404 teamu not foud.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bij de tegenpartij ook niet, dus fair game
If you can see, look. If you can look, observe
Aan de XP van die light te zien heeft die light van de tegenstander de game goed bepaald, was zo te zien een goede light map 1,340 XP. Moet zeggen dat je team het niet verkeerd gedaan heeft. Top is vergelijkbaar en de rest is net 1 schot minder dan de tegenstander.
Verwijderd
Zelf heb ik net een tijdje de T55a, al heb ik er wel een paar van die orders tegenaan gegooid. Ik weet niet hoe zo'n goede speler je bent maar ik denk niet dat ik de Obj 260 ooit ga halen.Roozzz schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:11:
@jantje 2 dat lijkt mij een goede analyse
Games waarin de ene partij wel fatsoenlijke light spelers heeft en de andere niet zijn vaak érg pijnlijk. Zeker op goede light maps heb je simpelweg niets in te brengen als je team volledig weggeschoten wordt door tanks die niet zichtbaar zijn...
Wel erg vermakelijk als jij die ene light bentZeker met de huidige matchmaking waar met enige regelmaat ieder team 1 light heeft; sta ik regelmatig binnen 5 minuten met een berg xp in de garage
![]()
De spotting missies zijn in mijn optiek dan ook erg eenvoudig tegenwoordig. Het is hoog tijd dat ik ht 15.3 haal; dan kan ik door naar de Obj 260... Verder alles al met honours...
Niet heel bijzonder (2000+). Ik ga er ook niet vanuit dat ik de Obj 260 in de garage ga krijgen, maar wel dat ik diverse van de missies moet kunnen halen met de bijbehorende rewardsVerwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:08:
[...]
Zelf heb ik net een tijdje de T55a, al heb ik er wel een paar van die orders tegenaan gegooid. Ik weet niet hoe zo'n goede speler je bent maar ik denk niet dat ik de Obj 260 ooit ga halen.
Er zijn genoeg mensen onder de 2k Wn8 die tegenwoordig die 260 hebben, hoeveel gerigged weet ik dan weer nietRoozzz schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:12:
[...]
Niet heel bijzonder (2000+). Ik ga er ook niet vanuit dat ik de Obj 260 in de garage ga krijgen, maar wel dat ik diverse van de missies moet kunnen halen met de bijbehorende rewards![]()
Ik heb trouwens nog een stapel van die orders, dus die kan ik er altijd nog tegenaan gooien... maar dat voelt toch een beetje als cheaten
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Harmen op 10-01-2018 21:57 ]
Whatever.
[ Voor 6% gewijzigd door Mr_Size op 10-01-2018 22:44 ]
Heb de laatste tijd ook ferme stoten tegen gekomen dat je denkt of ze überhaupt het spel kennen en die dan nog ja zeggen ookMr_Size schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:43:
Deze leukerd kwam voorbij vanavond.
Team killde me aan het eind v/d game nog even met zijn arty, was niemand van de tegen partij in de buurt dus duidelijk bewust. Dus ik verhaal halen, krijg ik dit comment:
[afbeelding]
Man man man, wat ben je dan een treurig hoopje vreten zeg
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Te veel tekst hopelijk komen er nog plaatjes bij, de enige map die een rebalance nodig heeft is Pilsen, die map is zo slecht die kan alleen maar beter worden.Kepro schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:32:
World of Tanks – Level Design Improvements for HD maps
Knip
[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 11-01-2018 09:21 ]
Dat is ook een optie om de straat te verleggen, was ook een veel makkelijkere optie geweest....Gaius schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:22:
Het hele probleem is toch dat de noord spawn vanaf positie A zo de city in kan schieten onder dekking van het terrein? Is het dan niet genoeg om die weg die vanuit City centrum licht naar het noorden gaat gewoon strak naar het oosten te laten gaan? Eigenlijk gewoon de map wat symmtrischer maken dus.
Of eventueel de weg waarin je kunt schieten vanaf positie A trechtervormig maken zodat je vanaf de zuid spawn er ook in kunt schieten? Wederom is dat de map wat symmetrischer maken.
[ Voor 8% gewijzigd door jantje 2 op 11-01-2018 10:33 ]
Ik denk niet dat dat de 'makkelijkere optie' was, één gebouw van Himmelsdorf kopiëren en vervangen lijkt mij voor de devs minder werk dan een hele straat redesignenjantje 2 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:32:
[...]
Dat is ook een optie om de straat te verleggen, was ook een veel makkelijkere optie geweest....
Of je kan er gewoon voor zorgen dat je de kleine stad wint en dan maakt het niet uit welke kant je begint en kan je gewoon altijd naar mid schieten. Ik vind de south-side persoonlijk prima spelen en die kant van de kleine stad vind ik nog wel lekkerder. Het meest annoying is als north side juist middle street rushed.
Die A positie is toch redelijk nutteloos en is eigenlijk alleen sterk early game in de encounter modus.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Het is gewoon ff met de muis aan die straat trekken totdat die recht ligt, toch veel makkelijkerpsychoclown schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:47:
[...]
Ik denk niet dat dat de 'makkelijkere optie' was, één gebouw van Himmelsdorf kopiëren en vervangen lijkt mij voor de devs minder werk dan een hele straat redesignen
Verwijderd
Ik zie niet echt in hoe dit iets gaat veranderen. De spawn aan die kant kan die lui toch makkelijk gaan halen?jantje 2 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:19:
[...]
Te veel tekst hopelijk komen er nog plaatjes bij, de enige map die een rebalance nodig heeft is Pilsen, die map is zo slecht die kan alleen maar beter worden.
Maar als ik dit zie van ruinberg....serieus WG? Maak je nu één deel van de map gelijk onspeelbaar?
Misschien praat ik te vroeg want meer changes zie ik niet, maar dit lijkt nergens op te slaan.
[afbeelding]
Meds van de tegenstander kunnen gewoon zonder problemen daar naar toe rijden. Die positie dekt de hele linkerkant van de map dus de linkerspawn kan gewoon alleen nog maar in het topje van de kleine stad wat doen of moeten full commiten om mensen daar tegen te houden.. Andere kant heeft zoiets ofc niet dus...
Alsof iemand ook ooit iemand op positie A zit met arty....Daarnaast als je van positie A geraakt wordt ben je ook gewoon retarded 1ste klas omdat je dat zo makkelijk kan omzeilen tenzij je recht door het open veld gaat rijden.... clearly WG doenst play their own game....
Edit : ze hebben gelijk die bosjes ook nutteloos gemaakt dus midgame- end game middel road spotten... nope.... werkt ook niet meer...nog meer hersendood heavybrawling.
Echt WG en map changes blijf er alsjeblieft van af en ga gewoon nieuwe maps maken.......
Moh, die positie is in bepaalde tanks/tiers behoorlijk op. Met een beetje stevige turret en gun depression zet je de southspawn behoorlijk klem (zeker in assault of hoe heet die modus?) Ik denk dat het probleem vooral was dat er geen gelijkwaardig alternatief is voor de southspawn. Maar goed, ik kan me een stuk grotere problemen en slechter mapdesign voorstellen dan ditjantje 2 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:56:
[...]
Ik heb ook nog nooit iemand horen klagen over die positie op ruinberg, maar dat zal aan mij liggen![]()
Het is weer een gevalletje #fix it, if it aint broken.
Ze hadden beter highway ( oh wacht... dat lukte ze niet ) of mountain pass kunnen aanpakken.
Verwijderd
Ik vind de variatie in maps ook niet echt geweldig. Heb in mijn eerste WoT-maanden nog maps zoals Dragon Ridge, Hidden Village, Komarin, North-West, Pearl River, Severogorsk en South Coast kunnen spelen. Vele daarvan mis ik soms echt nog wel. En er zijn er niet gek veel voor terug gekomen.Roozzz schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:51:
[...]
Moh, die positie is in bepaalde tanks/tiers behoorlijk op. Met een beetje stevige turret en gun depression zet je de southspawn behoorlijk klem (zeker in assault of hoe heet die modus?) Ik denk dat het probleem vooral was dat er geen gelijkwaardig alternatief is voor de southspawn. Maar goed, ik kan me een stuk grotere problemen en slechter mapdesign voorstellen dan dit
Is highway trouwens zo ontzettend broken? Ik heb niet het gevoel dat het echt unbalanced is qua spawns. Dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van de map maar goed![]()
Persoonlijk word ik helemaal simpel van alle "nieuwe" corridor maps. Ook die grote grand battle maps komen uiteindelijk neer op enkele choke points...
[ Voor 20% gewijzigd door Pas08 op 11-01-2018 18:22 ]
South Coast heb ik hele fijne herinneringen aan. North-West heb ik m'n eerste Ace op behaald. Ook Severegorsk (2e iteratie dan) vond ik best okay.Pas08 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:17:
@Verwijderd Die eerste 3 die je noemt heb ik altijd ervaren als ook corridors maps. (Als kommarin ten minste die map met dat eiland in het midden is)
Maar goed meer afwisseling in mappen is welkom dat zeker. En in dat opzicht vond ik south coast en North-West altijd wel leuk. Severogorsk kan ik me niet herrineren
Ah, nu staat het er expliciet. Als ik de T-10 voor deze patch unlock en koop, krijg ik de Obj 257 er gratis bij. Gratis tier 9 tank, lijkt me een goede investering. Komend weekend de laatste 46k xp maar 's grinden dan.
[ Voor 27% gewijzigd door Gaius op 12-01-2018 08:04 ]
Stomme vraag misschien maar tot wanneer heb ik om de T-10 te grinden om de Obj 257 gratis te krijgen?Gaius schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 07:56:
Ah, nu staat het er expliciet. Als ik de T-10 voor deze patch unlock en koop, krijg ik de Obj 257 er gratis bij. Gratis tier 9 tank, lijkt me een goede investering. Komend weekend de laatste 46k xp maar 's grinden dan.
[ Voor 12% gewijzigd door yvdb op 12-01-2018 08:14 ]
Volgens mij is er nog geen precieze release datum bekend, maar wordt verwacht dat 9.22 ergens in februari live gaat. Dus nog een week of 3 gok ik?yvdb schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:13:
[...]
Stomme vraag misschien maar tot wanneer heb ik om de T-10 te grinden om de Obj 257 gratis te krijgen?
Ah kijk geweldig, zit bijna op de IS-3 dus even door grinden naar de T-10 heb meeste mods al door me ST-IGaius schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:21:
[...]
Volgens mij is er nog geen precieze release datum bekend, maar wordt verwacht dat 9.22 ergens in februari live gaat. Dus nog een week of 3 gok ik?
Inderdaad de T-10 ook maar eens kopen. Ik heb hem al vrijgespeeld en zit op zo'n 2,5 miljoen credits gelukkigGaius schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 07:56:
[...]
South Coast heb ik hele fijne herinneringen aan. North-West heb ik m'n eerste Ace op behaald. Ook Severegorsk (2e iteratie dan) vond ik best okay.
Hidden Village vond ik wel altijd een verschrikking en ik ben blij dat die weg is. Van de mappen die er nu nog zijn vind ik eigenlijk alleen Mines ruk, maar dat komt omdat ik bijna altijd bottom tier ben als ik die krijg en dan is er gewoon geen reet aan.
[...]
Met de medium-lijn vanaf tier 9 heb ik nog geen ervaring, ik zit pas bij de T-44. Ik ben benieuwd of ik de Obj 430 of de T-54 eerst ga unlocken. Even de specs van de Obj 430 op tier 9 afwachten voordat ik een keuze maak denk ik.
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:33:
[...]
Ik zie niet echt in hoe dit iets gaat veranderen. De spawn aan die kant kan die lui toch makkelijk gaan halen?
Early game ben je ongeveer gelijk in mid, maar die positie favoured de south omdat je daar als north team echt vol voor moet commiten, dat wordt lastig als daar 1-2 meds hulldown staan en je vanuit het midden en vanaf hun kant van de ridgde beschoten kunnen worden. In de praktijk zal het denk ik vaak een suicide actie moeten zijn. Juist omdat je die gasten bijna niet kan counteren en heel de north side 1 grote shooting gallery is maakt die positie zo broken.Roozzz schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:51:
[...]
Moh, die positie is in bepaalde tanks/tiers behoorlijk op. Met een beetje stevige turret en gun depression zet je de southspawn behoorlijk klem (zeker in assault of hoe heet die modus?) Ik denk dat het probleem vooral was dat er geen gelijkwaardig alternatief is voor de southspawn. Maar goed, ik kan me een stuk grotere problemen en slechter mapdesign voorstellen dan dit
Is highway trouwens zo ontzettend broken? Ik heb niet het gevoel dat het echt unbalanced is qua spawns. Dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van de map maar goed![]()
Persoonlijk word ik helemaal simpel van alle "nieuwe" corridor maps. Ook die grote grand battle maps komen uiteindelijk neer op enkele choke points...
Dat wordt dan inderdaad nog snel even cash printen. T-10 wel al vrijgespeeld maar nog niet gekocht. 3.5 Miljoen. Moet nog even doorsparen. Heb helaas de Level 9 XMAS rewards al vergeven aan een andere tank (= E50). Hopelijk komt er voor die tijd nog een discount op higher tiers. Anders moet ik toch van mijn geloof afstappen dat ik alleen hogere tier tanks koop als er een korting op is.Gaius schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 07:56:
[ Voor 5% gewijzigd door Xeodopel op 12-01-2018 11:14 ]
Als je geloof je probleem is,bekijk het dan maar dat je 2 tier 9 tanks krijgt voor de prijs van één. Wat dus niet tegen je geloof is?Xeodopel schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:10:
[...]
Anders moet ik toch van mijn geloof afstappen dat ik alleen hogere tier tanks koop als er een korting op is.
Daar heb je inderdaad een punt. Dan is die 3.5 Miljoen ineens voor 2 Tier 9 tanks. Eigenlijk dus een hele mooie discountkreezjie schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:19:
[...]
Als je geloof je probleem is,bekijk het dan maar dat je 2 tier 9 tanks krijgt voor de prijs van één. Wat dus niet tegen je geloof is?
Ik had die discounts al op de T-54 en Object 140 gegooid. Als ik nog even had gewacht had ik 'm ook op de T-10 en wellicht een andere tier 10 gedaan. Hoewel je nooit fout kan gaan met een Russische tier 10 medium is die Object 430U wellicht ook nog interessant. Oh well.Xeodopel schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:10:
[...]
Dat wordt dan inderdaad nog snel even cash printen. T-10 wel al vrijgespeeld maar nog niet gekocht. 3.5 Miljoen. Moet nog even doorsparen. Heb helaas de Level 9 XMAS rewards al vergeven aan een andere tank (= E50). Hopelijk komt er voor die tijd nog een discount op higher tiers. Anders moet ik toch van mijn geloof afstappen dat ik alleen hogere tier tanks koop als er een korting op is.
Tijd om de IS terug te kopen en te gaan grinden. Zo heb ik ook een mooie besteding van die vrouwtjes uit de kerstactie... ik kon al niet bedenken waar ik die in ging proppen. (Ik heb er ook nog een aantal vanuit de campagneKingsanity schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:31:
https://worldoftanks.eu/e...s/922-ussr-tree-revision/
Wat zijn jullie gedachten hierover? Ik zag afgelopen week hier een discussie over de Obj. 430 II en hoe goed die eigenlijk is? Wordt dit door de switch met de Obj. 430 nu juist nog beter? Ik zit er namelijk over te denken om toch maar eens te starten met deze lijn.
Uit de link, vrij vertaald:Roozzz schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:26:
[...]
Enige wat ik zo snel nog niet terug heb kunnen vinden is wat er gebeurt met de huidige t-10 crew. Blijven die op de t-10 getraind, of overgezet naar die nieuwe? Mijn voorkeur is voor de t-10, want de IS7 staat al in de garage...
[ Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 12-01-2018 13:52 ]
Heb ik daar nu volledig overheen gelezen? Dat betrof toch alleen de modules... Oh wacht, puntje 3 onder de t-10Gaius schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:39:
[...]
Uit de link, vrij vertaald:
• Als de IS-7 nog niet unlocked is, wordt de crew overgezet naar de Object 257. Ditzelfde geldt voor experience op de tank.
• Als de IS-7 wel unlocked is, blijft de crew in de T-10, en blijft ook de experience op de T-10.
WG kennende komt ie nog wel terug als tier 8 premium.jantje 2 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:51:
RIP SU 122 -54![]()
Vond ik 1 van de leukste T9 TD's die ik heb gespeeld
Hier idem dito. De dames hebben hier inmiddels ook een dag besteding gekregen, of in mijn geval meer een avond besteding gekregen. Speel meestal alleen 's avondsRoozzz schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:26:
[...]
Tijd om de IS terug te kopen en te gaan grinden. Zo heb ik ook een mooie besteding van die vrouwtjes uit de kerstactie... ik kon al niet bedenken waar ik die in ging proppen. (Ik heb er ook nog een aantal vanuit de campagne). Heb ik meteen een redelijke crew voor de nieuwe lijn.
https://thedailybounce.ne...test-object-705a-details/Kepro schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:49:
Wat word de crew lay out eigenlijk van de nieuwe HT lijn?
[ Voor 20% gewijzigd door Xeodopel op 12-01-2018 15:15 . Reden: IS-M toegevoegd ]
Hmm, misschien de grind naar de KV3 dan maar staken en verder gaan naar de nieuwe grind met de crew van de T150/KV3.Xeodopel schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:12:
[...]
https://thedailybounce.ne...test-object-705a-details/
Crew voor 705a is Commander, Driver, Gunner, Loader
Neem aan voor de eerdere tanks ook
Dit is wel gelijk aan IS crew layout
IS-M:
https://thedailybounce.ne...s-supertest-is-m-details/
Zelfde crew layout.
Als dit klopt, kunnen de vrouwtjes mooi vanaf de IS door de nieuwe HT lijn in.
Alleen boetevrij naar premiums. Volgens mij is het 25% penalty voor dezelfde soort tank en iets van 50% penalty naar een andere soort ( heavy in td ed. ) Als je crew retrained naar een nieuwe tank, dan kan dit met gold en dan is er geen penalty doe je het met credits dan dalen ze als ze 100% zijn meestal 10%.kuwerti schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:32:
ok, ff een noob vraag. Ik wissel NOOIT mijn crews in de tank (zal wel dom zijn ja :-) ) . nu heb ik een hele goede crew in de IS-3 zitten. kan ik deze nu zonder 'boete' in de T-10 zetten (zelfde russia heavy line?)
en dus bijvoorbeeld ook van de IS naar de t-10. of is het alleen 'boetevrij' van en naar premiums?
[ Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 12-01-2018 15:46 ]
top. duidelijk. dus in een normale grind neem je vanaf tier-6 de 'boete' voor lief en neem je de crew mee. duidelijk. dank je!!Quantor schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:48:
Als start eens dit doorlezen: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 53
"Boetevrij" kun je alleen crews van normale tanks in een premium tank zetten.
Als je door een tree grind, is het beste om vanaf tier 6 je crew mee te nemen naar de volgende tank in de tree, want beginnen met een 80% crew zonder skills in bijv een tier 8 of 9 is echt een groot verschil vs een 1 of 2 skilled crew die misschien die base skill nog niet 100% heeft, maar wel 90% (omtrainen voor credits, 20K per member). Sommige hier die meer gold investeren, retrainen hun crew met gold en behouden dan de volledige training, dat kost 200 gold per member. Maar je verliest nooit je extra skills, dus bijv six sense blijft aktief zodra je die op je commander hebt!
Probleem is dat als je je een tank wilt houden, bijv de IS3, je een tweede crew moet gaan trainen. En daarvoor is een premium tank echt "goud" want een crew traint 2x zo snel in een premium tank. Let wel de base tank voor die crew is in dit geval de IS3.
Verwijderd
Spotting?Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:49:
Hoe laag ligt die skillcap van de E100 wel niet? Met slechts 1,9k damage al een 2nd class medal...
Niet? Die versie werkt gewoon nog.kuwerti schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 10:37:
Iemand een idee wanneer de nieuwe XVM eraan komt? zit er al tijd op te wachten. laatste is van 21--december?
https://modxvm.com/en/download-xvm/
[ Voor 9% gewijzigd door Kepro op 13-01-2018 17:27 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Gaius op 13-01-2018 22:34 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 13-01-2018 23:27 ]
1600 damage op tier 4 WtfMr_Size schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:26:
Moet zeggen dat ik best een lekkere avond heb gehad. Redelijk ontspannen, paar goede games en dito aces gehaald.
Is echt lang geleden dat het weer zo relaxed ging, teams zaten ook wel redelijk mee, behalve dan dit team:
[afbeelding]
Beep boop beep, lower tiers, beep boop beep
1600 dmg doen in een fucking tier4 en er dan nog met 15-9 afgaan, lel![]()
Ook eindelijk de ace gehaald op de tier7 Ikea. Echt zo'n middelmatige tank die niets toevoegt aan het team, maar af en toe kan je wel lekkere games er in hebben
[afbeelding]
Opsturen naar Mr_Size voor een you can't win them all.Mr_Size schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:26:
[afbeelding]
Beep boop beep, lower tiers, beep boop beep
1600 dmg doen in een fucking tier4 en er dan nog met 15-9 afgaan, lel
De patriot, defender en coq sportif zijn idd nog makkelijker, maar prems. Verder is de is3 gewoon W inhouden en niet anglen.Gaius schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 22:28:
Zonder meer ligt het aan mij, anders had ik wel een Ace gehaald. Heb nog niet eens een gun mark nu, ben blijven steken op 63,3%, na 104 battles.
Maarre, makkelijkste tier 8 heavy... Dan bedoel je exclusief de semi-recente premiums neem ik aan?
Gewoon de W inhouden en niet anglen? Je weet dat je tegenwoordig voor 90% van de tijd in potten zit waarbij nagenoeg iedereen die je tegenkomt alleen maar rechtsklik linksklik hoeft te doen he?Edmin schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:46:
[...]
De patriot, defender en coq sportif zijn idd nog makkelijker, maar prems. Verder is de is3 gewoon W inhouden en niet anglen.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
wow. waar precies stel je dit dan in?? nvidia control panel? daar zie ik het niet staan nml.Breezers schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:24:
Sinds een paar updates geleden merk ik op dat mijn ingame fps fors lager zijn dan normaal. (GTX 1060 6 GB) Regelmatig zakte deze naar ca 44-45 fps terwijl ik geen grafische instelling had aangepast. Ook het verlagen van de quality en details in de instellingen of updaten van drivers had geen of nauwelijks impact. Zojuist heb ik in de NVIDIA instellingen de optie "Laat de 3D-toepassing beslissen" uitgevinkt en de handmatig met de slider ingesteld op kwaliteit..... guess what ? 119-120 fps constant en geen verschil in kwaliteit merkbaar ingame.
Meestal in je taakbalk als icoontje maar anders in C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Control Panel Client nvcplui.exekuwerti schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:24:
[...]
wow. waar precies stel je dit dan in?? nvidia control panel? daar zie ik het niet staan nml.
[ Voor 13% gewijzigd door Breezers op 14-01-2018 17:45 ]
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ja, in de settings. Vinkje uitzetten bij grand battle.dick53 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:05:
Gisteravond speelde ik willekeurige gevechten en zat ik opeens met mijn t110e5 in Grand Battles map Klondike. Nooit gezien, 30 tegen 30 en prompt verloren. Kan je dat niet blokkeren ofzo?
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
als je complete kerstboek hebt van 1 type.kuwerti schreef op zondag 14 januari 2018 @ 21:08:
heb net eindelijk alles versierd met level-5 traditional christmas. Ik dacht dat je daarvoor ook wat kreeg?? Zie helaas niets
[ Voor 6% gewijzigd door crusader1983 op 14-01-2018 22:54 ]
aha. dank je. dat ga ik niet halen. moet er nog veel te veel :-)crusader1983 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:54:
[...]
als je complete kerstboek hebt van 1 type.
Ongeacht welke tier, en dan ontvang je een speciale Camo
heb zelf nog maar 1 tier 5 nodig voor de traditional christmas. maar generator geeft me elke keer de verkeerde
Nice, ik heb ook nog ongeveer 100.000 xp nogdig voor de T10Gaius schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:29:
Hmm, er is een midweekse mission-achtig iets om wat personal reserves te verdienen. Normaal speel ik eigenlijk zelden doordeweeks ivm sport/werk e.d. maar dit zijn wel erg makkelijke missies (min tier 4) en m'n personal reserves beginnen op te raken:
Het was tot 15 januari 2018 stond er.yvdb schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:49:
Iemand enig idee of je die chrismas discount bonus ook na morgen nog hebt?
Anders word het vanavond de laatste 20k xp en een hoop credits farmen voor de T-10
Dit. Exact dit.crusader1983 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:54:
[...]
heb zelf nog maar 1 tier 5 nodig voor de traditional christmas. maar generator geeft me elke keer de verkeerde
Whatever.
Alle LT hebben een pen drop op afstand.Harmen schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:17:
Amx 13 105 unlocked, geweldige tank! Helaas winrate nog erg laag omdat ik van het weekend heb gespeeld, voor de rest mooie upgrade tov de 13 90. Wel jammer dat de pen relatief laag is op lange afstand.
[ Voor 12% gewijzigd door FSXnoob op 15-01-2018 12:07 ]
Dat zou wel lullig zijn, heb er ook nog 3 niet gebruikt.Vedrano schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:07:
De niet gebruikte dames kon je toch nog tot maart gebruiken? Nou ik zie nergens waar ik ze kan werven nu de oude holiday opps garage weg is. Ben blijkbaar nu dus 2 kwijtgeraakt zo.
Ik had vanochtend een berichtje in het notification center met een knopje naar het "Rewards for Atmosphere Levels" . Daar kon ik de recruits vinden. Maar hoe je daar vanuit het hoofdscherm komt..... heel slim WG.....Vedrano schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:07:
De niet gebruikte dames kon je toch nog tot maart gebruiken? Nou ik zie nergens waar ik ze kan werven nu de oude holiday opps garage weg is. Ben blijkbaar nu dus 2 kwijtgeraakt zo.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Die Obj 777 II ziet eruit als een beest.Kepro schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:31:
For the ones who repost this article, please provide the source in form of a link to TAP.
-The tier 10 following the T-10 will be the Obj. 777 II
-The tank following the Obj. 430 II will not have a fully traversable turret.
-Both tanks will come in 9.22.
Vooral de accuracy is dan ook minder, gisteren tot 2x de bovenkant van een Grille gemist op 200m.
Whatever.
Dat heeft niets met de pen drop off te maken alleenHarmen schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:08:
[...]
Vooral de accuracy is dan ook minder, gisteren tot 2x de bovenkant van een Grille gemist op 200m.
Speelstijl is meestal spotten en later zwakke enemies opzoeken en clippen.
Verwijderd
Vind je? De object 257 leek me meer een geschikt voor die plek. Ik dacht dat die 777 als tier 10 kwam voor de nieuwe heavy tree (na de T-10 dus straks).Razorbite schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:55:
[...]
Die Obj 777 II ziet eruit als een beest.
Dat staat er toch ook?Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:48:
[...]
Vind je? De object 257 leek me meer een geschikt voor die plek. Ik dacht dat die 777 als tier 10 kwam voor de nieuwe heavy tree (na de T-10 dus straks).
Kepro schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:31:
For the ones who repost this article, please provide the source in form of a link to TAP.
-The tier 10 following the T-10 will be the Obj. 777 II
All that matters has no mass
Klinkt als standaard tier 8 mm tegenwoordig...Dweebus schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:11:
Nou, komend weekend maar weer verder credits grinden met mijn T25 Pilot, om die T-10 binnen te halen. (Enige "hoge" premium tank die ik heb.)
Viel me afgelopen weekend trouwens pas op dat de Pilot ook preferred matchmaking heeft; alleen maar Tier X battles
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Ik had gisteren gewoon twee matches in een twee mans type 59 platoon waarin we toptier waren met 3-5-7 matchmaking (beide games daardoor ook meteen bijna crucial contributionGJP80 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:24:
[...]
Klinkt als standaard tier 8 mm tegenwoordig...
Zeker in een platoon kun je het wel vergeten om iets onder je eigen tier te zien.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq