Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:26
TheKerremenke schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:40:
[...]

....Hier staat de order nog altijd open .... :'(
Inmiddels wel een HomePod mini in bestelling bij megecko staan. Die komt zaterdag als het goed is.

Mocht gravis nog ooit versturen :+ dan heb ik er twee. Ideaal als stereo paar :9~
Heeft Megekko je HomePod mini geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Azmodann schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:54:
[...]

Heeft Megekko je HomePod mini geleverd?
Nee. Heb gisteren mail gehad dat die de 23e in hun magazijn wordt verwacht. Levering de 24e.

[ Voor 8% gewijzigd door TheKerremenke op 22-11-2020 00:07 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binbakker
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:18
Lees net op iculture dat gravis geen mini's meer naar NL verzend.
Hoop dat bestellingen die al gedaan zijn nog wel worden verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Nou lekker is dat. Dan maar mijn geld terug. Gelukkig heb ik er nog een in bestelling staan bij megekko.nl

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acbs2
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19:24
binbakker schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:46:
Lees net op iculture dat gravis geen mini's meer naar NL verzend.
Hoop dat bestellingen die al gedaan zijn nog wel worden verzonden.
06-11 om 19:00 bij gravis besteld. 20-11 ups tracking gekregen dat die dinsdag 24-11 geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:27
Staat 149€ nu op megekko 😳
Kleine rip off
Bij CB staat de nest audio 149€ voor 2 nu.
Los van de privacy mooie deal

[ Voor 45% gewijzigd door Gunth op 22-11-2020 14:55 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbeam
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14:54
Kleine opslag...50%

Hosky maximist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binbakker
acbs2 schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:19:
[...]

06-11 om 19:00 bij gravis besteld. 20-11 ups tracking gekregen dat die dinsdag 24-11 geleverd wordt.
Ik ook 06-11 besteld was om 19:26 maar nog geen tracking gekregen, ik wacht rustig af :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:36
Op Marktplaats staat er 1 voor 199
Morgen komt de mijne van Gravis.de

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppelsapX
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 09-01-2024
acbs2 schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:19:
[...]

Ik snap niet hoe ze daar te werk gaan. Ik heb 14:06 bestel en mijn bestelling staat nog altijd op open. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
AppelsapX schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:00:
[...]

Ik snap niet hoe ze daar te werk gaan. Ik heb 14:06 bestel en mijn bestelling staat nog altijd op open. 7(8)7
Hoe heb je betaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Hier met Paypal. Dus daaraan zou het kunnen liggen. Ik heb ze zojuist eens gemaild. Maar we dwalen weer off-topic.

Om het weer een beetje ontopic te maken.
Hier de bevindingen van Shane Whatley YouTube: The ULTIMATE HomePod Mini Review
Iets over thread ism HomePod mini door ModernDayTech YouTube: #1 Reason To Get A HomePod Mini
En hoe je je HomePod mini op accu kunt laten werken door Appleinsider YouTube: HomePod mini Goes PORTABLE with USB-C! Here's How!

[ Voor 67% gewijzigd door TheKerremenke op 22-11-2020 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ronvgs schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:40:
Op Marktplaats staat er 1 voor 199
Morgen komt de mijne van Gravis.de
Daar mag de mijne ook wel voor weg hoor :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
AppelsapX schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:00:
[...]

Same en met Paypal betaald.
Vlak na de Iphone besteld op 6 nov en nog geen nieuws van Gravis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
Azmodann schreef op maandag 23 november 2020 @ 00:29:
[...]

Same en met Paypal betaald.
Vlak na de Iphone besteld op 6 nov en nog geen nieuws van Gravis.
Ja gok dan dat dat het issue is. Hier hetzelfde met Paypal.

On topic: heb nu de eerste Play:1, moet zeggen dat ik nog steeds verbaasd ben over het geluid. Gok niet dat de Mini een zelfde experience zal geven, maar woon in een appartement en soms kan het ook iets té zijn dus wellicht dat de Mini daar goed op aan sluit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Anghell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6vipyOHKx4JI3Agb8UpmH7FTPuk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZmLznIXmzLTg7lksKS1dBvHA.jpg?f=fotoalbum_small

Ze zijn er! Helemaal blij mee.
Vooral het feit dat ik nu betere HomeKit ondersteuning op zolder heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
Hier ook (Gravis.de) ik sta versteld van het geluid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anghell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:26
Ja, vind ik ook.
Twee van de HomePods vervangen Libratone Zipp AirPlay 2 speakers en ik hoor geen verschil. De HomePod is ongeveer een derde van de grootte O+

Engelse Siri gaat ook goed trouwens: 'Hey Siri, turn on Normaal licht in Studeerkamer' ging vlekkeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
Ronvgs schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:36:
Goed om te horen! Ervaring met Sonos toevallig ter vergelijking?
Heb Gravis nog even een mailtje gestuurd hoe het komt dat onze order achterloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
Ik heb hier ook een Sonos One.
Denk dat ik deze kan vervangen door twee mini’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
Ook bericht van Megekko dat ze pas over 3 dagen binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.leeuwen
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-07 12:19
Ronvgs schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:36:
Ik wil hem ook bestellen bij gravis.de maar ik kan als land alleen duitsland kiezen, hoe hebben jullie dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D.leeuwen schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:47:
[...]

Ik wil hem ook bestellen bij gravis.de maar ik kan als land alleen duitsland kiezen, hoe hebben jullie dit gedaan?
Kan niet meer. Zie derde bericht bovenaan deze pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.leeuwen
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-07 12:19
meesje schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:53:
[...]

Kan niet meer. Zie derde bericht bovenaan deze pagina.
Ah daar had ik overheen gelezen, thanks. Wel balen... dat word even wachten aangezien ik niet van plan ben om 50 euro meer te betalen bij megekko |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Heb er net 1 besteld bij Fnac.com, komt wel 12 euro verzendkosten bij, vond het nog meevallen.
Komt ergens volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:04
Mikey NL schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:32:
Heb er net 1 besteld bij Fnac.com, komt wel 12 euro verzendkosten bij, vond het nog meevallen.
Waar kan je Nederland kiezen als aflever land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
iMode schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:13:
[...]

Waar kan je Nederland kiezen als aflever land?
Stond er bij mij gewoon tussen (Pays-Bas) in de lijst (die verschijnt als je op "France métropolitaine" klikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mikey NL schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:50:
[...]

Stond er bij mij gewoon tussen (Pays-Bas) in de lijst (die verschijnt als je op "France métropolitaine" klikt).
Hier idem. De HomePod Mini komt op 100,82 euro en de verzendkosten op 12,10 euro. Totaal dus: 112,92 euro. Kennelijk op voorraad in het magazijn. Als je er twee bestelt, bedragen de verzendkosten 15,12 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Raar, ik moet geen verzendkosten betalen bij fnac.
Wel België en besteld op 14 nov

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Certh
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 08-09 20:59
Wellicht al een vraag die eerder gesteld is, maar ik kan hem persoonlijk niet vinden op het web of in dit forum.

Ik gebruik nu een Sony soundbar voor de tv, waar mijn Apple TV 4K aan gekoppeld is. Stel dat ik nu twee Apple HomePod mini's aan zou schaffen, kan ik deze dan koppelen aan de Apple TV 4K en als extra speakers gebruiken voor de soundbar?

Nogmaals, excuses als dit al eens ter discussie is gekomen of al eerder is beantwoord.

-EDIT: ik zie wel op de apple site dit staan:

Home theater with Apple TV 4K (dat dit niet mogelijk is, maar houd dit in dat het koppel an sich niet mogelijk is?)

[ Voor 16% gewijzigd door Certh op 24-11-2020 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Certh schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:13:
Wellicht al een vraag die eerder gesteld is, maar ik kan hem persoonlijk niet vinden op het web of in dit forum.

Ik gebruik nu een Sony soundbar voor de tv, waar mijn Apple TV 4K aan gekoppeld is. Stel dat ik nu twee Apple HomePod mini's aan zou schaffen, kan ik deze dan koppelen aan de Apple TV 4K en als extra speakers gebruiken voor de soundbar?

Nogmaals, excuses als dit al eens ter discussie is gekomen of al eerder is beantwoord.

Home theater with Apple TV 4K (dat dit niet mogelijk is, maar houd dit in dat het koppel an sich niet mogelijk is?)
De HomePod mini’s kunnen enkel of als stereo paar gekoppeld worden aan de Apple TV 4K. Hoe dit ism een soundbar gaat durf ik niet te zeggen. Maar ik heb dan ook geen soundbar en nog geen mini’s. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 08:35
TheKerremenke schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:44:
[...]

De HomePod mini’s kunnen enkel of als stereo paar gekoppeld worden aan de Apple TV 4K. Hoe dit ism een soundbar gaat durf ik niet te zeggen. Maar ik heb dan ook geen soundbar en nog geen mini’s. :+
Als ik eerlijk ben denk ik dat dit voor geen meter zal klinken. Het is geen surround en ineens komt dus je spraak vanaf links of achter je of waar die mini ook staat.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
Mikey NL schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:50:
[...]

Als ik daar op klik komt er een hele lijst aan landen (zelfs Egypte) maar zie geen Netherlands of iets wat er op lijkt..

Edit: Pays-Bas is dus NL, nog nooit van gehoord, weer wat geleerd :+

2 stuks besteld! Bedankt voor de tip *O*

[ Voor 13% gewijzigd door iMode op 24-11-2020 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Dat vermoed ik ook. Het beste werkt het met luidsprekers die op elkaar zijn afgestemd. Dus van een en dezelfde fabrikant. Maar dan ga je ook meer richting een 3.1/5.1 denken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Certh schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:13:

Nee dat kan niet. Het is of Homepod(‘s) of HDMI uitvoer. Niet samen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Certh
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 08-09 20:59
Donstil schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:04:
[...]

Nee dat kan niet. Het is of Homepod(‘s) of HDMI uitvoer. Niet samen.
Oké, helaas. Bedankt voor het antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
Mikey NL schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:32:
Bedankt, ik heb er ook 2 besteld bij Fnac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
lpetersen schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:31:
[...]

Goed om te horen! Ervaring met Sonos toevallig ter vergelijking?
Heb Gravis nog even een mailtje gestuurd hoe het komt dat onze order achterloopt.
Ik heb antwoord van Gravis : er was wat fout met mijn bestelling en ik heb gevraagd of ik ze voor kerst nog zou ontvangen en anders graag een refund wil.

Hun antwoord : In best case we get some devices in January 2021 on stock. For sure we get nothing this Year.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binbakker
Zojuist bevestiging vanuit gravis dat ze donderdag voor de deur staan.

Verder nog iets wat mij is opgevallen bij de HomePods:
Het zou mooi zijn als je het default volume van Siri kan afstellen.
Dus ondanks dat je zacht naar muziek luistert dat Siri wel luid genoeg antwoord en daarna weer zacht de muziek verder speelt en visa versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
binbakker schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:22:
Zojuist bevestiging vanuit gravis dat ze donderdag voor de deur staan.

Verder nog iets wat mij is opgevallen bij de HomePods:
Het zou mooi zijn als je het default volume van Siri kan afstellen.
Dus ondanks dat je zacht naar muziek luistert dat Siri wel luid genoeg antwoord en daarna weer zacht de muziek verder speelt en visa versa.
Ja dat zou ik ook wel willen. Zit er niet in voor zover ik weet, althans ik heb nu nog alleen een normale HomePod maar dat zal niet uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Dmv automatiseringen kun je hem wel tijdsgebonden op een bepaald volume instellen. Bijvoorbeeld in de vroege ochtend en In de nacht op 20% volume en overdag op 60% volume.

Of dit ook app afhankelijk kan worden ingesteld weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Laatst online: 22:19
alwat struinend op het forum kom ik ineens een Homepod Mini tegen in dit topic, direct bij Fnac besteld, ze waren nog op voorraad. Leuke nieuwe uitbreiding denk ik :)

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
No Hands schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:13:
alwat struinend op het forum kom ik ineens een Hompod Mini tegen in dit topic, direct bij Fnac besteld, ze waren nog op voorraad. Leuke nieuwe uitbreiding denk ik :)
Binnenkort op voorraad bedoel je; hopen dat ze er genoeg binnenkrijgen gezien de schaarste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
MP3-Junky schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:25:
[...]

Binnenkort op voorraad bedoel je; hopen dat ze er genoeg binnenkrijgen gezien de schaarste
Er stond in het Frans iets van 5 december. Dat is iig binnenkort ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
De leverdatum van Megekko is nu al voor de 3e keer uitgesteld.
Van Gravis heb ik vandaag een refund gehad.

Ik heb nog een bestelling bij fnac.fr voor 2 mini, al vrees ik dat deze datum ook verschoven gaat worden.

Ben benieuwd , anders zal het via ebay zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
Azmodann schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:53:
De leverdatum van Megekko is nu al voor de 3e keer uitgesteld.
Van Gravis heb ik vandaag een refund gehad.

Ik heb nog een bestelling bij fnac.fr voor 2 mini, al vrees ik dat deze datum ook verschoven gaat worden.

Ben benieuwd , anders zal het via ebay zijn.
Ik heb er gister 2 bestel via fnac.fr.

Bij het bestel proces staat nu: Wachten op levering door leverancier.
De verwachte levering staat op 07-12-20, dat zal nog wel langer gaan duren ben ik bang, Maar goed ik ben blij dat ik er ergens 2 heb kunnen bestellen, ze komen van zelf binnen *O*

• TheKerremenke
  • Nu online
Eindelijk. 🥳 Bedankt Gravis. Vanavond eens rustig uitpakken en bekijken wat ie allemaal kan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K8-NopePC3EdGDVb7VDg0iG_jQk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vy9f0gFJVlW9hJpvdGkYB0IE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• binbakker
Om eerlijk te zijn was ik wel beetje teleurgesteld om het geluid,
allicht te verwend maar de originele HomePod is het wel baas vergeleken met de mini's.

• TheKerremenke
  • Nu online
Hier gaat ie gebruikt worden in de keuken of kantoor of badkamer. Ben er nog niet helemaal over uit waar. :+ Ik heb nog een tweede in bestelling staan bij megekko. Mocht die nog eens geleverd worden, dan komt ie ook in een van die ruimtes. Maar ik pak hem dan eerst in voor onder de kerstboom :*) 🎄

binbakker schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:30:
Om eerlijk te zijn was ik wel beetje teleurgesteld om het geluid,
allicht te verwend maar de originele HomePod is het wel baas vergeleken met de mini's.
Dat had ik met de originele homepod ook wel een beetje eigenlijk, klinkt voor het formaat wel prima maar ik was niet zo weg geblazen als dat ik verwacht had door de reviews.

Ik hou dit keer dus maar mijn verwachtingen laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Mini is verzonden🥳
Besteld bij Fnac op 14/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het begint een beetje ongeloofwaardig te worden bij Megekko.

Oorspronkelijke leverdatum 17-11. Ok, die is niet gehaald. Maar om dan sindsdien elke dag een mailtje te sturen met dat ze hem toch echt morgen in het magazijn verwachten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-lex
  • Laatst online: 18:50
Keypunchie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:00:

Oorspronkelijke leverdatum 17-11. Ok, die is niet gehaald. Maar om dan sindsdien elke dag een mailtje te sturen met dat ze hem toch echt morgen in het magazijn verwachten...
Die spelen gewoon (hele) dure tussenhandel en staan zelf ook bij webshops in het buitenland in de rij. Ik zou niet de illusie hebben dat die ook maar iets kunnen garanderen gezien de tekorten. Order annuleren en voor een normale prijs in Januari bestellen is je meest economische keus. Ik zou megekko die dikke marge nu ook niet meer gunnen... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Megekko is gek met die prijs.
Ik heb 89€ betaald bij fnac(was actie toen ik bestelde) en gratis verzonden

[ Voor 4% gewijzigd door Gunth op 27-11-2020 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Niet online
Ik had ook nog een lagere prijs (129 euro) en mijn verwachting was dat ik hem al binnen zou hebben. Met dank aan de aansporing van @B-lex heb ik idd geannuleerd en ben ik maar naar die Franse webshop (Fnac.com) gegaan.

Mijn hoop was deze toch echt wel voor de kerst te hebben... eerder dit jaar een "grote" homepod in de woonkamer en die beviel goed, dus wat uitbreiding in het thuiskantoor zou leuk zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Keypunchie op 27-11-2020 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:20
Mijn 2 homepods waren gisteren ook toegekomen ( bestelling Fnac BE - 84.52 euro/s ) en na wat testen bevallen deze me goed om te gebruiken in aparte kamers (slaapkamer en keuken).

Ook geprobeerd om mijn sonos beam te vervangen door deze 2 in stereo opstelling met mijn apple tv maar hiervoor zijn ze voor mij minder geschikt en is denk ik ook niet de bedoeling.

Dus prima als extra kleine luidspreker(s) en siri werkt er zeer goed en snel op ( gebruik siri in de Franse taal )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cwegh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:25
Gunth schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 06:17:
Mini is verzonden🥳
Besteld bij Fnac op 14/11
Vandaag 1 aangekomen hier, besteld op 13/11.

Doel was ter vervanging voor de Audio Pro A10 die ik een september gekocht heb voor mijn bureau. Dus voornamelijk lage volumes / achtergrond muziek. Is er prima voor geschikt met als extra capability stemaansturing (iemand belt me op en ik kan muziek met stem muten - luidspreker staat niet binnen handbereik) en lichtaansturing, verwarming kan nog niet met Homekit met de plugin van Homebridge voor mijn domotica-systeem.

Gaat voldoende luid met voldoende bass in deze (kleinere) ruimte. Dus die A10 gaat in de verkoop ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
Keypunchie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:00:

Hier juist hetzelfde. Volgens het laatste mailtje worden ze 30/11 in hun magazijn verwacht.
Ik verwacht vandaag terug een mailtje met een nieuwe datum 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
tuxken schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:41:

Dus prima als extra kleine luidspreker(s) en siri werkt er zeer goed en snel op ( gebruik siri in de Franse taal )
Ik neem aan dat op een Franse Homepod Siri ook engels verstaat?
Anders heb ik een franse homepod mini in de aanbieding :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJGizbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 10:19
No Hands schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:59:
[...]

Ik neem aan dat op een Franse Homepod Siri ook engels verstaat?
Anders heb ik een franse homepod mini in de aanbieding :)
<geintje>
Nee, alleen Frans, ik wil hem wel van je overnemen. >:)
</geintje>

Je kunt 'm onder andere op Duits, Engels en Frans zetten, dus je kunt 'm houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
Wanneer kan je ze eigenlijk via de apple store bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
SteffanS schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:49:
Wanneer kan je ze eigenlijk via de apple store bestellen ?
Niet zolang ze in nog niet officieel in Nederland te koop zijn. Daarom werkt Siri op de HomePod ook nog niet in NL. Of verhuizen naar Duitsland of Frankrijk. Daar zijn ze wel gewoon te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cwegh
Iemand ervaring met stereo HomePods op een ATV voor Atmos? Ik hoor nl. weinig verschil met 5.1. Vermoedelijk ligt het aan de ruimte, maar vroeg me af wat de ervaringen hier zijn.

Ik heb ook al geëxperimenteerd met het verplaatsen van de Pods cfr Apple richtlijnen: 25cm van de muur; 1,2 m uit elkaar. Hoogte TV-kast: 61 cm

https://support.apple.com...d878f126c/1.0/homepod/1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
TheKerremenke schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:52:
[...]

Niet zolang ze in nog niet officieel in Nederland te koop zijn. Daarom werkt Siri op de HomePod ook nog niet in NL. Of verhuizen naar Duitsland of Frankrijk. Daar zijn ze wel gewoon te verkrijgen.
Joh is de gewone Homepod ook nog steeds niet in NL te bestellen bij Apple dan? Wat een armoe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou de mini is hier ook binnen.
Eerste indruk is best oke, zie dit niet zo snel in mijn woonkamer staan oid, maar in de keuken of een andere “belangrijke” tweede kamer zeker wel.

De mijne komt in de badkamer, want daar miste we nog een podcast speaker.

Siri net zo waardeloos als op zijn grote broer, hopen dat hij in 2021 eindelijk eens Nederlands gaat leren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fs2eHHhj0MMoLzZWqn61Ehh4evA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ep34GsiMjWF1yM1y4g0PAufF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_FpbDgiUcOctQgeVXm5ImTr6JPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g5jaOUQg169hSY3j3QPhcEuG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:17
Donstil schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:46:
Eerste indruk is best oke, zie dit niet zo snel in mijn woonkamer staan oid, maar in de keuken of een andere “belangrijke” tweede kamer zeker wel.

Siri net zo waardeloos als op zijn grote broer, hopen dat hij in 2021 eindelijk eens Nederlands gaat leren.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mbt het stukje in je woonkamer: bedoel je cosmetisch of qua geluid?

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:36:
[...]

Mbt het stukje in je woonkamer: bedoel je cosmetisch of qua geluid?
Ooh dat is niet helemaal duidelijk idd. Nee qua geluid. Vind het een mooi dingetje wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:17
Donstil schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:43:
[...]

Ooh dat is niet helemaal duidelijk idd. Nee qua geluid. Vind het een mooi dingetje wel.
Oh, gelukkig. Was al bang dat ie er niet mooi uitziet in real life.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 16:08
Drama bij MeGekko bestellen zeg... Had het op 15-11 direct besteld toen het bij hun online kwam. Zou zogenaamd de dinsdag daarop in huis zijn.

Contact opgenomen met klantenservice op 18-11, excuses aangeboden. Kreeg 5 minuten later een bevestiging van mijn annulering. Medewerker had het per ongeluk geannuleerd blijkbaar. (Hoe dan?) Aangeboden oplossing? Wachten tot ik het geld binnen 14 dagen terug krijg en opnieuw bestellen.

Sluit je maar weer achter aan bij de wachtrij. Sta nu lekker achteraan i.p.v. vooraan. Ik had niet voor niets echt direct besteld nadat het product op de pricewatch bekend werd. Maar goed daar hebben ze geen boodschap aan.

Nog niks binnen en krijg nu net een mail dat het 26-12 verwacht is.

Vreselijk bedrijf echt, ik heb dit soort dingen altijd met MeGekko. Ik denk altijd bij mezelf, ik zal wel pech gehad hebben en het gaat deze keer vast niet mis. Maar dat gaat het bij hun op de een of andere manier altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Mini binnen sinds vorige week zaterdag en zeer tevreden over.
Siri moet idd nog veel leren maar om muziek te spelen en homekit is het voor mij voldoende.
Spijt van dat ik er geen 2 heb besteld dus via fnac nog eentje bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Laatst online: 02-09 08:35
BurrowedLurker schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:21:
Drama bij MeGekko bestellen zeg... Had het op 15-11 direct besteld toen het bij hun online kwam. Zou zogenaamd de dinsdag daarop in huis zijn.

Contact opgenomen met klantenservice op 18-11, excuses aangeboden. Kreeg 5 minuten later een bevestiging van mijn annulering. Medewerker had het per ongeluk geannuleerd blijkbaar. (Hoe dan?) Aangeboden oplossing? Wachten tot ik het geld binnen 14 dagen terug krijg en opnieuw bestellen.

Sluit je maar weer achter aan bij de wachtrij. Sta nu lekker achteraan i.p.v. vooraan. Ik had niet voor niets echt direct besteld nadat het product op de pricewatch bekend werd. Maar goed daar hebben ze geen boodschap aan.

Vreselijk bedrijf echt, ik heb dit soort dingen altijd met MeGekko. Ik denk altijd bij mezelf, ik zal wel pech gehad hebben en het gaat deze keer vast niet mis. Maar dat gaat het bij hun op de een of andere manier altijd.
Gravis verzendt nu toch ook weer naar Nederland?

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann

Hier ook half november besteld, en elke week een mail dat de leverdatum verschoven is.
Volgens mij zullen ze dit jaar niet meer leveren.
Bij Fnac gaat de leveringsdatum ook maar verder en verder.

Ondertussen alles geannuleerd en enkele mini HomePods besteld via Ebay, uit duitsland.
Deze zijn nu onderweg voor aflevering morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
Azmodann schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:45:
[...]
Ondertussen alles geannuleerd en enkele mini HomePods besteld via Ebay, uit duitsland.
Deze zijn nu onderweg voor aflevering morgen :)
Wat heb je daar voor betaald als ik vragen mag?
Ik zie ze idd staan voor +150,- Euro, dat vindt ik persoonlijk asociaal, tuurlijk dat is vraag en aanbod.

Ik sta zo in het leven om andere mensen iets te gunnen en niet iets te kopen wat ik eigelijk helemaal niet wil hebben. Het wordt nu door veel mensen gekocht en door verkocht puur omdat het schaars is en er op die manier aan te willen verdienen, triest.
Dat zie je nu met de PS5 ook, prijzen van +900,- Euro 7(8)7

Ik wacht geduldig op mijn 2 HomePod's Mini's die ik bij Fnac besteld heb, de levering staat nog steeds op 07-12-20. Ze komen van zelf wel :)

[ Voor 3% gewijzigd door iMode op 03-12-2020 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist twee HomePod Mini's besteld bij Fnac.com. Kennelijk had ik nog een exemplaar in mijn winkelmandje laten zitten, want ik kreeg gisteren een kortingscode van 10 euro toegestuurd. Dat compenseert weer de beetje de verzendkosten. We zullen wel zien wanneer ze arriveren. Huidige status: Verzending naar verwachting op 21-12-2020

[ Voor 9% gewijzigd door meesje op 03-12-2020 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
iMode schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:46:
[...]

Wat heb je daar voor betaald als ik vragen mag?
Ik zie ze idd staan voor +150,- Euro, dat vindt ik persoonlijk asociaal, tuurlijk dat is vraag en aanbod.

Ik sta zo in het leven om andere mensen iets te gunnen en niet iets te kopen wat ik eigelijk helemaal niet wil hebben. Het wordt nu door veel mensen gekocht en door verkocht puur omdat het schaars is en er op die manier aan te willen verdienen, triest.
Dat zie je nu met de PS5 ook, prijzen van +900,- Euro 7(8)7

Ik wacht geduldig op mijn 2 HomePod's Mini's die ik bij Fnac besteld heb, de levering staat nog steeds op 07-12-20. Ze komen van zelf wel :)
Ik heb bij 2 verkopers een voorstel gedaan en 1 is akkoord gegaan aan 260,-euro voor 2 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppelsapX
  • Registratie: Juni 2018
Donstil schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:46:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
In de badkamer? Is dat niet slecht voor zo’n ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online

Hier ook nog een HomePod mini in bestelling staan bij MeGekko. Eerste en laatste keer dat ik daar besteld heb. Gelukkig was Gravis hier wel snel met leveren. Die Homepod gebruik ik momenteel dagelijks op kantoor. Werkt prima, geluid is goed, Siri gebruik ik momenteel nog niet veel. Enig nadeel is dat mijn oudere Mac mini de HomePod mini niet continu als audio device gebruikt. Denk iets van instellingen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
TheKerremenke schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:13:
[...]
nog niet veel. Enig nadeel is dat mijn oudere Mac mini de HomePod mini niet continu als audio device gebruikt. Denk iets van instellingen ofzo.
Had ik ook vandaag op mijn telefoon.
Moest via spraak alles doen omdat ik niks kon op mijn telefoon.
Was muziek aan het spelen maar kon niet volgende,vorige selecteren.
Alles was grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wacht nog steeds op die van Otto, zondag een mail gekregen.

Vertaling: het spijt ons dat u op uw item moest wachten. Maar nu hebben we goed nieuws voor u: we verwachten goederen van onze leverancier waarvan we verwachten dat ze u de komende dagen kunnen leveren.

Is het trouwens noodzakelijk om een Apple Music Abonnement te hebben of kan je ook gewoon de muziek die op je telefoon staat via de Mini afspelen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 16:08
Greatsword schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:54:

Vertaling: het spijt ons dat u op uw item moest wachten. Maar nu hebben we goed nieuws voor u: we verwachten goederen van onze leverancier waarvan we verwachten dat ze u de komende dagen kunnen leveren.

Is het trouwens noodzakelijk om een Apple Music Abonnement te hebben of kan je ook gewoon de muziek die op je telefoon staat via de Mini afspelen.
Je kan met Airplay alle muziek spelen die je wilt vanaf je telefoon, maar als je Siri wilt gebruiken om muziek te spelen heb je Apple Music nodig. (Al kunnen andere providers zoals Spotify ook als ze het eenmaal implementeren, maar dat hebben ze nog niet gedaan)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
AppelsapX schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:45:
[...]

In de badkamer? Is dat niet slecht voor zo’n ding?
Mm valt wel mee schat ik zo in. Hadden vroeger altijd een normale radio op het bad meubel thuis. Heeft er 20 jaar zonder moeite gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 15:16
Greatsword schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:54:

Die mail heb ik ook gehad, ik had een paar dagen daarvoor reactie van de klantenservice, die gaven aan dat het ongeveer twee weken zou duren. Hopelijk wordt het dus komende of volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:51
Vorig weekend in een opwelling er ook eentje mee genomen bij de Apple winkel. Ik vind het een mooi ding (had nog geen HomePod) en het geluid is voor mijn huiskamer prima. Wij gebruiken hem om Apple News audio te luisteren in de ochtend en intercom is toch ook wel handig haha.

Inderdaad ook fijn om een podcast vanaf m’n iPhone door te geven aan de HomePod.

Voor de $99,- is het een leuk ding.. Zit er aan te denken om een 2de te kopen en de andere smart speakers hier uit te. zetten.

[ Voor 56% gewijzigd door ex87 op 05-12-2020 18:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan-maartentuk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-07-2023
Weet iemand op dit moment nog een site waar ik het kan bestellen? Of een winkel die ze in Duitsland op voorraad heeft? Zie via Google niets namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronvgs
Update voor de Homepod 14.2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand enig idee wat er moet gebeuren als een Homepod zegt:
It looks like you don't have set-up homekit access.

Het is een nieuwe Homepod en de eerste Homepod in die woning set-up, installatie goed doorlopen etc.

Nadat we de Homepod een reset gegeven hebben zegt hij "i am still catching up on all you accounts"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Zeer scherpe aanbieding, maar ik kan er helaas zelf geen gebruik van maken omdat ik op mijn bestel adres al een bestelling heb staan.

[Grensdeal] Apple HomePod Mini voor €66 Otto.de

https://nl.pepper.com/aan...6281?page=1#comments-last

Mocht iemand voor mij 2 witte kunnen bestellen graag ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Heb één zwarte besteld. Levertijd is wel 6 weken.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
Net mail van Fnac, ze wilden de 25ste gaan verzenden maar dat lukte dus niet. Nu proberen ze het zo snel mogelijk te doen.. Dat kan dus alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Niet online
No Hands schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:36:
Net mail van Fnac, ze wilden de 25ste gaan verzenden maar dat lukte dus niet. Nu proberen ze het zo snel mogelijk te doen.. Dat kan dus alle kanten op.
Die mail heb ik ook gehad. Klopt niet helemaal want de verzending stond bij mij altijd al op 07/12/20. Ik vermoed dat hel half januari gaat worden net zoals andere webshops incl Apple zeg aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen11
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 12:00
24 november bij Fnac een witte en zwarte mini besteld. Gister werd het bedrag van de witte geïncasseerd van m'n creditcard en vandaag verzendbevestiging, ze worden dus los verzonden. De zwarte wacht nog op voorraad. De mail dat het wat vertraagd was kreeg ik 6 december.

• No Hands
Ah ja ik heb ook een zwarte besteld. Wellicht dat die wat langer op zich laten wachten.

• Keypunchie
  • Niet online
Die mail heb ik ook gehad. Klopt niet helemaal want de verzending stond bij mij altijd al op 07/12/20. Ik vermoed dat hel half januari gaat worden net zoals andere webshops incl Apple zeg aangeven.
De reden dat ik een (klein) beetje extra wil betalen, is om hem nog voor de Kerst te hebben.

Als die leverdatum niet wordt gehaald, dan wordt het ook bij de Fnac een annulering.

Overigens snap ik wel dat iedereen en zijn moeder deze voor de Kerst wil. Het is een hardstikke leuke gadget en relatief zacht geprijsd.

• Kuhr89
  • Laatst online: 11-09 23:10
jeroen11 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:05:
24 november bij Fnac een witte en zwarte mini besteld. Gister werd het bedrag van de witte geïncasseerd van m'n creditcard en vandaag verzendbevestiging, ze worden dus los verzonden. De zwarte wacht nog op voorraad. De mail dat het wat vertraagd was kreeg ik 6 december.
Ben benieuwd dan! Had ook een vertragingsmail binnen gekregen. Momenteel nog niks ontvangen.
Overigens is hun track site wel apart. Op de mijn telefoon gaf is levering verwacht 04-12-2020 aan. Via de pc gaf hij lange tijd 12-04-2020 aan. Nu keek ik zojuist en stond hij op de pc weer op 04-12-2020....

Het is soms ook lastig denk ik met dit soort gewilde producten.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• MP3-Junky
  • Niet online
Kuhr89 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:07:
[...]

Ben benieuwd dan! Had ook een vertragingsmail binnen gekregen. Momenteel nog niks ontvangen.
Overigens is hun track site wel apart. Op de mijn telefoon gaf is levering verwacht 04-12-2020 aan. Via de pc gaf hij lange tijd 12-04-2020 aan. Nu keek ik zojuist en stond hij op de pc weer op 04-12-2020....

Het is soms ook lastig denk ik met dit soort gewilde producten.
Volgens mij is google translate schuldig aan het omwisselen van de dag en de maand :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mash85
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09-2024
Besteld bij Fnac op 19/11
Geleverd op 3/12

Dit weekend een Ikea Kallax hack gemaakt.

De HomePod wordt vooral gebruikt voor streaming radio en de HomeKit apparaten aan te sturen (een paar lichten/strips, electrische rollen, kerstboom, verwarming). Hij verstaat inderdaad een mengelmoes van Engels/Nederlands.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b9QCkR0rfVT2h0W1Sr415Rm6vaI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t8rbZzEcdJOpnVsqqeUPwqzH.jpg?f=fotoalbum_large

• Kuhr89
  • Laatst online: 11-09 23:10
MP3-Junky schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:41:
[...]

Volgens mij is google translate schuldig aan het omwisselen van de dag en de maand :)
Ha! Dat is een goeie inderdaad haha. Nja afwachten maar. Tis de 4e al een tijdje geweest natuurlijk.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cwegh
Vandaag 2de Mini aangekomen en in stereo setup op kantoor ruimte (kleinere ruimte). Klinkt top! Voor 180 EUR (2x 89,5 EUR) klinkt dit echt goed ruimtevullend. Uiteraard is je persoonlijk (audio) referentiekader hier essentieel in de ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:13:
Iemand enig idee wat er moet gebeuren als een Homepod zegt:
It looks like you don't have set-up homekit access.

Het is een nieuwe Homepod en de eerste Homepod in die woning set-up, installatie goed doorlopen etc.

Nadat we de Homepod een reset gegeven hebben zegt hij "i am still catching up on all you accounts"
Niemand een idee?

Pagina: 1 ... 13 ... 44 Laatste

Let op:
Bestellingen en Levertijden mogen in [Apple producten] Levertijden - Deel 9