Ben je er heel toevallig al over uit? Ik heb namelijk een Hub te leen van een vriend waarbij ik de melding krijg dat de Ikea GU10 niet comptabel is met deze gateway. Ik vermoed dan ook dat we een V2 nodig hebben maar weet dit niet zeker.hpmkruit schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:59:
Na het lezen van dit topic ben ik enthousiast geworden om ook aan de slag te gaan met de Xiaomi Aqara spullen.
Ik heb een gateway besteld en een motion/body sensor. Ik vraag me alleen af of ik de juiste Gateway heb voor mijn doeleinden.
Ik heb deze Aqara Hub besteld. Ik heb echter ook een reeks Ikea Tradfi lampen (GU10 en E27 warm wit) die ik wil gebruiken icm deze hub. Ik vraag me af of ik met deze hub de tradfri lampen kan koppelen of dat ik toch de Mija hub (v2) moet hebben?
Heeft ook iemand een oplossing omtrent de Chinese tijdzones met zons op en ondergang? Ook als ik een losse tijd instel lijkt er tijdsverschil in te zitten en gaan de lampen niet om Nederlandse tijd aan of uit.. kan dit omzeilt worden?