En als je op de gateway zelf die knop een dubbel click geeft? Dan schakelt bij mij hey alarm automatisch in op alle sensoren, in de App zelf is er ergens een delay tijd in te stellen en kun je het alarm ook in en uit schakelen.Indoubt schreef op zondag 8 april 2018 @ 12:12:
@puntje013 Thanks, dat had ik in principe al gevonden. Echter, het werkt nog niet goed. De raamsensor laat wel de deurbel afgaan maar niet het alarmsignaal. Het is me slechts een keer gelukt om het alarmsignaal te triggeren met de deur/raamsensor. Het deurbel signaal heb ik uit kunnen zetten maar nu gebrurt er niets. Ik kan wel in de app zien dat het signaal getriggered wordt maar de actie blijft uit.
Deze set is niet voor mij maar voor een vriendin. Het moet daarom redelijk eenvoudig worden. Instellen kan ik doen maar daarna is het alarm aan met de drukknop (met 60 sec delay of zo) en alarm uit met de drukknop (doubleclick of zo). In principe beperkt tot de gateway, drukknop en 3 sensoren
Voor mezelf ga ik ook deze route op maar dan uitgebreider en tzt aangesloten op Domoticz
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog