[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 53 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste
Acties:
  • 65.594 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
404 teamu not foud.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hxkUfQO.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:37

Roozzz

Plus ultra

Bij de tegenpartij ook niet, dus fair game :> :+

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Aan de XP van die light te zien heeft die light van de tegenstander de game goed bepaald, was zo te zien een goede light map 1,340 XP. Moet zeggen dat je team het niet verkeerd gedaan heeft. Top is vergelijkbaar en de rest is net 1 schot minder dan de tegenstander.

Was redelijk balanced game, vooral verloren doordat die light denk ik goed gespeeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

@jantje 2 dat lijkt mij een goede analyse :)

Games waarin de ene partij wel fatsoenlijke light spelers heeft en de andere niet zijn vaak érg pijnlijk. Zeker op goede light maps heb je simpelweg niets in te brengen als je team volledig weggeschoten wordt door tanks die niet zichtbaar zijn...
Wel erg vermakelijk als jij die ene light bent :+ Zeker met de huidige matchmaking waar met enige regelmaat ieder team 1 light heeft; sta ik regelmatig binnen 5 minuten met een berg xp in de garage :)

De spotting missies zijn in mijn optiek dan ook erg eenvoudig tegenwoordig. Het is hoog tijd dat ik ht 15.3 haal; dan kan ik door naar de Obj 260... Verder alles al met honours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roozzz schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:11:
@jantje 2 dat lijkt mij een goede analyse :)

Games waarin de ene partij wel fatsoenlijke light spelers heeft en de andere niet zijn vaak érg pijnlijk. Zeker op goede light maps heb je simpelweg niets in te brengen als je team volledig weggeschoten wordt door tanks die niet zichtbaar zijn...
Wel erg vermakelijk als jij die ene light bent :+ Zeker met de huidige matchmaking waar met enige regelmaat ieder team 1 light heeft; sta ik regelmatig binnen 5 minuten met een berg xp in de garage :)

De spotting missies zijn in mijn optiek dan ook erg eenvoudig tegenwoordig. Het is hoog tijd dat ik ht 15.3 haal; dan kan ik door naar de Obj 260... Verder alles al met honours...
Zelf heb ik net een tijdje de T55a, al heb ik er wel een paar van die orders tegenaan gegooid. Ik weet niet hoe zo'n goede speler je bent maar ik denk niet dat ik de Obj 260 ooit ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:08:
[...]

Zelf heb ik net een tijdje de T55a, al heb ik er wel een paar van die orders tegenaan gegooid. Ik weet niet hoe zo'n goede speler je bent maar ik denk niet dat ik de Obj 260 ooit ga halen.
Niet heel bijzonder (2000+). Ik ga er ook niet vanuit dat ik de Obj 260 in de garage ga krijgen, maar wel dat ik diverse van de missies moet kunnen halen met de bijbehorende rewards :)

Ik heb trouwens nog een stapel van die orders, dus die kan ik er altijd nog tegenaan gooien... maar dat voelt toch een beetje als cheaten :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Roozzz schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:12:
[...]

Niet heel bijzonder (2000+). Ik ga er ook niet vanuit dat ik de Obj 260 in de garage ga krijgen, maar wel dat ik diverse van de missies moet kunnen halen met de bijbehorende rewards :)

Ik heb trouwens nog een stapel van die orders, dus die kan ik er altijd nog tegenaan gooien... maar dat voelt toch een beetje als cheaten :z
Er zijn genoeg mensen onder de 2k Wn8 die tegenwoordig die 260 hebben, hoeveel gerigged weet ik dan weer niet :+ Maar als je echt voor de missies speelt en inderdaad een ordertje hier en daar gebruikt moet hij wel te halen zijn denk ik. ( Vraag me niet hoe die orders werken, heb geen idee )

Het doel heiligt de middelen zeggen ze altijd he ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Dan is er misschien nog hoop :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
World of Tanks – Level Design Improvements for HD maps

We stand by the promise of boosting game diversity with new maps, fixing imbalances on removed arenas and addressing top community concerns about maps that are being redesigned in HD. You’ve been eager for more information on these, and over the next few weeks we’ll be offering you an inside look at new battlefields and level design improvements to existing maps.

Today’s article details changes to Fisherman’s Bay, Ruinberg, and Pilsen. Gameplay on these raised a few eyebrows over time, and we used the HD redesign as an opportunity to improve your experience. Before we get into details, please note that it’s still work in progress and more changes might follow after testing.

Fisherman’s Bay:
Imbalances
Teams spawning in the south had a rough time working the left flank, since most cover spots on their way (and there weren’t many) were of little use, unless you had good gun depression. At the same time, the team in the north had far better chances at breaking open the flank (red, 1) and setting up a strong defense there, which foreshadowed an eminent loss for the southern team

Afbeeldingslocatie: https://sg-wotp.wgcdn.co/dcont/fb/image/update_921_maps_01.png

After the northern heavies and mediums had pushed the flank (red, 1), their light tanks advanced further south (red, 2), while their punchier allies stifled southern vehicles’ attempts to move up to the center of the west flank and counterattack. Eventually, the southern team would gather near the crossroads (yellow, 1) and camp there. The first-line attackers from the northern team (red, 2) continued the push, supported by TDs from the second line (red, 1). As soon as they owned the southwest, they would systemically destroy enemies positioned in the central area (yellow, 3) and along the road on the east flank (yellow, 4).The push often continued till the northern team occupied a greater area and closed in on the enemy.

Technically, the town to the east could give a decent platform for attack to the southern team. They rarely managed to make it there though after losing the west flank. However, if they succeeded, the northern team were left with no other options except for passive defense (blue, 7–9).

Changes
The map received a more balanced frontline and offers both teams equal chances at pushing key directions. Now, the valley to the west has more cover, giving both teams equal chances at taking over the flank. The team that starts in the north still can win over strategic areas closer to the center of the flank (red, 1 and 2). But they can be stopped now. The southern team can leverage defensive positions in the lower left edge of the map to stifle enemy attacks (yellow, 1 and 2).

Afbeeldingslocatie: https://sg-wotp.wgcdn.co/dcont/fb/image/update_921_maps_02.png

egardless of the side you’re on, you no longer need to camp in safe zones waiting for an enemy to misstep. Use the mill (yellow, 3) to support allies as they advance into the enemy territory.

Both teams used to have a tough time in the central area, although the southern team had it a little easier thanks to several favourable spots (green, 1–3). The northern team had just one good spot in the center (blue, 1), which wasn’t enough for an active push and left them exposed to enemy artillery. Now, the area is more open and offers many opportunities for scouts from both camps.

Afbeeldingslocatie: https://sg-wotp.wgcdn.co/dcont/fb/image/update_921_maps_03.jpg

over positions were redesigned to minimise the impact of gun depression, which made them useful for a wider range of vehicles. Finally, we moved a few bushes and trees, making it easier to detect firing routes, find cover and favorable shooting spots.

Ruinberg:
Imbalances
In addition to visual enhancements, we tried to fix imbalances that made the battle easier for the team that starts off in the northern section of the map.

Afbeeldingslocatie: https://sg-wotp.wgcdn.co/dcont/fb/image/update_921_maps_04.png

he team spawning in the north had a big advantage in urban combat, since they could set up in firing spots along the central road (A). This lowland provided them with solid cover (dense bushes and lower ground). So they could wear down enemies entering the city from the southeast, organise a push to the city and/or support allies fighting in the city—all with minimum chances of being spotted from the city. As a result, the northern team would often take control of the central or upper city, grip the southern team in a vice, and win.

Changes
To level out chances at victory, we added a new position at the eastern edge of the city (north of the central road). It’s mostly useless to the team in the north. On the contrary, taking control of it can become a game-charger for tankers who spawn in the south. They can prevent the scenario we just described by taking out enemies positioned in area “A” and those scattered across the field.

Afbeeldingslocatie: https://sg-wotp.wgcdn.co/dcont/fb/image/update_921_maps_05.jpg

o further strengthen the south team, we also rebalanced the location at “2.” Now, you can shoot at tanks advancing from area “B” here.

Afbeeldingslocatie: https://sg-wotp.wgcdn.co/dcont/fb/image/update_921_maps_06.jpg

Pilsen:
Imbalances

Pilsen felt too small and gave little in terms of gameplay to turretless TDs and thinly armoured vehicles. Medium tanks kept away from the center of the east flank since it offered no cover from arty shells. The west flank had way too many shoot-through zones, which prevented both teams from pushing/defending certain directions and turned battles into a fine frenzy. Once you entered this area, you were effectively stuck there with no way to retreat or advance. Finally, the central area promoted camping since the impassable big hangar there was a death trap for anyone reckless enough to move past it.
Changes

Addressing your feedback, we enlarged the map to 1x1km, added cover spots and increased the distance between hangars on the left flank, removed some of the buildings in no-man’s land in the center, and completely redesigned the eastern (right) flank.

These changes should foster a more versatile experience, while also making the map friendly for all vehicle classes.

Afbeeldingslocatie: https://sg-wotp.wgcdn.co/dcont/fb/image/update_921_maps_07.jpg

Notes:

1. Small hangars
2. Hills with spots for TDs
3. New crossover from the center to the left flank
4. Central hangar
5. Coal hills
6. TD spots
7. Alley with densely planted shrubs right behind the road embankment

West flank: The industrial area to the west remains a great spot for heavies and well-armoured medium vehicles to push initially.

The lowland with hangars is on the same level as the rest of the map now, opening clear shots all the way to the middle area.
Hangars were repositioned to provide favorable shooting distances Now, they’re scattered across the center of the flank, putting an end to quick break-throughs that used to happen way too often here.
We added hills to the north- and south-west If you’re driving a TD, leverage them to help protect the base and/or hold enemies that are using the road to the left from the hangars to break into your territory.
Central area: Core gameplay stays the same and boils down to positional fire through the gates and holes in big hangar walls. Here’s what changed:

Now, you can crossover to the left flank using a newly added road between the hangar (3).
The distance between bases increased, with both camps getting cover spots to set up a solid defensive line to protect their bases.
A few buildings disappeared, so you have a clear shot at bases from the center of the map.
East flank: The right flank’s been through a complete makeover. Now, it’s less about brute force and more about mobile lights and mediums working together among coals hills (5). Scouts can poke over hillsides to detect enemies lying in cover nearby and in TD spots (6). Mediums should keep behind scouts and fire on anything that’s been spotted. TDs are tasked with hunting down lights and mediums between hills and taking down enemy TDs that were careless enough to expose themselves.

The far-right edge of the map now features a long, straight alley with dense shrubs and hardly any other cover. Circumventing the enemy would take you a few steps closer to winning the battle. Make sure you’ve got support in the hills before you head there, though. You’ll need them to distract enemy TDs after you spot them. Then, move ahead to destroy enemy arty that’s likely to hide there. Stay alert: without any hard cover you should expect SPG fire if you are spotted and staying still.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Ruinberg na nou niet echt de maps waarvan ik zou zeggen dat ze unbalanced zijn. Fisherman's Bay vind ik juist altijd leuk omdat het eens niet zo'n symmetrische map is... Als er een map is die wat mij betreft aangepast mag worden dan is het Ensk wel. Wat is dat een saaie map zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qPve83V022rbogSURTSWQMDH/thumb.jpg

E25, much balance :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Panther top tier is ook fun, Radley Walters en High Caliber. :)
Had achteraf misschien verstandig aan gedaan om terug te gaan en mijn teamgenoot te helpen, echter kwam ik daar iets te laat achter en zat ik een beetje vast.

[ Voor 32% gewijzigd door Harmen op 10-01-2018 21:57 ]

Whatever.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr_Size
Deze leukerd kwam voorbij vanavond.
Team killde me aan het eind v/d game nog even met zijn arty, was niemand van de tegen partij in de buurt dus duidelijk bewust. Dus ik verhaal halen, krijg ik dit comment:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cmsCE81yithN9SYE5l1lkTrk/thumb.jpg

Man man man, wat ben je dan een treurig hoopje vreten zeg :')

[ Voor 6% gewijzigd door Mr_Size op 10-01-2018 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Mr_Size schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:43:
Deze leukerd kwam voorbij vanavond.
Team killde me aan het eind v/d game nog even met zijn arty, was niemand van de tegen partij in de buurt dus duidelijk bewust. Dus ik verhaal halen, krijg ik dit comment:

[afbeelding]

Man man man, wat ben je dan een treurig hoopje vreten zeg :')
Heb de laatste tijd ook ferme stoten tegen gekomen dat je denkt of ze überhaupt het spel kennen en die dan nog ja zeggen ook 8)7 :X

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:32:
World of Tanks – Level Design Improvements for HD maps

Knip
Te veel tekst hopelijk komen er nog plaatjes bij, de enige map die een rebalance nodig heeft is Pilsen, die map is zo slecht die kan alleen maar beter worden.

Maar als ik dit zie van ruinberg....serieus WG? Maak je nu één deel van de map gelijk onspeelbaar?
Misschien praat ik te vroeg want meer changes zie ik niet, maar dit lijkt nergens op te slaan.

map ruinberg

Meds van de tegenstander kunnen gewoon zonder problemen daar naar toe rijden. Die positie dekt de hele linkerkant van de map dus de linkerspawn kan gewoon alleen nog maar in het topje van de kleine stad wat doen of moeten full commiten om mensen daar tegen te houden.. Andere kant heeft zoiets ofc niet dus...

Alsof iemand ook ooit iemand op positie A zit met arty.... 8)7 Daarnaast als je van positie A geraakt wordt ben je ook gewoon retarded 1ste klas omdat je dat zo makkelijk kan omzeilen tenzij je recht door het open veld gaat rijden.... clearly WG doenst play their own game.... |:(

Edit : ze hebben gelijk die bosjes ook nutteloos gemaakt dus midgame- end game middel road spotten... nope.... werkt ook niet meer...nog meer hersendood heavybrawling.

Echt WG en map changes blijf er alsjeblieft van af en ga gewoon nieuwe maps maken.......

[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 11-01-2018 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het hele probleem is toch dat de noord spawn vanaf positie A zo de city in kan schieten onder dekking van het terrein? Is het dan niet genoeg om die weg die vanuit City centrum licht naar het noorden gaat gewoon strak naar het oosten te laten gaan? Eigenlijk gewoon de map wat symmtrischer maken dus.

Of eventueel de weg waarin je kunt schieten vanaf positie A trechtervormig maken zodat je vanaf de zuid spawn er ook in kunt schieten? Wederom is dat de map wat symmetrischer maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gaius schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:22:
Het hele probleem is toch dat de noord spawn vanaf positie A zo de city in kan schieten onder dekking van het terrein? Is het dan niet genoeg om die weg die vanuit City centrum licht naar het noorden gaat gewoon strak naar het oosten te laten gaan? Eigenlijk gewoon de map wat symmtrischer maken dus.

Of eventueel de weg waarin je kunt schieten vanaf positie A trechtervormig maken zodat je vanaf de zuid spawn er ook in kunt schieten? Wederom is dat de map wat symmetrischer maken.
Dat is ook een optie om de straat te verleggen, was ook een veel makkelijkere optie geweest....

Of je kan er gewoon voor zorgen dat je de kleine stad wint en dan maakt het niet uit welke kant je begint en kan je gewoon altijd naar mid schieten. Ik vind de south-side persoonlijk prima spelen en die kant van de kleine stad vind ik nog wel lekkerder. Het meest annoying is als north side juist middle street rushed.

Die A positie is toch redelijk nutteloos en is eigenlijk alleen sterk early game in de encounter modus.

[ Voor 8% gewijzigd door jantje 2 op 11-01-2018 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
jantje 2 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:32:
[...]

Dat is ook een optie om de straat te verleggen, was ook een veel makkelijkere optie geweest....

Of je kan er gewoon voor zorgen dat je de kleine stad wint en dan maakt het niet uit welke kant je begint en kan je gewoon altijd naar mid schieten. Ik vind de south-side persoonlijk prima spelen en die kant van de kleine stad vind ik nog wel lekkerder. Het meest annoying is als north side juist middle street rushed.

Die A positie is toch redelijk nutteloos en is eigenlijk alleen sterk early game in de encounter modus.
Ik denk niet dat dat de 'makkelijkere optie' was, één gebouw van Himmelsdorf kopiëren en vervangen lijkt mij voor de devs minder werk dan een hele straat redesignen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
psychoclown schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:47:
[...]

Ik denk niet dat dat de 'makkelijkere optie' was, één gebouw van Himmelsdorf kopiëren en vervangen lijkt mij voor de devs minder werk dan een hele straat redesignen :)
Het is gewoon ff met de muis aan die straat trekken totdat die recht ligt, toch veel makkelijker :+
Laten we het dan noemen de meest veilige manier noemen om te redesignen ;)

Ik heb ook nog nooit iemand horen klagen over die positie op ruinberg, maar dat zal aan mij liggen :z

Het is weer een gevalletje #fix it, if it aint broken.

Ze hadden beter highway ( oh wacht... dat lukte ze niet ) of mountain pass kunnen aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:19:
[...]

Te veel tekst hopelijk komen er nog plaatjes bij, de enige map die een rebalance nodig heeft is Pilsen, die map is zo slecht die kan alleen maar beter worden.

Maar als ik dit zie van ruinberg....serieus WG? Maak je nu één deel van de map gelijk onspeelbaar?
Misschien praat ik te vroeg want meer changes zie ik niet, maar dit lijkt nergens op te slaan.

[afbeelding]

Meds van de tegenstander kunnen gewoon zonder problemen daar naar toe rijden. Die positie dekt de hele linkerkant van de map dus de linkerspawn kan gewoon alleen nog maar in het topje van de kleine stad wat doen of moeten full commiten om mensen daar tegen te houden.. Andere kant heeft zoiets ofc niet dus...

Alsof iemand ook ooit iemand op positie A zit met arty.... 8)7 Daarnaast als je van positie A geraakt wordt ben je ook gewoon retarded 1ste klas omdat je dat zo makkelijk kan omzeilen tenzij je recht door het open veld gaat rijden.... clearly WG doenst play their own game.... |:(

Edit : ze hebben gelijk die bosjes ook nutteloos gemaakt dus midgame- end game middel road spotten... nope.... werkt ook niet meer...nog meer hersendood heavybrawling.

Echt WG en map changes blijf er alsjeblieft van af en ga gewoon nieuwe maps maken.......
Ik zie niet echt in hoe dit iets gaat veranderen. De spawn aan die kant kan die lui toch makkelijk gaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

jantje 2 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:56:
[...]
Ik heb ook nog nooit iemand horen klagen over die positie op ruinberg, maar dat zal aan mij liggen :z

Het is weer een gevalletje #fix it, if it aint broken.

Ze hadden beter highway ( oh wacht... dat lukte ze niet ) of mountain pass kunnen aanpakken.
Moh, die positie is in bepaalde tanks/tiers behoorlijk op. Met een beetje stevige turret en gun depression zet je de southspawn behoorlijk klem (zeker in assault of hoe heet die modus?) Ik denk dat het probleem vooral was dat er geen gelijkwaardig alternatief is voor de southspawn. Maar goed, ik kan me een stuk grotere problemen en slechter mapdesign voorstellen dan dit :P

Is highway trouwens zo ontzettend broken? Ik heb niet het gevoel dat het echt unbalanced is qua spawns. Dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van de map maar goed :P

Persoonlijk word ik helemaal simpel van alle "nieuwe" corridor maps. Ook die grote grand battle maps komen uiteindelijk neer op enkele choke points...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roozzz schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:51:
[...]

Moh, die positie is in bepaalde tanks/tiers behoorlijk op. Met een beetje stevige turret en gun depression zet je de southspawn behoorlijk klem (zeker in assault of hoe heet die modus?) Ik denk dat het probleem vooral was dat er geen gelijkwaardig alternatief is voor de southspawn. Maar goed, ik kan me een stuk grotere problemen en slechter mapdesign voorstellen dan dit :P

Is highway trouwens zo ontzettend broken? Ik heb niet het gevoel dat het echt unbalanced is qua spawns. Dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van de map maar goed :P

Persoonlijk word ik helemaal simpel van alle "nieuwe" corridor maps. Ook die grote grand battle maps komen uiteindelijk neer op enkele choke points...
Ik vind de variatie in maps ook niet echt geweldig. Heb in mijn eerste WoT-maanden nog maps zoals Dragon Ridge, Hidden Village, Komarin, North-West, Pearl River, Severogorsk en South Coast kunnen spelen. Vele daarvan mis ik soms echt nog wel. En er zijn er niet gek veel voor terug gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
@Verwijderd Die eerste 3 die je noemt heb ik altijd ervaren als ook corridors maps. (Als kommarin ten minste die map met dat eiland in het midden is)

Maar goed meer afwisseling in mappen is welkom dat zeker. En in dat opzicht vond ik south coast en North-West altijd wel leuk. Severogorsk kan ik me niet herrineren 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Pas08 op 11-01-2018 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-08 07:26
Vraag: met de kerstboomactie zat er in de verrassingsdoos een zak goud. Uit de bijgaande tekst maak ik op dat het goud kan inwisselen bij de aankoop van een premium tank. Ik kan echter niet ontdekken hoe dat dan werkt en wat de waarde is van de zak goud. Kan iemand me een tip geven? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08-09 22:58
https://worldoftanks.eu/e...s/922-ussr-tree-revision/

Wat zijn jullie gedachten hierover? Ik zag afgelopen week hier een discussie over de Obj. 430 II en hoe goed die eigenlijk is? Wordt dit door de switch met de Obj. 430 nu juist nog beter? Ik zit er namelijk over te denken om toch maar eens te starten met deze lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Pas08 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:17:
@Verwijderd Die eerste 3 die je noemt heb ik altijd ervaren als ook corridors maps. (Als kommarin ten minste die map met dat eiland in het midden is)

Maar goed meer afwisseling in mappen is welkom dat zeker. En in dat opzicht vond ik south coast en North-West altijd wel leuk. Severogorsk kan ik me niet herrineren 8)7
South Coast heb ik hele fijne herinneringen aan. North-West heb ik m'n eerste Ace op behaald. Ook Severegorsk (2e iteratie dan) vond ik best okay. :)

Hidden Village vond ik wel altijd een verschrikking en ik ben blij dat die weg is. Van de mappen die er nu nog zijn vind ik eigenlijk alleen Mines ruk, maar dat komt omdat ik bijna altijd bottom tier ben als ik die krijg en dan is er gewoon geen reet aan. :P
Ah, nu staat het er expliciet. Als ik de T-10 voor deze patch unlock en koop, krijg ik de Obj 257 er gratis bij. Gratis tier 9 tank, lijkt me een goede investering. Komend weekend de laatste 46k xp maar 's grinden dan. :)

Met de medium-lijn vanaf tier 9 heb ik nog geen ervaring, ik zit pas bij de T-44. Ik ben benieuwd of ik de Obj 430 of de T-54 eerst ga unlocken. Even de specs van de Obj 430 op tier 9 afwachten voordat ik een keuze maak denk ik.

[ Voor 27% gewijzigd door Gaius op 12-01-2018 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 17:15
Gaius schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 07:56:
Ah, nu staat het er expliciet. Als ik de T-10 voor deze patch unlock en koop, krijg ik de Obj 257 er gratis bij. Gratis tier 9 tank, lijkt me een goede investering. Komend weekend de laatste 46k xp maar 's grinden dan. :)
Stomme vraag misschien maar tot wanneer heb ik om de T-10 te grinden om de Obj 257 gratis te krijgen?

[ Voor 12% gewijzigd door yvdb op 12-01-2018 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
yvdb schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:13:
[...]

Stomme vraag misschien maar tot wanneer heb ik om de T-10 te grinden om de Obj 257 gratis te krijgen?
Volgens mij is er nog geen precieze release datum bekend, maar wordt verwacht dat 9.22 ergens in februari live gaat. Dus nog een week of 3 gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
Gaius schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:21:
[...]

Volgens mij is er nog geen precieze release datum bekend, maar wordt verwacht dat 9.22 ergens in februari live gaat. Dus nog een week of 3 gok ik?
Ah kijk geweldig, zit bijna op de IS-3 dus even door grinden naar de T-10 heb meeste mods al door me ST-I

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08-09 22:58
[...]

South Coast heb ik hele fijne herinneringen aan. North-West heb ik m'n eerste Ace op behaald. Ook Severegorsk (2e iteratie dan) vond ik best okay. :)

Hidden Village vond ik wel altijd een verschrikking en ik ben blij dat die weg is. Van de mappen die er nu nog zijn vind ik eigenlijk alleen Mines ruk, maar dat komt omdat ik bijna altijd bottom tier ben als ik die krijg en dan is er gewoon geen reet aan. :P

[...]

Met de medium-lijn vanaf tier 9 heb ik nog geen ervaring, ik zit pas bij de T-44. Ik ben benieuwd of ik de Obj 430 of de T-54 eerst ga unlocken. Even de specs van de Obj 430 op tier 9 afwachten voordat ik een keuze maak denk ik.
Inderdaad de T-10 ook maar eens kopen. Ik heb hem al vrijgespeeld en zit op zo'n 2,5 miljoen credits gelukkig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:33:
[...]

Ik zie niet echt in hoe dit iets gaat veranderen. De spawn aan die kant kan die lui toch makkelijk gaan halen?
Roozzz schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:51:
[...]

Early game ben je ongeveer gelijk in mid, maar die positie favoured de south omdat je daar als north team echt vol voor moet commiten, dat wordt lastig als daar 1-2 meds hulldown staan en je vanuit het midden en vanaf hun kant van de ridgde beschoten kunnen worden. In de praktijk zal het denk ik vaak een suicide actie moeten zijn. Juist omdat je die gasten bijna niet kan counteren en heel de north side 1 grote shooting gallery is maakt die positie zo broken.

@Roozzz zegt was die A positie alleen een probleem in encounter mode, en dan nog had dat meer te maken met de bots die niet weten hoe ze moeten rijden.

Highway is ansich niet echt broken, maar de de manier hoe die map speelt is zo onzettend nutteloos. Iedereen zit in de uithoeken van de map en ik denk dat meer dan de helft van de map niet gebruikt wordt. WG had een poging gewaagd dat de fixen maar dat liep op niets uit.

Grand battles speel ik sowieso niet, dat is gewoon geen WoT voor me en inderdaad chokepoint in het kwadraat 8)7

Ik ben blij dat de meeste slechte maps wel uit de game zijn zoals Dragon Ridge, Hidden Village, Komarin, North-West, Severogorsk.

Dragon Rigde en North West veeelste groot en als langzame tank kon je daar letterlijk niets. Alleen maar lange choke alleys. Vooral North West was echt de grootste graf die er was.

De nieuwe Komarin vond ik nog enigszins ok. Maar je reed je altijd vast op TD's waar je niet voorbij kon door de mapdesign. Hidden Village was gewoon te klein voor 15 tanks maar wel altijd lachen met een tank met armor en gun depression.

Severogorosk was gewoon de incarnatie van de chokepoints, die heeft dat echt op de kaart gezet. Die map was ook zo ongeinspeerd gemaakt. Vond ik die oude 1ste versie nog wel beter :+

Ik vond persoonlijk South Coast en Pearl River nog wel enigszins speelbaar maar ik snap dat South Coast met die south spawn op die rigde gewoon te sterk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-02 08:52

Dat wordt dan inderdaad nog snel even cash printen. T-10 wel al vrijgespeeld maar nog niet gekocht. 3.5 Miljoen. Moet nog even doorsparen. Heb helaas de Level 9 XMAS rewards al vergeven aan een andere tank (= E50). Hopelijk komt er voor die tijd nog een discount op higher tiers. Anders moet ik toch van mijn geloof afstappen dat ik alleen hogere tier tanks koop als er een korting op is. :-(

Heb gelukkig nog wel wat ruimte in de garage.

Heb gister wel de IS alvast terug gekocht om daar alvast wat XP mee te halen. Was in mijn eerste potje meteen top tier, dus dacht mooi even lekker kunnen damage farmen, We hadden de overhand. Was alleen wat vergeten de beste modules te mounten. Reed ik daar dan als stock IS Top tier :'(
Ik snapte na een paar schoten al niet waarom ik zo weinig damage deed. 8)7

En juist dat soort potjes wint je team natuurlijk met glans. Dag Dag X2 ;w

[ Voor 5% gewijzigd door Xeodopel op 12-01-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 13-09 20:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Wauw dus de su-122-54 wordt helemaal geschrapt uit wot. Ik vond hem helemaal zo slecht niet of zijn niveau 7 en 8 in de grind. (al speelde ik die wel toen ze nog erbarmelijke gun depression hadden, -1 ofzo denk ik)

Wat de T-10 betreft ook wel grappig, lang geleden, bij de intro van de is-4 als niveau X, kregen de mensen die de IS-4 op niveau IX hadden, gratis de T-10 en werd hun IS-4 niveau X. Ik heb die T-10 eigenlijk nooit gespeeld en staat dus al jaren stof te happen. Nu krijg ik er opnieuw een gratis andere tank voor :) Wot begint meer op financieel systeem te lijken waarin sparen niet helpt, maar slim investeren veel efficiënter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Xeodopel schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:10:
[...]
Anders moet ik toch van mijn geloof afstappen dat ik alleen hogere tier tanks koop als er een korting op is. :-(
Als je geloof je probleem is,bekijk het dan maar dat je 2 tier 9 tanks krijgt voor de prijs van één. Wat dus niet tegen je geloof is? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
kreezjie schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:19:
[...]

Als je geloof je probleem is,bekijk het dan maar dat je 2 tier 9 tanks krijgt voor de prijs van één. Wat dus niet tegen je geloof is? O-)
Daar heb je inderdaad een punt. Dan is die 3.5 Miljoen ineens voor 2 Tier 9 tanks. Eigenlijk dus een hele mooie discount :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Xeodopel schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:10:
[...]
Dat wordt dan inderdaad nog snel even cash printen. T-10 wel al vrijgespeeld maar nog niet gekocht. 3.5 Miljoen. Moet nog even doorsparen. Heb helaas de Level 9 XMAS rewards al vergeven aan een andere tank (= E50). Hopelijk komt er voor die tijd nog een discount op higher tiers. Anders moet ik toch van mijn geloof afstappen dat ik alleen hogere tier tanks koop als er een korting op is. :-(
Ik had die discounts al op de T-54 en Object 140 gegooid. Als ik nog even had gewacht had ik 'm ook op de T-10 en wellicht een andere tier 10 gedaan. Hoewel je nooit fout kan gaan met een Russische tier 10 medium is die Object 430U wellicht ook nog interessant. Oh well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 20:41
hmm nou die T-10 hoef ik idd alleen maar te kopen, gratis T 9 erbij daar teken ik voor.

Ben afgelopen week met name bezig geweest met crew Type 59 te trainen.
Die tank is echt ziek met credits grinden. paar potjes spelen en je hebt zo 500k binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Kingsanity schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:31:
https://worldoftanks.eu/e...s/922-ussr-tree-revision/

Wat zijn jullie gedachten hierover? Ik zag afgelopen week hier een discussie over de Obj. 430 II en hoe goed die eigenlijk is? Wordt dit door de switch met de Obj. 430 nu juist nog beter? Ik zit er namelijk over te denken om toch maar eens te starten met deze lijn.
Tijd om de IS terug te kopen en te gaan grinden. Zo heb ik ook een mooie besteding van die vrouwtjes uit de kerstactie... ik kon al niet bedenken waar ik die in ging proppen. (Ik heb er ook nog een aantal vanuit de campagne :X ). Heb ik meteen een redelijke crew voor de nieuwe lijn.

Enige wat ik zo snel nog niet terug heb kunnen vinden is wat er gebeurt met de huidige t-10 crew. Blijven die op de t-10 getraind, of overgezet naar die nieuwe? Mijn voorkeur is voor de t-10, want de IS7 staat al in de garage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Roozzz schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:26:
[...]
Enige wat ik zo snel nog niet terug heb kunnen vinden is wat er gebeurt met de huidige t-10 crew. Blijven die op de t-10 getraind, of overgezet naar die nieuwe? Mijn voorkeur is voor de t-10, want de IS7 staat al in de garage...
Uit de link, vrij vertaald:
• Als de IS-7 nog niet unlocked is, wordt de crew overgezet naar de Object 257. Ditzelfde geldt voor experience op de tank.
• Als de IS-7 wel unlocked is, blijft de crew in de T-10, en blijft ook de experience op de T-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Als ik het goed begrijp moet ik dus zorgen dat ik de 430 in me garage heb om die T9 en die T10 te krijgen en die T10 in me garage te hebben om de T10 en T9 te krijgen. Wordt even die kerst kortingen gebruiken om ze te kopen. free tanks yees please :9~

Wat ik niet snap van de 263 is dat ze het over een T9 263 en een T10 263 hebben. En dat ze de T10 263 niet aanpassen maar toch op T9 plaatsen?

"However, you spoke out against moving the Object 263 to Tier IX and we couldn’t ignore it. So we took them both for another round of testing to verify the initial results. The Object 263 remained untouched, but we reduced the Object 268 Variant 4 alpha strike from 750 to 650 to eradicate the abrupt change in alpha damage and reload time between Tiers VIII and Tier X."

EDIT : aaaaah in de zin van remain untouched van schijt wat jullie zeggen hij blijft op T9 8)7

RIP SU 122 -54 ;w :| Vond ik 1 van de leukste T9 TD's die ik heb gespeeld

[ Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 12-01-2018 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Gaius schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:39:
[...]

Uit de link, vrij vertaald:
• Als de IS-7 nog niet unlocked is, wordt de crew overgezet naar de Object 257. Ditzelfde geldt voor experience op de tank.
• Als de IS-7 wel unlocked is, blijft de crew in de T-10, en blijft ook de experience op de T-10.
Heb ik daar nu volledig overheen gelezen? Dat betrof toch alleen de modules... Oh wacht, puntje 3 onder de t-10 :X :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
jantje 2 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:51:
RIP SU 122 -54 ;w :| Vond ik 1 van de leukste T9 TD's die ik heb gespeeld
WG kennende komt ie nog wel terug als tier 8 premium. :P

Zou zonde zijn als ie echt helemaal verdwijnt er nooit meer terugkomt. De tank bestaat echt en heeft echt dienst gedaan. Doe 'm dan als alternatieve tier 9 in de tree ofzo. Maar goed, er zijn al vaker tanks uit de tree verdwenen om als premium terug te komen, dus we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
Roozzz schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:26:
[...]

Tijd om de IS terug te kopen en te gaan grinden. Zo heb ik ook een mooie besteding van die vrouwtjes uit de kerstactie... ik kon al niet bedenken waar ik die in ging proppen. (Ik heb er ook nog een aantal vanuit de campagne :X ). Heb ik meteen een redelijke crew voor de nieuwe lijn.
Hier idem dito. De dames hebben hier inmiddels ook een dag besteding gekregen, of in mijn geval meer een avond besteding gekregen. Speel meestal alleen 's avonds :) Wat ze overdag doen moeten ze zelf weten ;)
Zij zijn "the chosen one" for the nieuwe USSR Heavy lijn. Ze mogen nu nog gezellig met zijn viertjes in de IS rond rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat word de crew lay out eigenlijk van de nieuwe HT lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
Kepro schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:49:
Wat word de crew lay out eigenlijk van de nieuwe HT lijn?
https://thedailybounce.ne...test-object-705a-details/

Crew voor 705a is Commander, Driver, Gunner, Loader

Neem aan voor de eerdere tanks ook
Dit is wel gelijk aan IS crew layout

IS-M:
https://thedailybounce.ne...s-supertest-is-m-details/

Zelfde crew layout.

Als dit klopt, kunnen de vrouwtjes mooi vanaf de IS door de nieuwe HT lijn in.

[ Voor 20% gewijzigd door Xeodopel op 12-01-2018 15:15 . Reden: IS-M toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xeodopel schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:12:
[...]

https://thedailybounce.ne...test-object-705a-details/

Crew voor 705a is Commander, Driver, Gunner, Loader

Neem aan voor de eerdere tanks ook
Dit is wel gelijk aan IS crew layout

IS-M:
https://thedailybounce.ne...s-supertest-is-m-details/

Zelfde crew layout.

Als dit klopt, kunnen de vrouwtjes mooi vanaf de IS door de nieuwe HT lijn in.
Hmm, misschien de grind naar de KV3 dan maar staken en verder gaan naar de nieuwe grind met de crew van de T150/KV3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
ok, ff een noob vraag. Ik wissel NOOIT mijn crews in de tank (zal wel dom zijn ja :-) ) . nu heb ik een hele goede crew in de IS-3 zitten. kan ik deze nu zonder 'boete' in de T-10 zetten (zelfde russia heavy line?)
en dus bijvoorbeeld ook van de IS naar de t-10. of is het alleen 'boetevrij' van en naar premiums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
kuwerti schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:32:
ok, ff een noob vraag. Ik wissel NOOIT mijn crews in de tank (zal wel dom zijn ja :-) ) . nu heb ik een hele goede crew in de IS-3 zitten. kan ik deze nu zonder 'boete' in de T-10 zetten (zelfde russia heavy line?)
en dus bijvoorbeeld ook van de IS naar de t-10. of is het alleen 'boetevrij' van en naar premiums?
Alleen boetevrij naar premiums. Volgens mij is het 25% penalty voor dezelfde soort tank en iets van 50% penalty naar een andere soort ( heavy in td ed. ) Als je crew retrained naar een nieuwe tank, dan kan dit met gold en dan is er geen penalty doe je het met credits dan dalen ze als ze 100% zijn meestal 10%.

[ Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 12-01-2018 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als start eens dit doorlezen: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 53

"Boetevrij" kun je alleen crews van normale tanks in een premium tank zetten.

Als je door een tree grind, is het beste om vanaf tier 6 je crew mee te nemen naar de volgende tank in de tree, want beginnen met een 80% crew zonder skills in bijv een tier 8 of 9 is echt een groot verschil vs een 1 of 2 skilled crew die misschien die base skill nog niet 100% heeft, maar wel 90% (omtrainen voor credits, 20K per member). Sommige hier die meer gold investeren, retrainen hun crew met gold en behouden dan de volledige training, dat kost 200 gold per member. Maar je verliest nooit je extra skills, dus bijv six sense blijft aktief zodra je die op je commander hebt!

Probleem is dat als je je een tank wilt houden, bijv de IS3, je een tweede crew moet gaan trainen. En daarvoor is een premium tank echt "goud" want een crew traint 2x zo snel in een premium tank. Let wel de base tank voor die crew is in dit geval de IS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Quantor schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:48:
Als start eens dit doorlezen: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 53

"Boetevrij" kun je alleen crews van normale tanks in een premium tank zetten.

Als je door een tree grind, is het beste om vanaf tier 6 je crew mee te nemen naar de volgende tank in de tree, want beginnen met een 80% crew zonder skills in bijv een tier 8 of 9 is echt een groot verschil vs een 1 of 2 skilled crew die misschien die base skill nog niet 100% heeft, maar wel 90% (omtrainen voor credits, 20K per member). Sommige hier die meer gold investeren, retrainen hun crew met gold en behouden dan de volledige training, dat kost 200 gold per member. Maar je verliest nooit je extra skills, dus bijv six sense blijft aktief zodra je die op je commander hebt!

Probleem is dat als je je een tank wilt houden, bijv de IS3, je een tweede crew moet gaan trainen. En daarvoor is een premium tank echt "goud" want een crew traint 2x zo snel in een premium tank. Let wel de base tank voor die crew is in dit geval de IS3.
top. duidelijk. dus in een normale grind neem je vanaf tier-6 de 'boete' voor lief en neem je de crew mee. duidelijk. dank je!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laag ligt die skillcap van de E100 wel niet? Met slechts 1,9k damage al een 2nd class medal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 13-09 20:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:49:
Hoe laag ligt die skillcap van de E100 wel niet? Met slechts 1,9k damage al een 2nd class medal...
Spotting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Iemand een idee wanneer de nieuwe XVM eraan komt? zit er al tijd op te wachten. laatste is van 21--december?
https://modxvm.com/en/download-xvm/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah zal ook niet veel meer geweest zijn dan 1k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Aantal potten gespeeld nu, en ik snap niet dat WG tier 8 mm zo laat bestaan. Constant bottom tier zijn moet toch de verkopen van premium tanks ook kwaad doen? 11 potten, 1x middle tier, 1x top tier full tier 8 en 1x echt top tier. De rest allemaal tier 10. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
kuwerti schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 10:37:
Iemand een idee wanneer de nieuwe XVM eraan komt? zit er al tijd op te wachten. laatste is van 21--december?
https://modxvm.com/en/download-xvm/
Niet? Die versie werkt gewoon nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De koepel van de WZ 132-1 kan wel tegen een stootje 8) (zie log van geblokte schoten)

wz turret

[ Voor 9% gewijzigd door Kepro op 13-01-2018 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
2crashandburn schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:46:
[...]

Niet? Die versie werkt gewoon nog.
das toevallig. nieuwe staat er net op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Die IS blijft ook wel een leuk tankje om te spelen. Top tier is het gewoon W indrukken en blijven schieten; het is alleen jammer dat je zo vaak bottom tier bent :+
Wonderbaarlijk genoeg kan je door soms nog best aardig meedoen. Al een paar keer als top xp en zelfs een keer top damage geweest als bottom tier :)

Maar goed, de eerste 50k xp staat al op de teller. Ik schat dat iets van 80 benodigd is voor de neiuwe T8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Pfff, klaar met de IS-3. Nu nog een dikke 500k credits grinden en dan kan ik de T-10 aanschaffen. Uiteindelijk nog wel een paar fatsoenlijke potten gehad in de IS-3, maar we zijn geen vriendjes geworden. Eigenlijk wil ik elke tank die ik heb gespeeld Acen, anders voelt het on-af. Bij veel tanks heb ik het gevoel dat ik gewoon een keertje mazzel moet hebben om dat te halen. De IS-3 is de eerste tank waarbij ik de speelstijl zo erg niet vat dat ik niet denk deze ooit te Acen.

Ach, ik zal nog met weemoed aan de IS-3 terugdenken als ik serieus de Panther II ga grinden. :') :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De makkelijkste Tier 8 heavy... dan ligt het toch echt aan jou :P

En de Panther lijn is heerlijk. De Panther II is de minste van de rij, maar ook die is heel prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Zonder meer ligt het aan mij, anders had ik wel een Ace gehaald. Heb nog niet eens een gun mark nu, ben blijven steken op 63,3%, na 104 battles.
Maarre, makkelijkste tier 8 heavy... Dan bedoel je exclusief de semi-recente premiums neem ik aan? :P

[ Voor 19% gewijzigd door Gaius op 13-01-2018 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Moet zeggen dat ik best een lekkere avond heb gehad. Redelijk ontspannen, paar goede games en dito aces gehaald.

Is echt lang geleden dat het weer zo relaxed ging, teams zaten ook wel redelijk mee, behalve dan dit team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Dpv1RQxVm8zNu7RRxRNnIxTQ/thumb.jpg

Beep boop beep, lower tiers, beep boop beep 8)7

1600 dmg doen in een fucking tier4 en er dan nog met 15-9 afgaan, lel |:(

Ook eindelijk de ace gehaald op de tier7 Ikea. Echt zo'n middelmatige tank die niets toevoegt aan het team, maar af en toe kan je wel lekkere games er in hebben ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yUvF0DBbwkyxDZkSl8gStdB7/thumb.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 13-01-2018 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:26:
Moet zeggen dat ik best een lekkere avond heb gehad. Redelijk ontspannen, paar goede games en dito aces gehaald.

Is echt lang geleden dat het weer zo relaxed ging, teams zaten ook wel redelijk mee, behalve dan dit team:

[afbeelding]

Ook eindelijk de ace gehaald op de tier7 Ikea. Echt zo'n middelmatige tank die niets toevoegt aan het team, maar af en toe kan je wel lekkere games er in hebben ;)

[afbeelding]
1600 damage op tier 4 Wtf 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mr_Size schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:26:
[afbeelding]

Opsturen naar Mr_Size voor een you can't win them all. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gaius schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 22:28:
Zonder meer ligt het aan mij, anders had ik wel een Ace gehaald. Heb nog niet eens een gun mark nu, ben blijven steken op 63,3%, na 104 battles.
Maarre, makkelijkste tier 8 heavy... Dan bedoel je exclusief de semi-recente premiums neem ik aan? :P
De patriot, defender en coq sportif zijn idd nog makkelijker, maar prems. Verder is de is3 gewoon W inhouden en niet anglen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:46:
[...]

De patriot, defender en coq sportif zijn idd nog makkelijker, maar prems. Verder is de is3 gewoon W inhouden en niet anglen.
Gewoon de W inhouden en niet anglen? Je weet dat je tegenwoordig voor 90% van de tijd in potten zit waarbij nagenoeg iedereen die je tegenkomt alleen maar rechtsklik linksklik hoeft te doen he? :P

Top tier is het een beest. Je bent alleen zelden top tier. Dat wil niet zeggen dat je dan niks kunt natuurlijk, en ik bedoel niet om te zeuren/zaniken, maar gewoon W inhouden en niet anglen werkt niet. Tried it, got deleted. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Laatst online: 16-03-2021
Sinds een paar updates geleden merk ik op dat mijn ingame fps fors lager zijn dan normaal. (GTX 1060 6 GB) Regelmatig zakte deze naar ca 44-45 fps terwijl ik geen grafische instelling had aangepast. Ook het verlagen van de quality en details in de instellingen of updaten van drivers had geen of nauwelijks impact. Zojuist heb ik in de NVIDIA instellingen de optie "Laat de 3D-toepassing beslissen" uitgevinkt en de handmatig met de slider ingesteld op kwaliteit..... guess what ? 119-120 fps constant en geen verschil in kwaliteit merkbaar ingame.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Breezers schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:24:
Sinds een paar updates geleden merk ik op dat mijn ingame fps fors lager zijn dan normaal. (GTX 1060 6 GB) Regelmatig zakte deze naar ca 44-45 fps terwijl ik geen grafische instelling had aangepast. Ook het verlagen van de quality en details in de instellingen of updaten van drivers had geen of nauwelijks impact. Zojuist heb ik in de NVIDIA instellingen de optie "Laat de 3D-toepassing beslissen" uitgevinkt en de handmatig met de slider ingesteld op kwaliteit..... guess what ? 119-120 fps constant en geen verschil in kwaliteit merkbaar ingame.
wow. waar precies stel je dit dan in?? nvidia control panel? daar zie ik het niet staan nml.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Laatst online: 16-03-2021
kuwerti schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:24:
[...]

wow. waar precies stel je dit dan in?? nvidia control panel? daar zie ik het niet staan nml.
Meestal in je taakbalk als icoontje maar anders in C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Control Panel Client nvcplui.exe

Afbeeldingslocatie: https://images.scdn8.secure.raxcdn.com/wp-content/uploads/2017/08/img_598d72e8c805b.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Breezers op 14-01-2018 17:45 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-08 07:26
Gisteravond speelde ik willekeurige gevechten en zat ik opeens met mijn t110e5 in Grand Battles map Klondike. Nooit gezien, 30 tegen 30 en prompt verloren. Kan je dat niet blokkeren ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

dick53 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:05:
Gisteravond speelde ik willekeurige gevechten en zat ik opeens met mijn t110e5 in Grand Battles map Klondike. Nooit gezien, 30 tegen 30 en prompt verloren. Kan je dat niet blokkeren ofzo?
Ja, in de settings. Vinkje uitzetten bij grand battle.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
heb net eindelijk alles versierd met level-5 traditional christmas. Ik dacht dat je daarvoor ook wat kreeg?? Zie helaas niets :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 20:41
kuwerti schreef op zondag 14 januari 2018 @ 21:08:
heb net eindelijk alles versierd met level-5 traditional christmas. Ik dacht dat je daarvoor ook wat kreeg?? Zie helaas niets :-(
als je complete kerstboek hebt van 1 type.
Ongeacht welke tier, en dan ontvang je een speciale Camo

heb zelf nog maar 1 tier 5 nodig voor de traditional christmas. maar generator geeft me elke keer de verkeerde :(

[ Voor 6% gewijzigd door crusader1983 op 14-01-2018 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
crusader1983 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:54:
[...]

als je complete kerstboek hebt van 1 type.
Ongeacht welke tier, en dan ontvang je een speciale Camo

heb zelf nog maar 1 tier 5 nodig voor de traditional christmas. maar generator geeft me elke keer de verkeerde :(
aha. dank je. dat ga ik niet halen. moet er nog veel te veel :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hmm, er is een midweekse mission-achtig iets om wat personal reserves te verdienen. Normaal speel ik eigenlijk zelden doordeweeks ivm sport/werk e.d. maar dit zijn wel erg makkelijke missies (min tier 4) en m'n personal reserves beginnen op te raken:

Ma: 5 potten spelen
Di: 3k xp verdienen (totaal)
Wo: 3k dmg doen (totaal)
Do: in top 5 dmg van je team + pot winnen
Vr: in top 3 xp van je team + pot winnen

Vanavond wilde ik toch al credits grinden voor de T-10. Dinsdag maakt geen reet uit welke tank, woensdag zo hoog mogelijke tier, en dan donderdag en vrijdag gewoon de KV-220-2 pakken om het zo snel mogelijk te doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
Iemand enig idee of je die chrismas discount bonus ook na morgen nog hebt?
Anders word het vanavond de laatste 20k xp en een hoop credits farmen voor de T-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 18:06
Gaius schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:29:
Hmm, er is een midweekse mission-achtig iets om wat personal reserves te verdienen. Normaal speel ik eigenlijk zelden doordeweeks ivm sport/werk e.d. maar dit zijn wel erg makkelijke missies (min tier 4) en m'n personal reserves beginnen op te raken:
Nice, ik heb ook nog ongeveer 100.000 xp nogdig voor de T10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
yvdb schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:49:
Iemand enig idee of je die chrismas discount bonus ook na morgen nog hebt?
Anders word het vanavond de laatste 20k xp en een hoop credits farmen voor de T-10
Het was tot 15 januari 2018 stond er.

Ik heb gisteren heel me boom dismantled omdat ik alleen nog de golden type 59 moest om chinese camo te krijgen, ik dacht als er dan toch nog 1 moet wil ik die wel fixen ook. Na echt 10-15x iets anders gehad te hebben was dat me laatste optie :+ Uiteindelijk daarmee wel de chinese camo kunnen fixen 8)

Weet iemand al een ETA voor de nieuwe patch? Heb gisteren de object 430 gekocht, wat overigens echt een slechte T10 med is vergeleken met de 140 / 907 8)7 Moet alleen de T10 nog ff aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:24
Als je nog ongeopende doosjes had dan worden die allemaal voor je geopend, je krijgt dan de credits, consumables die er uit zouden komen. Lucky voor ons, je hoeft niet te zien hoe al die doosjes worden geopend, je krijgt enkel berichten van wat je verdiend hebt.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

crusader1983 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:54:
[...]

Dit. Exact dit. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Amx 13 105 unlocked, geweldige tank! Helaas winrate nog erg laag omdat ik van het weekend heb gespeeld, voor de rest mooie upgrade tov de 13 90. Wel jammer dat de pen relatief laag is op lange afstand.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harmen schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:17:
Amx 13 105 unlocked, geweldige tank! Helaas winrate nog erg laag omdat ik van het weekend heb gespeeld, voor de rest mooie upgrade tov de 13 90. Wel jammer dat de pen relatief laag is op lange afstand.
Alle LT hebben een pen drop op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
De niet gebruikte dames kon je toch nog tot maart gebruiken? Nou ik zie nergens waar ik ze kan werven nu de oude holiday opps garage weg is. Ben blijkbaar nu dus 2 kwijtgeraakt zo.

[ Voor 12% gewijzigd door FSXnoob op 15-01-2018 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Vedrano schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:07:
De niet gebruikte dames kon je toch nog tot maart gebruiken? Nou ik zie nergens waar ik ze kan werven nu de oude holiday opps garage weg is. Ben blijkbaar nu dus 2 kwijtgeraakt zo.
Dat zou wel lullig zijn, heb er ook nog 3 niet gebruikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
For the ones who repost this article, please provide the source in form of a link to TAP.

-The tier 10 following the T-10 will be the Obj. 777 II
-The tank following the Obj. 430 II will not have a fully traversable turret.
-Both tanks will come in 9.22.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:19
Vedrano schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:07:
Ik had vanochtend een berichtje in het notification center met een knopje naar het "Rewards for Atmosphere Levels" . Daar kon ik de recruits vinden. Maar hoe je daar vanuit het hoofdscherm komt..... heel slim WG.....

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Klopt ik zie het, staat rechts op je scherm als je net inlogt meteen. Heel sneaky haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Kepro schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:31:
For the ones who repost this article, please provide the source in form of a link to TAP.

-The tank following the Obj. 430 II will not have a fully traversable turret.
-Both tanks will come in 9.22.
Die Obj 777 II ziet eruit als een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Kepro schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:27:
[...]
Alle LT hebben een pen drop op afstand.
Vooral de accuracy is dan ook minder, gisteren tot 2x de bovenkant van een Grille gemist op 200m. :/
Speelstijl is meestal spotten en later zwakke enemies opzoeken en clippen.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Harmen schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:08:
[...]

Vooral de accuracy is dan ook minder, gisteren tot 2x de bovenkant van een Grille gemist op 200m. :/
Speelstijl is meestal spotten en later zwakke enemies opzoeken en clippen.
Dat heeft niets met de pen drop off te maken alleen :+ accuracy is op afstand altijd slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorbite schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:55:
[...]

Die Obj 777 II ziet eruit als een beest.
Vind je? De object 257 leek me meer een geschikt voor die plek. Ik dacht dat die 777 als tier 10 kwam voor de nieuwe heavy tree (na de T-10 dus straks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Vind je? De object 257 leek me meer een geschikt voor die plek. Ik dacht dat die 777 als tier 10 kwam voor de nieuwe heavy tree (na de T-10 dus straks).
Dat staat er toch ook?
Kepro schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:31:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Nou, komend weekend maar weer verder credits grinden met mijn T25 Pilot, om die T-10 binnen te halen. (Enige "hoge" premium tank die ik heb.)

Viel me afgelopen weekend trouwens pas op dat de Pilot ook preferred matchmaking heeft; alleen maar Tier X battles :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Y0d4
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-11-2024
Tips voor een nuttige clan met interessante mensen voor een occasionele platoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

Heb je de tweakers guild al in overweging genomen?
Zo ja misschien voldoe je aan de eisen (zijn die er nog?).

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Dweebus schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:11:
Nou, komend weekend maar weer verder credits grinden met mijn T25 Pilot, om die T-10 binnen te halen. (Enige "hoge" premium tank die ik heb.)

Viel me afgelopen weekend trouwens pas op dat de Pilot ook preferred matchmaking heeft; alleen maar Tier X battles :o
Klinkt als standaard tier 8 mm tegenwoordig... :+
Zeker in een platoon kun je het wel vergeten om iets onder je eigen tier te zien.

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

GJP80 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:24:
[...]

Klinkt als standaard tier 8 mm tegenwoordig... :+
Zeker in een platoon kun je het wel vergeten om iets onder je eigen tier te zien.
Ik had gisteren gewoon twee matches in een twee mans type 59 platoon waarin we toptier waren met 3-5-7 matchmaking (beide games daardoor ook meteen bijna crucial contribution 8)7 ).

Daarna was het ook meteen gedaan, alleen maar bottom tier en gemiddeld 200 wn8 teams :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roozzz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:11:
[...]

Dat staat er toch ook?

[...]
Oh ik dacht following als in opvolgen. Maar dan is het duidelijk.
Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.