. Of gaat dat niet werken i.v.m. buffer voor audio.
[ Voor 18% gewijzigd door Ronwiel op 28-01-2018 16:03 ]
Het zou in de toekomst moeten werken, maar Apple heeft aangegeven dat dat nog niet werkt bij de launch.Ronwiel schreef op zondag 28 januari 2018 @ 16:03:
Is de Homepod ook als mini homecinema set in te zetten. Nu of eventueel later met Airplay 2 i.c.m. twee homepods. Of gaat dat niet werken i.v.m. buffer voor audio.
Nou je ziet nu dat “Hey Google” op de Google home speakers veel beter en accurater werkt dan “Hey Google” op een SmartPhone met Google Assistant, door de hoeveelheid microfoons enz.readytoflow schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:25:
Daar ga ik met de HomePod dus ook een beetje vanuit. De microfoons in dergelijke apparaten zijn namelijk veel beter dan die ik je smartphone. Nog maar te zwijgen van de hoeveelheid.
Ik heb nu “Hey Siri” op mijn iOS devices uit staan om die reden en daardoor is drukken op de “Siri knop” omslachtiger dan simpelweg praten tegen een slimme speaker die er toch al staat, mits “Hey Siri” daar dan wel goed op werkt natuurlijk.
Ja dat gaat komen inderdaad. Via een AppleTV bijvoorbeeld.Ronwiel schreef op zondag 28 januari 2018 @ 16:03:
Zojuist ook besteld via forward2me
Ben benieuwd of dat allemaal goed gaat.
En nu maar hopen dat Apple alsnog in de nabije toekomst toestaat dat je bijv Spotify kunt gebruiken ipv Apple Music ofzo.
En nu maar hopen dat Apple alsnog in de nabije toekomst toestaat dat je bijv Spotify kunt gebruiken ipv Apple Music ofzo.
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Ik heb het denk ik gemist, als ik een homepod in UK bestel en de NL versie komt uit, zou ik dan gewoon Nederlandse siri kunnen gebruiken?
Als iemand het apparaat niet leuk vind stel ik mij beschikbaar als nieuwe eigenaar. Hoe meer hoe beter, dan kan ik het hele huis ermee volplempen.
Maar alleen als @Donstil het product goedkeurt natuurlijk.
Voorlopig alleen in het Engels en later dit jaar ook in het Frans en Duits. Nederlands zal ongetwijfeld nog wel een lange tijd gaan duren.D4N3_030 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:20:
Ik heb het denk ik gemist, als ik een homepod in UK bestel en de NL versie komt uit, zou ik dan gewoon Nederlandse siri kunnen gebruiken?
Haha ik hou je op de hoogte.Eduardboon schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:26:
Als iemand het apparaat niet leuk vind stel ik mij beschikbaar als nieuwe eigenaar. Hoe meer hoe beter, dan kan ik het hele huis ermee volplempen.
Dat is wel de verwachting inderdaad.D4N3_030 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:20:
Puur uit oprechte nieuwsgierigheid. Dit soort argumenten, vanuit privacy, lees je vaak. Maar ik vraag me dan af of iemand dan ook z'n smartphone bepaalde kamers niet in neemt.Redondo1982 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:50:
[...]
Slaapkamer is bij mij de hobbykamer en hier heb ik liever geen apparaat met microfoon
Tuurlijk wel! Om de hobby te filmenRonwiel schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:57:
[...]
Puur uit oprechte nieuwsgierigheid. Dit soort argumenten, vanuit privacy, lees je vaak. Maar ik vraag me dan af of iemand dan ook z'n smartphone bepaalde kamers niet in neemt.
Apple Music: HomePod users can ask Siri to play any of over 45 million songs available on Apple Music. A subscription is required.
• iTunes Music: HomePod users can ask Siri to play any songs, albums, or audiobooks purchased from the iTunes Store.
• iCloud Music Library: HomePod users can ask Siri to play any songs uploaded to a user's iCloud Music Library, including songs imported from other sources such as CDs, with an Apple Music or iTunes Match subscription.
• Beats 1: HomePod users can ask Siri to play Apple's official radio station.
• Podcasts: HomePod users can ask Siri to play any podcast episodes from the iTunes podcast directory.
• AirPlay: HomePod users can use AirPlay to play other audio from an iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV, and Mac. AirPlay 2, coming later this year, is only required to stream audio from these sources to multiple HomePods.
• iTunes Music: HomePod users can ask Siri to play any songs, albums, or audiobooks purchased from the iTunes Store.
• iCloud Music Library: HomePod users can ask Siri to play any songs uploaded to a user's iCloud Music Library, including songs imported from other sources such as CDs, with an Apple Music or iTunes Match subscription.
• Beats 1: HomePod users can ask Siri to play Apple's official radio station.
• Podcasts: HomePod users can ask Siri to play any podcast episodes from the iTunes podcast directory.
• AirPlay: HomePod users can use AirPlay to play other audio from an iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV, and Mac. AirPlay 2, coming later this year, is only required to stream audio from these sources to multiple HomePods.
[ Voor 10% gewijzigd door matthijst op 01-02-2018 17:53 ]
Nee dat klopt inderdaad. Luisteren terwijl je niet thuis bent moet via Siri.matthijst schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 17:54:
Wel vaag dat erbij staat: can ask Siri to.....
Dus schijnbaar kan je niet gewoon wat starten vanaf iPhone en dat laten lopen als je de deur uit gaat?
Apple heeft zojuist mijn pre-order bedrag afgeschreven. Lijkt er dus op dat forward adressen deze keer geen probleem zijn 👍🏼
Zonde voor iedereen die niet overal AirPlay op heeft:
http://www.idownloadblog....egular-bluetooth-speaker/HomePod can’t be used as a regular Bluetooth speaker even though it has Bluetooth 5.0.
[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 02-02-2018 16:05 ]
Zeker zonde. Volgens mij kan je op de Homepod ook geen internet radio ontvangen (behalve dan Beat1), dat is voor mij voorlopig de reden om geen Homepod aan te schaffen.Donstil schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:05:
Zonde voor iedereen die niet overal AirPlay op heeft:
[...]
http://www.idownloadblog....egular-bluetooth-speaker/
PSN: TDBtje
Het lijkt me echt wel dat er bepaalde zaken en features nog mogelijk gaan zijn. Het apparaat is nog geeneens uit en overal verkrijgbaar. Ik denk dat met updates echt nog wel een hoop toegevoegd gaat worden. Los van bepaalde 'hacks' zoals Homebridge die gewoon toestaan dat dingen mogelijk worden als het echt niet anders kan.
[ Voor 22% gewijzigd door tcviper op 05-02-2018 10:24 ]
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Eerste levering van de HomePod toch nog uitverkocht in de UK. Nieuwe leverdatum is nu 13 Feb. Toch nog vrij lang geduurd.
Ja zou dat echt een uitverkoop zijn? Kan ook zijn dat ze nu niet meer kunnen garanderen dat het 9feb wordt (omdat die dingen misschien vanuit China verstuurd worden).MelvinW schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:43:
Eerste levering van de HomePod toch nog uitverkocht in de UK. Nieuwe leverdatum is nu 13 Feb. Toch nog vrij lang geduurd.
Ik neem aan dat de eerste levering al in de UK ligt en inmiddels volledig is toegewezen aan pre-orders, resellers en Apple Stores. Vanuit China versturen door Apple meestal alleen voor US.Donstil schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:18:
[...]
Ja zou dat echt een uitverkoop zijn? Kan ook zijn dat ze nu niet meer kunnen garanderen dat het 9feb wordt (omdat die dingen misschien vanuit China verstuurd worden).
Nou ik heb toch ook wel pre-orders direct vanuit China ontvangen. Ook in Europa.MelvinW schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:40:
[...]
Ik neem aan dat de eerste levering al in de UK ligt en inmiddels volledig is toegewezen aan pre-orders, resellers en Apple Stores. Vanuit China versturen door Apple meestal alleen voor US.
Maar vreemd is het wel, de US versie is nog te bestellen voor 9 feb.
Ben trouwens wel benieuwd wanneer de eerste reviews komen. Als ze het schema van de X volgen zou dat vanavond zijn. Volgen ze het normale schema dan dinsdag/woensdag.
Over hoeveel jaar geleden praat je dan?Donstil schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:41:
[...]
Nou ik heb toch ook wel pre-orders direct vanuit China ontvangen. Ook in Europa.
Maar vreemd is het wel, de US versie is nog te bestellen voor 9 feb.
Ben heel benieuwd naar de HomePod! Kan niet wachten tot de reviews online staan
Denk dat ik hem via Forward2me laat komen.
Laatste twee releases waar ik dit nog had waren de Airpods en de iPhone 7+ in 2016.MelvinW schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:54:
Over hoeveel jaar geleden praat je dan?In 2015 bijv. werd mijn Apple Watch gewoon binnen Duitsland verzonden. MacBooks kwamen wel altijd uit China.
De Apple watch kwam inderdaad uit een magazijn in Europa, dat had ik toen ook inderdaad.
Er lijkt alleen niet echt een structuur in te zitten.
We gaan het meemaken. Met een beetje geluk verstuurt Forward2Me het meteen a.s. vrijdag met DHL Express en kan ik er zaterdag of zondag mee aan de slag.Donstil schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:00:
[...]
Laatste twee releases waar ik dit nog had waren de Airpods en de iPhone 7+ in 2016.
De Apple watch kwam inderdaad uit een magazijn in Europa, dat had ik toen ook inderdaad.
Er lijkt alleen niet echt een structuur in te zitten.
Ooh ik dacht er eigenlijk aan om de iets duurdere DHL variant te kiezen, die doen het de volgende werkdag.MelvinW schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:06:
We gaan het meemaken. Met een beetje geluk verstuurt Forward2Me het meteen a.s. vrijdag met DHL Express en kan ik er met een beetje geluk zaterdag of zondag mee aan de slag.
Alleen volgens mij bezorgen ze niet op zaterdag hier dus wordt dat dan maandag.
In EU bezorgen ze niet in het weekend idd. Hier in Dubai bezorgen ze zowel op zaterdag als zondagDonstil schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:19:
[...]
Ooh ik dacht er eigenlijk aan om de iets duurdere DHL variant te kiezen, die doen het de volgende werkdag.
Alleen volgens mij bezorgen ze niet op zaterdag hier.
Ooh ja dat is waar, gaat naar Dubai voor jou.MelvinW schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:21:
[...]
In EU bezorgen ze niet in het weekend idd. Hier in Dubai bezorgen ze zowel op zaterdag als zondagAls het pakketje dus meteen vrijdag verzonden wordt heb ik hem als het goed is zaterdag in de middag of avond wel binnen.
Dan hoor ik jou bevindingen wel als wij wachten tot maandag
Yea heb er 6 onderweg. 4 voor de verkoop en 2 voor mezelf. Heb er al 2 gereserveerd staan voor 830 euro per stuk ongeveer.Donstil schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:22:
[...]
Ooh ja dat is waar, gaat naar Dubai voor jou.
Dan hoor ik jou bevindingen wel als wij wachten tot maandag
Whow Nais, niet verkeerdMelvinW schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:33:
[...]
Yea heb er 6 onderweg. 4 voor de verkoop en 2 voor mezelf. Heb er al 2 gereserveerd staan voor 830 euro per stuk ongeveer.
Alleen niet te hard zeggen hier hoor. Worden sommige tweakers ongerust van
Ach, met de HomePod is het wel anders. Bij veel winkels nog op voorraad, dus als je echt 1 wil kun je zelf ook de moeite nemen om het te importeren.Donstil schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:38:
[...]
Whow Nais, niet verkeerd![]()
Alleen niet te hard zeggen hier hoor. Worden sommige tweakers ongerust van
Klopt het dat ik via de UK Apple website het adres van Forward2me kan opgeven, betaal met mijn creditcard en uiteindelijk weet Forward2me waar ze het naartoe moeten sturen en krijg ik het iets later binnen dan de release date natuurlijk
?
Dat klopt als een bus.mprkooij schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:04:
Klopt het dat ik via de UK Apple website het adres van Forward2me kan opgeven, betaal met mijn creditcard en uiteindelijk weet Forward2me waar ze het naartoe moeten sturen en krijg ik het iets later binnen dan de release date natuurlijk?
Nice nice! Kennis wil er heel graag één en die weet niet dat het op deze manier kan. Is natuurlijk een leuke verassing.
Wat moet er allemaal precies ingevuld worden bij Apple?
Ik krijg de volgende melding:
"We are unable to verify your address as entered. Please confirm you would like to use this address"
Ik gebruik wel mijn eigen telefoonnummer in plaats van dat van Forward2Me
Weten jullie ook hoeveel shipping cost erbij komt vanuit forward2me?
"We are unable to verify your address as entered. Please confirm you would like to use this address"
[ Voor 27% gewijzigd door mprkooij op 05-02-2018 18:11 ]
Gebruik alleen UK gegevens.mprkooij schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:07:
Dus levering/factuur adres en telefoon moeten allemaal UK zijn.
Al vermeld ik wel dat ik geen ervaring heb met forward2me en ken ze ook niet.
Ik gebruik Borderlinx.
[ Voor 8% gewijzigd door Nakyoruto op 05-02-2018 18:31 ]
De Google Home Max schijnt wel oké te klinken dus dan is dit best een flink statement.
Shipping kan je al berekenen op de site. Als ik het formaat en gewicht een beetje gok kwom ik met DHL expres op £22 voor 2/3 werkdagendagen zending. £26,- voor 1 dag (de volgende dag is dat dan) zending, die laatste ga ik nemen.
http://www.idownloadblog....mepod-vs-google-home-max/Pogue: Google Home Max “sounds like cardboard” compared with HomePod
Ik heb dat gewoon overgeslagen, hij herkende het bij mij ook niet lekker maar tot nu toe nooit problemen gehad.mprkooij schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:07:
Shipping kan je al berekenen op de site. Als ik het formaat en gewicht een beetje gok kwom ik met DHL expres op £22 voor 2/3 werkdagendagen zending. £26,- voor 1 dag (de volgende dag is dat dan) zending, die laatste ga ik nemen.
[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 05-02-2018 19:11 ]
Toppie bedankt, heb er vier besteld. Een voor mij en een voor een kennis.Donstil schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:38:
De Google Home Max schijnt wel oké te klinken dus dan is dit best een flink statement.
[...]
http://www.idownloadblog....mepod-vs-google-home-max/
[...]
Ik heb dat gewoon overgeslagen, hij herkende het bij mij ook niet lekker maar tot nu toe nooit problemen gehad.
De andere twee om er een leuk zakcentje mee te verdienen en andere mensen blij te maken die geen moeite willen doen.
Oh even over dat geluid, ik vond het van de Google Home Max wel goed, als ze dat zo noemen ben ik benieuwd naar het geluid van de HomePod.
[ Voor 7% gewijzigd door mprkooij op 05-02-2018 19:27 ]
Dat is nog jammer..MelvinW schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:45:
Stroomkabel dus toch niet te vervangen, zit er compleet vast in.
[afbeelding]
Denk dat ik toch maar ga wachten op de release in Duitsland, hopelijk tegen die tijd ook meer functies beschikbaar zoals Airplay 2 etc..
Wat een prachtig apparaat
!
Nou nou de Homepod's zijn verschoven van 13Feb naar 12Feb , altijd mooi.
Nou nou de Homepod's zijn verschoven van 13Feb naar 12Feb , altijd mooi.
[ Voor 59% gewijzigd door mprkooij op 06-02-2018 20:34 ]
Idd geluidskwaltieit wel.. kwa slimme speaker slaat het voorlopig volledig de plank mis.
De review van The verge is zeker een aanrader.
Geluidskwaliteit is wel mooi.
Las wel ergens dat die via Airplay al minder wordt....
Mag toch hopen dat ze rap met een app komen zodat je muziek "op" de HomePod kunt bedienen, ipv via Siri.
Want Siri werkt gewoon k.u.t. in NL, met muziek.
Mag toch hopen dat ze rap met een app komen zodat je muziek "op" de HomePod kunt bedienen, ipv via Siri.
Want Siri werkt gewoon k.u.t. in NL, met muziek.
Dat lijkt mij sterk. De bandbreedte voor AirPlay is namelijk hoger dan de kwaliteit die je van AppleMusic haalt.matthijst schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:49:
Geluidskwaliteit is wel mooi.
Dat van de slimme speaker kan mij eigenlijk gestolen worden. Ik zei een paar weken geleden hier al dat Siri daar niet klaar voor is.schumi1986 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:36:
Idd geluidskwaltieit wel.. kwa slimme speaker slaat het voorlopig volledig de plank mis.
Blijf het ook vreemd vinden dat Apple dat zo laat liggen, ze waren de eerste op Smartphones met een spraak assistent maar liggen nu mijlen achter op de rest.
Sure, you can send audio from the likes of TuneIn or BBC iPlayer (or Spotify, Tidal or any other audio app for that matter) using AirPlay on your iPhone or iPad, but doing so runs down your portable’s battery and involves a decrease in sound quality.Donstil schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:08:
[...]
Dat lijkt mij sterk. De bandbreedte voor AirPlay is namelijk hoger dan de kwaliteit die je van AppleMusic haalt.
Read more at https://www.whathifi.com/...eview#UVgIYu5lYwWiK4XR.99
Het is gewoon vrij kansloos dat je de Homepod niet remote kan bedienen met bv. de Music App. Nummers skippen schijnt nog wel te kunnen, maar selecteren?
Moet je dan de hele tijd tegen Siri blèren, of is het een playlistmachine
[ Voor 17% gewijzigd door matthijst op 07-02-2018 19:37 ]
Ben benieuwd of dit wel echt klopt want dat is nu ook niet zo met AirPlay. Dat zou dan echt geïntroduceerd moeten worden met de HomePod.matthijst schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:34:
[...]
Sure, you can send audio from the likes of TuneIn or BBC iPlayer (or Spotify, Tidal or any other audio app for that matter) using AirPlay on your iPhone or iPad, but doing so runs down your portable’s battery and involves a decrease in sound quality.
Read more at https://www.whathifi.com/...eview#UVgIYu5lYwWiK4XR.99
Niemand schrijft er verder ook nog over.
Ja dat is ruk inderdaad. Dat is sowieso een enorme tekortkoming van AirPlay t.o.v Chromecasting.matthijst schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:34:
Het is gewoon vrij kansloos dat je de Homepod niet remote kan bedienen met bv. de Music App. Nummers skippen schijnt nog wel te kunnen, maar selecteren?
Moet je dan de hele tijd tegen Siri blèren, of is het een playlistmachine
Ook blijft het super irritant dat al je device geluid naar dat ding gaat als AirPlay actief is, even een spelletje starten terwijl je muziek luistert is er niet bij.
AirPlay is altijd al vreselijk geweest. Ik verwacht ook niet dat daar snel verandering in komt. Google heeft dat Chromecast een stuk beter geregeld. Dat neemt tenminste niet al het geluid van je iPhone over. Spotify Connect vind ik ook erg prettig werken, dus ik hoop dat Apple voor Apple Music ook een keer met zoiets komt. Het beste zou natuurlijk Spotify-ondersteuning op de HomePod zijn, maar dat zal wel niet gebeuren helaas.Donstil schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:44:
[...]
Ben benieuwd of dit wel echt klopt want dat is nu ook niet zo met AirPlay. Dat zou dan echt geïntroduceerd moeten worden met de HomePod.
[...]
Ja dat is ruk inderdaad. Dat is sowieso een enorme tekortkoming van AirPlay t.o.v Chromecasting.
Ook blijft het super irritant dat al je device geluid naar dat ding gaat als AirPlay actief is, even een spelletje starten terwijl je muziek luistert is er niet bij.
Als ik Apple Music op m'n Apple TV afspeel en vervolgens hetzelfde nummer vanaf iPad Airplay naar Apple TV dan klinkt het toch echt minder goedDonstil schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:44:
[...]
Ben benieuwd of dit wel echt klopt want dat is nu ook niet zo met AirPlay. Dat zou dan echt geïntroduceerd moeten worden met de HomePod.
Als ik Apple Music afspeel op de Apple TV via de Receiver of Airplay naar de Receiver vanaf iOS/OSX klinkt dat gewoon hetzelfde hoormatthijst schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:22:
[...]
Als ik Apple Music op m'n Apple TV afspeel en vervolgens hetzelfde nummer vanaf iPad Airplay naar Apple TV dan klinkt het toch echt minder goed
Nee goed spul staan
Dat zou niet uit moeten maken volgens jou
Bij mijn weten zou dit probleem met aiplay 2 opgelost moeten zijn.MelvinW schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:23:
[...]
AirPlay is altijd al vreselijk geweest. Ik verwacht ook niet dat daar snel verandering in komt. Google heeft dat Chromecast een stuk beter geregeld. Dat neemt tenminste niet al het geluid van je iPhone over. Spotify Connect vind ik ook erg prettig werken, dus ik hoop dat Apple voor Apple Music ook een keer met zoiets komt. Het beste zou natuurlijk Spotify-ondersteuning op de HomePod zijn, maar dat zal wel niet gebeuren helaas.
Ik ben benieuwd hoe Siri gaat werken met Apple Music trouwens.
Krijg er nu op iOS nog niet echt lekker werkend.
"Play my playlist <playlist name>" werkt gewoon niet.
"Play <Insert album> by <insert artiest>" krijg ik ook niet werkend.
"Play something by <Insert artiest>" werkt dan wel maar dan krijg je dus random de artiest zonder controle.
John Gruber heeft zijn review ook klaar.
"Play something by <Insert artiest>" werkt dan wel maar dan krijg je dus random de artiest zonder controle.
Audio quality is what Apple is hanging HomePod’s hat on, and to my ears, they’ve nailed it. In a side-by-side comparison in a fairly representative residential room during a product briefing with Apple last week, HomePod sounded better than an Alexa-powered Sonos One ($199) or Google Home Max ($399), and so much better than a second-generation Amazon Echo ($89) that it proved only that HomePod and Echo are at opposing ends of the product category.
[ Voor 45% gewijzigd door Donstil op 07-02-2018 22:05 ]
Op zich werken die hier wel, maar of 't handig is?
Misschien een kwestie van wennen, Homepod schijnt goed te luisteren
Nou dat zie je nu ook met Google Home en Google Assistant op Smartphones. Door de hoeveelheid microfoons werkt het in de Home veel beter. Dat lees je nu ook een beetje in de reviews.matthijst schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:05:
Op zich werken die hier wel, maar of 't handig is?
"Siri, put on al the lights" zou in de morgen best wel fijn zijn
Dat is inderdaad wel een goeie.
Selecteer tegenwoordig weer een scène vanuit homescherm, want vind Siri irritant.
Maar op Homepod is dat wel weer mooi denk ik.
Blijft jammer dat ze niet snappen dat als je begint met. "Hey siri speel...."
Je waarschijnlijk een Engelse artiest + nummer gaat uitspreken.
Met hun mooie machine learning promopraatjes....
Selecteer tegenwoordig weer een scène vanuit homescherm, want vind Siri irritant.
Blijft jammer dat ze niet snappen dat als je begint met. "Hey siri speel...."
Je waarschijnlijk een Engelse artiest + nummer gaat uitspreken.
Met hun mooie machine learning promopraatjes....
Nou ik heb ook Scenes ingericht maar ik doe maar gewoon "Siri, doe alle lichten aan".matthijst schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:15:
Dat is inderdaad wel een goeie.
Dan gaat het hele huis wel aan maar dat maakt niet zoveel uit, 20 minuten later ben ik toch weer weg.
Scenes gaan minder "Siri we gaan film kijken" werkt bijvoorbeeld niet. Terwijl er wel een scene is voor film kijken. Dat werkt op Alexa bijvoorbeeld veel beter.
Probeer is het woordje: activeer (scene), of als je het in het engels hebt zoals ik, activate (scene) werkt bij ons super.Donstil schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:19:
[...]
Nou ik heb ook Scenes ingericht maar ik doe maar gewoon "Siri, doe alle lichten aan".
Dan gaat het hele huis wel aan maar dat maakt niet zoveel uit, 20 minuten later ben ik toch weer weg.
Scenes gaan minder "Siri we gaan film kijken" werkt bijvoorbeeld niet. Terwijl er wel een scene is voor film kijken. Dat werkt op Alexa bijvoorbeeld veel beter.
Hoop dat Apple met de HomePod de playlist in iOS ook wat beter onder controle krijgenDonstil schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:57:
Ik ben benieuwd hoe Siri gaat werken met Apple Music trouwens.
[...]
Los het nu op met bv:
"Speel playlistLeonardCohenLiveInLondon" heb dus de naam van de playlist en naam artiest en album aan elkaar geschreven in de playlist sectie in Apple music.
En dat werkt redelijk goed hier, speelt dan ook in de juiste volgorde af.
Order is inmiddels Shipped
Anoniem: 217504 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:10:
[...]
Hoop dat Apple met de HomePod de playlist in iOS ook wat beter onder controle krijgen![]()
Los het nu op met bv:
"Speel playlistLeonardCohenLiveInLondon" heb dus de naam van de playlist en naam artiest en album aan elkaar geschreven in de playlist sectie in Apple music.
En dat werkt redelijk goed hier, speelt dan ook in de juiste volgorde af.
Nais, goeie tips. Ga ik vanavond even proberen.AngelusHD schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:03:
[...]
Probeer is het woordje: activeer (scene), of als je het in het engels hebt zoals ik, activate (scene) werkt bij ons super.
@Donstil
De playlist werkt ook als je bv in mijn voorbeeld "speel playlistLondon" roep tegen Siri, niet als je meerdere playlists heb met London erin natuurlijk
De playlist werkt ook als je bv in mijn voorbeeld "speel playlistLondon" roep tegen Siri, niet als je meerdere playlists heb met London erin natuurlijk
Let op:
Bestellingen en Levertijden mogen in [Apple producten] Levertijden - Deel 9
Bestellingen en Levertijden mogen in [Apple producten] Levertijden - Deel 9