Breezers schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:30:
[...]
Again : vanilla, no prem, no gold, no boosters, wat is dan je ‘credit grinder” ? Ik ben bang dat jij en velen hier niet eens meer weten welke tank dat was/is en een “spoiled brat attitude” aangeleerd hebben ( no offense ) in dit spel ?
Ik weet wie het zegt, dus nee, ik neem de moeite niet om er aanstoot aan te nemen

Er is zijn nog genoeg, al dan niet beginnende, spelers die hier rond hangen of net begonnen zijn en ook deze kant van het ‘credit grinden’ mogen lezen ipv de “verwende cry hards” die zoals jezelf aangeeft niet zonder zwaar betaalde ( pay to win ? ) tanks en een betaald extra time/benefit premium account ( pay to win ? ) en een doordat je dus credits extra heb tov van reguliere spelers met extra dure ( pay to win ?) ammo en waarschijnlijk extra (pay to win ? ) cammo/ modules niet eens de moeite neemt om het spel te spelen qua tijd omdat je moet afwegen dat niet iedereen met geld die tijd even kan en wil compenseren.....(again no offence, beetje moe en warrig verhaal maar hoop dat strekking duidelijk is)
Totaal niet duidelijk... premium abbo heeft niets met pay to win te maken, je grind wat makkelijker en kunt sneller de ladder op qua tank grinds en ze ook daadwerkelijk aanschaffen. Premium abbo staat ook niet synoniem voor premium schieten... als ik naar mezelf kijk gaat die vlieger niet op, ik weet dat dat ook geldt voor veel clangenoten, maar bijvoorbeeld ook voor veel streamers die ik kijk. Ik herken het dus totaal niet.
Daar komt bij dat ik van het spel geniet en ik, ondanks alle tekortkomingen die WoT in zich heeft, toch zonder aarzelen altijd premium abbo heb en ook veel premium tanks heb gekocht en zal kopen. Immers als we allemaal de zure vrekken uithangen, dan komt het moment waarop de servers down gaan en helemaal geen ontwikkeling in het spel plaats gaat vinden veel sneller dichterbij. WG is geen charitatieve instelling. Het geld uitgeven aan een FtP-game is een blijk van waardering en een stimulans om de game te blijven ontwikkelen en te steunen.
En als je dan ook nog als onderschrift "
I'm not smart, but I like to observe. Millions saw the apple fall, but Newton was the one who asked why." hebt, dan had ik een beter verhaal verwacht...
[
Voor 4% gewijzigd door
Rianata op 18-01-2018 23:30
]