Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cwegh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 16:25
jeroen11 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 23:06:

Iets anders, heb inmiddels ook m’n eerste Thread devices in gebruik (Eve energy). Schakelen veel sneller dan Bluetooth.
Hier ook een Eve Energy zonet aangesloten, ben benieuwd hoe goed en stabiel het werkt. Vond het niet echt responsief (de eerste klik na standby, daarna wel). De stekker gewoon via homekit toegevoegd en niet via de Eve app. In de Eve app zag ik een firmware update naar Thread dus de koppeling was nog gewoon Bluetooth.

Heb reeds een bus-bekabeld domotica systeem die gekoppeld is via homebridge naar homekit. Als dit goed werkt, zal dit mijn go-to oplossing worden naast het bekabeld systeem al is het aantal toestellen beperkt op dit moment.

Hier een screenshot met Thread informatie. De onbekende routers zijn de 2 HomePod Minis waarvan eentje in het buro en eentje een verdieping lager aan de andere kant van het huis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pYQAgFApWZ3NvuYR5s8-lTe59ic=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/awVzPPAqmp2VeH6Veafkbdnn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v9jEOyhondUEB_3YB39eEG4kbJQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wE0IRuo8RI7WO0rFuQvZtaAo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door cwegh op 05-01-2021 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02:55
Gisteravond een mail van Fedex gehad, vandaag worden ze geleverd *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• No Hands
  • Laatst online: 22:19
Ik heb hem(of haar) hoor!
Wat een leuk ding, ik had er gelijk 2 moeten bestellen zie ik nu alweer, dat was nog beter geweest.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +1 Henk 'm!
No Hands schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 11:25:
Wat een leuk ding, ik had er gelijk 2 moeten bestellen zie ik nu alweer, dat was nog beter geweest.
Haha dat had ik ook een beetje. Heb er al jaren een in mijn woonkamer > Wordt zelden gebruikt.
Nu heb ik er op release een gekocht voor de Badkamer en die draait juist heel veel.

Nu wil ik voor de Keuken en de slaapkamer ook alleen nergens snel te krijgen helaas.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
Donstil schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 11:38:
[...]

Haha dat had ik ook een beetje. Heb er al jaren een in mijn woonkamer > Wordt zelden gebruikt.
Nu heb ik er op release een gekocht voor de Badkamer en die draait juist heel veel.

Nu wil ik voor de Keuken en de slaapkamer ook alleen nergens snel te krijgen helaas.
Je precies, ik heb er 1 in de woonkamer die we veel gebruiken. Ik dacht leuk dingetje voor in de slaapkamer erbij.
Nu staat het bij mijn thuiswerkplek en denk ik hmm, eentje op de slaapkamer en eentje in de badkamer zou ook fijn zijn.
FNAC verzend weer dus wellicht dat ze voorraad ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No Hands schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 11:44:
[...]

Je precies, ik heb er 1 in de woonkamer die we veel gebruiken. Ik dacht leuk dingetje voor in de slaapkamer erbij.
Nu staat het bij mijn thuiswerkplek en denk ik hmm, eentje op de slaapkamer en eentje in de badkamer zou ook fijn zijn.
FNAC verzend weer dus wellicht dat ze voorraad ook hebben.
Ja ze verwachten 9/1 weer voorraad zag ik, op zich wel het proberen waard ja.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iMode
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4an82F4Sj8Ytu21vfsWT37NvJP0=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/uNremka6O0J9KxABMvg5KtU9.gif?f=fotoalbum_large

Hier zijn ze sinds vanmorgen binnen *O*

Ingesteld als stereopaar, mooie speakers d:)b

[ Voor 20% gewijzigd door iMode op 05-01-2021 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
No Hands schreef op Tuesday 5 January 2021 @ 11:25:
Ik heb er dus een tijd geleden al in Frankrijk een besteld, maar kon daar niet op wachten en heb er dus via een andere route (sneller) een in huis gehaald. Als het goed is komt de tweede dus in de loop van deze (of volgende) week eindelijk binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 15:16
Zojuist bericht van otto dat ze niet meer gaan leveren, krijg mijn geld terug. Had m op 8 november besteld... Dan maar bij fnac proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:22
joenja schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 19:43:
Zojuist bericht van otto dat ze niet meer gaan leveren, krijg mijn geld terug. Had m op 8 november besteld... Dan maar bij fnac proberen.
Ik heb op 9 december besteld bij Otto maar nog geen bericht ontvangen. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
Ligt het aan mij of heeft Siri een andere stem gekregen op/in de Mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:29
No Hands schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:58:
Je kunt bij instellingen, Siri kijken naar op welke taal en spraak Siri staat ingesteld. Misschien is dat aangepast.

Zo gebruik ik bijvoorbeeld Taal: Nederlands (België), Siri-stem: Belgie. Puur omdat ik dat als fijnste vind klinken. :') :)B

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
TheKerremenke schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 13:05:
[...]

Je kunt bij instellingen, Siri kijken naar op welke taal en spraak Siri staat ingesteld. Misschien is dat aangepast.

Zo gebruik ik bijvoorbeeld Taal: Nederlands (België), Siri-stem: Belgie. Puur omdat ik dat als fijnste vind klinken. :') :)B
Ik bedoel de Homepod beneden klinkt anders dan de Homepod Mini boven. Dat kan ik nergens aanpassen toch? Siri spreekt toch geen Nederlands dus dat maakt niet uit of het dan Belgisch of Nederlands is.

[ Voor 8% gewijzigd door No Hands op 06-01-2021 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
En het werd nog gekker. Ik vraag mijn Homepod Mini om een antwoord en die verteld me vervolgens dat Siri de taal op United States moet hebben, dat heeft mijn gewone Homepod ook niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
En nu stel ik weer een vraag en krijg ik wel gewoon antwoord in het engels. Kinderziektes denk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No Hands schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:58:
Als in sinds vandaag? Want tussen mijn Homepod en Homepod Mini zit geen verschil.
(Ik heb hem op Engels Australië)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
Donstil schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 13:45:
[...]

Als in sinds vandaag? Want tussen mijn Homepod en Homepod Mini zit geen verschil.
(Ik heb hem op Engels Australië)
Nee ik heb het al opgelost, Mijn gewone Homepod staat op Verenigd Koningkrijk en britse stem. De Mini nu ook, maar die wmini die wil dus dat ik de Taal en stem op mijn iPhone ook op verenigd koningkrijk/brits zet.
Maar die op mijn telefoon wil ik niet in het engels.

[ Voor 5% gewijzigd door No Hands op 06-01-2021 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No Hands schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 13:50:
[...]

Nee ik heb het al opgelost, Mijn gewone Homepod staat op Verenigd Koningkrijk en britse stem. De Mini nu ook, maar die wmini die wil dus dat ik de Taal en stem op mijn iPhone ook op verenigd koningkrijk/brits zet.
Maar die op mijn telefoon wil ik niet in het engels.
Aah ja, voor sommige functies is dat nodig inderdaad maar ik heb het zelf ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
en nu heeft ze ineens een mannenstem terwijl in de settings een vrouw staat aangevinkt. Ik ga eens even met settings rommelen, dit moet anders kunnen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
No Hands schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:28:
en nu heeft ze ineens een mannenstem terwijl in de settings een vrouw staat aangevinkt.
Wat zijn ze ook Woke bij Apple he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
TheKerremenke schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:43:
Doen ze beter als Megekko. Daar wordt die meermaals per week uitgesteld. 😭 Stuur dan geen mail denk ik dan..
En weer een mail van Megekko dat de levering weer uitgesteld is. :S Inmiddels al een bestelling bij FNAC staan. Misschien dat de Fransozen sneller zijn.. :')

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:53
TheKerremenke schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:29:
[...]

En weer een mail van Megekko dat de levering weer uitgesteld is. :S Inmiddels al een bestelling bij FNAC staan. Misschien dat de Fransozen sneller zijn.. :')
Op hun website staat dat ze in voorraad zijn, de witte levering in 2 dagen.(megekko)
149 euro >:) , maar wel gratis verzending erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Azmodann schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:39:
[...]

Op hun website staat dat ze in voorraad zijn, de witte levering in 2 dagen.(megekko)
149 euro >:) , maar wel gratis verzending erbij :+
Dat weet ik. Staat er al een paar dagen op... maar mijn bestelling van begin december uitleveren ho maar. Ze krijgen van mij dit weekend nog. Anders annuleer ik die order, denk ik. Lang genoeg gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheKerremenke schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:49:
[...]

Dat weet ik. Staat er al een paar dagen op... maar mijn bestelling van begin december uitleveren ho maar. Ze krijgen van mij dit weekend nog. Anders annuleer ik die order, denk ik. Lang genoeg gewacht.
Toen jij ‘m besteld had, was ie toen ook niet nog twee tientjes goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Nee. Dezelfde prijs als hierboven vermeld staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Mijn zending van de fnac is zojuist verzonden. Ben erg benieuwd.

Heeft iemand al een wat betere stopcontact adapter gevonden waar de kabel er onder uitkomt? Vind het nu nogal een ding worden, zeker omdat het bij ons momenteel nog in t zicht hangt.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iJJ76
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-08-2024
Eind november 2 HomePod mini’s besteld bij Fnac, gisteren de space grey ontvangen en aanstaande maandag krijg ik de witte binnen, ze versturen via fedex dus dat gaat lekker snel, ben wel onder de indruk van het geluid uit zo’n klein speakertje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:45

bonzz.netninja

Niente baffi

Waarom staat die homepod mini eigenlijk onder de categorie 'draadloze speakers' in de pw?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bonzz.netninja schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:02:
Waarom staat die homepod mini eigenlijk onder de categorie 'draadloze speakers' in de pw?
In welke categorie zou het dan volgens jou moeten vallen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:56

Aiii

何これ

meesje schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:12:
[...]

In welke categorie zou het dan volgens jou moeten vallen?
Speakers met draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:45

bonzz.netninja

Niente baffi

Er zit idd toch een draad aan? Weinig draadloos aan een homepod

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het hangt er een beetje van af welk draadje.

Voor audio-in is het draadloos
Voor stroom is het bedraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Na maanden lang wachten en updates over de vertraging te hebben ontvangen van Otto.de is het eindelijk zover.

Ik heb de mail ontvangen, dat ze niet kunnen leveren. :( 8)7

Wat een ballentent, tot nooit meer ziens Otto!

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
Greatsword schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:58:
[...]

Na maanden lang wachten en updates over de vertraging te hebben ontvangen van Otto.de is het eindelijk zover.

Ik heb de mail ontvangen, dat ze niet kunnen leveren. :( 8)7

Wat een ballentent, tot nooit meer ziens Otto!
Ik heb er 6 december 5 in totaal besteld voor €69 per stuk bij Otto.de. Vorige week de mail gekregen dat het nog minimaal 2 weken tot half maart kan duren. Vooralsnog heb ik ook nog geen mail gehad dat het geannuleerd zou worden oid.
Daarnaast heb ik toen ook een Apple TV 4K besteld, deze heb ik vorige week opgehaald bij het Hermes pakketpunt hier over de grens. Keurig op de hoogte over gehouden door Otto.

[ Voor 14% gewijzigd door Herax10NL op 12-01-2021 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Herax10NL Die mail van Maart had ik ook eerst ontvangen.

Reken er dus maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
TheKerremenke schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:29:
[...]

Vandaag de twee HomePod mini’s van Fnac mogen ontvangen. Probleemloos en snel. Kunnen andere webshops iets van leren. Très bien fait et livré rapidement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 15:20
Mijn twee homepod's mini ( van fnac ) verliezen na een tijdje steeds hun verbinding. Enkele weken geleden is de eerste begonnen en nu sedert enkele dagen nummer 2.
Hebben hier nog tweakers last van ?
reset etc geven geen oplossing enkel een restart. Mijn normale homepods werken correct.

Hopelijk is het sofware.

Bij fnac heb je maar 14d voor retour en verzendkosten moet je zelf betalen. Repareren is in een winkel gaan afgeven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iMode
tuxken schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:21:
Mijn twee homepod's mini ( van fnac ) verliezen na een tijdje steeds hun verbinding. Enkele weken geleden is de eerste begonnen en nu sedert enkele dagen nummer 2.
reset etc geven geen oplossing enkel een restart. Mijn normale homepods werken correct.

Hopelijk is het sofware.

Bij fnac heb je maar 14d voor retour en verzendkosten moet je zelf betalen. Repareren is in een winkel gaan afgeven.
Heb ik soms ook, software denk ik.
Ik heb ze als stereo paar ingesteld, wat ik ook vervelend vindt is dat er maar 1 reageert op Siri (en spreekt).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Azmodann
tuxken schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:21:

Hopelijk is het sofware.

Hier heb ik ook last van ,regelmatig verliezen ze de verbinding. Resetten lost het even op, Maar na enkele dagen weer hetzelfde probleem. Tevens had ik ook last van 1 mini en na een week hetzelfde met de andere mini.
Best irritant want met de gewone Homepods heb ik daar nooit last mee gehad.
Donderdag komt er nog een mini binnen, als deze dat ook heeft zal het wss wel een software fout zijn.

Ook spijtig dat ze ze niet in stereopaar kan afspelen met de mac mini, je kan het geluid maar door 1 mini laten spelen. Hopelijk fixen ze dat ook nog even.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
Zo, de familie HomePod mini is uitgebreid vandaag. Van 1 naar 3 >:) Een voor op kantoor (de vorige (witte) staat nu in de keuken, was een kerst kado voor mijn vriendin :Y ) en een voor op de badkamer. Waar die laatste overigens perfect werkt, heel handig (Engels) stem commands geven. Aanrader.

Binnenkort mijn review maar eens bijwerken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BI5SRfDGlS4ByYwN1Mhq0pnUkxc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TTFRyEDLsqZON0MzS8tlpQfI.jpg?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door TheKerremenke op 13-01-2021 19:59 . Reden: Kleine typos en aanvulling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja badkamer is top. Daar ben ik er nog het meest blij mee.

“Next song” is gewoon erg fijn onder de douche. Hoef ik niet meer naar nummers in een playlist te luisteren die ik niet wil horen 😂

[ Voor 55% gewijzigd door Donstil op 13-01-2021 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Klopt. Ondanks stromend water en lastige akoestiek hoort de mini je gewoon elke keer. Keer op keer. Daarnaast komt er een goed luid volume uit waardoor je de muziek zeker zult horen.

Inmiddels de review ook bijgewerkt met een kleine aanvulling mbt badkamer gebruik.

[ Voor 19% gewijzigd door TheKerremenke op 13-01-2021 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja zeker. Valt niet tegen.
Vind ze buiten de badkamer niet geweldig klinken maar voor de badkamer is het precies goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Buiten de badkamer klinken ze ook goed genoeg. Achtergrond muziek, wat nieuws, radio enzo.

Het is inderdaad geen vervanging van de volwaardige geluidsset. En er zijn zeker betere losse luidsprekers te vinden. Maar voor deze prijs kun je daar eigenlijk niet over klagen. (Mijn mening*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Azmodann
Ze zijn in voorraad bij fnac.com , als er iemand nog eentje of meer zoekt....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:04
Azmodann schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 00:23:
Ze zijn in voorraad bij fnac.com , als er iemand nog eentje of meer zoekt....
En ik maar wachten op mijn bestelling bij Gravis... Hoop dat ze eind januari echt voorraad hebben daar. Anders toch maar via fnac.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ook hier de mini van Fnac ontvangen. Geluidskwaliteit beter dan verwacht!

Weet iemand hoe ik een Siri shortcut kan maken naar een favoriet radiostation? Met TuneIn kan dit volgens mij niet. En de naam van sommige radio stations snapt Siri niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
MP3-Junky schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:22:
Ook hier de mini van Fnac ontvangen. Geluidskwaliteit beter dan verwacht!

Weet iemand hoe ik een Siri shortcut kan maken naar een favoriet radiostation? Met TuneIn kan dit volgens mij niet. En de naam van sommige radio stations snapt Siri niet.
Volgens mij is sowieso de truc om in Apple Music te kijken hoe het radio station heet. Als je bv Radio 2 wilt laten afspreken moet je in de Engelse Siri aangeven: ‘play NPO Radio 2’. Dan moet het wel werken. :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Niet online
Het gaat om dit radio station: 90s90s dance

Geen idee wat ik tegen Siri moet zeggen 🥺

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
MP3-Junky schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:00:
Het gaat om dit radio station: 90s90s dance

Geen idee wat ik tegen Siri moet zeggen 🥺
Hey Siri, play radio station ninety’s ninety’s dance. Zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Niet online
Of spellen; nine zero es nine zero es dance.

Wat helpt: via telefoon het station opzetten en dan vragen aan Siri hoe het station heet.

[ Voor 51% gewijzigd door Keypunchie op 16-01-2021 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
  • Laatst online: 02-09 08:35
TheKerremenke schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:39:
[...]

Of je maakt gewoon een scène in HomeKit met je eigen naam. Opgelost…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Niet online
TheKerremenke schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:39:
[...]

Dat was de truc. Play radio station....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Niet online
Vandaag eindelijk de laatste Homepod Mini geinstalleerd.

In de woonkamer op de begane grond, een 'grote' Homepod. Met alle respect voor de kleintjes, maar die klinkt toch wel ff een paar maatjes beter, jammer dat 'ie 'dommer' is.

Ook frustrerend, vanwege de lockdown van scholen ben ik eigenlijk nauwelijks nog aan werken toegekomen. Als ik al werk, dan meestal wel naar het kantoor (waar ik dan in mijn eentje zit), omdat het anders in huis echt te gortig wordt. Dus heb nog niet een idee of het bijvoorbeeld een beetje werkt als alternatief voor geluid met bellen.

Zit half te denken om er eentje naar kantoor mee te nemen, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herax10NL
Keypunchie schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:56:
In de woonkamer op de begane grond, een 'grote' Homepod. Met alle respect voor de kleintjes, maar die klinkt toch wel ff een paar maatjes beter, jammer dat 'ie 'dommer' is.
In welk opzicht is de ‘grote’ dommer dan de mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Niet online
A8 vs A13. Geen U1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:00
A8 vs S5 en die U1 doet nog weinig op dit moment ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maar wat is daar echt dommer aan? Handoff werk bijvoorbeeld gewoon en voor de rest is Siri net zo brak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maart1992
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-08 11:03
Ik heb vandaag ook een HomePod Mini besteld bij Gravis.de. Hoe snel hadden jullie die ongeveer binnen? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mumsel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:50
@Maart1992 Heb er al sinds midden december eentje in bestelling daar staan, maar helaas nog steeds niets gehad. Inmiddels ook eentje via FNAC in Frankrijk besteld en die had ik in 2 dagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maart1992
Mumsel schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 12:18:
@Maart1992 Heb er al sinds midden december eentje in bestelling daar staan, maar helaas nog steeds niets gehad. Inmiddels ook eentje via FNAC in Frankrijk besteld en die had ik in 2 dagen in huis.
oh ja, ik zie het nu staan indd.
Dieses Produkt ist voraussichtlich erst Ende Januar 2021 lieferbar.
Hopelijk komt die ergens volgende week! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
@Maart1992 ik heb hem voor de kerst besteld en nog geen statusverandering. Ik wacht volgende week nog af en anders cancel ik hem bij Gravis en ga ik hem bij FNAC bestellen :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maart1992
hk12nl schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:44:
@Maart1992 ik heb hem voor de kerst besteld en nog geen statusverandering. Ik wacht volgende week nog af en anders cancel ik hem bij Gravis en ga ik hem bij FNAC bestellen :)
Oh ja slim! Ik wacht het dan ook nog eventjes af!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashed1987
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-08 11:47
Maart1992 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:53:
[...]

Oh ja slim! Ik wacht het dan ook nog eventjes af!
Ik heb op 8-11 twee mini's besteld bij Gravis en deze vorige week (12-1) ontvangen. Het is natuurlijk sterk afhankelijk hoeveel ze er per week krijgen, maar kan dus nog even duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nero22
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:06
- ‘scuse me. Hoort in het Shortcuts topic-

[ Voor 113% gewijzigd door Nero22 op 19-01-2021 22:04 . Reden: Geplaatst in het juiste topic ]

It's funny. But not ha-ha funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:32
Kan iemand me uit eigen ervaring vertellen hoe het geluid is tegenover bijvoorbeeld een JBL Flip Essential, deze heb ik momenteel voor o.a. badkamer, garage, etc. ik zou graag een mini (2 of meer) willen om o.a. te gebruiken als home hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cwegh
  • Laatst online: 12-09 16:25
Interesting reads:
1. Apple's use of Ultra-Wideband prompts more firms to adopt the technology
2. Apple creating demand for UWB applications, but company hasn’t joined alliance
3. Apple Said to Be Driving Market Growth of Ultra Wideband Applications
Ultra Wideband is a short-range, low-power radio technology that is able to provide more precise indoor positioning than Bluetooth LE and Wi-Fi. The distance between two UWB devices can be measured precisely by calculating the time that it takes for a radio wave to pass between them.

Apple's iPhones have included it in the last two series via its custom U1 chip, with other Apple products also supporting UWB. According to today's report, Apple's promotion of Ultra Wideband has been the driving factor behind increased take-up of the technology:
Apple has adopted the UWB technology for iPhone 11 and 12 series, Apple Watch 6 and HomePod mini, while Samsung Electronics has launched UWB-enabled smartphones including the Galaxy Note 20 Ultra and the Galaxy Flip 2 and China-based Xiaomi has also offered a UWB-enabled smartphone model, Digitimes Research indicated.

Apple's HomePod 14.4 beta is set to introduce new ‌HomePod mini‌ music handoff functionality that takes advantage of the U1 chip in the device: When an ‌iPhone‌ is near a ‌‌HomePod mini‌‌, it begins a soft haptic touch rhythm that gets faster and faster as the ‌‌iPhone‌‌ gets closer, until the interface to transfer a song between the ‌‌HomePod mini‌‌ and the ‌‌iPhone‌‌ opens.

This functionality will make handoff quicker and more reliable on a ‌‌HomePod mini‌‌ and an ‌iPhone 11‌ or iPhone 12, thanks to the U1 chips that let the devices better understand where they are in relation to one another.

Apple's rumored "AirTags" will also feature ultra wideband tech, according to analyst Ming-Chi Kuo, while Tile is said to be planning to introduce an upgraded series of item trackers that include a UWB chip for more precise tracking.

Apple opened up its U1 chip to developers in iOS 14 with a "Nearby Interaction" framework, which can stream distance and relative direction between U1-equipped devices, paving the way for new spatial-related user experiences.

Just last week, BMW announced future plans to roll out Digital Key Plus, an enhanced version of Apple's Car Keys feature that incorporates Ultra Wideband technology, enabling drivers to unlock and start their vehicle without needing to take their ‌iPhone‌ out of their pocket or bag.

But with more and more products including the technology, there have been some notable (and surprising) exceptions: Apple's 2020 iPad Pro and new AirPods Max headphones don't include a U1 chip and therefore won't be compatible with future potential Ultra Wideband applications.

[ Voor 60% gewijzigd door cwegh op 20-01-2021 13:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 14:16
Voor wie nog naar een HomePod mini zoekt, hij is nu op voorraad bij cyberport in het zwart. Ze verzenden gewoon naar Nederland.

[ Voor 24% gewijzigd door Hemmik op 21-01-2021 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJGizbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 10:19
Hemmik schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:59:
Voor wie nog naar een HomePod mini zoekt, hij is nu op voorraad bij cyberport in het zwart. Ze verzenden gewoon naar Nederland.
14 euro buitenlandtoeslag slechts en als je je inschrijft voor de nieuwsbrief weer 5 euro terug. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet Krediet
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 15:13
Bedankt voor de tip! Besteld voor €108,- inclusief verzenden.
Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

Als ik een HomePod Mini in huis haal als vervanging van mijn huidige hun (Apple tv), dan moet ik overal mijn Siri op Engels zetten, of kan ik Siri op mijn iPhone en Apple Watch in het Nederlands laten staan?

offtopic:
Kom op Apple, maak 's werk van Nederlandse ondersteuning...:(

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJGizbo
Licko schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:58:
Als ik een HomePod Mini in huis haal als vervanging van mijn huidige hun (Apple tv), dan moet ik overal mijn Siri op Engels zetten, of kan ik Siri op mijn iPhone en Apple Watch in het Nederlands laten staan?
Voor volledige ondersteuning wel: dan kan je gepersonaliseerde vragen stellen aan de Homepod (what is my next appointment?)
Voor overig gebruik niet: timer/huidige tijd/radio streamen/... .

Ik ben voor optie 2 gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

DJGizbo schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:19:
[...]

Voor volledige ondersteuning wel: dan kan je gepersonaliseerde vragen stellen aan de Homepod (what is my next appointment?)
Voor overig gebruik niet: timer/huidige tijd/radio streamen/... .

Ik ben voor optie 2 gegaan ;)
Begrijp ik het goed dat als ik wél gepersonaliseerde vragen wil stellen, ik al m'n Siri's ( :9 ) op Engels in moet stellen? Ik dacht met de HomePod op Engels daar gebruik van te kunnen maken en m'n watch bijvoorbeeld op NL te laten staan. Maar dat gaan dus niet werken?

Dan zou ik inderdaad net als jij voor optie 2 gaan. Eens kijken of me dat € 100,00 waard is. De Mini zou voor mij ten eerste als hub dienen en ten tweede om opdrachten te geven, lampen uit, verwarming hoger etc. Voor audio denk ik niet eens dat ik 'm ooit ga gebruiken.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJGizbo
Licko schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:36:
[...]

Begrijp ik het goed dat als ik wél gepersonaliseerde vragen wil stellen, ik al m'n Siri's ( :9 ) op Engels in moet stellen? Ik dacht met de HomePod op Engels daar gebruik van te kunnen maken en m'n watch bijvoorbeeld op NL te laten staan. Maar dat gaan dus niet werken?
Weet ik niet zeker, ik ben er niet aan begonnen...
[...]
Dan zou ik inderdaad net als jij voor optie 2 gaan. Eens kijken of me dat € 100,00 waard is. De Mini zou voor mij ten eerste als hub dienen en ten tweede om opdrachten te geven, lampen uit, verwarming hoger etc. Voor audio denk ik niet eens dat ik 'm ooit ga gebruiken.
Dat lukt, zelfs gemengde opdrachten (Hey Siri, turn off all the lights in the Woonkamer :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Niet online
Voor dingen waarbij de Homepod jou moet kunnen onderscheiden als gebruiker is de taal instelling belangrijk:

Wat valt onder ‘personal requests’:
https://support.apple.com...epod/apde0a4edb55/homepod

Hoe stel je het in:
https://support.apple.com.../homepod/1.0#apdf41297105

[ Voor 16% gewijzigd door Keypunchie op 22-01-2021 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
hk12nl schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:44:
Ik krijg net een factuur van Gravis in mijn mail en het bedrag op mijn creditcard is niet meer gereserveerd maar belast. Volgens mij komt ie eraan *O*

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Laatst online: 10-09 19:34

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik kreeg met kersy het blije boodschap dat vrouwlief voormij een homeopod
Mini in duitsland bij gravis besteld had.
Maar dese was erg vertraagd en levering stond op eind jan. Egin feb, heb gisyer middag met blijschap
Mijn kerstkado gekregen!

En eerlijk is eerlijk de kinderen hebben siri en apple music al gevonden😅

Nee eerlijk ben erg verrast van de geluidskwaliteit, de homepod staat centraal in de woonkamer op het dressoir. En geluid is echt top! Helemaal gezien het formaat.
Zit zelfs te denken om benede een extra aan te schaffen voor in de game/werkkamer.
Ik was altijd erg sceptisch over siri in gebruik voor de verlichting (hue) en apple music.
Maar eerlijk is eerlijk. Ik vind het heerlijk en ideaal in gebruik. Het sceptische is weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Niet online
[...]
. De Mini zou voor mij ten eerste als hub dienen en ten tweede om opdrachten te geven, lampen uit, verwarming hoger etc. Voor audio denk ik niet eens dat ik 'm ooit ga gebruiken.
Dat dacht ik ook, maar de geluidskwaliteit is me zo meegevallen, heb inmiddels een 2e besteld voor stereo pair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:32
Ook besteld, ben benieuwd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Gisteren een HomePod, HomePod Mini en een Sonos Beam binnen gehad.

Binnenkort een nieuw huis dus alles even testen om te kijken wat het best bevalt en hoe we het nu gaan inrichten.

Qua geluid het meest tevreden over de Homepod, wel een beetje sterke bass, en moet zeggen dat ik hem veel kleiner vind dan ik had verwacht, de foto's wekken bij mij de indruk dat hij veel groter is en dat geld ook voor de Mini's. Deze zal uiteindelijk op het keuken eiland komen te staan.

Lekker geëxperimenteerd met Siri en ik ben best onder de indruk, engels is voor ons geen probleem,
wij maken geen gebruik van Muziek abonnementen, maar dat hoefde gelukkig de pret niet te drukken.

Hij kan prima overweg met de muziek die op je iPhone staat, het enige wat hij dan niet doet is het commando: speel dit nr of afspeellijst af. Maar, next song, mute, stop, volume "X" procent werkt uitstekend. Ook de set timer for "X" minutes is handig voor in de keuken, bellen en telefoon aannemen werkt verrassend goed, al met al dus best tevreden.

Ik heb een tweedekansje gehaald in de kleur wit maar daar zitten helaas al wat vlekken en verkleuringen op dus deze gaat weer retour. Snap alleen niet echt hoe mensen dat voor elkaar krijgen, waarom zouden ze dat ding aan de zijkanten met hun vieze vingers aanraken of is dat ding echt zo gevoelig voor verkleuring?

Ik wacht even af totdat hij hopelijk weer voor 199,- in de aanbieding is en dan vind ik het zijn geld wel waard.

De HomePod mini ben ik iets minder tevreden over, ik kreeg hem maar niet gekoppeld aan mijn iPhone terwijl de normale HomePod in 2x was gelukt. Uiteindelijk meerdere keren gereset, telefoon van mijn vriendin geprobeerd en echt een uur bezig geweest. Wat blijkt, op één of andere manier lukt het niet omdat ik nog op iOS 13.5 zat (i.v.m. Jailbreak) uiteindelijk een andere iPhone met iOS 14 erbij gepakt en toen lukte het verbinden in 1x.

Heb toen in de Woning app een nieuwe woning aangemaakt en kreeg hem gelijk aan de praat, grappige is, als ik daarna mijzelf toevoeg/uitnodig kan ik hem wel verbinden en gebruiken met mijn andere iPhone op iOS 13.5.

Aangezien ik eerst de HomePod had getest en daarna pas de Mini ging ik ervan uit dat het geluid veel slechter zou zijn, maar ook hier verrast in positieve zin, komt best veel power uit zo'n ding en voor ons dus meer dan genoeg. De bedoeling is dat deze in iedere slaapkamer en de badkamer komen te staan.

Paar kritiekpunten:
  • De vaste kabel, had liever een Lightning naar USB-C gezien zodat je ook nog een langere of kortere kabel o.i.d. kon aansluiten.
  • Zou ook fijn zijn geweest als hij ook volledig draadloos te gebruiken was
  • Helaas niet inzetbaar als Bluetooth Speaker voor al je Mac geluid, denk aan Youtube of Films afspelen.
Tot slot de Sonos Beam, beetje offtopic maar ik wilde hem toch even meenemen in de vergelijking.

Deze kan dus wel beide, geluid van de Mac volledig doorgeven en als de TV uitstaat nog steeds als speaker dienen voor de iPhones. Qua geluid en functionaliteit verder niet echt onder de indruk als ik het vergelijk met de HomePod.

NL spraak besturing met Google Assistent is oké, maar tijdens het instellen hiervan al direct privacy issues. Als ik het namelijk goed wilde benutten moest ik toegang geven tot mijn contacten e.d. en dat vind ik geen prettig gevoel.

Mij inziens dus niet de prijs van 429,- (299,- in de aanbieding) waard.

Qua TV Setup dus nog helemaal uit over hoe we dat qua geluid gaan aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Greatsword schreef op zondag 24 januari 2021 @ 14:35:

Ik wacht even af totdat hij hopelijk weer voor 199,- in de aanbieding is en dan vind ik het zijn geld wel waard.
De normale HomePod heb je het over? Welke site(s) hebben die in de aanbieding gehad voor die prijs? Voor die prijs zou ik de Mini laten liggen en voor de grote versie gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Licko schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:20:
[...]

De normale HomePod heb je het over? Welke site(s) hebben die in de aanbieding gehad voor die prijs? Voor die prijs zou ik de Mini laten liggen en voor de grote versie gaan.
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/apple-homepod-169237

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maart1992
hk12nl schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:48:
[...]

Ik krijg net een factuur van Gravis in mijn mail en het bedrag op mijn creditcard is niet meer gereserveerd maar belast. Volgens mij komt ie eraan *O*
Oh goed om te horen! Ik heb nog niks gehoord helaas. Kan je laten weten als die in huis is? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Maart1992 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:42:
[...]

Oh goed om te horen! Ik heb nog niks gehoord helaas. Kan je laten weten als die in huis is? :*)
Hij komt morgen volgens de verzendgegevens :*)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Niet online
Gisteren mijn 2e mini ontvangen voor stereo pair.

Moet wel wennen aan het geluid, het klinkt wel erg "concert-hal achtig" Je kan het ook dynamisch, ruimtelijk noemen. Komt denk ik omdat de mini's 360 graden speakers zijn. Ik ben "gewone" stereo speakers gewend, dan komt het geluid meer "van voren".

maar ik denk wel dat ik eraan kan wennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Maart1992 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:42:
[...]

Hij is binnen! Wat een cool ding. Prima geluid (even wennen tov mijn Sonos Play 1 maar echt een heerlijk apparaat in gebruik).

Sonos blijft wel nog even staan. Eerst maar eens aankijken de komende weken. Heb nu een soort van surround staan met een Playbar en 2x Sonos Play 1. Wellicht dat ik het in de toekomst alleen bij de Playbar hou en de Play 1's verkoop en op andere plekken in het huis een Homepod mini neerzet (wij kijken voornamelijk reguliere tv en luisteren radio).

Hopelijk volgt Siri Nederlands snel maar voor nu voldoet het prima! d:)b

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
MP3-Junky schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:08:
Gisteren mijn 2e mini ontvangen voor stereo pair.

Moet wel wennen aan het geluid, het klinkt wel erg "concert-hal achtig" Je kan het ook dynamisch, ruimtelijk noemen. Komt denk ik omdat de mini's 360 graden speakers zijn. Ik ben "gewone" stereo speakers gewend, dan komt het geluid meer "van voren".

maar ik denk wel dat ik eraan kan wennen.
Herkenbaar. Hier staat ook een stereo paar. Persoonlijk vind ik het een mooi ruimtelijk stereo geluid.

Samen met mijn receiver en luidsprekers heb ik al vaak gekoppeld via de Apple TV. Zodat het geluid over de luidsprekers en de HomePod mini gaat. Dit werkt prima. Mooi in sync zonder enige vertraging. Enkel is het een beetje zoeken naar het juiste volume. Aangezien je ze afzonderlijk kunt instellen kwa volume. Zodra ze als paar gekoppeld zijn kun je het volume gezamenlijk bedienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
HomePod OS 14.4 is uitgekomen. Daarin de nieuwe handoff feature die voor eind 2020 op de planning stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Donstil schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:38:
HomePod OS 14.4 is uitgekomen. Daarin de nieuwe handoff feature die voor eind 2020 op de planning stond.
Ik heb hem net even getest maar een hele coole feature! :D

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nero22
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:06
Even voor de goede orde: handoff is alleen voor iPhone 11 en nieuwer, toch? Vanaf daar hebben ze een nieuwe chip die nodig is? (Ik heb nog een iPhone X)

It's funny. But not ha-ha funny.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Nero22 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 20:54:
Even voor de goede orde: handoff is alleen voor iPhone 11 en nieuwer, toch? Vanaf daar hebben ze een nieuwe chip die nodig is? (Ik heb nog een iPhone X)
Klopt! Echter kan je nog wel de huidige functie gebruiken waarbij je je telefoon tegen de HomePod ‘tikt’. :)

[ Voor 16% gewijzigd door hk12nl op 26-01-2021 22:06 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandermm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:00
hk12nl schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:04:
[...]

Klopt! Echter kan je nog wel de huidige functie gebruiken waarbij je je telefoon tegen de HomePod ‘tikt’. :)
Om het makkelijk te houden heet dat “tikken” ook handoff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Laatst online: 02-09 08:35
hk12nl schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:16:
[...]

Ik denk als Kerstmis en Pasen op 1 dag vallen. Zolang die niet in Nederland verkrijgbaar is zal er ook geen ondersteuning voor de Nederlandse taal komen…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maart1992
hk12nl schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:16:
[...]

Hij is binnen! Wat een cool ding. Prima geluid (even wennen tov mijn Sonos Play 1 maar echt een heerlijk apparaat in gebruik).

Sonos blijft wel nog even staan. Eerst maar eens aankijken de komende weken. Heb nu een soort van surround staan met een Playbar en 2x Sonos Play 1. Wellicht dat ik het in de toekomst alleen bij de Playbar hou en de Play 1's verkoop en op andere plekken in het huis een Homepod mini neerzet (wij kijken voornamelijk reguliere tv en luisteren radio).

Nice! Ik heb hem helaas nog niet mogen ontvangen van Gravis, maar ik wacht gewoon geduldig af :)
Veel plezier er mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:50:
[...]

Ik heb hem net even getest maar een hele coole feature! :D
Nou het werkt best wel lekker inderdaad!
En de haptic feedback is ook goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 15:20
De nieuwe update heeft de verbindingsproblemen bij mij nog niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:27
Cyberport had een HomePod Mini op voorraad. Ik heb nu een goedkope Sony speaker op de badkamer staan. Ik vind het heerlijk om radio te luisteren tijdens het douchen.

Wilde al een tijdje een HomePod Mini en nu ‘ie op voorraad was bij Cyberport (die ook naar Nederland verzendt) toch maar de knoop doorgehakt. De verzending wordt al voorbereid zie ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Dennisweb schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:42:
Cyberport had een HomePod Mini op voorraad. Ik heb nu een goedkope Sony speaker op de badkamer staan. Ik vind het heerlijk om radio te luisteren tijdens het douchen.

Wilde al een tijdje een HomePod Mini en nu ‘ie op voorraad was bij Cyberport (die ook naar Nederland verzendt) toch maar de knoop doorgehakt. De verzending wordt al voorbereid zie ik. ;)
Verstandig. Hier zojuist nr 4 in gebruik genomen. Nu stereo geluid in de keuken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:27
TheKerremenke schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:47:
[...]

Verstandig. Hier zojuist nr 4 in gebruik genomen. Nu stereo geluid in de keuken. >:)
Haha, je bent er helemaal fan van zo te zien. _/-\o_

Heb nog nooit een HomePod gehad, dus ik ben benieuwd. Gelukkig ondersteunt VLC ook gewoon AirPlay, dus kan gewoon elke zender luisteren die ik wil. Ik heb zo'n lijst met directe audiostreams. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Dennisweb schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:19:
[...]

Haha, je bent er helemaal fan van zo te zien. _/-\o_

Heb nog nooit een HomePod gehad, dus ik ben benieuwd. Gelukkig ondersteunt VLC ook gewoon AirPlay, dus kan gewoon elke zender luisteren die ik wil. Ik heb zo'n lijst met directe audiostreams. ;)
Dat klopt, zeker voor die prijs. Daar heb je ook een gevlochten Apple Watch horlogeband voor. 8)7

Dan besteed ik mijn geld liever aan die HomePod mini’s. Zo’n gevlochten horlogeband haal ik dan wel van AliExpress :*)

Pagina: 1 ... 15 ... 44 Laatste

Let op:
Bestellingen en Levertijden mogen in [Apple producten] Levertijden - Deel 9