Je hebt heel die binnenbel niet nodig. Gewoon een actie maken waarbij je Gateway gaat loeien.Marzman schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 18:06:
Ik heb de bel binnen. Ik kan er nog niet veel mee, ik zie hem nog niet in de app en het binnendeel heeft een US-stekker (waarschijnlijk moet ik dat eerst aansluiten?). Als ik op de bel druk dan begint hij wat in het Chinees te roepen.
De bel is wel erg groot voor een bel en met dat kliksysteem (vanwege de batterijen, ik had hem liever vast en op netstroom denk ik) kan een voorbijganger hem zo meenemen. Ik hoop dat het geen miskoop blijkt
Je moet eerst een schroefje losdraaien als je bij de batterijen wil komen of dat deel wil stelen.... Bovendien zit er een diefstal detectie op (wordt getriggerd door beweging) die alles laat loeien en begint te filmen.
Mijne hangt nu een maand op, buiten, in weer en wind. Enige nadeel is dat de batterijen redelijk snel leeg zijn, en natuurlijk gaat de diefstaldetectie dan pas werken als je om 10 uur 's avonds de batterijen nog ff ververst...