Wat is de Chime? De binnenunit of iets anders? Ik weet het niet meer precies, maar je moet op de binnenunit op die muzieknoot drukken volgens mij tot je wat hoort dan naar je bel rennen en daar op drukken tot hij wat in het chinees roept en dan is hij gekoppeld.scher schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 10:41:
Ik heb de Xiaomi deurbel gekocht in combinatie met de chime. Ik krijg deze laatste echter niet gekoppeld met de deurbel. Elke keer als ik de chime probeer te koppelen krijg ik de melding "Device offline and can't be authorized" terwijl de chime gewoon in het stopcontact zit. Iemand ervaring hiermee?
De deurbel is altijd offline, tenzij je er net op gedrukt hebt (anders zou de batterij zo leeg zijn). Waarschijnlijk duurt het daarom ook zo lang voor het door komt op mijn mobiel en om een videogesprek op te zetten. Dat duurt echt onbruikbaar lang, had het net, ik hoorde de bel, 30 seconden later een notificatie op mijn gsm, de app openen en nog wachten op de deurbel (het voelde als een minuut ofzo). Toen was degene die aan de deur stond al weer weg
[ Voor 27% gewijzigd door Marzman op 21-06-2019 19:26 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.